Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Apie tokias emocijas kalbėjau:
    Emocijos nebūtinai realiai fiziškos, kalbėjau apie emocijas, kurias išreiški tekste. Na, bent jau matyti, kad nesi humanitaras
    Esu paprastas prekybininkas, ir nemoku tekste įžvelgti to, ką įžvelgia psichologai O ten pasakiau gryną tiesą, mano paprastą pavyzdį jus interpretavote savaip ir galiausiai dėl jūsų keisto interpretavimo kaltu likau aš

    Dėl mano pasiūlymų - gerai, palauksiu jūsų pasiūlymų

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      <...> Taip pat A11 kursuotų ten, kur dar niekas nekursuoja - patogumas gyventojams, kuriems ryte neteks vaikščioti iki pagrindinės T1 trasos. Autobusas važiuotų prie Kačialovo gimnazijos, o aš pats žinau, kad yra mokinių iš Užupio, kurie ten mokosi.
      Aš kasdien iki Žaliojo tilto stotelės vaikštau 800metrų. Gal dar paleidžiam kokį vieną maršrutą, kuris eitų A.Juozapavičiaus gatve? Nereiktų tiek vaikščioti. Patogiau gyventojams

      Iš Pilaitės arba Pilaitės prospekto nėra tiesioginio susisiekimo su Senamiesčiu.
      S. Nėries gyventojai irgi neturi tiesioginio susisiekimo su Senamiesčiu, A40 priveža iki Lukiškių kaip ir A47.

      Na ir paskutinis pliusas - Karoliniškės apart T1, kuris važiuoja tik iki Stoties turės susisiekimą ir su "Subačiovke" (vėlgi pats žinau, kad yra žmonių, kursuojančių tarp šių rajonų.
      1.Vėl gi paminėsiu tolimąsias Fabijoniškes. Aš dirbau prie BIG'o. Gyvenu centre. Kursavau tarp Žalgirio stadiono ir BIG'o. Pažįstu dar žmonių, kurie "kursuoja". Manau reikia įvesti maršrutą, einantį pro Rinktinės gatvę ir važiuojantį į S. Nėries g.

      2.Mano draugei nėra tiesioginio susisiekimo su Buivydiškėse esančiu fakultetu. Pažįstu žmonių, kuriems irgi tiesioginio susisiekimo reikia. O dar gi VT turi derintis pagal studentus. Ar ne taip?


      Atsiprašau visų už tą ironiją, bet kitaip neišeina, jei siūlymai yra mėtomi į visas puses net nepamąsčius apie jų svarbą. Visomis gatvėmis autobusai nevažiuos.
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Kuo sita tema skiriasi nuo infrastrukturos temos "Vilniaus viesasis transportas"? Bent jau dauguma pranesimu panasu turetu buti tenais

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Kuo sita tema skiriasi nuo infrastrukturos temos "Vilniaus viesasis transportas"? Bent jau dauguma pranesimu panasu turetu buti tenais
          Ten nagrinėjamos realios problemos ir diskutuojama apie esamus dalykus, o čia nagrinėjamos irgi realios problemos, bet tuo siekiama tiesiog modeliuoti maršrutus, kas grynai atitinka šią temą. Manau viskas gerai.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Su Žaliakalnio gatve viskas tvarkoje, poreikis yra, ypač žinant, kad ten dominuoja ne daugiabučiai, o nuosavi nameliai, kur dažniausiai vien pensininkai.
            O ką aš jau seniau šitu klausimu rašiau? VT kursavimas gatve vien tam, kad jis ten kursuotų - absurdas. Kokia prasmė iš maršruto, kai jis važiuoja gatve, bet ten nėra kur stoti, nes per gatvės vidurį yra dykvietė? Nuo Genių ir Lelijų st. atstumas iki namų Žaliakalnio yra vaikiškai mažas. Aš gyvendamas Pašilaičiuose ir tai toliau einu iki 16 troleibuso žiedo (800-900 m).
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              O ką aš jau seniau šitu klausimu rašiau? VT kursavimas gatve vien tam, kad jis ten kursuotų - absurdas. Kokia prasmė iš maršruto, kai jis važiuoja gatve, bet ten nėra kur stoti, nes per gatvės vidurį yra dykvietė? Nuo Genių ir Lelijų st. atstumas iki namų Žaliakalnio yra vaikiškai mažas. Aš gyvendamas Pašilaičiuose ir tai toliau einu iki 16 troleibuso žiedo (800-900 m).
              Ir koks tas vaikiškas mažas atstumas yra? Gerai, kad jus visi sveiki. O aš su grustnyj nesam tokie sveiki, kad laisvai galėtume įveikti 300-1000 m., ir daugiau, nes pas mus yra problemų su sveikata, mes negalime eiti didelių atstumų. O jeigu juos einam, tai einam lygiai viena valanda, kai sveikieji juos įveikia per 5-10 min. Nepamirškite, kad ne visi gali vaikščioti tokius didelius atstumus. Yra ir tokių, kuriems sveikata neleidžia vaikščioti tokių didelių atstumų.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                Ir koks tas vaikiškas mažas atstumas yra? Gerai, kad jus visi sveiki. O aš su grustnyj nesam tokie sveiki, kad laisvai galėtume įveikti 300-1000 m., ir daugiau, nes pas mus yra problemų su sveikata, mes negalime eiti didelių atstumų. O jeigu juos einam, tai einam lygiai viena valanda, kai sveikieji juos įveikia per 5-10 min. Nepamirškite, kad ne visi gali vaikščioti tokius didelius atstumus. Yra ir tokių, kuriems sveikata neleidžia vaikščioti tokių didelių atstumų.
                Tokiems atvejams skirtas taksi. O jei trūksta pinigų taksi paslaugai, tuomet reikia tenkintis tuo, ką turime, bet nereikalauti transporto vien dėl kelių keleivių, už kurių pavežėjimą turi sumokėti mokesčių mokėtojai. O suma didžiulė, jei tą atkarpą autobusas važiuotų nors kas 2 valandas ir vežtų po kelis žmones...

                Reikėtų pasiskaityti LR įstatymus, nes jau pamiršau tikslų atstumą, kiek žmogus turėtų eiti iki stotelės mieste ir kiek užmiestyje. Jei realiai atstumas didesnis, galima savivaldybę spausti sukurti maršrutą.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Tokiems atvejams skirtas taksi. O jei trūksta pinigų taksi paslaugai, tuomet reikia tenkintis tuo, ką turime, bet nereikalauti transporto vien dėl kelių keleivių, už kurių pavežėjimą turi sumokėti mokesčių mokėtojai. O suma didžiulė, jei tą atkarpą autobusas važiuotų nors kas 2 valandas ir vežtų po kelis žmones...

                  Reikėtų pasiskaityti LR įstatymus, nes jau pamiršau tikslų atstumą, kiek žmogus turėtų eiti iki stotelės mieste ir kiek užmiestyje. Jei realiai atstumas didesnis, galima savivaldybę spausti sukurti maršrutą.
                  Stotelės mieste, turi būti išdėstytos ne rečiau, kaip 300 metrų atstumu nuo pirmo gyvenvietės namo. Daugumoje Vilniaus mikrorajonų iki artimiausios stotelės atstumai yra nuo 3-5 km. O mokam didžiausius pinigus už VT. O jo nei kokybės, nei patogumo.
                  Va dėl to visi ir perka mašinas. Nes niekas nenori, kasdien vaikščioti bendrai sudėjus 6-10 km., kasdien.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    Stotelės mieste, turi būti išdėstytos ne rečiau, kaip 300 metrų atstumu nuo pirmo gyvenvietės namo. Daugumoje Vilniaus mikrorajonų iki artimiausios stotelės atstumai yra nuo 3-5 km. O mokam didžiausius pinigus už VT. O jo nei kokybės, nei patogumo.
                    Va dėl to visi ir perka mašinas. Nes niekas nenori, kasdien vaikščioti bendrai sudėjus 6-10 km., kasdien.
                    Iš kur pas tave tokie skaičiai? Ryškiai nesiorientuoji metruose, kilometruose. 3-5km tai toks atstumas, kaip nuo Žaliojo tilto iki Siemens arenos (apie 3km), ar iki Kunigų Seminarijos (apie 5km). Kuriame mikrorajone iki artimiausių stotelių tokie MILŽINIŠKI atstumai?

                    O gal, tavo manymu, VT turi privežti prie kiekvieno namo laiptinės durų, ar nuosavų namų kvartale apsisukinėti. Atsigauk, net turtingose šalyse taip nėra.
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                      Stotelės mieste, turi būti išdėstytos ne rečiau, kaip 300 metrų atstumu nuo pirmo gyvenvietės namo. Daugumoje Vilniaus mikrorajonų iki artimiausios stotelės atstumai yra nuo 3-5 km. O mokam didžiausius pinigus už VT. O jo nei kokybės, nei patogumo.
                      Va dėl to visi ir perka mašinas. Nes niekas nenori, kasdien vaikščioti bendrai sudėjus 6-10 km., kasdien.
                      Vėl parodote savo nežinojimus. Manau sakydami žodžiais "Daugumoje Vilniaus mikrorajone" turit omeny savo Naujanarius, tai pasakysiu 36,76 maršrute tokių atstumų nuo stotelės iki stotelės, ir išvis Naujaneriai nėra Vilniaus bamba o tiesiog kažkoks rajonas už miesto ribų , ir statydami stoteles prie kiekvieno stulpo nebus naudinga nei jums nei kitiems.
                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                      Comment


                        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                        Vėl parodote savo nežinojimus. Manau sakydami žodžiais "Daugumoje Vilniaus mikrorajone" turit omeny savo Naujanarius, tai pasakysiu 36,76 maršrute tokių atstumų nuo stotelės iki stotelės, ir išvis Naujaneriai nėra Vilniaus bamba o tiesiog kažkoks rajonas už miesto ribų , ir statydami stoteles prie kiekvieno stulpo nebus naudinga nei jums nei kitiems.
                        Suklydai tu. Bireliai, Sakališkės, Pagubė, Krakiškės, Naujaneriai, Kryžiokai, Balsiai, Staviškės, Ožkiniai, Naujieji Verkiai Yra Vilniaus miesto dalis, kurį priklauso Verkių seniūnijai, o ne rajonui, ir mes nesam už miesto ribos. Mes esam miesto ribose jau nuo 1994 m.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                          Suklydai tu. Bireliai, Sakališkės, Pagubė, Krakiškės, Naujaneriai, Kryžiokai, Balsiai, Staviškės, Ožkiniai, Naujieji Verkiai Yra Vilniaus miesto dalis, kurį priklauso Verkių seniūnijai, o ne rajonui, ir mes nesam už miesto ribos. Mes esam miesto ribose jau nuo 1994 m.
                          Ta nekeičia esmės, vietų kur tarp stotelių yra atstumas kaip jus sakėte 3-5 km, tokių toje vietoje nėra. Jei tau nepatinka susisiekimas, tai niekas nedraudžia tau naudotis taksi. Autobusus prie kiekvieno žmogaus poreikių pritaikyti neįmanoma.
                          Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.03.13, 08:14.
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            1) Dar nebuvo ne vieno pasiūlymo iš mano pusės, kur siekčiau asmeninės naudos. Kas liečia mano sveikatą – niekada nesiūliau pasiūlymus atsižvelgiant į savo sveikatą. Ir nesiruošiau siūlyti. Taip pat čia ne vieta aptarinėti kažkieno sveikatą (čia asmeninės problemos, o ne plačiajai auditorijai).

                            2)
                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Nuo Genių ir Lelijų st. atstumas iki namų Žaliakalnio yra vaikiškai mažas. Aš gyvendamas Pašilaičiuose ir tai toliau einu iki 16 troleibuso žiedo (800-900 m).
                            Vaikiškas atstumas? Gerai. Parodau tau tavuosius „nevaikiškus“ atstumus. Siūlai 47A. Kokio velnio? Nejau taip toli? Vos tik 324 metrai nuo Pilaitės prospekto iki Vydūno gatvėje to paties 47 maršruto. Tas pats ir su tavo siūlomu 30 maršrutu. Žmonės iki šiol vaikščiojo nuo Gilužio g. ir Smalinės g. ir nekėlė problemų taip pat, kaip ir nekelia problemų Žaliakalnio gatvės gyventojai. Atstumai nuo Gilužio ir Smalinės gatvių iki Vydūno arba Bitėnų – vaikiški. Tavo siūlomas 24 maršruto pratęsimas iki Vaduvos gatvės galo. Kuo remiesi šiame pasiūlyme? Galbūt tuo, kad keleiviai mažiau eitų iki Savanorių prospekto? Tavo siūlomas 58, kuris dubliuoja 74. Ar bus daug norinčių važiuoti į Stotį taip ilgai? Ne, jau turim lėtą 31. Nėra daug keleivių atkarpoje nuo Lelijų iki Rudens stotelių. Taip pat iš 74 greitojo jau tuoj padarys eilinį lėtą maršrutą – jau sustoja Lelijų, Belmontas, Srovės stotelėse. Kam dar vienas lėtas 58? O galbūt šis pasiūlymas tik dėl to, kad kažkas važiuotų? Dabar pakalbėkim apie jūsų pamėgta efektyvumą. Siūlai 2 jungti su 56. Efektyvu? Akivaizdu, kad ne. Šiam maršrutui teks duoti papildomų autobusų, trasa dvigubai ilgesnė, daugiau naudojamo kuro ir panašiai. Kurgi čia efektyvumas? Taip galima prikibti prie visų tavo siūlymų, tik šito nedarysiu, nes gerbiu tavo darbą ir iniciatyvą.


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Tokiems atvejams skirtas taksi.
                            Yra geras posakis – nesakyk ką man daryti ir aš nesakysiu kur tau eiti.

                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            O jei trūksta pinigų taksi paslaugai, tuomet reikia tenkintis tuo, ką turime, bet nereikalauti transporto vien dėl kelių keleivių, už kurių pavežėjimą turi sumokėti mokesčių mokėtojai.
                            Bepigu tau, kauniečiui, kažką sakyti apie mokesčių mokėtojus. Džiaukitės, kad Vilnius pats sėdi skolose, bet „maitina“ visą Lietuvą. Ir jei Vilnius ims pinigus iš mokesčių mokėtojų – tikrai ne iš kauniečių.
                            Patvirtinu savo žodžius:
                            http://www.veidas.lt/vilniaus-piniga...o-kitu-kisenes
                            15min.lt buvo dar vienas straipsnis šia tema (Zuoko interviu), tik dabar tingiu ieškoti.


                            P.S.
                            3.2. Planuojant viešąjį susisiekimą, būtina užtikrinti tokius minimalius reikalavimus:
                            3.2.1. norminių dokumentų reikalavimus atitinkančias susisiekimo sąlygas:
                            - gyventojų kelionės į darbą skaičiuojamoji trukmė 80 procentų kelionių (arba gyventojų) kaimuose, mažuose ir vidutiniuose miestuose neturi viršyti 30min., dideliuose - 40 min. ir didžiausiuose - 50 min. (kelionės trukmė skaičiuojama įvertinus visas kelionės dalis: atėjimą iki ir nuo stotelės, persėdimą, laukimą ir važiavimą
                            Nemanau, kad Vilnius priskiriamas prie didžiausio miesto. Jeigu prie didžiausio - kai kurių kelionės trunka virš 50 minučių (ir šie kai kurie tikrai ne likę 20 procentai gyventojų, o žymiai daugiau).

                            4.4. Minimaliai būtinojo tinklo tankis turi būti toks, kad maksimalus ėjimo pėsčiomis iki viešojo susisiekimo linijų atstumas būtų ne didesnis kaip:
                            - 500 m - daugiaaukščio intensyvaus užstatymo teritorijose;
                            - 600 m - mažaaukščio užstatymo didelių ir didžiausiųjų miestų teritorijose;
                            - 800 m - mažų ir vidutinių miestų, miestelių, kaimų užstatytose teritorijose, sporto, rekreacinėse zonose.
                            Įvertinus reljefo nuolydį, kiekvienam 10 m aukščių skirtumui maksimalaus ėjimo pėsčiomis atstumai mažinami 100 m.
                            Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.13, 08:57.

                            Comment


                              Šaunu, kad radai... Va, turint konkrečius faktus, galima kreiptis į savivaldybę ir reikalauti, jei norite kokio nors maršruto... Beje, už vėlimąsi į asmeniškumus ir nesugebėjimą sustoti apdovanoju neigiamu įverčiu.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Šaunu, kad radai... Va, turint konkrečius faktus, galima kreiptis į savivaldybę ir reikalauti, jei norite kokio nors maršruto... Beje, už vėlimąsi į asmeniškumus ir nesugebėjimą sustoti apdovanoju neigiamu įverčiu.
                                Nekreipiu dėmesio į įverčius - man jie nereikalingi.

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  kaip ir nekelia problemų Žaliakalnio gatvės gyventojai.
                                  Tai kokios tada pas tave problemos? Nuo tarybiniais laikais buvusių stotelių Žaliakalnio g. atstumai tikrai vaikiški: 180 metrų iki Lelijų st., 200 metrų iki Genių st. Visoje kitoje likusioje 640 metrų gatvės atkarpoje stotelės arba būtų neefektyvios, nes jos tiktų tik keliems namams arba jos išvis būtų lauke/miške. Atsidaryk maps.lt ir pažiūrėk pagaliau.

                                  Tavo siūlomas 58, kuris dubliuoja 74. Ar bus daug norinčių važiuoti į Stotį taip ilgai?
                                  Dabartinis 74 grafikas turi tiek laiko rezervų, kad galima stoti visose stotelėse. Kritiniu atveju važiavimo laikas pailgės 3-4 min.

                                  Taip pat iš 74 greitojo jau tuoj padarys eilinį lėtą maršrutą – jau sustoja Lelijų, Belmontas, Srovės stotelėse.
                                  Ai, tai čia gi mano nuopelnas yra, ar ne?

                                  Siūlai 2 jungti su 56. Efektyvu? Akivaizdu, kad ne. Šiam maršrutui teks duoti papildomų autobusų, trasa dvigubai ilgesnė, daugiau naudojamo kuro ir panašiai.
                                  Aišku, kad reikės pridėti papildomų autobusų, bet efektyvumas yra ne kuro taupyme, o patogume keleiviams (mažiau persėdimų, mažesnis intervalas). Juk tai "prestižinis" maršrutas į oro uostą. Jeigu efektyvumą matuotume tik kuro sanaudomis ir trasos ilgumu, tai trečdalis maršrutų būtų sutrumpinta arba panaikinta.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Tai kokios tada pas tave problemos?
                                    Jokių. Tai buvo tik pasiūlymas tokio tipo kaip ir tavo 47A


                                    Dabartinis 74 grafikas turi tiek laiko rezervų, kad galima stoti visose stotelėse. Kritiniu atveju važiavimo laikas pailgės 3-4 min.
                                    O būtinai jam reikia stoti ten? Ne.


                                    Ai, tai čia gi mano nuopelnas yra, ar ne?
                                    Paranoja?


                                    Aišku, kad reikės pridėti papildomų autobusų, bet efektyvumas yra ne kuro taupyme, o patogume keleiviams (mažiau persėdimų, mažesnis intervalas). Juk tai "prestižinis" maršrutas į oro uostą. Jeigu efektyvumą matuotume tik kuro sanaudomis ir trasos ilgumu, tai trečdalis maršrutų būtų sutrumpinta arba panaikinta.
                                    O savo pasiūlymuose aš galvojau apie ateivius ar apie keleivių patogumą? Kai aš siūlau, kad mažiau persėdimų būtų - nelogiškas sprendimas, kai maestro siūlo - iškart logiška ir efektyvu?

                                    Diskusija baigta.
                                    Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.13, 10:42.

                                    Comment


                                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                      Iš kur pas tave tokie skaičiai? Ryškiai nesiorientuoji metruose, kilometruose. 3-5km tai toks atstumas, kaip nuo Žaliojo tilto iki Siemens arenos (apie 3km), ar iki Kunigų Seminarijos (apie 5km). Kuriame mikrorajone iki artimiausių stotelių tokie MILŽINIŠKI atstumai?
                                      O gal, tavo manymu, VT turi privežti prie kiekvieno namo laiptinės durų, ar nuosavų namų kvartale apsisukinėti. Atsigauk, net turtingose šalyse taip nėra.
                                      Nuo Užpalių g., ir Kryžiokų g., sankryžos iki artimiausios St. Balsiai yra lygiai 3 km, Nuo Birelių g., iki artimiausios St. Pagubės Sodai yra lygiai 5 km., O nuo St. Pagubė iki artimiausios St. Naujaneriai yra lygiai 7 km.

                                      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                      Ta nekeičia esmės, vietų kur tarp stotelių yra atstumas kaip jus sakėte 3-5 km, tokių toje vietoje nėra. Jei tau nepatinka susisiekimas, tai niekas nedraudžia tau naudotis taksi. Autobusus prie kiekvieno žmogaus poreikių pritaikyti neįmanoma.
                                      Viešasis transportas turi važiuoti per mikrorajono centrą, o ne taip, kaip dabar du maršrutai nuo Jeruzalės dubliuoją viens kitą visą maršrutą iki St. Pagubės Sodai, jų maršrutai išsiskiria tik nuo St. Pagubės Sodai.
                                      76 maršruto autobusai turi važiuoti nuo Verkių Riešės šiomis gatvėmis Ragučio g., Balsių g., Bubilo g., Kryžiokų sodų 7–oji g., Užpalių g., Kryžiokų g., Kryžiokų sodų 2–oji g., Žaliųjų ežerų g., Naujanerių g., Pagubės g., toliau savo senąją trasa.
                                      Arba Ragučio g., Balsių g., Bubilo g., Kryžiokų sodų 7–oji g., Užpalių g., toliau savo senąją trasa.
                                      M2-76 turėtų važiuoti Ragučio g., Visalaukio g., Bulvikio g., Balsių g., Bubilo g., Kryžiokų sodų 7-oji g., Kryžiokų g., Grūšiakalnio g.

                                      o 35 maršruto autobusai nuo St. Ožkinių žiedas turi važiuoti Vindaubos g., Grūšiakalnio g., Kryžiokų g., Užpalių g., Kryžiokų sodų 7-oji g., Bubilo g.

                                      M2-35 nuo St. Ožkinių žiedas turi važiuoti Vindaubos g., Laukelių g., Laumių g., Bulvikio g., Balsių g., Bubilo g.

                                      O nepakraščiu, kaip dabar važiuoja tik vien Žaliųjų ežerų g., važiuotų mano paminėtomis gatvėmis keleiviai mano išvardintuose maršrutuose padidėtų. Nes dabar vien kiekvieną darbą dieną pajuda iš mano išvardintų vietovių apie 4000-5000 automobilių šių automobilių vairuotojai yra linkę persėsti į viešąjį transportą, bet kiekvieną dieną vaikščioti pirmyn atgal iki stotelių 3-5 km., nelabai malonu ypač žiemą. Mes dabar siekiame 76 maršruto autobusus nukreipti tokia trasa nuo Verkių Riešės tai yra Ragučio g., Balsių g., Bubilo g., Kryžiokų sodų 7–oji g., Užpalių g, toliau senąją trasą.

                                      O daugiausia oro nuo 2011 m., rugsėjo perveža naujasis VVT maršrutas tai yra 35A. Siekiame šį autobusą atiduoti 76 maršruto autobusui, o jo vietoje pratęsti 35 maršruto autobusą nuo Ožkinių žiedo šiomis gatvėmis Vindaubos g., Grūšiakalnio g., Kryžiokų g., Užpalių g., Kryžiokų sodų 7–oji g., Bubilo g., Balsių g. Ragučio g.

                                      Galvokit jūs ką norit, bet mes savo pasieksime.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        21 nukreipti Upės gatvę į Žvėryną.
                                        44 leisti ne per T.Kosciuškos gatvę,bet Šeimyniškių abiem kryptimis.Iki Lukiškių.Trasa:...-Olandų-Šeimyniškių-Rinktinės-Žygimantų-A.Goštauto-Lukiškių gatvės.Atgal:Lukiškių-A.Goštauto-Kalvarijų-Šeimyniškių gatvės.

                                        Comment


                                          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                          Nuo Užpalių g., ir Kryžiokų g., sankryžos iki artimiausios St. Balsiai yra lygiai 3 km, Nuo Birelių g., iki artimiausios St. Pagubės Sodai yra lygiai 5 km., O nuo St. Pagubė iki artimiausios St. Naujaneriai yra lygiai 7 km.
                                          Ne nu turbūt man Dievas pagailėjo proto. Nė pro kur neįžiūriu nei vieno atstumo, kurį išvardinai. Prašau man, nesusipratėliui, vaizdiškai įrodyti, kur tu nuo VIENOS stotelės iki KITOS stotelės matai NET 7km atstumą? Kaip tu skaičiuoji, kokius metodus naudoji, parodyk. Niekur nerandu didesnio atstumo nei 1.4-1.5km
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X