Aš tuo ir neabejoju, bet savivaldybė turbūt mano kitaip. Nenori jie pyktis su gyventojais. Be to, neblogas pasiūlymas dėl 58/74 jau išprovokavo nelabai logiškus pasiūlymus dėl kitų maršrutų trasų. Nepyk, bet tavo pasiūlymas dėl maršruto užsukimo prie Audėjo yra nelabai logiškas.
Aš tuo ir neabejoju, bet savivaldybė turbūt mano kitaip. Nenori jie pyktis su gyventojais. Be to, neblogas pasiūlymas dėl 58/74 jau išprovokavo nelabai logiškus pasiūlymus dėl kitų maršrutų trasų. Nepyk, bet tavo pasiūlymas dėl maršruto užsukimo prie Audėjo yra nelabai logiškas.
Bus vietos prie pėsčiųjų viaduko, jei įvažas padarys.
O stotelė ties aplinkelio ir Rasų gatvės sankryža jau dabar yra "Gervėčių" stotelė. Joje stoja nuliniais reisais (iš autobusų parko į Stotį ir atvirkščiai) važiuojantys autobusai.
Tavo pasiūlymas neblogas dėl 4-o maršruto autobuso kursavimo per Drujos gatvę stotelė prie pėščiųjų viaduko būtų nuokalnėje/įkalnėje.
Ne tokia ten jau baisiai stati įkalnė. O šiaip, argi tai yra kliūtis stotelės įrengimui?
Patikėk, taip. Anksčiau, kai nebuvo rekonstruota Salininkų gatvė ir st. Sodai link Salininkų buvo prieš pat eglę, kartais autobusui būdavo sunku užvažiuot. Dabar ši problema išspręsta patraukus stotelę tolėliau nuo eglės
Patikėk, taip. Anksčiau, kai nebuvo rekonstruota Salininkų gatvė ir st. Sodai link Salininkų buvo prieš pat eglę, kartais autobusui būdavo sunku užvažiuot. Dabar ši problema išspręsta patraukus stotelę tolėliau nuo eglės
Vienintelė problema ten buvo gatvės plotis. Ne vienas autobusas atsisveikino su galinio vaizdo veidrodėliais, o dar ir Ikarusas vienas buvo su medžiu artimai susipažinęs.
Šiandien išanalizavau Žvirblių, Genių ir Karklėnų gatves. Yra dalykų, kurie mane nemaloniai nustebino... Žiemą vairuotojai pradėjo statyti mašinas kas kaip nori... Visose šiose gatvėse mikroautobusas pravažiuos tikrai, bet... Jei leis ir midibusą - Genių ir Žvirblių gatvėse bus sunkoka... Karklėnų gatvėje problemų nekiltų (ten nėra mašinų).
Tas pats velnias. Kažkur ne ten keli nuotraukas - jos turi būti tavo nuotraukų albume, o tokios nuorodos į albumą aš išvis nerandu. Gal bandyk kelti į radikal.ru - ten ir sumažins tau jas iki reikiamo dydžio.
Nuotraukų dabar nerodo todėl, kad nuorodos neįdėtos į [img] tagus. Bet ne tame esmė - svarbu, kad galima pagaliau pažiūrėti nuotraukas .
Iš pirmosios nuotraukos iškart matosi, kodėl negalimas ten VT eismas - liko tik 1 eismo juosta, nes kita užstatyta mašinomis.
Ką gi, vėl panorau pamodeliuoti miesto autobusų trasas ir va kas išėjo.
Siūlau dar pakoreguoti 61: iš Pavilnio leisti ..., Subačiaus g., Maironio g., Užupio g., Krivių g., Filaretų g., Olandų g., ... Atgal: ..., Olandų g., Krivių g., Užupio g., Maironio g., Subačiaus g., ...
Taip nušausim du zuikius – Pavilnys turės susisiekimą su Žaliuoju tiltu, taip pat ir Užupis, ypač vaikai iš Užupio gimnazijos, P. Vileišio pagrindinės mokyklos. 61 važinėtų mikroautobusas, taip kad pravažiuos Užupy.
Taip pat siūlau pakeitimus su 60: ar yra galimybių pratęsti jį iki stotelės Šumsko kryptis? Po to jis gal galėtų sodų gatvelėmis važiuoti iki pasiūlytos Rukainių stotelės. Taip žmonės, gyvenantis prie Šumsko krypties stotelės galės laisvai nusigauti iki Stoties.
Vėl siūlau pakeitimus su 57: ..., Žolyno g., Antakalnio g., Šilo g., Žirmūnų g., Kareivių g., Lizdeikos g., Nemenčinės plentas, ... Visiems turbūt nusibodo jau mano bandymai įkišti autobusą iš N. Vilnios į Šiaurės miestelį. Bet... Čia juk mikriukas Iš karto atsakau, kad žinau jog „yra 44 + 17 troleibusas, yra 18 + 21 troleibusas“.
O čia siūlau eksperimentinį, daug neigiamų diskusijų sulauksianti naują 69 maršrutą: Pilaitė – Žvėrynas - Žaliasis tiltas – Ozo g. – Ateities g. Trasa: Bitėnų g., Gilužio g., Smalinės g., Senosios Pilaitės kelias, Pilaitės pr., T. Narbuto g., Sėlių g., Kęstučio g., Liubarto g., J. Jasinskio g., V. Kudirkos g., J. Tumo – Vaižganto g., A. Goštauto g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Ukmergės g., Ozo g., Kareivių g., Verkių g., Žvalgų g., Kalvarijų g., Ateities g. Šio maršruto pagrindinė grandis – Akropolis.
Siūlau dar pakoreguoti 61: iš Pavilnio leisti ..., Subačiaus g., Maironio g., Užupio g., Krivių g., Filaretų g., Olandų g., ... Atgal: ..., Olandų g., Krivių g., Užupio g., Maironio g., Subačiaus g., ...
Negerai. Užupio g. tarp Maironio ir Paupio/Malūnų g. eismas tik vienakryptis. Ir šiaip ten negerai yra leisti dar kažkokį VT, kai tokia situacija su parkavimusi: tiek legaliose vietose, tiek po draudžiamais ženklais. Net ant Užupio kalno sugebama pristatyti mašinų ir net nepasitraukti autobusui iš kelio.
Apylanka per Paupio g. netiks; tiek ten, tiek Filaretų g. bus labai sunku pravažiuoti.
Taip pat siūlau pakeitimus su 60: ar yra galimybių pratęsti jį iki stotelės Šumsko kryptis? Po to jis gal galėtų sodų gatvelėmis važiuoti iki pasiūlytos Rukainių stotelės. Taip žmonės, gyvenantis prie Šumsko krypties stotelės galės laisvai nusigauti iki Stoties.
Ten nėra taip toli iki 60 stotelės. Bendram pažinimui: Gurių sodininkai į stotį važiuoja su priemiestiniais autobusais. O jie važiuoja patenkinamai dažnai >>
Dar kiltų problema su prasilenkimu su 33 Šumsko krypties žiede, nes ten daugiau nei 1 autobusas netilps.
Vėl siūlau pakeitimus su 57: ..., Žolyno g., Antakalnio g., Šilo g., Žirmūnų g., Kareivių g., Lizdeikos g., Nemenčinės plentas, ... Visiems turbūt nusibodo jau mano bandymai įkišti autobusą iš N. Vilnios į Šiaurės miestelį. Bet... Čia juk mikriukas Iš karto atsakau, kad žinau jog „yra 44 + 17 troleibusas, yra 18 + 21 troleibusas“.
Tada iškrenta 57 trasa iki Bezdonių. O toks 57 vis tiek važiuos ilgiau nei A44+T17 .
O čia siūlau eksperimentinį, daug neigiamų diskusijų sulauksianti naują 69 maršrutą: Pilaitė – Žvėrynas - Žaliasis tiltas – Ozo g. – Ateities g. Trasa: Bitėnų g., Gilužio g., Smalinės g., Senosios Pilaitės kelias, Pilaitės pr., T. Narbuto g., Sėlių g., Kęstučio g., Liubarto g., J. Jasinskio g., V. Kudirkos g., J. Tumo – Vaižganto g., A. Goštauto g., Kalvarijų g., Konstitucijos pr., Ukmergės g., Ozo g., Kareivių g., Verkių g., Žvalgų g., Kalvarijų g., Ateities g. Šio maršruto pagrindinė grandis – Akropolis.
Visose siūlomose vietose yra alternatyva su 1 persėdimu . Iš Pilaitės: bet kuris + A7; iš Žvėryno: T1,3,7+A7; iš atkarpos st. Lukiškės > st. Šeškinė - A2; iš atkarpos Šeškinės kalvos > AP - A7,45; iš Naujakiemio st. > Ateities st. - A10,26A,33,34,49,50,87+A7,45,53.
BET: galima ir 87 pratęsti iki Akropolio. Autobusas keleivius išlaipintų naujoje įvažoje iškart iš Ozo g. išsukus link stadiono/Akropolio. Atstova - irgi toje įvažoje. Apsisuktų šiek tiek susiaurėjusiame, bet vis dar tinkamame autobusui "žiede". Ten dar galima apsisukimo vietoje nubraižyti naujas eismo linijas, kad autobuso apsisukimo vieta nebūtų užstatoma mašinomis.
Ką gi, vėl panorau pamodeliuoti miesto autobusų trasas ir va kas išėjo.
Siūlau dar pakoreguoti 61: iš Pavilnio leisti ..., Subačiaus g., Maironio g., Užupio g., Krivių g., Filaretų g., Olandų g., ... Atgal: ..., Olandų g., Krivių g., Užupio g., Maironio g., Subačiaus g., ...
Taip nušausim du zuikius – Pavilnys turės susisiekimą su Žaliuoju tiltu, taip pat ir Užupis, ypač vaikai iš Užupio gimnazijos, P. Vileišio pagrindinės mokyklos. 61 važinėtų mikroautobusas, taip kad pravažiuos Užupy.
Užupyje ir 11 pakanka. Be to, nuo Užupio gimnazijos visai netoli iki Filaretų stotelės, iš kurios prie Žaliojo tilto važiuoja 44-as. O kitoje Užupio pusėje- Maironio gatve važiuoja 10 maršrutas.
Spės tai spės, bet, jei pats, prisipažįsti, jog iš N.Vilnios į Šiaurės miestelį važiuoti 44 autobusu su persėdimu į 8/9/12/13/17/20 maršrutų troleibusus yra daug greičiau nei 57 maršrutu ratais, tuomet jo pratęsimas iki ten jau tikrai nėra reikalingas. Tik vienetai važiuos ratais tik dėl to, kad netektų daryti vieno vienintelio persėdimo. Neapsimoka toks trasos ilginimas.
Tas pats ir su Akropoliu- kadangi ten daugiausia važinėja jauni žmonės, tai jiems vienas persėdimas nėra tragedija. Nemanau, kad šiuo metu ten reikalingi nauji tiesioginiai maršrutai.
"Patys miesto gyventojai teigia, kad maršrutų gausa negali pasigirti Vilkpėdės, Pavilnio, Užupio ir Baltupių mikrorajonai, rodo Aruodas.lt apklausos rezultatai."
Spės tai spės, bet, jei pats, prisipažįsti, jog iš N.Vilnios į Šiaurės miestelį važiuoti 44 autobusu su persėdimu į 8/9/12/13/17/20 maršrutų troleibusus yra daug greičiau nei 57 maršrutu ratais
Šiaip tai niekur nerašiau, kad A44 + T yra greičiau, negu 57 Rašiau A44 + T yra greičiau negu 18 tiesiai iki Šiaurės miestelio.
Comment