Parašė 0570043
Rodyti pranešimą
Dalis pranešimų šiame forume išties yra verti dėmesio ir galbūt įgyvendinimo. Bet nemaža dalis pranešimų parašyta neįvertinus situacijos iki galo. Tiesiog kartais trūksta šalto proto ir logikos.
Idėja galbūt ir nebloga, bet ar to reikia? Greitasis maršrutas skirtas greitam ir patogiam susisiekimui mieste.
Įgyvendinus Jūsų pasiūlymą maršrutas gautų nereikalingą "garbės ratą". Naudos iš to gautų galbūt tik gyvenantys P.Žadeikos stotelėje, visiems kitiems tai būtų nepatogu.
Kitas dalykas, Nuo Jurgio Baltrušaičio stotelės pėstute iki Kaimelio žiedo nueiti galima per maždaug 5 minutes.
Pažiūrėkime tokių miestų kaip Varšuva, kur gerai išvystytas VT, pavyzdį. Maršrutai vienas kitą papildo, kursuoja beveik visose tankiai apgyvendintų mikrorajonų gatvėse (be abejo, nekalbu apie kiemus). Taip pat pažiūrėkime, kokias "ratais kvadratais" jie važinėja. Tačiau protingai sudaryti tvarkaraščiai padeda ilgesnę trasą įveikti greičiau, nei Vilniuje. Na o svarbiausia - patenkinti keleiviai.
Dar vienas dalykas. Pratęsimo atkarpoje yra daug nereguliuojamų perėjų, kur reikia letinti greitį ( pestieji labai neprognozuojami, todėl atkarpai Žadeikos st - Kaimelio žiedas reikia kaip minimum 2 minučių).
Koks skirtumas kam priklauso maršrutai? Svarbiausias dalykas - patogumas keleiviams. Jeigu privatininkas pateikia tikrai geras šiuolaikines transporto priemones, tai kodėl gi ne, tegul dirba. Kitas dalykas, norint viso to pasiekt jie sužinot ir keleivių interesus. Šiam dalykui užtikrinti galbūt tiktų ši asociacija. Reikia visoms pusėms sėsti prie derybų stalo ir tik taip bus pasiektas kompromisas. O šiuo metu grybą pjauna tiek Savivaldybė, tiek asociacija, tiek didžioji dauguma šios skilties skaitytojų.
40 maršrute ir taip reikia mažinti tą laiką. Be jokių greitųjų ir pan. Dėl stotelių aš nieko nekomentuosiu, ten jos reikalingos visos, išskyrus galbūt Stanevičiaus ir Pamiškės stoteles.
Dėl 56 naikinimo. Šis sprendimas prašosi jau senai, tik reikia peržiūrėti 40 maršruto trasą Centre, nukreipti į Konstitucijos pr. Kitas dalykas, 56 maršrute nėra nė vieno ilgo autobuso, todėl 53 tikrai nelaimės jokios naudos iš to. Nepamirškite, jog panaikinus 56 reikės dažninti 40, o į 53 reikės papildomų triašių ( jų ir dabar reikia).
Dėl 56 naikinimo. Šis sprendimas prašosi jau senai, tik reikia peržiūrėti 40 maršruto trasą Centre, nukreipti į Konstitucijos pr. Kitas dalykas, 56 maršrute nėra nė vieno ilgo autobuso, todėl 53 tikrai nelaimės jokios naudos iš to. Nepamirškite, jog panaikinus 56 reikės dažninti 40, o į 53 reikės papildomų triašių ( jų ir dabar reikia).
Tačiau keletą 56 maršruto autobusų galima atiduoti 53-am. Tie trumpi autobusai tikrai būtų atgaiva keleiviams, kadangi 53 maršrutas važiuotų žymiai dažniau (o šito jau seniausiai reikia).
Dėl 7G. : Nepamirškite, kad Žirmūnai grynas lygintuvų rajonas. Troleibusai puikiai susitvarko su srautu, o 7G tiesiog maišysis po ratais ir viskas. Į Lazdynus yra paprastas 7, kuris važiuoja geriau ir greičiau. 7G galima būtų padaryti nebent panaikinus kažkokį maršrutą, bet tiek 6, tiek 17 reikalingi tokie, kokie yra.
Dėl tvarkaraščių skaičiavimo: Skaičiuoti iš akies, kaip tai daroma čia negalima, nes tiek reiso laiką, tiek intervalą ir dažnį galima apskaičiuoti pagal formules, reikia tik pradinių duomenų.
Aišku, galėjau tiesiog pasiųsti Jus kuo toliau, bet tiek jau to. Kartais parašote tikrai argumentuotų pranešimų. Bet jeigu norite argumentų iš mano pusės - tieisog parašykite PM. Ankščiau ar vėliau tikrai atsakysiu.
Comment