Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nebūtina tiesiai kirst, galima palei Kalvarijų gatvę paeiti. Bent jau nereikia nervingai dairytis į laikrodį kol autobusas pralinguoja pro 3 papildomus šviesoforus.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kelios bobutės ten įlipa/išlipa, ir dėl jų būtinai pro ten važiuot? Stotis tik už viaduko!
Auto stovėjimą lengvai sureguliuotų kelio ženklai bei baudos.
Gal galima kelis pvz.?
Jei 53 idealus, tai gal reiktų keist 1G trasą?
Nuo Kražių iki Vašingtono aikštės tereiktų pereit gatvę, todėl namanau, jog drastiškai kristų keleivių srautai.
66: taip, sureguliuotų. Lygiai kaip ir 1 troleibusas galėtų važiuoti į Pilaitę. T.y. tam reikėtų resursų/investicijų.
Pvz: dabar tiksliai nepasakysiu, bet Minske tikrai esama didelių troleibusų sankryžų. Aaa, Kaune lygtai yra ar bent jau buvo beveik visom kryptim padaryta sankryža Taikos pr. x Savanorių pr. x Tvirtovės al.
1G: irgi keisti nereikia. Net Budapešte, kuris yra puikus "privežimizacijos" pavyzdys, dubliuojasi pagrindiniai magistraliniai maršrutai.
40: kas lipdavo Kražių ir Vašingtono st. šiam atvažiuojant į centrą, dabar turės lipti Goštauto st. ar Operoje, arba važiuoti ratu, kas yra nepatogu. Ten trūksta dar vienos stotelės.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Sorry, bet tai vienas iš didžiausių tavo nusišnekėjimų, kokį man teko matyti. Panaikinus 12, o 20 nukreipus per Žaliąjį, atkarpas:
1) Šiauriniai Žirmūnai - Centras arba Šiauriniai Žirmūnai - Žemieji Paneriai aptarnautų 6
2) Pietiniai Žirmūnai - Centras aptarnautų 20
Be kokio normalaus susisiekimo liktų Žirmūnai ? Kad vietoj 12 reikų naudotis 20 arba 6 ? Čia skaitosi “likimas be normalaus susisiekimo” ? Net nereikia persėsti
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
58: Net ir kelios bobutės yra keleivės. Esu tikras, kad būtų nepatenkintų. Be to, nežinom kiek ten žmonių naudojasi ta stotele "vietiniam" susisiekimui.
66: taip, sureguliuotų. Lygiai kaip ir 1 troleibusas galėtų važiuoti į Pilaitę. T.y. tam reikėtų resursų/investicijų.
Pvz: dabar tiksliai nepasakysiu, bet Minske tikrai esama didelių troleibusų sankryžų. Aaa, Kaune lygtai yra ar bent jau buvo beveik visom kryptim padaryta sankryža Taikos pr. x Savanorių pr. x Tvirtovės al.
1G: irgi keisti nereikia. Net Budapešte, kuris yra puikus "privežimizacijos" pavyzdys, dubliuojasi pagrindiniai magistraliniai maršrutai.
40: kas lipdavo Kražių ir Vašingtono st. šiam atvažiuojant į centrą, dabar turės lipti Goštauto st. ar Operoje, arba važiuoti ratu, kas yra nepatogu. Ten trūksta dar vienos stotelės.
66: Negi titaniškas darbas pastatyt ženklą? Prie to pliažo stovėjimo aikštelę ir taip reiktų patvarkyt (sužymėt stovėjimo vietas bent)
40: Kurioje vietoje trūktų stotelės?Paskutinis taisė lukass; 2018.01.26, 20:16.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Žirmūnų ir Šeimyniškių g. keleiviams teks persėsti, kad nuvažiuotų į Savanorių pr. ir Panerius. Negerai šitaip.
Dėl to posūkio nuo ŽT iki Europos a.: kokį maršrutą/us ten leistumėt?Paskutinis taisė lukass; 2018.01.26, 19:34.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Pagal tvarkaraštį nuo Kalvarijų turgaus iki Europos a. 30 autobusas važiuoja tik 3 min (natūroje turbūt 4?), einant šaligatviu per tiek laiko niekaip nenueisi.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kaip dažnai važiuoja 30 autobusas ir kiek laiko teks laukti? Kojos nenukris pasivaikščiojusSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Žirmūnų ir Šeimyniškių g. keleiviams teks persėsti, kad nuvažiuotų į Savanorių pr. ir Panerius. Negerai šitaip.
UPD: be to, nors ir reikia iš Žirmūnų iš Panerius atlikti vieną persėdimą, vistiek sakyti kad “Žirmūnai yra paliekami be normalaus susisiekimo” yra mažų mažiausiai neadekvatuPaskutinis taisė 10.000; 2018.01.26, 20:30.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Pagal Jūsų post'ą supratau, jos ėjimas pėsčiomis yra greitesnis nei važiavimas autobusu (jei ne 30, tai kokiu?). O pasivaiščiojimas visada tik į naudą .
Comment
-
Ne rodiklis čia. Ta reforma neišprastino begalės besidubliuojančių maršrutų - 40 ir 56; 21,22 ir 23; 4 ir 14. Negana to, prikūrė ir naujų dubliacijų, pvz.: 16 ir 2G, 19 ir 4G. Maršrutų reforma visiškai nesprendė dubliacijos klausimų, todėl nebūtina jos ir dabar čia kištiPaskutinis taisė 10.000; 2018.01.26, 20:58.
- 1 patinka
Comment
-
Pilnai pritariu dėl dubliacijos. Ryškiausias pavyzdys tam - 48 maršrutas, kuris buvo numatytas naikinti reformos metu, bet važinėja iki šiol su 3-5 keleiviais, Šitą maršrutą pilnai pradubliuoja ir 2G, ir 55 Laisvės prospekte, ir 75 Šeškinėje. Nu maršrutas tikrai į nuostolį, o dar taip idiotiškai pramanevruoja per Fabijoniškes užsukdamas į kairę už "Mandarino". Gaunasi autobusas beveik į niekur,
Comment
-
Ir dar. Visiška nesąmonė yra tokį VT priemonių kiekį nukreipti Antakalnyje iki Saulėteko al. žiedo kaip kažkas sugalvojo dabar. Į jokį kitą rajoną nesuvažiuoja toks beprasmis transporto priemonių kiekis kaip į čia, ir autobusų, ir troleibusų. Pagridinis transpotro mazgas turėtų būti ne Saulėtekio al, gale, bet Antakalnio žede, bent jau greitųjų autobusų. Troleibusų taip pat, O iki Saulėtekio al, palikti kokį vieną trolebusų ir vieną greitąjį maršrutą.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąIr dar. Visiška nesąmonė yra tokį VT priemonių kiekį nukreipti Antakalnyje iki Saulėteko al. žiedo kaip kažkas sugalvojo dabar. Į jokį kitą rajoną nesuvažiuoja toks beprasmis transporto priemonių kiekis kaip į čia, ir autobusų, ir troleibusų. Pagridinis transpotro mazgas turėtų būti ne Saulėtekio al, gale, bet Antakalnio žede, bent jau greitųjų autobusų. Troleibusų taip pat, O iki Saulėtekio al, palikti kokį vieną trolebusų ir vieną greitąjį maršrutą.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTačiau nepamirškim Šiaurės miestelio.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą14 vasaros sezono metu trumpinamas iki Antakalnio žiedo.
Mano manymu, maršrutas ir atidarytas tam, jog būtų susisiekimas Saulėtekio universitetams su bendrabučiais Čiurlionio gatvėje.
Jeigu naikinti T14, tuomet gal T4 galima iki Saulėtekio pratęsti? Nes T2 tegul būna kaip yra
Dėl T4 sutikčiau, daugiau keleivių važiuotų.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąVistiek nemanau, kad su tokiais kursavimo dažnumais kažkas jo specialiai laukia, ypač kai 5G piko metu pravažiuoja kas 5 minutesPaskutinis taisė lukass; 2018.01.28, 09:26.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment