Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ten dauguma gyventojų turi automobilius. Užteks čia iš savęs daryti klouną su savo nesąmoningais pasiūlymais
    Netiesa. VT keleivių ten pakanka.

    Comment


      Parašė Pilaitis
      Pamaščiau dėl Pilaitės maršrutų - ką retinti, ką dažninti, o ką - naikinti. P.S Kai kuriems galiu atrodyti kaip autobusas36, tačiau manau šie pakeitimai bus tik į gerają pusę.
      Taigi:
      75 važiuoja tik darbo dienomis apie 45 min intervalu. Galima važiuoti tik piko metu, t. y. nuo 6:30 iki 8:30 ir nuo 14:00 iki 18:30. Važiuoja tik Mercedes-Benz O405N2Ü CNG.
      54 važiuoja tik piko metu (kaip : žr. 75). Intervalas apie 60 min, važiuoja tik ilgi ir darbo dienomis. Važiuoja tik MB O405G.
      30 Važiuoja Mettal pateikta trasa (per Smalinės g.). Kiekviena diena, du autobusai .
      47 Važiuoja tik trumpi, tačiau 15 autobusų. Trasa per Pilaitės pr.

      Tai tokie pakeitimai...
      Kaip tik nereik darbo dieną trumpų autobusų 47 maršrute. Geriau ekspermentui paleisti vieną ilgą autobusą savaitgalį, ypač renginių metu. Nes girdėjau, kad vairuotojai, pagailėdami vaikų, įsileidžia į kabiną (jei kabina būna atskirta nuo salono)
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė Pilaitis
        Gal verta taupimo sumetimais :
        a56 sutrumpinti iki Stanevičiaus st. (trasa kaip iki 2002 metų)
        a73 sutrumpinti iki Lelijos st.
        a27 priversti užsukti iki Šilo st. (jeigu apsisuks(tik ne kapinių lankymo sezonu)), užtat a37 panaikinti.
        22a pabandyti sujungti su a21. Turbūt dėl šito teks 49 užsukti į Lazdynėlius arba kai kuriais reisais 21 leisti senają trasa. Stotelės : Architektų st., Riešutų (atgal Šalnos st.), Lazdynai (link centro), Žeručio st. (link centro), Erfurto st. (link centro), Akacijų st., Paukščių takas (link centro), Ryto st., Ąžuolo st., Parodų rūmai, Miškiniai, Eigulių st., Gerosios Vilties st., Savanorių st., Vingis, S. Konarskio st., Algirdo st., Trakų/Reformatų st., Islandijos/Centro poliklininka, (atgal Pamėnkalnio st.), Lukiškių st., Lukiškių žiedas.
        Kai kuriais a33 reisus sutrumpinti iki buvusios Paupio stotelės.
        t18 sutrumpinti iki Valkininkų stotelės. Tegul ten važiuoja t15.
        1. Apie A27 jau buvo šnekėta...
        2. Hm, gal ir vertėtų pagalvoti dėl jungimo A21+A22, bet dėl A21 trasos pakeitimo nesutinku... Tuomet tektų pratęsti iki Lukiškių A21
        3. Aš gi siūliau, kad T18 gali keliais reisais ryte ir keliais vakare (kaip T15) važiuot iki Titnago stotelės, panaikinant T18A
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          1. Apie A27 jau buvo šnekėta...
          2. Hm, gal ir vertėtų pagalvoti dėl jungimo A21+A22, bet dėl A21 trasos pakeitimo nesutinku... Tuomet tektų pratęsti iki Lukiškių A21
          3. Aš gi siūliau, kad T18 gali keliais reisais ryte ir keliais vakare (kaip T15) važiuot iki Titnago stotelės, panaikinant T18A
          Prašau atidžiau skaityk. a21 ir važiuos iki Lukiškių. pažiurėk stotelių seką.
          Kažkaip negirdėjau dėl t18A ir a27..

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Prašau atidžiau skaityk. a21 ir važiuos iki Lukiškių. pažiurėk stotelių seką.
            Kažkaip negirdėjau dėl t18A ir a27..
            Pasiskaityk ankstesnius puslapius, rasi ir atsakymą apie A27 maršrutą, ir apie mano pasiūlytą T18. Pats, beje, tam pritarei
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Kad kiekvienas tavo pasiūlymas nebūtų iš piršto laužtas ir vien dėl "kryžiuko", pirma reikia pateikti konkrečiai kas dabartinėje trasoje netenkina. Tada pateikti siūlomą trasą ir argumentuotai paaiškinti, kodėl taip bus geriau. Jeigu trasa bus keičiama, nurodyti alternatyvas toms atkarpoms, kurios nebus aptarnaujamos to maršruto.

              Pakomentuosiu tavo siūlymus.

              Parašė Pilaitis
              75 važiuoja tik darbo dienomis apie 45 min intervalu. Galima važiuoti tik piko metu, t. y. nuo 6:30 iki 8:30 ir nuo 14:00 iki 18:30. Važiuoja tik Mercedes-Benz O405N2Ü CNG.
              54 važiuoja tik piko metu (kaip : žr. 75). Intervalas apie 60 min, važiuoja tik ilgi ir darbo dienomis. Važiuoja tik MB O405G.
              Intervalas tikrai per mažas, o darbo laikas - akivaizdus susisiekimo pabloginimas. Autobusų modelio priskyrimas maršrutui (o juo labiau trumpo autobuso 75-am), atrodo kaip pasityčiojimas iš keleivių. Juolab, kad siūlomas intervalas kertasi su tavo paties asmeniniais nusiskundimais dėl perpildyto 54.

              30 Važiuoja Mettal pateikta trasa (per Smalinės g.). Kiekviena diena, du autobusai .
              Ten yra tik rožinės svajonės, kurios tik iš dalies yra galimos, jei po kokių 50 metų būtų pastatyti tam tikri infrastruktūros objektai. Be to, naujuoju Pilaitės pr. ir Pajautos st. lieka be reguliaraus susisiekimo. Kaip pilaitiškis, turėtum žinoti, kad minėtoje stotelėje reguliariai į 30 autobusą įlipa keleiviai su neįgaliojo vežimėliais.

              47 Važiuoja tik trumpi, tačiau 15 autobusų. Trasa per Pilaitės pr.
              O tai kas važiuos Vydūno gatve? 54 ir 75 tik piko metu kas 30-45 min., o turint omenyje, kad vieno intervalas būtų didesnis už kitą, tai tarpas tarp 54 ir 75 sudarytų 0 min.
              15 trumpų autobusų??? Tu tikriausiai juokauji? 10 ilgų rytais tam tikrais reisais traška-braška, o pagal tave vos 15 trumpų turi išvežti iš Pilaitės ne tik savo keleivius, bet ir potencialius keleivius tų 8 ilgų autobusų, kuriuos siūlai nuimti nuo 54 su 75.

              Parašė Pilaitis
              Gal verta taupimo sumetimais :
              a56 sutrumpinti iki Stanevičiaus st. (trasa kaip iki 2002 metų)
              Kada paskutinį kartą buvai prie to žiedo, jei išvis buvai? Ta mažytė aikštelė labai pagelbėja tiems, kurių automobiliai netelpa kiemuose. Šiame maršrute taupyti reikia važiavimo laiką (t.y. jį mažinti), o ne nuvažiuotus kilometrus.

              a73 sutrumpinti iki Lelijos st.
              Jeigu jo dar nesutrumpino iki Lelijos st., reiškia poreikis važiuoti iki Vilkpėdės ligoninės yra. Be to, čia vienintelis VT poilsio dienomis iki ten.

              a27 priversti užsukti iki Šilo st. (jeigu apsisuks(tik ne kapinių lankymo sezonu)), užtat a37 panaikinti.
              Teisingai. Pastatyti kokį policininką prie vairuotojo. Vairuotojas spyriosis "ne, nenoriu aš ten važiuoti", o policininkas jį privers važiuoti: "važiuok arba teises atimsiu / baudą išrašysiu".
              Kaip 27 maršrutas pakeis 37, važiuojantį į Rokantiškes, užsukdamas iki Šilo tilto??? Jeigu bent pažiūrėtum į savo taip mėgiamą Vilniaus žemėlapį, pamatytum, kad Rokantiškėse yra ne tik kapinės, bet ir didžiulis sodų-privačių namų masyvas.

              22a pabandyti sujungti su a21.
              Toliau kas parašyta, galima ir neskaityti. Tu bent atsidarei šių maršrutų trasas Lazdynuose? Negi nesimato, kad jie aptarnauja visiškai skirtingas Lazdynų dalis? Tie, kam reikia 22, niekad nesės į 21 ir atvirkščiai.

              Kai kuriais a33 reisus sutrumpinti iki buvusios Paupio stotelės.
              Vėl pasiūlymas dėl kryžiuko, kad "būtų naudojamas kadaise panaikintas ir šiuo metu gausiai užstatytas automobiliais žiedas. Matau, kad nė karto nesi važiavęs 33 iki pat Gurių, todėl nežinai, kad iki ten žmonių važiuoja pakankamai kiekvienu reisu.

              t18 sutrumpinti iki Valkininkų stotelės. Tegul ten važiuoja t15.
              Tai kodėl gi tada būtent T18, o ne T18A rytais darbo dienomis važiuoja papildomi troleibusai, kurie netgi pereina iš 7 ir 8 maršrutų? Kas ten dieną parveš moksleivius iš mokyklos? Ne piko metu T18 važiuoja minimaliai retai, kad būtų užtikrintas patogus susisiekimas aplink Titnago g. išsibarsčiusiems gyvenamiesiems namams. Toks pasiūlymas kertasi su tavo "troleibusų išsaugojimo" politika.

              Parašė Pilaitis
              Dar gal verta a4 sutrumpinti iki Tilto st...
              Kokio dar Tilto st.? Čia kur tokia stotelė yra? Jeigu tu apie Liubarto tiltą, tai čia absurdas. Kaip rusai sako, "поменял шило на мыло" (tu turėtum suprast).
              Paskutinis taisė Mettal; 2012.11.18, 10:17.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Kad kiekvienas tavo pasiūlymas nebūtų iš piršto laužtas ir vien dėl "kryžiuko", pirma reikia pateikti konkrečiai kas dabartinėje trasoje netenkina. Tada pateikti siūlomą trasą ir argumentuotai paaiškinti, kodėl taip bus geriau. Jeigu trasa bus keičiama, nurodyti alternatyvas toms atkarpoms, kurios nebus aptarnaujamos to maršruto.

                Pakomentuosiu tavo siūlymus.



                Intervalas tikrai per mažas, o darbo laikas - akivaizdus susisiekimo pabloginimas. Autobusų modelio priskyrimas maršrutui (o juo labiau trumpo autobuso 75-am), atrodo kaip pasityčiojimas iš keleivių. Juolab, kad siūlomas intervalas kertasi su tavo paties asmeniniais nusiskundimais dėl perpildyto 54.
                Patikėk, dienos metu 75 būna tuštokas. Kita vertus, galima intervalą padidinti. 54 intervalas mažinamas dėl 47 dažninimo. Tesiog 47 atliktų ,,Pilaitės tramvajų`` funkcija, t.y. važiuotų Pilaitės pr.
                Ten yra tik rožinės svajonės, kurios tik iš dalies yra galimos, jei po kokių 50 metų būtų pastatyti tam tikri infrastruktūros objektai. Be to, naujuoju Pilaitės pr. ir Pajautos st. lieka be reguliaraus susisiekimo. Kaip pilaitiškis, turėtum žinoti, kad minėtoje stotelėje reguliariai į 30 autobusą įlipa keleiviai su neįgaliojo vežimėliais.
                Po 50 metų? Iš kur tokios kainos? Netgi Gedimino universiteto VT plane yra taip:
                VT Pilaitės pr., Smalinės ir Karaliaučiaus gatvėse. Vydūno g. - nieko. Jeigu būtų VT Smalinės g., tai 47 seniai kursuotu Pilaitės pr.


                O tai kas važiuos Vydūno gatve? 54 ir 75 tik piko metu kas 30-45 min., o turint omenyje, kad vieno intervalas būtų didesnis už kitą, tai tarpas tarp 54 ir 75 sudarytų 0 min.
                15 trumpų autobusų??? Tu tikriausiai juokauji? 10 ilgų rytais tam tikrais reisais traška-braška, o pagal tave vos 15 trumpų turi išvežti iš Pilaitės ne tik savo keleivius, bet ir potencialius keleivius tų 8 ilgų autobusų, kuriuos siūlai nuimti nuo 54 su 75.
                15 trumpų vietoj 10 ilgų = dažninimas. T.y. 47 važiuoja dažnai, tad likusius galima paretinti.

                Kada paskutinį kartą buvai prie to žiedo, jei išvis buvai? Ta mažytė aikštelė labai pagelbėja tiems, kurių automobiliai netelpa kiemuose. Šiame maršrute taupyti reikia važiavimo laiką (t.y. jį mažinti), o ne nuvažiuotus kilometrus.
                Google earth yra 2011 metų palydovinis vaizdas. Remiuosi pagal jį. Reikia uždrausti ten stovėjimą. Gan netoli yra mokama aikštelė, tačiau už savo metalinį arklį galima užmokėti. Išetis - VT



                Jeigu jo dar nesutrumpino iki Lelijos st., reiškia poreikis važiuoti iki Vilkpėdės ligoninės yra. Be to, čia vienintelis VT poilsio dienomis iki ten.
                Sorry, kad neparašiau, jog 73 sutrumpintas bus tik d.d.


                Teisingai. Pastatyti kokį policininką prie vairuotojo. Vairuotojas spyriosis "ne, nenoriu aš ten važiuoti", o policininkas jį privers važiuoti: "važiuok arba teises atimsiu / baudą išrašysiu".
                Kaip 27 maršrutas pakeis 37, važiuojantį į Rokantiškes, užsukdamas iki Šilo tilto??? Jeigu bent pažiūrėtum į savo taip mėgiamą Vilniaus žemėlapį, pamatytum, kad Rokantiškėse yra ne tik kapinės, bet ir didžiulis sodų-privačių namų masyvas.
                Gerai matosi, kad norėjai prisikabinti. Kokio Šilo tilto? Argi Rokantiškėse nėra Šilo st.?
                O šalia kapinių važiuoja 115 mikriukas.



                Toliau kas parašyta, galima ir neskaityti. Tu bent atsidarei šių maršrutų trasas Lazdynuose? Negi nesimato, kad jie aptarnauja visiškai skirtingas Lazdynų dalis? Tie, kam reikia 22, niekad nesės į 21 ir atvirkščiai.
                Tu turbūt neskaitei stotelių sekos. Oslo gatvėje ankščiau ar vėliau VT dings dėl gatvės A kategorijos. Be to, 21 važiuos lygiai taip kaip 22 (neaptarnaujama bus tik Pamėnkalnio ir M.K.Čiurlionio st., tačiau netoli paeiti iki Algirdo ar Lukiškių stotelių).


                Vėl pasiūlymas dėl kryžiuko, kad "būtų naudojamas kadaise panaikintas ir šiuo metu gausiai užstatytas automobiliais žiedas. Matau, kad nė karto nesi važiavęs 33 iki pat Gurių, todėl nežinai, kad iki ten žmonių važiuoja pakankamai kiekvienu reisu.
                Kažkada išvis iki Gurių niekas nevažiavo. Paupio žiedas neužstatytas. Teko ten kova ir rūgpjūti apsilankyti.


                Tai kodėl gi tada būtent T18, o ne T18A rytais darbo dienomis važiuoja papildomi troleibusai, kurie netgi pereina iš 7 ir 8 maršrutų? Kas ten dieną parveš moksleivius iš mokyklos? Ne piko metu T18 važiuoja minimaliai retai, kad būtų užtikrintas patogus susisiekimas aplink Titnago g. išsibarsčiusiems gyvenamiesiems namams. Toks pasiūlymas kertasi su tavo "troleibusų išsaugojimo" politika.
                Be komentarų.. Argi būtina rėkti ir pereiti prie puolamojo tono?



                Kokio dar Tilto st.? Čia kur tokia stotelė yra? Jeigu tu apie Liubarto tiltą, tai čia absurdas. Kaip rusai sako, "поменял шило на мыло" (tu turėtum suprast).
                Žinoma, apsurdas, kad nežinai 88 stotelės Tilto st., kuri randasi Tilto g.

                Comment


                  Pilaičiui:

                  1)Netikiu, kad 75 maršrutas gali būti dienos metu tuštokas. Nežinau, galbūt jau į Pilaitę atvažiuoja tuščias, bet atkarpoje Santariškės – Šeškinė – Justiniškės jis važiuoja normaliai užpildytas (ypač kai pasibaigia paskaitos Baltupiuose).

                  2) 33 į Gurius privalo važiuoti, nes Pavilnys tada išvis liktų su vienu 31 (ir tas tik mažą dalį Pavilnio ima, jau nekalbu apie Gurius). Ir keleivių jis irgi pakankamai turi. Sakyti, kad kažkada jis į Gurius nevažiavo nėra tikslinga, nebent tu nori, kad padaugėtų dar daugiai mašinų Vilniuje.

                  3) 4 maršrutą išvis reikia naikinti Pylimo gatvėje, jau nekalbu apie pratęsimą iki Tilto stotelės. 4 reikėtų būtinai nukreipti iki Stoties žiedo. VGTU‘šnikai siūlė jį pratęsti iki Vilkpėdės, bet aš siūlyčiau jį pratęsti galbūt iki Savanorių pr. (29 maršruto žiedo) Algirdo (atgal Mindaugo) gatvėmis. Kodėl reikalingas VT eismas Algirdo ir Mindaugo gatvėmis jau sakiau gal prieš pusmetį.

                  4) Nereikia čia taip drastiškai siūlyti Fabijoniškių gyventojams apmokestinti stovėjimo aikštelę. Tai ne išeitis.

                  5) Dėl 56 maršruto: nežinau ar pritartumėte man, bet manau tikslinga būtų padaryti maršrutą 40+56. Iš Fabijoniškių važiuotų 40 maršruto trasa iki Centro, vėliau A. Goštauto g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Ukmergės g. ir toliau senąja trasa. Maršrute dirbtų autobusai iš šių abejų maršrutų. Naudingumas tame, kad keleiviai turės labai dažnai kursuojanti vieną maršrutą, o ne kelis.

                  6) Dėl 15, 18 ir 18A troleibusų: aš pvz. siūlyčiau T15 (T16+T18) ir T18a naikinti, na o T18 važiuotų iki Titnago g.

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Pilaičiui:

                    3) 4 maršrutą išvis reikia naikinti Pylimo gatvėje, jau nekalbu apie pratęsimą iki Tilto stotelės. 4 reikėtų būtinai nukreipti iki Stoties žiedo. VGTU‘šnikai siūlė jį pratęsti iki Vilkpėdės, bet aš siūlyčiau jį pratęsti galbūt iki Savanorių pr. (29 maršruto žiedo) Algirdo (atgal Mindaugo) gatvėmis. Kodėl reikalingas VT eismas Algirdo ir Mindaugo gatvėmis jau sakiau gal prieš pusmetį.
                    O kodėl 4-ąjį reikėtų naikinti Pylimo gatvėje? Kaip tik gerai, kad yra maršrutas, jungiantis N. Vilnią su didžiąja Senamiesčio dalimi. O jeigu kada nors atkurs 4A maršrutą, tai siūlyčiau jį leisti nekaip 4, o Parko gatve.

                    5) Dėl 56 maršruto: nežinau ar pritartumėte man, bet manau tikslinga būtų padaryti maršrutą 40+56. Iš Fabijoniškių važiuotų 40 maršruto trasa iki Centro, vėliau A. Goštauto g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Ukmergės g. ir toliau senąja trasa. Maršrute dirbtų autobusai iš šių abejų maršrutų. Naudingumas tame, kad keleiviai turės labai dažnai kursuojanti vieną maršrutą, o ne kelis.
                    Šių maršrutų tikrai nereikėtų jungti, nes 56 aptarnauja Fabijoniškių žiedą, o 40- Mykolo Lietuvio st. žiedą. Reikia ieškoti varianto, kad nenukentėtų nei viena stotelė. Mettal buvo pasiūlęs neblogą variantą dėl 2 ir 56 maršrutų jungimo.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      O kodėl 4-ąjį reikėtų naikinti Pylimo gatvėje? Kaip tik gerai, kad yra maršrutas, jungiantis N. Vilnią su didžiąja Senamiesčio dalimi. O jeigu kada nors atkurs 4A maršrutą, tai siūlyčiau jį leisti nekaip 4, o Parko gatve.
                      Nereikalingas jis Pylimo gatvėje, nes: jokios didelės naudos Naujosios Vilnios gyventojai nepatiria, nes su tokiu "dažnu" tvarkaraščiu galima sakyti, kad jo išvis nėra. Beje, pačiam spalio mėnesį teko naudotis juo, tai nuo Lukiškių iki Bazilijonų st. važiuoja porą žmonių (ne piko metu). Keleivių gausa atsiranda tik nuo Halės turgaus ir šis srautas išlipa Subačiaus stotelėje. Toliau nuo Subačiaus st. jis vėl važiuoja apytuštis. Dar prieš metus tokios situacijos nebuvo, o įvedus vienodą e-bilietą, žmonės važiuoja su persėdimais. Va todėl ir siūlau nebevažiuoti jam Pylimo gatve, nes atkarpoje Stotis - Centras yra troleibusai.
                      Kad ir kaip pats norėčiau, jog būtų atkurtas 4A, tačiau nesimato, kad taip bus. Nei VGTU'šnikai, nei kiti valdžios atstovai nieko gero nežada Mickūnų gyventojams. Vienintelė papildoma paguoda būtų Mickūnams, jei ateityje mikroautobusai būtų bendroje bilietų sistemoje. Tada gal galima būtų kokį 44 arba 74 mikroautobusą pratęsti iki Mickūnų (pvz. 44, kurio intervalas būtų +/- 20 minučių). Visgi geriau, nei 67, kursuojantis 9 kartus per dieną...


                      Šių maršrutų tikrai nereikėtų jungti, nes 56 aptarnauja Fabijoniškių žiedą, o 40- Mykolo Lietuvio st. žiedą. Reikia ieškoti varianto, kad nenukentėtų nei viena stotelė. Mettal buvo pasiūlęs neblogą variantą dėl 2 ir 56 maršrutų jungimo.
                      Pats sau prieštarauji, nes Mettal siūlytame variante 2 maršrutas važiuojant į Fabijoniškes nestotų Ukmergės stotelėje; važiuojant iš Fabijoniškių - nestotų Gelvonėlio ir Šeškinės kalvos stotelėse.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Patikėk, dienos metu 75 būna tuštokas. Kita vertus, galima intervalą padidinti. 54 intervalas mažinamas dėl 47 dažninimo. Tesiog 47 atliktų ,,Pilaitės tramvajų`` funkcija, t.y. važiuotų Pilaitės pr.
                        10 ilgų autobusų kaip tik atitinka 15 trumpų talpą. Lygiai tokią pat "naudą" gaus žmonės, jeigu 47 paliktum 10 ilgų autobusų, o 54 ir 75 beveik sunaikintum.

                        Po 50 metų? Iš kur tokios kainos? Netgi Gedimino universiteto VT plane yra taip:
                        VT Pilaitės pr., Smalinės ir Karaliaučiaus gatvėse. Vydūno g. - nieko. Jeigu būtų VT Smalinės g., tai 47 seniai kursuotu Pilaitės pr.
                        Kainos? Kur kainos? Aš išvis tokio žodžio neminėjau. VGTU studijos neatspindi realios žmonių pozicijos, nes pagrinde paremtos tokiais pat pasvaičiojimais, kuriais tu užsiimi.

                        Google earth yra 2011 metų palydovinis vaizdas. Remiuosi pagal jį. Reikia uždrausti ten stovėjimą. Gan netoli yra mokama aikštelė, tačiau už savo metalinį arklį galima užmokėti. Išetis - VT
                        Google earth neparodo realios situacijos ir tu per ją negali matyti, kiek 56 maršrutu žmonių važiuoja iki Fabijoniškių žiedo. Galiu pasakyti, kad ryte iš jo važiuoja ganėtinai daug.

                        Kokio Šilo tilto? Argi Rokantiškėse nėra Šilo st.?
                        O šalia kapinių važiuoja 115 mikriukas.
                        Atsiprašau, tikrai yra. Bet tai vistiek ne išeitis. Abiejuose maršrutuose keleivių pakanka ir nereikia išradinėti dviračio.

                        Tu turbūt neskaitei stotelių sekos. Oslo gatvėje ankščiau ar vėliau VT dings dėl gatvės A kategorijos. Be to, 21 važiuos lygiai taip kaip 22 (neaptarnaujama bus tik Pamėnkalnio ir M.K.Čiurlionio st., tačiau netoli paeiti iki Algirdo ar Lukiškių stotelių).
                        Vargu ar taip bus su Oslo gatve. Per daug reikalingas toje atkarpoje 22 ir 29.

                        Kažkada išvis iki Gurių niekas nevažiavo. Paupio žiedas neužstatytas. Teko ten kova ir rūgpjūti apsilankyti.
                        Jeigu tu nežinai, nereiškia, kad niekas nevažiavo. Čia matau tik istorinius faktus ir nė vieno argumento, kodėl 33 neturi važiuoti iki Gurių, nepaisant to, kad ten keleivių visada pakanka.

                        Be komentarų.. Argi būtina rėkti ir pereiti prie puolamojo tono?
                        Jeigu rėkčiau, čia būtų begalės šauktukų. Aš klausiu, kodėl siūlydamas savo pakeitimus atsižvelgi tik į vaizdą žemėlapyje ir visiškai negalvoji apie žmones.

                        kuri randasi Tilto g.
                        Ir ką ten 4 pametė? Eilinį kartą kartoju - užteks teršti forumą.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Šių maršrutų tikrai nereikėtų jungti, nes 56 aptarnauja Fabijoniškių žiedą, o 40- Mykolo Lietuvio st. žiedą. Reikia ieškoti varianto, kad nenukentėtų nei viena stotelė. Mettal buvo pasiūlęs neblogą variantą dėl 2 ir 56 maršrutų jungimo.
                          O man netgi labai patiko ši idėja dėl tokio sujungimo. Tolimosioms Fabijoniškėms (S.Nėries g.) nuo to išeitų tik į gera, nes maršrutas kursuotų dažniau nei dabartinis 40, nes būtų pridėti autobusai iš 56 maršruto. O nuo P.Žadeikos st. iki Fabijoniškių žiedo ne taip ir toli, ar toje vienos stotelės atkarpoje būna daug žmonių 56 maršrute?

                          Bet, tuo pačiu metu matau ir dvi problemas:
                          1. Fabijoniškių gyventojams, keliaujantiems į Konstitucijos pr., pailgės kelionės laikas, kol 40+56 maršrutas apsuks ratą per A.Goštauto g. Nors aišku yra galimybė persėsti Šeškinės stotelėje į 2 ar 43 maršrutą.
                          2. Mykolo Lietuvio žiedas. Ten žinau ir taip vietos nėra, tad būtų problema su autobusų stovėjimu, nes tas žiedas būtų vienintelė vieta ilsėtis naujojo maršruto autobusams.
                          دائما الليتوانيه

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            10 ilgų autobusų kaip tik atitinka 15 trumpų talpą. Lygiai tokią pat "naudą" gaus žmonės, jeigu 47 paliktum 10 ilgų autobusų, o 54 ir 75 beveik sunaikintum.
                            Tačiau 47 visgi važiuos dažniau. Galima leisti ir ilgus.
                            Kainos? Kur kainos? Aš išvis tokio žodžio neminėjau. VGTU studijos neatspindi realios žmonių pozicijos, nes pagrinde paremtos tokiais pat pasvaičiojimais, kuriais tu užsiimi.
                            Baik kabintis. Turėta omeny, kad iš kur tokie skaičiai.


                            Google earth neparodo realios situacijos ir tu per ją negali matyti, kiek 56 maršrutu žmonių važiuoja iki Fabijoniškių žiedo. Galiu pasakyti, kad ryte iš jo važiuoja ganėtinai daug.
                            Gerai jau, tegul būna nepaliestas tas 56.

                            Atsiprašau, tikrai yra. Bet tai vistiek ne išeitis. Abiejuose maršrutuose keleivių pakanka ir nereikia išradinėti dviračio.
                            Nori ta, kad mano siūlymai niekada nebūtų įgyvendinti, ane?


                            Vargu ar taip bus su Oslo gatve. Per daug reikalingas toje atkarpoje 22 ir 29.
                            Pasiliksiu prie nuomonės, kad pasiūlymas nėra blogas. Ko gero, turbūt nepastebėjai, jog šie pasiūlymai taupys VVT pinigus maršrutams
                            (...)
                            Jeigu rėkčiau, čia būtų begalės šauktukų. Aš klausiu, kodėl siūlydamas savo pakeitimus atsižvelgi tik į vaizdą žemėlapyje ir visiškai negalvoji apie žmones.
                            18 ten kursuotu tik p.d.
                            Ir ką ten 4 pametė? Eilinį kartą kartoju - užteks teršti forumą.
                            Blogas pasiūlymas? Tikrai gal geriau jį sutrumpinti iki Stoties.


                            Nori, kad mano įdėjų neįgyvendintu. Ir tas gerai matosi.

                            Comment


                              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                              Bet, tuo pačiu metu matau ir dvi problemas:
                              1. Fabijoniškių gyventojams, keliaujantiems į Konstitucijos pr., pailgės kelionės laikas, kol 40+56 maršrutas apsuks ratą per A.Goštauto g. Nors aišku yra galimybė persėsti Šeškinės stotelėje į 2 ar 43 maršrutą.
                              Na yra galimybė dar išlipti Geležinio Vilko stotelėje ir važiuoti troleibusų į Konstitucijos pr. (iš Sąjūdžio kelio arba LEU stotelės; LEU arčiau).

                              2. Mykolo Lietuvio žiedas. Ten žinau ir taip vietos nėra, tad būtų problema su autobusų stovėjimu, nes tas žiedas būtų vienintelė vieta ilsėtis naujojo maršruto autobusams.
                              O va dėl šito tikrai išeina kazusas. Nebent skubos tvarka statyti naują žiedą (jeigu yra vietos). Arba dar vienas variantas, kuris man nelabai patinka, bet visgi variantas. Trasa Fabijoniškės - Centras (autobuso vairuotojai ilsisi Lukiškių gatvėje, į ją įvažiuoja iš Vasario 16-osios gatvės). Na o atgal važiuotų Centras - Žaliasis tiltas - Fabijoniškės.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Blogas pasiūlymas? Tikrai gal geriau jį sutrumpinti iki Stoties.
                                Nori, kad mano įdėjų neįgyvendintu. Ir tas gerai matosi.
                                Dėl 4 maršruto aš jau seniai ir ilgai galvoju. Mano variante būtų paliesti ne tik 4, bet ir 14, ir 67 maršrutai. Jeigu daryti prielaidą, kad ateityje esant greitajam maršrutui Naujoji Vilnia - Centras, ir, vadovautis VGTU'šnikų pasiūlymui naikinti 74 maršrutą, išeina va toks variantas:
                                1 plano dalis) 14 naikinamas, 67 trasa tampa Mickūnai - Parko g. - Gerovės g. (šioje gatvėje jau seniai turėjo būti viešasis transportas) - Arimų g.
                                2 plano dalis) 4 pratęsiamas iki Grigaičių, taip gerindamas Grigaičių gyventojų susisiekimas su miestu. Siūloma 4 maršruto trasa: Pergalės g., Gerovės g., Karklėnų g., Parko g., Linksmoji g., Pramonės g. (užvažiavimas į st. Naujoji Vilnia), Dūmų g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Subačiaus g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g., Stoties g., Kauno g., Algirdo g. (atgal: Mindaugo g.), J. Basanavičiaus g., Savanorių pr., Kedrų g.
                                Du autobusai maršrute tikrai ne išeitis, todėl iš naikinamo (galbūt) 74 maršruto tris trumpi autobusai atiduodami 4 maršrutui. P.S. 3 ilgi 74 maršruto autobusai atiduodami 31 maršrutui.
                                3 plano dalis) Siekiant nesužlugdyti Arimų gyventojų susisiekimą su Parko gatve, 67 maršrutui atiduodamas 14 maršruto autobusas. Maršrute kursuotų 2 autobusai, kurie palaikytų panašų kursavimo dažnį kaip ir dabartinis 14 maršrutas Grigaičiai - Arimų g. Šioje situacijoje netgi išlos dar ir Mickūnų gyventojai, kurie vietoj 9 reisų į dieną gautų +/- 15-17 reisų.
                                Paskutinis taisė grustnyj; 2012.11.18, 14:03.

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  Dėl 4 maršruto aš jau seniai ir ilgai galvoju. Mano variante būtų paliesti ne tik 4, bet ir 14, ir 67 maršrutai. Jeigu daryti prielaidą, kad ateityje esant greitajam maršrutui Naujoji Vilnia - Centras, ir, vadovautis VGTU'šnikų pasiūlymui naikinti 74 maršrutą, išeina va toks variantas:
                                  1 plano dalis) 14 naikinamas, 67 trasa tampa Mickūnai - Parko g. - Gerovės g. (šioje gatvėje jau seniai turėjo būti viešasis transportas) - Arimų g.
                                  2 plano dalis) 4 pratęsiamas iki Grigaičių, taip gerindamas Grigaičių gyventojų susisiekimas su miestu. Siūloma 4 maršruto trasa: Pergalės g., Gerovės g., Karklėnų g., Parko g., Linksmoji g., Pramonės g. (užvažiavimas į st. Naujoji Vilnia), Dūmų g., A. Kojelavičiaus g., S. Batoro g., Subačiaus g., M. Daukšos g., Aušros Vartų g., Geležinkelio g., Stoties g., Kauno g., Algirdo g. (atgal: Mindaugo g.), J. Basanavičiaus g., Savanorių pr., Kedrų g.
                                  Du autobusai maršrute tikrai ne išeitis, todėl iš naikinamo (galbūt) 74 maršruto tris trumpi autobusai atiduodami 4 maršrutui. P.S. 3 ilgi 74 maršruto autobusai atiduodami 31 maršrutui.
                                  3 plano dalis) Siekiant nesužlugdyti Arimų gyventojų susisiekimą su Parko gatve, 67 maršrutui atiduodamas 14 maršruto autobusas. Maršrute kursuotų 2 autobusai, kurie palaikytų panašų kursavimo dažnį kaip ir dabartinis 14 maršrutas Grigaičiai - Arimų g. Šioje situacijoje netgi išlos dar ir Mickūnų gyventojai, kurie vietoj 9 reisų į dieną gautų +/- 15-17 reisų.
                                  Gerovės gatvė siaurutė ir dar mašinomis iš abiejų pusių apstatyta.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Gerovės gatvė siaurutė ir dar mašinomis iš abiejų pusių apstatyta.
                                    Tikrai ne siaura. Mašinos pastatytos kai kur iš dviejų pusių, bet vis tiek yra dvi laisvos juostos pirmyn-atgal. Pats šalia gyvenu, todėl informacija teisinga.

                                    Comment


                                      Mano seneliai ten gyvena, kažkaip kitokį vaizdą matau.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        Mano seneliai ten gyvena, kažkaip kitokį vaizdą matau.
                                        Net Parko gatvė siauresnė už Gerovės gatvę, tačiau ten važinėja viešasis transportas.

                                        Comment


                                          Ten tai nebuvau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X