Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Psichologiškai trumpiau būtų mano minimas 64, nes nu nereik per aplinkui važiuot ir dėl to jis laumėtų prieš 2G. Persėdimas nesuvioliotų, jei būtų tiesioginė jungtis.
    Ar maršrutai turėtų būti psichologiškai gražesni ar efektyvūs viso miesto atžvilgiu? Galima būtų 2x praretinti 1g ir tuos resursus permesti į daugybę tiesioginių maršrutų, važiuojančių 1x per valandą. Bet iš to jokios naudos nebūtų. Nors psichologiškai atrodytų gražiau

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Visąlaik kalbėjau apie Visorių sodus. Taip pat šis maršrutas galėtų prigriebt daugiau keleivių iš Bajorų kalvų ten užsukdamas.
    Sodams pradžiai galėtų padaryti normalų priėjimą iki pėsčiųjų tilto per GV Pavasarį/rudenį ten liūdnai atrodo. Užsukimas į Bajorų kalvas pridėtų +10min..

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą

      O kaip krasnūhos gyventojai? Jiem norint nusigaut iki Šiaurinių rajonų/Akropolio/NMC reiktų nusigaut iki 3G ir važiuot per centrą su kamščiais. risidėtų. Nekalbant apie Verslo trikampio darbuotojus ir vakarinio Gedimino pr. gyventojus (gal net Seimo narius )
      Į Konstitucijos prospektą ir Akropolį yra senas geras 24. Patogu ir į Gedimino pr. vakarinę dalį bei verslo trikampį. Taip pat galima persėsti jei reikia giliau į Žvėryną. Į šiaurę 2G arba 24 ir po to persėst į 2G prie Ukmergės/Ateities viaduko. Tiesa, Trafi niekad nesiūlė tokio varianto. Gal nėra patogios vietos persėsti. Arba toks nedidelis skirtumas gaunasi, kad neverta.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Ar maršrutai turėtų būti psichologiškai gražesni ar efektyvūs viso miesto atžvilgiu? Galima būtų 2x praretinti 1g ir tuos resursus permesti į daugybę tiesioginių maršrutų, važiuojančių 1x per valandą. Bet iš to jokios naudos nebūtų. Nors psichologiškai atrodytų gražiau
        Minėdamas psichologiją turėjau mintį, jog bobutė tikrai nevažiuos iš Naugarduko/Kauno į Santariškes 2G "per kažkur", kai yra tiesioginis 64.

        Sodams pradžiai galėtų padaryti normalų priėjimą iki pėsčiųjų tilto per GV Pavasarį/rudenį ten liūdnai atrodo. Užsukimas į Bajorų kalvas pridėtų +10min..
        Dėl sodų nežinau, neikart ten nebuvau . GV/Mokslininkų sankryžoj reiktų tunelio, bet tai jau OT.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Mhm šiaip čia kalbat apie maršrutą per geležinio vilko g. į santariškių pusę, tai šiaip iš praktikos galiu pasakyti, kad jei toks būtų, laiko sutaupymo prasme tai būtų didelis žingsnis priekin, tik kad kas juo važiuos... Būtų koks rimtas park&ride iš užmiesčio, tai gal ir būtų kokių keleivių pririnkti... ir ar iš viso gali leisti pagal gatvės kategoriją ten viešajam transportui stoviniuoti + GV pastovūs kamščiai. Šiaip jau geriau siūlyčiau maršrutą leisti per baltupio g., tada ties ateities g. viaduku užvažiuoti ant geležinio vilko, taip pat nesisukinėti per žvėryną, o geriau nerti į GV tunelį ir išsukti ties žemaitės g. ir pabaigti vilkpėdėje arba ties tuo senu naugarduko žiedu kokiu nors būdu.
          Va 40 ir 52 pakoregavimas gal būtų nieko, bet mano supratimu 40 turi priartėti kaip įmanoma labiau prie senamiesčio, būtų visai gerai, tai logiškiausias variantas būtų paleisti per pamėnkalnio g. Jei vietoje p. cvirkos paminklo būtų VT žiedas, tai ten ir galėtų apsiskuti, bet kadangi ėnrra, tai nėra ko savjoti, o iki stoties gal būtų per daug norų, nors manau tam tikrose atkarpose sulauktų naujų unikalių keleivių, šiek tiek nukrautų A53.
          Beje ir pats turiu "unikalių" siūlymų
          1. Visai neseniai rašiau SĮ SP dėl 57, kad pratęstų nuo fabų žiedo pusės per Gedvydžių g., S. Nėries, Gabijos g. iki Skalvių st. Tai atsakymas buvo "Informuojame, kad artimiausiu metu planuojame 57-ą autobusų maršrutą partęsti iki Bukiškių. <...> Jūsų pasiūlymą, įvertinę <...> apsvarstysime ir esant galimybei situaciją optimizuosime", žodžiu šito matyt nebuvo, bet iš savo praktikos žinau, kad iš tos pašilaičių pusės ir perkūnkiemio patogiai išvažiuot į fabijoniškių šiaurinę ir rytinę dalį/baltupių/jeruzalės pusę - beviltiškai ilgas procesas.
          2. Kadangi išplatėjo verkių g. ties ogmios miestu, 33 pratęsti iki žirmūnų žiedo. Beje keista, kad nėra J. Galvydžio stotelės į šiaurės miestelio pusę...
          3. Kažkokiu būdu šiaurės miestelį sujungti su šiaurės vakariniais gyvenamaisiais rajonais, pvz.... šilo/smėlio g. būtų žiedas, tada šilo tiltas, žirmūnų g., p. lukšio g. (mmm kamštis), Kalvarijų g., ozo g., gelvonų g., fabijoniškių ir iki A10 žiedo ar kažkoks panašus briedas Gal net geresnis briedas būtų važiuoti ukmergės g. kaip A5
          tai čia pamąstymui, bet gal reiks SĮ SP vėl pakankinti tokiomis nesąmonėmis

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Į Konstitucijos prospektą ir Akropolį yra senas geras 24. Patogu ir į Gedimino pr. vakarinę dalį bei verslo trikampį. Taip pat galima persėsti jei reikia giliau į Žvėryną. Į šiaurę 2G arba 24 ir po to persėst į 2G prie Ukmergės/Ateities viaduko. Tiesa, Trafi niekad nesiūlė tokio varianto. Gal nėra patogios vietos persėsti. Arba toks nedidelis skirtumas gaunasi, kad neverta.
            Ir kiek 24 važiuoja į Verslo trikampį? Kas tiek eina? Vienetai, jei išvis tokių yra. Dėl patogumo persėst, tai nežinau...
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Iš šitokio komentaro sprendžiu, kad nelabai tu tuo 24-u ir naudojiesi. Gedimino prospekto st., kuri ir yra prie Verslo trikampio, įlipa/išlipa daugiausiai keleivių visame maršrute
              Dėl 64: tik dabar atkreipiau dėmesį į tai, kad iki Ateities g. sankryžos siūlai maršrutą nukreipti ne GV, o Baltupio gatve. Tai kodėl tuomet pastoviai mini tuos Visorių gyventojus ? Jiems iki tokio maršruto eiti būtų lygiai tiek pat, kiek iki 48 (ar 50), tai nesuprantu, kaip jis “pagerintų Visorių susisiekimą su ligoninėmis”

              Comment


                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                Mhm šiaip čia kalbat apie maršrutą per geležinio vilko g. į santariškių pusę, tai šiaip iš praktikos galiu pasakyti, kad jei toks būtų, laiko sutaupymo prasme tai būtų didelis žingsnis priekin, tik kad kas juo važiuos... Būtų koks rimtas park&ride iš užmiesčio, tai gal ir būtų kokių keleivių pririnkti... ir ar iš viso gali leisti pagal gatvės kategoriją ten viešajam transportui stoviniuoti + GV pastovūs kamščiai. Šiaip jau geriau siūlyčiau maršrutą leisti per baltupio g., tada ties ateities g. viaduku užvažiuoti ant geležinio vilko, taip pat nesisukinėti per žvėryną, o geriau nerti į GV tunelį ir išsukti ties žemaitės g. ir pabaigti vilkpėdėje arba ties tuo senu naugarduko žiedu kokiu nors būdu.
                Toks ir yra mano siūlymas (viskas žemėlapyje). Įdomiai siūlote. O jei nuo GV mano 60 siūlytu pro Goštauto, GV, Žemaitės ir Stotis.

                Va 40 ir 52 pakoregavimas gal būtų nieko, bet mano supratimu 40 turi priartėti kaip įmanoma labiau prie senamiesčio, būtų visai gerai, tai logiškiausias variantas būtų paleisti per pamėnkalnio g. Jei vietoje p. cvirkos paminklo būtų VT žiedas, tai ten ir galėtų apsiskuti, bet kadangi ėnrra, tai nėra ko savjoti, o iki stoties gal būtų per daug norų, nors manau tam tikrose atkarpose sulauktų naujų unikalių keleivių, šiek tiek nukrautų A53.
                Kaip 40 pro Pamėnkalnio? Aš ir siūliau Goštauto -> Vilniaus -> Jogailos -> Pamenkalnio -> J.T. Vaižganto -> Lukiškių.

                Beje ir pats turiu "unikalių" siūlymų
                1. Visai neseniai rašiau SĮ SP dėl 57, kad pratęstų nuo fabų žiedo pusės per Gedvydžių g., S. Nėries, Gabijos g. iki Skalvių st. Tai atsakymas buvo "Informuojame, kad artimiausiu metu planuojame 57-ą autobusų maršrutą partęsti iki Bukiškių. <...> Jūsų pasiūlymą, įvertinę <...> apsvarstysime ir esant galimybei situaciją optimizuosime", žodžiu šito matyt nebuvo, bet iš savo praktikos žinau, kad iš tos pašilaičių pusės ir perkūnkiemio patogiai išvažiuot į fabijoniškių šiaurinę ir rytinę dalį/baltupių/jeruzalės pusę - beviltiškai ilgas procesas.
                2. Kadangi išplatėjo verkių g. ties ogmios miestu, 33 pratęsti iki žirmūnų žiedo. Beje keista, kad nėra J. Galvydžio stotelės į šiaurės miestelio pusę...
                3. Kažkokiu būdu šiaurės miestelį sujungti su šiaurės vakariniais gyvenamaisiais rajonais, pvz.... šilo/smėlio g. būtų žiedas, tada šilo tiltas, žirmūnų g., p. lukšio g. (mmm kamštis), Kalvarijų g., ozo g., gelvonų g., fabijoniškių ir iki A10 žiedo ar kažkoks panašus briedas Gal net geresnis briedas būtų važiuoti ukmergės g. kaip A5
                tai čia pamąstymui, bet gal reiks SĮ SP vėl pakankinti tokiomis nesąmonėmis
                1. Bukiškėm seniai metas turėt VT.
                2. Su sąlyga, kad J. Galvydžio st. bus dvikryptė.
                3. Jau siūliau 62 (https://wikiroutes.info/en/idea/22311)
                Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 19:43.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Iš šitokio komentaro sprendžiu, kad nelabai tu tuo 24-u ir naudojiesi. Gedimino prospekto st., kuri ir yra prie Verslo trikampio, įlipa/išlipa daugiausiai keleivių visame maršrute
                  Vienąkart vasarą dėl pramogos pralėkiau . Žinau, kad Gedimino prospekto st.yra prie Verslo trikampio, tačiau tai nereiškia, kad ten jų (trikampio) darbuotojai lipa (gimnazijos, viešbučio ar Gedimino pr. verslo įstaigų darbuotojams gal ir patogu).

                  Dėl 64: tik dabar atkreipiau dėmesį į tai, kad iki Ateities g. sankryžos siūlai maršrutą nukreipti ne GV, o Baltupio gatve. Tai kodėl tuomet pastoviai mini tuos Visorių gyventojus ? Jiems iki tokio maršruto eiti būtų lygiai tiek pat, kiek iki 48 (ar 50), tai nesuprantu, kaip jis “pagerintų Visorių susisiekimą su ligoninėmis”
                  Atsirastų dar vienas . Nežymėjau ten GV, nes reiktų įrengti stoteles, kurios jau yra paralelinėje gatvėje, taip sumažinant išlaidas, reikiamas šio maršruto įgyvendinimui.
                  Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 19:41.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    Minėdamas psichologiją turėjau mintį, jog bobutė tikrai nevažiuos iš Naugarduko/Kauno į Santariškes 2G "per kažkur", kai yra tiesioginis 64.
                    Būtent apie tai ir šneku. Reikia optimizuoti maršrutus ne bobučių psichologijai, o miesto naudai. Jei nebus 64 - labai sėkmingai važiuos "per kažkur". Ir nedaug lėčiau. Vilniaus biudžetas ne guminis, kad galėtume kiekvieną bobutę suvežioti psichologiškai maloniausiu maršrutu.

                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                    Ir kiek 24 važiuoja į Verslo trikampį? Kas tiek eina? Vienetai, jei išvis tokių yra. Dėl patogumo persėst, tai nežinau....
                    Važiuoji iki Gedimino prospekto stotelės, užlipi laiptais ir iškart Jasinskio stotelė. Su troleibusais į Senamiestį, Antakalnį, Žvėryną. Rodos ir autobusas į Panoramą yra (nors patogiau pavažiuot iki Pedagoginio žiedo). Iki Verslo trikampio, Seimo ar Mažvydo bibliotekos geros 5min pėstute.

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      52 maršrutas važiuoja iš Tarandės į centrą dėl istoriškai susiklosčiusių aplinkybių. Buvo panaikinti tiek 4, tiek 62 maršrutiniai taksi, vežę į centrą. Tokia nuograuža, kuria buvo tuometinis 52A, niekas nesinaudojo. Tada buvo priimtas sprendimas atstatyti Tarandės ir Perkūnkiemio susisiekimą su centru paleidžiant pirmąjį miesto maršrutą, jungusį Ukmergės g. su Konstitucijos pr. Maršrutas nuo pat pirmos trasos pakeitimo dienos pasidarė populiariu. Ką noriu tuo pasakyti - būtų daug nepatenkintų, jeigu vienintelis jų rajono maršrutas taptų privežamuoju.
                      Aš esu tikras, kad yra daug nepatenkintų pvz.: Balsių ( Naujaneriai tai tikrai), Grigiškių, Trakų Vokės, Riešės, Bendorių ar Gulbinų gyventojų, kurie neturi tiesioginio maršruto į Centrą, ir tikrai apsidžiaugtų jei toks atsirastų. Tai gal ir sukurkim po vieną kiekvienam priemiesčiui, juk kuo Tarandė geresnė ? Dabar dėl istorinės pusės: net Tarandės “kaimynės” Bukiškės irgi turėjo tiesioginį susisiekimą su Centru, bet 2014m. lapkritį jį ėmė ir panaikino. O koks nors 43 ilgą laiko važiavo iki Stoties, tačiau vieną dieną tai irgi tapo tik istorija. Taip kad “istoriškai susiklosčiusių aplinkybių” maršrutai vieną dieną paimami ir pakeičiami - tai visiškai normali praktika. Kai 52A prailgino iki Centro, jis buvo vienintelis Ukmergės gatvę su Konstitucijos prospektu ir Žaliuoju Tiltu jungiantis maršrutas, dėl ko toks populiarus. Dabar gi yra kas penkias minutes kursuojantis 3G, ir Tarandės gyventojams jau nebereikia atlikti dviejų persėdimų norint nuvažiuoti iki Pylimo g./Stoties. Galiausiai, aš nesiūlau jo vėl trumpinti iki Pašilaičių, siūlau nukreipti į Šiaurės Miestelį, taigi beveik visos persėdimo galimybės išlieka (tik galbūt kitose stotelėse)

                      Lygiai tas pats galioja 12/20 troleibusų naikinimo idėjai - siūlote vienur daryti "Vilnius priveža, Vilnius persėda", o kitur - kuriate naujus abejotinos naudos tiesioginius maršrutus. Kad ir tas pats "naujas 8" iš Naujininkų į Pašilaičius. Kodėl maršrutai negali dalinai dubliuotis? Kuo 12 labiau vertas būti "dubliuojančiu" ir panaikintu, nei koks 65, kurio trasą 100% padengia kiti 2 maršrutai?
                      Susipainiojote. 12 naikinti siūlau aš, tačiau “abejotinos naudos tiesioginius maršrutus” a la 8 siūlo lukass ,aš nepasiūliau nei vieno. Mano požiūris yra griežtas - kuo mažiau dubliavimosi, ar tai liečia 21/22/23, ar 40/56, ar 6/12, ar 4/14.

                      Lyginant 12 ir 65, tai praleidžiate esminę detalę - 65 vienintelis užtikrina Ožkinių/Naujųjų Verkių jungtį su Balsių mokykla. Ką vienintelis daro 12 ? Faktiškai nieko, na galbūt Pietiniai Žirmūnai - Žemieji Paneriai. Bet jeigu su 65 yra tikrai aišku, kad keleivių tarp mokyklos ir Ožkinių yra daug, tai su 12 kyla rimtų abejonių - juk pats didžiausias keleivių srautas yra nuo Žirmūnų iki Centro ir nuo Centro iki Žemųjų Panerių, o ne nuo vieno galo iki kito.
                      Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.28, 19:54.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Būtent apie tai ir šneku. Reikia optimizuoti maršrutus ne bobučių psichologijai, o miesto naudai. Jei nebus 64 - labai sėkmingai važiuos "per kažkur". Ir nedaug lėčiau. Vilniaus biudžetas ne guminis, kad galėtume kiekvieną bobutę suvežioti psichologiškai maloniausiu maršrutu.
                        Iš Jūsų komentarų susidariau įspūdį, kad jei galėtumėt, tai Vilniui paliktumėt 10 maršrutų, išraizgytų po visą miestą ir susikertančių tik persėdimo taškuose.
                        Jei atidžiau skaitytumėt, aš siūlau ir maršrutų optimizacijas (52, visų į Balsius trumpinimus ir kt.)

                        Važiuoji iki Gedimino prospekto stotelės, užlipi laiptais ir iškart Jasinskio stotelė. Su troleibusais į Senamiestį, Antakalnį, Žvėryną. Rodos ir autobusas į Panoramą yra (nors patogiau pavažiuot iki Pedagoginio žiedo). Iki Verslo trikampio, Seimo ar Mažvydo bibliotekos geros 5min pėstute.
                        Koks iš ten važiuoja į Panoramą? Aš ir nasakau, kad ta stotelė neraikalinga, bet nedaug kostiumuotų ir ofisuose sėdinčių verslininkų laipiotų laiptais, viadukais dėl 5 min iki ofiso.
                        Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 20:00.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          ... Susipainiojote. 12 naikinti siūlau aš, tačiau “abejotinos naudos tiesioginius maršrutus” a la 8 siūlo lukass ,aš nepasiūliau nei vieno. Mano požiūris yra griežtas - kuo mažiau dubliavimosi, ar tai liečia 21/22/23, ar 40/56, ar 6/12, ar 4/14...
                          Kai pasiūliau 53 pakeist, kad nedubliuotų 1G, tai sulaukiau aršios kritikos . Dvigubi standartai ?
                          Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 19:58.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė lukass Rodyti pranešimą

                            Iš Jūsų komentarų susidariau įspūdį, kad jei galėtumėt, tai Vilniui paliktumėt 10 maršrutų, išraizgytų po visą miestą ir susikertančių tik persėdimo taškuose.

                            Jei atidžiau skaitytumėt, aš siūlau ir maršrutų optimizacijas (52, visų į Balsius trumpinimus ir kt.)
                            Taip. Manau, kad dažnai važiuojantys nedubliuoti maršrutai su optimizuotais persėdimais yra geriausias variantas. Dėl trumpinimų neturiu ką pridėti arba ne taip gerai pažįstu tų vietų specifiką, tai ir neturiu ką pakomentuoti


                            Parašė lukass Rodyti pranešimą
                            Koks iš ten važiuoja į Panoramą?
                            11 autobusas. Tiesa, nuo jo artimiausios stotelės irgi 5min.

                            Parašė lukass Rodyti pranešimą
                            Aš ir nasakau, kad ta stotelė neraikalinga, bet nedaug kostiumuotų ir ofisuose sėdinčių verslininkų liptų laiptais, viadukais 5 min.
                            Niekada VT nepriveš kiekvieno iki durų. Su tokiu požiūriu nėra prasmės daryti VT Visorių sodams, Bukiškiui ar Pavilniui. Nes juk reiks paeiti daugiau nei 5min Miegamuosiuose rajonuose iki stotelės irgi neretai 5min ar dar daugiau. Kita vertus, juk tuose ofisuose ne tik biznismenai sėdi

                            Kai kuriuose didmiesčiuose daugiau nei 5min užtrunka vien išeiti/įeiti į/iš metro stotį. Bet tai neatbaido kostiumuotų piliečių

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Taip. Manau, kad dažnai važiuojantys nedubliuoti maršrutai su optimizuotais persėdimais yra geriausias variantas. Dėl trumpinimų neturiu ką pridėti arba ne taip gerai pažįstu tų vietų specifiką, tai ir neturiu ką pakomentuoti
                              Būtų įdomu susipažint su Jūsų siūlomais nesidubliuojančiais ir dažnais maršrutais. Laukiame .
                              Minėdamas trumpinimus norėjau pasakyt, kad ne vien "naujų dubliuojančių" maršrutų kūrimu užsiimu.

                              11 autobusas. Tiesa, nuo jo artimiausios stotelės irgi 5min.
                              Su persėdimu neapsimoka (geriau Studentų st.).

                              Niekada VT nepriveš kiekvieno iki durų. Su tokiu požiūriu nėra prasmės daryti VT Visorių sodams, Bukiškiui ar Pavilniui. Nes juk reiks paeiti daugiau nei 5min Miegamuosiuose rajonuose iki stotelės irgi neretai 5min ar dar daugiau. Kita vertus, juk tuose ofisuose ne tik biznismenai sėdi
                              Žinau, kad nepriveš iki kiekienų durų (pats kasdien einu 15 min tik iki stotelės). Jei biznismenas rinktųsi tarp savo merso vežančio nuo durų iki durų ir autobuso, nuo kurio iki ofiso laiptais visokiais kabarotis, tai pasirinkimas aiškus.

                              Kai kuriuose didmiesčiuose daugiau nei 5min užtrunka vien išeiti/įeiti į/iš metro stotį. Bet tai neatbaido kostiumuotų piliečių
                              Kai bus patogus VT (ko ir siekiame, visi čia susirinkę) ir apmokestintas auto, gal ir mes to sulauksim...
                              Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 20:12.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                Kai pasiūliau 53 pakeist, kad nedubliuotų 1G, tai sulaukiau aršios kritikos . Dvigubi standartai ?
                                Ne. Tiesiog panaikinus 53-ą Kalvarijų gatvėje, 1G tektų leisti arba kas kažkur minutę, arba pirkti labai brangius keturašius autobusus. Abiem atvejais būtų milžiniškos išlaidos. Tuo tarpu, naikinant maršrutus, važiuojančius vos ne kartą per valandą (14, 23), faktiškai nieko nenutinka.

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  Ne. Tiesiog panaikinus 53-ą Kalvarijų gatvėje, 1G tektų leisti arba kas kažkur minutę, arba pirkti labai brangius keturašius autobusus. Abiem atvejais būtų milžiniškos išlaidos. Tuo tarpu, naikinant maršrutus, važiuojančius vos ne kartą per valandą (14, 23), faktiškai nieko nenutinka.
                                  Nenoriu ir vėl diskutuot šia tema, bet Kalvarijų g. nepamirškim 6.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                    Aš ir nasakau, kad ta stotelė neraikalinga, bet nedaug kostiumuotų ir ofisuose sėdinčių verslininkų laipiotų laiptais, viadukais dėl 5 min iki ofiso.
                                    Į šį tavo pastebėjimą, galima atsakyti šiuo tavo pastebėjimu:

                                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                    Galvojat, kad ofisuose tik pasiturintys "biznismenai" dirba?
                                    Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.28, 20:21.

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                      1. Bukiškėm seniai metas turėt VT.
                                      2. Su sąlyga, kad J. Galvydžio st. bus dvikryptė.
                                      3. Jau siūliau 62 (https://wikiroutes.info/en/idea/22311)
                                      1. Jau turi 87.
                                      2. -
                                      3. Žmogus siūlo maršrutą, kuris eitų pro Šiaurės Miestelį ir būtų skirtas būtent jo susisiekimui. Tas tavo 62, yra tikrai nebloga idėja, bet su Šiaurės Miesteliu išvis nieko bendra neturi.

                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                      Nenoriu ir vėl diskutuot šia tema, bet Kalvarijų g. nepamirškim 6.
                                      Ai, kažkurį vieną, t.y. arba 6 arba 12 vistiek reikia palikti. Vistik 12 labiau dubliuojasi su kitais troleibusais, nekalbu apie tai, kad, kaip jau buvo minėta, Kalvarijų gatvėje transporto geriau nemažinti.
                                      Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.28, 20:28.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Į šį tavo pastebėjimą, galima atsakyti šiuo tavo pastebėjimu:
                                        Kad ir biednesnis, vistiek verslininkas nesišlaistys laiptais.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Nuo Gedimino pr. stotelės iki Verslo trikampio visgi dar yra šioks toks atstumas pėščiomis, tad, visgi pasilieku prie nuomonės, kad bent iki jo turėtų kažkoks atskiras maršrutas važiuoti, jei norime sudominti ten dirbančius viešuoju transportu. Mano nuomone, labiausiai tam tinka 56. Kažkur toliau važiuoti Geležinio Vilko gatve nėra jokios prasmės - taip tik bus gaištamas laikas kamščiuose, o ir važiuoti nelabai yra kur.

                                          21 ir 22 vienas kito nedubliuoja - jie su centru jugia skirtingas Lazdynų puses, 21 važiuoja į Lazdynėlius bei prasuka pro Parodų rūmus, skiriasi ir trasos centre.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X