O tai "Transrevyje" daugiau moka? Ne. Įdomu, ten kaip "kadrų klausimas" sprendžiamas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Transrevis gauna už ridą pagal sutartį. VVT gauna tai, kas lieka už parduotus bilietus iš "Susisiekimo paslaugų". Kompensacijos ir dotacijos eina atskirai iš savivaldybės ir nereguliariai bei pagal savivaldybės politinę valią.
Be to rekvizitai.lt rodo, kad atlyginimas VVT visgi didesnis nei Transrevyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTransrevis gauna už ridą pagal sutartį. VVT gauna tai, kas lieka už parduotus bilietus iš "Susisiekimo paslaugų". Kompensacijos ir dotacijos eina atskirai iš savivaldybės ir nereguliariai bei pagal savivaldybės politinę valią.
Be to rekvizitai.lt rodo, kad atlyginimas VVT visgi didesnis nei Transrevyje.
Comment
-
48 maršrutas čia dabar minimas kaip vienas iš naikintinų oro vežiojimo maršrutų, kuriam mažiausiai reiktų derinti grafiką prie įstaigų darbo laikų. Jei neklystu, apie kokius 2010 m. 48 autobuso kursavimas net poilsio dienomis siekė kone 3 kartus į valandą. Kas vėliau lėmė tai, jog jis buvo šitaip praretintas/keleivių srautas krito? Nejaugi čia įtakos turėjo 2 greitojo maršruto įvedimas, ar dar kas nors? Mano manymu jis turėtų likti taip kaip yra, nes jis aptarnauja tam tikras atkarpas, kuriose labai mažas autobusų pasirinkimas tai Baltupio g. (Maumedžių, Mokyklos st.), Paberžės g. bei P. Žadeikos g., pro kurią jis ir daro tą lankstą.
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą48 maršrutas čia dabar minimas kaip vienas iš naikintinų oro vežiojimo maršrutų, kuriam mažiausiai reiktų derinti grafiką prie įstaigų darbo laikų. Jei neklystu, apie kokius 2010 m. 48 autobuso kursavimas net poilsio dienomis siekė kone 3 kartus į valandą. Kas vėliau lėmė tai, jog jis buvo šitaip praretintas/keleivių srautas krito? Nejaugi čia įtakos turėjo 2 greitojo maršruto įvedimas, ar dar kas nors? Mano manymu jis turėtų likti taip kaip yra, nes jis aptarnauja tam tikras atkarpas, kuriose labai mažas autobusų pasirinkimas tai Baltupio g. (Maumedžių, Mokyklos st.), Paberžės g. bei P. Žadeikos g., pro kurią jis ir daro tą lankstą.
Taip, jis iš esmės vežioja orą, bet bent jau aš asmeniškai naikinti jo nesiūlyčiau - tačiau jis turėtų būti derinamas prie mokyklų/poliklinikų/būrelių/prekybos centrų - toks savotiškas socialinis maršrutas, bei juo turėtų važinėti tik midibusai.
Comment
-
Ar labai ką pakeis tos kelios minutės darant lanką per tą Žadeikos g.? Pažiūrėjau tvarkaraštį, tai trukmė ta pati tiek 48, tiek 55, jei matuosime nuo L. Giros iki Juliaus Juzeliūno stotelių.
Pats pamenu kaip Kirtimų gatvės darbuotojai Fermentų st. išlipdavo iš 8 ir persėsdavo į gan greit atvyksiantį 25, kad nedaryti rato pro Granito g. bei Aukštuosius Panerius. Ten tai tikrai gaudavosi greičiau persėdant, tačiau 48 atveju, tai trukmė praktiškai nesikeičia.
Comment
-
Siūlyčiau 48 padaryti papildomą užsukimą į stoteles Bajorų sodai, Chemijos institutas tiek link Šeškinės, tiek link Santariškių važiuojant, nes 48 autobusų maršrutas pagerintų Visorių – Bajorų gyventojų, mokinių susisiekimą su ugdymo įstaigomis esančiomis Laisvės pr., nes dabar norint jas pasiekti reikia persėsti 3 kartus, tuo pačiu 48 maršrute padidėtų ir keleivių srautas ir maršrutas taptų nebenuostolingas. Nes šiuo metu ten kursuojantys A50 ir A69 kursuoja labai retai ir net neįmanoma jų eismo grafikų suderinti su kitais maršrutais persėdimui, tiek nuo A50 tiek nuo A69 į norimą persėsti maršruto autobusą reikia laukti net 30 min.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Nu jo, kartą per valandą kursuojantis A48 (savaitgaliais išvis beveik kas dvi) tikrai yra dažnesnis už 2-3 per valandą kursuojantį A50...
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąAr labai ką pakeis tos kelios minutės darant lanką per tą Žadeikos g.? Pažiūrėjau tvarkaraštį, tai trukmė ta pati tiek 48, tiek 55, jei matuosime nuo L. Giros iki Juliaus Juzeliūno stotelių.
Comment
-
Na, piko metu Ateities gatvėje dažnai būna kamščiai ir reikia stovėti prie Mandarino šviesoforo, o tuo tarpu Žadeikos gatvėje kamščių nebūna, tai gal ir suprantama, kad kartais 2G ir 48 važiavimo trukmės būna de facto vienodos.
O šiaip tai jau kalbėta, kad 48 galėtų puikiai tikti vidiniam Pašilaičių ir Fabijoniškių susisiekimui, nukreipiant S.Nėries, Perkūnkiemio gatvėmis
- 2 patinka
Comment
-
Dėl maršrutų pratęsimo į rajoną .
Dabar daugiausiai maršrutai pratęsinėjami į/pro naujai besikuriančius individualių namų rajonus užmiesčiuose - 51, 57, 62, po reformos padažninti 33, 52, kiek vėliau - 63 ir t.t.
Kažkur ne per seniausiai buvo kelta idėja dėl 67 maršruto pratęsimo tiek iki Vėliučionių, tiek link Skaisterių. Dėl pastarųjų, aš rašiau į SĮSP`ą dar 2016 m. rudenį, tai atsakymas buvo toks, kad dabar maršrutą aptarnauja 1 transporto priemonė, kuriai sudarytas optimalus tvarkaraštis, o pratęsus maršrutą, pailgėtų 1 rato laikas ir tada tektų duoti papildomą autobusą arba būtų bloginamas susisiekimas esamiems maršruto keleiviams. Taigi, ar Vilniaus VT plėtros planuose strategija yra pratęsinėti maršrutus tik į naujai besikuriančius rajonus, ar ir į senus kaimus (kaip Skaisteriai), kur žmonės jau pripratę prie vos kelis kartus per dieną kursuojančių priemiestinių? Ar tai yra per giliai rajone ir miesto autobusai ten neturėtų lįsti?
Gal kada ateis laikas ir Skaisteirams, nors dabar tarsi tam dar nepribręsta, kaip ir prieš kokius 15m. gal atrodė sunkiai tikėtina, kad miesto VT pasieks kokias nors Skirgiškes...
Comment
Comment