Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Siūlau 36 išskaidyti į du maršrutus tai yra į tokius:
    1. 36 Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai
    2. 36 A Žalgirio g. - Naujaneriai - Pagubė
    Nes 4 yra išskaidytas į 4 Centras - Pylimo g. - Naujoji Vilnia ir
    4 A Centras - Naujoji Vilnia - Mickūnai
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Pradžia pranešime #686
      76 irgi būtų galima išskaidyti į du tai yra į tokius:
      1. 76 Ateities St. - Sakališkės - Bireliai
      2. 76 A Pašilaičiai - Pagubė - Bireliai nuėmus 1 nuo 36.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Tęsinys pranešimų #686-#687 ir atsakymas į Vilnietizz klausimą apie 76 pratęsimą. Greičiausiai 76 gali pratęsti iki Pašilaičių arba iki Ozo g.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė centras85 Rodyti pranešimą
          Siūlau 36 išskaidyti į du maršrutus tai yra į tokius:
          1. 36 Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai
          2. 36 A Žalgirio g. - Naujaneriai - Pagubė
          Nes 4 yra išskaidytas į 4 Centras - Pylimo g. - Naujoji Vilnia ir
          4 A Centras - Naujoji Vilnia - Mickūnai

          76 irgi būtų galima išskaidyti į du tai yra į tokius:
          1. 76 Ateities St. - Sakališkės - Bireliai
          2. 76 A Pašilaičiai - Pagubė - Bireliai nuėmus 1 nuo 36.
          Su 36 ir 36A idėją palaikau. Galėtum ją net pasiūlyti viename savo kreipimųsi į savivaldybę. Tada išsispręstų problema, kai nežinoma, iki kur važiuoja autobusas.
          Su 76/76A butų toks pats bardakas tvarkaraštyje, kaip ir su 36. Kadangi vienas važiuoja trumpesne trasa, jų grafikai labai išsiderintų ir intervalai būtų labai nelygūs. Be to, kaip minėjai, šiuo metu svarstoma, į kurią pusę nukreipti 76 - link Ozo g. ar Pašilaičių, taigi yra 50% tikimybė, kad šio siūlomo skaidymo neprireiks. Be to, tai būtų naudinga tik Birelių sodininkams, nes 36 vasarą prarastų 1 ilgą autobusą (76 gali važiuoti tik trumpi, kaip buvo atsakyta viename iš tavo kreipimųsi). Manau, kad patogiausias būtų pratęsimas iki Pašilaičių, nes iki Kalvarijų g. (na ir iki to paties Ozo) priveža 36, o link didžiųjų mikrorajonų yra nepatogus persėdimas į 55/75 nes jie dėl ne tokių didelių srautų važiuoja žymiai retesniu ir labiau derinamu prie kitų įstaigų (Santariškių ir Lazdynų ligoninių) darbo grafiku.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Laidai yra ten, tačiau dalis jų yra atjungti nuo bendro tinklo. Taip pat, troleibusas, sukantis į Pamėnkalnio g. negali stoti st. Lukiškės.
            Aš šių pasiūlymų nekomentuosiu, nes nelabai išmanau keleivių srautus troleibusų maršrutų, kuriais nesinaudoju. 6 ir 4 maršrutų neliesčiau ir vietomis nekeisčiau, nes tai nesuteiktų jokių patogumų, tik nepatogumus.
            Sukant į Pamėnkalio g., st. Lukiškės stoti ir nereikia, nes visai šalia yra Pamėnkalnio st.

            6-ąjį bet kuriuo atvejų reikia palikti kaip yra.

            O 4 nukreipti Pamėnkalnio ir Pylimo g. siūlau dėl šio maršruto jungimosi su 14 galimybe, kas leis labiau priderinti 4/14 esamam keleivių srautui, o ne išlaikyti du atskirus maršrutus, kurie kartais važiuoja prigrūsti, o kartais- pustuščiai.

            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            Siūlau 36 išskaidyti į du maršrutus tai yra į tokius:
            1. 36 Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai
            2. 36 A Žalgirio g. - Naujaneriai - Pagubė
            Nes 4 yra išskaidytas į 4 Centras - Pylimo g. - Naujoji Vilnia ir
            4 A Centras - Naujoji Vilnia - Mickūnai
            Puiki idėja

            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
            Pradžia pranešime #686
            76 irgi būtų galima išskaidyti į du tai yra į tokius:
            1. 76 Ateities St. - Sakališkės - Bireliai
            2. 76 A Pašilaičiai - Pagubė - Bireliai nuėmus 1 nuo 36.
            55 ir 75 važinėja gana dažnai (intervalas piko metu 12-17 min.), tad klaidinga sakyti, kad persėdimas yra nepatogus. Norint pasiekti Pašilaičių žiedą, galima ne tik į 55 persėsti, bet ir į 33 ir 48. Tad bet koks 76 pratęsimas nėra labai reikalingas.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.05.21, 16:26.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              55 ir 75 važinėja gana dažnai (intervalas piko metu 12-17 min.), tad klaidinga sakyti, kad persėdimas yra nepatogus. Norint pasiekti Pašilaičių žiedą, galima ne tik į 55 persėsti, bet ir į 33 ir 48. Tad bet koks 76 pratęsimas nėra labai reikalingas.
              Manau, kad ši problema egzistuoja tik savaitgalį. Pašilaičių žiedas yra kaip persėdimo į troleibusus punktas, o ne galutinis kelionės tikslas. Todėl persėsti į 48/33/55, o po to vėl persėsti - nėra pats geriausias variantas .
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Kaip manote ar reikėtų išskaidyti 35 maršruto autobusą? Į tokius:
                1. 35 Žalgirio g. - Naujieji Verkiai
                2. 35 A Žalgirio g. - Ožkiniai
                Nes Naujuose Verkiuose gyvena daugiau be mašinų, nei Ožkiniuose.
                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Manau, kad ši problema egzistuoja tik savaitgalį. Pašilaičių žiedas yra kaip persėdimo į troleibusus punktas, o ne galutinis kelionės tikslas. Todėl persėsti į 48/33/55, o po to vėl persėsti - nėra pats geriausias variantas .
                  O kodėl reikia būtent susisiekimą su troleibusų linijom turėti, kad į juos persėsti ?
                  Argi mažai autobusų turi bendras stoteles (Jeruzalė, Ateities st.) su 76-u ? Manau, naudojantis "susitinkančiais" su 76 autobusais (10,26,26A,33,34,49,50,55,75 ir tt.) arba renkant iš aibės mikriukų maršrutų, galima su vienu persėdimu be problemų pasiekti bet kurią miesto vietą.

                  Be to- jau ne kartą kartojau- norintys pasiekti troleibusų linijas gali naudotis ne 76-u, o 36 autobusu. Šiuo atveju, susisiekimą su troleibusais neturi tik Birelių ir Sakališkių gyventojai, o ten keleivių per mažai, kad būtent jiems tą susisiekimą suteikti. Kitiems (Naujaneriai, Balsiai) yra 36.

                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                  Kaip manote ar reikėtų išskaidyti 35 maršruto autobusą? Į tokius:
                  1. 35 Žalgirio g. - Naujieji Verkiai
                  2. 35 A Žalgirio g. - Ožkiniai
                  Nes Naujuose Verkiuose gyvena daugiau be mašinų, nei Ožkiniuose.
                  Ba,šaip tai Naujuosiuose Verkiuose ne toks jau ir didelis keleivių srautas. Tad netgi leisti daugiau reisų į N.Verkius nesiūlyčiau. Galiausiai iki Kremplių st. netoli paėjėti.

                  Išskaidymas galimas tik patikslinimo sumetimais, kad mažiau painiotųsi, kas važiuoja į N.Verkius, o kas ne. Bet šiaip stotelėse yra aiškiai pažymėti užvažiuojantys reisai
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.05.21, 22:27.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Anksčiau Birelių ir Sakališkių gyventojai prašė pratęsti 36 nuo Naujanerių, bet jiems davė 76. Tai dabar jie paprašė 76 pratęsti trumpiausiu keliu iki troleibusų linijos, ir jie gavo atsakymą, kurį aš šiandien ryte jau rašiau.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Prašyčiau padėti parašyti prašymą dėl 36 maršruto išskaidymo.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                        Anksčiau Birelių ir Sakališkių gyventojai prašė pratęsti 36 nuo Naujanerių, bet jiems davė 76. Tai dabar jie paprašė 76 pratęsti trumpiausiu keliu iki troleibusų linijos, ir jie gavo atsakymą, kurį aš šiandien ryte jau rašiau.
                        Viskas priklauso ne tik nuo žmonių pageidavimo, bet ir nuo keleivių srauto bei VAP`o ir savivaldybės finansinių galimybių. Jei keleivių 4-5, niekas dėl jų tikrai nekeis trasos ir juo labiau neįlgins. Reikia džiaugtis, jog apskritai 76 į Ateities g. grąžino, nes kitaip Birelių/Sakališkių gyventojams ir toliau tektų daryti persėdimą jau Naujaneriuose
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Tai, kad ir dabar Sakališkių ir Birelių gyventojai į 76 ar 36 persėda St. Naujaneriai
                          36 ir 76 maršruto sukūrtus, pataisytus tvarkaraščius patalpinti šioje temoje reikia iki 2010 m., Liepos 1 dienos
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            36 maršruto autobusų reisų iki Pagubės iš miesto ir į miestą savaitgaliais yra 9 reisai, o darbo dienomis 25 reisai. Iki Naujanerių savaitgaliais 20 reisų, o darbo dienomis 24 reisai.
                            Iš viso darbo dienomis 36 reisų yra 49, o savaitgaliais 29 reisai.
                            76 visomis savaitės dienomis į miestą ir iš miesto yra 11 reisų.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Kada aš sulauksiu 36 ir 76 maršutų autobusų tvarkaraščių?
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Mettal, kaip sekasi tvarkyti 36 ir 76 maršruto autobusų tvarkaraščius?
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Į šiuos nekantrius klausimus...

                                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                  Kada aš sulauksiu 36 ir 76 maršutų autobusų tvarkaraščių?
                                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                  Mettal, kaip sekasi tvarkyti 36 ir 76 maršruto autobusų tvarkaraščius?
                                  ... galima atsakyti labai paprastai:

                                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                  36 ir 76 maršruto sukūrtus, pataisytus tvarkaraščius patalpinti šioje temoje reikia iki 2010 m., Liepos 1 dienos
                                  O jei rimtai, tai prašom:





                                  Tie patys tvarkaraščiai, tik sudėti į Excel - parsisiųsti.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Dėkui Mettal. Kodėl iš Žalgirio St., išvyksta 8:14 ir 8:18 val., ar čia klaida tavo variante? Tavo tvarkaraštis geresnis. Paaiškink savo sukūrtą tvarkaraštį. Kiek autobusų leidai į Pagubę visomis dienomis?
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                      Kodėl iš Žalgirio St., išvyksta 8:14 ir 8:18 val., ar čia klaida tavo variante?
                                      Atsiprašau, turėtų būti 8:04 ir 8:18.

                                      Tavo tvarkaraštis geresnis.
                                      Dėkui už darbo įvertinimą , tačiau ir savojo nenuvertink - tavojo pliusas tas, kad ten važiavimo intervalai ir apylygiai.
                                      Komentarai dėl sudarymo:
                                      1) Pirma sukūriau 36 grafiką, po to jau prie jo derinau 76 grafiką. Taip dariau dėl to, kad 36 ten ir taip patį su savimi derinti reikia .
                                      2) Į Pagubę visomis dienomis leidau daugmaž visus autobusus, kad būtų pastovus intervalas, o ne šuoliai tarp 15 ir 85 min.
                                      3) Poilsio dienomis pridėjau papildomą vieną pamainą dirbantį autobusą, nes, kaip žinia, autobusų ten trūksta. Paskutiniu metu 19 maršrutas nėra tiek apkrautas (sakyčiau net per laisvas kažkoks) kiek 36 . Beje, šis papildomas autobusas atlieka didžiąją dalį reisų į Pagubę.
                                      4) Rytais abiejų maršrutų išvykimus iš Pagubės ir Birelių palikau daugmaž tuos pačius, nes rytiniai reisai turi būti pastovūs.
                                      5) Darbo dienomis dauguma 76 maršruto reisų eina arba 10-20 min. prieš arba po 36 reiso į Pagubę. Kitaip išstumdyti, kad tarp st. Pagubės sodai ir Naujanerių autobusai važiuotų lygiais intervalais neišeina. Poilsio dienomis šioks toks derinimas jau pavyko, nes tų pačių 36-ų yra mažiau (76 derinau, taip, kad išvyktų tarp 36-o reisų arba intervalas tarp 36 ir 76 būtų nemažesnis nei 8-10 min.).
                                      Tai tiek .
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Kaip ir žadėjau, pateikiu naują užduotį. (gal geriau jas pavadinti diskusijom ) Susijusi su Vilniaus miesto viešuoju transportu.

                                        1. Mikroautobusai kaip pervežimo naktį transporto priemonė Vilnaus mieste.

                                        Prieš kelis metus Vilniuje eksperimento tvarka buvo įvesti naktiniai autobusų maršrutai, dirbę nuo 23 valandos vakaro iki 4 valandos ryto. Deja, vėliau dėl per menkoko keleivių srauto naktį bei pasunkėjusios ekonominės situacijos šalyje naktinis transportas buvo likviduotas. Dabar nuo 23.30 h. iki 5.30 ryto vienintelės transporto rūšys mieste yra taksi bei nuosavas transportas. Po diskusijų forume priėjome išvadą, kad visgi naktį miestas visiškai neapmiršta, kažkas jame vyksta, tad žmogui turi būti suteikta galimybė grįžti namo (taksi vias dėlto- brangus malonumas). Paprastai tariant, naktinis transportas mieste reikalingas, bet keleivių yra per mažai, jog naktį miestu važinėtų miesto įmonės autobusai. Todėl gimė idėja, kad naktiniu keleiviu išvežimu turėtų rūpintis privačios įmonės - pavyzdžiui, mikroautobusų maršrutus aptarnaujančios firmos. Keleivių naktį yra tiek, jog mikroautobusų juos aptarnauti pakanka, tuo tarpu autobusams- jau per mažas srautas. Šis malonumas keleiviams atsieitų brangiau, nei autobusai, bet pigiau nei taksi.

                                        Mūsų užduotis yra:
                                        1. Sukurti 2-4 naktinių mikroautobusų maršrutus, aprėpiančius visus didžiausius miesto mikrorajonus su tarpinėmis stotelėmis miesto centre.
                                        2. Numatyti tinkamiausią važiavimo kainą bei važiavimo intervalą, kad paslauga būtų populiari ir įmonės nesiskųstų nuostoliais. (mano manymu, intervalas turėtų būti 50-75 min.)

                                        Kuriant maršrutus, kaip pagrindu reikėtų naudotis buvusių naktinių autobusų maršrutais:
                                        Jų sąrašą rasite čia - http://www.vtransportas.eu/index/vil...arsrutai/0-216
                                        O schemą- čia http://www.ltautobusai.my1.ru/naktiniai.gif

                                        Esminiai mano pasiūlymai (į juos, jei nenorite, galite nekreipti dėmesio), kuo turėtų skirtis naujųjų naktinių mikroautobusų maršrutai, nuo buvusių naktinių autobusų maršrutų :
                                        1. Naktinis transportas nereikalingas į Žemuosius Panerius bei Markučius (ten keleivių vargu ar yra)
                                        2. Užtat naktinio transporto reikia į Grigiškių bei Salininkų mikrorajonus (ten keleivių turėtų būti, gal tik dėl Salininkų šiek tiek abejoju)
                                        3. Bent jau vienas maršrutas turėtų driektis į/pro oro uostą (naktį, kai nedirba nei oro uostą aptarnaujantys miesto autobusai, nei mikriukai, nei traukinys-automotrisė, iš oro uosto niekuo, išskyrus taksi, neišvyksi )
                                        4. Bent vienas maršrutas turėtų driektis pro visą parą dirbančią Maximą Mindaugo gatvėje.

                                        Tai tiek Laukiu jūsų idėjų

                                        Antrąją užduotį pateiksiu kiuek vėliau- ji bus susijusi su greitaisiais autobusais...
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Mettal, dar keletas klausimų. Kada pradeda ir baigia darbą 1-6 grafikai darbo dienomis? Kaip dirba pertraukiamu grafiku autobusai? Kada pradeda ir baigia 1-4 grafikai savaitgaliais?
                                          Tavo tvarkaraštyje 76 kiek reisu yra? Nes dabartiniu yra 11. O pagal tavo 9 76 reisai.
                                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X