Kompensuotų (Avižieniai tikrai didesnė gyv. nei Tarandė) tokiu maršrutu: Avižieniai - Tarandė - Šeškinė. Gal net ir iki Sudervės reiktų leist (daug naujų individualių namų). Iki stoties tereiktų vieno persėdimo į išgirtą 2G.
Dėl Dievo, iki pačios Stoties turbūt vyksta 1/1000 kelionių. Pagrinde visi keliauja į visokias įstaigas, darbus, mokyklas, universitetus Pylimo g. ir jiems tas 2G ne prie ko. O net jeigu ir prie ko, tai norint į jį persėsti reiktų daug ir ilgai eiti Ateities gatve. Klaikiai nepatogu. O dėl tos tariamos kompensacijos - aš tiesiog turėjau omeny, kad niekas nekompensuoja Tarandei ženklaus susisiekimo pablogėjimo, kai į pagrindinį centrą vykstama su 2 persėdimais. Ir tie Avižieniai šiuo atveju yra ne prie ko, suprasčiau jei būtų koks nors traukos centras Tarandės gyventojams, bet dabar... Ir iš vis, kokio velnio čia traukti tuos Avižienius ir Sudervę, jeigu tai jau yra Vilniaus rajonas ? Tegul ir važinėja su savo rajoniniu VT, jų GPM vistiek ne mums atitenka. Gal dar iki Vievio pratęsti pasiūlysit ?
VT ir taip turi lėto pensovežio reputaciją Turbūt beliks abiems likti prie savo nuomonių ir tikėtis, kad realybėje labiau bus palaikytas vienas ar kitas požiūris
Tikėkimės
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Dėl Dievo, iki pačios Stoties turbūt vyksta 1/1000 kelionių. Pagrinde visi keliauja į visokias įstaigas, darbus, mokyklas, universitetus Pylimo g. ir jiems tas 2G ne prie ko. O net jeigu ir prie ko, tai norint į jį persėsti reiktų daug ir ilgai eiti Ateities gatve. Klaikiai nepatogu. O dėl tos tariamos kompensacijos - aš tiesiog turėjau omeny, kad niekas nekompensuoja Tarandei ženklaus susisiekimo pablogėjimo, kai į pagrindinį centrą vykstama su 2 persėdimais. Ir tie Avižieniai šiuo atveju yra ne prie ko, suprasčiau jei būtų koks nors traukos centras Tarandės gyventojams, bet dabar... Ir iš vis, kokio velnio čia traukti tuos Avižienius ir Sudervę, jeigu tai jau yra Vilniaus rajonas ? Tegul ir važinėja su savo rajoniniu VT, jų GPM vistiek ne mums atitenka. Gal dar iki Vievio pratęsti pasiūlysit ?
Iš kur žinote, kad dauguma tarandiškių važiuoja iki Pylimo g.? Gal užtektų 3G/5/24? 2G galėtų stot J. Baltrušaičio st.
Avižienius ir Sudervę paminėjau kaip prie pat Vilniaus esančius priemesčius. Beje, maršrutas Sudervė - Lukiškės - Vievis skamba patraukliai
Man atrodo, kadlukass tiesiog piktybiškai nesiklauso kitų, žymiai svaresnių argumentų, ir žūt būt sugalvos kokią naują priežastį, kaip keli pensininkai, važiuojantys į Verslo trikampį ar panašiai. Bereikalinga diskusija.
O grįžtant prie Pylimo gatvės, tai sankryžos pravažiavimas max per antrą šviesoforų ciklą nėra kamštis. Pylimo gatvėj autobusai ir troleibusai smarkiai nevėluoja, juo labiau dienos metu, kaip jūs teigiate.
Man atrodo, kadlukass tiesiog piktybiškai nesiklauso kitų, žymiai svaresnių argumentų, ir žūt būt sugalvos kokią naują priežastį, kaip keli pensininkai, važiuojantys į Verslo trikampį ar panašiai. Bereikalinga diskusija.
O grįžtant prie Pylimo gatvės, tai sankryžos pravažiavimas max per antrą šviesoforų ciklą nėra kamštis. Pylimo gatvėj autobusai ir troleibusai smarkiai nevėluoja, juo labiau dienos metu, kaip jūs teigiate.
Supykot dėl Tarandės ? Naujų priežasčių negalvoju (statūs laiptai ir buvo pradinis argumentas). Kitų forumo dalyvių argumentus (sudėtinga GV/Goštaoto sankryža ir pan.) išklausau, piktybiniais nieko nevadinu.
Tereikia paskačiuot visus + ir - ir nuspręst, ar reikia ten VT, ar ne.
Kone kiekvieną rytą važiuoju 46. Pusė autobuso išlipa Goštauto st., kita - Operoje. 40 gal ne tokiomis proporcijomis, bet panašiai. Tai reikštų, kad nemažai daliai žmonių susisiekimas pablogėtų vien dėl to, kad būtų sukurta nauja susisiekimo kryptis. Reikia suprasti vieną dalyką: tie, kas dabar neturi kažkokios jungties, kenčia kur kas mažiau (ar išvis nekenčia) nei kentėtų tie, iš kurių būtų atimtas jau dabar esantis geras susisiekimas.
Be to, Žemieji Paneriai (Agrastų g.) irgi turėjo tiesioginį susisiekimą su stotim, o dabar maršrutą, vedantį į niekur (sankrįžą miškuose), laikai keičiasi...
Aukštieji, ne Žemieji. Tiesioginis maršrutas 2 kartus per dieną, kuriuo važiavo labiausiai "tanke sėdintys" keleiviai, ignoruojantys net Karosoje per mikrofoną vairuotojo praneštą "Kita stotelė - Lietuvos dujos. Į Pagirius nevažiuoja". Dabar jie irgi turi tokį "susisiekimą" - nulinius 9 maršruto reisus.
Taip, tarandiškiai turėtų solidarilizuotis, nes būtų sutaupoma TP, juos leidžiant į labiau apkrautus maršrutus, istoriniai ryšiai nesuteikia privilegijų, tikrai nesušaltų (nebent išlepę ) laukiant kas 5 min kursuojančių 2G/3G ir begalės kitų maršrutų.
Supykot dėl Tarandės ? Naujų priežasčių negalvoju (statūs laiptai ir buvo pradinis argumentas). Kitų forumo dalyvių argumentus (sudėtinga GV/Goštaoto sankryža ir pan.) išklausau, piktybiniais nieko nevadinu.
Tereikia paskačiuot visus + ir - ir nuspręst, ar reikia ten VT, ar ne.
Argi sakiau, kad VT Pylimo g. smarkiai vėluoja?
Jūs labai asmeniškai priimate kiekvieną išsakytą argumentą. Pagal jus, visi čia diskutuojantys gyvena Tarandėje. Esu joje buvęs gal kartą, du. Gyvenu centre ir man tas maršrutas neaktualus, bet aš suprantu, kad jis yra reiklingas, ir kad aptarnauja ne tik Tarandę.
Juk sakėte, kad Pylimo g. net dienos metu būna kamščiai, ką jau kalbėti apie piko metą. Tai kaip, VT praskrenda visus tuos kamščius ir nevėluoja?
Kone kiekvieną rytą važiuoju 46. Pusė autobuso išlipa Goštauto st., kita - Operoje. 40 gal ne tokiomis proporcijomis, bet panašiai. Tai reikštų, kad nemažai daliai žmonių susisiekimas pablogėtų vien dėl to, kad būtų sukurta nauja susisiekimo kryptis. Reikia suprasti vieną dalyką: tie, kas dabar neturi kažkokios jungties, kenčia kur kas mažiau (ar išvis nekenčia) nei kentėtų tie, iš kurių būtų atimtas jau dabar esantis geras susisiekimas.
40 maršruto tobulinimą pasiūlė ssnaiperis, ne aš. Taip, sutinku, kad iškiltų problema Kražių st. išlipantiem keleiviam, todėl ir aš neagituoju už šį siūlymą.
Mano argumentai ties šia vieta baigiasi.
Ką aš tokio parašiau, kad pritrūkot žodžių ?
Gerai, jei jau Tarandė būtų žiauriai nuskriausta, tai geriau A52 važiuotų A5 trasa link centro.
Jūs labai asmeniškai priimate kiekvieną išsakytą argumentą. Pagal jus, visi čia diskutuojantys gyvena Tarandėje. Esu joje buvęs gal kartą, du. Gyvenu centre ir man tas maršrutas neaktualus, bet aš suprantu, kad jis yra reiklingas, ir kad aptarnauja ne tik Tarandę.
Juk sakėte, kad Pylimo g. net dienos metu būna kamščiai, ką jau kalbėti apie piko metą. Tai kaip, VT praskrenda visus tuos kamščius ir nevėluoja?
Nesakiau, kad visi čia iš Tarandės, tiesiog daug jiem prijaučiančių .
Tokiai siaurai Pylimo g. ir 10 TP prie šviesoforo jau yra kamštis .
Vėl mano žodžius iškraipot, aš nesakiau kad nevėluoja (ko tada Jogailos ir Žygimatų g. trūlai taip spaudžia?), bet ir nesakiau, kad vėlavimai dideli.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Kadangi kaštis yra subjektyvus dalykas, nevertėtų ginčytis . Vienaip atrodo vairuojant, kitaip sėdint troleibuse.
Bet A juosta centro kryptim nepamaišytų.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Kadangi kaštis yra subjektyvus dalykas, nevertėtų ginčytis . Vienaip atrodo vairuojant, kitaip sėdint troleibuse.
Bet A juosta centro kryptim nepamaišytų.
Kad ten nelabai yra kur tą A juostą padaryti. Nebent nuo Vingrių iki Trakų stotelės.
Comment