Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Grustnyj, 26A maršrute realiai nereikia daugiau 3 autobusų darbo dienomis (dabar yra 2), jie važiuotų pustuščiai. Šis maršrutas savo funkcijomis dubliuoja 10 ir 26 maršrutus, na, tik Baltupio gatvėje yra kiek savarankiškesnis.
    Daugiau keleivių būtų, jei užsuktų į Bajorus, bet 3 autobusai vistiek pilnai susitvarkytų
    Kur siūlai laisvą autobusą įkišti?

    P.S. Gal A4?
    Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.22, 11:24.

    Comment


      Parašė grustnyj

      Kur siūlai laisvą autobusą įkišti?

      P.S. Gal A4?
      Į 26A ir įkišti. Važiuotų 3 autobusai (2 visą dieną ir 1 pertraukiamas). Trumpinti jį iki Vaikų ligoninės, iki Santariškių žiedo pratęsiant 48 maršrutą. Taip pat 26A padaryti užsukimus prie Chemijos instituto. Mano nuomone, to pakaktų- užsukimai į Bajorų sodus ar Visorius atimtų per daug laiko.

      Beje, 50 turėtų užsukti į Santariškes ir važiuodamas link Saulėtekio.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Į 26A ir įkišti. Važiuotų 3 autobusai (2 visą dieną ir 1 pertraukiamas). Trumpinti jį iki Vaikų ligoninės, iki Santariškių žiedo pratęsiant 48 maršrutą. Taip pat 26A padaryti užsukimus prie Chemijos instituto. Mano nuomone, to pakaktų- užsukimai į Bajorų sodus ar Visorius atimtų per daug laiko.

        Beje, 50 turėtų užsukti į Santariškes ir važiuodamas link Saulėtekio.
        Mettal siūlė 26A į Visorius leisti. Visoriai - Žaliasis tiltas.
        P.S. Ką manai dėl 44A?

        Comment


          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
          Mettal siūlė 26A į Visorius leisti. Visoriai - Žaliasis tiltas.
          P.S. Ką manai dėl 44A?
          Na, jei užsuktų prie Chemijos instituto, tai ir mokslininkams, ir Bajorų kalvų, ir Visorių gyventojams iki jo bus visai netoli. o visiškai eliminuoti jį iš Santariškių nesiūlyčiau.

          Dėl 44A- turbūt jau žinai, kokia mano nuomonė
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Dėl 44A- turbūt jau žinai, kokia mano nuomonė
            Gaila

            Comment


              Kadangi 43 iki Šeškinės būna sausakimšas, o už Buivydiškių stotelės jau gan laisvas, tai kodėl gi nepaleidus 43A: Musninkų žiedas-Šeškinės-Dūkštų-Buivydiškių-Ozo-Ukmergės. Toliau 43 trasa. Galimas variantas ir išvažiavus iš Musninkų žiedo iškart važiuoti į Dūkštų stotelę ir toliau senąja trasa, tada net stotelių nereiktų papildomų.
              6: dienos metu galėtų važiuoti dažniau, nes žmonių tikrai daug.
              47: tarpuose tarp 9-14h ir 19-23h būtų gerai sujungti su kuriuo nors kitu grafiku, kuriame trumpi autobusai. Tokiu atveju galima būtų važinėti dažniau. Dabar 3-4 reisai per valandą į visą Pilaitės mikrorajoną yra mažokai, tuo labiau, kad daug kas važiuoja su persėdimu. Kiti maršrutai gelbėja, bet nevisada.
              2,46,43: derinti. Dabar dažnai visi nuvažiuoja vienu metu, todėl vakarinė Šeškinės daliai susidaro ~20min tarpai kai niekas nevažiuoja, o kai važiuoja tai paskutinis maršrutas būna apytuštis.

              Comment


                Nesiūlyčiau rizikuoti ir dalį 43 maršruto reisų trumpinti iki Šeškinės. Ir iki Justiniškių važiuoja pakankamai keleivių, nors ir ne tiek daug, kiek iki Dūkštų st. Taip, ne piko metu jų kiek mažiau.
                47 - nemanyčiau, kad reikėtų dažninti kursavimą ne piko metu. Dabartinis kursavimo dažnumas yra pakankamas, juolab dabar visi Pilaitės maršrutai važiuoja pro Sietyno stotelę- pagrindinį pilaitiškių persėdimo į kitus maršrutus punktą.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Siūlau dar keletą pakoregavimų

                  61 iš A. Pavilnio pratęsti iki Strelčiukų (..., Džiaugsmo g., S. Narutavičiaus g., Strelčiukų g.).

                  58 pakoreguoti trasa: Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Žaliakalnio g., S. Batoro g., ...).

                  15 pratęsti trasa iki Rokantiškių: ..., Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., S. Batoro g., Viršupio g. Tai pridės populiarumo 15 autobusui.

                  Comment


                    Parašė grustnyj
                    Siūlau dar keletą pakoregavimų

                    61 iš A. Pavilnio pratęsti iki Strelčiukų (..., Džiaugsmo g., S. Narutavičiaus g., Strelčiukų g.).

                    58 pakoreguoti trasa: Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Žaliakalnio g., S. Batoro g., ...).

                    15 pratęsti trasa iki Rokantiškių: ..., Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., S. Batoro g., Viršupio g. Tai pridės populiarumo 15 autobusui.
                    Dėl 61 - pritariu.
                    58- irgi neblogas pasiūlymas, bet ar galės jis atlikti kairyjį posūkį iš S. Batoro į Žaliakalnio gatvę?
                    O štai dėl 15 esu linkęs nepritarti- ne taip jau jis reikalingas Rokantiškėse, nebus ten tiek daug keleivių. Be to, tokia trasa tektų važiuoti visais reisais, tad grafikas labai išsiderintų, dėl siaurų Antakalnio gatvių bus dažni vėlavimai, maršruto kursavimo dažnis sieks viso labo kas 90-100 min. Žinoma, galima ir dar vieną autobusą pridėti, bet tuomet 15-as jau tikrai pataps didžiausių oro vežiotoju Vilniuje . Bent mano nuomone, tokia trasa neturi perspektyvos. Juolab, pagal Mettal pasiūlymą, Rokantiškės turės maršrutą iki Antakalnio.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.24, 22:02.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      58- irgi neblogas pasiūlymas, bet ar galės jis atlikti kairyjį posūkį iš S. Batoro į Žaliakalnio gatvę?
                      Gal dešinįjį? Nelabai supratau...

                      O štai dėl 15 esu linkęs nepritarti- ne taip jau jis reikalingas Rokantiškėse, nebus ten tiek daug keleivių. Be to, tokia trasa tektų važiuoti visais reisais, tad grafikas labai išsiderintų, dėl siaurų Antakalnio gatvių bus dažni vėlavimai, maršruto kursavimo dažnis sieks viso labo kas 90-100 min. Žinoma, galima ir dar vieną autobusą pridėti, bet tuomet 15-as jau tikrai pataps didžiausių oro vežiotoju Vilniuje . Bent mano nuomone, tokia trasa neturi perspektyvos. Juolab, pagal Mettal pasiūlymą, Rokantiškės turės maršrutą iki Antakalnio.
                      Aš iš pradžių norėjau 15 pratęsti tik iki Rudens stotelės. Bet pagalvojau, kad vairuotojas nenorės atbulas apsisukti kelyje, kuris prie Rudens stotelės kiosko. Tada nusprendžiau jį pratęsti iki Mildos stotelės ir ten būtų jo galinis punktas, bet problema, kad jam tektų stovėti Mildos stotelėje (apsisuktų ant viaduko). Todėl galiausiai įkišau jį į Rokantiškes

                      Comment


                        Tada siūlau 15A Antakalnis - Žolyno g. - Rudens g.
                        Trasa: Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., šalutinė S. Batoro g.
                        Atgal: šalutinė S. Batoro g., Peteliškių g., Filaretų g., Stalių g., Rudens g., Mildos g., L. Sapiegos g., V. Grybo g., Bistryčios g., Žolyno g., Antakalnio g.

                        Taip pat dar galima pakoreguoti, kad 38 sujungti su 15A (Rudens g. - Žolyno g. - Antakalnis - Šilėnų g.). Aš siūliau sujungti 38 su 30, bet Vilnietizz paminėjo, kad 30 trasa būtų labai ilga.
                        Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.24, 22:51.

                        Comment


                          Parašė grustnyj
                          Gal dešinįjį? Nelabai supratau...
                          Važiuojant viena ar kita kryptimi vistiek reikės atlikti kairyjį posūkį. Klausimas- ar yra ten galimybė tai padaryti?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Važiuojant viena ar kita kryptimi vistiek reikės atlikti kairyjį posūkį. Klausimas- ar yra ten galimybė tai padaryti?
                            Važiuojant iš Stoties į N. V. iš S. Batoro gatvės galima laisvai pasukti į Žaliakalnio gatve, nėra jokio draudžiamo ženklo, kalniukas nedidelis. Iš Žaliakalnio gatvės sukant į kairę į Pergalės gatve - labai lengva, nes sankryža 90 laipsnių tik. 31 laisvai sugeba pasukti iš Pergalės gatvės į Parko gatvę, nors ten tikrai ne 90 laipsnių, o kokių 70.

                            Iš N. V. važiuojant į Stotį: iš Pergalės gatvės pasukti į dešinę į Žaliakalnio gatve - lengviau nebūna. Iš Žaliakalnio gatvės pasuki iš pradžių į dešinę, truputį pavažiuoji iki apsisukimo vietos S. Batoro gatvėje, ir ten apsisukti manai irgi yra lengva (kažkas panašaus kaip Pilaitėje).

                            Tikiuosi atsakiau į tavo klausymus.

                            Comment


                              O kaip tau toks pasiūlymas?

                              Tavo siūlomą 61 maršrutą (Strielčiukai - Pavilnys - Markučiai - Olandų g.- Žaliasis tiltas) leisti tokia trasa: ..., Subačiaus g., Olandų g., Filaretų g. (atgal Dailidžių g.), Rudens g., Mildos g., L. Sapiegos g. Antakalnio g., Žirmūnų tiltas, toliau jau tavo siūloma trasa...

                              Kadangi šiuo maršrutu važiuotų mikroautobusai, Filaretų, Rudens ir Mildos gatvėse stotelių nebūtų, mikriukai stotų pagal pageidavimą.

                              15 maršruto siūlyčiau visgi kol kas nekeisti.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                O kaip tau toks pasiūlymas?

                                Tavo siūlomą 61 maršrutą (Strielčiukai - Pavilnys - Markučiai - Olandų g.- Žaliasis tiltas) leisti tokia trasa: ..., Subačiaus g., Olandų g., Filaretų g. (atgal Dailidžių g.), Rudens g., Mildos g., L. Sapiegos g. Antakalnio g., Žirmūnų tiltas, toliau jau tavo siūloma trasa...
                                Iš dalies tik sutinku. Paaiškinsiu kodėl:

                                1. Nelabai patinka man ta Filaretų gatvės įkalnė.
                                2. Tavo pasiūlyta trasa apglėbs tik mažą dalelę tos teritorijos, kur niekas nekursuoja.

                                Todėl siūlau 61 leisti:
                                Strelčiukų g., S. Narutavičiaus g., Džiaugsmo g., Grūdų g., J. Kolaso g. (paimtų papildomus keleivius, nes Garsiojoje gatvėje nėra stotelės važiuojant link Stoties), Tolimoji g., Juodasis kelias, Subačiaus g., Kaukysos g., Paplaujos g. (dėl ten esančių įmonių), S. Batoro g., Rudens g., Mildos g., L. Sapiegos g., Antakalnio g., T. Kosciuškos g., Arsenalo g., Žygimantų g., Kalvarijų g.

                                Atgal:
                                Kalvarijų g., Šeimyniškių g., Antakalnio g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., S. Batoro g., Paplaujos g., Kaukysos g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., Garsioji g., Džiaugsmo g., S. Narutavičiaus g., Strelčiukų g.

                                P.S. Keletą reisų galėtų užvažiuoti į Grigaičius, pvz. ryte ir vakare.




                                O čia siūlau optimaliausią trasą, kuri nepalies A15, bet pagerins gyventojams tose gatvėse. Važinėtų irgi tik mikroautobusas.

                                70 Rokantiškės – Sapieginė – Žirmūnai
                                Viršupio g., Mildos g., S. Batoro g., Rudens g., Lyglaukių g., Mildos g., Jūratės g., Gailestingųjų Seserų g., Karių kapų g., V. Grybo g., Bistryčios g., Žolyno g., Antakalnio g., Šilo g., Žirmūnų g., P. Lukšio g., Verkių g., Žirmūnų g.

                                Atgal: Žirmūnų g., Verkių g., P. Lukšio g., Žirmūnų g., Šilo g., Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., Karių kapų g., Gailestingųjų Seserų g., pasuka į dešinę į Jūratės g., L. Sapiegos g., Mildos g., Lyglaukių g., Rudens g., S. Batoro g., Mildos g., Viršupio g.
                                Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.25, 11:55.

                                Comment


                                  Dėl 61- pritariu, bet prasmės sukinėtis Pavilnyje nematau- tegul važiuoja tiesiai. Paplaujos gatvėje nemanau, kad bus keleivių.

                                  O štai 70 maršruto nereikia. Kai kurios gatvės ten gali būti per siauros net ir mikroautobusų eismui.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Dėl 61- pritariu, bet prasmės sukinėtis Pavilnyje nematau- tegul važiuoja tiesiai. Paplaujos gatvėje nemanau, kad bus keleivių.

                                    O štai 70 maršruto nereikia. Kai kurios gatvės ten gali būti per siauros net ir mikroautobusų eismui.
                                    Pavilny gali tiesiai važiuoti, bet į Paplaujos gatve turi užvažiuoti, visgi tikrai yra žmonių, kurie važiuoja iš centro į darbą, taip pat manau, kad ir iš Pavilnio irgi kas nors važiuotų.

                                    O dėl 70 nesu pats įsitikinęs, ar jis būtinas. Gatvių pločio irgi nežinau. Bet pvz. Ukrainoje kaimo neasfaltuotame keliuke (kur iš abiejų pusių iškart tvoros) sugeba dirbti ilgas (!) autobusas. Taip kad mikriukui vienas juokas būtų

                                    Comment


                                      58 Idėja patiko.
                                      61 Vilnietizz pasiūlymas neblogas labai.
                                      70 Nereikia tikrai.
                                      15 Kol kas nereikia pratesineti.Nebent vasaros laikų arba Vėlinėms ir tai-2 kartus per keturias valandas.

                                      Beje,kadaise (iki maždaug S. Batoro g. nutiesimo) Žaliakalnio gatvė vyko VT eismas.
                                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.02.25, 13:13.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        70 Nereikia tikrai.
                                        15 Kol kas nereikia pratesineti.Nebent vasaros laikų arba Vėlinėms ir tai-2 kartus per keturias valandas.
                                        15 palikau ramybėje O 70 manau vis tiek reikalingas, nes atstumai iki Antakalnio gatvės VT dideli.

                                        Beje,kadaise (iki maždaug S. Batoro g. nutiesimo) Žaliakalnio gatvė vyko VT eismas.
                                        Taip, kursavo, tik nežinau kas. Galbūt 28 arba 44, bet tikrai tiksliai nežinau.

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          15 palikau ramybėje O 70 manau vis tiek reikalingas, nes atstumai iki Antakalnio gatvės VT dideli.
                                          Gal jau geresnis pasiūlymas dėl 15 negu 70.


                                          Taip, kursavo, tik nežinau kas. Galbūt 28 arba 44, bet tikrai tiksliai nežinau.
                                          Šiek tiek ne į tema.4 ir 31.Tada dar 44 nebuvo,buvo tik 4,18,28,31.4 iki st. Žalgiris (d. Naujoji Vilnia),31 iki Arimų,28 ir 18 iki Parko g.
                                          Pagal šia schema:http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=134

                                          Comment

                                          Working...
                                          X