Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Yra žmonių, einančių į Europos a. per tuos purvynus/bomžynus? Rimtai?
    Nebūtina tiesiai kirst, galima palei Kalvarijų gatvę paeiti. Bent jau nereikia nervingai dairytis į laikrodį kol autobusas pralinguoja pro 3 papildomus šviesoforus.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Nebūtina tiesiai kirst, galima palei Kalvarijų gatvę paeiti. Bent jau nereikia nervingai dairytis į laikrodį kol autobusas pralinguoja pro 3 papildomus šviesoforus.
      Pagal tvarkaraštį nuo Kalvarijų turgaus iki Europos a. 30 autobusas važiuoja tik 3 min (natūroje turbūt 4?), einant šaligatviu per tiek laiko niekaip nenueisi.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą


        Kelios bobutės ten įlipa/išlipa, ir dėl jų būtinai pro ten važiuot? Stotis tik už viaduko!



        Auto stovėjimą lengvai sureguliuotų kelio ženklai bei baudos.



        Gal galima kelis pvz.?



        Jei 53 idealus, tai gal reiktų keist 1G trasą?



        Nuo Kražių iki Vašingtono aikštės tereiktų pereit gatvę, todėl namanau, jog drastiškai kristų keleivių srautai.
        58: Net ir kelios bobutės yra keleivės. Esu tikras, kad būtų nepatenkintų. Be to, nežinom kiek ten žmonių naudojasi ta stotele "vietiniam" susisiekimui.

        66: taip, sureguliuotų. Lygiai kaip ir 1 troleibusas galėtų važiuoti į Pilaitę. T.y. tam reikėtų resursų/investicijų.

        Pvz: dabar tiksliai nepasakysiu, bet Minske tikrai esama didelių troleibusų sankryžų. Aaa, Kaune lygtai yra ar bent jau buvo beveik visom kryptim padaryta sankryža Taikos pr. x Savanorių pr. x Tvirtovės al.

        1G: irgi keisti nereikia. Net Budapešte, kuris yra puikus "privežimizacijos" pavyzdys, dubliuojasi pagrindiniai magistraliniai maršrutai.

        40: kas lipdavo Kražių ir Vašingtono st. šiam atvažiuojant į centrą, dabar turės lipti Goštauto st. ar Operoje, arba važiuoti ratu, kas yra nepatogu. Ten trūksta dar vienos stotelės.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Sorry, bet tai vienas iš didžiausių tavo nusišnekėjimų, kokį man teko matyti. Panaikinus 12, o 20 nukreipus per Žaliąjį, atkarpas:
          1) Šiauriniai Žirmūnai - Centras arba Šiauriniai Žirmūnai - Žemieji Paneriai aptarnautų 6
          2) Pietiniai Žirmūnai - Centras aptarnautų 20

          Be kokio normalaus susisiekimo liktų Žirmūnai ? Kad vietoj 12 reikų naudotis 20 arba 6 ? Čia skaitosi “likimas be normalaus susisiekimo” ? Net nereikia persėsti
          Žirmūnų ir Šeimyniškių g. keleiviams teks persėsti, kad nuvažiuotų į Savanorių pr. ir Panerius. Negerai šitaip.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

            58: Net ir kelios bobutės yra keleivės. Esu tikras, kad būtų nepatenkintų. Be to, nežinom kiek ten žmonių naudojasi ta stotele "vietiniam" susisiekimui.

            66: taip, sureguliuotų. Lygiai kaip ir 1 troleibusas galėtų važiuoti į Pilaitę. T.y. tam reikėtų resursų/investicijų.

            Pvz: dabar tiksliai nepasakysiu, bet Minske tikrai esama didelių troleibusų sankryžų. Aaa, Kaune lygtai yra ar bent jau buvo beveik visom kryptim padaryta sankryža Taikos pr. x Savanorių pr. x Tvirtovės al.

            1G: irgi keisti nereikia. Net Budapešte, kuris yra puikus "privežimizacijos" pavyzdys, dubliuojasi pagrindiniai magistraliniai maršrutai.

            40: kas lipdavo Kražių ir Vašingtono st. šiam atvažiuojant į centrą, dabar turės lipti Goštauto st. ar Operoje, arba važiuoti ratu, kas yra nepatogu. Ten trūksta dar vienos stotelės.
            58: Nepatenkintų buvo ir bus visada . O bobutės gelėtų prasimankštinti, juk judėt sveika . Jei jau trūks plyš ten reikia VT, tai galima būtų kad ir 4 ar 41 leist Pelesos g. iki D&G.

            66: Negi titaniškas darbas pastatyt ženklą? Prie to pliažo stovėjimo aikštelę ir taip reiktų patvarkyt (sužymėt stovėjimo vietas bent)

            40: Kurioje vietoje trūktų stotelės?
            Paskutinis taisė lukass; 2018.01.26, 20:16.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

              Žirmūnų ir Šeimyniškių g. keleiviams teks persėsti, kad nuvažiuotų į Savanorių pr. ir Panerius. Negerai šitaip.
              Kojos nukris?

              Dėl to posūkio nuo ŽT iki Europos a.: kokį maršrutą/us ten leistumėt?
              Paskutinis taisė lukass; 2018.01.26, 19:34.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Pagal tvarkaraštį nuo Kalvarijų turgaus iki Europos a. 30 autobusas važiuoja tik 3 min (natūroje turbūt 4?), einant šaligatviu per tiek laiko niekaip nenueisi.
                O kaip dažnai važiuoja 30 autobusas ir kiek laiko teks laukti? Kojos nenukris pasivaikščiojus

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  O kaip dažnai važiuoja 30 autobusas ir kiek laiko teks laukti? Kojos nenukris pasivaikščiojus
                  Pagal Jūsų post'ą supratau, jos ėjimas pėsčiomis yra greitesnis nei važiavimas autobusu (jei ne 30, tai kokiu?). O pasivaiščiojimas visada tik į naudą .
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Žirmūnų ir Šeimyniškių g. keleiviams teks persėsti, kad nuvažiuotų į Savanorių pr. ir Panerius. Negerai šitaip.
                    Tuomet ten galima pratęsti 14. Kita vertus, ar tikrai yra daug keleivių kuriems reikia iš pietinių Žirmūnų iki Žemųjų Panerių ? Turbūt daugiau žmonių važiuoja iš Žirmūnų į Centrą ar iš Žemųjų Panerių į Centrą. O iš kiekvieno rajono į kiekvieną kitą rajoną vistiek po tiesioginį maršrutą nenutiesi.
                    UPD: be to, nors ir reikia iš Žirmūnų iš Panerius atlikti vieną persėdimą, vistiek sakyti kad “Žirmūnai yra paliekami be normalaus susisiekimo” yra mažų mažiausiai neadekvatu
                    Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.26, 20:30.

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                      Pagal Jūsų post'ą supratau, jos ėjimas pėsčiomis yra greitesnis nei važiavimas autobusu (jei ne 30, tai kokiu?). O pasivaiščiojimas visada tik į naudą .
                      Iš patirties - neretai stotelė-dvi pėsčiomis būna ne lėčiau. Ypač įskaičiavus laukimo laiką. Kad pasivaikščiojimas visada tik į naudą tai faktas Pabėgėt paskui nuvažiuojantį autobusą irgi į sveikatą

                      Comment


                        Nu ne veltui juk nei 12, nei 20 maršrutų neišprastino per maršrutų reformą.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Ne rodiklis čia. Ta reforma neišprastino begalės besidubliuojančių maršrutų - 40 ir 56; 21,22 ir 23; 4 ir 14. Negana to, prikūrė ir naujų dubliacijų, pvz.: 16 ir 2G, 19 ir 4G. Maršrutų reforma visiškai nesprendė dubliacijos klausimų, todėl nebūtina jos ir dabar čia kišti
                          Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.26, 20:58.

                          Comment


                            Pilnai pritariu dėl dubliacijos. Ryškiausias pavyzdys tam - 48 maršrutas, kuris buvo numatytas naikinti reformos metu, bet važinėja iki šiol su 3-5 keleiviais, Šitą maršrutą pilnai pradubliuoja ir 2G, ir 55 Laisvės prospekte, ir 75 Šeškinėje. Nu maršrutas tikrai į nuostolį, o dar taip idiotiškai pramanevruoja per Fabijoniškes užsukdamas į kairę už "Mandarino". Gaunasi autobusas beveik į niekur,

                            Comment


                              Ir dar. Visiška nesąmonė yra tokį VT priemonių kiekį nukreipti Antakalnyje iki Saulėteko al. žiedo kaip kažkas sugalvojo dabar. Į jokį kitą rajoną nesuvažiuoja toks beprasmis transporto priemonių kiekis kaip į čia, ir autobusų, ir troleibusų. Pagridinis transpotro mazgas turėtų būti ne Saulėtekio al, gale, bet Antakalnio žede, bent jau greitųjų autobusų. Troleibusų taip pat, O iki Saulėtekio al, palikti kokį vieną trolebusų ir vieną greitąjį maršrutą.

                              Comment


                                Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                Ir dar. Visiška nesąmonė yra tokį VT priemonių kiekį nukreipti Antakalnyje iki Saulėteko al. žiedo kaip kažkas sugalvojo dabar. Į jokį kitą rajoną nesuvažiuoja toks beprasmis transporto priemonių kiekis kaip į čia, ir autobusų, ir troleibusų. Pagridinis transpotro mazgas turėtų būti ne Saulėtekio al, gale, bet Antakalnio žede, bent jau greitųjų autobusų. Troleibusų taip pat, O iki Saulėtekio al, palikti kokį vieną trolebusų ir vieną greitąjį maršrutą.
                                Iki Saulėtekio, mano siūlimu, neturėtų važiuot tik 19 (dėl 4G) ir 14, kiti maršrutai keleiviais nesiskundžia.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Jaučiu 21 irgi visai tiktų trumpinimui, Saulėteky vistiek vien tik studentai važinėja, o jiems tai vargu ar reikalingas toks maršrutas į Žirmūnus, kai su 5G/10 beveik dvigubai greičiau.

                                  Comment


                                    Tačiau nepamirškim Šiaurės miestelio.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      14 vasaros sezono metu trumpinamas iki Antakalnio žiedo.
                                      Mano manymu, maršrutas ir atidarytas tam, jog būtų susisiekimas Saulėtekio universitetams su bendrabučiais Čiurlionio gatvėje.

                                      Jeigu naikinti T14, tuomet gal T4 galima iki Saulėtekio pratęsti? Nes T2 tegul būna kaip yra
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                        Tačiau nepamirškim Šiaurės miestelio.
                                        Vistiek nemanau, kad su tokiais kursavimo dažnumais kažkas jo specialiai laukia, ypač kai 5G piko metu pravažiuoja kas 5 minutes

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          14 vasaros sezono metu trumpinamas iki Antakalnio žiedo.
                                          Mano manymu, maršrutas ir atidarytas tam, jog būtų susisiekimas Saulėtekio universitetams su bendrabučiais Čiurlionio gatvėje.

                                          Jeigu naikinti T14, tuomet gal T4 galima iki Saulėtekio pratęsti? Nes T2 tegul būna kaip yra
                                          Kiek matau, tai T14 visada būna 0-2 žmonės.
                                          Dėl T4 sutikčiau, daugiau keleivių važiuotų.

                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                          Vistiek nemanau, kad su tokiais kursavimo dažnumais kažkas jo specialiai laukia, ypač kai 5G piko metu pravažiuoja kas 5 minutes
                                          Taip, jo tikrai niekas nelaukia, tačiau jei papuola, tai tikrai įlipa žmonių.
                                          Paskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 09:26.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X