Informatyvumas nuo to nė kiek nepadidės, nes yra pilna maršrutų, važiuojančių kelis kartus per dieną ir kiekvienu reisu vis kita trasa. Brėšiu tik linijas, uždėsiu numerius ir galimus galinius punktus. Vis tiek juk priemiestiniai faktiškai stoja prie kiekvieno kampo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Siūlau keletą pasiūlymų:
1. Sujungti ir pertvarkyti 26 ir 57 maršrutus. PC Ozas - Baltupiai - Bajorai. Trasa: Ozo g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g., Mokslininkų g., Šaulio g., Daubų g. Atgal: Daubų g., Riaubonių g., Vandenio g., M. Lietuvio g., B. Krivicko g., M. Indriliūno g., Visorių g., Ateities g., Baltupio g., Kalvarijų g., Ozo g. Reikėtų iki 3 autobusų/midibusų. Pagerėtų Bajorų ir Visorių sodų privažiavimas link centrinės miesto dalies.
2. Grąžinti senasias 88 ir 89 maršrutų trasas.
3. Pratęsti 14 troleibusą iki Karoliniškių. Laisvės prospekte įrengti bandomosius 50 kmh+ iešmus.
4. 4 troleibusų maršrutą kai kuriais poilsio dienų reisais pratęsti iki Riovonių.
Laukiu kritikos
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąSiūlau keletą pasiūlymų:
1. Sujungti ir pertvarkyti 26 ir 57 maršrutus. PC Ozas - Baltupiai - Bajorai. Trasa: Ozo g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g., Mokslininkų g., Šaulio g., Daubų g. Atgal: Daubų g., Riaubonių g., Vandenio g., M. Lietuvio g., B. Krivicko g., M. Indriliūno g., Visorių g., Ateities g., Baltupio g., Kalvarijų g., Ozo g. Reikėtų iki 3 autobusų/midibusų. Pagerėtų Bajorų ir Visorių sodų privažiavimas link centrinės miesto dalies.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąDidžioji dauguma šio maršruto keleivių yra vaikai, kurie važiuoja iš Fabijoniškių ir Jeruzalės link Bajorų. Tokiu pasiūlymu būtų eliminuojama Jeruzalė, ko daryti, manau, nereikėtų.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąSiūlau keletą pasiūlymų:
1. Sujungti ir pertvarkyti 26 ir 57 maršrutus. PC Ozas - Baltupiai - Bajorai. Trasa: Ozo g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g., Mokslininkų g., Šaulio g., Daubų g. Atgal: Daubų g., Riaubonių g., Vandenio g., M. Lietuvio g., B. Krivicko g., M. Indriliūno g., Visorių g., Ateities g., Baltupio g., Kalvarijų g., Ozo g. Reikėtų iki 3 autobusų/midibusų. Pagerėtų Bajorų ir Visorių sodų privažiavimas link centrinės miesto dalies.
4. 4 troleibusų maršrutą kai kuriais poilsio dienų reisais pratęsti iki Riovonių.
Laukiu kritikos
4. Kas ten važiuos? Panašu, kad grįžti prie senų savo taktikų, kur kažkas turi važiuoti tik tam, kad važiuotų ir kažkas būtų panaudojama (žiedas / apsisukimo laidai)
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNa, neeliminuojama, autobusas važiuotų vakarine Jeruzalės dalimi.
Iš 26 daugiau naudos būtų, jei jis nuo Akademijos st. važiuotų ne į Santariškes, o į Visorių pusę: ar į pačius Visorius, ar į "naująjį Visorių-Bajorų kalvų centrą" - Chemijos instituto stotelę.
Beje, siūlau pagalvoti, kaip galima būtų padaryti 56 maršrutą efektyvesniu (t.y. kad nevežiotų oro), pakeičiant trasą tik centre ir nekeičiant trasos nuo Fabijoniškių žiedo iki Žaliojo tilto (trasa iki Vasario 16-osios ir Šermukšnių g. remonto).Paskutinis taisė Mettal; 2014.07.25, 11:18.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBeje, siūlau pagalvoti, kaip galima būtų padaryti 56 maršrutą efektyvesniu (t.y. kad nevežiotų oro), pakeičiant trasą tik centre ir nekeičiant trasos nuo Fabijoniškių žiedo iki Žaliojo tilto (trasa iki Vasario 16-osios ir Šermukšnių g. remonto).
1) Jungti a56 su a53. Visi autobusai atiduodami a53 maršrutui. Nuo Fabijoniškių iki Žaliojo tilto a56 važiuoja 26 minutes, o a53 - 28 minutes. Galima teigti, kad jokio žymaus greičio keleiviai nelaimi. Jeigu stebėjote šį maršrutą stotelėse, tai didžioji dalis keleivių renkasi būtent a53, nes nemaža dalis keleivių važiuoja į Kalvarijų gatvę (jau nekalbu apie Pylimo g.). Juolab yra dar ir beveik identiškas a40, kuris dienos metu važinėja vos ne tuščias (net mokslo metu). Manyčiau, kad a40 ir a56 turėjimas yra labai didelė prabanga miestui. Sujungus šiuos aptartus maršrutus, būtų žymiai sudažnintas a53 maršrutas (pridedami 6 autobusai), keleiviai nepajustų nepatogumų net jei jame dirbtų keletą trumpų mašinų.
Norint keisti trasą centre, siūlyčiau nuo stotelės Žaliasis tiltas važiuoti pro šias stoteles: Karaliaus Mindaugo tiltas, Kalnų parkas, Šv. Petro ir Povilo bažnyčia, Šeimyniškių, Žalgirio stadionas, Lvovo st., Europos aikštė ir atgal senąja trasa. Nors Arkikatedros kvartalas turi a10, kuris važiuoja į Fabijoniškes, tačiau šalia Šv. Petro ir Povilo bažnyčios arba Šeimyniškių gatvėje gyvenantys žmonės galėtų nusigauti iki Ozo g. bei Fabijoniškių. Taip, yra a34, kuris atveža iki Ateities g., tačiau šis maršrutas būtų kiek tolėliau.
Comment
-
Keletas pataisytų pasiūlymų:
1. 57 maršrutą pertvarkyti į Kaimelio žiedas - Bajorai - Baltupiai - Ozo žiedas tokia trasa: P. Žadeikos g., L. Giros g., B. Krivicko g., Mykolo Lietuvio g., Vandenio g., Riaubonių g., Daubų g., Šaulio g., Mokslininkų g., Jeruzalės g., Ateities g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Ozo g.
Sąlygos : asfaltuojamos B. Krivicko ir Mykolo Lietuvio g.
2. Kaip kažkada pasiūlė Mettal Vilnius_light faile, 115 maršrutą pertvarkyti į Parko g. - Dvarčionys - Antakalnis - Vincūniškių sodai trasa: Parko g., Karklėnų g., Gerovės g., Pergalės g., Dūmų g., Šiaurės g., Paparčių g., Kalno g., Rokantiškių g., Pupojų g., S. Kerbedžio g., Moliakalnio g., Mileišiškių g., Žolyno g., Antakalnio g., Nemenčinės plentas, Kairėnų g., Vinciūniškių g.
3. 51 maršrutą pratęsti eksperimentine trasa iki Pagirių Jaunystės ir Šiltnamių gatvėmis. Žemieji Paneriai - Trakų Vokė - Daniliškės - Pagiriai Užsukti į Aukštuosius Panerius, pagal mane, nėra prasmės.
Kol kas tiek.
Comment
-
Paskirčiau autobusus į 35 ir į 65. Iš 36, 66, 76
Darbo dienomis piko metu dirbo (nuo rugsėjo mėn.)
35-3
36-3
65-2
66-2
76-2
Iš viso: 12
Nepiko metu dirbo (nuo rugsėjo mėn.)
35-2
36-2
65-2
66-1
76-2
Iš viso: 9
Savaitgaliais dirbo (nuo rugsėjo mėn.)
35-2
36-2
65-0
66-1
76-1
Iš viso: 6
Darbo dienomis nuo birželio 16 d., piko metu dirba
35-3
36-3
65-1
66-2
76-2
Iš viso: 11
Darbo dienomis nuo birželio 16 d., nepiko metu dirba
35-2
36-2
65-1
66-1
76-2
Iš viso: 8
Savaitgaliais nuo birželio 16 d., dirba
35-2
36-2
65-1
66-1
76-1
Iš viso: 7
Atiduoti autobusai iš 36, 66, 76 į 35 ir 65 maršrutus.
36-lieka 0
66-lieka 0
76-lieka 0
Piko metu važiuotų
35-3+3=6 (pertraukiamas grafikas 1)
65-2+2+2=6 (pertraukiamas grafikas 1)
Nepiko metu važiuotų
35-3+3=6-1=5
65-2+2+2=6-1=5
Savaitgaliais važiuotų
35-3+3=6-2=4
65-2+2+2=6-2=4
Ką manote apie tai?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąPaskirčiau autobusus į 35 ir į 65. Iš 36, 66, 76
(...)
Atiduoti autobusai iš 36, 66, 76 į 35 ir 65 maršrutus.
36-lieka 0
66-lieka 0
76-lieka 0
(...)
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąNorite panaikinti 36, 66 ir 76 maršrutus, ar aš čia kažko nesuprantu? Jeigu taip, tai tokia idėja man atrodo labai nelogiška.
O kodėl Jums šį idėja atrodo nelogiška? Kokį variantą pasiūlytumėte? Kad nei vienas maršrutas nesidubliuotų?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąTaip, nes jie visi yra dubliuojantys vieną kitą, o iš miesto važiuotų 35, kuris iš panaikintų maršrutų gautų papildomus autobusus, o atvažiavę iš miesto persėstų į 65, kuris irgi gautų papildomus autobusus iš panaikintų maršrutų.
O kodėl Jums šį idėja atrodo nelogiška? Kokį variantą pasiūlytumėte? Kad nei vienas maršrutas nesidubliuotų?
Manau, kad jūsų sąlyga "kad nei vienas maršrutas nesidubliuotų" neturėtų būti pats svarbiausias kriterijus. Kadangi Ožkinių krypties ir Naujanerių krypties srautai yra iš esmės nepriklausomi (turint omeny didžiąją daugumą keleivių), atkarpoje "Žaliųjų ežerų" st. - "Kurklių" st. 35 maršrutas gali laisvai dubliuotis su bent vienu Naujanerių krypties maršrutu, toks dubliavimasis visiškai nepakenks. Mano manymu, daug svarbesni aspektai būtų tokie:
1) Ar 35, 36 ir 66 maršrutai būtinai turi visi driektis mieste iki Žalgirio g.? Gal kurį nors reikėtų sutrumpinti? Nors, kita vertus, šie maršrutai (jeigu jų tvarkaraščiai gerai suderinti) sudaro puikią alternatyvą 1G maršrutui stotelėse, kuriose jis nestoja (Pušyno ir Seminarijos stotelėse stoja tik 35, 36 ir 66 maršrutai).
2) Galima būtų dar panagrinėti 36 ir 66 maršrutų dubliavimąsi su 76 - šį dubliavimąsi panaikinti būtų gal ir gerai, bet viskas priklauso nuo srautų, apie kuriuos, šiuo atveju, žinau nepakankamai, todėl jokių variantų nesiūlysiu.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąP.S. Norėčiau, kad šis maršrutas būtų aptarnaujamas mikroautobusų kaip, pvz., 20 ir 61. Žymiai dažniau kursuotų ir neštų daugiau naudos nei kursavimas kas pusantros ar dvi valandas (vasarą).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTuomet galima būtų ir pabandyti jį leisti per Gerovės ir kt. gatves, kaip jūs esate siūlęs tvarkaraščių, planų ir kt. pamąstymų temoje. Tiesa, po šiandienos apsilankymo N.Vilnioje man kliuvo labai užparkuotos Gerovės, Karklėnų ir Žvirblių gatvės.
Taigi optimaliausia 14 maršruto trasa (esant mikroautobusams ir dažnam kursavimui) būtų Arimų g., A. Kojelavičiaus g., Šiaurės g., Dūmų g., Pramonės g., Linksmoji g., Parko g., Karklenų g., Gerovės g., Pergalės g., ateityje galvojant apie pratęsimą iki Didžiasalio ar net Skaidiškių bei Rudaminos.
Comment
-
Bet tokiu atveju iškrenta ganėtinai svarbi Genių stotelė. Nebent ją atskirai įrengti 14 maršrutui prieš šviesoforą su Parko g. (maždaug čia >>).
Ir dar - tikrai nepamaišytų stotelė štai čia >> Konkrečiai ši vieta yra ant sąlyginai plokščios kalno vietos ir šalia yra vaikų darželis, daugiabučiai namai ir bažnyčia.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąRudaminoje 14 tikrai nereikia, kokie intervalai tada būtų Pakanka iki 16 maršruto žiedo Skaidiškėse. Be to, 14 galima pratęsti iki Eglinės sodų, kaip jau siūlė Mettal.
O tose mano fantazijose apie Eglinės sodus tu pamiršti vieną dalyką - ten prie žemėlapio buvo pridėtas Word failas su tokių pakeitimų sąlygomis. Ten gatvės neasfaltuotos, greičiausiai realiai netinkamos VT eismui, nėra VT žiedo. Tuomet dar nebuvo Google Street View ir aš pats iki šiol ten nebuvęs, todėl iki šiol nežinau, kiek ten yra viskas realizuojama.
Dar dėl čia minėto seniau 51 maršruto pratęsimo iki Pagirių. Toliau už Daniliškių kelias neasfaltuotas. Be to, ten logiškai mąstant, ten dideliems autobusams išvažiuot į Pagirius nėra saugių ir plačių kelių. Ir pabaigai - Pagirių žiede apsisukti galima tik atvažiavus nuo Vilniaus pusės, bet ne nuo Rūdninkų.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBet tokiu atveju iškrenta ganėtinai svarbi Genių stotelė. Nebent ją atskirai įrengti 14 maršrutui prieš šviesoforą su Parko g. (maždaug čia >>).
Ir dar - tikrai nepamaišytų stotelė štai čia >> Konkrečiai ši vieta yra ant sąlyginai plokščios kalno vietos ir šalia yra vaikų darželis, daugiabučiai namai ir bažnyčia.
Na o prie šviesoforo Genių stotelės niekas nedarys, nes įkalnė ir priparkuotos mašinos (be to nepamirškime, kad ten stovi namas, pilnas asocialių gyventojų, todėl būtų pernelyg rizikinga).
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąRudaminoje 14 tikrai nereikia, kokie intervalai tada būtų Pakanka iki 16 maršruto žiedo Skaidiškėse. Be to, 14 galima pratęsti iki Eglinės sodų, kaip jau siūlė Mettal.
Kalbant bendrai apie VT, mano manymu, jis privalo būti visur, kur yra gyventojai. Eglinės soduose taip pat. Deja, niekam tai nerūpi ir eilė metų niekas neinvestuoja į tai. Galiausiai auga automobilių skaičius ir žmonės atpranta nuo VT.
Ateityje, integruojant priemiestinį autobusų tinklą, reikėtų pagalvoti ir apie Galgių gyventojų susisiekimą, nes didžioji dauguma lieka be VT, nes 18 maršrutas kursuoja ganėtinai atokiau.Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2014.08.06, 23:44.
Comment
Comment