Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Gal, bet jau dabar įmanoma įvertinti kiek laiko užtrunka papildoma apylanka T.Narbuto gatvėje. Taip pat dabar įmanoma įvertinti, kiek laiko užtruktų keleivių ėjimas iki Geležinio Vilko gatvės vietoj stotelių prie pat gyvenamųjų namų Didlaukio/Kalvarijų gatvėse.
    Atsidarius žemėlapį matome, kad Baltupiuose ir netoli GV yra daugiabučių iš abiejų pusių + ugdymo įstaigos, kurioms iki GV esančių stotelių kelias būtų trumpesnis. "Sodininkams" iš vis niekur toli nereiktų eit.

    Taip, tada belieka apsispręsti ar 1G aptarnaus 30 ilgų autobusų ar 6 aptarnaus 40 trumpų troleibusų (1ilgas autobusas = 1.5 trumpo troleibuso)
    Galima dažninti (ypač 6). Taip pat problemą išspręstų 4-ašiai autobusai (kad ir "dėvėti").
    Ir tikrai garantuoju, kad į tuos 2 maršrutus nepradėtų plūsti minios iš pakeisto 53.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.25, 19:58.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą

      Atsidarius žemėlapį matome, kad Baltupiuose ir netoli GV yra daugiabučių iš abiejų pusių + ugdymo įstaigos, kurioms iki GV esančių stotelių kelias būtų trumpesnis. "Sodininkams" iš vis niekur toli nereiktų eit.
      Dar dėl praeito argumento: tai jeigu pats sakai, kad “sunku vertint” kokia bus kelionės trukmė važiuojant GV, tai kaip tu gali tada teigti, kad 69-o nukreipimas GV pagreitins susisiekimą tarp ligoninių ?
      Dėl šito argumento: nežinau, į kokį žemėlapį tu žiūri, bet:
      1) Ateities gatvės daugiabučiams visiems arčiau Ateities st.
      2) Didlaukio gatvės daugiabučiams visiems arčiau Didlaukio st. ir st. Baltupiai
      3) Su sodininkais išvis prajuokinai - kokio jiems velnio reikalingas susisiekimas su NMC verslo įstaigomis ir Panoramos prekybos centru ?
      4) Nurodyk konkrečiai kurioje žemėlapio vietoje “yra daugiabučių ?” iš vakarinės GV pusės. O lyginti 3 ugdymo įstaigas su kokiais 200 daugiabučių Didlaukio gatvėje yra mažų mažiausiai kvaila.
      5) O šitoje vietoje kas ?
      https://www.google.com/maps/place/Unnamed+Road,+Vilnius+08314/@54.7212413,25.2705307,3a,48.2y,290.48h,86.35t/data=!3m4!1e1!3m2!1slBs2WqTuiz3_4ZmZ47W-fQ!2e0!4m6!1m3!3m2!1s0x46dd914614b4cd99:0xba526024 7d500352!2sA14,+Vilnius+08314!3m1!1s0x46dd91460f62 f8d1:0x7a4efa76177b9f10
      Nes nors nusišauk, nematau aš nei daugiabučių nei ugdymo įstaigų.
      6) Jau nekalbu apie Ozo parką su Barclays ir WU centrais Kalvarijų gatvėje. Analogiškoje vietoje
      GV yra absoliučiai plynas laukas
      7) Kaip Kalvarijų daugiabučiai tarp Ozo ir Žalgirio gatvių ? Siūlysi keleiviams eiti kažkur prie Compensos?

      Galima dažninti (ypač 6). Taip pat problemą išspręstų 4-ašiai autobusai (kad ir "dėvėti").
      Ir tikrai garantuoju, kad į tuos 2 maršrutus nepradėtų plūsti minios iš pakeisto 53.
      Tu čia rimtai ? Kodėl turėtų nepradėti plūsti ? Ar nukreipus 53 į Šventaragio gatvę, į ją masiškai pradės persikelti visos valstybinės įstaigos, universitetai ir mokyklos ? Ir ar nemanai, kad keturašių autobusų pirkimas yra pernelyg didelė investicija vien dėl to, kad mums reikia vieną populiarų autobusų maršrutą padaryti beveik netinkamą jokiam keleiviui ?

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
        Dar dėl praeito argumento: tai jeigu pats sakai, kad “sunku vertint” kokia bus kelionės trukmė važiuojant GV, tai kaip tu gali tada teigti, kad 69-o nukreipimas GV pagreitins susisiekimą tarp ligoninių ?
        Kuo greičiau važiuoti - "greitkeliu" ar šviesoforine gatve?

        Dėl šito argumento: nežinau, į kokį žemėlapį tu žiūri, bet:
        1) Ateities gatvės daugiabučiams visiems arčiau Ateities st.
        2) Didlaukio gatvės daugiabučiams visiems arčiau Didlaukio st. ir st. Baltupiai
        3) Su sodininkais išvis prajuokinai - kokio jiems velnio reikalingas susisiekimas su NMC verslo įstaigomis ir Panoramos prekybos centru ?
        4) Nurodyk konkrečiai kurioje žemėlapio vietoje “yra daugiabučių ?” iš vakarinės GV pusės. O lyginti 3 ugdymo įstaigas su kokiais 200 daugiabučių Didlaukio gatvėje yra mažų mažiausiai kvaila.
        5) O šitoje vietoje kas ?
        https://www.google.com/maps/place/Unnamed+Road,+Vilnius+08314/@54.7212413,25.2705307,3a,48.2y,290.48h,86.35t/data=!3m4!1e1!3m2!1slBs2WqTuiz3_4ZmZ47W-fQ!2e0!4m6!1m3!3m2!1s0x46dd914614b4cd99:0xba526024 7d500352!2sA14,+Vilnius+08314!3m1!1s0x46dd91460f62 f8d1:0x7a4efa76177b9f10
        Nes nors nusišauk, nematau aš nei daugiabučių nei ugdymo įstaigų.
        6) Jau nekalbu apie Ozo parką su Barclays ir WU centrais Kalvarijų gatvėje. Analogiškoje vietoje
        GV yra absoliučiai plynas laukas
        7) Kaip Kalvarijų daugiabučiai tarp Ozo ir Žalgirio gatvių ? Siūlysi keleiviams eiti kažkur prie Compensos?
        1) Stotelės išliktų Ateities/GV zonoje, tik kitoj gatvėj.
        2) Nevisiems (žr. 4).
        3) O ko Žirmūnam, Karoliniškėm ar Tarandei reikalingas susisiekimas su NMC verslo įstaigomis ir Panoramos prekybos centru?
        4)
        Click image for larger version  Name:	Baltupiai.png Views:	1 Size:	292,1 kB ID:	1614324

        5) O kas čia: https://www.google.com/maps/@54.7000...7i13312!8i6656?
        Matau tik miškus, troleibuso linijas ir kas 5 min važiuojantį VT, bet jokių namų nė su žiburiu nerasi...
        6) Analogiškoje vietoje GV yra sodai ir Ozas.
        7) Didižąjai daugumai daugiabučių artimiausia ir taip yra Pramogų arenos st.

        Tu čia rimtai ? Kodėl turėtų nepradėti plūsti ? Ar nukreipus 53 į Šventaragio gatvę, į ją masiškai pradės persikelti visos valstybinės įstaigos, universitetai ir mokyklos ? Ir ar nemanai, kad keturašių autobusų pirkimas yra pernelyg didelė investicija vien dėl to, kad mums reikia vieną populiarų autobusų maršrutą padaryti beveik netinkamą jokiam keleiviui ?
        Ar tikrai Fabijoniškių gyventojai pilnais autobusais kasdien važinėja į ministerijas? Iki kai kurių viešųjų įstaigų atstumas nuo Arkikatedros st. trumpesnis. Be to, jei Kaunas išgalėjo 4-ašių užsipirkt, tai ir Vilnius galės.
        Taip pat vystomo Paupio gyventojams šis maršrutas tikrai pasitarnautų.
        Paskutinis taisė lukass; 2018.01.25, 21:26.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą

          Kuo greičiau važiuoti - "greitkeliu" ar šviesoforine gatve?
          Atsimink, kad prieš įvažiuojant į GV, autobusai dar turėtų prasisukioti T.Narbuto gatvėje, Edukologiniam žiede, Konstitucijos pr., Linkmenų g., ir Žalgirio g. Tai per tiek laiko, “šviesoforine gatve” važiuojantis autobusas jau turbūt ir Santariškes bus pasiekkęs. O be to, kas kad GV greitkelis ? Autobusas ten ant 90 km/h lėks, ar ką ? Vidutinis autobuso greitis tiek GV tiek Laisvės pr., liks panašus, kadangi stotelių dažnis beveik toks pats

          2) Nevisiems (žr. 4).
          Aha. 2 daugiabučiai ir 4 ugdymo įstagos. Rytinėje GV pusėje koks 150 daugiabučių
          3) O ko Žirmūnam, Karoliniškėm ar Tarandei reikalingas susisiekimas su NMC verslo įstaigomis ir Panoramos prekybos centru?
          O tu bent suvoki, kad nei Žirmūnuose, nei Karoliniškėse ar Tarandėje sodininkai negyvena ?
          5) O kas čia:
          Kad iš Pilaitės pasiekti miesto centrą daugiau jokių kitų alternatyvų nėra, tu turbūt irgi nepagalvojai ?
          6) Analogiškoje vietoje GV yra sodai ir Ozas.
          Ozas turi sau atskirą Licėjaus st. O negi tau rimtai atrodo, kad iš GV sodų su ~100 sodininkų bus daugiau keleivių negu iš dviejų didžiulių verslo centrų ir daugiabučių namų kvartalo. Rimtai ?
          7) Didižąjai daugumai daugiabučių artimiausia ir taip yra Pramogų arenos st.
          Taip, bet Pramogų arenos st. 69-as nebestos. Tai dėl to ir klausiu ar tu tikrai siūlysi eit kažkur prie Compensos ? O gal ten tikrai taip dažnai vyksta koncertai, kad atpirks visus “Pramogų arenos” nuostolius ?

          Ar tikrai Fabijoniškių gyventojai pilnais autobusais kasdien važinėja į ministerijas? Iki kai kurių viešųjų įstaigų atstumas nuo Arkikatedros st. trumpesnis. Be to, jei Kaunas išgalėjo 4-ašių užsipirkt, tai ir Vilnius galės.
          Taip pat vystomo Paupio gyventojams šis maršrutas tikrai pasitarnautų.
          Tai o kur jie dar važinėja ?! Negi kiekvieną rytą į Arkikatedrą pasimelst ? Ar į Bernardinų sodą pasivaikščiot ? Vystomam Paupiui užtenka ir dabartinio 10. Kas dėl 4-ašių: tai jo, dabar turim taip suorganizuotą VT sistemą, kad turimi resursai susitvarko su esamais keleivių srautais, viskas kaip ir ok, problemų nekyla, bet ne, sugriaukim viską, pirkim brangius keturašius autobusus, vardan ko ??? Kad Fabijoniškių maldininkai turėtų greitą ir dažną susisiekimą su Arkikatedra ?!?

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Atsimink, kad prieš įvažiuojant į GV, autobusai dar turėtų prasisukioti T.Narbuto gatvėje, Edukologiniam žiede, Konstitucijos pr., Linkmenų g., ir Žalgirio g. Tai per tiek laiko, “šviesoforine gatve” važiuojantis autobusas jau turbūt ir Santariškes bus pasiekkęs. O be to, kas kad GV greitkelis ? Autobusas ten ant 90 km/h lėks, ar ką ? Vidutinis autobuso greitis tiek GV tiek Laisvės pr., liks panašus, kadangi stotelių dažnis beveik toks pats
            Tikrai autobusas nesisukios ten 0,5 h. Beje, koks maršrutas važiuoja nuo LEU iki Santariškių?

            Aha. 2 daugiabučiai ir 4 ugdymo įstagos. Rytinėje GV pusėje koks 150 daugiabučių
            6 daugiabučiai, jei ką . O kitapus prie pat GV esantiems namam tikrai toliau?

            O tu bent suvoki, kad nei Žirmūnuose, nei Karoliniškėse ar Tarandėje sodininkai negyvena ?
            Visų pirma, ten tikrų sodininkų kaip ant vienos rankos pirštų. Antra, kodėl visokie Salininkų sodai turi susisiekimą su Senamiesčiu (Stotim)?

            Kad iš Pilaitės pasiekti miesto centrą daugiau jokių kitų alternatyvų nėra, tu turbūt irgi nepagalvojai ?
            Tai kokio velnio ta GV buvo nutiesta (alternatyva jai - Kalvarijų g.)?

            Ozas turi sau atskirą Licėjaus st. O negi tau rimtai atrodo, kad iš GV sodų su ~100 sodininkų bus daugiau keleivių negu iš dviejų didžiulių verslo centrų ir daugiabučių namų kvartalo. Rimtai ?
            Iš vis prie ko tie verslo kvartalai Ozo parke?

            Taip, bet Pramogų arenos st. 69-as nebestos. Tai dėl to ir klausiu ar tu tikrai siūlysi eit kažkur prie Compensos ? O gal ten tikrai taip dažnai vyksta koncertai, kad atpirks visus “Pramogų arenos” nuostolius ?
            Šio kvartalo gyventojams tiks 1G.

            Tai o kur jie dar važinėja ?! Negi kiekvieną rytą į Arkikatedrą pasimelst ? Ar į Bernardinų sodą pasivaikščiot ? Vystomam Paupiui užtenka ir dabartinio 10. Kas dėl 4-ašių: tai jo, dabar turim taip suorganizuotą VT sistemą, kad turimi resursai susitvarko su esamais keleivių srautais, viskas kaip ir ok, problemų nekyla, bet ne, sugriaukim viską, pirkim brangius keturašius autobusus, vardan ko ??? Kad Fabijoniškių maldininkai turėtų greitą ir dažną susisiekimą su Arkikatedra ?!?
            Tamsta skaityt moka?
            ...Iki kai kurių viešųjų įstaigų atstumas nuo Arkikatedros st. trumpesnis...
            Dabartinė sistema susitvarko??? Rimtai?
            Nežinojau, kad Fabijoniškėse tik ministrai ir jų patarėjos gyvena.
            Paskutinis taisė lukass; 2018.01.25, 22:13.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą

              Tikrai autobusas nesisukios ten 0,5 h.
              Toje atkarpoje - ne. Tačiau bendrai sudėjus, užtruks tikrai daugiau laiko nei važiuodamas tiesiai tiesiai Laisvės pr.

              6 daugiabučiai, jei ką . O kitapus prie pat GV esantiems namam tikrai toliau?
              Ar tas santykis 3:150 ar 6:150, tai nieko nekeičia. Kas kad ir kitapus prie pat GV nėra toliau, yra krūva daugiabučių giliau, link st. Baltupiai, kuriems atstumas išauga žymiai

              Visų pirma, ten tikrų sodininkų kaip ant vienos rankos pirštų. Antra, kodėl visokie Salininkų sodai turi susisiekimą su Senamiesčiu (Stotim)?
              Iš vis prie ko tie verslo kvartalai Ozo parke?
              Prie to, kad iš jų galima tikėtis daugiau keleivių negu iš 100 sodininkų (ar ne sodininkų, koks skirtumas kas jie tokie. Kreipi dėmesį į kažkokias menkavertes detales). Turbūt vienam WU aukšte sėdi daugiau žmonių, negu gyvena visuose tuose soduose

              Tai kokio velnio ta GV buvo nutiesta (alternatyva jai - Kalvarijų g.)?
              Skiri autobusą nuo automobilio ? Taip, automobiliams GV greičiau, tačiau jeigu autobusai ar taip ar taip stos stotelėse kas minutę, tai nėra kaip jiems ten įsibėgėti.

              Šio kvartalo gyventojams tiks 1G.
              Dabartinė sistema susitvarko??? Rimtai?
              1G prie LEU ir NMC neveža, gi tu būtent NMC naudoji kaip argumentą 69-o nukreipimui, ar jau pamiršai ? Dabartinė sistema gal ir nėra 10/10, bet tavo pasiūlymai jai anaiptol nepadėtų, tik dar labiau pablogintų, nes visi ir visur turėtų persėsti į 1G, kuriame būtų išleistos daugiamilijoninės sumos keturašiams autobusams, kurie kursuotų kas 45 sekundes, kad susitvarkytų su srautais

              Nežinojau, kad Fabijoniškėse tik ministrai ir jų patarėjos gyvena.
              Dar ten gyvena moksleiviai, studentai, pardavėjai, kirpėjai, kepėjai, virėjai, valstybės tarnautojai ir kiti įvairaus plauko žmonės, važiuojantys į Trakų, Vokiečių, Vilniaus, Islandijos gatves ar Gedimino prospektą tarp Lukiškių ir Kudirkos aikščių. Na, niekad nemaniau kad turėsiu aiškinti vilniečiui, kur žmonės dirbą visą dieną. Iš Šventaragio gatvės yra arčiau nebent į Katedrą, Bernardinų sodą ir VRM. Viskas. Trys įstaigos.
              Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.25, 23:13.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Ar tas santykis 3:150 ar 6:150, tai nieko nekeičia. Kas kad ir kitapus prie pat GV nėra toliau, yra krūva daugiabučių giliau, link st. Baltupiai, kuriems atstumas išauga žymiai
                Maršrutu naudosis tie, kuriems arčiau iki stotelės, nieks su šakėmis kilometrų nevarys

                Prie to, kad iš jų galima tikėtis daugiau keleivių negu iš 100 sodininkų (ar ne sodininkų, koks skirtumas kas jie tokie. Kreipi dėmesį į kažkokias menkavertes detales). Turbūt vienam WU aukšte sėdi daugiau žmonių, negu gyvena visuose tuose soduose
                Jiems liktų 49

                Skiri autobusą nuo automobilio ? Taip, automobiliams GV greičiau, tačiau jeigu autobusai ar taip ar taip stos stotelėse kas minutę, tai nėra kaip jiems ten įsibėgėti.
                Stotelių GV daug tikrai nebūtų (tik 6, trasos GV ilgis - 4 km)

                Dabartinė sistema gal ir nėra 10/10, bet tavo pasiūlymai jai anaiptol nepadėtų, tik dar labiau pablogintų, nes visi ir visur turėtų persėsti į 1G, kuriame būtų išleistos daugiamilijoninės sumos keturašiams autobusams, kurie kursuotų kas 45 sekundes, kad susitvarkytų su srautais
                Persūdote . Naujoji 53 trasa rastų savų keleivių, kitiems kaip tik pagerės susisiekimas. Be to, greitiejų maršrutų kursavimas ir turi būt dažnas.
                Keturašių autobusų užtektų 8-10, tikrai nekainuotų "daugiamilijoninės sumos".

                Dar ten gyvena moksleiviai, studentai, pardavėjai, kirpėjai, kepėjai, virėjai, valstybės tarnautojai ir kiti įvairaus plauko žmonės, važiuojantys į Trakų, Vokiečių, Vilniaus, Islandijos gatves ar Gedimino prospektą tarp Lukiškių ir Kudirkos aikščių. Na, niekad nemaniau kad turėsiu aiškinti vilniečiui, kur žmonės dirbą visą dieną. Iš Šventaragio gatvės yra arčiau nebent į Katedrą, Bernardinų sodą ir VRM. Viskas. Trys įstaigos. Ir eilinį kartą įrodei savo nesiorientavimą aplinkoje, nes Šventaragio gatvėje daugiau ministerijų nėra.
                Vilniuje orientuojuosi puikiai. Pamiršote VU, VDA, LNDT, kuriuos ir sujungtų su Fabijoniškėmis/Šeškine, kur gyvena ir aplinkui esančių daugybės muziejų darbuotojai, taip kad...

                Laukiame Tamstos VT pasiūlymų
                Paskutinis taisė lukass; 2018.01.25, 23:46.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                  Maršrutu naudosis tie, kuriems arčiau iki stotelės, nieks su šakėmis kilometrų nevarys
                  Na tai tame ir esmė. Kad tokių beveik nėra, ir 69 Geležiniu Vilku važiuotų tuščias

                  Jiems liktų 49
                  Taip, ir tada 49 reiktų smarkiai dažninti, maždaug iki dabartinio 49+69 tempo. Kokia viso to prasmė ? Naujas maršrutas Geležinio Vilko gatvėje, kuriuo naudotųsi tik tie minėtieji 6 daugiabučiai ?

                  Persūdote . Naujoji 53 trasa rastų savų keleivių, kitiems kaip tik pagerės susisiekimas. Be to, greitiejų maršrutų kursavimas ir turi būt dažnas.
                  Keturašių autobusų užtektų 8-10, tikrai nekainuotų "daugiamilijoninės sumos".

                  Vilniuje orientuojuosi puikiai. Pamiršote VU, VDA, LNDT, kuriuos ir sujungtų su Fabijoniškėmis/Šeškine, kur gyvena ir aplinkui esančių daugybės muziejų darbuotojai, taip kad...
                  VDA tikrai pilnų pilniausiai užtenka 10, nėra ten tiek daug tų keleivių iš Fabijoniškių.
                  LNDT lygiai tas pats - ar tikrai rodoma tiek daug spektaklių, kad žiūrovus į juos reiktų vežti atskirais autobusais 4-5 kartus per valandą (nors iš tikrųjų tai dar reiktų pridėti dabartinius 10-o kursavimo dažnius, tai gaunasi 9-10 reisų per valandą). Kažkaip abejoju, o jūs ne ? Nekalbu apie tai, kad nuo ten iki Vinco Kudirkos tik 70m toliau negu iki Arkikatedros.Per kiek laiko nueinamas toks atstumas ? 45 sekundes ?
                  VU - tik daliai arčiau Arkikatedra. Bet, kaip jau kartoju trečiąjį kartą, ta dalis gali puikiai važinėti su 10-u.

                  Bet tai tu niekaip neatsakai į tą pagrindinį klausimą - ar tikrai tokios didelės investicijos į keturašius autobusus yra tikslingos ? Vardan ko ? Keleivių, kurie ir su 10-u gali naudotis ?

                  Laukiame Tamstos VT pasiūlymų
                  Na tai pasiskaityk ankstesnius temos puslapius, tikrai rasi

                  Comment


                    Aš tik noriu pasitikslinti, kai kalbate apie keturašius autobusus, kalbate apie tokius kaip Lion's City GXL, ar apie normalius trigubus kaip AGG300?

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      Na tai tame ir esmė. Kad tokių beveik nėra, ir 69 Geležiniu Vilku važiuotų tuščias
                      Tikrai nevažiuos tuščias.

                      Taip, ir tada 49 reiktų smarkiai dažninti, maždaug iki dabartinio 49+69 tempo. Kokia viso to prasmė ? Naujas maršrutas Geležinio Vilko gatvėje, kuriuo naudotųsi tik tie minėtieji 6 daugiabučiai ?
                      Užtektų vieno papildomo reiso. Ar tikrai dabartinis 69 skirtas tik Ozo parko darbuotojams/gyventojams?

                      VDA tikrai pilnų pilniausiai užtenka 10, nėra ten tiek daug tų keleivių iš Fabijoniškių.
                      LNDT lygiai tas pats - ar tikrai rodoma tiek daug spektaklių, kad žiūrovus į juos reiktų vežti atskirais autobusais 4-5 kartus per valandą (nors iš tikrųjų tai dar reiktų pridėti dabartinius 10-o kursavimo dažnius, tai gaunasi 9-10 reisų per valandą). Kažkaip abejoju, o jūs ne ? Nekalbu apie tai, kad nuo ten iki Vinco Kudirkos tik 70m toliau negu iki Arkikatedros.Per kiek laiko nueinamas toks atstumas ? 45 sekundes ?
                      VU - tik daliai arčiau Arkikatedra. Bet, kaip jau kartoju trečiąjį kartą, ta dalis gali puikiai važinėti su 10-u.
                      Pats aiškinote, kad nieko nėra Šventaragio/Maironio kvartale, dabar tikinate, kad niekas ten nevažiuos. O kaip tie moksleiviai, studentai, pardavėjai, kirpėjai, kepėjai, virėjai, valstybės tarnautojai ir kiti įvairaus plauko žmonės, jie gal irgi kasdien keliauja į rytinį senamiestį?

                      Bet tai tu niekaip neatsakai į tą pagrindinį klausimą - ar tikrai tokios didelės investicijos į keturašius autobusus yra tikslingos ? Vardan ko ? Keleivių, kurie ir su 10-u gali naudotis ?
                      Keturašiai autobusai - tik laiko klausimas, kadangi bus mažinama automobilizija, o kur naujiems keleiviams dėtis? Į pergrūstus autobusus?
                      10 taip pat redaguotinas

                      Parašė Pilaitis
                      Aš tik noriu pasitikslinti, kai kalbate apie keturašius autobusus, kalbate apie tokius kaip Lion's City GXL, ar apie normalius trigubus kaip AGG300?
                      Kalbame apie AGG300
                      Paskutinis taisė lukass; 2018.01.26, 07:31.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Gal ir vėlokai, bet pakomentuosiu ir aš siūlomus pakeitimus.
                        69 atrodo kaip "keitimas dėl keitimo" ir "taigi dubliuoja 49". Bet yra pamirštamas vienas esminis dalykas: 69 atsirado tik po to, kai keleivių prašymu sutrumpintiems 49 maršruto reisams davė atskirą numerį. O tada prasidėjo: čia gi 49 dublis, gal paleidžiam jį per Konstitucijos pr. ir t.t. Dažninti 49? 69 buvo sukurtas tam, kad nereikėtų tuščiai varinėti autobusų per mišką ir vežti max 5 keleivius. Ir 69 veža daug žmonių iki Bijūnų st., todėl trumpinimas iki ligoninės nepriimtinas. Apskritai, pamirškit 69 maršruto trasos keitimus ten, kur ji sutampa su 49. 69 reikia įsivaizduoti kaip "mėlyną 49-o reisą".
                        58 pakeista trasa per Spartą iki stoties - beprasmybė. Iki Panevėžio st., kad ir kaip tai būtų keista, žmonės važiuoja. Piko metu dabartine trasa nuo stoties iki Dzūkų st. nuvažiuosi greičiau, nei per Spartą, nes nereikia sukti viso rato per stotį, laukti eilės pasukti į Šopeno g. ir Švitrigailos g. bei dar grįžtant nereikia stovėti kamštyje nuo Spartos iki pat stoties.
                        15A nauda abejotina. 2016 m. vasarą savaitgaliais leido papildomą autobusą 15 maršrutu - 2017 m. jau nebe. Tai akivaizdu, kad nepasiteisino. Išties tie laikai, kai Valakampiai buvo pagrindinis miesto pliažas jau praeityje.
                        8gan įdomus maršrutas. Tik tiek, kad dabar su persėdimais, sakyčiau tikrai patogiais (nes maršrutai visi kursuoja dažnai), šio maršruto trasą galima laisvai padengti. Trūkumas tas, kad kapildomų posūkių įrengimas troleibusams toje nedidelėje V. Kudirkos-Pamėnkalnio-J. Jasinskio g. sankryžoje gali dar labiau sulėtinti transporto eismą. Būtų daugiau naudos, jeigu atsirastų posūkis iš Žaliojo tilto link Europos aikštės. Vietos ten yra pakankamai.
                        62 geras maršrutas. Tik būtų dar geresnis ir, kaip minėta, punktualesnis, jei važiuotų per Žvalgų g. Nežinau kaip ten su posūkiu iš Žirmūnų g. link Valakampių tilto, bet neturėtų būti blogiau, nei kairysis posūkis prie Pramogų arenos. Be to, ties Žvalgų/Verkių/Žimūnų g. sankryža yra Vilniaus Kolegijos bendrabučiai, o jiems yra aktualu važiuoti iki Didlaukio g.
                        1 maršrutas nors nėra labai populiarus, bet šiaip tikrai yra žmonių, kurie juo važiuoja į Karoliniškes. Variantas nėra blogas, bet didžiausias jo trūkumas yra reikalavimas transporto priemonėms...
                        53 vienu užsienietišku žodžiu: bullshit. Ne užsienietiškai: kam keisti tai, kas nėra sugedę? 1G ir 53 vienas kito nedubliuoja, o tik papildo. 5 troleibuso nebuvimas labai jaučiasi atkarpoje stotis - Pramogų arena: dienos metu viskas, kas važiuoja Kalvarijų g. ir priveža iki senamiesčio, važiuoja pilnai užpildyta. Ne veltui senais gerais laikais 5 troleibusas važiavo kas 4-5 min. Padažninti 10 autobusą arba paleisti ten ilgus. To pilnai užteks. Dar Ikarusų laikais ilgi autobusai 10 važinėjo visada. Dar iki Šventaragio g. remonto, pirmąjį vasaros mėnesį pertraukiami ilgi 10 visada būdavo ilgi. Taigi, SĮSPo argumentas, kad ten ilgas nepravažiuos yra lygiai tiek pat vertas, kiek kad Škoda 15Tr negali pravažiuoti 7 troleibuso maršrutu. Ir dzin, kad ten laisvai pravažiuoja pačios nemanevringiausios TP, kokios tik gali būti miesto transporte, t.y. trijų ašių nesujungtiniai 15 metrų troleibusai [ir autobusai].
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Gal ir vėlokai, bet pakomentuosiu ir aš siūlomus pakeitimus.
                          69 atrodo kaip "keitimas dėl keitimo" ir "taigi dubliuoja 49". Bet yra pamirštamas vienas esminis dalykas: 69 atsirado tik po to, kai keleivių prašymu sutrumpintiems 49 maršruto reisams davė atskirą numerį. O tada prasidėjo: čia gi 49 dublis, gal paleidžiam jį per Konstitucijos pr. ir t.t. Dažninti 49? 69 buvo sukurtas tam, kad nereikėtų tuščiai varinėti autobusų per mišką ir vežti max 5 keleivius. Ir 69 veža daug žmonių iki Bijūnų st., todėl trumpinimas iki ligoninės nepriimtinas. Apskritai, pamirškit 69 maršruto trasos keitimus ten, kur ji sutampa su 49. 69 reikia įsivaizduoti kaip "mėlyną 49-o reisą".
                          Gerai, neliečiam 69, bet GV, mano manymu tikrai reikėtų VT iki Santariškių, kad ir 24A Santariškės-Ž. Paneriai ar pan.

                          58 pakeista trasa per Spartą iki stoties - beprasmybė. Iki Panevėžio st., kad ir kaip tai būtų keista, žmonės važiuoja. Piko metu dabartine trasa nuo stoties iki Dzūkų st. nuvažiuosi greičiau, nei per Spartą, nes nereikia sukti viso rato per stotį, laukti eilės pasukti į Šopeno g. ir Švitrigailos g. bei dar grįžtant nereikia stovėti kamštyje nuo Spartos iki pat stoties.
                          Bet dabar autobusai ilgai stovi Liepkalnio/Pelesos/Geležinkelio sankryžoj. Mano siūlimo esmė ta, kad Naujininkų gyventojams Spartos st. suteiktų daugiau naudos, nes iki stoties naujininkiečiams (Dzūkų/Panevėžio g.) viso labo 10-15 min pėsčiomis. (Pats pasinaudočiau tokiu maršrutu )

                          15A nauda abejotina. 2016 m. vasarą savaitgaliais leido papildomą autobusą 15 maršrutu - 2017 m. jau nebe. Tai akivaizdu, kad nepasiteisino. Išties tie laikai, kai Valakampiai buvo pagrindinis miesto pliažas jau praeityje.
                          Tie laikai praeityje, nes norint viešuoju nusigaut iki Valakumpių pliažo reik ratais kvadratais per visokias Turniškes važiuot.

                          8gan įdomus maršrutas. Tik tiek, kad dabar su persėdimais, sakyčiau tikrai patogiais (nes maršrutai visi kursuoja dažnai), šio maršruto trasą galima laisvai padengti. Trūkumas tas, kad kapildomų posūkių įrengimas troleibusams toje nedidelėje V. Kudirkos-Pamėnkalnio-J. Jasinskio g. sankryžoje gali dar labiau sulėtinti transporto eismą. Būtų daugiau naudos, jeigu atsirastų posūkis iš Žaliojo tilto link Europos aikštės. Vietos ten yra pakankamai.
                          Neįrengus posūkio, nesužinosim.
                          Be to, ar būna troleibusų posūkiai trijomis kryptimis (siūlymas papildyt Žaliasis t. -> Europos a.)? Niekad nemačiau ir negirdėjau.

                          1 maršrutas nors nėra labai populiarus, bet šiaip tikrai yra žmonių, kurie juo važiuoja į Karoliniškes. Variantas nėra blogas, bet didžiausias jo trūkumas yra reikalavimas transporto priemonėms...
                          Karoliniškėm 3 užtektų.

                          53 vienu užsienietišku žodžiu: bullshit. Ne užsienietiškai: kam keisti tai, kas nėra sugedę? 1G ir 53 vienas kito nedubliuoja, o tik papildo. 5 troleibuso nebuvimas labai jaučiasi atkarpoje stotis - Pramogų arena: dienos metu viskas, kas važiuoja Kalvarijų g. ir priveža iki senamiesčio, važiuoja pilnai užpildyta. Ne veltui senais gerais laikais 5 troleibusas važiavo kas 4-5 min. Padažninti 10 autobusą arba paleisti ten ilgus. To pilnai užteks. Dar Ikarusų laikais ilgi autobusai 10 važinėjo visada. Dar iki Šventaragio g. remonto, pirmąjį vasaros mėnesį pertraukiami ilgi 10 visada būdavo ilgi. Taigi, SĮSPo argumentas, kad ten ilgas nepravažiuos yra lygiai tiek pat vertas, kiek kad Škoda 15Tr negali pravažiuoti 7 troleibuso maršrutu. Ir dzin, kad ten laisvai pravažiuoja pačios nemanevringiausios TP, kokios tik gali būti miesto transporte, t.y. trijų ašių nesujungtiniai 15 metrų troleibusai [ir autobusai].
                          Kai 1G ir 53 viens kitam iš paskos važiuoja ir paskesnis autobusas važiuoja pustuštis, normalu? O kaip besivystantis Šeimyniškių/Rinktinės rajonas, į kurį plūstels keleivių srautas?
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Dar du siūlomi maršrutų koregavimai:

                            12: https://wikiroutes.info/en/idea/22346;

                            20: https://wikiroutes.info/en/idea/22345.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Tikrai nevažiuos tuščias.
                              Tai kas juos važiuos ? Tie 6 daugiabučiai ir 100 sodininkų ? Nes visiems kitiems arčiau Kalvarijų gatvė ir 49.

                              Užtektų vieno papildomo reiso. Ar tikrai dabartinis 69 skirtas tik Ozo parko darbuotojams/gyventojams?
                              Ne, jis dar skirtas ir Didlaukio gatvės (atmetus tuos 6 daugiabučius), Kalvarijų gatvės gyventojams. O kas važiuotų 69-u per Geležinį Vilką taip ir neaišku...

                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Kai 1G ir 53 viens kitam iš paskos važiuoja ir paskesnis autobusas važiuoja pustuštis, normalu? O kaip besivystantis Šeimyniškių/Rinktinės rajonas, į kurį plūstels keleivių srautas?
                              Taip, kartais tokių atvejų atsitinka - dėl kokios nors avarijos, šviesoforų paskesnis autobusas prisiveja ankstesnįjį ir jiedu važiuoja iš eilės. O bet tačiau: 53 pakeitimas 1G tos problemos visiškai neišspręstų - tiesiog tada atskirais atvejais vienas kitam iš paskos važiuotų du 1G autobusai, iš kurių vienas pustuštis. Normaliu atveju, piko metu, 1G ir 53 bendras kursavimo dažnis siekia 2-3 minutes ir nei vienas iš jų nevažiuoja tuščias

                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Dar du siūlomi maršrutų koregavimai:
                              Šitokiu atveju, 12-ą būtų galima pilnai naikinti: atkarpoje Žirmūnai - Karaliaus Mindaugo Tiltas jis dubliuotų 17, o nuo Vinco Kudirkos aikštės iki Žemųjų Panerių - 6. Bet nesakau kad blogas pasiūlymas, galima pokyčius įgyvendint 20-am, o 12-ą naikinti
                              Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.26, 11:39.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Tai kas juos važiuos ? Tie 6 daugiabučiai ir 100 sodininkų ? Nes visiems kitiems arčiau Kalvarijų gatvė ir 49.
                                Šioje zonoje gyvenantiems tikrai stotelė GV nebus tolesnė nei dab. Didlaukio st.

                                Click image for larger version  Name:	Baltupiai2.png Views:	1 Size:	246,1 kB ID:	1614480

                                Ne, jis dar skirtas ir Didlaukio gatvės (atmetus tuos 6 daugiabučius), Kalvarijų gatvės gyventojams. O kas važiuotų 69-u per Geležinį Vilką taip ir neaišku...
                                Kaip šiandien minėjau:
                                Gerai, neliečiam 69, bet GV, mano manymu tikrai reikėtų VT iki Santariškių, kad ir 24A Santariškės-Ž. Paneriai ar pan.
                                Taip, kartais tokių atvejų atsitinka - dėl kokios nors avarijos, šviesoforų paskesnis autobusas prisiveja ankstesnįjį ir jiedu važiuoja iš eilės. O bet tačiau: 53 pakeitimas 1G tos problemos visiškai neišspręstų - tiesiog tada atskirais atvejais vienas kitam iš paskos važiuotų du 1G autobusai, iš kurių vienas pustuštis. Normaliu atveju, piko metu, 1G ir 53 bendras kursavimo dažnis siekia 2-3 minutes ir nei vienas iš jų nevažiuoja tuščias
                                Kartais? Kasdien po keliasdešimt avarijų??? Kiek būnu stotį ar mieste, visada matau 1G ir 53 tandemą. Žinoma, kad piko metu tušti nevažiuoja, bet užpildymas dažnai nesiekia ir 50%.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Šioje zonoje gyvenantiems tikrai stotelė GV nebus tolesnė nei dab. Didlaukio st.
                                  Metrais ne toliau, bet pereit per GV užtrunka gerokai ilgiau nei per Didlaukio gatvę.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Metrais ne toliau, bet pereit per GV užtrunka gerokai ilgiau nei per Didlaukio gatvę.
                                    Ir dėl tokios smulkmenos žmonės neis į tą stotelę??? Kiek laiko užtruks pereit GV, 10, 15 ar 30 min?
                                    Paskutinis taisė lukass; 2018.01.26, 12:36.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Dėl "pagrindinio" Vilniaus pliažo:

                                      66 Žalgirio - Paplūdimys - Skirgiškės (sezoninis): https://wikiroutes.info/en/idea/22348
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                        Kartais? Kasdien po keliasdešimt avarijų??? Kiek būnu stotį ar mieste, visada matau 1G ir 53 tandemą. Žinoma, kad piko metu tušti nevažiuoja, bet užpildymas dažnai nesiekia ir 50%.
                                        Tau jau ir Mettal tą patį sakė, kad “ ir dienos metu viskas, kas važiuoja Kalvarijų g. ir priveža iki senamiesčio, važiuoja pilnai užpildyta”, tai kam čia dar kvailai ginčytis ? Tai kas iš to, kad tu panaikinsi 53 ? Stotyje galėsi matyti tą patį tandemą, tik šįkart sudarytą iš 1G ir 1G.

                                        Comment


                                          Aš tikiu tuo, ką matau, o kasdien matau apytusčius 1G ir 53 net ir piko valandomis.
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X