Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAr išvis Šiaurinėje gatvėje planuojami įrengti viešojo transporto sustojimai?
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąGeležinio Vilko gatvėje sustojimų kišenės buvo įrengtos, tačiau joks VT ja taip ir nevažinėjo
Jeigu neklystu, berods kažkurios gatvės Baltupiuose remonto metu (ar ne Kalvarijų), senasis 26 (kai dar niekas nesvajojo apie grandiozines reformas), kursavo Geležinio vilko gatve
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Man tai keisčiausia yra 2 nuotrauka, nes pagal ją išeina, kad viešasis transportas kursuos iki Vakarinio aplinkkelio (dvi stotelės prie pat jo). Tik kažin iš kur toje vietoje atsiras keleivių ? O kad aplamai Šiaurine gatve kursuos viešasis transportas galima net neabejoti - juk kiekviena kryptimi bus nutiesta po A juostą
Comment
-
Gan sunku suvokti, ką ten galima būtų paleisti. Ypač turint omenyje, kad tai būtų naujas maršrutas kažkurio kito, greičiausiai 5G, sąskaita. Be to, stotelių egzistavimas ne visada reiškia, kad ten važiuos VT. Paimkime tą pačią Drujos g. - stotelės yra, o VT eismas ten nereguliarus - tik "nuliniai" reisai. O viskas dėl to, kad ten nebuvo ir nėra ką leisti. 74 maršruto keleivius apklausė ir buvo nuspręsta jo netiesinti ir palikt kaip yra.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąJeigu neklystu, berods kažkurios gatvės Baltupiuose remonto metu (ar ne Kalvarijų), senasis 26 (kai dar niekas nesvajojo apie grandiozines reformas), kursavo Geležinio vilko gatvePaskutinis taisė Mettal; 2018.01.04, 09:14.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pas mus VT stotelės yra net miškuose, o čia pakankamai urbanizuota vietovė. Gali kursuoti gal net ir toliau, iki Zujūnų.
Na o atsakant į klausimą, kokie gi autobusai galėtų važiuoti Šiaurine gatve, labiausiai, mano nuomone, ten tiktų 73 - Rygos ir Buivydiškių gatvėms aptarnauti liktų 43, Šeškinėje to 73 irgi nelabai kas pasigestų - aptarnauja vos pora stotelių rajono pakraštėlyje. Dėl tos pačios priežasties galėtų Šiaurinės gatvės atkarpa nuo Laisvės prospekto iki Ukmergės gatvės nukreiptas būti ir 46. Jeigu kada nors nuties visą gatvę iki pat Žirmūmų, savaime suprantama, galėtų važinėti 5G, tačiau dabar to dar nereikia - maršrutas būtų priverstas sukinėtis pro Gelvonų gatvę ir grįžti į Ozo, tačiau tokie vingiai tik smarkiai padidintų bendrą kelionės trukmę, o papildomų keleivių vargu. Žiūrint į dar tolimesnę perspektyvą, jeigu kada nors bus nutiesta ir atkarpa iki Pilaitės, galėtų būti naujas maršrutas Pilaitė-Šiaurinė g.-Saulėtekis, tada ir tos stotelės prie VA būtų prasmingai išnaudojamos
Gal dar ir apie kokio 75 nukreipimą būtų galima pagalvoti atkarpai nuo Justiniškių iki Gelvonų gatvės. Taip, Šeškinei gal ir pablogėtų susisiekimas su Santariškėmis, bet šiaurinė ir rytinė mikrorajono dalys (Musninkų, Čiobiškio gatvės) galėtų įlipti į šį maršrutą įrengtose stotelėse ties Žemynos gimnazija ir sankirta su Ukmergės gatve, pietvakarinė dalis (Dūkštų g.) galėtų paeiti iki 48, o tiems, kas gyvena Šeškinės ar Paberžės gatvėse, tai net ir eit niekur nereiktų
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPirmą kartą girdžiu tokį dalyką. Kada čia taip? Žinau tik kad Baltupio g. remonto metu 48 važiavo G.Vilku nuo Ateities g. iki tuometinio Molėtų pl.
Comment
-
73 troleibusų parkas beveik visada išleidžia ilgą autobusą, nes ryte į trumpą netelpa žmonės. 46 nemaža dalimi yra mokinių maršrutas - jis taip pat turėtų likti toks, koks yra. 5G irgi kvaila būtų keisti, nes visos stotelės jo trasoje yra vienodai svarbios ir reikalingos. Jau nekalbant apie Akropolį.
Sūduvių g. yra tinkama autobusų eismui ir visa asfaltuota. Aišku, autobuso tokiu dažnumu, kokiu reikėtų Šiaurinėje g., Zujūnams tikrai nereik.Paskutinis taisė Mettal; 2018.01.04, 12:29.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą73 troleibusų parkas beveik visada išleidžia ilgą autobusą, nes ryte į trumpą netelpa žmonės.
46 nemaža dalimi yra mokinių maršrutas - jis taip pat turėtų likti toks, koks yra.
5G irgi kvaila būtų keisti, nes visos stotelės jo trasoje yra vienodai svarbios ir reikalingos. Jau nekalbant apie Akropolį.
Dėl Akropolio - iš pirmųjų stotelių nuvežtų 46, Rygos/Buivydiškių st. - 48, Žirmūnų - 7. Pablogėjimo nėra.
Comment
-
Apie 5G nukreipimą net neturėtų būti kalbos. Maršrutas aptarnauja visai kitas kryptis, ir jūsų pasiūlytos alternatyvos važinėja tikrai per retai kaip Akropoliui, Ozui ar Rygos stotelei. Vienintelis variantas būtų visiškai naujo maršruto sukurimas, kuris ateityje išties galėtų važiuoti iki Pilaitės (bet nebūtinai).
48 maršrutas važinėja pernelyg retai, bei turi visai kitą funkciją nei vežti keleivius prie Akropolio. Kaip jau rašė Mettal, maršrutas dažnai veža orą, nes darbo dienomis tik priveža moksleivius, o savaitgaliais naudojamas tik tarp 9 ir 18 valandos.
Taipogi nesutikčiau su 75 nukreipimu. Dabar maršrutas turi 'local' funkciją, t.y. priveža prie pat Šeškinės ''centro'', bei sujungia vieną Šeškinės dalį su kita.
46 nukreipimas iš esmės įdomi įdėja, bet manau kad tai neduotų jokio didelio efekto, tik šiek tiek nukrautų 3G. Tuo labiau, poreikis maršrutui į centrą Buivydiškių ir Ozo gatvėse yra.
Su 73 situacija panaši kaip su 46. Maršrutas jau turi savų keleivių Rygos, Buivydiškių, Ozo gatvėse. Bet iš visų išvardintų, manau šio nukreipimas duotų daugiausia naudos.
Užtat manau, kad būtų galima nukreipti 56 pro Šeškinės polikliniką ir Šiaurinę gatvę.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą<...>
Užtat manau, kad būtų galima nukreipti 56 pro Šeškinės polikliniką ir Šiaurinę gatvę.
Maršruto trasa: Mykolo Lietuvio st., S. Nėries g., Gedvydžių g., L. Giros g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Paberžės g., Šeškinės g. (per Musninkų st.), Ukmergės g., Geležinio vilko g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Žaliasis tiltas, Vilniaus g., Jogailos g., Pamėnkalnio g., J. Tumo-Vaižganto g., A. Goštauto g., toliau analogiška trasa iki Fabijoniškių.Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.01.04, 17:56.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąApie 5G nukreipimą net neturėtų būti kalbos. Maršrutas aptarnauja visai kitas kryptis, ir jūsų pasiūlytos alternatyvos važinėja tikrai per retai kaip Akropoliui, Ozui ar Rygos stotelei. Vienintelis variantas būtų visiškai naujo maršruto sukurimas, kuris ateityje išties galėtų važiuoti iki Pilaitės (bet nebūtinai).
48 maršrutas važinėja pernelyg retai, bei turi visai kitą funkciją nei vežti keleivius prie Akropolio. Kaip jau rašė Mettal, maršrutas dažnai veža orą, nes darbo dienomis tik priveža moksleivius, o savaitgaliais naudojamas tik tarp 9 ir 18 valandos.
Taipogi nesutikčiau su 75 nukreipimu. Dabar maršrutas turi 'local' funkciją, t.y. priveža prie pat Šeškinės ''centro'', bei sujungia vieną Šeškinės dalį su kita.
46 nukreipimas iš esmės įdomi įdėja, bet manau kad tai neduotų jokio didelio efekto, tik šiek tiek nukrautų 3G. Tuo labiau, poreikis maršrutui į centrą Buivydiškių ir Ozo gatvėse yra.
Su 73 situacija panaši kaip su 46. Maršrutas jau turi savų keleivių Rygos, Buivydiškių, Ozo gatvėse. Bet iš visų išvardintų, manau šio nukreipimas duotų daugiausia naudos.
Užtat manau, kad būtų galima nukreipti 56 pro Šeškinės polikliniką ir Šiaurinę gatvę.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Žiūrint kurią vietą turima omenyje
Jeigu neklystu, berods kažkurios gatvės Baltupiuose remonto metu (ar ne Kalvarijų), senasis 26 (kai dar niekas nesvajojo apie grandiozines reformas), kursavo Geležinio vilko gatve
- 1 patinka
Comment
-
Aš kasdien važinėju 46 ir pastoviai matau, kiek žmonių naudojasi tiek 73 ir 5G. 10.000, jūs aršiai ginat savo iš piršto laužtas, žiūrėjimu į žemėlapį paremtas idėjas, bet nė velnio nenutuokiat apie šių maršrutų keleivių srautus.
Vien ko vertas argumentas, kad jei gatvėje bus A juostos ir stotelės, tai ten privalo būti VT. Nieko ten neprivalo būti. Ir niekas ten neprivalo leisti egzistuojantį maršrutą.
Comment
-
Kalbėdamas apie 56 nukreipimą, turėjau omeny nukreipti jį Ukmergės, Šiaurine, Fabijoniškių, S.Stanevičiaus gatvėmis. Jokių Laisvės prospektų, tai visai kita opera. Nors iš esmės galbūt ir būtų poreikis susisiekimui Rajono poliklinika - Šeškinė, bet nemanau kad jis pasiteisintų.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kokias dar kitas kryptis ? Ir iš vis - autobusai šuuo maršrutu kursuoja kas 5-10 minučių. Tai negi visi keleiviai ir važiuoja į tą Akropolį tokiu dažnumu ir ilgais autobusais ? Ar labiau tikėtinas variantas, kad į Akropolį važiuoja tik gal koks kas trečias žmogus ? Jeigu taip, tai maršruto, kursuojančio kas pusvalandį pilnai pakanka. O dėl Rygos stotelės - tu bent skaitei, ką aš rašiau prieš tai ? Prie jos nėra beveik jokių daugiabučių 5-10min. ėjimo pėsčiomis atstumu. Toks pats atstumas būtų ir iki Vt stotelės Šiaurinėje gatvėje. Jei kažkas naudojasi Rygos st. tam, kad persėstų iš kitų maršrutų - tai galima būtų daryti ir ties Čiobiškio st.
Nu bet ir argumentas - autobusas negali vežti keleivių prie Akropolio, nes dabar jis veža orą. O tai tau neatrodo, kad jeigu panaikintumėm jam “konkurentus” Laisvės pr., ir Buivydiškių g., jis to oro nebevežtų ? Ir kas nutiktų to maršruto “kitai funkcijai” (nors įdomu apie ką tu kalbi - negi rimtai manai, kad 48 kažkas naudojasi, kad nuvažiuotų iš Pašilaičių/Fabijoniškių į Šeškinę, kai pilna greitesnių alternatyvų) ? Jeigu juo dabar važiuoja ir kažkokie kiti keleiviai, tai jie ir toliau galėtų maršrutu naudotis, jiems gi nieko nenutiktų
Aha. Šeškinė yra toks didelis mikrorajonas, kad jam tikrai reikia kas 30-40min. kursuojančio autobuso, kuriuo keleiviai nuvažiuoja iš vieno rajono galo į kitą. Gal tokių keleivių ir atsiranda koks vienas kartą į 2 valandas, bet tikrai tai nėra jo aptarnavimo prioritetas.
Supraskit, dažnai maršruto nevažinėjančio per centrą pagrindinė trauka yra prekybcentriai. Toks jau mūsų mentalitetas ir nieko su tuo negalima padaryti (bent jau ne VVT tuo turi užsiimti).
Apie kokį efektą tu čia kalbi ? Negi neskaitei diskusijos - Šiaurinėje gatvėje planuojamos A juostos ir VT stotelės, vadinasi kažkuriems maršrutas nori nenori reiks pro ten važiuoti. Tai aš ir aprašinėju, iš kurių maršrutų būtų didžiausia nauda
...ir visiems tiems keleiviams būtų tiek pat ėjimo ir iki stotelių Šiaurinėje gatvėje. Kodėl turiu kartoti tą patį per tą patį ?
Nori pasakyti būtų lankstas Gelvonų g.-Šiaurinė g.-Laisvės pr.-Fabijoniškės ? Nes jei taip, tai abejoju ar kas nors tokiu maršrutu naudotųsi, kai į šiaurines Fabijoniškes būtų įmanoma nuvažiuoti 15-20min. greičiau su 40/53. O jei galutinė stotelė būtų kokia nors kita, tai vėl klausimas, kas tokiu maršrutu naudotųsi - lankstas per Gelvonų g., ir Akropolį atimtų kokias 10min.Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.01.04, 21:09.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAš kasdien važinėju 46 ir pastoviai matau, kiek žmonių naudojasi tiek 73 ir 5G. 10.000, jūs aršiai ginat savo iš piršto laužtas, žiūrėjimu į žemėlapį paremtas idėjas, bet nė velnio nenutuokiat apie šių maršrutų keleivių srautus.
Vien ko vertas argumentas, kad jei gatvėje bus A juostos ir stotelės, tai ten privalo būti VT. Nieko ten neprivalo būti. Ir niekas ten neprivalo leisti egzistuojantį maršrutą.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKalbėdamas apie 56 nukreipimą, turėjau omeny nukreipti jį Ukmergės, Šiaurine, Fabijoniškių, S.Stanevičiaus gatvėmis. Jokių Laisvės prospektų, tai visai kita opera. Nors iš esmės galbūt ir būtų poreikis susisiekimui Rajono poliklinika - Šeškinė, bet nemanau kad jis pasiteisintų. <...> bet jau kaip ten Akropolį pamatėt tai nežinau.
Supraskit, dažnai maršruto nevažinėjančio per centrą pagrindinė trauka yra prekybcentriai. Toks jau mūsų mentalitetas ir nieko su tuo negalima padaryti (bent jau ne VVT tuo turi užsiimti).
Kuom blogas argumentas? Jeigu maršrutas didžioje savo dalyje veš orą ir tik mažesnėje dalyke bus perpildytas, tai tokį maršrutą tektų padalinti į du, kad racionaliau paleisti atitinkamos talpos transporto priemonę. O tada tampa tiesiog paprasčiau palikti tą 5G ir per Šiaurinę skirti naują maršrutą. 48 irgi turi lokalinę funkciją, ir tikrai juo niekas per visą ilgį nevažiuoja. Tiesiog istoriškai taip jis liko, dabar privežantis Šeskinės gyventojus, nukraunantis bei privežantis prie 2G, ir privežantis Baltupio g. gyventojus prie Ateities st. arba Santariškių.
Ne visų keleivių galinė/pradinė stotelė yra centras ir nemažai žmonių važinėja iš vieno rajono į kitą. Vien ką reiškia kai vakare Musninkų stotelėje pusė autobuso keleivių išlipa ir įlipa tiek pat naujų.
Na minkštai tariant keistas argumentas. Prie Šiaurinės gatvės negyvena tuntai žmonių, prie jos arčiau nei iki dabartinių stotelių taipogi nedaugeliui. Kad kažkas yra, nereiškia kad tam yra realaus poreikio ar tiesiog politinio/SĮSPo noro.
Visas kryptis. Akropolis ir Ozas yra pagrindiniai maršruto taškai, iš esmės net svarbesni už pradinę maršruto funkciją - Saulėtekį. Man dažnai tenka važinėti tomis kryptimis, tad tikrai žinau ką sakau. Justiniškių gyventojai įprato važiuoti apsipirkti, keleiviai iš kitų rajonų įprato persėsti Rygos ir Pramogų arenos stotelėje (irgi kad važiuoti apsipirkti), be to, pietinė Šeškinė (Vaikų kaimas, Siesikų) vis dar liks.Atlikot VISŲ keleivių apklausą? Aš suprantu kad pagal žemėlapį taip gali atrodyti, kažkada ir pats taip siūlydavau maršrutus "pagal žemėlapį", bet galų gale supratau kad yra tokie dalykai kaip poreikis, rentabilumas, realios priėjimo ir privažiavimo prie stotelės galimybės ir galų gale (bet ko gero svarbiausia) tai žmonių seni įpročiai.
Comment
-
Žmogui yra patogu, kai toje pačioje stotelėje jis turi kelias alternatyvas. Nespėjai į 73? Nu pavažiuosi su 46. O dabar būtų taip, kad eini į 46 ir nespėji. Lauki kito 46, nes eiti iki 73 jau per toli. Be to, jei taip sakot, kad "eiti teks lygiai tiek pat", tai kuriems galams išvis keisti maršrutą? Kad keleiviui B būtų eiti arčiau keleivio A sąskaita? Maršrutai visada yra keičiami taip, kad dabartiniai keleiviai patirtų kaip įmanoma mažiau nepatogumų bei prisidėtų nauji keleiviai. Aišku, kad žmonės privalės keisti ėjimo įpročius, nes neturės kito pasirinkimo.
Jūsų atveju dėl 3G teko eiti kitur, nes ten atsirado alternatyva, kuri veža greitai ir dažnai. Būtent alternatyva, o ne pakaitalas.
Comment
Comment