Na, bet jeigu nukreiptumėm Šiaurine gatve ir 46, ir 73 tai alternatyvos buvimas išliktų “ne į temą” būtų tik 43, kita vertus, anokia ji ir alternatyva, kadangi 43 važiuoja į vieną Centro dalį, o 46 su 73 į kitą. Dėl paties keitimo klausimo tai nieko naujo nepasakysiu - man tikrai kvailai ir nelogiškai atrodo A juostų statymas Šiaurinėje gatvėje, jeigu ten neplanuojama jokio VT eismo. Na, juk jeigu nebūtų savivaldybės vizijoje VT ten, tai ir nestatytų stotelių ar netiestų kelių km ilgio A juostos per visą gatvės atkarpą. Kiekvienas daiktas (tame tarpe ir VT stotelės) turi turėti savo paskirtį ir tarnauti žmogui. Ar tu manai, kad savivaldybė jas stato vien tam, kad būtų kur bomžams numigti ir chuliganams pasiausti ? Ir “keleiviui B nebūtų arčiau eiti keleivio A sąskaita” - ėjimo pėsčiomis atstumas faktiškai nepasikeistų nei vienam, nei kitam. Taip, gal keliems nuošimčiams ir pailgėtų, bet pasakykit man, kodėl būtent keleivis B visada turi eiti į stotelę ilgiau negu keleivis A ?
P.S. Dėl 3G - na jeigu iš Šeškinės nori nusigauti iki kokio Naujamiesčio, tai nežinau kokių dar alternatyvų ten yra būdavo 2, dabar visiems reikia žymiai labiau paėjėti. VT nukreipimo Šiaurinės g. atveju, 99% keleivių tokio pablogėjimo nepajustų.
P.S. Dėl 3G - na jeigu iš Šeškinės nori nusigauti iki kokio Naujamiesčio, tai nežinau kokių dar alternatyvų ten yra būdavo 2, dabar visiems reikia žymiai labiau paėjėti. VT nukreipimo Šiaurinės g. atveju, 99% keleivių tokio pablogėjimo nepajustų.
Comment