Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ar ne geriau būtų koks nors rajoninis maršrutas Grigaičiai - Didžiasalis - Skaidiškės - Kalviškės (apsuktų kvartalą) - Juodšiliai - Vaidotai - Paneriai? Kadangi aptarnautų rajono AP, nežinau kiek ten TP galėtų reikėti
    Na, anksčiau jau buvo toks priemiestinis maršrutas Parko g. - Didžiasalis - Skaidiškės. Realiai galima ir atkurti tokį maršrutą, iki Skaidiškių pratęsiant 14 maršrutą, o ne 33. Jau pats galvoju, toks pasiūlymas net būtų realistiškesnis.

    Bet iš esmės, kadangi Didžiasalis nėra Vilniaus miesto sudėtyje, tai būtinybės leisti ten miesto transportą nėra. Gali būti ir priemiestinis maršrutas.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Per Didžiasalį ir taip eina dalis priemiestinių Šumsko krypties maršrutų. Ir ne paslaptis, kad priemiestinis transportas kaip tik atgraso keleivius nuo naudojimosi, nes bilietų sistema nėra vieninga su miestu. Atitinkamai dėl mažų srautų mažėja reisų skaičius, kas skatina dar labiau ignoruoti autobusus. Ir gaunasi tai, kas buvo po 9, 52, 77 maršrutų panaikinimų: 233 liko 4 ratai vietoje 6 9-uko, kur pirmu popietiniu nuo Ž. Panerių nevažiuoja išvis niekas; 115 visiškai sunaikintas per mažiau nei pusmetį nuo panaikinimo; 112 praktiškai kas 2 reisas panaikintas ir labai sutrumpintas darbo laikas lyginant su 77.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
        Gera diskusija. Tačiau priemiestis priemiesčiui nelygus. Pvz., jeigu mes važiuosim iš Pašilaičių link Centro, mes užtruksim tiek pat laiko kiek iš, pvz., Naujosios Vilnios iki to pačio Centro. Autobusas degalus suvartos daugiau būtent važiuodamas iš Pašilaičių, nes teks stabdyt prie aibės šviesoforų, perėjų ir stovėti kamščiuose. Tuo tarpu autobusas iš Naujosios Vilnios, nors ir įveikdamas 3-4 km daugiau, suvartos degalų vienodai. Taip pat vertėtų pabrėžti ir amortizaciją, nes nuo ištisinio stabdymo reikia dažniau keisti detales. Deja, pas mus autobusai skyriasi nuo troleibusų tuo, kad dirba visuose maršrutuose, todėl amortizacijos X maršrutui neapskaičiuosi.

        Mūsų priemiesčių pagrindinė problema ne atstumuose, o maršrutų skaičiuose. Pvz., imkim Balsių apylinkes. Maršrutų galinis punktas privalo būti Ateities g., o ne Žalgirio g. Niekam ne paslaptis, kad yra poreikis tose kraštuose aptarnauti ne tik Balsių mokyklą, bet ir tos dalies gyventojus. Sutrumpinus maršrutą, galima jį leisti pro Balsių mokyklą. Dar vienas niuansas: maršrutų perteklius. Realiai šias vietoves turi aptarnauti:
        35 Ožkiniai - Naujieji Verkiai (visą dieną) - Ateities g.
        76 Bireliai - Pagubė - Balsių g. - Ateities g.

        Panaši situacija ir Grigiškėse. Ten užtenka tik 2 maršrutų:
        28 Grigiškės - Žemieji Paneriai
        29 Grigiškės - Savanorių pr. (kas 10 min; aptarnauja 5 trumpi autobusai)

        Reikalingas dialogas tarp trijų šalių: VMS, rajono savivalybės ir privatininkų. Užmiesčio maršrutais ir maršrutais, kurie aptarnauja sodų bendrijas, turi dirbti ne VVT, o privatininkai, pasirašę atitinkamas sutartis su VMS arba rajono savivaldybe.
        Šiuo metu VVT privalo atsisakyti aptarnauti šiuos maršrutus ir perduoti juos privatininkams: 3, 4, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 25, 27, 28, 29, 31, 32, 33, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 51, 52, 57, 58, 59, 61, 63, 65, 66, 67, 68, 76, 78, 82, 87, 114, 115, 116.

        Tokiu būdu VVT išsaugotų tik: 1, 2, 5, 7, 10, 11, 21, 22, 23, 24, 26, 34, 40, 43, 46, 48, 49, 50, 53, 54, 55, 56, 69, 73, 74, 75, 88, 1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G. Tai leistų užtikrinti, kad pagrindiniuose maršrutuose dirbtų tik nauji ir apynauji autobusai, leistų padidinti autobusų skaičių pagrindiniuose maršrutuose siekiant sumažinti jų apkrovą.
        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
        Gera diskusija. Tačiau priemiestis priemiesčiui nelygus. Pvz., jeigu mes važiuosim iš Pašilaičių link Centro, mes užtruksim tiek pat laiko kiek iš, pvz., Naujosios Vilnios iki to pačio Centro. Autobusas degalus suvartos daugiau būtent važiuodamas iš Pašilaičių, nes teks stabdyt prie aibės šviesoforų, perėjų ir stovėti kamščiuose. Tuo tarpu autobusas iš Naujosios Vilnios, nors ir įveikdamas 3-4 km daugiau, suvartos degalų vienodai. Taip pat vertėtų pabrėžti ir amortizaciją, nes nuo ištisinio stabdymo reikia dažniau keisti detales. Deja, pas mus autobusai skyriasi nuo troleibusų tuo, kad dirba visuose maršrutuose, todėl amortizacijos X maršrutui neapskaičiuosi.

        Mūsų priemiesčių pagrindinė problema ne atstumuose, o maršrutų skaičiuose. Pvz., imkim Balsių apylinkes. Maršrutų galinis punktas privalo būti Ateities g., o ne Žalgirio g. Niekam ne paslaptis, kad yra poreikis tose kraštuose aptarnauti ne tik Balsių mokyklą, bet ir tos dalies gyventojus. Sutrumpinus maršrutą, galima jį leisti pro Balsių mokyklą. Dar vienas niuansas: maršrutų perteklius. Realiai šias vietoves turi aptarnauti:
        35 Ožkiniai - Naujieji Verkiai (visą dieną) - Ateities g.
        76 Bireliai - Pagubė - Balsių g. - Ateities g.


        Panaši situacija ir Grigiškėse. Ten užtenka tik 2 maršrutų:
        28 Grigiškės - Žemieji Paneriai
        29 Grigiškės - Savanorių pr. (kas 10 min; aptarnauja 5 trumpi autobusai)

        Reikalingas dialogas tarp trijų šalių: VMS, rajono savivalybės ir privatininkų. Užmiesčio maršrutais ir maršrutais, kurie aptarnauja sodų bendrijas, turi dirbti ne VVT, o privatininkai, pasirašę atitinkamas sutartis su VMS arba rajono savivaldybe.
        Šiuo metu VVT privalo atsisakyti aptarnauti šiuos maršrutus ir perduoti juos privatininkams: 3, 4, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 25, 27, 28, 29, 31, 32, 33, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 51, 52, 57, 58, 59, 61, 63, 65, 66, 67, 68, 76, 78, 82, 87, 114, 115, 116.

        Tokiu būdu VVT išsaugotų tik: 1, 2, 5, 7, 10, 11, 21, 22, 23, 24, 26, 34, 40, 43, 46, 48, 49, 50, 53, 54, 55, 56, 69, 73, 74, 75, 88, 1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G. Tai leistų užtikrinti, kad pagrindiniuose maršrutuose dirbtų tik nauji ir apynauji autobusai, leistų padidinti autobusų skaičių pagrindiniuose maršrutuose siekiant sumažinti jų apkrovą.
        Iš dalies pritariu tokiam pasiūlymui, bet nepamirškite, kad šiltuoju sezono metu 36, 66 dirba ilgi autobusai, o 76 visus metus standartinės talpos autobusai.

        KitoksBrolis, kas tada atvežtų mokinius į Balsių mokyklą iš Ožkinių ir parvežtų po pamokų, būrelių į Ožkinius? Jeigu būtų panaikintas 65-asis maršrutas. Būtent šis maršrutas buvo sukurtas tam, kad sumažintų atvažiuojančių mašinų iki mokyklos ir tas dalykas pavyko ir dabar gali pravažiuoti standartinės talpos autobusai, bet ilgi nepravažiuotų pro Balsių mokyklą, jeigu būtų mašina ir neapsisuktų.

        76 važiavimai pro Balsių mokyklą ir Pagubę buvo panaikinti pačių Birelių gyventojų, nes jiems pailgėja kelionė iki darbo, dėl to buvo nuspręsta sugrąžinti ex35A kitu numeriu ir šiek tiek pakeista trasa tai yra 65 ir yra ex35A.

        Aš siūliau tokius maršrutų trumpinimus ir pratęsimus
        35 Ateities g. – Popieriaus st. (galima laisvai apsisukti) šiltuoju metu važiuotų ilgi autobusai, žiemos metu važiuotų standartinės talpos autobusai
        65 Ožkiniai – Naujieji Verkiai – Balsių mokykla – Naujaneriai – Pagubė – Sakališkės – Bireliai(važiuotų standartinės talpos autobusai visais metų laikais
        76 Bireliai – Sakališkės – Naujaneriai – Krakiškių g. – Ateities g. – St. Kaimelio žiedas (Prie PC „Mandarinas“)

        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Ar neperlenkta lazda šiuo atveju? Dabartinis VT tinklas šioje miesto dalyje leidžia išvengti oro vežiojimo. 35 maršruto grafikas galės likti toks pats. Užtat 76 maršrutas, kad tinkamai pakeistų naikinamus 36, 65 ir 66 maršrutus, turės važiuoti pakankamai dažnai - kas 12-15 min. piko metu ir kas 20-25 min. ne piko metu. Reikės mažiausiai 5-6 autobusų, be to, toliau Naujanerių didžiąją dienos dalį būtų vežiojamas oras. Taip kad sutaupyti toks pasiūlymas neleistų, o ir Ateities g. žiedas visų autobusų nesutalpins.
        Dėl 35-to neperlenkta, o dėl 76 perlenkta, nes St. Birelių žiedas neprofesionalas su ilgu autobusu neapsisuks, o profesionalas ir su ilgu autobusu apsisuks. 65 naikinti negalima, nes nebus kaip mokiniams iš Ožkinių, Naujųjų Verkių pasiekti mokyklos, ir po visų užsiėmimų namų. Rytinio piko metu šiuo metu važiuoja kas 5-15 min., į miesto pusę.

        Vakarinio metu iš miesto pusės šiuo metu važiuoja kas 7-20 min.

        Nepasakyčiau, kad oras ten vežiojamas šiemet rugsėjo mėn. (rudenį) ties st. Pagubės sodai, (Sakališkių g.) www.nasakliskes.lt, atvers duris vaikų darželis ir daugiafunkcinis - universalus bei prekybos centras. Po truputį į tą pusę važiuojančių keleivių skaičius didėja. Bet visus autobusus sutalpintų Kaimelio žiedas.

        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Ar neperlenkta lazda šiuo atveju? Dabartinis VT tinklas šioje miesto dalyje leidžia išvengti oro vežiojimo. 35 maršruto grafikas galės likti toks pats. Užtat 76 maršrutas, kad tinkamai pakeistų naikinamus 36, 65 ir 66 maršrutus, turės važiuoti pakankamai dažnai- kas 12-15 min. piko metu ir kas 20-25 min. ne piko metu. Reikės mažiausiai 5-6 autobusų, be to, toliau Naujanerių didžiąją dienos dalį būtų vežiojamas oras. Taip kad sutaupyti toks pasiūlymas neleistų, o ir Ateities g. žiedas visų autobusų nesutalpins.
        Pratęsiu temą ir įdddu siūlomus 35-to autobuso maršruto eismo tvarkaraščius.
        Attached Files
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Jūsų kelionės VVT

          Kadangi čia nemažai VVT entuziastų, įdomu būtų sužinoti apie jūsų keliones Vilniaus autobusais ir troleibusais. Ar dar yra maršrutų, kuriais nesate važiavę? Ar dar yra tokių stotelių, iki kurių/pro kurias nesate važiavę? Kokiais maršrutais mažiausiai sykių tekę keliauti?

          Comment


            Aš per >3 gyvenimo Vilniuje metus dar taip ir nevažiavau su T13 ir 22 - aišku, dėl pliusiuko reiks kada pravažiuoti, bet kad kitoj miesto pusėj nei gyvenu ir nevažiuoja kitų maršrutų nedengiamomis trasomis, tai vis neprisiruošiu.

            Nepasiektos stotelės:
            *4 maršrutas už Rodūnios kelio st. (Paštas, Rodūnios sodai, Kirtimai, Tiekimo st., Kirtimų GS) - dėl mitologijos, sklandančios apie tas vietas nedrįstu dar ten važiuoti
            *78-o paskutinė stotelė Pagiriuose
            *14-o "galai": Grigaičiai už Grigaičių st. (Karklėnai, Jaunimo, Grigaičių ž.) ir Bičių, Užkiemio, Arimų st.
            *T18 "galas" Jankiškėse: (Jankiškių, Šaltupio, Titnago st.)
            *dar neteko važiuoti 20-u su naujuoju užsukimu į Jočionis
            *57-o "galas" Bajoruose: (Mokslininkų, Bajorų miškas, Bajorai, Riaubonių, Daubų st.)
            *34-o "galas": J. Kairiūkščio ir Visorių st.
            *33/54 Gurių pabaiga: Gurių sodai, Šumsko kr.

            Dažniausiai tenka naudotis Antakalnio maršrutais: T4, T2, T19, 4G, 50, 5G, 39, 18, 17, 115, T10...
            Tik po 1-2 kartus teko važiuoti T18, T15, 4, 12, 14, 21, 23, 25, 26, 41, 42, 46, 48, 56, 57, 61, 63, 65.

            Comment


              Parašė Xarru Rodyti pranešimą
              Kadangi čia nemažai VVT entuziastų, įdomu būtų sužinoti apie jūsų keliones Vilniaus autobusais ir troleibusais. Ar dar yra maršrutų, kuriais nesate važiavę? Ar dar yra tokių stotelių, iki kurių/pro kurias nesate važiavę? Kokiais maršrutais mažiausiai sykių tekę keliauti?
              Kolegos žinoma juoksis, bet aš paskutinį kartą važiavau VVT gal prieš 5 ar 6 metus, dabar visai tos sistemos nebežinau ir jei reiktų kur troleibusu važiuot gal nė nesusigaudyčiau pro kur ten dabar įlipama ir kaip susimokama po visų tų reformų Mikriukais dar važinėdavau kol jų neišėdė, man būdavo patogu.

              Comment


                Per kokius 5 metus, daugmaž kiek domiuosi, tai važiavęs esu:

                Senuoju 1A, tik trūksta atkarpėlės iki Rodūnios sodų st.
                Senuoju 2 iš Šeškinės
                Senuoju 3 iki Dilgynės
                Senuoju 4 Kojelavičiaus gatve
                Senuoju 5 iki Saulėtekio
                Senuoju 6
                12G
                Senuoju 13
                16 ratu iš Skaidiškių į Stotį per Rudaminą, Lydos pl.
                Senuoju 26
                Senuoju 30
                Senuoju 33 iš Pašilaičių
                Senuoju 34 iki Santariškių
                Senuoju 35A
                40 dar VVT laikais
                Senuoju 42 iki Pagirių
                Senuoju 43 iki Stoties
                Senuoju 44
                Senuoju 45
                Senuoju 47
                Senuoju 52A
                Senuoju 54 per Vydūno gatvę
                Senuoju 55 iki Grigiškių
                Senuoju 88
                Senuoju 89

                Ir, aišku, visais naujais maršrutais

                Pagrindiniai naudojami maršrutai: A19, A82, A2, A3, A12, A16, A58, A61, T1, T2, T7, T20, 2G, 4G, A23, A53, A54, A63.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Nebūtina kurti naujos temos, kai yra tiek daug visokiausių neišnaudojamų. Tereikia tik atsidaryti temų rodyklę.
                  Čia atkelti visi pranešimai iš temos "Jūsų kelionės VVT".
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Nebūtina kurti naujos temos, kai yra tiek daug visokiausių neišnaudojamų. Tereikia tik atsidaryti temų rodyklę.
                    Čia atkelti visi pranešimai iš temos "Jūsų kelionės VVT".
                    Peržiūrėjau visas, tik nepasirodė, kad prie kurios nors tiktų. Na, bet gali būti ir čia...

                    Comment


                      Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                      Kadangi čia nemažai VVT entuziastų, įdomu būtų sužinoti apie jūsų keliones Vilniaus autobusais ir troleibusais. Ar dar yra maršrutų, kuriais nesate važiavę? Ar dar yra tokių stotelių, iki kurių/pro kurias nesate važiavę? Kokiais maršrutais mažiausiai sykių tekę keliauti?
                      Man yra tekę keliauti visais maršrutais, iki visų galinių punktų, išskyrus 4-ą autobusų maršrutą. Mane yra sunku nustebinti kažkokiom nepravažiuojamom vietom, taip pat žinau kiekvienos vietovės reljefą.

                      Comment


                        Man atrodo, kad esu buvęs (nebūtinai pravažiavęs autobusu ar troleibusu ten) visose stoteles, kur tik kada nors važiavo Vilniaus miesto viešasis transportas. Išskyrus kai kurias gatveles centre bei Daržininkus. Apie pastaruosius net nenumaniau iki kažkur rugpjūčio, nes galvojau, kad 16grt važiavo iki Nemėžio, kaip kad pažymėta 1997 m. žemėlapyje.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Vilniaus viešojo transporto temoje išsivysčius diskusijai apie naktinius maršrutus, nusprendžiau ir aš šiek tiek "pabraižyti" Esamus 5 maršrutus perkūriau į 3, kas šiaip galėtų atnešti daugiau pelno. VVT, nes mažėtų aptarnavimo sąnaudos, kiekviename maršrute būtų daugiau keleivių. Atsisakiau važinėjimo Olandų g. (ta gatvė naudojama tik kaip jungtis tarp NV ir Centro, šiaip naktį nemanau, kad ten daug kas įlipa/išlipa), Naujininkuose, svarstau dėl Santariškių ir Naujosios Vilnios.
                          101N Trasa: Jovaro st.-S.Stanevičiaus g.-L.Giros g.-P.Žadeikos g.-S.Nėries g.(Atgal: Fabijoniškių g.)-Ateities g.-Laisvės pr.-Savanorių pr.-J.Basanavičiaus g.-Pylimo g.-Jogailos g.-Vilniaus g.-Žygimantų g.-T.Kosčiuškos g.-Antakalnio g.-Nemenčinės pl.-Saulėtekio al.-st. Senoji Plytinė
                          102N Trasa: Skalvių st.-Justiniškių g.-Rygos g.-Buivydiškių g.-Dūkštų g.-Šeškinės g.-Paberžės g.-Gelvonų g.-Ozo g.-Kareivių g.-Žirmūnų g.-Šeimyniškių g.-Kalvarijų g.-{I variantas: Vilniaus g.-Jogailos g.-Pamėnkalnio g.-}{II variantas: A.Goštauto g.-J.Tumo-Vaižganto g.-V.Kudirkos g.-}-J.Jasinskio g.-Liubarto g.-Kęstučio g.-Sėlių g.-T.Narbuto g.-Pilaitės pr.-Vydūno g.-Karaliaučiaus g.-Bitėnų g.-Bitėnų st.
                          103N Trasa: {st. Santariškių žiedas-Santariškių g.-}Žaliųjų Ežerų st.-Jeruzalės g.-Ateities g.-Baltupio g.-Didlaukio g.-Kalvarijų g.-{I variantas: Vilniaus g.- st.Vinco Kudirkos aikštė(Atgal: st.Vinco Kudirkos aikštė-Vilniaus g.-Jogailos g.-Pylimo g.- J.Basanavičiaus g.-V.Kudirkos g.-Pamėnkalnio g.-Jogailos g.-Vilniaus g.- ir atgal į Santariškes)}{II variantas:Žygimantų g.-T.Vrublevskio g.-Šventaragio g.-B.Radvilaitės g.-Maironio g.-Subačiaus g.-Drujos g.-S.Batoro g.-Pergalės g.-Parko g.-st.Naujosios Vilnios žiedas}

                          Comment


                            Olandų g. yra studentų barakai. Grąžink atgal

                            6. Norintys gauti gyvenamąją vietą bendrabučiuose, esančiuose Saulėtekio al., Didlaukio g. ir M. K. Čiurlionio g., turi kreiptis į Bendrųjų reikalų direkcijos Būsto skyrių arba pretenduoti užsiregistravus elektroniniu būdu.

                            7. Norintys gauti gyvenamąją vietą bendrabutyje Olandų g. 51, turi kreiptis į Bendrųjų reikalų direkcijos Bendrąjį skyrių.

                            Comment


                              Negi jaunimėlis tikrai mokėtų už pavažiavimą naktiniu kokias dvi ar tris stoteles ? Nuo centro ten ir paeit galima

                              Comment


                                Dėl Olandų gatvės dar galiu sutikti. Bet su Naujininkų ir viso Naujamiesčio išbraukimu iš naktinio transporto tinklo tai kategoriškai nesutinku. Ar čia toks atpildas už maršrutą į N. Vilnią- vienur pridedam, tai būtinai kitur reikia nukirpti? Pagal Jūsų pasiūlymą, joks transportas nevažiuotų ne tik į Naujininkus, bet ir Kauno, Švitrigailos gatvėmis, galų gale, ir per Stotį. Be susisiekimo lieka tikrai nemaža teritorija.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Hmmm... Bet ar su Stotimi tikrai reikia naktinio susisiekimo ? Kas ten gali naktį važinėti, tai nebent labai ne koks kontingentas, kuris ir už bilietus stengtųsi nemokėti. Naujininkai taip pat nėra itin saugus Vilniaus rajonas, be to nuo ten iki Senamiesčio nėra taip toli, kad nebūtų įmanoma nueiti pėstute per kokias 15-20min. Arba į 101N, einant į kitą rajono pusę. Žinoma, galima būtų galvoti apie 103N nukreipimą Pylimo gatve iki Stoties, tada į NV kaip 74-as, bet ar to tikrai reikia ? Didelė dubliacija su kitais maršrutais, be to be susisiekimo lieka Katedros aikštė/Pilies gatvė, kur potencialių keleivių būtų daugiau, negu į Stoties rajoną

                                  Comment


                                    Na, pro Stotį gal ir nebūtina važiuot, bet Naujininkus, Naujamiestį (Naujamiestį turiu omeny gyvenančius Algirdo, Naugarduko, Vivulskio gatvėse ir tt.) aptarnauti būtina. Ir kodėl Naujininkų gyventojai turėtų vaikščioti pėščiom iš centro, kai kiti turėtų naktinį susisiekimą?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      tai ir į Žirmūnus galima per kokį pusvalanduką iš centro pėstute nueit, tai gal ir šitą maršrutą reiktų panaikint

                                      Comment


                                        Nu atsiprašau, bet palyginimas ir sarkazmas prastas. Kur 10-15min. ėjimo, kur kokios 35-40.

                                        Comment


                                          NVTKA buvo sugalvojusi labai geras naktinių maršrutų trasas. Pridėjus kelis midibusinius maršrutus į tokius rajonus kaip Salininkai, Grigiškės (pro Ž. Panerius) ar Balsiai (užsukant į Visorius ar Bajorus), viskas būtų gerai. Midibusai važiuotų kas 2 valandas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X