Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Pagrindinė pastarųjų dienų pokalbių tema yra rinkimai ir karščiai. Viešojo transporto keleiviai pradeda reikšti pagrįstas pretenzijas dėl neveikiančių kondicionierių ir mažų orlaidžių, o einamo remonto brigados kovoja su variklių kaitimu. O problema ne tokia ir menka. Stovint kamštyje į radiatorius patenka oro vos tiek kiek į jį traukia (teisingai, traukia, o ne pučia) ventiliatorius. O ir oras, įkaitęs nuo asfalto, menkai aušina. Pavasarį vairuotojai, žvelgiantys į ateitį, atidaro radiatorių valymo sezoną. Suspaustu oru išpučiamos dulkės, lapai, "maximos" maišeliai. Išorinėje pusėje stovi tarpinio oro aušintuvo radiatorius, šalia alyvos radiatoriai. Už jų, ventiliatoriaus pusėje - aušalo. Purvas užklijuoja pirmuosius radiatorius, ir į aušinimo skysčio radiatorių oras nepatenka. Senų van hoolų radiatoriai apačioje, prieš variklį, užsineša sparčiausiai. Procedūrą tenka atlikti kas savaitę. Kitiems užtenka kartą per sezoną. Be termostatų važinėja daugelis scanių ir senų van hoolų. 2192 prieš šią vasarą gavo elektros variklių varomus 2 ventiliatorius, ankščiau juos suko hidraulinė alyva (kaip ir scaniose, salariuose, denuose, volvo b10b, daf sb220 ir daf sb250). Diržu varoma saffle, volvo b10m, senuose van hool, k serijos scaniose. Į bendrą aušinimo sistemą įeina ir automatinės pavarų dėžės aušinimas. Senuose saffle dar šildomas variklio alyvos bakas, o aušinimo skystis šildomas išmetamosiomis dujomis. Salono šildymas atjungiamas užsukant čiaupus, o į saloną cirkuliacija užtikrinama cirkuliaciniais surbliais. Pirmi karščiai palaužė 1130, 1680. Užvirė karosa, keli solariai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNelabai gerai yra siūlyti kažką pačiam nebuvus toje vietoje. Dabartinėmis sąlygomis (kelio plotis, kamščiai, priparkuotos mašinos, labai problematiškas posūkis nuo dabartinio žiedo į Gabijos g. dėl kamščių) toks pratęsimas nėra galimas.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąĮ tokį nekaltą hipotetinį klausimą atsakysiu kiek grubiau - turbūt biurokratinis tingumas Klaipėdoje, tiesa, miesto transportas važiuoja į rajoną - yra keli maršrutai. Jie išskaidyti kainų zonomis ir atitinkamai dalyje zonų negalioja kai kurios lengvatinės nuolaidos, vadovaujantis Transporto lengvatų įstatymu. Tad... Įmanoma!
Atskleidžia: sostinės transporto laukia daugiau permainų
Pasak M. Gusarovienės, vienas iš ateities planų – integruoti ir aplinkinius regionus į bendrą viešojo transporto sistemą. „Apie 200 tūkst. žmonių kasdien važiuoja iš rajonų dirbti į Vilnių. Ten galioja kita bilietų sistema, tad kol nėra integruotos viešojo transporto sistemos, žmogui nėra patogu planuoti savo keliones viešuoju transportu. Todėl mūsų ateities planuose – padaryti viešąjį transportą patogų visiems, kad kuo mažiau gyventojų važiuotų nuosavais automobiliais, taip pat mažinti transporto spūstis, tuo pačiu oro taršą ir pan.“, - aiškina M. Gusarovienė.
Comment
-
Dauguma yra nepatenkinti Vilniaus viešojo transporto tvarkaraščiais. Panagrinėjau GRA maršrutų tvarkaraščius ir pamačiau, kad yra labai daug klaidų (pamatysite, kad kenčia ir paprasti maršrutai).
• 1G nuo Rūdninkų st. iki Trakų stotelės nuvažiuoja per 2 minutes. Tuo tarpu 53 maršruto autobusas identišką atkarpą įveikia per 3 minutes. 1G autobusas laisvai įveikia šią atkarpą per duotą laiką, todėl nesuprantu, kodėl 53-am maršrutui duodama papildoma minutė;
• 1G nuo Trakų stotelės iki Vinco Kudirkos aikštės važiuoja 5 minutes. 53 maršrutas šią atkarpą irgi įveikia per 5 minutes, tačiau dar spėja sustoti Reformatų ir Jogailos stotelėse;
• 1G nuo Vinco Kudirkos aikštės iki Žaliojo tilto važiuoja 2 minutes, tačiau 53 maršrutas šią atkarpą įveikia per 3 minutes;
• 1G nuo Žaliojo tilto iki Kalvarijų turgaus važiuoja 3 minutes, tačiau tą pačią atkarpą 53 maršrutas įveikia per 2 minutes (ir įveikia sėkmingai);
• 1G nuo Pramogų arenos iki stotelės Baltupiai važiuoja 4 minutes. Kitų maršrutų autobusai šią atkarpą įveikia irgi per 4 minutes, tačiau spėja sustoti dar J. Kazlausko ir Naujakiemio stotelėse;
• 1G nuo Kalvarijos stotelės iki stotelės Jeruzalė važiuoja 1 min., tačiau 35, 36 ir 66 maršrutų autobusai identišką trasą įveikia per 2 minutes;
• 1G nuo Jeruzalės stotelės iki stotelės Santariškės važiuoja 3 min., tai yra tiek pat, kiek ir 55 maršruto autobusas, papildomai stojantis ir Žaliųjų ežerų stotelėje.
Ištaisę tik šias klaidas, 1G trasos įveikimo laikas jau būtų sumažintas nuo 32 minučių (ne piko metu) iki 27 minučių.
• 2G atkarpą Stotis – Sparta ryte iki piko įveikia per 6 minutes, kai 16 maršruto troleibusas, papildomai stojantis Aguonų stotelėje irgi įveikia per 6 minutes. Realiai nuo Stoties iki Spartos autobusams užtenka 4 minučių;
• 2G nuo stotelės Naujamiestis iki stotelės Savanorių prospektas važiuoja 5 minutes, kai 54 maršruto autobusas tą pačią trasą įveikia irgi per 5 minutes, spėdamas sustoti Statybininkų stotelėje;
• 2G nuo Savanorių prospekto stotelės iki stotelės Gerosios vilties važiuoja 1 min., tačiau 54 maršruto autobusai važiuoja net 2 minutes. Kodėl?
• 2G nuo Vaivorykštės stotelės iki stotelės Karoliniškės nuo pat ryto iki reiso 16:47 (Vaivorykštės st.) važiuoja 3 minutes. 54 maršruto autobusai, sustodami dar ir stotelėje Televizijos bokštas, šią atkarpą įveikia per 2 minutes. Paradoksas?
• 2G nuo stotelės Sietyno iki stotelės Spaudos rūmai važiuoja 2 minutes. Identišką trasą 55 maršruto autobusai įveikia per 3 minutes (nuo 6:03 iki 20:13; Sietyno st.). Kodėl? „Greitųjų“ autobusų konstrukcijos skirtingos? Sarkazmas.
• 2G nuo Rygos stotelės iki stotelės Vilniaus rajono poliklinika važiuoja 2 minutes (iki 19:27 reiso Rygos st.). Tai yra tiek pat, kiek ir 55 maršrutas, sustodamas ir Čiobiškio stotelėje;
• 2G nuo Žemynos stotelės iki Kaimelio stotelės važiuoja 3 minutes. Atstumas 1 km; du šviesoforai. Ar tikrai jis turi važiuoti net 3 minutes ir jam neužteks dviejų?
• 2G nuo stotelės Mykolo Romerio universitetas iki Ateities stotelės važiuoja 2 minutes (iki vakaro). Identišką trasą 55 maršrutas įveikia per 4 minutes. Ir dar vienas perliukas: reisu 19:17 šį atstumą jis važiuoja net 5 minutes. Kas dar mano, kad dienos metu 500 metrų atstumą su vienu šviesoforu reikia įveikti per 4 minutes?
Ištaisę tik šias klaidas, 2G trasos įveikimo laikas būtų ne 50 minučių, o bent 44 minutės.
• 3G nuo Tako stotelės iki J. Baltrušaičio stotelės važiuoja 3 minutes. 24 maršruto autobusai, papildomai sustodami J. Juzeliūno stotelėje, irgi važiuoja 3 minutes;
• 3G nuo stotelės Šeškinė iki stotelės Lietuvos Sąjūdžio kelias važiuoja 5 minutes. 56 maršruto autobusai, sustodami ir Saltoniškių stotelėje, irgi važiuoja 5 minutes. Antras niuansas: nejaugi leidžiantis Šeškinės kalnu A juosta šiai atkarpai reikia net penkių minučių?
• 3G nuo stotelės Sparta iki stotelės Naujininkai važiuoja 3 minutes, kai tuo tarpu, pvz., 78 maršruto autobusas – 2 minutes;
• 3G nuo stotelės Naujininkai iki Dariaus ir Girėno stotelės važiuoja 5 minutes. 1 maršruto autobusas, sustodamas ir Eišiškių plento stotelėje, irgi važiuoja 4 minutes. Labai gerai galima palyginti: 3G 13:19 – 13:24, o a1 – 13:16 – 13:20.
Ištaisę tik šias klaidas, 3G trasos įveikimo laikas būtų ne 36 minutės, o 32 minutės.
• 4G maršrutui (kaip ir kitiems maršrutams) nuo Bitėnų stotelės iki Gilužio stotelės duota 2 minutes, kai ten nėra nei šviesoforų, nei kamščių, o atstumas tik 300 metrų;
• 4G nuo Tolminkiemio stotelės iki Papilėnų stotelės važiuoja 2 minutes, kai 75 maršrutas tik 1 min. (ir spėja; tikrai ta sankryža prie Rimi nereikalauja papildomos minutės);
• 4G nuo Papilėnų stotelės iki Sietyno stotelės važiuoja 4 minutes. Manyčiau, kad ne piko metu čia įmanoma sumažinti atkarpos įveikimo laiką iki 3 minučių;
• 4G nuo T. Narbuto stotelės iki Lietuvos edukologijos universiteto važiuoja 5 minutes. Tuo tarpu 49 maršruto autobusas, šioje atkarpoje sustodamas Žvėrynas bei Panorama stotelėse, irgi važiuoja 5 minutes. Taigi šią atkarpą 4G laisvai gali įveikti per 3-4 minutes.
• 4G nuo Lvovo stotelės iki Tuskulėnų rimties parko dienos metu važiuoja 4 minutes. Tuo pačiu metu, 19 maršruto troleibusas šią atkarpą irgi įveikia per 4 minutes, tačiau dar stoja Žalgirio stadiono bei Šeimyniškių stotelėse. Taigi šią atkarpą 4G gali įveikti per 3 minutes;
• Atkarpą Klinikų stotelė – Saulėtekis 4G gali įveikti per 3 minutes, o ne per 5 minutes;
Atlikus šiuos pakeitimus, 4G trasos įveikimo laikas būtų ne 38 minutės, o 30 minučių.
• 5G nuo stotelės Justiniškės iki Rygos stotelės visos dienos metu važiuoja NET 4 minutes. 43 maršruto autobusai, šią atkarpą ne piko metu įveikia tik per 2 minutes;
• 5G nuo stotelės Šeškinės kalvos iki stotelės Licėjus visos dienos metu važiuoja NET 5 minutes. 7 maršruto autobusai važiuoja NET 4 minutes, kai tuo tarpu 53 maršruto autobusai – tik 2 minutes. Iš kur atsirado tos 4-5 minutės, kai atkarpos atstumas vos 1,3 km ir tik vienas šviesoforas?
• 5G atkarpą Nemenčinės plentas – Saulėtekis įveikia per 2 minutes, tačiau realiai šis atstumas įveikiamas per 1 min.;
Ištaisę tik šias klaidas, 5G trasos įveikimo laikas būtų ne 32 minutės, o 26 minutės.
• 6G atkarpą Respublikinė psichiatrijos ligoninė – Genių stotelė įveikia per 2 minutes, tačiau visi kiti maršrutai – per 1 min.;
• 6G atkarpą Genių stotelė – Tremtinių stotelė įveikia per 2 minutes (kaip ir kiti maršrutai), tačiau realiai užtenka vienos minutės;
Ištaisę šias vietas, 6G trasos įveikimo laikas būtų ne 24 minutės, o 22 minutės.
! Apibendrinus, kam vilniečiai kasdien dovanoja savo laiką?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąIštaisę tik šias klaidas, 1G trasos įveikimo laikas jau būtų sumažintas nuo 32 minučių (ne piko metu) iki 27 minučių.
• 4G nuo Papilėnų stotelės iki Sietyno stotelės važiuoja 4 minutes. Manyčiau, kad ne piko metu čia įmanoma sumažinti atkarpos įveikimo laiką iki 3 minučių;
• Atkarpą Klinikų stotelė – Saulėtekis 4G gali įveikti per 3 minutes, o ne per 5 minutes;
Atlikus šiuos pakeitimus, 4G trasos įveikimo laikas būtų ne 38 minutės, o 30 minučių.
• 5G atkarpą Nemenčinės plentas – Saulėtekis įveikia per 2 minutes, tačiau realiai šis atstumas įveikiamas per 1 min.;
Visa ši mano kritika paremta tiek asmeniniais stebėjimais (važinėju daug ir visur), tiek įvairių (ir "lėtų" ir "labai greitų") vairuotojų atsiliepimais.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVisa ši mano kritika paremta tiek asmeniniais stebėjimais (važinėju daug ir visur), tiek įvairių (ir "lėtų" ir "labai greitų") vairuotojų atsiliepimais.
Taip pat nesulaukiau Jūsų komentarų dėl duotų skirtingų trasos įveikimo laikų toms pačioms transporto priemonėms tose pačiose atkarpose. Turbūt toleruojate tokį paviršutinišką SĮSP darbą.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąĮdomiausia tai, kad būtent Vilniaus vairuotojai nesugeba važiuoti normaliu greičiu, nuolatos skundžiamasi kokybe (neva subyrės transporto priemonė). Pasivažinėkite po Europa - turbūt išsigąsite, nes Jums pasirodys, kad autobusai ten skraido.
Taip pat nesulaukiau Jūsų komentarų dėl duotų skirtingų trasos įveikimo laikų toms pačioms transporto priemonėms tose pačiose atkarpose. Turbūt toleruojate tokį paviršutinišką SĮSP darbą.
Comment
-
Tik toks "žemėlapis". Viso rajono žemėlapį padaryti kažkada planuoju, bet jis žymiai skirsis informacijos detalumu nuo kitų mano darbų.
Tik perspėju, kad čia yra ir perteklinių linijų ir stotelių, nes ten yra panaikinti maršrutai / reisai.Paskutinis taisė Mettal; 2014.07.03, 21:32.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTik toks "žemėlapis". Viso rajono žemėlapį padaryti kažkada planuoju, bet jis žymiai skirsis informacijos detalumu nuo kitų mano darbų.
Atvaizdas
Tik perspėju, kad čia yra ir perteklinių linijų ir stotelių, nes ten yra panaikinti maršrutai / reisai.
Comment
Comment