Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paryžiaus metro linijų tinklas: schema vs. tikrovė

    Comment


      Tokijo metro linijų tinklas: schema vs. tikrovė

      Comment


        Maskvos metro tinklo plėtra 1935 - 2011 m. (schema)

        Comment


          Informacijos šaltiniai? Ir apskritai, turinys nelabai rišasi su šita tema.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Pasiūlymas: sukeisti 5 ir 52 autobusų maršrutų trasas miesto centre (5 važiuotų Pašilaičiai-Perkūnkiemio-Ukmergės g.-Centras, 52 važiuotų Tarandė-Ukmergės-Tuskulėnų g.-Šiaurės miestelis)
            Motyvai: paleidus 5 autobusą Perkūnkiemio gatve, šis maršrutus visgi nėra labai patogus ten gyvenantiems žmonėms. Didžiausi keleivių srautai (kaip ir iš bet kurio kito miegamojo rajono) iš ten būna į Centrą/Senamiestį/Naujamiestį, o pastarasis maršrutas nei ten, nei ten nepriveža. Taigi, Perkūnkiemio gyventojai nebus labai suinteresuoti naudotis šiuo maršrutu, kadangi jiems iš jo dar reiks persėdinėti kažkur kitur, o tai nepatogu, užima laiko ir t.t. Nukreipus 5-ąjį maršrutą į Centrą, jis taptų patogesnis didesnei daliai perkūnkiemiečių, taigi turbūt padidėtų juo ten besinaudojančių keleivių kiekis. Maršrutas iš Tarandės, gi nėra labai sąžiningas kitų Vilniaus priemiesčių atžvilgiu - kodėl kokie nors Balsiai, Riešė, Lentvaris, Grigiškės ar Trakų Vokė, neturi tiesioginio maršruto į centrą, šių miestelių gyventojai yra priversti persėdinėti Vilniaus miesto prieigose, o štai Tarandės gyventojai yra kažkuo išskirtiniai, ir bene vieninteliai priemiesčių gyventojai, galintys centrą pasiekti greitai ir patogiai. Bet toks išskirtinumas nėra niekuo paremtas, todėl būtų visai protinga nukreipti maršrutą į Šiaurės Miestelį, paliekant protingas, o svarbiausia, platesnes persėdimo galimybes į kitus maršrutus.
            Paskutinis taisė 10.000; 2017.10.07, 14:46.

            Comment


              Gal turi kas nors 1997 metų Vilniaus VT žemėlapį ir galėtų juo pasidalinti?

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Pasiūlymas - nuo rugsėjo mėn. tapusį nereikalingą 26 maršrutą paleisti trasa "Ozo g. - Didlaukio g. - Jeruzalė - Mažieji Gulbinai.

                Maršrutas: 26 "Ozo g. - Didlaukio g. - Jeruzalės g. - Mažieji Gulbinai".
                Trasa: st. Ozo žiedas, V. Gerulaičio g., Ozo g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g., Ateities g., Jeruzalės g., Žaliųjų Ežerų g., Gulbinėlių g. Raudonės g., st. Mažieji Gulbinai.
                Stotelės: Ozo žiedas - Licėjus - Pramogų arena - J. Kazlausko st. - Naujakiemio st. - Baltupiai - Didlaukio st. - Ateities st. - Rugių st. - Kalvarijos - Jeruzalė - Žaliųjų Ežerų st. - P. Baublio st. - Verkių Rūmai - Ežerėliai (tik link Mažųjų Gulbinų) - Gulbinėlių st. (nauja stotelė ties Gulbinėlių ir Prašiškių gatvių sankryža, pažymėjau vietą https://goo.gl/Xwekvq ) - Mažieji Gulbinai ( https://goo.gl/rkkqB6 ).

                Nubrėžiau šį maršrutą čia: https://goo.gl/gqSCNS (atsiprašau už primityvumą).Visas stoteles pažymėjau tik viena kryptim (Ozo g. -> Mažieji Gulbinai), tik naujai siūlomą Gulbinėlių stotelę pažymėjau abiem kryptim.
                Vienas geresnių pasiūlymų. Bandei rašyt VVT dėl šito?

                Comment


                  Taip, rašiau, ir gavau atsakymą iš savivaldybės, kad Mažuosiuose Gulbinuose lankėsi komisija iš savivaldybės, kuri padarė išvadą kad "Gulbinėlių gatvė neatitinka minimalių gatvės, kuria gali važiuoti viešasis transportas, reikalavimų, todėl ten negali važiuoti net ir mažosios talpos autobusas". Matyt, faktas, kad vietiniai gyventojai priversti vaikščioti nuo 1,5 km iki 2,5 km iki stotelės neapšviestu kelkraščiu, jiems yra per menka problema, kad imtis kokių nors veiksmų siekiant ją išspręsti.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Ten kelio danga iš akmenų. Neįmanoma važiuot.​​​​​​

                    Comment


                      Jei Vilniaus greitieji autobusai būtų metro

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Taip, rašiau, ir gavau atsakymą iš savivaldybės, kad Mažuosiuose Gulbinuose lankėsi komisija iš savivaldybės, kuri padarė išvadą kad "Gulbinėlių gatvė neatitinka minimalių gatvės, kuria gali važiuoti viešasis transportas, reikalavimų, todėl ten negali važiuoti net ir mažosios talpos autobusas". Matyt, faktas, kad vietiniai gyventojai priversti vaikščioti nuo 1,5 km iki 2,5 km iki stotelės neapšviestu kelkraščiu, jiems yra per menka problema, kad imtis kokių nors veiksmų siekiant ją išspręsti.
                        Dabar juk 26 trasa yra kardinaliai pasikeitusi ir jis aptarnauja Bajorus. Taigi, gautųsi vieno Vilniaus priemiesčio susisiekimo pagerinimas kito sąskaita, kas nebūtų itin sąžininga

                        Comment


                          Tai čia dabar pasikeitusi, o anuomet tikrai logiškas pakeitimas būtų buvęs.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                            Ten kelio danga iš akmenų. Neįmanoma važiuot.​​​​​​
                            Gulbinėlių g. yra asfaltuota nuo Žaliųjų Ežerų gatvės iki sankryžos su Raudonės gatve (buvusios 75 maršrutinio taksi galinės stotelės, dar išlikęs stotelės ženklas, žinoma, normaliam miesto maršrutui reikėtų ir normalų apsisukimą įrengti, dabar nebent su atbuline eiga apsisuktų). Gal turėjote omeny kažkokią kitą gatvę?
                            Street view: https://goo.gl/maps/9Ut7MS8n93F2
                            Gatvė asfaltuota, gal tik siauroka gyvenamojoje zonoje.

                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Tai čia dabar pasikeitusi, o anuomet tikrai logiškas pakeitimas būtų buvęs.
                              Tai taip, dėl to ir klausimas kyla, ar tikslinga kalbėti apie šį pasikeitimą būtent dabar ?

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Dabar juk 26 trasa yra kardinaliai pasikeitusi ir jis aptarnauja Bajorus. Taigi, gautųsi vieno Vilniaus priemiesčio susisiekimo pagerinimas kito sąskaita, kas nebūtų itin sąžininga
                                Dabar, be abejo, ten jau reikėtų kito maršruto, nes 26 puikiai pasiteisino savo dabartinėje trasoje.
                                Bet faktas, kad kažkokio VT ten reikėtų Su perspektyva pratęsti iki Didžiųjų Gulbinų, jei tą žvyrkelį kada nors išasfaltuos.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Ar tikrai manai, kad šis maršrutas iš viso pasiteisintų, ypač su keturiais autobusais jame? Iki Panemunės tilto atidarymo gi buvo panašus 5-as maršrutas, važinėjo du autobusai darbo dienomis, tai į Petrašiūnus max 3 žmonės važiuodavo. Gal galimas toks maršrutas juo paleidžiant midibusą piko metu, bet nelabai įsivaizduoju, kas važiuotų iš Panemunės į Petrašiūnus ne piko metu ar savaitgaliais. Beje, ten planuojamas užsukimas į Vaišvydavą? Su tokiu laiko gaišinimu dar labiau būtų sumažintas maršruto patrauklumas, niekas nesibels šitaip ilgai. Persėdimui į troleibusus Petrašiūnuose irgi nelabai reikalingas, nes tiek į Vilijampolę (5), tiek į Eigulius ar Klinikas (9,12) greičiau būtų galima patekti persėdant Centre. Vienintelis pliusas- greitesnis patekimas į rytinę miesto dalį, bet abejoju, ar taip jau masiškai Panemunės ir Rokų gyventojai dirba Petrašiūnuose ar Palemone. Taigi, all in all, galima galvoti apie tokį maršrutą, bet tikrai ne tokiu kursavimo dažniu ir kursuojantį darbo dienomis 5-9 val. bei 16-19 val.

                                  Comment


                                    Ar kas yra mąstęs, kaip keisis VT maršrutai Vilniuje nutiesus Šiaurinę gatvę (na, optimistiniu atveju tai būtų po 5 metų)?

                                    Comment


                                      Pagal pirminius planus Šiaurine gatve turėjo važinėti troleibusai, tačiau panašu kad taip jau nebus. Kiek žinau, 20 turėjo būti pratęstas nuo Žirmūnų iki Skalvių, 18 vietoj Skalvių nukreiptas į Žirmūnus, bei naujas maršrutas tarp Skalvių ir Saulėtekio.
                                      Kalbant apie autobusus, tai pastačius visą gatvę, galėtų važinėti tas pats Skalvių - Saulėtekis, kad nukrauti 5G.

                                      Comment


                                        Ar išvis Šiaurinėje gatvėje planuojami įrengti viešojo transporto sustojimai?
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Geležinio Vilko gatvėje sustojimų kišenės buvo įrengtos, tačiau joks VT ja taip ir nevažinėjo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X