Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAutobusai
1A Padaryti ,,benarkomanu''.Link Meistrų st. jis važiuotu 3 kartus per diena:07:00,15:00,20:00 valandomis.Sujungti su 1 maršruto grafiku.
9 Atnaujinti maršruta iki Pagirių,tik piko metu.
12G Atnaujinti,darant tikruoju G ir sujungiant su 12 grafiku.
15 Jei bus elektrobusai,leisti 15.
16A Atnaujinti,tik darbo ir piko valandomis,sujungiant su 16,bei pakeičiant numerį į 58.
24 Pratesti iki Vaduvos galo irengiant st. ties V. Pietario ir M.K. Čiurlonio g.
54,47 Leisti keliais reisais per Pilaitės pr.
55A Sujungti su 55.
26A Sujungti su 26.
80,4A,81,82 Atnaujinti darbą.
Padaryti numerius pagal eilę(.......57,58.......)
Troleibusai
Nutiesti kontaktą iki Kaimelio žiedo,Santariškių,Pilaitės.
18A Panaikinti.
22 Atidaryti nauja maršruta-22.Trasa:Karoliniškės-Santariškės.
23 Atidaryti nauja,dublerį 26 maršrutui-23 troleibusų maršrutą Stotis-Santariškės.
24 Atidaryti nauja,dublerį 54 maršrutui-24.Trasa Pilaitė-Stotis.
25 Atidaryti nauja,dublerį 30 maršrutui-25.Trasa Pilaitė-Antakalnis.
Laukiu kritikos
Jeigu eiti iš kolegijos į Romerio stotelę, tai dar labiau neapsimoka. Iš ten tik 10 autobusas į Žaliąjį tiltą plius prikimštas Romerio studentų
Dėl troleibusų tai pritarčiau 22 - Karoliniškės - Santariškės. Žinant, kad troleibusai važiuoja dažniau negu autobusai, tai bent jau Baltupio studentams tai gelbėjimo ratas. Žiemą laukti pvz 55 pusvalandį nelabai norisi ir ačiū Dievui, jei pataikai į 75, tai bent jau iki Rygos stotelės pavažiuosi, kur galėsi persėst į kitą VT.
Kas dėl 23 troleibuso - manau pats Zuokas nepritars šiai idėjai, nes jis nori šioje trasoje matyti tik tramvajų. Galbūt tai būtų alternatyva iki tramvajaus gimimo.
Dėl kitų tavo pasiūlytų maršrutų kol kas neturiu idėjų nei pritarimui, nei nepritarimui, reikia pasėdėti ir pagalvoti.
Comment
-
Beje, kodėl taip retai važinėja 4 autobusai, gal kas žino? Kai buvo 4A, tai bent kas pusvalandį buvo eismas, ypač "Senojoje" Vileikoje. 27 autobusas irgi ne stebuklas, kartą per valandą. Jei nebūtų žmonių tai suprasčiau, bet jų ten tikrai yra
Sujungiau 4 ir 27 autobuso tvarkaraštį Kojelavičiau stotelėje (iš Vileikos). Va kas išėjo:
5: 52
6: 25
7: 18, 28
8: 07, 35
9: 05, 41
10: 11
11: 27, 52
12: 43
13: 21, 59
14: 55
15: 15
16: 27, 32
17: 24, 59
18: 09, 56
19: 26
20: 13, 41
21: 50
22: 01
Ypač man patiko 16h, tai virš valandos tyla, o po to du autobusai penkių minučių bėgyje
Dar klausymas žinantiems: prieš porą metų Širšių stotelę autobuse skelbė atrodo kaip "Elektrinė". Tačiau visur taip ir liko Širšių. Kodėl?
Comment
-
Parašė grustnyj
O man visai patiko tavo siūlomas 67 maršrutas. Manau jokio skirtumo, ar 37 iki Vileikos, ar 67 iki miesto Tik klausymas, sakai važiuos Kalvarijų g., Tuskulėnų g. O po to grįš pro Žirmūnų tiltą, Antakalnio g. ir atgal tavo nurodytomis gatvėmis? Tada manau super. Čia net būtų alternatyva 18 autobusui, nes turėtų iki Antakalnio greičiau nuvažiuoti 67. Jei važiuos Šilo gatve, tai nežinau tada, man tas kelias ypač naktį nekelia pasitikėjimo, gerai, bijau jo Labai jis vingiuotas, įdomu, ar patiks autobuso vairuotojams
P.S. "tiesiog kartais yra siūlomi maršrutai labiau iš fantastikos srities" - aš bandau siūlyti labai nepopuliarius sprendimus kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio, nes siekiu tobulybės, todėl ir išeina iš fantastikos srities. Hm, gal todėl, kad mėgstu fantastiką
Matai, nors pirmas ir pasiūliau 67 pratęsti taip giliai į miestą, bet šiaip šis pasiūlymas nėra labai optimalus ir praktiškas, paaiškinsiu kodėl. 67 maršrutą pratęsus iki Kalvarijų turgaus, tiesioginį susisiekimą su turgumi turėtų visos Naujosios Vilnios gyventojai, be to, ir Mickūnams pagerėtų susisiekimas su miestu (nors, tiesą sakant, iki šiol nesuprantu, kodėl 4A išspyrė). Taip pat miesto viešasis transportas atsiras ir Mileišiškiuose, Pylimėliuose. Bet irgi abejoju, ar jo ten tikrai reikia, be to, 67 maršrutas tuomet taps labiausiai nemėgiamas vairuotojų- o taip, maršruto trasa labai ilga, maršrutas žiedinis ir dar važiuoja tokiomos siauromis gatvėmis. Variantas su atstovom Žalgirio žiede atkrenta- tas žiedas ir taip perpildytas. Kelionėje nuo Parko gatvės iki Kalvarijų turgaus keleiviai sugaiš pernelyg daug laiko- kur kas greičiau bus nuvažiuoti su persėdimu. Čia tas pats, kas važiuoti 11 troleibusu iš Pašilaičių į tą patį Kalvarijų turgų. Variantas su važiavimu Šilo gatve labiau tikėtinas, tik irgi nesu įsitikinęs, ar labai prasmingas.
Šioje situacijoje gal visgi praktiškiau būtų iki Parko stotelės pratęsti 37 maršrutą. Bet ir to nauda yra kiek abejotina. Juk pagrindinė pasiūlymų keisti trasą priežastis yra tiesioginis susisiekimas tarp N.Vilnios ir Kalvarijų turgaus. Bet juk tas susisiekimas ir dabar egzistuoja, juk:
1) Šiaurinės N.Vilnios dalies gyventojai turi 27 maršrutą.
2) Parko gatvės gyventojui gali važiuoti 44 autobusu iki Lvovo arba Žalgirio stadiono stotelių. Atstumas nuo abiejų iki Kalvarijų turgaus nėra toks didelis, kad jį negalima būtų įveikti pėsčiomis.
Taigi tas tiesioginis susisiekimas iš esmės yra ir dabar Žinoma, galima svarstyti apie 37 arba 67 maršrutų trasų koregavimą, bet nėra būtinybės kažką daryti jau kuo greičiau
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą16A/58-sujungti su 16 grafiku.12G prasmės yra,nes jis važiuotu tikrai greitasis,piko metu,darbo dienomis.15-jei Vilniuje bus tie elekrobusai,15 jiems bus geriausia vieta.Na,dar 88 ir 89 galima.55/55A sujungti,nes dubliavimas yra 99%....80,81,82-mokslo metais jie tik važiuotu.Prenumeravimas-skylė 60-70.Tie 63,67 neskaitosi.
12G - negi iki Rudaminos yra toks nerealus keleivių srautas, kad ten reikia greitojo autobuso? Nejau 25 min. yra toks ilgas laiko tarpas? Kokiom 5-6 min. greičiau važiuojantis 12G patiktų keleiviams, bet atsirastų dar daugiau tokių, kurie norėtų, kad jis stotų ir jų stotelėje. Galų gale turėsime 12G, tokį, koks jis buvo prieš panaikinimą: jis nestojo tik 2 stotelėse.
Dėl elektrobusų - kol kas tai yra iš fantastikos srities.
Nežinau, gal ir pramiegojai rugsėjo 1-ąją, kai 55 ir 55A buvo atskirti specialiai tam, kad nereikėtų visų 10 autobusų tuščiai varinėti į Grigiškes. Gali 55A vadinti "55 trumpuoju" - esmė ta pati - sutrumpinti reisai ta trasa, kur keleivių yra žymiai daugiau. Ar nori pasakyti, kad užkibai ant SĮSPo išsireiškimo, neva padidėjus keleivių srautui 55 maršrutu, bus pridedamas dar 1 maršrutas? Kaip buvo pavasarį, prieš 55 pratęsimą iki Grigiškių 9 autobusai, taip dabar ir liko abiems maršrutams. Skirtumas tik tas, kad 55 dėl jo ilgio pridėtas 10-asis, kad būtų išlaikytas važiavimo intervalas.
80,81,82 buvo eksperimentiniai pagalbiniai maršrutai. 80 vežiojo orą, 81 atsirado dėl to, kad 6 maršrute buvo sumažintas autobusų skaičius, o iš 82 nauda buvo tik ta, kad popiet truputį surinkdavo keleivių nuo Sietyno st., bei uždengdavo skyles 30, 47, 54 ir 75 maršrutuose, kai kiti autobusai pietavo.
Autobusų maršrutų pernumeravimas vien dėl skylių kamšymo yra tik kosmetinis pagražinimas, kuris eiliniam keleiviui sukels tik galvos skausmą. Geriau pasiūlyk pernumeruoti Kauno autobusų maršrutus ir paklausk kauniečių, ką jie apie tai mano. 70-ieji numeriai atsirado ne šiaip sau iš piršto išlaužus:
43grt - 73, nes 63 (ir 063) buvo užimtas, o 43grt jau nebebuvo greitasis ir labai skyrėsi nuo 43.
31grt - 74, nes 71 buvo likęs iš privačių autobusų diapazono. 31grt labai smarkiai skyrėsi nuo tikrojo 31, bet buvo panašus į 34, nes abudu kartu važiavo iki Olandų žiedo.
55A - 75, nes su 55 dalinosi tik nedidelę trasos atkarpą. Man vis dar nesuprantama, kaip jį išvis sugebėta pavadinti 55A.
36A - 76, nes nemaža dalimi dubliavo 36, tačiau galinės stotelės buvo visiškai skirtingos.
55B - 77, nes tai buvo artimiausias laisvas numeris. Analogiškai su 55A, man nepaaiškinamas pradinis 55B numerio priskyrimas.
42grt - 78, dar vienas laisvas numeris, nes 72 buvo užimtas. 42grt taip pat skyrėsi nuo 42 tuo, kad neužsukdavo į Salininkus ir nestodavo dalyje stotelių. Kaip žinia, dabar iš greitojo, 78 pavirto pačiu lėčiausiu Vilniuje maršrutu ir stojančiu absoliučiai visose stotelėse vien tam, kad "prastumtų" laiką.
31grt, 42grt ir 43grt pernumeruoti ir dėl to, kad atsirasdavo daug aklųjų, kurie neskiria mėlyno skaičiaus baltame fone nuo balto skaičiaus mėlyname fone. Neabejoju, kad nemažai žmonių vietoje Žaliojo tilto, Salininkų ar Pavilnio pateko į Naujamiestį, Pagirius ir N. Vilnią.
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNorėjau paklausti, kai darė remontą Pavilnyje, leido trumpus 31 autobusus gal mėnesį. Važiavo Versmų ir J. Kolaso gatvėmis. Tai Versmių gatvėje gyliau į Pavilnius yra siaura atkarpa, tai autobusas važiavo kelis metrus vienas (neatsimenu, ar automobiliai galėjo jį lenkti), o kitas autobusas jei pasitaikydavo šioje atkarpoje stovėjo ir laukė kol pravažiuos pirmas autobusas. Rokantiškėse tokia pati situacija ar dar blogiau?
Comment
-
Parašė grustnyj
Norėjau paklausti, kai darė remontą Pavilnyje, leido trumpus 31 autobusus gal mėnesį. Važiavo Versmų ir J. Kolaso gatvėmis. Tai Versmių gatvėje gyliau į Pavilnius yra siaura atkarpa, tai autobusas važiavo kelis metrus vienas (neatsimenu, ar automobiliai galėjo jį lenkti), o kitas autobusas jei pasitaikydavo šioje atkarpoje stovėjo ir laukė kol pravažiuos pirmas autobusas. Rokantiškėse tokia pati situacija ar dar blogiau?
Kas dėl Vėlinių, tai sutinku, trumpi autobusai ne išeitis... Ir automobilių srautas didelis, nepagalvojau.
Comment
-
Na ir tęsiant ilgą pokalbį pats su savimi noriu paklausti: kas sugalvojo sekmadieniais iš Vileikos pirmąjį autobusą leisti tik 6:17? Ne visi čia dirba ofisuose nuo 8 valandos ryto. Kai kas ir nuo 6 ryto... Pvz Maximose. Gerai, kad važiuoja mikrobas bent jau apie 6 ryto, bet vis tiek tenka vėluoti į darbą, arba prašyti, kad darbas prasidėtų nuo 7 ryto (čia konkretus mano mamos pvz). O mikrobas jau iki galo prigrūstas buna jau Vileikos žiede, todėl tenka nuo Ligoninės eiti ten, kad įlipti į mikrobą. Gal įmanoma kokį 31 ar 74 pirmą autobusą leisti bent jau 5:55? O ne pusė 7... O kitas tegul važiuoja kaip ir dabar kažkur nuo pusės 7.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNa ir tęsiant ilgą pokalbį pats su savimi noriu paklausti: kas sugalvojo sekmadieniais iš Vileikos pirmąjį autobusą leisti tik 6:17? Ne visi čia dirba ofisuose nuo 8 valandos ryto. Kai kas ir nuo 6 ryto... Pvz Maximose. Gerai, kad važiuoja mikrobas bent jau apie 6 ryto, bet vis tiek tenka vėluoti į darbą, arba prašyti, kad darbas prasidėtų nuo 7 ryto (čia konkretus mano mamos pvz). O mikrobas jau iki galo prigrūstas buna jau Vileikos žiede, todėl tenka nuo Ligoninės eiti ten, kad įlipti į mikrobą. Gal įmanoma kokį 31 ar 74 pirmą autobusą leisti bent jau 5:55? O ne pusė 7... O kitas tegul važiuoja kaip ir dabar kažkur nuo pusės 7.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip, nuo Žirmūnų tilto važiuotų ta pačia trasa, kaip ir link turgaus.
Matai, nors pirmas ir pasiūliau 67 pratęsti taip giliai į miestą, bet šiaip šis pasiūlymas nėra labai optimalus ir praktiškas, paaiškinsiu kodėl. 67 maršrutą pratęsus iki Kalvarijų turgaus, tiesioginį susisiekimą su turgumi turėtų visos Naujosios Vilnios gyventojai, be to, ir Mickūnams pagerėtų susisiekimas su miestu (nors, tiesą sakant, iki šiol nesuprantu, kodėl 4A išspyrė). Taip pat miesto viešasis transportas atsiras ir Mileišiškiuose, Pylimėliuose. Bet irgi abejoju, ar jo ten tikrai reikia, be to, 67 maršrutas tuomet taps labiausiai nemėgiamas vairuotojų- o taip, maršruto trasa labai ilga, maršrutas žiedinis ir dar važiuoja tokiomos siauromis gatvėmis. Variantas su atstovom Žalgirio žiede atkrenta- tas žiedas ir taip perpildytas. Kelionėje nuo Parko gatvės iki Kalvarijų turgaus keleiviai sugaiš pernelyg daug laiko- kur kas greičiau bus nuvažiuoti su persėdimu. Čia tas pats, kas važiuoti 11 troleibusu iš Pašilaičių į tą patį Kalvarijų turgų. Variantas su važiavimu Šilo gatve labiau tikėtinas, tik irgi nesu įsitikinęs, ar labai prasmingas.
Šioje situacijoje gal visgi praktiškiau būtų iki Parko stotelės pratęsti 37 maršrutą. Bet ir to nauda yra kiek abejotina. Juk pagrindinė pasiūlymų keisti trasą priežastis yra tiesioginis susisiekimas tarp N.Vilnios ir Kalvarijų turgaus. Bet juk tas susisiekimas ir dabar egzistuoja, juk:
1) Šiaurinės N.Vilnios dalies gyventojai turi 27 maršrutą.
2) Parko gatvės gyventojui gali važiuoti 44 autobusu iki Lvovo arba Žalgirio stadiono stotelių. Atstumas nuo abiejų iki Kalvarijų turgaus nėra toks didelis, kad jį negalima būtų įveikti pėsčiomis.
Taigi tas tiesioginis susisiekimas iš esmės yra ir dabar Žinoma, galima svarstyti apie 37 arba 67 maršrutų trasų koregavimą, bet nėra būtinybės kažką daryti jau kuo greičiau
27 nelabai arti Parko gatvės, todėl toks variantas žmonėms atkrenta, jau tada 44 iki Žaliojo ir pesčiom iki turgaus, o jei į kapines - tai su persėdimu Mildos st. O Uosiu Sodu gyventojams irgi vėl tektų arba su mašina, arba su 18 iki Antakalnio, po to su troleibusais, arba per Vileika per Kojelavičiaus gatve ar Tremtinių st. Čia jau būtų nepatogumų
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąiš N. Vilnios pirmas autobusas 6:17 išvyksta todėl, nes nuo 2010.02.01 sekmadieniais visi be išimties autobusai ir troleibusai darbą pradeda 6:30 iš galinių punktų
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąBeje, kodėl taip retai važinėja 4 autobusai, gal kas žino? Kai buvo 4A, tai bent kas pusvalandį buvo eismas, ypač "Senojoje" Vileikoje. 27 autobusas irgi ne stebuklas, kartą per valandą. Jei nebūtų žmonių tai suprasčiau, bet jų ten tikrai yra
Ypač man patiko 16h, tai virš valandos tyla, o po to du autobusai penkių minučių bėgyje
Dar klausymas žinantiems: prieš porą metų Širšių stotelę autobuse skelbė atrodo kaip "Elektrinė". Tačiau visur taip ir liko Širšių. Kodėl?
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTai kaip paaiškinti 10 autobuso darbo pradžią??? 5:53 iš Kaimelio žiedo ir 5:57 iš Markučių? Dvigubi standartai?
P.S. dėl Kalvarijų turgaus - N. Vilnios susisiekimas su juo yra labai geras: yra 27, yra 44. 1 stotelę paeiti tikrai nėra sunku. Dar mažas būdamas su mama ar seneliu esu 19 troleibusu nuo Pašilaičių važiavęs iki Lvovo st., o po to ėjęs pėsčiom. Tikrai dėl to nesiskųsdavau.
Problema yra tame, kad mes vis labiau atprantame vaikščioti ir mus gąsdina net atstumai, mažesni už 1 km, tačiau kaimuose žmonės eina ir po 4-5 km, nes iki jų autobusas negali privažiuoti, arba jo išvis reikiamu laiku nėra.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTen buvo padėtis be kitų išeičių - teko leisti autobusus ten, kur jiems važiuoti yra sunku. Prasilenkti jie visur galėjo, tačiau Vermių-J. Kolaso g. sankryžoje autobusui reikėjo viso gatvės pločio. Rokantiškių gatvė už kapinių yra maždaug autobuso pločio - jeigu reikia prasilenkti su lengvąja - kažkuris tikrai turi važiuoti kelkraščiu. Per Vėlines, kai mašinų srautas yra didelis ir dar vienakryptis eismas, t.y. automobiliai važiuoja ir priešpriešine juosta, tai autobusams gali kilti problemų. Šiaip, minimalių sanaudų pareikalautų 115 maršruto įjungimas prie miesto autobusų tinklo. Aišku, 115 išliktų maršrutiniu taksi (t.y. stotų pagal pageidavimus), tačiau jame galiotų miesto bilietai, būtų pridėta daugiau reisų ir maršrutas visais reisais užsuktų iki S. Kerbedžio g.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Man irgi patiko, kaip sujungei 4 darbo dienų ir 27 sekmadieninį grafikus . Nors šiaip ryte "derinimas" vis tiek gavosi labai geras - būtent ryte yra važiuojama į centrą, o jau popiet derinimas svarbus iš centro, o ne į.
Ta "Elektrinė" - klaida programinėje įrangoje, taip neturėjo būti. Seniau ta stotelė vadinosi Statybos valdyba (pagal 1997 m. žemėlapį).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMan irgi patiko, kaip sujungei 4 darbo dienų ir 27 sekmadieninį grafikus . Nors ši
Šiuo atveju reikia pačiam kreiptis į Susisiekimo paslaugas ir prašyti, kad būtų pridėtas dar 1 reisas kažkuriame maršrute. 10 maršruto keleiviai to išsireikalavo - magistralinis maršrutas vis dėlto.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai aš taip ir nesupratau, ką reiškia sujungti? Suderinti? Padaryti, kad kai kuriais reisais 16 maršruto autobusai pereitų į 16A?
12G - negi iki Rudaminos yra toks nerealus keleivių srautas, kad ten reikia greitojo autobuso? Nejau 25 min. yra toks ilgas laiko tarpas? Kokiom 5-6 min. greičiau važiuojantis 12G patiktų keleiviams, bet atsirastų dar daugiau tokių, kurie norėtų, kad jis stotų ir jų stotelėje. Galų gale turėsime 12G, tokį, koks jis buvo prieš panaikinimą: jis nestojo tik 2 stotelėse.
Dėl elektrobusų - kol kas tai yra iš fantastikos srities.
Nežinau, gal ir pramiegojai rugsėjo 1-ąją, kai 55 ir 55A buvo atskirti specialiai tam, kad nereikėtų visų 10 autobusų tuščiai varinėti į Grigiškes. Gali 55A vadinti "55 trumpuoju" - esmė ta pati - sutrumpinti reisai ta trasa, kur keleivių yra žymiai daugiau. Ar nori pasakyti, kad užkibai ant SĮSPo išsireiškimo, neva padidėjus keleivių srautui 55 maršrutu, bus pridedamas dar 1 maršrutas? Kaip buvo pavasarį, prieš 55 pratęsimą iki Grigiškių 9 autobusai, taip dabar ir liko abiems maršrutams. Skirtumas tik tas, kad 55 dėl jo ilgio pridėtas 10-asis, kad būtų išlaikytas važiavimo intervalas.
80,81,82 buvo eksperimentiniai pagalbiniai maršrutai. 80 vežiojo orą, 81 atsirado dėl to, kad 6 maršrute buvo sumažintas autobusų skaičius, o iš 82 nauda buvo tik ta, kad popiet truputį surinkdavo keleivių nuo Sietyno st., bei uždengdavo skyles 30, 47, 54 ir 75 maršrutuose, kai kiti autobusai pietavo.
Comment
-
Parašė grustnyj
Ne... Kategoriškai prieš 26A sujungimą su 26.
Dėl troleibusų tai pritarčiau 22 - Karoliniškės - Santariškės. Žinant, kad troleibusai važiuoja dažniau negu autobusai, tai bent jau Baltupio studentams tai gelbėjimo ratas. Žiemą laukti pvz 55 pusvalandį nelabai norisi ir ačiū Dievui, jei pataikai į 75, tai bent jau iki Rygos stotelės pavažiuosi, kur galėsi persėst į kitą VT.
Parašė grustnyjNa ir tęsiant ilgą pokalbį pats su savimi noriu paklausti: kas sugalvojo sekmadieniais iš Vileikos pirmąjį autobusą leisti tik 6:17? Ne visi čia dirba ofisuose nuo 8 valandos ryto. Kai kas ir nuo 6 ryto... Pvz Maximose. Gerai, kad važiuoja mikrobas bent jau apie 6 ryto, bet vis tiek tenka vėluoti į darbą, arba prašyti, kad darbas prasidėtų nuo 7 ryto (čia konkretus mano mamos pvz). O mikrobas jau iki galo prigrūstas buna jau Vileikos žiede, todėl tenka nuo Ligoninės eiti ten, kad įlipti į mikrobą. Gal įmanoma kokį 31 ar 74 pirmą autobusą leisti bent jau 5:55? O ne pusė 7... O kitas tegul važiuoja kaip ir dabar kažkur nuo pusės 7.
Išvis kas darbą pradeda sekmadienį anksčiau nei 8 ryto? Jei tokių ir yra, tikrai labai nedaug. VT vairuotojai yra vežami budinčiais autobusais. Gariūnai? Hm...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.15, 19:51.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNereikalingas tas troleibuso maršrutas Santariškės-Karoliniškės. Yra 55/55A maršrutai (nuo Santariškių iki Lazdynų ligoninės tai yra tas pats). Jų ir pakanka, tikrai darbo dieną jie nekursuoja kas pusvalandį, o daug dažniau. Be to, su persėdimu galima ir 33, 48, 75 naudotis.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPadaryti kad kai kuriais reisais 16 maršruto autobusai pereitų į 16A.Mano manymu:81,82 reikėtu ir dabar.12G pagrinde būtų Rudaminos aptarnavimui.Tie tegul važiuoja 12.
Kiek esu matęs ir važiavęs, be 81 galima laisvai apsieiti. O 82 irgi niekam nereikalingas. Nepamiršk, kad jis buvo sukurtas kaip privežamasis prie troleibusų, tačiau vis tiek vežiojo orą. Be to, autobusas vien tik iki Sietyno st. niekam nereikalingas.
12 puikiai susitvarko su keleivių srautais. Jo problema yra tik laiko paskirstymas maršruto eigoje. Maršruto atnaujinimas vien dėl varnelės yra trumparegiškumas. Žymiai daugiau naudos duotų pertraukiamo autobuso pridėjimas 12-ame.
Comment
-
Parašė grustnyj
Na jo, sujungiau 55 ir 55A tvarkaraščius. Dabar tragedijos nematau Kažkur net 4 autobusai išėjo. O kai man reikėjo, tai 55A nebūdavo tekdavo po 30 min šalti ech... Reikia melstis, kad 55A dar ilgai gyvens
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPadaryti kad kai kuriais reisais 16 maršruto autobusai pereitų į 16A.Mano manymu:81,82 reikėtu ir dabar.12G pagrinde būtų Rudaminos aptarnavimui.Tie tegul važiuoja 12.
Comment
Comment