Kažin kiek žmonių iš lazdynėlių/lazdynų į tą verslo trikampį važiuotų su 21. Beprasmė tokia trasa mano nuomonė. Daug daugiau žmonių važiuoja dabartinė trasa. Be to kaip siūlot iš savanorių į žemaitės (tiksliau pietario) gatvę pakliūti, jei ten sukti negalima?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė hydrex Rodyti pranešimą2 maršrutas - kokiu tikslu jis naikinamas? Susisiekimas su IKEA, ir naujuoju, ten statomu prekybos centru, smarkiai pablogėtų. Tiksliau, jo išvis nebeliktų. Būtų galima nuo Naujininkų ar Eišiškių pl. pėdint pėščiomis.
3 maršrutas - koks tikslas jį tiesinti? Siūlymas leisti 41 maršrutą per Meistrų g. nepatiks Užusienio gyventojams. Dėl Melioratorių stotelės, aš pritariu. Autobusas turėtų važiuoti iki ten, apsisukti ir tada važiuoti į Vaidotus ar į miestą. O dėl Parko g., vargu ar ten atsirastų daug keleivių, ir šiaip manau, kad kelias yra per siauras. Važiuojant autobusui, būtų sudėtinga prasilenkti su automobiliu. Aš toje vietoje buvau ir ten vien mikroautobusui važiuojant, sunkoka su automobiliu prasilenkti.
13 maršrutas - dėl Dzūkų g. nelabai aš turėčiau ką pridurti, nes ten 58-as važiuoja, ir nežinau pagal srautus, ar ten reikalingas 13-as, tačiau siūlymas, kad maršruto galinė stotelė Tyzenhausų, kvaila. Apie pratesimą iki Rodūnios sodų, išvis net kalbų negali būti, nes ten važiuoja 4 maršrutas ir jo ten pakanka. Dėl Panerių g., kad ten maži srautai, tai dar nereiškia, kad ten autobusas yra nereikalingas.
21 maršrutas - kaip ir nenuostabu, kad vos atidarius naująją estakadą, atsirado siūlymą kažkurį maršrutą paleisti per ją. Iš vienos pusės siūlymas gal ir geras, iš kitos pusės gal ir kvailas. Nelabai turiu čia nuomonę. Dingtų Lazdynėlių susisiekimas su Vingiu, bet galbūt greičiau pasiektų Pamėnkalnio g., arba ne.
22 / 23 maršrutai - aš galbūt 23 autobusą išvis panaikinčiau. Susisiekimas nemanau, kad suprastėtų, nes būtų galima persėsti į 2G ir nuvažiuoti iki Stoties.
40 maršrutas - Koks tikslas? Nereikia išradinėt antro dviračio. 40 trasa dabar yra gera, vienintelė ten problema yra ta, kad trasai įveikti duodama per daug laiko, o apie priešingybę 46-am, yra 43-as iki Lukiškių.
58 maršrutas - išvis protu nesuvokiamas siūlymas, nes Pelesos g. lieka be jokio autobuso. Yra gerai taip, kaip yra dabar. Nesuprantu, kuo šis maršrutas blogas.
67 maršrutas - šiuo metu, jis yra problematiškas ir su juo kažką sunku sumąstyti, nes jis galima sakyt egzistuoja tik dėl Mickūnų. Sutrumpinus jį iki Parko g., jis manau dažnai tuščias važinėtų, nes į vieną pusę kelionė 13 minučių. Tai maždaug galima įsivaizduot, kad į valandą važiuotų bent 2-3 kartus. Šiaip, manau, jeigu pavyktų susitarti su Vilniaus rajonu, būtų galima 67 maršrutui suteikti tokią trasą: Parko g. - Mickūnai - Skaisteriai. Nežinau, ar ten atsirastų norinčių važiuoti daug, bet pabandymui gal ir tiktų.
75 maršurtas - jis į Santariškes ir taip važiuoja Senuoju Pilaitės keliu. O apie papildomą autobusą, net galvoti nereikia, nes jo ten tikrai nereikia. Ką ten galima būtų pakeisti, tai nebent tai, kad vietoje ilgų autobusų, kuriuos paskiria 2TP, važiuotų trumpi, nes jų ten pakanka. Ir apie jokius papildomus autobusus net kalbos būt negali.
Comment
-
3, 41 ir 42 maršrutų modifikacijos siūlomos visiškai nežinant šių maršrutų srautų. Vienintelis dalykas, kuriam pritariu - tai 3 maršruto užsukimas į Melioratorių st. Dar nuo savęs pridėčiau tai, kad 3 savaitgaliais visais reisais turėtų važiuoti tiesiai Eišiškių pl.
Jeigu 41 būtų paleistas per Metalo g., vienas autobusas niekaip nesusitvarkytų su keleivių srautais. Dabar piko metu 3 maršruto autobusai (intervalas kažkur 40 min.) iš/į Kirtimus važiuoja pilnutėliai. 42 nuo pat Spartos iki Melioratorių st. - irgi pilnut pilnutėliai. Tikrai nereikia šio maršruto naikinti. O ir 41 maršrute pridėti papildomus autobusus nėra geras variantas - nuo Meistrų st. iki Užusienio prasidės oro vežiojimas.
Comment
-
67 šiuo metu nereikia liesti ne dėl to, kad atkarpoje Mickūnai - Parko g. jis važiuotų tik 13 minučių, o todėl, kad panaikinus jį, lieka tik 115 kartą per valandą atkarpoje Kalno g. - Parko g. Po pamokų 67 būna pilnas, taip kad vaikai netilptų į 115 midibusą.
67 galima trumpinti ateityje ir padaryti, kad maršrutą aptarnautų privatininkų midibusas. Bet jei būtų mano valia, šią atkarpą perdaryčiau kitaip:
67 Mickūnai - Parko g. - Rokantiškės (yra gyventojų, kuriems reikia susisiekimo su Naująja Vilnia);
115 Parko g. - Rokantiškės - Antakalnis (tokiu pat dažniu kaip ir dabar);
113 Kalno g. - Šiaurės miestelis - Ozo žiedas.
113 siūlyčiau neleisti į Antakalnį, nes jo keleiviai vis tiek išlipa Klinikų stotelėje ir persėda į kitus maršrutus link Centro. O tie vienetiniai žmonės, kurie važiuoja iki Antakalnio net nevažiuoja 5G, o laukia T10 (priminsiu, kad 115 yra privežamasis prie greitojo maršruto). Taip kad paleidus 113 Bistryčios gatvę, jis išvažiuotų prie Šilo tilto persėdimo taško ir toliau vežtų keleivius iki kito persėdimo taško - Šiaurės miestelio. Tačiau manau, kad tikslingiausia būtų vežti keleivius ir iki trečio persėdimo taško - Pramogų arenos, kur ir tie vienetiniai keleiviai, turės galimybę pasinaudoti ne tik 5G, bet ir 1G, ir kitais maršrutais.
Comment
-
Mano pamąstymai apie senamiesčio ir oro uosto maršrutus:
88 Padaryti hibridiniu ekspres marštutu. Nuo oro uosto iki Pamėnkalnio/Tumo-Vaižgando stotelių stotų tik Spartoje ir Čiurliono stotėleje.
89 Atgaivinti važiuojant pro Stotį.
1 Panaikinti.
2 Pervadintį į 1 ir padažninti.
Traukinio maršrutas Oro uostas - Gel. Stotis Integruoti į Vilniečio kortelės sistemą.Paskutinis taisė Resutas; 2014.11.27, 19:04.
Comment
-
1. Neapsimoka, nes šiuo maršrutu naudojasi daug keleivių, ypač vienos profesinės mokyklos mokiniai (tiek vietiniai, tiek atvykėliai, kur yra bendrabutis). Nebent Naujininkų stotelėje daryti jam sustojimą. Bet ir tai Ševčenkos stotelėje yra žmonių, kurie juo naudojasi. Taip pat jį per Stotį galima leisti.
2. Variantas gal ir neblogas, tik reikia alternatyvios trasos, nes ankstesnis variantas nelabai pasitarnautų.
3. Nematau prasmės naikinti A1. Geriau jau jį padaryti ekspresiniu. A2 nemažai keleivių važiuoja iki Ikea, kai A1 tenka ilgai laukti.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą1. Neapsimoka, nes šiuo maršrutu naudojasi daug keleivių, ypač vienos profesinės mokyklos mokiniai (tiek vietiniai, tiek atvykėliai, kur yra bendrabutis).
Dėl A1 gal ir nebloga idėja su ekspresu. Bet visgi, ekspresas yra traukinys (ypač integravus į bendrą bilietų sistemą).
A1 trasa yra visiškai aptarnaujama A3G ir A4 . O likus tik A2 maršrutui, ir padažnintus, neturėtų neigiamos įtakos susisiekimui oro uostas - stotis. Plius pagerėtų susisiekimas su IKEA, naujomis slidinėjimo trasomis Liepkalnyje.
Comment
-
Na, tuomet Dariaus ir Girėno gatvėje, tose stotelėse, kur nestoja 3G (pvz: F. Vaitkaus st.), liks tik 4, kuris kursuoja tik kartą per valandą. Tad manau, bent jau 1 reiktų palikti kaip yra. Kita vertus, su 88 tai tikrai galima būtų pažaisti, nes dabartine trasa jis tik bereikalingai dubliuoja 3G ir 10/17 troleibusus.
Comment
-
Nepaminėjau, tai, kad siūlau atitinkamai dažninti ir A4 panaikinus A1.
Šiaip nesu už panaikinimus, bet tiesiog pasirodė, kad šioje trasoje labai jau daug besidubliuojančiu maršrutų, chaotiška, plius privatūs ekspres autobusai ir traukiniai turintys savo bilietų sistemas.
O senamiesčio maršrutai visai prarado savo pirminę funkciją, ypač dabar, kai net jis nevažiuoja per Gedimino pr. Anksčiau drąsiai galima buvo siūlyti juos turistams tingintiems vaikščioti, dabar taip jau nesigauna.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąČia apie A88? Negi ta pačia trasa nevažiuoja A3G.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMano siūlymai:
3 autobusų maršrutui grąžinti senąją trasą
82 autobusų maršrutą abejomis kryptimis nukreipti per Eišiškių pl. (pro Panerių girininkiją)
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVisiškai nesutinku. Vaidotai turi bent kažkokį susisiekimą su Stotimi ir pietine centro dalimi, nenormalu, kai maršrutas iš periferijos tęsiasi ne į centrą/Stotį, o į kitą periferiją.
Galbūt ir nieko pasiūlymas. Tada 42 būtų galima drąsiai naikinti (arba grąžinti į Pagirius). Beje, ar Raistelių g. dalis tarp Eišiškių pl. ir Salininkų g. yra asfaltuota?
Raistelių gatvė (senasis Juodšilių kelias) yra pilnai asfaltuotas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTada 42 būtų galima drąsiai naikinti
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVisiškai nesutinku. Vaidotai turi bent kažkokį susisiekimą su Stotimi ir pietine centro dalimi, nenormalu, kai maršrutas iš periferijos tęsiasi ne į centrą/Stotį, o į kitą periferiją.
Važiuojant iš Vaidotų į Stotį, Salininkuose ir Dilgynėje (Metalo, Elektros g.) dažniausiai niekas (iš įlipusių nuo Vaidotų iki Raistelių) neišlipa, tik piko metu gal koks 1 žmogus.
Lygiai taip pat Važiuojant iš stoties į Vaidotus, 0-1 žmogus įlipa Dilgynėje ar Salininkuose ir važiuoja iki B. Vokės ar Vaidotų.
Atsižvelgiant į tai, mano nuomone žymiai logiškiau būtų pratęsti 41 maršrutą iki Vaidotų (Neužsukant į Salininkus), O 3 maršrutui sugrąžinti senąją trasą, arba palikti iki Salininkų.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalbūt ir nieko pasiūlymas. Tada 42 būtų galima drąsiai naikinti (arba grąžinti į Pagirius). Beje, ar Raistlių g. dalis tarp Eišiškių pl. ir Salininkų g. yra asfaltuota?Dear Sir,
Comment
Comment