Parašė autobusas36
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKur apsisuks?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąViena gatve įvažiuotų į Perkūnkiemį kitą gatve išvažiuotų iš Perkūnkiemio.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNa ir ką pakeis valandiniai bilietai? Autobusai greičiau važiuos? Kainuos tik pigiau, o kaip važiavai iš vieno Vilniaus kampo į kitą valandą - pusantros valandos, taip ir važinėsi. Čia reikia ne tik valandinį bilietą įvesti, bet ir kurti greituosius maršrutus. Vilnius teturi vieną 74, kuris yra greitasis.
1.Visų pirma, reikiamą tašką pasiekti su persėdimu yra ŽYMIAI pigiau (kasdienė praktika).
2.Nereikia laukti reikiamo numerio autobuso, nes įsėdęs į bet kurį atvažiavusį, pavažiavęs toliau turėsi galimybę rinktis iš daugiau maršrutų.
3.Valandinio billieto dėka būtų naikinami maršrutai, kurių sąskaita kiti maršrutai pradėtų kursuoti tankiau.
4. Būtų sukurti persėdimo taškai, iki kurių privežtų dauguma maršrutų, ir nuo tų taškų galėtum pasiekti visus miesto kampus.
Gyvenau Kaune, Šilainių mikrorajone, 4 metus. Kasdien kai iš centro tekdavo važiuoti namo, persėsdavau 3-4 kartus. Bet kelionė trukdavo trumpiau, nereikėdavo laukti stotelėse, ypač kai oras nelepindavo, štai tau ir nauda.
Šiuo metu jau apie metus važinėju maršrutu Centras - Santariškės. Ką galiu pasakyti, A26 naudojuosi maždaug 50%, kitais atvejais naudojuosi persėdimuدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė grustnyj
Kaip suprantu, autobusas įvažiuotų į Perkūnkiemio gatvę iš Ukmergės gatvės. O kur jis išvažiuos? Vienintelis galimas variantas - išvažiuotų į Skalvių žiedą, bet ten gatvė atrodo nepilnai nutiesta tarp Perkūnkiemio 31 ir 19 (atrodo tokia numeracija, žvelgiant į maps.lt), t.y. nesujungta.
O dabartinėmis sąlygomis į Perkūnkiemį gali važiuoti tik mikroautobusai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIr turbūt dar negreitai bus nutiesta. Jau buvo kažkur forume rašyta, kad ten privačiam asmeniui priklausanti žemė, ir savininkas įkyriai nesutinka jos parduoti visuomenės poreikiams, net teismai vyko, ir viskas beprasmiška. Todėl vargu ar galima tikėtis. Perkūnkiemio g. sujungimo bent jau artimiausiais metais.
O dabartinėmis sąlygomis į Perkūnkiemį gali važiuoti tik mikroautobusai.
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąJau šneki pievas tikrai. Matai tik vienintelę naudą, kad būtų pigiau?
Ką manote dėl eilinių pamąstymų VT tema
26A Santariškės – Baltupio g. – Didlaukio g. – Žaliasis tiltas
Trasa: Santariškių g., Mokslininkų g., M. Marcinkevičiaus g., Baltupio g., ...
26 Trasa: Santariškių g., užsuka ir važiuoja tarp Santariškių g. 29A ir 41 (šia gatvele) iki Santariškių gatvėje PC IKI, J. Franko g., J. Tallat – Kelpšos g., Santariškių g., ...
Ir ką manote dėl mano seniau parašyto pasiūlymo dėl A3 ir A41 sujungimo?Paskutinis taisė grustnyj; 2012.03.11, 14:39.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą2.Nereikia laukti reikiamo numerio autobuso, nes įsėdęs į bet kurį atvažiavusį, pavažiavęs toliau turėsi galimybę rinktis iš daugiau maršrutų.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąViskas gražiai skamba ant popieriaus. Kai bandoma kažką įgyvendinti - nieko neišeina ir vėl draugiškai sutinkame, kad pinigai į vieną vietą sukišti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąIšankstinė nuomonė ir vertinimas be faktų nėra teigiamas bruožas.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąŽiūrėk mano ankstesnį komentarą. Netikiu, kad įvedus valandinį aš greičiau atsidursiu namie.
O dėl kelionės trumpėjimo reikia imtis kitų priemonių: A juostos, tavo minėti greitieji maršrutai (jų įvedimas dabar nelabai galimas, nes nėra lėšų. O įvedus valandinį bilietą būtų galima naikinti kai kuriuos maršrutus, jungti ar retinti kursavimą, taip sutaupytas lėšas panaudoti naujų maršrutų steigimui).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO valandinio bilieto pagrindinė funkcija ir nėra pagreitinti kelionę, bet labiau - efektyviau organizuoti VT eismą. Arsiakas jau aiškiai išdėstė...
O dėl kelionės trumpėjimo reikia imtis kitų priemonių: A juostos, tavo minėti greitieji maršrutai (jų įvedimas dabar nelabai galimas, nes nėra lėšų. O įvedus valandinį bilietą būtų galima naikinti kai kuriuos maršrutus, jungti ar retinti kursavimą, taip sutaupytas lėšas panaudoti naujų maršrutų steigimui).
P.S. Retorinis klausymas: kam žmonėms tas efektyvumas, jei problemos išliks?
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąManai kursavimo retinimas padės??? Kaip tik manau, kad pablogės susisiekimas ir nepadės persėdimai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė grustnyjKą manote dėl eilinių pamąstymų VT tema
26A Santariškės – Baltupio g. – Didlaukio g. – Žaliasis tiltas
Trasa: Santariškių g., Mokslininkų g., M. Marcinkevičiaus g., Baltupio g., ...
26 Trasa: Santariškių g., užsuka ir važiuoja tarp Santariškių g. 29A ir 41 (šia gatvele) iki Santariškių gatvėje PC IKI, J. Franko g., J. Tallat – Kelpšos g., Santariškių g., ...
Ir ką manote dėl mano seniau parašyto pasiūlymo dėl A3 ir A41 sujungimo?
26: Naujojo Santariškių kvartalo gatvelėmis ilgasis autobusas nepravažiuos. Vėlgi ar tikrai jį reikia ten leisti. Mano nuožiūra, iki VT stotelių ten nedaug tepaeiti reikia. Kai kuriuose mikrorajonuose atstumas iki stotelių yra daug didesnis.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.03.11, 15:10.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąŽinai, kaip tiek čia apie VT diskutuojantis žmogus, jau turėtum labiau suprasti apie VT organizavimą ir sistemų planavimą.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą26A: kam to reikia? Nuo namų Marcinkevičiaus gatvėje iki Molėtų plento ar Akademijos stotelių visai netoli.
26: Naujojo Santariškių kvartalo gatvelėmis ilgasis autobusas nepravažiuos. Vėlgi ar tikrai jį reikia ten leisti. Mano nuožiūra, iki VT stotelių ten nedaug tepaeiti reikia. Kai kuriuose mikrorajonuose atstumas iki stotelių yra daug didesnis.
Dėl 3 ir 41 sujungimo gal Mettal plačiau pakomentuos.
Comment
-
Natūralu, kad reikalingi privežamieji ir pagrindiniai maršrutai. Pagrindinis būtų Stotis - Santariškės. Privežamieji maršrutai kursuotų iki Kalvarijų gatvės arba Geležinio Vilko gatvės. Pvz. iš Pilaitės atvažiuoji iki Kalvarijų g. (šiuo atveju Žaliasis tiltas) ir persėdi į kitą VT, važiuojanti pvz. į Antakalnį. Kai kurių VT trasos sutrumpėtų, tai leistų greičiau padaryti ratą. Ekonomiškai irgi naudinga - degalų ekonomija. Jei trasa sumažėtų, VT per tą laiką, kuri užimtų važiavęs kaip dabar pvz. iš Pilaitės iki Saulėtekio, galėtų du reisus padaryti ir t.t.
Comment
-
Yra dar vienas pastebėjimas Vilniaus autobusams ir troleibusams duodamas per daug laiko įveikti maršrutą ne piko valandomis dažniausiai pastebėta yra, kad nuo vieno galinio punkto iki kito galinio punkto ne piko valandomis darbo dienomis dauguma maršrutų važiuoja 40-45 min., O savaitgaliais 30-40 min., Aš Siūlau ne piko valandomis trumpinti maršrutų trasų įveikimą iki 20-25 min., nes daugumoje maršrutų trasą galima įveikti per 20-25 min., Elementarus pvz., d. d. iš St. Birelių žiedas 7:09 val., 76 maršruto autobusas išvykstą link Balsių Mokyklos į St. Balsių Mokykla pagal tvarkaraštį turi atvykti 7:30 val., ir pastovėti 3 min., ir išvykti turi 7:33 val., bet atvyksta 7:35 val., ir išvyksta 7:36 val., O iki jos važiuoja net 24-26 min., kai iki jos galėtų atvykti per 20 min., Birelių, Sakališkių, Pagubės, Sakališkių, Krakiškių, Žaliųjų ežerų, Balsių, Bubilo, Balsių, Ragučio ir toliau senojoje trasoje jam nėra jokių spūsčių net piko valandomis. Iki Pagubės St., 76 maršruto autobusai nuo St. Birelių žiedas turi nuvažiuoti per 5 min., Iš St. Pagubė 76 maršruto autobusas turi išvykti 7:16 val., bet jis dažniausiai iš jos išvyksta 7:19 val., 76 maršruto autobusui Pagubės g., duodamas laikas apvažiuoti visas stotelės Pagubėje lygiai 1 min., o tuo tarpu 36 maršruto autobusui duodama nuo 3-5 min., įveikti tą patį atstumą ir tas pačias stoteles.
Penktadienį važiavau su 10 maršruto autobusu nuo Ateities St., link Šatrijos St., tai jautėsi, kad jis neskuba, nes duota per daug laiko įveikti tą atstumą.
Pamirškim tą valandinį bilietą, nes Vilniuje jo nebus niekada. Galite patys paklausti Susisiekimo paslaugų kontrolierių. O su persėdimais niekas nenori važiuoti, nes kelionė vienoje vietoje trumpėja, bet kitoje vietoje ilgėja. Aš dažnai važiuoju iki Jeruzalės 26 maršruto autobusu ir laukiu 76 maršruto autobuso. Bet būna geriausias atvejis, kad tuo pačiu metu atvažiuoja tiek 36 tiek 76 maršruto autobusai, ir jie važiuoja vienas paskui kitą. O po to kito 76 maršruto autobuso turi laukti apie 2 val., nes vienas yra 15:35 val., kitas tik 17:43 val., analogiškai ir su 36 vienas yra 16:18 val., kitas tik 17:20 val.
Belieka įsigyti tik mašiną su tokiu VT kursavimu.Paskutinis taisė Naujaneriai; 2012.03.11, 15:35.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Naujųjų Santariškių vidinės gatvės visiškai nepritaikytos viešojo transporto eismui: siauros, užstatytos. Gatvės ten primena kiemų pravažiavimus su pavadinimais, o ne gatves. Beje, patys gyventojai ten neįsileistų autobusų.
26A: autobuso paleidimas gatve tam, kad jis ten važiuotų - čia tas pats kas su Žaliakalnio g. gaunasi.
3+41 - gaunasi labai bjauri košė maršruto grafike ir trasose.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą26A: autobuso paleidimas gatve tam, kad jis ten važiuotų - čia tas pats kas su Žaliakalnio g. gaunasi.
3+41 - gaunasi labai bjauri košė maršruto grafike ir trasose.
Dėl 3+41: košė gaunasi, bet gi neefektyvu varyti du maršrutus, kurie beveik vienodi + vienas iš jų vidurį dienos nevažiuoja (A3). Jei prakalbam apie efektyvumą, tai reikia atsikratyti to, kas nelogiška ir neefektyvu
Comment
-
Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąYra dar vienas pastebėjimas Vilniaus autobusams ir troleibusams duodamas per daug laiko įveikti maršrutą
Belieka įsigyti tik mašiną su tokiu VT kursavimu.
Comment
-
Parašė grustnyj
Su Žaliakalnio gatve viskas tvarkoje, poreikis yra, ypač žinant, kad ten dominuoja ne daugiabučiai, o nuosavi nameliai, kur dažniausiai vien pensininkai. Tik ten negyvenantys žmonės sako, kad nereikia Bet ok, nieko tokio, nereikia tai nereikia.
Dėl 3+41: košė gaunasi, bet gi neefektyvu varyti du maršrutus, kurie beveik vienodi + vienas iš jų vidurį dienos nevažiuoja (A3). Jei prakalbam apie efektyvumą, tai reikia atsikratyti to, kas nelogiška ir neefektyvu
Comment
Comment