Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Parašė Lucario
Rodyti pranešimą
[QUOTE=Marius555;817934]Būtent persėdimas čia ir yra didžiausia problema. Visgi reikia atsižvelgti į tai, kaip patogiau daugumai keleivių. O dauguma šios maršrutų grupės (35, 36, 65, 66, 76) keleivių, ko gero, važiuoja iš miesto į Balsius/Naujanerius/Ožkinius (ar kitus aplinkinius rajonus) arba atvirkščiai - iš šių rajonų į miestą.
65 maršrutas patogiausias nedidelei daliai keleivių - daugiausia Balsių mokyklos mokiniams bei darbuotojams. Be jų, ko gero, tik vienetai keleivių važinėja tarp Ožkinių bei Balsių, Naujanerių ar pan.
Pagrindinė kryptis vis tiek yra į miestą/iš miesto. Todėl geriausia palikti visiems tos apylinkės rajonams tiesioginį susisiekimą su miestu, juolab kad jūsų minėtu atveju tam, kad persėsti iš 35 į 65, reikėtų nukrypti nuo tiesaus kelio (važiuojant Naujanerių kryptimi). Be to, tikriausiai daugeliui keleivių, vykstančių į miestą ar atgal, ir mieste reikia atlikti vieną ar porą persėdimų (nemanau, jog visų jų kelionė baigiasi ar prasideda Kalvarijų g.).
Manau, kad jūsų sąlyga "kad nei vienas maršrutas nesidubliuotų" neturėtų būti pats svarbiausias kriterijus. Kadangi Ožkinių krypties ir Naujanerių krypties srautai yra iš esmės nepriklausomi (turint omeny didžiąją daugumą keleivių), atkarpoje "Žaliųjų ežerų" st. - "Kurklių" st. 35 maršrutas gali laisvai dubliuotis su bent vienu Naujanerių krypties maršrutu, toks dubliavimasis visiškai nepakenks. Mano manymu, daug svarbesni aspektai būtų tokie:
1) Ar 35, 36 ir 66 maršrutai būtinai turi visi driektis mieste iki Žalgirio g.? Gal kurį nors reikėtų sutrumpinti? Nors, kita vertus, šie maršrutai (jeigu jų tvarkaraščiai gerai suderinti) sudaro puikią alternatyvą 1G maršrutui stotelėse, kuriose jis nestoja (Pušyno ir Seminarijos stotelėse stoja tik 35, 36 ir 66 maršrutai).
2) Galima būtų dar panagrinėti 36 ir 66 maršrutų dubliavimąsi su 76 - šį dubliavimąsi panaikinti būtų gal ir gerai, bet viskas priklauso nuo srautų, apie kuriuos, šiuo atveju, žinau nepakankamai, todėl jokių variantų nesiūlysiu.[/QUOTE]
65 yra pats populiariausias maršrutas tarp keleivių į šį skaičių yra neskaičiuojami mokiniai ir darbuotojai, jeigu būtų nepopuliarus vasarai nebūtų palikę, bet kaip matote jis yra populiarus ir jį paliko net vasaros metu.
Didžioji dalis keleivių persėda Jeruzalės st. į greituosius maršrutus, o Kalvarijų g., jau išlipa tik tie, kurie važiuoja pvz. į turgų.
Bet VMS ir VVT nepatinka tokie dubliavimaisi, nes jie neša nuostolius.
1) 35, 36, 66, 76 yra labai blogai sudaryti eismo tvarkaraščiai jeigu jau važiuoja tai visi krūvoje važiuoja, o po to valanda jų nėra, nesvarbu kokia diena ar darbo ar savaitgalis ar šventinė. K. Lubys (2013-09-19 d.) konferencijoje minėjo, kad artimiausiu metu bus panaikintas Žalgirio st. žiedas ir sakė ar Jūs norit ar nenorit bet šie maršrutai bus nukreipti Ateities g., galbūt iki Ozo žiedo. Ir dabar 35, 36, 66 nestoja nei Pušynas nei Seminarija st., nes jose nieks nei įlipa nei išlipa.
2) Pridedu failo nuoroda, kur yra visi 36, 65, 66 ir 76 srautai.Vilniaus miesto savivaldybės informacija – Balsių rajono viešasis transportas tai dabar gali siūlyti kitus variantus.
Dar pridedu savo sukurta 65 eismo tvarkaraštį, kuris yra priderintas prie kiekvienos pamokų pradžios ir pabaigos laiko bei prie visų darbuotojų pradžios ir pabaigos laiko. Zip faile yra orginalus excel failai koregavimui ar kūrimui.
Comment