Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
    Pats tu trolis, bei galbūt antras Pilaitis. . Patirties ir reikiamų žinių aš turiu pakankamai, kad galėčiau tinkamai vertinti visus pasiūlymus ir kritikuoti juos. Tiesiog ne visada turiu laiko ir noro rašyti argumentuotus atsakymus šiame forume.
    Noro/laiko nebuvimas neduoda Tau teisės tiesiog leptelėti ką nors, tą nepagrindžius. Neturi laiko - išvis nekomentuok ir nekelk bangų.

    Dalis pranešimų šiame forume išties yra verti dėmesio ir galbūt įgyvendinimo. Bet nemaža dalis pranešimų parašyta neįvertinus situacijos iki galo. Tiesiog kartais trūksta šalto proto ir logikos.
    Tam ir yra skirta ši tema, kurioje kiekvienas gali išsakyti savo mintis, pasiūlymus. Dauguma iš mūsų (bent jau aš) neturiu viešojo transporto organizavimo patirties, nesu baigęs mokslus, susijusius su šita specialybe. Tačiau turint noro ir tam tikrų žinių, bandau nagrinėti geriausius pasaulio pavyzdžius ir stengtis pritaikyti juos Vilniuje.

    Idėja galbūt ir nebloga, bet ar to reikia? Greitasis maršrutas skirtas greitam ir patogiam susisiekimui mieste.
    Visu pirma, GRA maršrutas skirtas aptarnauti kuo didesnį žmonių kiekį. Šiuo metu 3G važiuoja greitesne trasa, tačiau tai nereiškia, kad jis puikiai aptarnauja Fabijoniškes. Kita dalis šio mikrorajono turi naudotis žymiai lėtesniais maršrutais.

    Įgyvendinus Jūsų pasiūlymą maršrutas gautų nereikalingą "garbės ratą". Naudos iš to gautų galbūt tik gyvenantys P.Žadeikos stotelėje, visiems kitiems tai būtų nepatogu.
    Kas tie visi? Tie, kurie šiuo metu naudojasi 3G visiškai nepatiria nepatogumų, kadangi jie visi jau išliptų Fabijoniškių žiedo stotelėje; toliau maršrutu naudotųsi tie keleiviai, kurie gyvena kitoje mikrorajono dalyje. Šioje situacijoje matau tik daugiau patenkintų keleivių.

    Kitas dalykas, Nuo Jurgio Baltrušaičio stotelės pėstute iki Kaimelio žiedo nueiti galima per maždaug 5 minutes.
    Remiantis tokia logika, galima laisvai atsisakyti 40 ir 56 maršrutų kursavimo Šeškinės gatve (Ukmergės st.), nes šalia yra Gelvonų gatvė; atsisakyti kursavimo Taikos gatvėje - šalia Justiniškių gatvė; Pajautos gatvėje - šalia Vydūno g., išvis panaikinti visus maršrutus Karolininkšėse - šalia Laisvės pr. ir t.t.
    Pažiūrėkime tokių miestų kaip Varšuva, kur gerai išvystytas VT, pavyzdį. Maršrutai vienas kitą papildo, kursuoja beveik visose tankiai apgyvendintų mikrorajonų gatvėse (be abejo, nekalbu apie kiemus). Taip pat pažiūrėkime, kokias "ratais kvadratais" jie važinėja. Tačiau protingai sudaryti tvarkaraščiai padeda ilgesnę trasą įveikti greičiau, nei Vilniuje. Na o svarbiausia - patenkinti keleiviai.

    Dar vienas dalykas. Pratęsimo atkarpoje yra daug nereguliuojamų perėjų, kur reikia letinti greitį ( pestieji labai neprognozuojami, todėl atkarpai Žadeikos st - Kaimelio žiedas reikia kaip minimum 2 minučių).
    Nereguliuojamos perėjos išvis neturėtų būti svarbiu aspektu, kalbant apie maršrutų organizavimą. Stovėdamas prie šviesoforo, autobusas ilgiau užtrunka, nei pravažiuodamas nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Neprognozuojami pėstieji? Tai gal išvis Vilniuje reikia panaikinti maršrutus tose gatvėse, kur perėjos?


    Koks skirtumas kam priklauso maršrutai? Svarbiausias dalykas - patogumas keleiviams. Jeigu privatininkas pateikia tikrai geras šiuolaikines transporto priemones, tai kodėl gi ne, tegul dirba. Kitas dalykas, norint viso to pasiekt jie sužinot ir keleivių interesus. Šiam dalykui užtikrinti galbūt tiktų ši asociacija. Reikia visoms pusėms sėsti prie derybų stalo ir tik taip bus pasiektas kompromisas. O šiuo metu grybą pjauna tiek Savivaldybė, tiek asociacija, tiek didžioji dauguma šios skilties skaitytojų.
    Kalba ėjo ne apie naujausias TP. Aš niekada nebuvau prieš privatininkus. Tame komentare tiesiog norėjau apraminti vieną forumietį, kuris įsivaizduoja, kad būtent jam priklauso maršrutai Balsių apylinkėse ir tik su jo žinia galima juos liesti. Tačiau niekas šiuo metu ir nelies jų, nes maršrutai sutvarkyti ganėtinai gerai. Nebent ateityje gyventojai norės, kad taip pat būtų aptarnaujamos ir Skirgiškės, tačiau čia jau visai kita kalba ir nematau reikalingumo tokio maršruto (nors ne, reikalingumas gal ir yra, tačiau nebent privatininkai sutiktų jį aptarnauti, tikrai VVT nereikia ten kišti nagų, žinant situaciją su TP kiekiu).

    40 maršrute ir taip reikia mažinti tą laiką. Be jokių greitųjų ir pan. Dėl stotelių aš nieko nekomentuosiu, ten jos reikalingos visos, išskyrus galbūt Stanevičiaus ir Pamiškės stoteles.
    Dėl 56 naikinimo. Šis sprendimas prašosi jau senai, tik reikia peržiūrėti 40 maršruto trasą Centre, nukreipti į Konstitucijos pr. Kitas dalykas, 56 maršrute nėra nė vieno ilgo autobuso, todėl 53 tikrai nelaimės jokios naudos iš to. Nepamirškite, jog panaikinus 56 reikės dažninti 40, o į 53 reikės papildomų triašių ( jų ir dabar reikia).
    Čia norėčiau pateikti kai kurių miestų praktiką (nepamenu būtent kokių, nes domėjausi tuo jau ganėtinai senai, bet žinau, kad tai Europos miestai). Tose gatvėse, kur yra daugiau nei vienas ar du maršrutai ir kurie veža, pvz., iš Šiaurinės miesto dalies į miesto centrą ar dar gyliau, vienas maršrutas žūtbūt yra greitasis. Kalbant apie Fabijoniškes, S. Stanevičiaus gatvėje kursuoja 40, 53 ir 56, kurie visi veža bent jau iki Centro. Naudojant kitų miestų sėkmingą praktiką, vienas iš šių maršrutų būtų greitasis. Aš manau, kad juo galėtų būti 40, nes 53 aptarnauja didesnę dalį miesto, 56 - pagalba 53-am. Sujungus 40 ir 56 maršrutus, išeina GRA maršrutas, kurio kursavimo dažnis būtų labai geras.
    Tačiau keletą 56 maršruto autobusų galima atiduoti 53-am. Tie trumpi autobusai tikrai būtų atgaiva keleiviams, kadangi 53 maršrutas važiuotų žymiai dažniau (o šito jau seniausiai reikia).


    Dėl 7G. : Nepamirškite, kad Žirmūnai grynas lygintuvų rajonas. Troleibusai puikiai susitvarko su srautu, o 7G tiesiog maišysis po ratais ir viskas. Į Lazdynus yra paprastas 7, kuris važiuoja geriau ir greičiau. 7G galima būtų padaryti nebent panaikinus kažkokį maršrutą, bet tiek 6, tiek 17 reikalingi tokie, kokie yra.
    Aš jį siūliau ne kaip žūtbūtinį, o kaip perspektyvinį tada, kai 19 maršrutų būtų atiduoti privatininkams. Tai, kad Žirmūnai yra troleibusų rajonas nieko nesako, autobusai gali puikiai funkcionuoti kartu su troleibusais. Šiuo metu tiesiog tai būtų blogai iš finansinės dalies, nes būtų dubliavimasis. Tačiau jei tolimoje ateityje bus atsisakoma troleibusų, toks maršrutas ten būtų perspektyvinis ir naudingas.

    Dėl tvarkaraščių skaičiavimo: Skaičiuoti iš akies, kaip tai daroma čia negalima, nes tiek reiso laiką, tiek intervalą ir dažnį galima apskaičiuoti pagal formules, reikia tik pradinių duomenų.
    Pati SĮSP skaičiuoja iš akies, vien ko vertas pasisakymas, kad "31 maršrutas kursuoja kalnuotose vietovėse". Jie bent buvo toje miesto dalyje? Du kalnai visame maršrute ir jau autobusas važiuoja vien tik kalnais? Labiausiai linksmina pasisakymas, kad autobusai nevažiuoja greičiau tame maršrute. Koks protingai mąstantis vairuotojas specialiai važiuos greičiau tvarkaraščio? Mulkina keleivius ir jaučiasi teisingi.

    Aišku, galėjau tiesiog pasiųsti Jus kuo toliau, bet tiek jau to. Kartais parašote tikrai argumentuotų pranešimų. Bet jeigu norite argumentų iš mano pusės - tieisog parašykite PM. Ankščiau ar vėliau tikrai atsakysiu.
    Be abejo, lengviau pasiusti, nei įsigilinti.

    Comment


      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
      Nereguliuojamos perėjos išvis neturėtų būti svarbiu aspektu, kalbant apie maršrutų organizavimą. Stovėdamas prie šviesoforo, autobusas ilgiau užtrunka, nei pravažiuodamas nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Neprognozuojami pėstieji? Tai gal išvis Vilniuje reikia panaikinti maršrutus tose gatvėse, kur perėjos?
      Kaip tik į perėjas, šviesoforus, sankryžų tipus ir kelio dangą atsižvelgti reikia. Į reljefą taip pat. Savaime suprantama, tai turi būti proto ribose, o ne kaip yra su 31.

      Dėl 40/56 trasų dubliavimo - čia turbūt amžinas ginčas bus . Iš vienos pusės - nėra labai optimalu laikyti tokius maršrutus, iš kitos - nepatogumas keleiviams, kurie praras transportą, jei jie bus apjungti tarpusavy ar dar su kažkuo kitu.

      Dėl pasiūlymo su 3G - idėja visai nebloga ir tikrai jokie keleiviai dėl to nenukentėtų. Tik va 3 minučių šiai atkarpai nepakaks - reikia kokių 4.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Dėl pasiūlymo su 3G - idėja visai nebloga ir tikrai jokie keleiviai dėl to nenukentėtų. Tik va 3 minučių šiai atkarpai nepakaks - reikia kokių 4.
        Ir papildomo autobuso, kad nenukentėtų intervalas.

        Comment


          Pasistenksiu trumpai apie svarbiausius dalykus.

          Greitis. Jūs pats pasakėte, jog 3G važiuoja greitai. Ar nebutų papraščiau kitai mikrorajono pusei surasti kitokį sprendimą, nei 3G pratęsimas iki Kaimelio? Juolab, tas 3G pratęsimas neduos daug naudos, nes neapgriebs visų Fabijoniškių. Atkarpa L.Giros st - Šeškinės kalvos lieka be G. Todėl norint padaryti kažką kitai mikrorajono daliai, reikia ieškoti kitų sprendimų. Aš sutinku, kad 40 ir 56 sujungimas duotų tos naudos, bet kaip būtent jie turi būti sujungti, čia jau kitas klausimas, bet ne 3G sąskaita.

          Remiantis tokia logika, galima laisvai atsisakyti 40 ir 56 maršrutų kursavimo Šeškinės gatve (Ukmergės st.), nes šalia yra Gelvonų gatvė; atsisakyti kursavimo Taikos gatvėje - šalia Justiniškių gatvė; Pajautos gatvėje - šalia Vydūno g., išvis panaikinti visus maršrutus Karolininkšėse - šalia Laisvės pr. ir t.t.
          Neperlenkite lazdos. Aš sakiau, kad jau geriau eiti tas 3min pėstute, nei važiuoti garbės ratą per FŽ. Aš nesakiau, kad reikia naikinti maršrutus vien dėl to, kad šalia yra kažkas kita. Aš pasakiau konkretų pavyzdį, nes pats įsitikinau tuo, jog toje vietoje greičiau pasiekti Mandariną galima pėsčiomis. Ir 3G to tikrai nepagreitins.
          Patenkintų galbūt ir atsirastų, bet žvelgiant iš ekonominės pusės tai yra nenaudinga, nes tiesiog ten nėra tokių srautų, kad reikėtų triašių kas 3-4min.


          Dėl perėjų. TAI YRA LABAI SVARBU. Reikia ant kiekvienos perėjos statyti sviesoforą, su sąlyga, kad jis persijungs tik tada, kai atsiras norinčių eiti per perėja, t.y. kai žmogus paspaustų mygtuką ant stulpo. Nes žmogus gali išbegti labai staigiai, ypač vakare. Ir aš nesakiau, kad reikia naikinti maršrutus, aš sakiau, kad reikia užtikrinti saugų eismą.

          Dar kartą pasiakrtosiu. Prieš kažką darant, reikia užduoti klausimą ar tikrai tai yra reikalinga ir kam tai bus aktualu. 3G pratęsimas iki Kaimelio nieko doro neduos. Šiuo atveju daugiausia žmonių yra atkarpoje Fabų ž. - Akropolis. Jeigu daryt G maršrutą, reikia orjentuotis į juos, nes ten žmonių gyvena tikrai daugiau, nei Kaimelio ž apylinkėse.

          7G. Bent jau kolkas to tikrai nereikia. Ar troleibusai išties bus panaikinti, parodys aikas. O tada jau bus galima spręsti ar to reikia, ar ne.

          SĮSP skaičiuoja specialia programa, kurioje suvesti visi duomenys apie reljefus ir t.t. Žmonės nieko nekoreguoja, viską daro mašina. Dėl vairuotojų važiavimo anksčiau laiko: tai yra draudžiama ir galima susilaukti griežtų nuobaudų.

          Comment


            Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
            Greitis. Jūs pats pasakėte, jog 3G važiuoja greitai. Ar nebutų papraščiau kitai mikrorajono pusei surasti kitokį sprendimą, nei 3G pratęsimas iki Kaimelio? Juolab, tas 3G pratęsimas neduos daug naudos, nes neapgriebs visų Fabijoniškių. Atkarpa L.Giros st - Šeškinės kalvos lieka be G.
            Įdomus Tu. Buvau pateikęs 40G maršrutą kitai mikrorajono daliai, bet pasirodo jis buvo netinkamas tada, o dabar S. Stanevičiaus gatvėje jau G maršruto reikia.

            Dėl perėjų. TAI YRA LABAI SVARBU. Reikia ant kiekvienos perėjos statyti sviesoforą, su sąlyga, kad jis persijungs tik tada, kai atsiras norinčių eiti per perėja, t.y. kai žmogus paspaustų mygtuką ant stulpo.
            3G kursavimas iki Kaimelio žiedo yra nenaudingas finansiškai, o visame Vilniuje pristatyti šviesoforų - ekonomiškai naudinga? Jeigu kalbame apie finansinę dalį, reikėtų galvoti globaliau, "makroekonomiškai".

            SĮSP skaičiuoja specialia programa, kurioje suvesti visi duomenys apie reljefus ir t.t. Žmonės nieko nekoreguoja, viską daro mašina. Dėl vairuotojų važiavimo anksčiau laiko: tai yra draudžiama ir galima susilaukti griežtų nuobaudų.
            Iš čia iškyla tokie klausimai: kam reikalingas SĮSP, jeigu visą darbą atlieka kompiuteris; kam kalbėti nesąmones ir klaidinti keleivius viešais pasisakymais?

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Įdomus Tu. Buvau pateikęs 40G maršrutą kitai mikrorajono daliai, bet pasirodo jis buvo netinkamas tada, o dabar S. Stanevičiaus gatvėje jau G maršruto reikia.


              3G kursavimas iki Kaimelio žiedo yra nenaudingas finansiškai, o visame Vilniuje pristatyti šviesoforų - ekonomiškai naudinga? Jeigu kalbame apie finansinę dalį, reikėtų galvoti globaliau, "makroekonomiškai".


              Iš čia iškyla tokie klausimai: kam reikalingas SĮSP, jeigu visą darbą atlieka kompiuteris; kam kalbėti nesąmones ir klaidinti keleivius viešais pasisakymais?

              Šiuo atveju lazda turi 2 galus. Iš vienos pusės G maršrutas ten reikalingas, iš kitos - beveik visos stotelės jame yra reikalingos.

              Dėl šviesoforų Vilniuje taip, kai kuriuose vietose tai yra neefektyvu, tačiau pas mus ta sistema yra gan neblogai suderinta. Kamščiai susidaro dažniausiai dėl to, kad vairuotojai pramiega kažkiek laiko užsidegus žaliam signalui.

              Aš irgi manau, kad SĮSP yra nereikalingas tarpininkas. Galima palikti mažą jo dalį, kuri atsakinga už parkingus ir t.t.

              Comment


                Iš L.Giros g. nėra toli iki Tako st, be to galima važiuoti su 40/56 ir Šeškinėje persėsti į 3G.

                Pasiūlyta 3G trasa tai labiau važiavimas ratu, todėl daug keleivių nesurinktų. Tuo labiau, kad jau ir dabar į Fabijoniškių žiedą nėra jau tiek daug važiuojančių, išskyrus piko metą (trumpinti niekaip nesiūlau).

                Comment


                  Ar tikslinga grafikuose žymėti pertraukiamų autobusų (24, 3G, 53, 56) reisus nuo Fabijoniškių žiedo iki Kaimelio žiedo? Stoteles tai sako važiuojant tiek į atstovos vietos pusę, tiek į FŽ pusę
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Visais nuliniais reisais be keleivių ar su jais - yra pranešinėjamos stotelės.
                    Tik kokia prasmė būtų ten stoti, kai niekam tokiu laiku vienakryptis susisiekimas šiomis kryptimis nereikalingas?
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Pasiūlymai
                      A50 nuo st. Antakalnis darbo dienomis pratęsti iki Plytinės st.

                      43 Justiniškės–Šeškinė–Žaliasis tiltas–Centras ir 73Justiniškės–Centras–Naugarduko g.–Vilkpėdė
                      sujungti į vieną 43 Justiniškės–Šeškinė–Žaliasis tiltas–Centras–Naugarduko g.–Vilkpėdė maršruto gatvės: link Vilkpėdės Taikos g., Justiniškių g., Rygos g., Buivydiškių g., Ozo g., Šeškinės g., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Alberto Goštauto g., Juozo Tumo-Vaižganto g., Vinco Kudirkos g., Švitrigailos g., Naugarduko g., Vilkpėdės g.
                      stotelės link Vilkpėdės: st. Žiedas, st. Šiaurinė, Atžalyno st., st. Mykolo Biržiškos gimnazija, Taikos st., st. Justiniškės, Rygos st., st. Vaikų kaimas, Ukmergės st., Musninkų st., Dūkštų st., Šeškinės st., st. Saltoniškės, st. Lietuvos Sąjūdžio kelias, Konstitucijos pr., st. Europos aikštė, st. Žaliasis tiltas, st. Operos ir baleto teatras, Kražių st., st. Lukiškės, Mikalojaus Konstantino Čiurlionio st., Taraso Ševčenkos st., Švitrigailos st., Vytenio st., st. Migracijos valdyba, st. Burbiškės, st. Vilkpėdės žiedas.
                      link Justiniškių maršruto trasa: Vilkpėdės g., Naugarduko g., Švitrigailos g., Vinco Kudirkos g., Juozo Tumo-Vaižganto g., Alberto Goštauto g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Ukmergės g., Gelvonų g., Paberžės g., Šeškinės g., Dūkštų g., Buivydiškių g., Rygos g., Justiniškių g., Taikos g.
                      stotelės link Justiniškių: st. Vilkpėdės žiedas, st. Burbiškės, st. Migracijos valdyba, Naugarduko st., Vytenio st.,Taraso Ševčenkos st., Mikalojaus Konstantino Čiurlionio st., Kražių st., st. Operos ir baleto teatras, st. Žaliasis tiltas, st. Europos aikštė, Konstitucijos pr., st. Lietuvos Sąjūdžio kelias, st. Šeškinė, Ukmergės st., Dūkštų st., Musninkų st., Paberžės st., st. Gelvonėlis, st. Šeškinės kalvos, Siesikų st., st. Vaikų kaimas, Buivydiškių st., Rygos st., st. Justiniškės, Taikos st., st. Mykolo Biržiškos gimnazija, Atžalyno st., st. Šiaurinė, st. Žiedas.

                      A36 autobusų maršrutą Žalgirio g. – Balsiai – Naujaneriai – Pagubė ir A76 autobusų maršrutą Ateities g. – Sakališkės – Naujaneriai
                      į 36 autobusų maršrutą Žalgirio g. – Didlaukio g. – Ateities g. – Balsiai – Naujaneriai – Bireliai – Pagubė
                      66 autobusų maršrutą Žalgirio g. – Balsiai – Naujaneriai nuo St. Verkių Riešė nukreipti Krakiškių g., Avietyno g., Sakališkių g., iki St. Naujaneriai. Važiuotų šiomis gatvėmis: Verkių g., Kalvarijų g., Jeruzalės g., Žaliųjų ežerų g., Krakiškių g., Avietyno g., Sakališkių g., Krakiškių g., Žaliųjų ežerų g.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                        Pasiūlymai
                        A50 nuo st. Antakalnis darbo dienomis pratęsti iki Plytinės st.
                        Plytinės st. yra stotelė su labai mažu keleivių srautu, o ne transporto žiedas.

                        43 Justiniškės–Šeškinė–Žaliasis tiltas–Centras ir 73 Justiniškės–Centras–Naugarduko g.–Vilkpėdė
                        sujungti į vieną 43 Justiniškės–Šeškinė–Žaliasis tiltas–Centras–Naugarduko g.–Vilkpėdė
                        Kuriems galams? Kad į Vilkpėdę ilgi autobusai orą vežiotų ir keleiviai keiktųsi, kad reikia ratais per Žaliąjį tiltą važinėti?

                        A36 autobusų maršrutą Žalgirio g. – Balsiai – Naujaneriai – Pagubė ir A76 autobusų maršrutą Ateities g. – Sakališkės – Naujaneriai
                        į 36 autobusų maršrutą Žalgirio g. – Didlaukio g. – Ateities g. – Balsiai – Naujaneriai – Bireliai – Pagubė
                        O kas aptarnautų stoteles Kalvarijos, Pušynas ir Seminarija? Tik 66? Į Birelius vasarą tikrai niekas nesiųs ilgų mašinų. Ir pagalvok, kaip jaustis važiuojantiems iš Pagubės į darbą ryte, kai juos veža ekskursijomis per Birelius ir Didlaukio g.?

                        66 autobusų maršrutą Žalgirio g. – Balsiai – Naujaneriai nuo St. Verkių Riešė nukreipti Krakiškių g., Avietyno g., Sakališkių g., iki St. Naujaneriai. Važiuotų šiomis gatvėmis: Verkių g., Kalvarijų g., Jeruzalės g., Žaliųjų ežerų g., Krakiškių g., Avietyno g., Sakališkių g., Krakiškių g., Žaliųjų ežerų g.
                        Avietyno g. yra neasfaltuota ir per siaura autobusų eismui.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Plytinės st. yra stotelė su labai mažu keleivių srautu, o ne transporto žiedas.
                          Koks skirtumas ar Plytinės ar Senoji plytinė vis tiek keleivių bus į tą pusę.

                          Kuriems galams? Kad į Vilkpėdę ilgi autobusai orą vežiotų ir keleiviai keiktųsi, kad reikia ratais per Žaliąjį tiltą važinėti?
                          Tik piko metu, kitu metu važiuotų trumpi.
                          Kam reikalingi besidubliuojantys maršrutai didžiąją dalimi trasos? Būtų mažesnis dubliavimasis, nes visas stoteles gali apvažiuoti ir vienas maršrutas ir nei vienos neprarastų.

                          O kas aptarnautų stoteles Kalvarijos, Pušynas ir Seminarija? Tik 66? Į Birelius vasarą tikrai niekas nesiųs ilgų mašinų. Ir pagalvok, kaip jaustis važiuojantiems iš Pagubės į darbą ryte, kai juos veža ekskursijomis per Birelius ir Didlaukio g.?
                          O kam reikalingi besidubliuojantys maršrutai? Juos reikia sujungti padarant vieną bendrą.
                          Kalvarijos stotelę aptarnaus 35, 36 ir 66. O Pušynas ir Seminarija užteks ir 35 su 66 jos dažniausiai būna tuščios.
                          Ryte gali užsukti važiuojant link miesto, o po pietų atvirkščiai.

                          Avietyno g. yra neasfaltuota ir per siaura autobusų eismui.
                          Artimiausiu metu bus asfaltuota.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                            Koks skirtumas ar Plytinės ar Senoji plytinė vis tiek keleivių bus į tą pusę.
                            Skirtumas yra.

                            Kam reikalingi besidubliuojantys maršrutai didžiąją dalimi trasos? Būtų mažesnis dubliavimasis, nes visas stoteles gali apvažiuoti ir vienas maršrutas ir nei vienos neprarastų.
                            Prarastų ir maršrutai tikrai nesidubliuojantys ant tiek, kad reikėtų kažką keisti.

                            O kam reikalingi besidubliuojantys maršrutai? Juos reikia sujungti padarant vieną bendrą.
                            Tai nereiškia, kad reikia viską imti apjunginėti.

                            O Pušynas ir Seminarija užteks ir 35 su 66 jos dažniausiai būna tuščios.
                            Nereikia dar labiau bloginti susisiekimo.

                            Ryte gali užsukti važiuojant link miesto, o po pietų atvirkščiai.
                            Vis tiek ratais-kvadratais važiuos tuo metu, kai važiuoja daugiausia keleivių.

                            Artimiausiu metu bus asfaltuota.
                            Tai vis tiek nereiškia, kad ji bus tinkama autobusų eismui.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Skirtumas yra.
                              Jokio skirtumo nėra.

                              Prarastų ir maršrutai tikrai nesidubliuojantys ant tiek, kad reikėtų kažką keisti.
                              Nieko jie neprarastų.

                              Tai nereiškia, kad reikia viską imti apjunginėti.
                              Tai geriau, kad vienas visada paskui kitą tuščias važinėtų tuo pačiu maršrutu dubliuodamas didžiąją dalį ankstesnio maršrutą? Kaip tik tokie turėtų būti apjungti.

                              Nereikia dar labiau bloginti susisiekimo.
                              Nieks jo neblogina, o kaip tik gerinamas jis yra.

                              Vis tiek ratais-kvadratais važiuos tuo metu, kai važiuoja daugiausia keleivių.
                              Kur ratais - kvadratais važiuos? Juk A116, A35, A82 tai nevažiuoja ratais kvadratais, tai čia irgi būtų tas pats kaip A116, A35 , A82, tiesiog užsuktų kai kuriais reisais į Birelius.

                              Tai vis tiek nereiškia, kad ji bus tinkama autobusų eismui.
                              Jį yra tinkama autobusų eismui, nes ją autobusų eismas buvo numatytas apie 1986 m. ir tikrai ją autobusai važiuos.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Tvarkaraštyje besidubliuojantis maršrutas su klaida

                                Kur/kam priduot kad sutvarkytų?
                                Kol pirštu nepabaksnosi panašu taip ir kabės tie Juodšilai…

                                Comment


                                  Tiems, kurie sudaro tuos grafikus, t.y. Susisiekimo paslaugoms. Rašykit el. paštu info@vilniustransport.lt
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Pateikiu du pasiūlymus, kurie tikrai gali būti neįgyvendinami, tačiau man įdomi Jūsų nuomonė.

                                    1 pasiūlymas: 55 Lazdynai - L. Asanavičiūtės g. - Laisvės pr. - Fabijoniškės - Santariškės. Trasa: Šiltnamių g., Erfurto g., Architektų g., Laisvės pr., Sausio 13-osios g., L. Asanavičiūtės g., A. P. Kavoliuko g., I. Šimulionio g., Laisvės pr., Ateities g., Jeruzalės g., Santariškių g. Nors atstumas tarp Laisvės pr. ir L. Asanavičiūtės g. nėra pernelyg didelis, tačiau visi Karoliniškių troleibusų maršrutai veža link Centro arba į Stotį, nei vienas neveža į šiaurinę miesto dalį. Kadangi a55 dubliuoja 2G ir t16, keleiviai nepatogumų nepajaustų, tuo labiau, kad sutaupytų laiko, nes nereikėtų eiti iki Laisvės pr.

                                    2 pasiūlymas: 116 Lazdynėliai - Gudelių šilas - A. J. Povilaičio g. - Centras. Atgal: Centras - Gudelių šilas - Lazdynėliai.
                                    Trasa būtų: Lazdynėlių g., Erfurto g., Gudelių g., M. Mironaitės g., Gudelių g., Architektų g., Laisvės pr., Sausio 13-osios g., I. Šimulionio g., A. J. Povilaičio g., T. Narbuto g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g.
                                    Atgal: J. Tumo-Vaižganto g., Lukiškių g., T. Narbuto g., Laisvės pr., Architektų g., Erfurto g., Gudelių g., M. Mironaitės g., Gudelių g., Erfurto g., Lazdynėlių g.
                                    Dabartinė a116 maršruto trasa visiškai dubliuoja a49, todėl manau, kad būtų tikslinga nukreipti a116 į Lazdynėlius, ypač kai jie turi maršrutą tik į Centrą. Tokiu būdu, jie galės nuvažiuoti ir į Laisvės pr., ir į T. Narbuto g., kur galėtų atlikti persėdimus. A. Šimulionio ir A. J. Povilaičio gatvėse jis būtų privežamasis maršrutas prie pagrindinių gatvių (taipogi tik į vieną pusę). Pratęsimas iki Lukiškių aikštės užtikrintų papildomas persėdimo galimybes.

                                    Comment


                                      55 reikia padazninti ir paleisti trumpus autobusus.

                                      Comment


                                        Dėl 55 - dėl to užsukimo niekas nenukentės, bet nelabai matau tame prasmės. Atstumas iki Laisvės pr. esančiu stotelių yra labai nedidelis, be to, po transporto reformos praėjo jau beveik aštuoni mėnesiai, keleivių įpročiai neišvengiamai turėjo pasikeisti, todėl dauguma keleivių (na, apart vyresnio amžiaus), eis į Laisvės prospekte esančias stoteles, kur yra ir kitų maršrutų ta pačia kryptimi (T16, kai kur 2G), vietoj to, kad derintis prie pakankamai retai kursuojančio 55.

                                        Dėl 116 - na, mano nuomonė panaši. Pritariu dėl 116 maršruto nukreipimo į Lazdynėlius (priežastis tame, kad vieninteliu Bukčiu maršrutu (A49) autobusai kursuoja kur kas dažniau negu vieninteliu Lazdynėlių maršrutu (A21). Bet prątesimas iki centro nemanau, kad reikalingas. Tiek iš Lazdynų, tiek iš Karoliniškių (išskyrus tai, kad T1 galėtų kursuoti ir dažniau), tiek tuo labiau iš Žvėryno yra ir kitų alternatyvų pasiekti centrinę miesto dalį. O iš Gudelių abejoju, ar kažkas tokiais ratais į centrą važiuos. Dėl sukinėjimųsi per Sausio 13-osios ir A.J. Povilaičio gatves- tokia pati nuomonė kaip ir dėl 55- niekas nelauks vos kartą į valandą važiuojančio autobuso, užuot paėjęs kelis šimtus metrų iki pagrindinių stotelių. O dažninti 116 maršrutą poreikio tikrai nėra- jis 90 proc. dubliuoja tiek 49, tiek 59 maršrutus.

                                        Vat kokį maršrutą siūlyčiau pratęsti iki centro (iki Lukiškių) - tai 63. Būtų visose stotelėse stojantis 4G "pagalbininkas", skirtas Naująjai Pilaitei bei keleiviams, kurie lipa, tarkim Žvėryno bei Panoramos stotelėse. Darbo dienomis važiuotų 2 autobusai visą dieną ir 1 piko metu (vienas iš pamaininių, iki 19 val. važiuotų į Karveliškes), poilsio dienomis - 1 visą dieną ir 1 vienos pamainos (vienpamainis - į Karveliškes). Vėlinių dienomis ilgi autobusai ir toliau kursuotų maršrutu Žvėrynas - Karveliškės, tik jau kitu numeriu (pvz: 83).
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Vat kokį maršrutą siūlyčiau pratęsti iki centro (iki Lukiškių) - tai 63. Būtų visose stotelėse stojantis 4G "pagalbininkas", skirtas Naująjai Pilaitei bei keleiviams, kurie lipa, tarkim Žvėryno bei Panoramos stotelėse. Darbo dienomis važiuotų 2 autobusai visą dieną ir 1 piko metu (vienas iš pamaininių, iki 19 val. važiuotų į Karveliškes), poilsio dienomis - 1 visą dieną ir 1 vienos pamainos (vienpamainis - į Karveliškes). Vėlinių dienomis ilgi autobusai ir toliau kursuotų maršrutu Žvėrynas - Karveliškės, tik jau kitu numeriu (pvz: 83).
                                          Nuo toliausios Naujosios Pilaitės vietos iki Vydūno g. yra apie 700-800 metrų (nuo arčiausios - 400 m); ganėtinai toli, todėl galima sutikti su tokiu pasiūlymu. Tačiau Pilaitėje jo galinis punktas galėtų būti Karaliaučiaus žiedas.

                                          P.S. Tačiau tokioje vietovėje kaip Naujoji Pilaitė (miestelis mieste), jeigu čia būtų Vakarų Europos šalis, kursuotų autobusas ne Pilaitės pr., o M. Mažvydo g., Simonaitytės, Jankaus gatvėmis ir t.t. Mums tikrai yra kur tobulėti šiuo klausimu. Ypač svarbu pakeisti mąstymą "niekas tavęs neveža nuo durų iki durų". Veža ir dar kaip (net JAV miesteliuose, nors JAV didelė automobilizacija)
                                          Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2014.02.27, 23:08.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X