Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKokios savaitės eigoje bandysiu pateikti VT schemą su savo perspektyviniais/kosminiais maršrutais .
Comment
-
Sveiki.
Tokia mano nuomone turėtų būti Vilniaus miesto geležinkelių integracija į miesto viešojo transporto sistemą.
Nuoroda į Google Maps
Laukiu komentarų su pasiūlymais.
Taip pat jei kas norite, galite redaguoti šį žemėlapį pridėdami naujus maršrutus ar idėjas. Tik prieš tai parašykite man į PM savo el. paštą, kad pridėčiau jus į redaguotojų gretas.Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąSveiki.
Tokia mano nuomone turėtų būti Vilniaus miesto geležinkelių integracija į miesto viešojo transporto sistemą.
Nuoroda į Google Maps
Laukiu komentarų su pasiūlymais.
Na, kadangi yra traukinys, tai galima apsieiti ir be 78.
79-79A maršrutai yra neįgyvendinami. Vaidotuose, Vėjo g. yra toks kalnas, su kuriuo lyginant Kauno Parodos gatvė ilsisi. Aš ten su dviračiu vos vos užvažiuoju, o čia siūlai autobusą leisti .
19A maršruto leisti iki Raistelių neapsimoka: ta stotele per dieną naudojasi nuo 0 iki 1 žmonių.
Taupymo ir keleivių patogumo sumetimais, siūlomą sutrumpintą 19 ir naujo 63 (numerį reikia keisti - šis jau užimtas sezoninio maršruto Žvėrynas-Karveliškės) maršrutų trasas geriau būtų apjungti į vieną 19 maršrutą. Galėtų kursuoti ir trumpi autobusai.
Persėdimai iš 65 maršruto būtų žymiai patogesni, jei jis važiuotų per Naujininkus: ... Žirnių g., Dariaus ir Girėno g., Kauno g., Naugarduko g., ... Kitas variantas būtų 13 maršruto pratęsimas siūlomo 65-ojo trasa.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąLabai nepatogi sistema gaunasi, kai šitaip skaidoma į 8+79/79A ir kitus maršrutus. Dabar gi 8 autobusas iki Juodšilių st. dar kažką vežtų, bet toliau iki Vaidotų kryžkelės miškais važiuotų tuščias. Privežamąją funkciją puikiai galėtų atlikti tie patys esami 8, 42 ir 78, tiesiog reikėtų tvarkaraščių derinimo.
Na, kadangi yra traukinys, tai galima apsieiti ir be 78.
79-79A maršrutai yra neįgyvendinami. Vaidotuose, Vėjo g. yra toks kalnas, su kuriuo lyginant Kauno Parodos gatvė ilsisi. Aš ten su dviračiu vos vos užvažiuoju, o čia siūlai autobusą leisti .
Parašė Mettal Rodyti pranešimą19A maršruto leisti iki Raistelių neapsimoka: ta stotele per dieną naudojasi nuo 0 iki 1 žmonių.
Taupymo ir keleivių patogumo sumetimais, siūlomą sutrumpintą 19 ir naujo 63 (numerį reikia keisti - šis jau užimtas sezoninio maršruto Žvėrynas-Karveliškės) maršrutų trasas geriau būtų apjungti į vieną 19 maršrutą. Galėtų kursuoti ir trumpi autobusai.
Aš irgi galvojau apie trumpus autobusus. Dėl Raistelių tai viskas aišku, jei būtų paliktas 42 problemos nebelieka, tik manau jis turėtų neužvažiuoti į melioratorių stotelę, nes ten sugaišta papildomai 5 min. tad jei dažnai važinėtų 19 ir 19A tai 42 galėtų sukti iš Salininkų sodų tiesiai į Salininkų st. Dėl numeracijos sutinku, kaip manai kokie numeriai labiau tiktų?
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPersėdimai iš 65 maršruto būtų žymiai patogesni, jei jis važiuotų per Naujininkus: ... Žirnių g., Dariaus ir Girėno g., Kauno g., Naugarduko g., ... Kitas variantas būtų 13 maršruto pratęsimas siūlomo 65-ojo trasa.
Manau 13 pratęsimas iki Savanorių pr. būtų geresnis sprendimasPaskutinis taisė toleranceofculture; 2012.01.23, 13:52.Dear Sir,
Comment
-
Naikinant 74 autobusą, reikia arba 14, arba 67 leisti labai dažnai, kaip privežimo funkciją atliekanti autobusą iki Naujosios Vilnios Stoties. Taip pat leisti traukinius rytais kas 10 min (maždaug), ir nuo 15h irgi kas 10 min.
Taip pat sutinku, kad reikėtų dažninti 4 maršrutą ir taip pat pakartosiu savo siūlymą 4 autobusą pratęsti iki Naujosios Vilnios žiedo.
Comment
-
Pasiulymai neblogi,bet:19A tikrai nereikia,8 į kalną neužkops,Liepkalnio žiedas-vertas pasiūlymas,nes 13 beveik vežioja orą toje atkarpoje,tik vasaros sezoną ten daug keleivių(toliau KL)važiuoja iki Karaimių kapinių.63-reikia kito numerio!O šiaip tai leisti ir per Ryto st.,nes ten KL nemažai.65-jame turbut reikės dvigubų autobusų,todėl trasa per Senamiesti netinka.O visa kita-!!!!!
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPasiulymai neblogi,bet:19A tikrai nereikia,8 į kalną neužkops,Liepkalnio žiedas-vertas pasiūlymas,nes 13 beveik vežioja orą toje atkarpoje,tik vasaros sezoną ten daug keleivių(toliau KL)važiuoja iki Karaimių kapinių.63-reikia kito numerio!O šiaip tai leisti ir per Ryto st.,nes ten KL nemažai.65-jame turbut reikės dvigubų autobusų,todėl trasa per Senamiesti netinka.O visa kita-!!!!!
Na jei nedaryti 19A tai kokią kitą alternatyvą galima būtų pasiūlyti Miškinių gyventojams? Vis dėl to gyvenvietė, juk Vilniaus mieste, o iki artimiausios stotelės 3 - 4 km.
Pritariu dėl ryto st.
Na o 65 gal galima tiesiog dažniau leisti, ir nereikės tų ilgų autobusų?Dear Sir,
Comment
-
65 maršrutu tokia trasa, kokia jis dabar pavaizduotas, midibusai būtų kaip tik. Nemažai daliai miesto iš jo nebus jokios naudos dėl nepatogių persėdimų. Tai nėra kažkoks ekspresas, važiuojantis per visą miestą, o tik privežamasis maršrutas. Trasa per Naujininkus ir Kauno g. atneštų žymiai daugiau naudos. Tiesa, ilgi autobusai ten nelabai tiktų dėl posūkio iš Kauno į Švitrigailos g., bet tai ne problema - tokių didžiulių keleivių srautų ten tikrai nebus.
42 reikia, kad užsuktų iki Melioratorių st.: Salininkuose yra nemažai žmonių, kurie dirba Eišiškių pl. pramonės rajone. Melioratorių st. yra centrinė rajono stotelė ir ten visada lipa daugiausia žmonių, o Salininkų st. - ten pagrinde sodininkai.
Iki Jaunystės/Kunigiškių g. sankirtos tam tikrais reisais važiuoja maršrutinis taksi Stotis-Pagiriai.
Toje sankryžoje galima būtų įrengti autobusų žiedą: į vakarus nuo jos yra apleistas sklypas. Be to, nebūtina tiesti Liepų g. jungties iki Jaunystės g.: jungiamoji Kadagių g. atkarpa jau yra asfaltuota ir ten važiuoja minėtas maršrutinis taksi. Aišku, autobusas galėtų važiuoti ir palei "Pagirių šiltnamių" tvorą, bet ten yra pora labai negražių ir nepatogių posūkių, o iš Kaštonų g. daugiabučių gyventojai, kaip ir dbar, vaikščios pėsti nuo dabartinio Pagirių žiedo.
Per Miškinius važiuoja Vilniaus rajono 226 Vilniaus AS - Prūdiškės ir 226A Stotis - Juodšiliai maršrutai bei Vilniaus m. 82 maršrutinis taksi.
19A galėtų važiuoti mikroautobusai tokia trasa: stotis "Salininkai", Salininkų g., Barčių g., per mišką, Baltosios Vokės g., Pušų g., stotelė Juodšilių žiedas (226A galinė; užsukimas), Pušų g., B. Vokės g., st. Miškiniai. Problema tame, kad šiam maršrutui reikėtų daug investicijų, bet niekas juk nedraudžia pasvajoti :
1. galinis punktas tarp st. Pervaža ir geležinkelio.
2. Barčių g. būtų sulopyta, miške ties Juodšiliais paklotas asfaltas, kur jis jau spėjo visiškai išbyrėti.
3. Barčių g. būtų valoma žiemą.
4. Ties stotele Miškiniai link miesto (priemiestiniams) būtų sugebėta įkišti kompaktišką žiedą, nes toje vietoje kelias yra ant pylimo lauko ir sodų pietuose atžvilgiu, tačiau sodai šiaurės-vakaruose yra jau ant kalnelio ir Google maps matomas smėlynas yra pati kalno nuožulnuma.
5. Dėl maršruto specifikos (Barčių g. plotis ir tas faktas, kad ten yra sodai (=sezoninis keleivių srautas), maršrutu kursuotų tik mikroautobusai.
Dėl ko manau, kad Avinėlių g. 19A yra nereikalingas: nors sodininkai būtų skatinami naudotis šalia važiuojančiu autobusu, tačiau jiems tektų kirsti geležinkelio bėgius tam nepritaikytose ir nesaugiose vietose. Be to, maršruto punktualumas labai kentėtų dėl geležinkelio pervažos: linija Vaidotai > Nemėžis > Baltarusija, kur vakarais kartais krovininiai traukiniai važiuoja vienas paskui kitą.
Nepritariu idėjai, kad vien dėl 74, važiuojančio kas 10 min. piko metu ir talpinančio max 150 keleivių, turėtų tokiu pat dažnumu kursuoti traukinys. Vargu, ar visi norės persėdinėti į automotrises, nes jos prie pat Halės turgaus ar Senamiesčio nepriveš, o ir Olandų g./S. Batoro g. privačių namų kvartalai liks be tiesioginio susisiekimo su stotimi, nebent tik 4 priversti į ją užsukti.
Comment
-
O kam tas 19A maršrutas? Yra juk 82 mikriukas, jo ir pakanka. Nematau priežasčių, kodėl 82 nebūtų galima įtraukti į miesto bilietų sistemą.
Lygiai taip pat galima 27 maršrutą įtraukti į miesto sistemą ir padaryti jį žiediniu, kad padengtų ir Vaidotus, ir visus tuos kotedžų kvartalus, ir Pagirius. Pagirių mikriuko tuomet nebereikės.
Nesu prieš Savanorių traukinių stotelę, bet nemanau, kad iki jos reikėtų pratęsti 8, 25, 28, 51 autobusų maršrutus. Vistiek galima jais iki Panerių stoties pavažiuos.
Manau, Vilniuje galėtų būti ir daugiau geležinkelio stotelių: Vaduvos st., Paneriai-2 (linijoje link Vaidotų, prie Chemijos stotelės), Markučiai, Naujininkai (ties Šaltkalvių/Iešmininkų g.). Turbūt žinote, kur tos stotelės turėtų būti.
Kas dėl 74, tai jį galima bus nebent paretinti šiek tiek, bet dėl Mettal jau minėtų priežasčių, net traukinių eismo sutankinimas negali būti priežastis jį naikinti.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.24, 13:26.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąSveiki.
Tokia mano nuomone turėtų būti Vilniaus miesto geležinkelių integracija į miesto viešojo transporto sistemą.
Nuoroda į Google Maps
Dėl 65 autobuso: reikėtu planuojant maršrutus atsižvelgti ir į gatvių kategorijas. Tūkstantmečio g. (pietinis aplinkkelis) ir Žirnių g. yra A1 kategorijos greito eismo gatvės (aukščiausia kategorija). Juose pagal STR 2.06.01:1999 (nors šis ir labai kritikuotinas, bet toks yra) galimi tik ekspreso autobusų maršrutai. Taigi viešojo transporto infrastruktūra tokiose gatvėse nesukuriama. Taigi leisti 65 maršurtą, kuris išvažiavęs iš Lazdynų sustotu tik kokiose 5 stotelės per tokį ilgą atstumą nelabai logiška. Juo labiau, kad tos galimos vietos nėra labai masiniai traukos centrai.
Comment
-
Parašė sleader
Traukinio maršrutas Stotis - Baltoji Vokė yra nereikalingas. Stotelė ties Baltąja Voke yra kažkur miške ir nuo gyvenviečių atskirta dabar tiesiamu Pietiniu aplinkkeliu. Taigi pėsčiųjų perėjimas bus problematiškas ir šiaip nerekomenduojamas toks skatinimas keliauti skersai aukštos kategorijos gatvės (aplinkkelio). Išlaidos maršrutui palaikyti būtu nemažos, o nauda abejotina ir neaišku ar išvis bus keleivių.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMaršrutas turėtų prasmės, jeigu važiuotų ne iki Baltosios Vokės, o bent iki Juodšilių/Valčiūnų. Kas dėl Pietinio aplinkelio- virš jo juk galima pėsčiųjų viaduką pastatyti.
Iki Valčiūnų pratęsti traukinį važiuojantį pro Oro uostą tikrai vertėtu ir tai būtu tikrai naudinga. Kadangi gyvenvietės išsidėsčiusios arčiau geležinkelio ir jose jis tarsi transporto ašis, ko nepasakysi apie Baltąją Vokę.
Pastarojoje keleiviams būtu patogiau ir savivaldybei efektyviau organizuoti VT autobusais.
Comment
-
Pamatęs Vilniaus geležinkelio į VT integracijos planą, greitosiomis sukūriau Kauno geležinkelių integracijos į VT plano pirmą pakopą - Šiaurinės miesto dalies geležinkelių integraciją.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UT...4cb9cc528de85a
Jei pažiūrėtume atidžiau 39 autobuso maršrutas beveik atkartoja geležinkelio eigą. Taigi, siūlau leistis motrisę nurodytu maršrutu, o autobuso marštutą siūlau trumpinti iki nurodytos vietos (vis dėlto, visiems Amaliams geležinkelis nėra patogus, prarandamas susisiekimas su Petrašiūnais), arba iki stoties, jei bus nutarta, kad traukinys ir autobusas Amaliams per didelė prabanga.
Žinoma, kuriant tokį maršrutą, turi būti atgaivinta Kaunas - 1 stotelė Petrašiūnuose.
Manau, prioritetinis projektas - Geležinkelio atšaka į Kauno oro uostą. Tada būtų galima Kaunas - Neveronys maršrutą pratęsti iki oro uosto. Tai šį geležinkelio maršrutą turėtų padaryti tikrai rentabilų ir ypač patogų keleiviui ir turistui. Galimybė persėsti į Vilniaus traukinį Palemone ar Kauno stotyje, trumpas kelionės laikas.
Minėti projektai papildo vienas kitą ir turėtų būti vykdomi lygiagrečiai.
Geležinkelis yra apraizgęs ir pietinę Kauno dalį, tačiau jis yra nutolęs nuo tankiau gyvenamų rajonų, todėl vargu ar miesto traukinio leidimas čia būtų rentabilus. Galima mąstyti apie traukinį Kaunas - Garliava - Rokai, tačiau dabartinėmis sąlygomis tai nesąmonė.Paskutinis taisė disident; 2012.01.24, 14:41.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNepritariu idėjai, kad vien dėl 74, važiuojančio kas 10 min. piko metu ir talpinančio max 150 keleivių, turėtų tokiu pat dažnumu kursuoti traukinys. Vargu, ar visi norės persėdinėti į automotrises, nes jos prie pat Halės turgaus ar Senamiesčio nepriveš, o ir Olandų g./S. Batoro g. privačių namų kvartalai liks be tiesioginio susisiekimo su stotimi, nebent tik 4 priversti į ją užsukti.
Manau, kad traukinio integravimas naudingas Naujojoje Vilnioje bus tik ''Senosios'' Naujosios Vilnios gyventojams. ''Naujosios'' Naujosios Vilnios gyventojams naudos nelabai ir surasi (gal ir klystu). Todėl 74-ą reikėtų palikti ir retinti jo grafiką irgi nelabai apsimoka, nes rytais piko metu jis visada švelniai tariant pilnas, o dieną ir taip retai kursuoja. Jeigu visgi 74-ą retinti - alternatyva iki Stoties - 31 autobusas. Bet ir tas važiuoja ganėtinai retai.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąIntegravus traukinio bilietą į miesto VT sistemą būtų galima paleisti iš Parko gatvės privežamąjį maršrutą iki Naujosios Vilnios stoties, kuris kursuotų tvarkaraščiu priderintu su traukinio tvarkaraščiu.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąVažioja ir dabar Vilnius - Valčiūnai per Panerius. Bet tik vienas reisas likęs - 18: 20, anksčiau buvo daugiau. Buvo ir stotelė Pušynas.
Comment
Comment