Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą
    O tai kas neleistų savivaldybei įvesti, tarkim, zonas, kur galiotų ne visos lengvatos?
    Į tokį nekaltą hipotetinį klausimą atsakysiu kiek grubiau - turbūt biurokratinis tingumas Klaipėdoje, tiesa, miesto transportas važiuoja į rajoną - yra keli maršrutai. Jie išskaidyti kainų zonomis ir atitinkamai dalyje zonų negalioja kai kurios lengvatinės nuolaidos, vadovaujantis Transporto lengvatų įstatymu. Tad... Įmanoma!
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Pagrindinė pastarųjų dienų pokalbių tema yra rinkimai ir karščiai. Viešojo transporto keleiviai pradeda reikšti pagrįstas pretenzijas dėl neveikiančių kondicionierių ir mažų orlaidžių, o einamo remonto brigados kovoja su variklių kaitimu. O problema ne tokia ir menka. Stovint kamštyje į radiatorius patenka oro vos tiek kiek į jį traukia (teisingai, traukia, o ne pučia) ventiliatorius. O ir oras, įkaitęs nuo asfalto, menkai aušina. Pavasarį vairuotojai, žvelgiantys į ateitį, atidaro radiatorių valymo sezoną. Suspaustu oru išpučiamos dulkės, lapai, "maximos" maišeliai. Išorinėje pusėje stovi tarpinio oro aušintuvo radiatorius, šalia alyvos radiatoriai. Už jų, ventiliatoriaus pusėje - aušalo. Purvas užklijuoja pirmuosius radiatorius, ir į aušinimo skysčio radiatorių oras nepatenka. Senų van hoolų radiatoriai apačioje, prieš variklį, užsineša sparčiausiai. Procedūrą tenka atlikti kas savaitę. Kitiems užtenka kartą per sezoną. Be termostatų važinėja daugelis scanių ir senų van hoolų. 2192 prieš šią vasarą gavo elektros variklių varomus 2 ventiliatorius, ankščiau juos suko hidraulinė alyva (kaip ir scaniose, salariuose, denuose, volvo b10b, daf sb220 ir daf sb250). Diržu varoma saffle, volvo b10m, senuose van hool, k serijos scaniose. Į bendrą aušinimo sistemą įeina ir automatinės pavarų dėžės aušinimas. Senuose saffle dar šildomas variklio alyvos bakas, o aušinimo skystis šildomas išmetamosiomis dujomis. Salono šildymas atjungiamas užsukant čiaupus, o į saloną cirkuliacija užtikrinama cirkuliaciniais surbliais. Pirmi karščiai palaužė 1130, 1680. Užvirė karosa, keli solariai.

      Comment


        Siūlau Vilniaus 5 autobusų maršrutą nuo st. Pašilaičiai pratęsti iki Skalvių st. ''viršutine'' Gabijos g. dalimi. Pridėti vieną pamaininį autobusą, kad nenukentėtų intervalas.

        Comment


          Nelabai gerai yra siūlyti kažką pačiam nebuvus toje vietoje. Dabartinėmis sąlygomis (kelio plotis, kamščiai, priparkuotos mašinos, labai problematiškas posūkis nuo dabartinio žiedo į Gabijos g. dėl kamščių) toks pratęsimas nėra galimas.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Nelabai gerai yra siūlyti kažką pačiam nebuvus toje vietoje. Dabartinėmis sąlygomis (kelio plotis, kamščiai, priparkuotos mašinos, labai problematiškas posūkis nuo dabartinio žiedo į Gabijos g. dėl kamščių) toks pratęsimas nėra galimas.
            Aš ten esu buvęs ir vienintelė problema yra priparkuotos mašinos (o gal kamščiai ir padidėjo, ten buvau kažkur prieš 2 mėn.). Tesiog reikia pastatyti 332 ženklą.

            Comment


              Kamščiai ten visada piko metu nuo Skalvių žiedo iki pat išvažiavimo į Ukmergės g. O dėl 332 ženklo - gali pasigrožėti jo veikimo efektyvumu S. Nėries g. gale.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Į tokį nekaltą hipotetinį klausimą atsakysiu kiek grubiau - turbūt biurokratinis tingumas Klaipėdoje, tiesa, miesto transportas važiuoja į rajoną - yra keli maršrutai. Jie išskaidyti kainų zonomis ir atitinkamai dalyje zonų negalioja kai kurios lengvatinės nuolaidos, vadovaujantis Transporto lengvatų įstatymu. Tad... Įmanoma!
                Kaip tik straipsnis ta tema.

                Atskleidžia: sostinės transporto laukia daugiau permainų

                Pasak M. Gusarovienės, vienas iš ateities planų – integruoti ir aplinkinius regionus į bendrą viešojo transporto sistemą. „Apie 200 tūkst. žmonių kasdien važiuoja iš rajonų dirbti į Vilnių. Ten galioja kita bilietų sistema, tad kol nėra integruotos viešojo transporto sistemos, žmogui nėra patogu planuoti savo keliones viešuoju transportu. Todėl mūsų ateities planuose – padaryti viešąjį transportą patogų visiems, kad kuo mažiau gyventojų važiuotų nuosavais automobiliais, taip pat mažinti transporto spūstis, tuo pačiu oro taršą ir pan.“, - aiškina M. Gusarovienė.

                Comment


                  Dauguma yra nepatenkinti Vilniaus viešojo transporto tvarkaraščiais. Panagrinėjau GRA maršrutų tvarkaraščius ir pamačiau, kad yra labai daug klaidų (pamatysite, kad kenčia ir paprasti maršrutai).

                  • 1G nuo Rūdninkų st. iki Trakų stotelės nuvažiuoja per 2 minutes. Tuo tarpu 53 maršruto autobusas identišką atkarpą įveikia per 3 minutes. 1G autobusas laisvai įveikia šią atkarpą per duotą laiką, todėl nesuprantu, kodėl 53-am maršrutui duodama papildoma minutė;
                  • 1G nuo Trakų stotelės iki Vinco Kudirkos aikštės važiuoja 5 minutes. 53 maršrutas šią atkarpą irgi įveikia per 5 minutes, tačiau dar spėja sustoti Reformatų ir Jogailos stotelėse;
                  • 1G nuo Vinco Kudirkos aikštės iki Žaliojo tilto važiuoja 2 minutes, tačiau 53 maršrutas šią atkarpą įveikia per 3 minutes;
                  • 1G nuo Žaliojo tilto iki Kalvarijų turgaus važiuoja 3 minutes, tačiau tą pačią atkarpą 53 maršrutas įveikia per 2 minutes (ir įveikia sėkmingai);
                  • 1G nuo Pramogų arenos iki stotelės Baltupiai važiuoja 4 minutes. Kitų maršrutų autobusai šią atkarpą įveikia irgi per 4 minutes, tačiau spėja sustoti dar J. Kazlausko ir Naujakiemio stotelėse;
                  • 1G nuo Kalvarijos stotelės iki stotelės Jeruzalė važiuoja 1 min., tačiau 35, 36 ir 66 maršrutų autobusai identišką trasą įveikia per 2 minutes;
                  • 1G nuo Jeruzalės stotelės iki stotelės Santariškės važiuoja 3 min., tai yra tiek pat, kiek ir 55 maršruto autobusas, papildomai stojantis ir Žaliųjų ežerų stotelėje.
                  Ištaisę tik šias klaidas, 1G trasos įveikimo laikas jau būtų sumažintas nuo 32 minučių (ne piko metu) iki 27 minučių.

                  • 2G atkarpą Stotis – Sparta ryte iki piko įveikia per 6 minutes, kai 16 maršruto troleibusas, papildomai stojantis Aguonų stotelėje irgi įveikia per 6 minutes. Realiai nuo Stoties iki Spartos autobusams užtenka 4 minučių;
                  • 2G nuo stotelės Naujamiestis iki stotelės Savanorių prospektas važiuoja 5 minutes, kai 54 maršruto autobusas tą pačią trasą įveikia irgi per 5 minutes, spėdamas sustoti Statybininkų stotelėje;
                  • 2G nuo Savanorių prospekto stotelės iki stotelės Gerosios vilties važiuoja 1 min., tačiau 54 maršruto autobusai važiuoja net 2 minutes. Kodėl?
                  • 2G nuo Vaivorykštės stotelės iki stotelės Karoliniškės nuo pat ryto iki reiso 16:47 (Vaivorykštės st.) važiuoja 3 minutes. 54 maršruto autobusai, sustodami dar ir stotelėje Televizijos bokštas, šią atkarpą įveikia per 2 minutes. Paradoksas?
                  • 2G nuo stotelės Sietyno iki stotelės Spaudos rūmai važiuoja 2 minutes. Identišką trasą 55 maršruto autobusai įveikia per 3 minutes (nuo 6:03 iki 20:13; Sietyno st.). Kodėl? „Greitųjų“ autobusų konstrukcijos skirtingos? Sarkazmas.
                  • 2G nuo Rygos stotelės iki stotelės Vilniaus rajono poliklinika važiuoja 2 minutes (iki 19:27 reiso Rygos st.). Tai yra tiek pat, kiek ir 55 maršrutas, sustodamas ir Čiobiškio stotelėje;
                  • 2G nuo Žemynos stotelės iki Kaimelio stotelės važiuoja 3 minutes. Atstumas 1 km; du šviesoforai. Ar tikrai jis turi važiuoti net 3 minutes ir jam neužteks dviejų?
                  • 2G nuo stotelės Mykolo Romerio universitetas iki Ateities stotelės važiuoja 2 minutes (iki vakaro). Identišką trasą 55 maršrutas įveikia per 4 minutes. Ir dar vienas perliukas: reisu 19:17 šį atstumą jis važiuoja net 5 minutes. Kas dar mano, kad dienos metu 500 metrų atstumą su vienu šviesoforu reikia įveikti per 4 minutes?
                  Ištaisę tik šias klaidas, 2G trasos įveikimo laikas būtų ne 50 minučių, o bent 44 minutės.

                  • 3G nuo Tako stotelės iki J. Baltrušaičio stotelės važiuoja 3 minutes. 24 maršruto autobusai, papildomai sustodami J. Juzeliūno stotelėje, irgi važiuoja 3 minutes;
                  • 3G nuo stotelės Šeškinė iki stotelės Lietuvos Sąjūdžio kelias važiuoja 5 minutes. 56 maršruto autobusai, sustodami ir Saltoniškių stotelėje, irgi važiuoja 5 minutes. Antras niuansas: nejaugi leidžiantis Šeškinės kalnu A juosta šiai atkarpai reikia net penkių minučių?
                  • 3G nuo stotelės Sparta iki stotelės Naujininkai važiuoja 3 minutes, kai tuo tarpu, pvz., 78 maršruto autobusas – 2 minutes;
                  • 3G nuo stotelės Naujininkai iki Dariaus ir Girėno stotelės važiuoja 5 minutes. 1 maršruto autobusas, sustodamas ir Eišiškių plento stotelėje, irgi važiuoja 4 minutes. Labai gerai galima palyginti: 3G 13:19 – 13:24, o a1 – 13:16 – 13:20.
                  Ištaisę tik šias klaidas, 3G trasos įveikimo laikas būtų ne 36 minutės, o 32 minutės.

                  • 4G maršrutui (kaip ir kitiems maršrutams) nuo Bitėnų stotelės iki Gilužio stotelės duota 2 minutes, kai ten nėra nei šviesoforų, nei kamščių, o atstumas tik 300 metrų;
                  • 4G nuo Tolminkiemio stotelės iki Papilėnų stotelės važiuoja 2 minutes, kai 75 maršrutas tik 1 min. (ir spėja; tikrai ta sankryža prie Rimi nereikalauja papildomos minutės);
                  • 4G nuo Papilėnų stotelės iki Sietyno stotelės važiuoja 4 minutes. Manyčiau, kad ne piko metu čia įmanoma sumažinti atkarpos įveikimo laiką iki 3 minučių;
                  • 4G nuo T. Narbuto stotelės iki Lietuvos edukologijos universiteto važiuoja 5 minutes. Tuo tarpu 49 maršruto autobusas, šioje atkarpoje sustodamas Žvėrynas bei Panorama stotelėse, irgi važiuoja 5 minutes. Taigi šią atkarpą 4G laisvai gali įveikti per 3-4 minutes.
                  • 4G nuo Lvovo stotelės iki Tuskulėnų rimties parko dienos metu važiuoja 4 minutes. Tuo pačiu metu, 19 maršruto troleibusas šią atkarpą irgi įveikia per 4 minutes, tačiau dar stoja Žalgirio stadiono bei Šeimyniškių stotelėse. Taigi šią atkarpą 4G gali įveikti per 3 minutes;
                  • Atkarpą Klinikų stotelė – Saulėtekis 4G gali įveikti per 3 minutes, o ne per 5 minutes;
                  Atlikus šiuos pakeitimus, 4G trasos įveikimo laikas būtų ne 38 minutės, o 30 minučių.

                  • 5G nuo stotelės Justiniškės iki Rygos stotelės visos dienos metu važiuoja NET 4 minutes. 43 maršruto autobusai, šią atkarpą ne piko metu įveikia tik per 2 minutes;
                  • 5G nuo stotelės Šeškinės kalvos iki stotelės Licėjus visos dienos metu važiuoja NET 5 minutes. 7 maršruto autobusai važiuoja NET 4 minutes, kai tuo tarpu 53 maršruto autobusai – tik 2 minutes. Iš kur atsirado tos 4-5 minutės, kai atkarpos atstumas vos 1,3 km ir tik vienas šviesoforas?
                  • 5G atkarpą Nemenčinės plentas – Saulėtekis įveikia per 2 minutes, tačiau realiai šis atstumas įveikiamas per 1 min.;
                  Ištaisę tik šias klaidas, 5G trasos įveikimo laikas būtų ne 32 minutės, o 26 minutės.

                  • 6G atkarpą Respublikinė psichiatrijos ligoninė – Genių stotelė įveikia per 2 minutes, tačiau visi kiti maršrutai – per 1 min.;
                  • 6G atkarpą Genių stotelė – Tremtinių stotelė įveikia per 2 minutes (kaip ir kiti maršrutai), tačiau realiai užtenka vienos minutės;
                  Ištaisę šias vietas, 6G trasos įveikimo laikas būtų ne 24 minutės, o 22 minutės.


                  ! Apibendrinus, kam vilniečiai kasdien dovanoja savo laiką?

                  Comment


                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    Ištaisę tik šias klaidas, 1G trasos įveikimo laikas jau būtų sumažintas nuo 32 minučių (ne piko metu) iki 27 minučių.
                    Kategoriškai nesutinku. Netgi tie vairuotojai, kuriuos galima pavadinti "šumacheriais", skundžiasi, kad 1G dienos metu ir piko metu buvusių 30 min. nepakakdavo. 27 minutės - realu tik vakarais kasdien bei poilsio dienomis anksti ryte. Ir tai - ne su bet kuriuo autobusu.

                    • 4G nuo Papilėnų stotelės iki Sietyno stotelės važiuoja 4 minutes. Manyčiau, kad ne piko metu čia įmanoma sumažinti atkarpos įveikimo laiką iki 3 minučių;
                    O kad prie Prismos šviesoforo kiekvieną kartą reikia stoti, nieko tokio? 4G šiuo metu išvis nieko keisti nereikia, nes dar greičiau važiuoti yra fiziškai neįmanoma. Patikėkit manim, nemaža dalis ilgų autobusų nu niekaip neįsipaišys į tokius laiko rėmus.

                    • Atkarpą Klinikų stotelė – Saulėtekis 4G gali įveikti per 3 minutes, o ne per 5 minutes;
                    3 minutės per Antakalnio g.? Jūs juokaujat? Pirma, Antakalnyje visada įsiremsi į kokį nors troleibusą, kurio aplenkti praktiškai neįmanoma. Antra, greitai važiuoti kreiva-šleiva Antakalnio g. gali tik bepročiai - čia yra paprasčiausias autobuso gadinimas. Trečia, per 3 minutes pravažiuoti 4 ar tai 5 šviesoforus, kurie tikrai neveikia suderintu režimu, ir dar sustoti 2 stotelėse?

                    Atlikus šiuos pakeitimus, 4G trasos įveikimo laikas būtų ne 38 minutės, o 30 minučių.
                    Ir autobusai šią trasą įveiktų geriausiu atveju per 35-36 min. ir pirma atstova po reiso sutaptų tik su pietų pertrauka.

                    • 5G atkarpą Nemenčinės plentas – Saulėtekis įveikia per 2 minutes, tačiau realiai šis atstumas įveikiamas per 1 min.;
                    Išvis nelieskit Saulėtekio. Jeigu kur ir sugeba 5G ar 4G pravažiuoti anksčiau laiko, tai visas tas laiko rezervas po Antakalnio žiedo dingsta.

                    Visa ši mano kritika paremta tiek asmeniniais stebėjimais (važinėju daug ir visur), tiek įvairių (ir "lėtų" ir "labai greitų") vairuotojų atsiliepimais.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Visa ši mano kritika paremta tiek asmeniniais stebėjimais (važinėju daug ir visur), tiek įvairių (ir "lėtų" ir "labai greitų") vairuotojų atsiliepimais.
                      Įdomiausia tai, kad būtent Vilniaus vairuotojai nesugeba važiuoti normaliu greičiu, nuolatos skundžiamasi kokybe (neva subyrės transporto priemonė). Pasivažinėkite po Europa - turbūt išsigąsite, nes Jums pasirodys, kad autobusai ten skraido.
                      Taip pat nesulaukiau Jūsų komentarų dėl duotų skirtingų trasos įveikimo laikų toms pačioms transporto priemonėms tose pačiose atkarpose. Turbūt toleruojate tokį paviršutinišką SĮSP darbą.

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Įdomiausia tai, kad būtent Vilniaus vairuotojai nesugeba važiuoti normaliu greičiu, nuolatos skundžiamasi kokybe (neva subyrės transporto priemonė). Pasivažinėkite po Europa - turbūt išsigąsite, nes Jums pasirodys, kad autobusai ten skraido.
                        Aš nesakau, kad važiavimas lėtai yra geras dalykas. Aš esu prieš nepagrįstą laiko karpymą, kaip kad siūlote pakeitimus 1G ir 4G.

                        Taip pat nesulaukiau Jūsų komentarų dėl duotų skirtingų trasos įveikimo laikų toms pačioms transporto priemonėms tose pačiose atkarpose. Turbūt toleruojate tokį paviršutinišką SĮSP darbą.
                        Viskas tiesa ir visų šių nesamonių būti neturi. Ši jūsų informacija labai gerai pasitarnaus ruošiamame NVTKA rašte SĮSPo ir savivaldybės atsakingiems asmenims.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Bet ar realiai užtenka 1G dabartinio trasos įveikimo laiko? Kiek man teko matyti, neužtenka.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Dabar jo pakanka, tačiau tikrai ne visais reisais. Vieni užtrunka ilgiau, kiti - trumpiau. Ir taip yra dėl to, kad kažkam pasitaiko geresnės eismo sąlygos.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Entuziastų tinklalapyje yra viešojo transporto schemos. Norėčiau sužinoti ar yra Vilniaus rajono maršrutų žemėlapis, kuriame būtų patalpinti visi šiuo metu egzistuojantys maršrutai?

                              Comment


                                Tik toks "žemėlapis". Viso rajono žemėlapį padaryti kažkada planuoju, bet jis žymiai skirsis informacijos detalumu nuo kitų mano darbų.



                                Tik perspėju, kad čia yra ir perteklinių linijų ir stotelių, nes ten yra panaikinti maršrutai / reisai.
                                Paskutinis taisė Mettal; 2014.07.03, 20:32.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Sveiki! Gal kas jau pastebėjot, kad "Regitroj" vėl pasikeitė paieškos kriterijai. (Tikriausiai nuo Liepos Pirmos). Dabar prie būsenos rašo "sustabdyta" Ir prie TA ir Draudimo dabar yra rašoma ir mašinos rida.

                                  Comment


                                    Labai puikios naujienos! Rodo ne tik modelį, bet net ir registracijos būseną. Čia yra labai geras dalykas. O dėl ridos - ji ne visada yra teisinga.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Tai kaip dabar skaitosi, jei ir sustabdyta būsena, jei praeina autobusas TA ir perka draudimą, tada žodis "sustabdyta" dingsta?

                                      Comment


                                        Sustabdyta turėtų reikšti, kad mašina yra nenaudojama.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Tik toks "žemėlapis". Viso rajono žemėlapį padaryti kažkada planuoju, bet jis žymiai skirsis informacijos detalumu nuo kitų mano darbų.

                                          Atvaizdas


                                          Tik perspėju, kad čia yra ir perteklinių linijų ir stotelių, nes ten yra panaikinti maršrutai / reisai.
                                          Mano manymu, patogu būtų Vilniaus rajono VT schemas padalintį į atskiras schemas kiekvienai krypčiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X