Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Pylimo g. A juosta tik stoties kryptim, ir kamščiai ten (centro krypti) nemaži . Kas trukdo įrengti A juostas Kauno, Žemaitės gatvėse, kuriose net G maršrutas kursuoja (bent planuose Zuoko laikais buvo)?
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Ten yra ir smulkesnių aptarnaujamojo profilio įmonių, į kurias ne tik "biznismenai su mersais", bet ir paprasti mirtingieji važiuoja. Nemanau, kad užsukimas į/iš GV į Goštauto g. būtų labai ilgas ir varginantis.
Dėl antros pastraipos - geriau neprisidedantys prie kamščių vairuotojai nei tokių mažuma?
Į avarines tarnybas ar pan. ir neapeliuojama
Mano nuomone prioritetas yra persodinti piko metu važiuojančius ofisų darbuotojus į VT. Po to galima žiūrėti ką galima optimizuoti, kad visiems būtų patogiau. Viena vertus piko metu kamščiai yra rakštis #1. Kita vertus juose kenčiančius yra lengviau įtikinti persėsti į VT. A juostos ir parkingo visai dienai nereikėjimas - labai konkretūs privalumai. Nežinau kokiu būdu reiktų motyvuoti važinėjančius ne piko metu irba nesiparkuojančius visai dienai. Laiptų (ne)buvimas yra giliai vienodai kai gali atvažiuoti ryškiai greičiau ir parkavimas trumpam kainuoja ne daugiau nei bilietėlis į vieną pusę.
Nesakau, kad antrai grupei reiktų dirbtinai sudaryti kliūtis. Bet ten, kur šių grupių interesai kertasi (pvz planuojant maršrutus), pirmoji grupė turėtų būti prioritetas.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Taip galime pradėti lyginti su kiekvienu užkampyje esančiu miesto rajonu. Bet pripažinkime, kad srautai iš Trakų Vokės pro visus milžiniškus pramonės rajonus yra ženkliai mažesni nei iš Tarandės pro Perkūnkiemį ir Fabijoniškių šiaurę. 52 nėra skirtas vien Tarandei.
Dėl Pylimo g. Kamščių nuo Halės turgaus link Pamėnkalnio g. nebūna, ten galima laisvai pravažiuoti ir automobiliu, ir autobusu. Kasdien ten važiuoju įvairiausiu paros metu.
Tai va, jei Perkūnkiemis gautų normalų susisiekimą su centru (5 ne iki tikro centro veža), atkristų ženkli dalis 52 keleivių, tačiau nuostolius kompensuotų Avižieniai .
Pylimo g. ir aš d.d. važiuoju, kamščius matau .Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiekvienas toks užsukimas mažina VT patrauklumą ir didėja atotrūkis tarp automobilio ir VT. Aš geriau pasivaikščiosiu 5min, vietoj to, versčiau visą autobusą laukti savo sustojimo 10min ilgiau.
Mano nuomone prioritetas yra persodinti piko metu važiuojančius ofisų darbuotojus į VT. Po to galima žiūrėti ką galima optimizuoti, kad visiems būtų patogiau. Viena vertus piko metu kamščiai yra rakštis #1. Kita vertus juose kenčiančius yra lengviau įtikinti persėsti į VT. A juostos ir parkingo visai dienai nereikėjimas - labai konkretūs privalumai. Nežinau kokiu būdu reiktų motyvuoti važinėjančius ne piko metu irba nesiparkuojančius visai dienai. Laiptų (ne)buvimas yra giliai vienodai kai gali atvažiuoti ryškiai greičiau ir parkavimas trumpam kainuoja ne daugiau nei bilietėlis į vieną pusę.
Nesakau, kad antrai grupei reiktų dirbtinai sudaryti kliūtis. Bet ten, kur šių grupių interesai kertasi (pvz planuojant maršrutus), pirmoji grupė turėtų būti prioritetas.
O kaip persodint į VT, jei ne gerinant VT? Jei atveš iki ofiso (trikampis visai nedidelis), tai ir atsiras persėdusių į autobusą.
Prioritetas ir yra patogus ir išplėtotas VT, ar klystu?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nu tai kai bus ta A juosta tose gatvėse, tai ir galėsim pašnekėt o kol jos nėra, tai apie tokį 60 net nereikia aušinti burnos.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Turbūt užsitraukiau tarandiškių nemalonę .
Tai va, jei Perkūnkiemis gautų normalų susisiekimą su centru (5 ne iki tikro centro veža), atkristų ženkli dalis 52 keleivių, tačiau nuostolius kompensuotų Avižieniai .
Pylimo g. ir aš d.d. važiuoju, kamščius matau .
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Man tai toks jausmas, kad čia nei vieno tarandiškio nėra. Tiesiog kaip tu gali sakyti, kad Tarandės gyventojams susisiekimo su Centru panaikinimą kompesnuotų Avižieniai ? Jiems nei šilta nei šalta nuo to, ar 52-am Tarandė yra galutinė stotelė, ar ne. Taip, gal ir kvaila šitaip skirstyti keleivius į kastas - X turi susisiekimą su Centru, Y neturi ir t.t. Bet žymiai geriau 52-ą siųsti iki Šiaurės Miestelio, o 5-ą į Centrą, kaip kad aš siūliau, o ne taip smarkiai trumpinti 52. Norint nuvažiuoti iki Pylimo g./Stoties, jau reiktų atlikinėti net du persėdimus, o tai jau yra kiek daugoka. Kitų priemiesčių gyventojai, nors ir perlipa anksčiau, perlipę jau iš karto turi tiesioginį susisiekimą su svarbiais taškais.
Keistus tu dalykus matai tai neperpildytus 53/1G, tai kamščius Pylimo g. ir t.t. Šiaip ar taip, nutiesti vieną A juostą viena kryptimi žymiai pigiau, nei daugiakilometrines atkarpas Goštauto, Geležinio Vilko ir Žemaitės gatvėmis. O ir pasinaudotų jomis žyyymiai daugiau žmonių.
Pylimo g. per siaura A juostai išlaikant vieną auto (nors aš Pylimo g. skirčiau tik VT )Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 23:00.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Jūs pasivaikščiosit, o kitas ir navažiuos VT, nes neužsuka kur jam reikia.
O kaip persodint į VT, jei ne gerinant VT? Jei atveš iki ofiso (trikampis visai nedidelis), tai ir atsiras persėdusių į autobusą.
Prioritetas ir yra patogus ir išplėtotas VT, ar klystu?
Gal ateityje pakeisiu nuomonę Bet kol kas nematau problemų pasivaikščioti...
Comment
-
Perskaitęs karštą diskusiją dėl viešojo transporto "verslo trikampio" teritorijoje, greituoju būdu patobulinau A40:
Trasa: Mykolo Lietuvio st., S. Nėries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Ozo g., Ukmergės g., Geležinio vilko g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g., Lukiškių g., toliau esama trasa iki Fabijoniškių.
Papildomai reikėtų įrengti dvi stoteles - Verslo trikampis (nežinau kurioje vietoje jinai tiktų) ir Nepriklausomybės aikštė (šalia Seimo, kur buvo laikinoji 22 ir 52 pradinė stotelė po atstovos)
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sakykim permetam 24 į Goštauto gatvę. Reiškia į gimnaziją "nebeužsuka". Į Pamėnkalnio gatvę irgi "nebeužsuka". Persėst Jasinskio stotelėje irgi "nebeužsuka". Kitiems per lėtai važiuoja. Galima optimizuoti VT arba važiavimo tankiui ir greičiui, arba privežimui prie kiekvienų durų. Nematau kaip galėtume ir turėti pyragą, ir jį suvalgyti.
Gal ateityje pakeisiu nuomonę Bet kol kas nematau problemų pasivaikščioti...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPerskaitęs karštą diskusiją dėl viešojo transporto "verslo trikampio" teritorijoje, greituoju būdu patobulinau A40:
Trasa: Mykolo Lietuvio st., S. Nėries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Ozo g., Ukmergės g., Geležinio vilko g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g., Lukiškių g., toliau esama trasa iki Fabijoniškių.
Papildomai reikėtų įrengti dvi stoteles - Verslo trikampis (nežinau kurioje vietoje jinai tiktų) ir Nepriklausomybės aikštė (šalia Seimo, kur buvo laikinoji 22 ir 52 pradinė stotelė po atstovos)
O kaip toks 40 centre:
GV -> Goštauto -> J.T. Vaižganto -> Lukiškių, toliau esama trasa.Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 23:22.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai tu parašei lygiai tą patį, ką ir jisSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Tai kad čia esama trasa.
O kaip toks 40 centre:
GV -> Goštauto -> J.T. Vaižganto -> Lukiškių, toliau esama trasa.
Geriausia nagrinėti kiekvieną maršrutą žemėlapyje (kaip tai parodė kolega Mettal - nupaišė autobuso judėjimo trajektoriją)
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Nuo tariamos stotelės prie pat Jasinskio tilto iki J. Jasinskio st. tik 200 m šaligatviu (ne laiptais (ne visi gali jais kopti)), tiek pat iki gimnazjos. Truputį toliau (apie 200 m) būtų kai kuriem Gedimino pr. gyventojam/darbuotojam.
Apart laiptų, nuo Gedimino pr. stotelės iki Verslo trikampio ~ 350-400m..
Goštauto -> GV išvažiavimas į Akropolio pusę podarbinio piko metu tikrai užtruktų. Taip pat įdomu ar užtektų pagreitėjimo juostos iš Goštauto į GV į Vingio parko pusę. Ten... įdomus išvažiavimas. Nusukus nuo GV pasukti į Goštauto į kairę nereguliuojamoje sankryžoje irgi gali būti problematiška.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Apačioje parašyta, jog reikėtų įrengti stoteles Verslo trikampis ir Nepriklausomybės aikštė. O gatvės maršruto net nesikeistų
Geriausia nagrinėti kiekvieną maršrutą žemėlapyje (kaip tai parodė kolega Mettal - nupaišė autobuso judėjimo trajektoriją)
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dėl neįgaliųjų geras argumentas. Kita vertus, kiek neįgaliųjų važiuotų VT į verslo trikampį? Ar dėl to visi kiti piko metu turi ilgiau stovėti kamščiuose? Pvz dabar piko metu tik 2 iš 10 autobusų, kursuojančių 24 maršrutu, pritaikyti neįgaliesiems.
Apart laiptų, nuo Gedimino pr. stotelės iki Verslo trikampio ~ 350-400m..
Goštauto -> GV išvažiavimas į Akropolio pusę podarbinio piko metu tikrai užtruktų. Taip pat įdomu ar užtektų pagreitėjimo juostos iš Goštauto į GV į Vingio parko pusę. Ten... įdomus išvažiavimas. Nusukus nuo GV pasukti į Goštauto į kairę nereguliuojamoje sankryžoje irgi gali būti problematiška.
Tai va, arba žmonės eis į ofisus, arba į kitas įstaigas.Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 23:45.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Vistiek nieko nesuprantu, tai tu tiesiog siūlai įrengti dvi papildomas stoteles nekeičiant maršruto trasos ? Ar čia reikia suprasti, kad autobusas suktų į kairę Goštauto g., pravažiuotų tą stotelę “Nepriklausomybės aikštė” ir apsisuktų (nes kaip kitaip iš Goštauto pasiektum Tumo-Vaižganto ?)Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Nepamirškim pensininkų. Taip pat neįgaliems/senjorams du autobuso laipnelius ne taip sunku užlipt kaip tikrais laiptais.
Tai va, arba žmonės eis į ofisus, arba į kitas įstaigas.
Comment
Comment