Teko čia ilgai pagalvoti kaip pagerinti maršrutus Vilniuje. Rodau Jums savo pasiūlymus:
1) 40 sujungti su 56. Siūlyčiau tokią trasą: S. Neries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., M. Šleževičiaus g., Visorių g., Ateities g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Paberžės g., Šeškinės g., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., Lukiškių g., Geležinio Vilko g., Ukmergės g., Ozo g., Ukmergės g., Šeškinės g. (Ukmergės st., Dūkštų st., Musninkų st.), Paberžės g., Gelvonų g., S. Stanevičiaus g., Ateities g., Visorių g., Šleževičiaus g., L. Giros g., P. Žadeikos g., S. Neries g.
Nauda akivaizdi: 14 autobusų viename maršrute, kurie sujungs Fabijoniškes su Centru. Taip pat atsirastų galimybė naikinti 2 autobuso maršrutą Šeškinė – Oro uostas. Užsukimas į Ateities gatvę pagerins Baltupių studentų gyvenimą, kuriems iš Centro reikia pasiekti MRU (10 autobuso maršrutas skirtas aptarnauti Kalvarijų gatvę).
2) 2 autobuso maršrutą siūlyčiau nenaikinti, o trumpinti Oro uostas – Lukiškės. Žinant, kad ateityje bus 3 GRA Oro uostas – Fabijoniškės, šis 2 autobusas galėtų pagerinti susisiekimą tiems gyventojams, kur nestos 3 GRA. Palikę 6 autobusus kursuoti šioje trasoje (20 min), tai gautųsi visai padorus, vos ne „troleibusiškas“ kursavimo dažnis.
3) 33 autobuso maršrutą galima trumpinti iki Ateities gatvės. Taip pat leisti kiek kitokia trasa: <...>, Rinktinės g., Minties g., Žirmūnų g., Verkių g., Žvalgų g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g.
4) Keičiant 33 autobuso maršrutą, 10 autobuso maršrutą siūlyčiau pratęsti iki Pašilaičių žiedo, pridedant papildomus autobusus iš 2 autobuso maršruto.
5) Mickūnų ir Grigaičių gyventojams susiduriant su nepatogumais, siūlyčiau iš esmės pertvarkyti situaciją toje nutolusioje miesto dalyje.
5.1.) 67 maršrutą jungti su 4 maršrutu ir leisti trasa Mickūnai – Naujoji Vilnia – A. Kojelavičiaus g. – Senamiestis – Centras. Trasa: Vilniaus g., Pramonės g., Linksmoji g. (užvažiuoja į Naujosios Vilnios žiedą), Linksmoji g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Zarasų g., Subačiaus g., Maironio g., B. Radvilaitės g., T. Vrublevskio g., Žygimantų g., A. Goštauto g., Vasario 16-osios g.
Tai leis keleiviams be papildomų persėdimų pasiekti miesto Centrą.
5.2.) Tuo tarpu 37 maršrutą siūlyčiau taip pat keisti iš pagrindų. Optimaliausia trasa būtų Šiaurės miestelis – Rokantiškės – Kalno g. – Grigaičiai. Trasa: P. Lukšio g., Žirmūnų g., Šilo g., Viršupio g., Rokantiškių g., Kalno g., Šiaurės g., Dūmų g., Pergalės g. 14 autobuso maršrutą galima būtų panaikinti.
6) 18 autobuso maršrutą reikėtų dažninti dienos metu, taip suteikiant galimybę Pupojų, Galgių gyventojams labiau naudotis šiuo maršrutu.
7) 39 autobuso maršrutą reikėtų jungti su 38 maršrutu. Trasa būtų tokia: Balžio g., Nemenčinės pl., Kairėnų g., Šilėnų g. (iki stotelės Aukštoji Veržuva), Šilėnų g., Kairėnų g., Plytinės g., Dvarčionių g., Keramikų g., Dvarčionių g., Plytinės g., Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Lizdeikos g. Pagrindinė trasa ir liktų Antakalnis – Šilėnai, bet kai kuriais reisais (kartą per valandą), autobusas važiuotų į Balžio g.
Kol kas reikalingų pasikeitimų tik tiek pastebėjau, kai turėsiu laiko, dar labiau analizuosiu keleivių srautus ir keleivių poreikius šiai dienai.
1) 40 sujungti su 56. Siūlyčiau tokią trasą: S. Neries g., P. Žadeikos g., L. Giros g., M. Šleževičiaus g., Visorių g., Ateities g., S. Stanevičiaus g., Gelvonų g., Paberžės g., Šeškinės g., Ukmergės g., Konstitucijos pr., Kalvarijų g., A. Goštauto g., J. Tumo – Vaižganto g., Lukiškių g., Geležinio Vilko g., Ukmergės g., Ozo g., Ukmergės g., Šeškinės g. (Ukmergės st., Dūkštų st., Musninkų st.), Paberžės g., Gelvonų g., S. Stanevičiaus g., Ateities g., Visorių g., Šleževičiaus g., L. Giros g., P. Žadeikos g., S. Neries g.
Nauda akivaizdi: 14 autobusų viename maršrute, kurie sujungs Fabijoniškes su Centru. Taip pat atsirastų galimybė naikinti 2 autobuso maršrutą Šeškinė – Oro uostas. Užsukimas į Ateities gatvę pagerins Baltupių studentų gyvenimą, kuriems iš Centro reikia pasiekti MRU (10 autobuso maršrutas skirtas aptarnauti Kalvarijų gatvę).
2) 2 autobuso maršrutą siūlyčiau nenaikinti, o trumpinti Oro uostas – Lukiškės. Žinant, kad ateityje bus 3 GRA Oro uostas – Fabijoniškės, šis 2 autobusas galėtų pagerinti susisiekimą tiems gyventojams, kur nestos 3 GRA. Palikę 6 autobusus kursuoti šioje trasoje (20 min), tai gautųsi visai padorus, vos ne „troleibusiškas“ kursavimo dažnis.
3) 33 autobuso maršrutą galima trumpinti iki Ateities gatvės. Taip pat leisti kiek kitokia trasa: <...>, Rinktinės g., Minties g., Žirmūnų g., Verkių g., Žvalgų g., Kalvarijų g., Didlaukio g., Baltupio g.
4) Keičiant 33 autobuso maršrutą, 10 autobuso maršrutą siūlyčiau pratęsti iki Pašilaičių žiedo, pridedant papildomus autobusus iš 2 autobuso maršruto.
5) Mickūnų ir Grigaičių gyventojams susiduriant su nepatogumais, siūlyčiau iš esmės pertvarkyti situaciją toje nutolusioje miesto dalyje.
5.1.) 67 maršrutą jungti su 4 maršrutu ir leisti trasa Mickūnai – Naujoji Vilnia – A. Kojelavičiaus g. – Senamiestis – Centras. Trasa: Vilniaus g., Pramonės g., Linksmoji g. (užvažiuoja į Naujosios Vilnios žiedą), Linksmoji g., Pramonės g., Dūmų g., Šiaurės g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Zarasų g., Subačiaus g., Maironio g., B. Radvilaitės g., T. Vrublevskio g., Žygimantų g., A. Goštauto g., Vasario 16-osios g.
Tai leis keleiviams be papildomų persėdimų pasiekti miesto Centrą.
5.2.) Tuo tarpu 37 maršrutą siūlyčiau taip pat keisti iš pagrindų. Optimaliausia trasa būtų Šiaurės miestelis – Rokantiškės – Kalno g. – Grigaičiai. Trasa: P. Lukšio g., Žirmūnų g., Šilo g., Viršupio g., Rokantiškių g., Kalno g., Šiaurės g., Dūmų g., Pergalės g. 14 autobuso maršrutą galima būtų panaikinti.
6) 18 autobuso maršrutą reikėtų dažninti dienos metu, taip suteikiant galimybę Pupojų, Galgių gyventojams labiau naudotis šiuo maršrutu.
7) 39 autobuso maršrutą reikėtų jungti su 38 maršrutu. Trasa būtų tokia: Balžio g., Nemenčinės pl., Kairėnų g., Šilėnų g. (iki stotelės Aukštoji Veržuva), Šilėnų g., Kairėnų g., Plytinės g., Dvarčionių g., Keramikų g., Dvarčionių g., Plytinės g., Saulėtekio al., Nemenčinės pl., Lizdeikos g. Pagrindinė trasa ir liktų Antakalnis – Šilėnai, bet kai kuriais reisais (kartą per valandą), autobusas važiuotų į Balžio g.
Kol kas reikalingų pasikeitimų tik tiek pastebėjau, kai turėsiu laiko, dar labiau analizuosiu keleivių srautus ir keleivių poreikius šiai dienai.
Comment