Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
-
tai čia Kaune tokia nesąmonė, nes nemokat normaliai organizuoti VT darbo, o Vilniuj autobusais ir troleibusais važinėja ne tik studentai bei pensininkai, bet ir kitų socialinių sluoksnių atstovai. Pats metas ir Kaunui padaryti savo VT greitą ir patogų, o ne kaip dabar, kai yra pristeigta n+k maršrutų važiuojančių per visą miestą kartą per valandą, kai kelionė trunka ilgai, ir jos neįmanoma susiplanuoti. Pagal SĮSP skelbiamą viešą statistiką, Vilniuje greitųjų autobusų aptarnaujamų keleivių kiekis kasmet didėja, tad panašu kad ir Kaunui reikia žengti tokiu keliu - viešasis transportas turi būti greitas ir dažnas, o žmonės turi nebijoti daryti persėdimų, vietoj važinėjimo ratais-kvadratais po visą miestą, kai autobuso reikia laukti valandą.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąGrįžtant prie dubliavimosi - dar paklausiau jų dėl buvusio 11 troleibuso atkūrimo galimybių. Taip, sutinku, kad jis dubliavo kitus 2 maršrutus - 10 ir 16. Tačiau net ir toks maršrutas leisdavo žmonėms be persėdimo nuvažiuoti tokias atkarpas kaip Savanorių pr. pradžia - Pašilaičių galas, ar Viršuliškės - Kalvarijų turgus.Paskutinis taisė 10.000; 2020.08.03, 18:01.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąAš pats nevažiuoja į darbą su viešuoju ir iš pažįstamų tik keliata pažįstu kas naudojasi VT. Nebent Vilniuje kažkas labai pasikeitė su transportu. Jei kalba eina apie kauną ir jei dar ir susiplaves kažkur persedimus manau tai nepavyks padaryti. Grafikai tokie padaryti kad visi mažiau ar daugiau veluoja kas parašyta grafikuose daug dėmesio skirti nėra reikalo.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimątai čia Kaune tokia nesąmonė, nes nemokat normaliai organizuoti VT darbo, o Vilniuj autobusais ir troleibusais važinėja ne tik studentai bei pensininkai, bet ir kitų socialinių sluoksnių atstovai. Pats metas ir Kaunui padaryti savo VT greitą ir patogų, o ne kaip dabar, kai yra pristeigta n+k maršrutų važiuojančių per visą miestą kartą per valandą, kai kelionė trunka ilgai, ir jos neįmanoma susiplanuoti. Pagal SĮSP skelbiamą viešą statistiką, Vilniuje greitųjų autobusų aptarnaujamų keleivių kiekis kasmet didėja, tad panašu kad ir Kaunui reikia žengti tokiu keliu - viešasis transportas turi būti greitas ir dažnas, o žmonės turi nebijoti daryti persėdimų, vietoj važinėjimo ratais-kvadratais po visą miestą, kai autobuso reikia laukti valandą.
kaune sugreitino dalį maršrutu po maždaug 15 min ją ir kas jei važiuojama dabar bent su 5 min vėlavimas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Taip greitesnius grafikus kitokius maršrutus ir pan nėra sunku padaryti, bet kas iš to padarymo jei viskas lieka tas pats eismo srautas toks pats technika tą pati ir vairuotojai tie patys. Vėl kisu niekam neidomuji Kauną bet ten yra priekinių durų laipiojimas vairuotojas orientuotas parduoti kuo daugiau bilietų tai net ir palauks keleivio ar ir dėl nesusimokejusio net ir nevaziuos.
kaune sugreitino dalį maršrutu po maždaug 15 min ją ir kas jei važiuojama dabar bent su 5 min vėlavimas.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Ne piko metu, ir savaitgali siuo metu vaziuojant A8, A10,A12 troleibusu marsrutais ir tvarkarasciais, laiko nera kur deti. Vaziuojant kiekvienoje stoteleje pastovimo po 2-3 minutes. Isvadoje : pakeitus troleibusus, ir vaziuojant kad ir maziuoju A8 per puse marsruto galima sutaupyti apie 8 minutes.
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąNa įdomu kiek kilometrų atkarpoje maršrutai turi sutapti, kad tai būtų galima pavadinti dubliavimusi? Galima būtų pradėti kabinėtis ir prie 6/10 troleibusų, nes nuo Kareivių st. iki Žaliojo tilto irgi nemažas kelio gabalas. O dabar 10-as irgi galima sakyti dubliuoja 6 tiek pat, kiek buvęs 11.
Mano asmenine nuomone 6 ir 10 yra "aukso vidurys", kai maršrutų nėra per daug, bet ir ne per mažai, o ir bendra atkarpa nėra tokia didelė. Kuo mažiau yra maršrutų, kurių trasos yra panašios, tuo mažiau reikia dėti pastangų jų suderinimui. Ypač, kai mes Lietuvoje dar nesam pribrendę iki taktinių tvarkaraščių (žr. taccido pranešimus keletoje ankstesnių šios temos puslapių).
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o jei kalbama būtų apie 3 maršrutą? Buvo piko metu 1 valanda 42 minutės dabar paliko 1 valandą 19
6:15- 7:27 ( 1:12 ) i piko laika patenkama Sanciuose, Panemuneje masinu judejimas i centra, bet ne nuo centro.
7:01 - 08:32 ( 1:31) piko laikas, marsruto trasos laikas pailgejo nuo 1:07 iki 1:24 val (+17 min)
08:18- 09:42 (1:24) piko likuciai,
09:10-10:30 ( 1:20)
10:00-11:18 (1:18)
15:06-16:28 ( 1:22) Popietinio piko pradzia, penktadieni pats pikas, automobiliu srautas vaziavimo kryptimi.
16:19-17:48 (1:29) popietinis pikas
isvadoje buves marsruto laikas rytinio piko metu 1:42 sumazintas iki 1:31 val (7.7 proc)
is komercines puses naudinga planuoti mazesnes ridos valandas, maziau apmokama vairuotojui.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
3 marsuto analize nuo 2 ligonines iki Onkologinio. ryte 5:28- 6:35 (1:07) niekur nepatenkama i pika.
6:15- 7:27 ( 1:12 ) i piko laika patenkama Sanciuose, Panemuneje masinu judejimas i centra, bet ne nuo centro.
7:01 - 08:32 ( 1:31) piko laikas, marsruto trasos laikas pailgejo nuo 1:07 iki 1:24 val (+17 min)
08:18- 09:42 (1:24) piko likuciai,
09:10-10:30 ( 1:20)
10:00-11:18 (1:18)
15:06-16:28 ( 1:22) Popietinio piko pradzia, penktadieni pats pikas, automobiliu srautas vaziavimo kryptimi.
16:19-17:48 (1:29) popietinis pikas
isvadoje buves marsruto laikas rytinio piko metu 1:42 sumazintas iki 1:31 val (7.7 proc)
is komercines puses naudinga planuoti mazesnes ridos valandas, maziau apmokama vairuotojui.
Piko laiko kadangi padaugejo masinu velavimas tarp 5 - 10 minučių.
Atstovų ir pietų sąskaita lyginami laikai arba išvažiuojama į sekantį ratą su turimomis pvz 10 minučių iš praito rato vėlavimu.
Pvz 34G po pietų apie 18 valandos nuo 48 minučių piko metu kurių trūksta lieka tik 36 minutės ir kas gaunasi kad paskutiniam pusračiui trūksta aplamai laiko.
Ir iš viso šito pagreitinimo nieko nesigauna visi važiuoja kaip važiavę nekreipdami dėmesio į kosminius grafikus (kuriuos įmanoma daugmaž įveikti su Temsa ar dar likusiais geresniais Solariais).
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Na taip, tam tikrų maršrutų dubliavimasis visdar nėra pilnai panaikintas, o kai kur netgi atsiranda naujai - pvz.: T14 trasa miesto centre po maršrutų reformos ganėtinai skyrėsi nuo T4, o praeitą vasarą buvo vėl suvienodinta, kadangi pradėjo važiuoti Goštauto ir Vaižganto gatvėmis, tai vienintelis skirtumas lieka tik T14 lankstas pro Šeimyniškių gatvę ir Žaliąjį Tiltą, kuris neaišku kam skirtas. Tas pats liečia ir T6/T12, kurie nuo pat Žaliojo Tilto iki Žemųjų Panerių (per pusę miesto !) važiuoja viškai identiškai. Mano manymu T14 ir T12 galėtų būti apjungti į vieną maršrutą Karoliniškės-Savanorių pr.-Goštauto g.-Šeimyniškių g.-Žirmūnai
Be to, įdomu, kiek žmonių T14 veža iki Saulėtekio - gal jį tikrai būtų galima sutrumpinti iki Antakalnio visam laikui ir lengviau derinti prie T4.
Šiaip kiek žinau ateityje numatoma leisti kažkokį autobusų maršrutą Šilo gatve, tai galbūt 15 tam puikiai pasitarnautų ? Galėtų važiuoti iki Rokantiškių kapinių. Tik tiek, kad galbūt geriau būtų, jeigu būtų sudaryta galimybė atvykus į miesto teritoriją pasiekti ne tik Antakalnio gatvę, bet ir Žirmūnų ir/arba Šiaurės miestelį.
Na taip, anksčiau gal ir buvo prasmė šiuos maršrutus leisti taip giliai į miestą, kad pasiektų troleibusų aptarnaujamus maršrutus, tačiau dabar tai tikrai neapsimoka, kadangi visur ten pat gali nuvažiuoti ir persėsdamas Jeruzalėje ar Baltupiuose. Tačiau kyla klausimas iki kur šiuos maršrutus trumpinti ? Ateities g. žiede visi autobusai netilptų, jis ir taip apkrautas. Galimai tiktų Ozo žiedas, bet problemos jisai nespręstų - faktiškai yra taip pat giliai mieste, kaip kad dabartinis Žalgirio g. žiedas
Na, kiek žiūrėjau Vilniaus BP numatomą VT aptarnaujamų teritorijų plėtrą bei Vilniaus plano GIS, tai 54 galėtų būti pratęsiamas Varnės gatve iki Zujūnų, arba pro Dvarykščius į Kriaučiūnus/Platiniškes
48 tai tikrai nelabai reikalingas Laisvės prospekte, kai yra žymiai dažniau kursuojantys 55 ir 2G, tai galbūt ateityje būtų galima šį maršrutą vidiniam Fabijoniškių ir Pašilaičių susisiekimui ? Kai nuties Šiaurinę ir Pavilnionių gatves, tai galėtų važiuoti Laisvės pr.-Šiaurinė-Justiniškių-Pavilnionių-S.Nėries-P.Žadeikos g.
Kas dėl 55, tai labai gerai matosi jūsų šališkumas, kad šitą maršrutą paminėjot, o tuo tarpu T16 - ne, nors pastarasis žymiai labiau dubliuoja 2G. O šiaip net nežinau, galbūt ateityje 75 bus galima paleisti Justiniškių-Šiaurinė-Ukmergės-Ateities g., o tuo tarpu 55 tarp Rygos ir Liudo Giros stotelių galėtų važiuoti taip, kaip dabar 75. Šitaip būtų minimaliai praradimų, tačiau tuo pačiu taptų įmanoma tiesiogiai nuvažiuoti iš Santariškių į Ukmergės ar Šiaurinę gatves.
Dėl 48, tai visų pirma reikėtų paleisti juo midibusus ir pakeisti kursavimo laiką - priderinti prie mokyklų, poliklinikų, įstaigų, nes daugiau juo niekas ypatingai ir nevažiuoja.
Kad 8 taptų labiau reikalingas, jį būtų galima nukreipti į Trakų Vokę/Vaidegius (ten irgi pasak bendrojo plano yra planuojamas VT). Tuo pačiu 51 irgi taptų patogesnis, nes galėtų nebedaryti lanksto, o vietoj to iš Galvės g., tiesiai sukti į Tiškevičiaus g., tai susitaupytų laiko Daniliškių/Pagirių gyventojams. Aišku kyla klausimas, ką daryti su Fermentų bei Kirtimų g. pramonės rajonais, bet galbūt ten tiktų 9 ? Vistiek Vaidotuose to VT yra užtektinai (na, iš bėdos iki Vėjo st. būtų galima pratęsti 25), tai galėtų tarp Aukštųjų Panerių ir Baltosios Vokės važiuoti taip kaip dabar, o toliau - Kirtimų, Fermentų gatvėmis į Žemuosius Panerius
Comment
-
Troleibusams, sukantiems iš Šeimyniškių g. kairėn link Žaliojo tilto jau seniai nereikia sustoti Lvovo st., nes po to reikia staigiai rikiuotis kairėn. Ar nevertėtų panaikinti ir sustojimo Buivydiškių stotelėje 43/75 autobusams? Šioje vietoje irgi tenka atlikti staigų (ir ne visada saugų) persirikiavimą kairėn, kad pasukti į Dūkštų g. ypač kai posūkio juostoje jau būna susidariusi į kairę norinčių pasukti eilutė.
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąTroleibusams, sukantiems iš Šeimyniškių g. kairėn link Žaliojo tilto jau seniai nereikia sustoti Lvovo st., nes po to reikia staigiai rikiuotis kairėn. Ar nevertėtų panaikinti ir sustojimo Buivydiškių stotelėje 43/75 autobusams? Šioje vietoje irgi tenka atlikti staigų (ir ne visada saugų) persirikiavimą kairėn, kad pasukti į Dūkštų g. ypač kai posūkio juostoje jau būna susidariusi į kairę norinčių pasukti eilutė.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Lvovo st. panaikinta daliai maršrutų tik dėl to, kad Gedimino pr. rekonstrukcijos metu ten buvo dideli kamščiai ir labai didelis troleibusų srautas. Dabar tų problemų nėra, bet vis tiek nėra sustojama "dėl istorinių priežasčių". Vienintelė šiuo metu logiška vieta, kur buvo panaikintas sustojimas, tai Medelynas 52 maršrutui link Tarandės, kur autobusai turėjo kirsti 2 juostas, kuriomis vyksta intensyvus ir labai greitas eismas, ir dar bandyti įsiterpti į vidurį eilės, laukiančių savo eilės apsisukti.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVisose jūsų paminėtose vietose planuojami absoliučiai nauji maršrutai, jiems jau buvo paskelbti konkursai (ar specifikacijos, nepamenu).
Pilaitės atveju, naujasis maršrutas iki Bitėnų žiedo visvien nesudarytų daugybės persėdimo galimybių, nes norint nuvažiuoti pvz.: iki Pylimo gatvės ar Vinco Kudirkos aikštės reiktų atlikti dar vieną persėdimą. Dėl to ir sakau, kad į tuos pakraščius reiktų nukreipti kokį nors egzistuojantį maršrutą (logiškiausia A54), kad keleiviai galėtų papildomai persėsti prie Spaudos rūmų ar kitur, kur važiuoja žymiai daugiau maršrutų. Tas pats argumentas galioja ir naujajam Šilo gatvės maršrutui - pervažiavus Nerį, Žirmūnų gatvėje atsirastų žymiai daugiau galimybių persėsti į kitus VT maršrutus, ir žymiai išsiplėstų geografija vietų, į kurias būtų galima nuvažiuoti tik su vienu persėdimu
75 aš neliesčiau visiškai - jis labai patogiai, o svarbiausia - pakankamai greitai apvažiuoja Šeškinę, nors dėl minties paleisti kažką tarp Laisvės prospekto ir Ukmergės gatvės, pasinaudojant Šiaurine gatve, pilnai pritariu. Jeigu T16 būtų pratęstas iki Kaimelio žiedo, tam idealiai pasitarnautų 55, svarbiausia būtų turėti posūkį iš Ukmergės gatvės į Ateities.
Dėl 48, tai visų pirma reikėtų paleisti juo midibusus ir pakeisti kursavimo laiką - priderinti prie mokyklų, poliklinikų, įstaigų, nes daugiau juo niekas ypatingai ir nevažiuoja.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąTroleibusams, sukantiems iš Šeimyniškių g. kairėn link Žaliojo tilto jau seniai nereikia sustoti Lvovo st., nes po to reikia staigiai rikiuotis kairėn. Ar nevertėtų panaikinti ir sustojimo Buivydiškių stotelėje 43/75 autobusams? Šioje vietoje irgi tenka atlikti staigų (ir ne visada saugų) persirikiavimą kairėn, kad pasukti į Dūkštų g. ypač kai posūkio juostoje jau būna susidariusi į kairę norinčių pasukti eilutė.Paskutinis taisė 10.000; 2020.08.08, 18:04.
Comment
-
Išsitrynė seni pranešimai, tad... ar išeitų į naudą vieno iš 49 ar 34/69 maršrutų nukreipimas tiesiai Kalvarijų gatve pro Pušyno, Seminarijos stoteles, užuot rangiusis Didlaukio - Baltupio - Ateities gatvėmis? Nes transporto Didlaukio gatvėje sočiai (dubliavimasis), nežiūrint į tai, kad stotelės yra tik šios gatvės pradžioje ir pabaigoje. O Baltupio g. atkarpa išvis be stotelių...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai o kodėl jums trukdo A34/A69 dubliavimasis, tačiau Žemuosiuose Paneriuose dar dažniau važiuojančius T4/T6/T12 siūlot palikti taip kaip yra ?
Asmeniškai neturiu nieko prieš dubliavimąsi, nes juk žmonės iki 2013 m. reformos važinėjo ir nenumirė dėl to, kad kažkas kažkur dubliuojasi, kad mikriukai landžiodavo prieš miesto autobusus, kad buvo per visą miestą besidriekiančių, tačiau retai važiuojančių maršrutų. Šiaip pagalvojus apie tokius maršrutus, prieš akis iškyla tik 33. Nežinau ar kas ženkliai pagerėjo sutrumpinus jį iki Šiaurės miestelio. Nebent kad pradėjo kursuoti dažniau, nes jei gerai prisimenu, tai jis važinėjo kas valandą, o savaitgaliais išvis vos ne 1,5 - 2 valandų tarpai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą< Galų gale, mes neturim tiek troleibusų ir tiek vairuotojų, kad galima būtų į kairę ir į dešinę švaistytis naujais maršrutais. 14 dažnintas 4, 6 ir 12 sąskaita.. >.
O kad 14 kažkaip padažnintas, nelabai jaučiasi. Net ir darbo dienomis jo kursavimas nėra toks patrauklus, kad specialiai laukti būtent jo, kai persėdant dar ir greičiau gautųsi.
Ir nelabai suprantu tų jo reisų į parką iš Karoliniškių - kai per pusę miesto važiuojama su užrašu "iki 1-ojo parko". Ne visi keleiviai susigaudytų, pro kur čia jis dabar veš, nes iš Pasakų parko žiedo iki Žolyno gatvės yra daug variantų kaip galima važiuoti.
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąO tai sumažėjo vairuotojų lyginant su laikotarpiu ~10 metų atgal? Nes be 11 dar buvo tokie maršrutai kaip 5,8,13, tas pats 16 kursavo gerokai dažniau nei dabar.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąO kad 14 kažkaip padažnintas, nelabai jaučiasi. Net ir darbo dienomis jo kursavimas nėra toks patrauklus, kad specialiai laukti būtent jo, kai persėdant dar ir greičiau gautųsi.
Comment
Comment