Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė grustnyj
Kur siūlai laisvą autobusą įkišti?
P.S. Gal A4?
Beje, 50 turėtų užsukti į Santariškes ir važiuodamas link Saulėtekio.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮ 26A ir įkišti. Važiuotų 3 autobusai (2 visą dieną ir 1 pertraukiamas). Trumpinti jį iki Vaikų ligoninės, iki Santariškių žiedo pratęsiant 48 maršrutą. Taip pat 26A padaryti užsukimus prie Chemijos instituto. Mano nuomone, to pakaktų- užsukimai į Bajorų sodus ar Visorius atimtų per daug laiko.
Beje, 50 turėtų užsukti į Santariškes ir važiuodamas link Saulėtekio.
P.S. Ką manai dėl 44A?
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąMettal siūlė 26A į Visorius leisti. Visoriai - Žaliasis tiltas.
P.S. Ką manai dėl 44A?
Dėl 44A- turbūt jau žinai, kokia mano nuomonė
Comment
-
Kadangi 43 iki Šeškinės būna sausakimšas, o už Buivydiškių stotelės jau gan laisvas, tai kodėl gi nepaleidus 43A: Musninkų žiedas-Šeškinės-Dūkštų-Buivydiškių-Ozo-Ukmergės. Toliau 43 trasa. Galimas variantas ir išvažiavus iš Musninkų žiedo iškart važiuoti į Dūkštų stotelę ir toliau senąja trasa, tada net stotelių nereiktų papildomų.
6: dienos metu galėtų važiuoti dažniau, nes žmonių tikrai daug.
47: tarpuose tarp 9-14h ir 19-23h būtų gerai sujungti su kuriuo nors kitu grafiku, kuriame trumpi autobusai. Tokiu atveju galima būtų važinėti dažniau. Dabar 3-4 reisai per valandą į visą Pilaitės mikrorajoną yra mažokai, tuo labiau, kad daug kas važiuoja su persėdimu. Kiti maršrutai gelbėja, bet nevisada.
2,46,43: derinti. Dabar dažnai visi nuvažiuoja vienu metu, todėl vakarinė Šeškinės daliai susidaro ~20min tarpai kai niekas nevažiuoja, o kai važiuoja tai paskutinis maršrutas būna apytuštis.
Comment
-
Nesiūlyčiau rizikuoti ir dalį 43 maršruto reisų trumpinti iki Šeškinės. Ir iki Justiniškių važiuoja pakankamai keleivių, nors ir ne tiek daug, kiek iki Dūkštų st. Taip, ne piko metu jų kiek mažiau.
47 - nemanyčiau, kad reikėtų dažninti kursavimą ne piko metu. Dabartinis kursavimo dažnumas yra pakankamas, juolab dabar visi Pilaitės maršrutai važiuoja pro Sietyno stotelę- pagrindinį pilaitiškių persėdimo į kitus maršrutus punktą.
Comment
-
Siūlau dar keletą pakoregavimų
61 iš A. Pavilnio pratęsti iki Strelčiukų (..., Džiaugsmo g., S. Narutavičiaus g., Strelčiukų g.).
58 pakoreguoti trasa: Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Žaliakalnio g., S. Batoro g., ...).
15 pratęsti trasa iki Rokantiškių: ..., Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., S. Batoro g., Viršupio g. Tai pridės populiarumo 15 autobusui.
Comment
-
Parašė grustnyjSiūlau dar keletą pakoregavimų
61 iš A. Pavilnio pratęsti iki Strelčiukų (..., Džiaugsmo g., S. Narutavičiaus g., Strelčiukų g.).
58 pakoreguoti trasa: Linksmoji g., Parko g., Pergalės g., Žaliakalnio g., S. Batoro g., ...).
15 pratęsti trasa iki Rokantiškių: ..., Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., S. Batoro g., Viršupio g. Tai pridės populiarumo 15 autobusui.
58- irgi neblogas pasiūlymas, bet ar galės jis atlikti kairyjį posūkį iš S. Batoro į Žaliakalnio gatvę?
O štai dėl 15 esu linkęs nepritarti- ne taip jau jis reikalingas Rokantiškėse, nebus ten tiek daug keleivių. Be to, tokia trasa tektų važiuoti visais reisais, tad grafikas labai išsiderintų, dėl siaurų Antakalnio gatvių bus dažni vėlavimai, maršruto kursavimo dažnis sieks viso labo kas 90-100 min. Žinoma, galima ir dar vieną autobusą pridėti, bet tuomet 15-as jau tikrai pataps didžiausių oro vežiotoju Vilniuje . Bent mano nuomone, tokia trasa neturi perspektyvos. Juolab, pagal Mettal pasiūlymą, Rokantiškės turės maršrutą iki Antakalnio.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.02.24, 23:02.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą58- irgi neblogas pasiūlymas, bet ar galės jis atlikti kairyjį posūkį iš S. Batoro į Žaliakalnio gatvę?
O štai dėl 15 esu linkęs nepritarti- ne taip jau jis reikalingas Rokantiškėse, nebus ten tiek daug keleivių. Be to, tokia trasa tektų važiuoti visais reisais, tad grafikas labai išsiderintų, dėl siaurų Antakalnio gatvių bus dažni vėlavimai, maršruto kursavimo dažnis sieks viso labo kas 90-100 min. Žinoma, galima ir dar vieną autobusą pridėti, bet tuomet 15-as jau tikrai pataps didžiausių oro vežiotoju Vilniuje . Bent mano nuomone, tokia trasa neturi perspektyvos. Juolab, pagal Mettal pasiūlymą, Rokantiškės turės maršrutą iki Antakalnio.
Comment
-
Tada siūlau 15A Antakalnis - Žolyno g. - Rudens g.
Trasa: Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., šalutinė S. Batoro g.
Atgal: šalutinė S. Batoro g., Peteliškių g., Filaretų g., Stalių g., Rudens g., Mildos g., L. Sapiegos g., V. Grybo g., Bistryčios g., Žolyno g., Antakalnio g.
Taip pat dar galima pakoreguoti, kad 38 sujungti su 15A (Rudens g. - Žolyno g. - Antakalnis - Šilėnų g.). Aš siūliau sujungti 38 su 30, bet Vilnietizz paminėjo, kad 30 trasa būtų labai ilga.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.24, 23:51.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVažiuojant viena ar kita kryptimi vistiek reikės atlikti kairyjį posūkį. Klausimas- ar yra ten galimybė tai padaryti?
Iš N. V. važiuojant į Stotį: iš Pergalės gatvės pasukti į dešinę į Žaliakalnio gatve - lengviau nebūna. Iš Žaliakalnio gatvės pasuki iš pradžių į dešinę, truputį pavažiuoji iki apsisukimo vietos S. Batoro gatvėje, ir ten apsisukti manai irgi yra lengva (kažkas panašaus kaip Pilaitėje).
Tikiuosi atsakiau į tavo klausymus.
Comment
-
O kaip tau toks pasiūlymas?
Tavo siūlomą 61 maršrutą (Strielčiukai - Pavilnys - Markučiai - Olandų g.- Žaliasis tiltas) leisti tokia trasa: ..., Subačiaus g., Olandų g., Filaretų g. (atgal Dailidžių g.), Rudens g., Mildos g., L. Sapiegos g. Antakalnio g., Žirmūnų tiltas, toliau jau tavo siūloma trasa...
Kadangi šiuo maršrutu važiuotų mikroautobusai, Filaretų, Rudens ir Mildos gatvėse stotelių nebūtų, mikriukai stotų pagal pageidavimą.
15 maršruto siūlyčiau visgi kol kas nekeisti.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kaip tau toks pasiūlymas?
Tavo siūlomą 61 maršrutą (Strielčiukai - Pavilnys - Markučiai - Olandų g.- Žaliasis tiltas) leisti tokia trasa: ..., Subačiaus g., Olandų g., Filaretų g. (atgal Dailidžių g.), Rudens g., Mildos g., L. Sapiegos g. Antakalnio g., Žirmūnų tiltas, toliau jau tavo siūloma trasa...
1. Nelabai patinka man ta Filaretų gatvės įkalnė.
2. Tavo pasiūlyta trasa apglėbs tik mažą dalelę tos teritorijos, kur niekas nekursuoja.
Todėl siūlau 61 leisti:
Strelčiukų g., S. Narutavičiaus g., Džiaugsmo g., Grūdų g., J. Kolaso g. (paimtų papildomus keleivius, nes Garsiojoje gatvėje nėra stotelės važiuojant link Stoties), Tolimoji g., Juodasis kelias, Subačiaus g., Kaukysos g., Paplaujos g. (dėl ten esančių įmonių), S. Batoro g., Rudens g., Mildos g., L. Sapiegos g., Antakalnio g., T. Kosciuškos g., Arsenalo g., Žygimantų g., Kalvarijų g.
Atgal:
Kalvarijų g., Šeimyniškių g., Antakalnio g., L. Sapiegos g., Mildos g., Rudens g., S. Batoro g., Paplaujos g., Kaukysos g., Subačiaus g., Juodasis kelias, Tolimoji g., Garsioji g., Džiaugsmo g., S. Narutavičiaus g., Strelčiukų g.
P.S. Keletą reisų galėtų užvažiuoti į Grigaičius, pvz. ryte ir vakare.
O čia siūlau optimaliausią trasą, kuri nepalies A15, bet pagerins gyventojams tose gatvėse. Važinėtų irgi tik mikroautobusas.
70 Rokantiškės – Sapieginė – Žirmūnai
Viršupio g., Mildos g., S. Batoro g., Rudens g., Lyglaukių g., Mildos g., Jūratės g., Gailestingųjų Seserų g., Karių kapų g., V. Grybo g., Bistryčios g., Žolyno g., Antakalnio g., Šilo g., Žirmūnų g., P. Lukšio g., Verkių g., Žirmūnų g.
Atgal: Žirmūnų g., Verkių g., P. Lukšio g., Žirmūnų g., Šilo g., Antakalnio g., Žolyno g., Bistryčios g., V. Grybo g., Karių kapų g., Gailestingųjų Seserų g., pasuka į dešinę į Jūratės g., L. Sapiegos g., Mildos g., Lyglaukių g., Rudens g., S. Batoro g., Mildos g., Viršupio g.Paskutinis taisė grustnyj; 2012.02.25, 12:55.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDėl 61- pritariu, bet prasmės sukinėtis Pavilnyje nematau- tegul važiuoja tiesiai. Paplaujos gatvėje nemanau, kad bus keleivių.
O štai 70 maršruto nereikia. Kai kurios gatvės ten gali būti per siauros net ir mikroautobusų eismui.
O dėl 70 nesu pats įsitikinęs, ar jis būtinas. Gatvių pločio irgi nežinau. Bet pvz. Ukrainoje kaimo neasfaltuotame keliuke (kur iš abiejų pusių iškart tvoros) sugeba dirbti ilgas (!) autobusas. Taip kad mikriukui vienas juokas būtų
Comment
-
58 Idėja patiko.
61 Vilnietizz pasiūlymas neblogas labai.
70 Nereikia tikrai.
15 Kol kas nereikia pratesineti.Nebent vasaros laikų arba Vėlinėms ir tai-2 kartus per keturias valandas.
Beje,kadaise (iki maždaug S. Batoro g. nutiesimo) Žaliakalnio gatvė vyko VT eismas.Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.02.25, 14:13.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą70 Nereikia tikrai.
15 Kol kas nereikia pratesineti.Nebent vasaros laikų arba Vėlinėms ir tai-2 kartus per keturias valandas.
Beje,kadaise (iki maždaug S. Batoro g. nutiesimo) Žaliakalnio gatvė vyko VT eismas.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimą15 palikau ramybėje O 70 manau vis tiek reikalingas, nes atstumai iki Antakalnio gatvės VT dideli.
Taip, kursavo, tik nežinau kas. Galbūt 28 arba 44, bet tikrai tiksliai nežinau.
Pagal šia schema:http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=134
Comment
Comment