Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tau gi Mettal aiškiai parašė, pagrindinės problemos kyla Kalvarijų gatvėje, nuo Pramogų Arenos stotelės. Nei 40, nei 56 ne prie ko. O šitokios jų trasos tik dar labiau sugadintų gyvenimą keleiviams, kadangi prarandamos jungtys su Konstitucijos pr. ir Žaliuoju TiltuSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Visi žmonės bent porą kartų savo gyvenime yra pavėlavę į autobusą/troleibusą. Tai yra visiškai normali praktika.
Konkretus pasiūlymas yra palikti viską taip kaip yra. Nors ir netobulos, dabartinės trasos turi mažiausiai trūkumųSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Tačiau dabar problema važiuojant link Lazdynų toje sankryžoje. Nuvažiavus nuo žiedo link Santariškių ilgiau poros min autobusas netruktų toje sankryžoje.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Jeigu gerai suprantu, tai siūlai vienokią trasą važiuojant link Saulėtekio, ir kitokią link Fabijoniškių. Gal gali argumentuoti ? Manau, būtų geriausia, jei Žvalgų gatve autobusas važiuotų tiek į vieną, tiek į kitą pusę.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąProblema ta, kad panaikinus 53 ir nesuteikus 1G keturašių autobusų, nuo Pramogų Arenos jame netilps žmonės. O 40 ir 56 siūlai nukreipti pro kažkokias Goštauto ir Pamėnkalnio, tai kas tau su juo važiuos į ŽT ir Konstitucijos pr. ?
40 https://wikiroutes.info/en/idea/22350
56 https://wikiroutes.info/en/idea/22351Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kryptimi link Lazdynų ta problema ir išliktų, niekas nepasikeistų. Stovėtų toje pačioje Žalgirio-GV sankryžojeSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Bet iki tos sankryžos greičiau nusigaut GV
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet tuo pačiu dingsta visi keleiviai, kurie važioja ne į Saltoniškes. Praktiškai būtų autobusas gyvenantiems Didlaukio gatvės gale ir dirbantiems Saltoniškių ofisuoseSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Saltoniškės nebūtų paskutinė stotelė. O ką, nėra baltupiškių dirbančių NMC?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Į Konstitucijos prospektą galima atvažiuot su 1g. Nereiks per pedagoginio žiedą eiti. Ir dar klausimas per kur greičiau - ar atstovėt Žalgirio/Pedagoginio/GV kamštyje ar per Kalvarijų gatvę su A juosta.
Žalgirio g. nėra A juostos, o Žalgirio/GV sankryžoje tie patys kamščiaiSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Pakomentuosiu ir aš:
53 įdėja gal ir verta dėmėsio, tačiau dabar Pylimo gatvėje jis tikrai reikalingesnis. Galbūt būtų galima išskirti kokį nors 53A, kuris važiuotų pasiūlyta trasa, tačiau vis dėl to abejočiau šio maršruto nauda. Reikėtų palikti tą 53 ir stiprinti 10, paleisti juo ilgus autobusus.
58 palikti kaip yra, daugiausia galima būtų pratęsti nuo stoties iki Vilkpedės, bet tam nebūtų jokio poreikio, nes jau yra 13, kurį irgi galima trumpinti iki Stoties nepiko metu.
62įdomus pasiūlymas, tačiau per Žvalgų gatvę turėtų važiuoti į abi puses. Tiesa, šiek tiek abejočiau keleivių srautais savaitgalį, mat maršrutas aiškiai ''studentinis''.
66 gali būti kad ilgas autobusas neužkops į kalną grįžtant, bei tas žiedas prie Balsio vasarą visada užstatytas. Bet poreikis tokiam užsukimui yra.
69 vienintelis dalykas kuris turėtų pasikeisti šiame maršrute tai geresnis jo derinimas su 49. Na, galbūt dar paleidimas pro Europos a. Nesakau, kad pro GV nebūtų keleivių, tačiau ten turėtų būti būti kitas maršrutas. Aš gal net sakyčiau kad reikėtų 49 ir 69 į Lazdynus irgi nukreipti pro Linkmenų gatvę, nes dabar nemaži kamščiai ties GV.
1 kažkada irgi galvojau kad būtų puiku nukreipti būtent T1 į Pilaitę, deja, nėra nei kontaktinio tinklo, nei troleibusų su autonomine eiga, ir panašu nei vieno nei kito jau niekada nebus.
8 visom už tokį maršrutą, poreikis tokiam yra, nes dabar nemažai keleivių persėda iš T1/T7 į 3G/T10/T17 Pamėnkalnio stotelėje.
15A nelabai manau kad turėtų pakankamą keleivių srautą, nebent kažkaip išreklamuoti šį maršrutą ir pliažus kartu, kaip kad reklamavo naktinius autobusus.
12/20 ši įdėja turbūt viena geriausiu iš pateiktų. Dabar nuo J. Basanavičiaus gatvės visi važiuoja per Žaliajį tiltą, o nuo Stoties nei vienas troleibusas nevažiuoja, tik perpildytieji 1G ir 53. Ir jokių būdu negalima naikinti nei dabartinių, nei pakeistų 12/20 maršrutų, kaip kad čia bando įteigti vienas veikėjas, nes tada Žirmūnai lieka be normalaus susisiekimo.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą58 palikti kaip yra, daugiausia galima būtų pratęsti nuo stoties iki Vilkpedės, bet tam nebūtų jokio poreikio, nes jau yra 13, kurį irgi galima trumpinti iki Stoties nepiko metu.
62įdomus pasiūlymas, tačiau per Žvalgų gatvę turėtų važiuoti į abi puses. Tiesa, šiek tiek abejočiau keleivių srautais savaitgalį, mat maršrutas aiškiai ''studentinis''.
66 gali būti kad ilgas autobusas neužkops į kalną grįžtant, bei tas žiedas prie Balsio vasarą visada užstatytas. Bet poreikis tokiam užsukimui yra.
1 kažkada irgi galvojau kad būtų puiku nukreipti būtent T1 į Pilaitę, deja, nėra nei kontaktinio tinklo, nei troleibusų su autonomine eiga, ir panašu nei vieno nei kito jau niekada nebus.
15A nelabai manau kad turėtų pakankamą keleivių srautą, nebent kažkaip išreklamuoti šį maršrutą ir pliažus kartu, kaip kad reklamavo naktinius autobusus.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kadangi mano siūlomas 69 niekam tikęs, tai pristatau naują 64 https://wikiroutes.info/en/idea/22310Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Gerai, neliečiam 69, bet GV, mano manymu tikrai reikėtų VT iki Santariškių, kad ir 24A Santariškės-Ž. Paneriai ar pan.
Bet dabar autobusai ilgai stovi Liepkalnio/Pelesos/Geležinkelio sankryžoj. Mano siūlimo esmė ta, kad Naujininkų gyventojams Spartos st. suteiktų daugiau naudos, nes iki stoties naujininkiečiams (Dzūkų/Panevėžio g.) viso labo 10-15 min pėsčiomis. (Pats pasinaudočiau tokiu maršrutu )
Tie laikai praeityje, nes norint viešuoju nusigaut iki Valakumpių pliažo reik ratais kvadratais per visokias Turniškes važiuot.
Neįrengus posūkio, nesužinosim.
Be to, ar būna troleibusų posūkiai trijomis kryptimis (siūlymas papildyt Žaliasis t. -> Europos a.)? Niekad nemačiau ir negirdėjau.
Kai 1G ir 53 viens kitam iš paskos važiuoja ir paskesnis autobusas važiuoja pustuštis, normalu? O kaip besivystantis Šeimyniškių/Rinktinės rajonas, į kurį plūstels keleivių srautas?
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kaip šis variantas https://wikiroutes.info/en/idea/22311 ?
Parašė lukass Rodyti pranešimąDėl 53 Fabijoniškių/Šeškinės keleivių iki "tikro" senamiesčio (VK aikštės):
40 centre galėtų važiuoti žiedu Goštauto, Vilniaus, Jogailos, Pamėnkalnio, J. Tumo - Vaižganto, Lukiškių gatvėmis;
56 tokia pačia trasa, tik priešinga kryptimi.
Taip 1G net nereiktų keturašių autobusų įgyvendinus mano siūlomus 53 pakeitimus.
56 pakeitimas geras, palaikau. O 40 - nelabai. Kražių st. dabar yra jo pagrindinė stotelė, o gausis taip, kad teks išlipti anksčiau ir kulniuoti pėsčiomis. Apskritai A. Goštauto g. pastaruoju metu yra viena didelė tragedija, kur autobusai susirenka 40-60 min. vėlavimus.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Klausimas, ar tikrai greičiau - 1G stoja ŽT, nuo kurio dar reik nueiti gabalą iki to prospekto, o Saltoniškėse tik per žiedą pereit.
Žalgirio g. nėra A juostos, o Žalgirio/GV sankryžoje tie patys kamščiai
Iš principo tai nebūtų blogai. Tiesiog ganėtinai nedaug pagerintų gyvenimą nedideliam kiekiui žmonių. Nemanau, kad atsipirktų tokie pakeitimai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
G.Vilku būna nemaži kamščiai. Kažin ar greičiau ir punktualiau būtų juo važiuoti, nei su 55. Ir kažin kiek žmonių reikėtų tokios jungties kaip Santariškės - Ž. Paneriai. Net maršrutinio taksi tokio nepamenu.
Man atrodo, kad tikrai ne ilgiau, nei Spartoje ir stotyje. Pasikartosiu - gi yra tokių, kurie važiuoja.
Jei tik dėl to, tai 39 turi būti labiausiai sausakimšas būti. Bet taip nėra. Tiesiog daugiau žmonių renkasi kitas vietas (įskaitant užsienį) arba važiuoja nuosavu transportu. Kaip kad su Žaliaisiais ežerais - ten atvažiavęs autobusas strigtų, nes chaotiško parkavimo tu niekaip nesuvaldysi. Ne Vokietijoj gyvenam.
Būna, tik ne Lietuvoje.
Jau buvo paaiškinta - jiems abiems keleivių užtenka ir tu negali idealiai suderinti visų grafikų ir šviesoforų, kad viskas važiuotų tolygiai. Kad ir 50% užpildytas ilgas autobusas yra gerai, nes taip yra komfortiškiau žmogui. Dar kartą kartoju - nereikia keisti to, kas nėra sugedę. Vilniuje turime vos porą maršrutų, kurių efektyvumas yra tokio aukšto lygio: 2G ir 53. Visomis kryptimis, visą dieną ir visoje maršruto trasoje keleivių yra vienodai daug (arba vienodai mažai jeigu vėlyvas vakaras).
Atgal irgi per Žvalgų g. Maršrutas orientuotas į studentus, tai gal reikia, kad juo naudotųsi maksimaliai, o ne tik į vieną pusę. Jeigu jau galim parvežt iš paskaitų, tai kodėl gi nenuvežus į paskaitas? Grįžtant per Verkių st. ir Pramogų areną nieko nelaimėsi, išskyrus stovėjimą kamštyje kaip tik nuo posūkio į Žirmūnų g.
56 pakeitimas geras, palaikau. O 40 - nelabai. Kražių st. dabar yra jo pagrindinė stotelė, o gausis taip, kad teks išlipti anksčiau ir kulniuoti pėsčiomis. Apskritai A. Goštauto g. pastaruoju metu yra viena didelė tragedija, kur autobusai susirenka 40-60 min. vėlavimus.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą12/20 ši įdėja turbūt viena geriausiu iš pateiktų. Dabar nuo J. Basanavičiaus gatvės visi važiuoja per Žaliajį tiltą, o nuo Stoties nei vienas troleibusas nevažiuoja, tik perpildytieji 1G ir 53. Ir jokių būdu negalima naikinti nei dabartinių, nei pakeistų 12/20 maršrutų, kaip kad čia bando įteigti vienas veikėjas, nes tada Žirmūnai lieka be normalaus susisiekimo.
1) Šiauriniai Žirmūnai - Centras arba Šiauriniai Žirmūnai - Žemieji Paneriai aptarnautų 6
2) Pietiniai Žirmūnai - Centras aptarnautų 20
Be kokio normalaus susisiekimo liktų Žirmūnai ? Kad vietoj 12 reikų naudotis 20 arba 6 ? Čia skaitosi “likimas be normalaus susisiekimo” ? Net nereikia persėsti
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš 1G važiuojant į Konstitucijos prospektą patogiausia išlipti prie turgaus. Jei reikia į savivaldybę/europą, tai arčiau nei eiti nuo žiedo. Aišku būtų dar geriau papildoma stotelė prie Kalvarijų/Konstitucijos sankryžos
Iš principo tai nebūtų blogai. Tiesiog ganėtinai nedaug pagerintų gyvenimą nedideliam kiekiui žmonių. Nemanau, kad atsipirktų tokie pakeitimai.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment