Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Manęs tai visiškai nestebina. Tačiau reikia grįžti į realybę ir skaičiuoti, kiek km žmones verta vežti už tuos kelis litus, kuriuos jis moka už kelionę.

    Pamąstykime - Naujaneriai yra miesto pakraštyje, pakeliui autobusais mažai kas naudojasi (nėra tokio žymaus keleivių įlipimo/išlipimo pusiaukelės stotelėse, kaip miesto didžiuosiuose mikrorajonuose), taigi už tą kainą daugelis keleivių vežami daugiau nei 80 proc. visos trasos, maršrutas yra lyg ir priemiestinio tipo (žvelgiant į ekonomiką). Maršruto pratęsimas pasiteisintų tik pabranginus bilietus šio maršruto autobusuose ir įvedus bent 2 kainų zonas.

    O dabar iš situacijos sukamasi kitaip - už tą kainą privežama. O toliau keleiviai turi perlipti į kitą maršrutą. Pagal esamą situaciją, padėtis dar netgi labai nebloga. Esu ne kartą naudojęsis 36-uoju vasarą - srautai išvežami net labai neblogai. Kaune Solaris 12 autobusai vakarinio piko metu į Šilainius būna tokie pilni, kad žmonės neįlipa ir turi laukti kito autobuso.

    Tokia situacija yra dėl kelių priežasčių: AP vadovams išpūstos algos (bet tai tik trupiniai), brangus kuras, didelis PVM, per pigūs bilietai (bet ir didinti negalima, nes keleivių pajamos mažos). Štai dėl ko autobusai turi būti pilni, antraip veikla bus nuostolinga ir nebus už ką mokėt vairuotojams algų, nebus už ką pilti kuro į autobusus.
    Naujaneriai jau 16 metų yra miesto ribose ir dar ne pakraštyje. Pakraštyje yra Bireliai. Kai aš važiuoju 36 tai turiu spėti įlipti pirmas, nes kitaip 40 min., visą kelią stovėsiu, o aš tiek minučių ir pergrūstame autobuse stovėti negaliu nei vienais metų laikas, aš būtinai turiu atsisėsti tiesiai, bet neatbulai važiuojant atbulai ir stovint man darosi bloga. Tai visada turiu įlipti pirmas, nes kitaip man bus ne kas.

    Aš ir taip 60 +7 = 67 Lt., šiam mėnesiui sunaudosiu. Su persėdimais. Pagal kainą turi būti ir paslaugos kokybė.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Ir vėl prasideda tos nesamonės su pratęsimais ir kitokiai "patobulinimais", kuriais naudosis realiai tik 10 žmonių, o visiems kitiems tie pakeitimai yra svarbūs tik tiek, kad jie žino, jog jie yra ir kad galbūt, kažkada jais pasinaudos.

      Dėl centras85 sudarytų grafikų pasakysiu tiesiai šviesiai:
      1) pavėlinus reisą iki 12:55, autobusas į Žalgirio st. atvyktų 14:12. Minimali atstova - 5 min., o tai reiškia, kad dar truputį didėja keleivių kiekis jame ir mažėja sekančiame (iki pustuščio autobuso), nes jis važiuoja vos po 10 min. Taip pat prieš šį reisą autobuso nebūna 18 min. jau prasidėjus piko metui. Tačiau čia dar būtų idealus variantas. Jau tau rašiau AŽ, kad atvykus atgal reisui 12:39 (55), keičiasi pamaina ir atstova privalo būti 10 min. Taigi, autobusas išvyksta po 24 min., o tada po 5 min. važiuoja Pagubės autobusas.
      2) kas tas 18:05??? Kas ten toks juo važiuoja tokiu laiku? Iš kur tu paėmei autobusą dar vieną? Pakaks 15-20 min. sutrumpinti pietus 2 grafikui, nes jis ir taip pietauja 71 min. Kitų grafikų po jo stumdyti nereikia, nes žmonių ten nedaug jau. 19:41 reisas užpildytas normaliai (2/3 autobuso).

      Daugiau 36 ir 76 maršrutų tema nieko nerašysiu, nes man tai jau įgrįso - kaskart tas pats per tą patį. Jau seniai prieėjome prie išvados, kad reikia keisti grafiką su lygiais intervalais. Iki Žaliojo tilto pratęsinėti negalima, nes 36 neturės kur pietauti ir nebus vietos atstovai. Iki Lukiškių jis vežios orą (pukiausias pavyzdys 47 ir 56) ir ten taip pat vietos nėra pietaujantiems. Jau dabar piko metu ten po 2 autobusus stovi (47+56).
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        I
        Daugiau 36 ir 76 maršrutų tema nieko nerašysiu, nes man tai jau įgrįso - kaskart tas pats per tą patį.
        Visiskai sutinku. Jau susidaro ispudis, kad tai svarbiausi miesto marsrutai.
        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

        Comment


          Juk rašiau, kad 18:05 val., paėmiau ta reisą, kuris dabar 18:06 val., daro reisą į parką. Su dideliu nekantrumu laukiu Lapkričio 10 d. Ir taip pat Lapkričio 8 ir 9 d., nes bus įdomu ką jie ten pakeitė.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            1. Mano nuomone, 36 maršrute užtektų arba pridėti vieną autobusą, arba iš esamų 2 pikinius pakeisti ilgais. To užtektų, kad normaliai moksleivious ryte ir popiet išvežioti. Kažkaip ypatingai dažninti kursavimą tikrai nereikia.

            2. Tiek 36, tiek 76 už miesto ribos neužvažiuoja.

            3. Jau n-kartų minėjom, kad 36-ojo pratęsimas toliau į centrą yra grynas nuostolis. Daugelis nuolatinių keleivių turi elektroninius bilietus, maršrute keleivių nuo to tikrai nepadaugės (iš Santariškių pusės ir taip gera pasiūla centro kryptimi).

            4. Savo pasiūlymus dėl 76 maršruto jau teikiau ne kartą. Visų pirma, reikia naikinti bereikalingą važiavimą į Birelius (bent jau nuo rugsėjo 1 d. iki birželio 1 d.)- ten pakanka mikriuko. Mano siūlymu, 76 turėtų kursuoti iki Pagubės (tokiu atveju, 36 į Pagubę nebevažiuotų), dalį reisų rytą ir popiet paliekant iki Sakališkių- iš ten pakankamai daug moksleivių važiuoja. Antrasis etapas būtų maršruto pratęsimas iki artimiausios troleibusų linijos- iki Ozo žiedo (geriausia!), Žirmūnų žiedo, Pašilaičių žiedo ar Skalvių žiedo (prieš tai atlikus keleivių apklausą- kur tęsti geriausiai). Žalgirio žiedas atkrenta- jis ir taip perpildytas. Pridėti vieną autobusą (ar net 2) iš 36 maršruto

            5. 76 maršruto tikrai nereikia trumpinti iki Santariškių, nes tuomet keleiviai nebeteks galimybės iš jo patogiai persėsti į 10, 33 ir 49 maršrutus.

            6. Nesutikčiau su teiginiu, kad 36 autobusu pakeliui į Naujanerius naudojasi nedaug žmonių- juk jis pravažiuoja Kryžiokų sodus, Balsius ir Žaliųjų ežerų poilsiavietę (st. "Verkių Riešė")- visose šiose vietose, ypač pastarojoje vasarą, į 36 autobusą įlipa/išlipa netgi daugiau keleivių nei Naujaneriuose
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Žaidžiamas paprastai. Nors yra daug trūkumų, bet užtat autobusų ir mašrutų kokybė tikrai gera. Bus driver ir bus simulator yra parodijos. Vienintelis pliusas - žaidimuose yra fizika (galima į kažką atsitrenkti, virtualbus fizikinis varikliukas dar ruošiamas) ir eismas. Visa kita nesamonė - ir valdymas, ir gatvių tinklas, ir kameros padėtis (nėra normalaus vaizdo iš kabinos). Virtualbus galima pačiam kurti autobusus ir maršrutus (žemėlapius). Jei kas nori pabandyti sužaisti - prašom.
              1. Atsisiūskite žaidimą čia
              2. Įdiekite
              3. Paleiskite virtualbus.exe
              4. Pasirinkite kalbą anglų (apačioje) ir nustatykite grafiką.
              5. Pasirinkite autobusą ir žemėlapį (pradžioje jų yra po 1, galima atsisiusti daugiau)
              6. Paleiskite žaidimą.
              Jei kam nesuprantamos instrukcijos, galite atsisiusti mano vertimą į lietuvių kalbą (įdėti į X:\Program Files\VirtualBus\Languages)
              Jei kam ilgai nepakrauna - spauskite ctrl+alt+delete, ir isjunkite virtualbus.exe. Pastaba: gali pradingti start įrankių juosta. ji atsiras iš naujo įėjus į profilį arba sėkmingai paleidus žaidimą ir iš jo išėjus. Tokiu atveju reikia pasikeisti autobusą - šitie turėtų veikti: Karosa B732 arba Karosa C744
              Kaip juos idėti? Paprastai - išarchyvuojate ir įdedate į Model aplanką. (Pastaba - atidarius to autobuso aplanką turi būti keliolika kitų failų ir aplankas su tekstūromis, o ne dar vienas aplankas su tokiu pačiu pavadinimu - tada žaidimas tiesiog neatras autobuso )
              Kodėl virtual bus nepasileidžia ir neveikia? Būčiau dėkingas už išsamų atsakymų ir pagalba?
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                Juk rašiau, kad 18:05 val., paėmiau ta reisą, kuris dabar 18:06 val., daro reisą į parką. Su dideliu nekantrumu laukiu Lapkričio 10 d. Ir taip pat Lapkričio 8 ir 9 d., nes bus įdomu ką jie ten pakeitė.
                Šaunuolis! Sveikinu, tu ką tik palikai vairuotojui 1 min. atstovą ir dar nusiuntei į papildomą ratą, dėl kurio jo pamaina dabar bus 9 val. trukmės. Antroje dienos pusėje jo darbo laikas bus 5 val., o tai jau antiistatymiška.

                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                6. Nesutikčiau su teiginiu, kad 36 autobusu pakeliui į Naujanerius naudojasi nedaug žmonių- juk jis pravažiuoja Kryžiokų sodus, Balsius ir Žaliųjų ežerų poilsiavietę (st. "Verkių Riešė")- visose šiose vietose, ypač pastarojoje vasarą, į 36 autobusą įlipa/išlipa netgi daugiau keleivių nei Naujaneriuose
                Kalba ėjo apie atkarpą Naujaneriai-Balsiai.

                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                Kodėl virtual bus nepasileidžia ir neveikia? Būčiau dėkingas už išsamų atsakymų ir pagalba?
                Egzistuoja 999-ios problemos, dėl kurių Vbus gali neveikti. Kol nežinosiu tavo visos veiksmų eigos (kokie nustatymai pakeisti, kiek tavo kompiuteris turi RAM, kokia ekrano skiriamoji geba) ir kokį autobusą ir maršrutą pasirinkai, tol padėti tau niekuo negalėsiu.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Šaunuolis! Sveikinu, tu ką tik palikai vairuotojui 1 min. atstovą ir dar nusiuntei į papildomą ratą, dėl kurio jo pamaina dabar bus 9 val. trukmės. Antroje dienos pusėje jo darbo laikas bus 5 val., o tai jau antai įstatymiškas.
                  Džiaukis vis tiek man teks autobuso laukti po darbo 46 minutes.

                  18:06 val., dirba ryte tik 2 val., ir po pietų irgi tik 2 valandas dirba ir važiuoja į parką. Tai iš viso dirba tik 4 val.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                    Džiaukis vis tiek man teks autobuso laukti po darbo 46 minutes.

                    18:06 val., dirba ryte tik 2 val., ir po pietų irgi tik 2 valandas dirba ir važiuoja į parką. Tai iš viso dirba tik 4 val.
                    Iš ko sprendi, kad aš meluoju, sakydamas, kad vairuotojo pamaina bus 9 val.? Ir tvarkaraščio kūrėjams yra nusispjauti į tai, kad tu lauksi tas 46 minutes. Prie visų neprisitaikysi, o šiuo atveju jie turi nusispjauti į darbo kodeksą ir varyti vairuotoją dirbti viršvalandžius ir dar be atstovos.
                    Ir kas tau pasakė, kad jis dirba tik po 2 valandas? 36 maršrute ratas trunka 85-90 min. Ryte 4 grafikas dirba 3:39 val., popiet - 3:56 val. ir atlieka po 2 ratus ryte ir vakare.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Iš ko sprendi, kad aš meluoju, sakydamas, kad vairuotojo pamaina bus 9 val.? Ir tvarkaraščio kūrėjams yra nusispjauti į tai, kad tu lauksi tas 46 minutes. Prie visų neprisitaikysi, o šiuo atveju jie turi nusispjauti į darbo kodeksą ir varyti vairuotoją dirbti viršvalandžius ir dar be atstovos.
                      Ir kas tau pasakė, kad jis dirba tik po 2 valandas? 36 maršrute ratas trunka 85-90 min. Ryte 4 grafikas dirba 3:39 val., popiet - 3:56 val. ir atlieka po 2 ratus ryte ir vakare.
                      Į Žalgirio St., atvyksta iš Pagubės ir iškarto ryte ir vakare lekia į Parką. O aš per dieną dirbu daugiau nei 8 val., Net 11 valandų dirbu su viršvalandžiais. Nors turėčiau dirbti 8 val., ir gauti pietų valanda. Bet pas mane dirbi visą dieną be pietų ir su viršvalandžiais. Tai tada man pasakyk visus 36 maršruto pertraukiamus grafikus ir kurie kursuoja visą dieną. Pagal grafikus. Jei turi išskaidytus grafikus tai atsiųsk man. Nes niekaip nesuprantu, kurie yra pertraukiami, kurie nepertraukiami.

                      Tikrai 85-90 min., nevažiuoja. Tai man parodyk kaip jis gali važiuoti 85-90 min.
                      Nes iki Pagubės važiuoja 40-46 min., pagal pakeitimą. O iki Naujanerių 36-44 min., pagal pakeitimą.

                      Juk 18:30 val., bus perpildytas ir pergrūstas, kai yra ir dabar su 18:33 val.

                      Tai, kad dauguma Balsiečių prašo, kad būtų 18 val., nes St. Jeruzalė reikia laukti nuo 18:00 val., iki 19:00 val., visą valandą reikia laukti.

                      Iš kur tu ištraukei 9 val.?

                      Paaiškink manau išsamiau tuos grafikus visus pertraukiamus ir nepertraukiamus 6 autobusų 36.

                      Būsiu dėkingas už išsamų paaiškinimą.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Viskas aišku su tavimi, neteisingai išsiskaidei grafiką. 85-90 min. yra rato, o ne reiso laikas. Jeigu tavo darbas yra nenormuotas, tai nereiškia, kad kiekvienas vairuotojas, dirbantis tuo grafiku turi dirbti viršvalandžius. Tavo darbas ir autobuso vairuotojo darbai yra visiškai skirtingi ir atsakomybė taip pat skirtinga. Pritarčiau tik reisui 18:10, su sąlyga, kad nebus rato 14:27 iš Žalgirio st. Negana to, žinant VA nenorą leisti tą patį autobusą iki ir Pagubės ir iki Naujanerių, šitą teks tuščiai varyti į Pagubę.

                        Pilnas 36 maršruto grafikas su vairuotojo darbo laikais ir kilometražais.

                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Viskas aišku su tavimi, neteisingai išsiskaidei grafiką. 85-90 min. yra rato, o ne reiso laikas. Jeigu tavo darbas yra nenormuotas, tai nereiškia, kad kiekvienas vairuotojas, dirbantis tuo grafiku turi dirbti viršvalandžius. Tavo darbas ir autobuso vairuotojo darbai yra visiškai skirtingi ir atsakomybė taip pat skirtinga. Pritarčiau tik reisui 18:10, su sąlyga, kad nebus rato 14:27 iš Žalgirio st. Negana to, žinant VA nenorą leisti tą patį autobusą iki ir Pagubės ir iki Naujanerių, šitą teks tuščiai varyti į Pagubę.

                          Pilnas 36 maršruto grafikas su vairuotojo darbo laikais ir kilometražais.

                          Atvaizdas
                          Gal turi įsigaliosianti nuo 2010-11-10 dienos? Nes kaip matau pagal nuotrauką senasis tvarkaraštis turėjo galioti iki šių metų pabaigos. Bet pietų pertrauka jie gauna daugiau nei aš.
                          Pavydžiu jiems. (Vaikystės svajonė buvo dirbti autobuso vairuotojų).


                          Nebūtina jį varyti iki Pagubės, nes iki Pagubės važiuoja 17:44 val., 18:10 val., galėtų tik iki St. Naujaneriai važiuoti.

                          O kodėl 14:27 turėtų nebūti? Juk tada bus tarpas iki kito autobuso 30 min.
                          Paskutinis taisė Naujaneriai; 2010.11.09, 08:59.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                            Gal turi įsigaliosianti nuo 2010-11-10 dienos?
                            Neturiu, nes šitas yra perfotografuotas iš vairuotojui duodamo grafiko. Kitą savaitę galėsiu įdėti naują.

                            Nes kaip matau pagal nuotrauką senasis tvarkaraštis turėjo galioti iki šių metų pabaigos. Bet pietų pertrauka jie gauna daugiau nei aš.
                            Pavydžiu jiems. (Vaikystės svajonė buvo dirbti autobuso vairuotojų).
                            Nekreipk dėmesio į tą datą, nes šita data yra tik preliminari. Jeigu tvarkaraščio nekeistų, ji būtų pratęsta. Šitos pietų pertraukos neretai yra per ilgos. Yra toks nurodymas galinėse stotelėse išjungti variklius, tačiau žiemą 1,5 val. sėdėti šąlančiame autobuse nėra malonu. Ir dar kartą sakau, kad autobuso vairuotojo ir tavo darbo lyginti negalima. Jiems po tam tikro laiko pagal įstatymą privaloma pertrauka, nes kitaip labai kenčia vairuotojo budrumas (beje, budrumą labai mažina ištempti grafikai). Nemanau, kad į tavo pareigas įeina atsakomybė už sausakimšo autobuso keleivių sveikatą.

                            Nebūtina jį varyti iki Pagubės, nes iki Pagubės važiuoja 17:44 val., 18:10 val., galėtų tik iki St. Naujaneriai važiuoti.
                            Tai va tu paaiškink tai „Vilniaus autobusams“, nes kitaip jie seniai būtų paklausę čia rašytų patarimų. Aš neabejoju, kad kas nors iš jų skaito šitą forumą.

                            O kodėl 14:27 turėtų nebūti? Juk tada bus tarpas iki kito autobuso 30 min.
                            Todėl, kad čia yra tas pats autobusas, kurio darbą tu nori pavėlinti ir kuriam tada susidaro per ilga vakarinė pamaina be numatytos įstatyme pailgintos atstovos.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Neturiu, nes šitas yra perfotografuotas iš vairuotojui duodamo grafiko. Kitą savaitę galėsiu įdėti naują.



                              Nekreipk dėmesio į tą datą, nes šita data yra tik preliminari. Jeigu tvarkaraščio nekeistų, ji būtų pratęsta. Šitos pietų pertraukos neretai yra per ilgos. Yra toks nurodymas galinėse stotelėse išjungti variklius, tačiau žiemą 1,5 val. sėdėti šąlančiame autobuse nėra malonu. Ir dar kartą sakau, kad autobuso vairuotojo ir tavo darbo lyginti negalima. Jiems po tam tikro laiko pagal įstatymą privaloma pertrauka, nes kitaip labai kenčia vairuotojo budrumas (beje, budrumą labai mažina ištempti grafikai). Nemanau, kad į tavo pareigas įeina atsakomybė už sausakimšo autobuso keleivių sveikatą.



                              Tai va tu paaiškink tai „Vilniaus autobusams“, nes kitaip jie seniai būtų paklausę čia rašytų patarimų. Aš neabejoju, kad kas nors iš jų skaito šitą forumą.



                              Todėl, kad čia yra tas pats autobusas, kurio darbą tu nori pavėlinti ir kuriam tada susidaro per ilga vakarinė pamaina be numatytos įstatyme pailgintos atstovos.

                              Tai jiems buvo siunčiami raštai ir aiškinama, kad užtektų tik iki St. Naujanerių.
                              Lauksiu naujo įdėto.
                              Tik dabar 36 iki Pagubės važiuos ne 40 min., o 49 min., o iki Naujanerių ne 30 min., o 36 - 44 min.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Nuo šios savaitės Kauno rajono 50-ojo maršruto autobusai 6 kartus (3 ryte ir 3 - vakarinio piko metu) užsuka į Kauno LEZ. Dėl to esamas tvarkaraštis nesikeitė, jis buvo tik koreguojamas.

                                Išnagrinėjus šio maršruto aprėpiamas vietas, dar matau dvi galimybes, kur galėtų važiuoti šie autobusai:
                                1. Ryte, važiuojant iš Karmėlavos į Kauną ir vakare, važiuojant nuo Kauno, užsukti į Narėpų gyvenvietę (pav. 1). Užsukimui pakaktų 3 min.
                                2. Važiuoti iki Bartonių, Jonavos rajone. Tai būtų panašus reisas, kaip iki Salupių sodų bendrijos, tik kiek toliau (pav. 2). Kelionės trukmė nuo Karmėlavos iki Bartonių - 25 min.

                                Įgyvendinti 1 siūlymą, užtektų tik koreguoti esamą tvarkaraštį, 2 siūlymo įgyvendinimas būtų optimaliausias tik keičiant tvarkaraštį. Tačiau jo keitimas komplikuotas, nes dėl konkurencijos nepatenkinta Kauno miesto savivaldybė veikiausiai nepatvirtintų šio vienintelio rajono maršruto, kurio autobusai sustoja ir daugelyje miesto stotelių, naujo tvarkaraščio.
                                Taigi žvelgiant realiai, vienintelė išeitis - koreguoti esamą tvarkaraštį, rajone trasas keisti koreguoti išvykimo laikus galima, svarbu, kad rėmai liktų tie patys.

                                Taip pat dalis į/iš Bartonių keliaujančių reisų galėtų užsukti į Svilonėlius nuo kelio Jonava - Kaunas (pav. 3).

                                Siūlymai:
                                pav. 1

                                pav. 2

                                pav. 3


                                Tai va, kas norite, galite atlikti užduotį - bandyti įgyvendinti 3 siūlymus koreguojant esamą tvarkaraštį.

                                Čia grafikai: VASAROS 1 ir VASAROS 2
                                Geriausia žiūrėti vasaros, nes 4 ir 10 grafikai vasarą važiuoja iki Karmėlavos kapinių, taigi jų liesti negalime (išskyrus 10 gr. pirmą reisą, kuris vykdomas nuo Karmėlavos). 2 ir 7 grafikai bei kai kuriais reisais 5 ir 9 grafikai iki Salupių. Taigi galime iki Bartonių leisti tik 1, 3 (jis užsuka į Ramučius dar), 5 (ne visais reisais), 6, 8 (jis užsuka į Ramučius dar), 9 (ne visais reisais).
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.12, 20:10.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Nemanau, kad reikia daryti užsukimą į Narėpų gyvenvietę- sprendžiant pagal žemėlapį, nuo stotelės "Narėpai" iki gyvenvietės ir taip visai nedaug pėsčiomis praeiti.

                                  Pats paminėjai, kad Bartonys yra jau Jonavos rajone. Tai kodėl jų susisiekimu turi rūpintis Kauno rajono savivaldybė, dar mokėdama už lengvatininkus, kompensuodama galimus nuostolius ir tt.? Manau, čia visgi yra jau Jonavos AP (ar kas ten organizuoja keleivių vežima į užmiestį?) reikalas Reisus iki Bartonių galima organizuoti, nebent jei ten yra pakankamai keleivių, kasdien važiuojančių dirbti ar mokytis į Kauną.

                                  O kodėl 50 nežsuka į Kauno oro uostą? Manau, bent jau dalį reisų, gerai suderinus su 29 miesto maršruto tvarkaraščiu (kad 50 maršrutas iš oro uosto išvyktų po 15-25 min. po 29 išvykimo), nukreipti per KUN būtų tikrai naudinga ir pelninga. Pro oro uostą galėtų važiuoti ir 119A ir 120 mikriukai.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Nemanau, kad reikia daryti užsukimą į Narėpų gyvenvietę- sprendžiant pagal žemėlapį, nuo stotelės "Narėpai" iki gyvenvietės ir taip visai nedaug pėsčiomis praeiti.

                                    Pats paminėjai, kad Bartonys yra jau Jonavos rajone. Tai kodėl jų susisiekimu turi rūpintis Kauno rajono savivaldybė, dar mokėdama už lengvatininkus, kompensuodama galimus nuostolius ir tt.? Manau, čia visgi yra jau Jonavos AP (ar kas ten organizuoja keleivių vežima į užmiestį?) reikalas Reisus iki Bartonių galima organizuoti, nebent jei ten yra pakankamai keleivių, kasdien važiuojančių dirbti ar mokytis į Kauną.

                                    O kodėl 50 nežsuka į Kauno oro uostą? Manau, bent jau dalį reisų, gerai suderinus su 29 miesto maršruto tvarkaraščiu (kad 50 maršrutas iš oro uosto išvyktų po 15-25 min. po 29 išvykimo), nukreipti per KUN būtų tikrai naudinga ir pelninga. Pro oro uostą galėtų važiuoti ir 119A ir 120 mikriukai.
                                    Dabar 50-as važiuoja kartais iki Salupių, kurie taip pat yra ne Kauno, bet Jonavos rajone. O Jonavos savivaldybė principinga - keleiviai vežami ne į Jonavą, bet į Kauną, tai ir tegul moka Kaunas. Iš tiesų, tame logikos daugiau, negu Jonavai mokėti už lengvatininkus. Juk keleiviai vežami į Kauną, vadinasi ten dirba ir uždirba mokesčius Kaunui. Jonavos AP ekperimentavo - dalimi reisų važiavo iki Bartonių, tačiau nepasiteisino ir panaikino tuos reisus.

                                    Iki Bartonių autobuso reikia, nes ten yra daug reguliariai gyvenančių sodininkų. Daugelis jų dabar naudojasi 50 autobusu iki Salupių ir 2-7 km eina pėsčiomis.

                                    50 neužsuka į Kauno oro uostą, nes jo vadovybė nenori priimti to autobuso, neva gadinančio įvaizdį + dėl to, kad jame negalioja e. bilietas. Nors realiai jie to nori, tik padlaižiauja Kauno savivaldybei. Juokinga, rajono savivaldybė irgi nelabai nori leisti į oro uostą 50 autobusą, neva dėl to reikės keisti grafiką ir pan. Nors užtektų pakoreguoti... Vežėjas norėtų važiuoti, bet per daug nelenda į akis - nenori susipykti.

                                    120 mikriukai iki oro uosto ir taip užsuka dalimi reisų, 119A - neužsuka.
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.14, 23:37.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Pagal siūlomus tvarkaraščius reikėtų sukurti naują tvarkaraštį 76 mikroautobuso maršrutui


                                      76_mikroautobuso_tvarkaraštis

                                      Pagal šį adresą: 62 komentaras

                                      Parašė fabsė
                                      ...sveiki visi...ale ir prirašėt čia visko ...
                                      ...tvarkaraštis nėra galutinis...šiandien 76 važiuot taip, kaip parašė keleivė, bet jis bus pakoreguotas, nes netinka visiems toks tvarkaraštis...todėl kviečiu tuos, kuriems rūpi patogus susisiekimas - pagalvokit kokiu laiku Jums būtų patogu važiuoti namo...t.y. rytiniai laikai (bent jau pirmojo reiso keleiviams) daugiau ar mažiau tinkami, o vat popietinių (po 14 val.) reisų laiką galima koreguoti...visiems, žinoma, neįtiks, bet prisitaikyt kažkaip gi galima

                                      Kas galite tai užsiimti?
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Su 36 ir 36A idėją palaikau. Galėtum ją net pasiūlyti viename savo kreipimųsi į savivaldybę. Tada išsispręstų problema, kai nežinoma, iki kur važiuoja autobusas.
                                        <......>
                                        Jau 10 kartų tą siūliau savivaldybei ir susisiekimo paslaugom. Vėliau vėl bandysime kažką panašaus pasiūlyti.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                          Jau 10 kartų tą siūliau savivaldybei ir susisiekimo paslaugom. Vėliau vėl bandysime kažką panašaus pasiūlyti.
                                          Manau tą patį siūlymą verta kartoti ne daugiau kaip 2 kartus per metus. Priešingu atveju nebereaguos net į kitus tuo pačiu vardu rašytus siūlymus/prašymus.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X