Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Dalimi reisų: Grigaičiai - Parko g. - Mickūnai.
    Ganėtinai sudėtinga, tada reikėtų atsisakyti a14 sujungimo su a74, nes šis autobusas nuo pat ryto dirbtų a14 maršrute. Taip pat reikalingas būtų papildomas autobusas, kad nenukentėtų a74.

    Dabar pirmas reisas iš Arimų g. 5:29, Grigaičių žiede (toliau GŽ) jis būna 5:58. Iš GŽ jis išvažiuoja 6:03, tačiau viena dalis šio reiso keleivių išlipa Parko gatvės stotelėse, kita dalis - važiuoja į pramoninį kvartalą, todėl šis reisas GŽ - Arimų g. reikalingas.

    Tuo tarpu autobusas iš Mickūnų reikalingas jau 5:30. Taigi išeina taip:

    A mašina Arimų st. 5:29 – GŽ 5:58, o B mašina iš Mickūnų 5:30 – GŽ 5:53. Ir kas toliau? Abi mašinos iš GŽ važiuos 5 minučių intervalu? Jeigu B mašiną iš Mickūnų siusti į Arimų g., vėlgi, nebus normalu, nes reikalingas judėjimas Parko gatve. Manau, kad a14 išskaidymas į dvi dalis nepasiteisins.

    Manau, kad tikslingiausia būtų Mickūnų rajoną jungti su miesto maršrutu. Pasiūlymas dėl a115 pratęsimo yra protingas, bet kaip jau minėjote, netilps keleiviai, o didelės mašinos leisti tuo maršrutu negalima (na galima, bet kyla sunkumų).

    Taigi šiuo metu realiausias variantas yra būtent 74 maršruto pratęsimas iki Mickūnų, a67 autobusą atiduodant a74 maršrutui. Į Mickūnus galėtų važiuoti kartą per valandą (o ne kas pusantros ar dvi kaip dabar).

    Comment


      Šendien ebus.lt rašo, kad Rygoje naktinius maršrutus apdarnaus mikroautobusai.

      http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...autobusai.html

      Iškart kilo klausimas. Dabar Vilnius turi NOGE autobusiukus, ar neplanuoja grąžinti naktinių maršrutų? Būtų gerai bent penktadienį-šeštadienį iki kokiu 2-3 val. Gal kas žino ar yra tokių planų?

      Comment


        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
        Šendien ebus.lt rašo, kad Rygoje naktinius maršrutus apdarnaus mikroautobusai.

        http://ebus.lt/lietuvoje-ir-pasaulyj...autobusai.html

        Iškart kilo klausimas. Dabar Vilnius turi NOGE autobusiukus, ar neplanuoja grąžinti naktinių maršrutų? Būtų gerai bent penktadienį-šeštadienį iki kokiu 2-3 val. Gal kas žino ar yra tokių planų?
        Daug kas prašo, bet valdžia atsako "Nėra keleivių, nėra lėšų". Galiu sutikti tik su tuo, kad nėra lėšų, o keleivių tikrai pakaks. Taip pat manau, kad reikia naikinti dabartinius 101N-105N. Tiesiog reikia vieno arba dviejų dabartinių maršrutų į kiekvieną didesnį mikrorajoną. Pateikiu maršrutus, kurie mano manymu būtų optimaliausi:
        1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G (visi G stoja visose stotelėse), 10, 22, 29, 34, 43, 46, 53, 88, t3, t14. Iš šių mano paminėtų maršrutų klaustukas būtų dėl 29 ir 34 reikalingumo naktį.
        Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2014.03.28, 18:45.

        Comment


          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
          Daug kas prašo, bet valdžia atsako "Nėra keleivių, nėra lėšų". Galiu sutikti tik su tuo, kad nėra lėšų, o keleivių tikrai pakaks. Taip pat manau, kad reikia naikinti dabartinius 101N-105N. Tiesiog reikia vieno arba dviejų dabartinių maršrutų į kiekvieną didesnį mikrorajoną. Pateikiu maršrutus, kurie mano manymu būtų optimaliausi:
          1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G (visi G stoja visose stotelėse), 10, 22, 29, 34, 43, 46, 53, 88, t4, t14. Iš šių mano paminėtų maršrutų klaustukas būtų dėl 29 ir 34 reikalingumo naktį.
          Tai lyg Zuoko FB kažkas parašė, jog reikėtų bent vieno G maršrutų reiso per valandą (stotų visur), tai jis atrašė tipo ''nėra pinigų''. Na nežinau, kiek gali apsieiti kažkur 19 ilgų + 1 midibusų + 10 troleibusų per naktį. Kažkur 12 ''greitiesiems'', o likusius jūsų paminėtiems maršrutams. Tik siūlyčiau 22 nuo Erfurto st. paleisti Erfurto, Architektų (Ąžuolo ir Ryto st.), Laisvės pr., Sausio 13-osios, L. Asanavičiūtės g. Tai būtų patogiam persėdimui iš 2G į beveik kiekvieną Lazdynų dalį. Dar naktį galėtų kursuoti t7.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Tai lyg Zuoko FB kažkas parašė, jog reikėtų bent vieno G maršrutų reiso per valandą (stotų visur), tai jis atrašė tipo ''nėra pinigų''. Na nežinau, kiek gali apsieiti kažkur 19 ilgų + 1 midibusų + 10 troleibusų per naktį. Kažkur 12 ''greitiesiems'', o likusius jūsų paminėtiems maršrutams. Tik siūlyčiau 22 nuo Erfurto st. paleisti Erfurto, Architektų (Ąžuolo ir Ryto st.), Laisvės pr., Sausio 13-osios, L. Asanavičiūtės g. Tai būtų patogiam persėdimui iš 2G į beveik kiekvieną Lazdynų dalį. Dar naktį galėtų kursuoti t7.
            Iškart atsiprašau, nes ten įsivėlė klaida. Turėjau omenyje ne T4, o T3.

            Pateikiu suapvalintus mano pasiūlytų maršrutų ilgius:
            1G – 11 km
            2G – 18 km
            3G – 14 km
            4G – 15 km
            5G – 11 km
            6G – 12 km
            A10 – 12 km
            A22 – 9 km
            A29 – 12 km
            A34 – 15 km
            A43 – 9 km
            A46 – 9 km
            A53 – 12 km
            A88 – 13 km
            T3 – 11 km
            T14 – 12 km
            Iš viso 195 km.

            Dabartinių N maršrutų suapvalintas ilgis:
            101N – 21 km
            102N – 17 km
            103N – 20 km
            104N – 16 km
            105N – 23 km
            Iš viso 97 km.

            Matosi, kad aptarnavimo kaštai padvigubėtų, tačiau manau, kad keleiviams tai būtų patogiau. Na, taupant, galima bent jau tik greituosius maršrutus palikti, visgi kai kuriems keleiviams tai būtų patogiau (81 km ilgis).

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Daug kas prašo, bet valdžia atsako "Nėra keleivių, nėra lėšų". Galiu sutikti tik su tuo, kad nėra lėšų, o keleivių tikrai pakaks. Taip pat manau, kad reikia naikinti dabartinius 101N-105N. Tiesiog reikia vieno arba dviejų dabartinių maršrutų į kiekvieną didesnį mikrorajoną. Pateikiu maršrutus, kurie mano manymu būtų optimaliausi:
              1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G (visi G stoja visose stotelėse), 10, 22, 29, 34, 43, 46, 53, 88, t3, t14. Iš šių mano paminėtų maršrutų klaustukas būtų dėl 29 ir 34 reikalingumo naktį.
              5G naktį nereikalingas- jis nevažiuoja į centrą, o naktį aktualiausios kryptys yra centrinė miesto dalis - rajonas ir atvirkščiai. Vietoje jo, naktį aktualesnis yra T7, tuomet nei T3, nei A43 nereikalingi. Užtat Žirmūnų gatvę pamiršai- sakyčiau, naktį turėtų kursuoti dar ir T12. O Tuomet T14 nereikia- Antakalniui patogiau T2. Taip pat 4G naktį nereikalingas į Saulėtekį, reikėtų jį leisti sutrumpinta trasa Pilaitė - Žaliasis tiltas/Lukiškės. Dėl 88, kaip ir 29 ir 34, rentabilumo labai abejoju.
              Taigi, mano nuomonę, jei jau pratęsti kai kurių maršrutų darbą naktį. tai šių:
              Greitieji autobusai: 1G, 2G, 3G, 4G (minėta sutrumpinta trasa), 6G.
              Autobusai: 10, 22, 46, 53.
              Troleibusai: 2, 7, 12 (na, galbūt dar ir 3).
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                2G tokiu atveju vežiotų orą, nes iš kokio Gedimino pr. ar Pilies g. iki jo tikrai niekas neis. Iš esmės reikalingas yra sutrumpintas dabartinis 101N: Fabijoniškės / Pašilaičiai - Laisvės pr. - Savanorių pr. - J. Basanavičiaus g. - V. Kudirkos a. (apsisukti galėtų žiedinėje sankryžoje prie Žaliojo tilto). Arba dar labiau pafantazavus, galima būtų atsisakyti 22 ir tokį "101N" nukreipti per Oslo, Erfurto g.

                Be 10 irgi galima būtų apsieiti, jeigu 1G važiuotų per Didlaukio g.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Dėl 2G - pritariu tokiam trasos variantui. T3 ir T12 tuomet visiškai nereikalingi (Savanorių pr. būtų per daug transporto). Sakyčiau, centre tas "2G" (ar 101N, vadinkim kaip norim ) galėtų važiuoti kaip 21- V. Kudirkos, Pamėnkalnio, Pylimo, J. Basanavičiaus gatvėmis, toliau atgal į Fabijoniškes.
                  Žirmūnų gatvę aptarnautų T20.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Na ir aš leisiu sau pafantazuoti:

                    Visas naktinis transportas suvažiuotų vienu metu į tą patį miesto tašką, kuriame stovėtų 5 minutes, tam, kad visi norintys galėtų persėsti į tinkama kryptimi vykstantį maršrutą, nors daugumai ir persėdimų nereikės. Tas taškas būtų Islandijos/Centro poliklinikos st./Jogailos st. (Pylimo/Jogailos/Pamėnkalnio sankryža) - labai patogi vieta, kadangi nakties metu didžiausi srautai žmonių būna gretimose Vokiečių, Vilniaus gatvėse.


                    Skirtingai nei mano "SĮ Susisiekimo paslaugos" manau, kad į Ž.Panerius maršruto nereikia. Tas mikrorajonas visai mažas, o į Savanorių pr. pramoninę dalį dirbti, suprantama, žmonės naktimis nevažiuoja. Jau didesnio skaičiaus keleivių galima būtų tikėtis Salininkuose ir Grigiškėse, tačiau vis tiek per mažo, kad leisti ten naktinį transportą.

                    1N Pašilaičiai - Stotis. 7 troleibuso trasa. Schemoje spalva (violetinė)
                    2N Saulėtekis - Stotis. 2 troleibuso trasa (oranžinė)
                    3N Fabijoniškės - Oro uostas. Skiriasi nuo 3G tik tuo, kad iš Švitrigailos g. suktų į Pamėnkalnio-Jogailos-Vilniaus-Žaliasis tiltas, toliau, link Fabijoniškių 3G trasa. (mėlyna)
                    4N Santariškės - Stotis. 1G trasa su užsukimu į Baltupius. (pilka)
                    5N Pilaitė - Naujoji Vilnia. Bitėnų žiedas-Vydūno-Pilaitės pr.-Narbuto-Kęstučio-Pamėnkalnio-Jogailos-Vilniaus-Žygimantų-Kosciuškos-Olandų-S.Batoro-Pergalės-Parko. (juoda)
                    6N Žiedinė trasa: taškas Jogailos-Vilniaus-Konstitucijos pr.-T.Narbuto-Laisvės pr.(Karoliniškės-Lazdynai)-Savanorių pr.- J.Basanavičiaus-Pylimo-taškas (geltona)
                    7N Žirmūnai-Ateities g. 12 troleibuso trasa nuo Žirmūnų žiedo iki Savanorių pr. toliau į Laisvės pr.-Ateities ir 49,76 žiedas Ateities g. (raudona)

                    Visi maršrutai stotų visose stotelėse, juos turėtų aptarnauti midibusai, kad naktims būtų galima išjungti troleibusų tinklą. 2N ir 3N gal ir prireiktų standartinio ilgio autobusų. Atsižvelgiant į nedidelį biudžetą važiavimo intervalas - retas kokie 3-4 kartai iš pagrindinio taško per naktį (0:30; 1:30; 3:00)

                    Atsiprašau už gruboką schemą, bet nemoku naudotis leidžiančiomis piešti gražiau. Tenka kliautis Paintu tikiuosi pavyks susigaudyti.





                    Beje dar kiek suabejočiau dėl to, kad Ozo-Kareivių g. (arba 5G) nereikalingas naktinis transportas. Jis galėtų važiuoti vėliau nei dabar, iki tol kol dirba didieji prekybos centrai. Kitas dalykas tai renginiai. Po jų iš Pramogų arenos gali ir ilgo autobuso reikėti, bet čia, aišku, labai nepastovus keleivių srautas.
                    Paskutinis taisė Blaze; 2014.03.30, 23:33.

                    Comment


                      Sveiki. Gal kas tiksliau žino. Įvedame TP valstybinį numerį, VIN kodą ir netgi liudijimo numerį, išmeta tik TP valstybinį, TP būseną (įregistruota/išregistruota), pagaminimo metus. Tai klausimas Jums, ar Regitroje dabar yra padaryta taip, ar čia tik mano kompe taip? Padariau print screen'ą, kaip atrodo pas mane:

                      Comment


                        Pas mane irgi tas pats. Panašu, kad Regitros puslapis tampa vis labiau "naudingas". Tokiais tempais jie išvis panaikins tą paiešką, nes jau dabar praktiškai iš jos jokios naudos.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Jei neklystu, modelį rodo "TA istorija". Bent jau paskutinius kai žiūrėjau, rodė modelį.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            TA istorija - čia Transeksta, o ne Regitra.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                              Na ir aš leisiu sau pafantazuoti:

                              3N Fabijoniškės - Oro uostas. Skiriasi nuo 3G tik tuo, kad iš Švitrigailos g. suktų į Pamėnkalnio-Jogailos-Vilniaus-Žaliasis tiltas, toliau, link Fabijoniškių 3G trasa. (mėlyna)

                              6N Žiedinė trasa: taškas Jogailos-Vilniaus-Konstitucijos pr.-T.Narbuto-Laisvės pr.(Karoliniškės-Lazdynai)-Savanorių pr.- J.Basanavičiaus-Pylimo-taškas (geltona)

                              Dėl 3N, nemanau kad verta jį leisti iki oro uosto. Užtektų iki Naujininkų žiedo, nes pagrindinis srautas ir būtų iki tos stotelės. Be to, užkilus į Šeškinės kalną tikslingiau būtų jį nukreipti Šeškinės, Paberžės, Gelvonų ir S.Stanevičiaus gatvėmis, o ne Ukmergės gatve. Neliks nuskriausti Fabijoniškių gyventojai, kuriems eiti iki namų nuo Ukmergės g. yra per toli. O Pašilaičių gyventojai, ir aplink Buivydiškių g. gyvenantys galėtų naudotis 7N (raudona linija).

                              Dėl 6N žiedinio maršruto. Turiu tik vieną klausimą: kam jis reikalingas? Betikslė rida.
                              دائما الليتوانيه

                              Comment


                                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                Dėl 3N, nemanau kad verta jį leisti iki oro uosto. Užtektų iki Naujininkų žiedo, nes pagrindinis srautas ir būtų iki tos stotelės. Be to, užkilus į Šeškinės kalną tikslingiau būtų jį nukreipti Šeškinės, Paberžės, Gelvonų ir S.Stanevičiaus gatvėmis, o ne Ukmergės gatve. Neliks nuskriausti Fabijoniškių gyventojai, kuriems eiti iki namų nuo Ukmergės g. yra per toli. O Pašilaičių gyventojai, ir aplink Buivydiškių g. gyvenantys galėtų naudotis 7N (raudona linija).
                                Na, visa Šeškinė, esanti į vakarus nuo Ukmergės gatvės, tokiu atveju liktų be jokio susisiekimo (tiek nuo Rygos st., tiek nuo Gelvonų st. eiti ten labai toli jei gyveni, pavyzdžiui, prie Šeškinės turgaus arba prie Vaikų kaimo). Manyčiau, jei jau 3N nukreipti Gelvonų, Stanevičiaus gatvėmis, tuomet reikėtų dar vieno- 8N - maršruto. Važiuotų taip pat kaip 43, bet sutrumpinta trasa Šeškinė - Centras.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Ilgą laiką galvojau kokia priežastis dėl mažo keleivių srauto 37 maršrute (nekalbu apie lapkritį). Matome, kad a115 paėmė dalį keleivių, tačiau dar viena ir, mano manymu, svarbiausia priežastis yra blogas tvarkaraščių suderinamumas su a27. Tikslingiausia nagrinėti tvarkaraštį nuo Šaudyklos stotelės link Kalvarijų gatvės, nes atkarpoje Šaudykla st. - Kalvarijų turgus - Šaudykla st., a27 dubliuoja a37.

                                  Sudėjus kartu išvykimo laikus iš stotelės Šaudykla, matome, kad yra aibė "karštų" reisų, kai jie važiuoja vienas paskui kitą arba beveik kartu. Pateikiu jų išvykimo laikus iš stotelės Šaudykla link Centro (raudonai a37)

                                  5:36 37
                                  6:12 35 52
                                  7:11 28 39
                                  8:09 38 39
                                  9:52
                                  10:09
                                  11:07 08
                                  12:04 38
                                  13:00 54 58
                                  14:40 55
                                  15:10 30 53 56
                                  16:27 51 51
                                  17:17 50 51
                                  18:12 35 51
                                  19:28 54
                                  20:28
                                  21:19 26
                                  22:26 33

                                  Nusprendžiau sudaryti naują a37 tvarkaraštį. Kadangi nesu geras tvarkaraščių sudarinėtojas, todėl atstovos Rokantiškėse svyruoja nuo 10 iki 30 minučių. Iš pradžių pagalvojau, kad tokių didelių atstovų būti negali, tačiau pastebėjau, kad a67 irgi turi panašią atstovą Kalno gatvėje (nuo 5:57 iki 6:30). Taigi pateikiu savo variantą:

                                  Rokantiškės 5:17; Šaudykla 5:25; Kalvarijų turgus (toliau KT) 5:39.
                                  KT 5:39; Rokantiškės 6:04.
                                  Rokantiškės 6:27; Šaudykla 6:35; KT 6:49.
                                  KT 6:49; Rokantiškės 7:14.
                                  Rokantiškės 7:35; Šaudykla 7:43; KT 7:57.
                                  KT 7:57; Rokantiškės 8:22.
                                  Rokantiškės 8:42; Šaudykla 8:50; KT 9:04.
                                  KT 9:04; Rokantiškės 9:29.
                                  Rokantiškės 10:12; Šaudykla 10:20; KT 10:34.
                                  KT 10:34; Rokantiškės 10:59.
                                  Rokantiškės 11:19; Šaudykla 11:27; KT 11:41.
                                  KT 11:41; Rokantiškės 12:06.
                                  Rokantiškės 12:16; Šaudykla 12:24; KT 12:38.
                                  KT 12:38; Rokantiškės 13:03.
                                  Rokantiškės 13:15; Šaudykla 13:23; KT 13:37.
                                  KT 13:37; Rokantiškės 14:02.
                                  Rokantiškės 14:12; Šaudykla 14:20; KT 14:34.
                                  KT 14:34; Rokantiškės 14:59.
                                  Rokantiškės 15:34; Šaudykla 15:42; KT 15:56.
                                  KT 15:56; Rokantiškės 16:21.
                                  Rokantiškės 16:31; Šaudykla 16:39; KT 16:53.
                                  KT 16:53; Rokantiškės 17:18.
                                  Rokantiškės 17:28; Šaudykla 17:36; KT 17:50.
                                  KT 17:50; Rokantiškės 18:15.
                                  Rokantiškės 18:37; Šaudykla 18:45; KT 18:59.
                                  KT 18:59; Rokantiškės 19:24.
                                  Rokantiškės 19:34; Šaudykla 19:42; KT 19:56.
                                  KT 19:56; Rokantiškės 20:21.
                                  Rokantiškės 20:31; Šaudykla 20:39; KT 20:53.
                                  KT 20:53; Rokantiškės 21:18.
                                  Rokantiškės 21:28; Šaudykla 21:36; KT 21:50.
                                  KT 21:50; Rokantiškės 22:15.
                                  Rokantiškės 22:30; Šaudykla 22:38; KT 22:52.

                                  Tada išeitų štai toks bendras tvarkaraštis nuo stotelės Šaudykla:

                                  5:25 36
                                  6:12 35 52
                                  7:11 28 43
                                  8:09 39 50
                                  9:52
                                  10:20
                                  11:08 27
                                  12:24 38
                                  13:23 54
                                  14:20 40
                                  15:10 30 42 56
                                  16:27 39 51
                                  17:17 36 50
                                  18:12 35 45
                                  19:28 42 54
                                  20:39
                                  21:19 36
                                  22:33 38

                                  P.S. Piko metu laiko nepridėjau, nes jis nėra ženklus (vos 2 min.).

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Tavo paminėtas pavyzdys galioja ir Vilniuje. Tarkim A19 išvažiuoja iš Stoties link Salininkų 13:00, o A82 (mikriukas) - 13:01 - taip po gi per Salininkus. O sekantis transportas ta kryptimi po kokių 25-30min.
                                    82 maršrutas privalo būti ekspresinis ir važiuoti pakeista trasa. Jo trasa galėtų būti Stotis - Liepkalnio g. - Kalviškės - Juodšiliai - Baltoji Vokė, įrengiant apsisukimo žiedą šalia stotelės "Baltoji Vokė" Baltosios Vokės gatvėje arba leidžiant jam važiuoti Kirtimų gatvės viadukais.
                                    Stotų tik šiose stotelėse: Stotis, Pelesos, Stadionas, Liepkalnis, Žirnių, keletą naujų stotelių Kalviškėse, 2-ieji Juodšiliai, 1-ieji Juodšiliai, Miškinių sodai, Baltoji Vokė.

                                    Comment


                                      Siūlau 15 autobusų maršrutą nukreipti Žolyno, Bistryčios, V. Grybo, P. Rimšos gatvėmis. Važinėtų du midibusai darbo dienomis, o poilsio vienas pamaininis midibusas. Rimšos g. uždrausti stovėjimą.
                                      14 autobusų maršrutą pratęsti iki Skaidiškių (galinė stotelė Žiedas). Trasa manau aiški. Šiame maršrute dėl autobusų skaičio nenusimanau.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        14 autobusų maršrutą pratęsti iki Skaidiškių (galinė stotelė Žiedas). Trasa manau aiški. Šiame maršrute dėl autobusų skaičio nenusimanau.
                                        Taip būtų galima padaryti, jeigu Didžiasalyje būtų daug gyventojų, o ne 400-500. Tačiau kažkoks poreikis tikrai yra, nes Naujosios Vilnios statybininkai važiuoja į Skaidiškes.

                                        Comment


                                          Kažkada buvo toks priemiestinis maršrutas nr.240 - Parko g. - Rudamina, bet jis nusibaigė kažkaip labai tyliai, kaip ir dauguma kitų rajoninių maršrutų. Aptarnavo H. Mušket įmonė su baltai mėlynu MB O309D laužu. Esu šitą griuveną dar matęs važiuojant su lentelėmis N. Vilnia - Karklėnai, bet apie šį maršrutą nieko neradau nei N. Vilnios žiede, nei dabar internete tarp senų Vilniaus rajono maršrutų kvotų.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X