Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai tiek, laukiu kritikos.
    Rytoj (gal) bus kokie nauji maršrutai (dauguma - nenaudingi miestui, nes jie eis į šykštuolio rajono teritoriją).


    Nenoriu nieko izeisti ,tik man pasidare idomu. Jus ten tuos marsrutus optimizuodami remiates kazkokias skaiciavimais , tyrimais, ar tiesiog viska darote ''is lempos'' kaip jums atrodo,kad butu geriau??

    Comment


      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
      Nenoriu nieko izeisti ,tik man pasidare idomu. Jus ten tuos marsrutus optimizuodami remiates kazkokias skaiciavimais , tyrimais, ar tiesiog viska darote ''is lempos'' kaip jums atrodo,kad butu geriau??
      Praktine patirtimi: stebint keleivių srautus (dažnai naudojantis VT, tiesiog į atmintį įeina, kiek, kas ir kur važinėja), atsižvelgiant į tam tikrų traukos objektų vietas, atsižvelgiant į pelningumą ir nuostolingumą... Apskritai, skaičiavimai nevykdomi, net ir realiai vykdant optimizavimą, skaičiai tik "primetami", nes tai yra būrimas iš tirščių - niekada tiksliai nenuspėsi, kaip kis keleivių srautai po kelių maršrutų pakeitimų. Tai tas pats, kas perkelti į kitas vietas du ar daugiau nežinomųjų.
      Mano manymu, čia renkasi ne kvailiai, o ypač Mettal žino, ką kalba ir kalba gryną tiesą. Todėl siūlau nenuvertinti mūsų
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Mettal ir Vilnietizz, aš nesiūliau savivaldybei pratęsti 76 maršruto autobuso, tik pasiteiravau, ką jie žada su juo daryti, tai ir gavau atsakymą, kurį jau skaitėte temoje [VLN] Vilniaus viešasis transportas
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Beje šiuo metu SĮ "Susisiekimo Paslaugos" su UAB "Vilniaus Autobusai" atlieka savo iniciatyva keleivių srautų tyrimus, iš kokių mikrorajonų daugiausia keleivių važiuoja. Yra 7 variantai ir vietos pagal keleivių srautus
          1. Pašilaičiai
          2. Pilaitė
          3. Justiniškės
          4. Lazdynai
          5. Fabijoniškės
          6. St. Kaimelio žiedas
          7. PPC "OZAS"
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Keleivių srautų tyrimus atlieka pagal tuos 7 variantus. Ir iš tų 7 variantų išsirinks patį geriausią 76 maršruto autobusų pratęsimui.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Mettal ir Vilnietizz, ar jum atidaro mano failus?
              amiko, pabandyk failus atsisiųsti nuo 13:00 val., iki 16:00 val., nes mano failai įdėti tiesiai iš kito kompiuterio, o ne per failų talpyklą.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                15 savaitgaliais naikinti važiavimus iki Žolyno g. (nėra keleivių) ir trumpinti darbo laiką (pagrindiniai keleiviai - grybautojai-uogautojai ir pensininkai iš senelių namų.
                o grybienės namų šeimininkės kaip sugrįš iš darbo truniškių gūdumoje? o pliažų girtuokliai kuo važiuos, jei patrumpinsi laiką?
                26A vietoje Santariškių, maršrutą nukreipti į Visorius, nes ten nėra jokio susisiekimo su centru, o alternatyvų pasiekti Santariškes yra visoje 26A maršruto eigoje (26, 34, 48, kurie važiuoja dažniau nei 26A).
                reik dar kartą šioje vietovėje peržvelgti visus maršrutus (tarp baltupio, jeruzalės g, taip pat įvertinti geležinį vilką), nes galima pasidžiaugti tiesioginiu susisiekimu su daugeliu vietų, bet užtat labai klaikus dažnumas.
                26A leidžia didlaukio g gyventojams normaliai susisiekti su santariškėmis, nes 50 visokius monus krečia, o 05 - brangus 34, beje ir neužsuka prie lignoninių
                29 pratęsti iki stoties
                kas naudosis? krosnūchos, kurie ir šiaip 16 troleibusą rezervavosi bei lazdynai, kurei jau turi 23 autobusą. iš grigiškių važiuot į vilniaus gelžstotį? na aš rinkčiausi lentvarį
                beje jei taip reikai susisiekimo su stotimi, siūlau 28 tęsti iki stoties - ir nereikės 15 troleibuso tik aišku kad troleibusas reikštų mažiau sąnaudų...
                30 Kaip jau minėjau, paleidimas Apkasų g. į abi puses nieko neduos, nes tarp Šatrijos ir Minties st. vietos naujai stotelei nėra. Be to, reikia pilnai peržiūrėti važiavimo laikus ir duoti daugiau laiko.
                kartą teko šventė pavažiuoti, tai tikrai vairuotojas nervinosi, kad laiko jam maža, o reikia kažkokį dar su vežimėliu įkelt bet žvelkim pozityviai - autobusas nesivelka be reikalo. o dėl apkasų g - dabartinis variantas yra pakankamai geras, nes leidžiantis nuo šiaurės miestelio pusės, ten būna nemaža automobilių eilutė
                33 taip pat kaip ir 30 - pailginti važiavimo laiką grafike.
                na jau ne. mane tuo ir žavi 33, kad važiuoja kaip ir turėtų važiuoti autobusai
                75 trumpinti iki Vaikų ligoninės st.
                kaip suprantu, tęsinio funkcija yra sudaryti susisiekimą su vakarine miesto dalimi tiems santariškių gyventojams, nes priešingu atveju, jei neturėtų nieko. pasirinkimas man regis 55, 48, 75, tai paėmė 75. gal ekonomiškiausias - 48?
                76 pratęsti iki Pašilaičių žiedo ir pridėti dar vieną autobusą (bus šioks toks padažnėjimas, bet keleivų dėl to nepadaugės ir nuostoliai didės).
                prasti visi variantai gal prie romerio dar priliptų studenčiokų. mhm, jei iki ozo, tai siūlymas su užsisukimu į didlaukio g.
                čia gerai, kad galim pasvaikčioti, bet iš tiesų reikia žiūrėti ir strategiškai, nes kol kas ta "optimizacija" panašu yra kosmetiniai pakeitimai šiandienai, kai reikia revoliucijos rytoj ir daug kas priklauso nuo miesto transporto strategijos (kai tokia atsiras), nes nemažą dalį klausimų kitaip svarstytume, jei žinotume, kad bus tramvajus, arba kad kaip reikiant išsiplės troleibusų tinklas

                Comment


                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                  o grybienės namų šeimininkės kaip sugrįš iš darbo truniškių gūdumoje? o pliažų girtuokliai kuo važiuos, jei patrumpinsi laiką?
                  VT privalo būti orientuotas tik į keleivių srautus. O keleivių srautai yra reguliarus ir didelis keleivių kiekis. Šiuo atveju pavienių asmenų vežiojimas - užduotis mikroautobusams, o jei jie neveža - vadinasi neapsimoka. Tai jei neapsimoka maršrutiniais taksi, juo labiau neapsimoka autobusais. Ten autobusai gali važiuoti tik tuo atveju, jei yra pravažiuojantys ir jų galinis tikslas yra visai kitas. O dėl pavienių asmenų visai nereikėtų rūpintis, ypač jei jie ne į darbus ir mokyklas važiuoja.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    VT privalo būti orientuotas tik į keleivių srautus. O keleivių srautai yra reguliarus ir didelis keleivių kiekis.
                    principas man aiškus, nes tikrai absurdiška, kai autobuse sėdi 1 keleivis bet tam tikrais atvejais galima lanksčiau pažiūrėti, keisti priemones (pvz midi autobusai kaip šiaip ir daroma su 15 autobusu). sutinku, kad reikia atidžiau stebėti keleivių srautus ir pagal tai derinti darbą. bet kad tas pats 15, nors ir ne ypač paklausus, bet didelėje valakupių teritorijoje yra vienintelė susisiekimo priemonė, tad...
                    Aišku vėl ko mes tikimės iš to magiško žodžio "optimizacija", o be mūsų požiūrio, kas primeta kitokią žodžio reikšmę. man revoliucija, kitam - kosmetika, tia va ieškom vidurio, o kažkas nusprendžia ir nepasiklausę.
                    Reik pripažinti, kad šitoj srity nesu specialistas ir nebūsiu, bet vis tiek galiu pažiūrėt iš šono ir parėkauti, kad man kas nepatinka, ir toks lankstumas būtinas, kad nebūtų užsidaryta kabinetuose

                    Bet keletą dalykų jaučiu net ir be konkrečių skaičiavimų. Subjektyvu, bet pvz man pastaruoju metu kilo tokia idėja, ar žmonių naudojimosi viešuoju transportu glaimybių neapriboja žinios apie galimybes keliauti? Visi greičiausieji maršutai lyg ir sprendžia tą problemą; bet:
                    1. ne visi moka naudotis.
                    2. jei ir moka, nebūtinai pasižiūri.
                    3. jei ir norėtų pažiūrėti, nebūtinai suras informaciją (pvz tik mažumoje stotelių yra transporto schemos, nėra informacijos autobusų viduje apie tą maršrutą; neturi su savimi kokio mobiliojo interneto ir pan; beje ši kategorija yra labai plati, ir galima daug ką tobulinti, deja, tai kainuoja)
                    Mes viena vertus sakom, kad labai gerai, kai yra tiesioginis susisiekimas su daugeliu vietų. Bet svarstau, gal yra psichologinis efektas, kad bijoma važiuoti tomis priemonėmis, kurių nepažįsti, nepaisant to, kad būtų labai patogu. Todėl ir pasirenka ir prastesnį variantą, arba apskritai keičia kelionės būdą. Turime virš 80 maršrutų, kurių paprastas pilietis niekada neįsimins. Todėl ir svarstau sau, kokį efektą sukeltų perėjimas prie kelių ultraintensyvių, bet netiesioginių maršrutų sukūrimo, tarkim, kad ir pagal 5 naktinių autobusų organizavimą apima visą miestą ir nuolat nekinta, įgrysta ir įsimena iki gyvo kaulo visa kita - tik papildai sistemai
                    negi aš vėl savo siūlymais patapau blogąja dvasia (nečysta dušia) jūsų tarpe? bet kodėl gi nepabandžius nuspėti, ar tokia politika pasiteisintų

                    Comment


                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                      negi aš vėl savo siūlymais patapau blogąja dvasia (nečysta dušia) jūsų tarpe? bet kodėl gi nepabandžius nuspėti, ar tokia politika pasiteisintų
                      Iš esmės tu siūlai sukurti keletą pagrindinių ir prie jų šlieti privažiuojamuosius, rajoninius, jungiamuosius bei miesto pakraščių maršrutus. Būtent prie to ir bus einama. Kaune - jau dabar judama ta linkme, Vilniuje - apie tai dar tik pradedama nedrąsiai galvoti Tačiau Kaunas yra kitos miestas geografiškai, todėl Vilniuje reikėtų sudėtingesnio modelio. Bet principas geras.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                        Mettal ir Vilnietizz, aš nesiūliau savivaldybei pratęsti 76 maršruto autobuso, tik pasiteiravau, ką jie žada su juo daryti, tai ir gavau atsakymą, kurį jau skaitėte temoje [VLN] Vilniaus viešasis transportas
                        Aš suprantu, kad tai ne tu siūlei. Be šiaip aš apskritai, nepalaikau siūlymo 76-ą pratęsti iki Ozo žiedo. Geriau jau išlaikyti esamą autobusų skaičių 36 maršrute.

                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                        Mettal ir Vilnietizz, ar jum atidaro mano failus?
                        amiko, pabandyk failus atsisiųsti nuo 13:00 val., iki 16:00 val., nes mano failai įdėti tiesiai iš kito kompiuterio, o ne per failų talpyklą.
                        Viskas atsidaro kuo puikiausiai
                        Beje šiuo metu SĮ "Susisiekimo Paslaugos" su UAB "Vilniaus Autobusai" atlieka savo iniciatyva keleivių srautų tyrimus, iš kokių mikrorajonų daugiausia keleivių važiuoja. Yra 7 variantai ir vietos pagal keleivių srautus
                        1. Pašilaičiai
                        2. Pilaitė
                        3. Justiniškės
                        4. Lazdynai
                        5. Fabijoniškės
                        6. St. Kaimelio žiedas
                        7. PPC "OZAS"
                        Pilaitėje tikrai ne pats didžiausias keleivių srautas. Esamo autobusų tinklo pilnai užtenka.
                        Ir ne prie PPC "OZAS". Prie Akropolio, Panoramos žymiai didesnis keleivių srautas. Beje, galima pabandyti pratęsti 87 iki Akropolio, išnaudojant senąją 56 stotelę, bet gal nenorima atimti keleivius iš 48 maršruto.
                        76 norima pratęsti iki Pilaitės ar Lazdynų ??? Kam to reikia, jei yra 55 ir 75 ?


                        Na štai ir mano pasiūlymai, kaip pagerinti mūsų VT veiklą. Tik nepykit, bet kartais įžvelgsit ir griežtos optimizacijos, kartais- brangaus pagerinimo pasiūlymų.

                        Autobusai:

                        1A Žymiai pakirpti grafiką. Palikti tik reisus piko metu, maksimaliai priderinus juos prie Kirtimų įmonių darbo laiko. Nėra ko išlaikyti maršrutą visą dieną pavienių narkomanų labui
                        2 Turiu efektyvų pasiūlymą, kuris tiesa nuliūdins daugelį. Pastebėjau, kad pastaruoju metu ypač sumažėjo keleivių, važiuojančių į oro uostą 2-uku. Tikriausia tai ir dėl skrydžių sumažėjimo, ir dėl traukinio paleidimo. Tad siūlau daugeliui šokiruojantį pasiūlymą- sutrumpinti maršrutą iki Naujininkų, į Oro uostą paliekant tik 1-2 autobusus, maksimaliai priderinus juos prie skrydžių tvarkaraščio ir Oro Uosto darbuotojų darbo grafiko.
                        4A Trumpą autobusą pakeisti ilgu. Nes trumpas prastai susitvarko su srautais Mickūnuose. Galima pridėti ir vieną pikinį autobusą iš 4-ojo maršruto.
                        6 Bent vienas autobusas turėtų važinėti ir savaitgaliais. Nes realybė tokia, kad šeštadienį Ukmergės g. neturi jokio susisiekimo su centru (5 nusuka į Žalgirio g., 24 prie Lukiškių nevažiuoja)
                        8 Naikinti važiavimus į Granito g., didinti atstovas Ž.Paneriuose savaitgaliais
                        11 Nuo Pamėnkalnio g. nukreipti Jogailos g., Gedimino pr. , Žvėryno tiltu. tokiu atveju 11 mažiau dubliuos troleibusų trasas, o paleidus VT Gedimino pr. bus priežasčių žymiai apriboti ten automobilių judėjimą
                        13. Trumpinti iki Liepkalnio "Maximos". Nėra priežasčių vežti orą į Tyzenhauzų st. . Leisti daugiau reisų į Markučius.
                        19. Sugrąžinti ilgus autobusus savaitgaliais,kad netektų sodinikams "ant stogų" važiuoti
                        20 Naikinti užvažiavimus į Aukštuosius Panerius
                        22 Leisti tik trumpus autobusus, bet grąžinti dar 1 pikinį grafiką.
                        24 Pakeisti trasą Žemųjų Panerių miegamosios dalies gyventojų labui. Paleisti toliau Vaduvos g. , jos gale (kažkur prie geležinkelio žiedo) įrengiant žiedą, dar vieną tarpinę stotelę įrengiant Vaduvos g. viduryje. . Nes dabar nemažai daliai Vaduvos g. gyventojų yra toloka eiti iki Ūmėdžių st.
                        Štai tokio galima pratęsimo schema

                        25 Naikinti darbą savaitgaliais, darbo dienomis naikinti Važiavimą į Kazbiejus
                        26A Tumpinti iki Vaikų ligoninės. Bet kartu padaryti užvažiavimą prie Chemijos instituto, pakeičiant ten 50-ą. Grąžinti dar 1 autobusą.
                        29 Pratęsti iki Stoties, nes iš Grigiškių ir Gariūnų nėra jokio transporto nei į Stotį, nei apskritai į centrą (toliau Savanorių prospekto niekas iš VT nevažiuoja, nekalbu apie mikroautobusus).
                        39 Vasarą leisti daugiau autobusų (juk daug žmonių prie Šilo ežero važiuoja)
                        41 Naikinti maršrutą kaip nerentabilų ir dubliuojantį
                        50 Sutrumpinti iki Santariškių iš vienos pusės ir pratęsti iki Saulėtekio- iš kitos. Nuimti 1 pertaukiamą grafiką, o likusius 3 autobusus priderinti prie Saulėtekio studentų paskaitų tvarkaraščiu. Savaitgaliais palikti 2 autobusus, važinėjančius tokiu pat maršrutu.
                        50A Atidaryti naują maršrutą Žalgirio g.- Kalvarijų g.- Bajorai . Juo darbo dienomis ir savaitgaliais važinėtų po 1 autobusą, "atimtą" iš 50-o.
                        51 Naikinti važiavimus į Daniliškes visomis dienomis.
                        66 Atidaryti naują maršrutą, važinėjantį maršrutu Didžioji Riešė- Didieji Gulbinai-Bireliai-Žaliųjų Ežerų g.- Ateities g. Jo naudosis ta Riešės gyventojų dalis, kuriai toloka eiti iki 87. Bireliuose jis pakeis 76-ą, kurį galima bus panaikinti. O Didžiuosiuose Gulbinuose jis patiks Rijiko mamai
                        75 Trumpinti iki Vaikų ligoninės, bet greičiausiai to neįmanoma padaryti dėl to, kad Vaikų ligoninės žiedas visada perpildytas. Na ir nieko, tegu ir Santariškiečiams bus kažkoks susisiekimas su kitais miesto rajonais.
                        87 Eksperimento tvarka pratęsti iki Akropolio. Keleivių tikrai padaugės, bet gal šiek tiek kentės retėsiantis grafikas, ir bus iš dalies atimti keleiviai iš 48. Bet juk 87 jeruzaliečius, baltupiečius ir santariškiečius nuveš iš Akropolio į namus žymiai greičiau, nei 48, sukantis per pusę miesto.
                        14/67 pritariu Mettal.


                        Troleibusai:
                        4 Pratęsti iki Saulėtekio
                        14 1) Nuo Jogailos g. ir Pylimo g. nukreipti per Lukiškes ir V.Kudirkos g. (nes dabar 90 % dubliuoja 2-uką) 2) Pratęsus 4 iki Saulėtekio, 14-o grafiką žymiai pakirpti

                        Tai tiek, laukiu kritikos .
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.05.19, 14:58.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Iš esmės tu siūlai sukurti keletą pagrindinių ir prie jų šlieti privažiuojamuosius, rajoninius, jungiamuosius bei miesto pakraščių maršrutus. Būtent prie to ir bus einama. Kaune - jau dabar judama ta linkme, Vilniuje - apie tai dar tik pradedama nedrąsiai galvoti Tačiau Kaunas yra kitos miestas geografiškai, todėl Vilniuje reikėtų sudėtingesnio modelio. Bet principas geras.
                          teisus gi esi, kad vilnius yra tragiško geografinio subalansuotumo todėl ir konkretūs principai nebūtinai pasiteisintų. ne man spręsti šiaip, bet iš akies primečiau, kad kažką reikia daryti, ir kažką teks aukoti, vilniaus atveju - garantija. priešingu atveju, gresia brangi eksploatacija. gal nesiplėsiu, savaime aišku apie ką kalba
                          išplėsiu geriau tą dalelę, kad dabar maža informacijos apie galimybes naudotis viešuoju transportu. pvz., reikia nusigauti iš "skruzdėlyno" fabijoniškių gale iki kokios trakų st. tai deja deja, maršrutai.lt siūlo pasivaikščioti iki 53 arba 7 troleibuso. tuo tarpu 24 autobusu galima labai smagiai ir greitai praskristi iki gedimino st, tada paeiti iki 7 troleibuso - ir gausis žymiai greičiau.
                          ko trūksta? 24 autobuse galėtų būti MARŠRUTO schema, kur būtų parodoma, jog galima šioje vietoje paeiti ir persėsti į kitą auto-trol. suprantama, tai kainuoja.
                          antra, įsivaizduokim kitą situaciją, kad man reikia nuo to paties skruzdėlyno iki kokios naugarduko st. ir tarkim turim tą mano išsvajotąjį autobusą, kuris nuo geležinio vilko nusuka į naugarduko st. 24 autobuse, jau esant tunelyje, moters (ar vyro) balsas sako: "persėdimas į XX autobusą po 5 min", ir matyt greičiau būtų nuvažiuota, nei sukinėjantis per centrą. visi, kuriems labai aktuali vilkpėdė, daugmaž galės įvertinti, ar persėsti, ar važiuoti nežinia kur. principas suprantamas? tai ypač taikytina rečiau važiuojantiems, priemiestiniam transportui, greitiesiems, kurių nebuvimo mūsuose (su keliomis ne ypač reikšmingomis išimtimis) ne visiškai suprantu. ir apskritai neišnaudojamos greitosios gatvės, kurios ypač 8-10 km susisiekimo atstumu gali paskatinti naudotis VT. suprantama, pagalvoju, kad jose irgi sangrūdos yra kasdienybės dalis, bet transportas greičiau juda nei prie šviesoforinių sankryžų

                          Comment


                            klausykit, gal skelbiam konkursą "pertvarkyk šiaurinės vilniaus dalies transportą"? man regis, pasiūlymų ar bent tokių kaip mano pusiau pasvaikčiojimų būtų pakankamai

                            Comment


                              Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                              dabar maža informacijos apie galimybes naudotis viešuoju transportu. pvz., reikia nusigauti iš "skruzdėlyno" fabijoniškių gale iki kokios trakų st. tai deja deja, maršrutai.lt siūlo pasivaikščioti iki 53 arba 7 troleibuso. tuo tarpu 24 autobusu galima labai smagiai ir greitai praskristi iki gedimino st, tada paeiti iki 7 troleibuso - ir gausis žymiai greičiau.
                              O ar maršrutai.lt greičiausio maršruto paieškoje pasiūlei šį geresnį variantą? Juk maršrutai.lt adminai su malonumu priima bet kokias pastabas ir pasiūlymus. Tą puikiai žinau, juk pats prisidedu prie maršrutai.lt darbo - tvarkau Kauno rajono tvarkaraščius bei asmeniškai pažįstu maršrutai.lt adminus. Tai entuziastingai nusiteikę ir į pastabas atsižvelgiantys žmonės, tik kad tų pastabų labai jau mažai.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                klausykit, gal skelbiam konkursą "pertvarkyk šiaurinės vilniaus dalies transportą"? man regis, pasiūlymų ar bent tokių kaip mano pusiau pasvaikčiojimų būtų pakankamai
                                Kad čia visai nėra rimtų VT planuotojų. Vienintelis Mettal būtų, o visi kiti dar tik mėgėjai, bandantys pataikyti į taikinį
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  O ar maršrutai.lt greičiausio maršruto paieškoje pasiūlei šį geresnį variantą? Juk maršrutai.lt adminai su malonumu priima bet kokias pastabas ir pasiūlymus. Tą puikiai žinau, juk pats prisidedu prie maršrutai.lt darbo - tvarkau Kauno rajono tvarkaraščius bei asmeniškai pažįstu maršrutai.lt adminus. Tai entuziastingai nusiteikę ir į pastabas atsižvelgiantys žmonės, tik kad tų pastabų labai jau mažai.
                                  šiuo atveju problema ne maršrutai.lt, nes jie tikrai pasiūlo, bet transporto grafikuose, kadangi per valandą važiuoja 2 kartus tas 24 autobusas tad kad ir kaip patogiai galima būtų panaudoti, deja, prioritetinės kryptys kitos...
                                  o kodėl sakai kad nėra planuotojų? kartais geros idėjos kyla ir netikėčiausių vietų pasvaigti irgi galim... galim papaišyti su paint linijas (ką kartais laisvalaikiu netyčia pradedu paišyt lyg neturėčiau ką veikt), o ekspertai tegul sureguliuoja dažnumą

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Tai tiek, laukiu kritikos .
                                    pakomentuosiu pagal turimas žinias. nors daug kas man patiktų
                                    2 nukirpimas blogas dalykas, nes dažnas persėdimas daromas prie žaliojo tilto, pastaroji vieta yra labai geras transporto mazgas iš visų vilniaus vietų
                                    6 man regis kaip ir 73 savaitgaliais būna tuštoki, tad nežinau ar ten jau toks poreikis yra
                                    11 - sutikčiau, bet reikėtų kažką daryti su dviračių takais ar juostas paišyt ar ką, net nžn, nes stotelėms ten vietos nėra.
                                    24 - ok
                                    29 - o kodėl ne 28 autobusui taip daryti?
                                    39 - teko matyti ilgų man regis net... sodai gi

                                    visi likę - 26A, 50, 50A, 66, 75. šiaip įdomi idėja iki žalgirio padaryti 50A, bet šiaip reikėtų išbaigtos schemos, kaip tvarkytis šioje dalyje.
                                    jei jau dauginam maršrutų ir įsivaizduojam, kad žvalgų g. nėra duobėta ir tinkama VT, tai siūlyčiau net per ją kokį maršrutą organizuoti, tarkim, (skalvių - gabijos - pašilaičių g.) - pašilaičiai - ateities g. - didlaukio - kalvarijų - žvalgų - kareivių - antakalnio žiedas (- saulėtekis?), nes kažkaip per daug žmonių išlipa prie pramogų arenos ir nesuprantu, kur jų srautas pasiskirsto - akropolio pusėn ar į antakalnio pusę.

                                    Comment


                                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                      šiuo atveju problema ne maršrutai.lt, nes jie tikrai pasiūlo, bet transporto grafikuose, kadangi per valandą važiuoja 2 kartus tas 24 autobusas tad kad ir kaip patogiai galima būtų panaudoti, deja, prioritetinės kryptys kitos...
                                      o kodėl sakai kad nėra planuotojų? kartais geros idėjos kyla ir netikėčiausių vietų pasvaigti irgi galim... galim papaišyti su paint linijas (ką kartais laisvalaikiu netyčia pradedu paišyt lyg neturėčiau ką veikt), o ekspertai tegul sureguliuoja dažnumą
                                      Aš kalbėjau apie kitką. Minėjai, kad maršrutai.lt neparodo kai kurių gerų persėdimo alternatyvų. Tai ir siūlau jas parašyti ir jiems nusiųsti.
                                      Dėl VT planuotojų - reikia ne tik linijas mokėt braižyt, bet ir vadovautis daugybe faktorių bebraižant jas: keleivių srautai, traukos objektai, perspektyva ir t.t. Tvarkaraščių sudarymas - tų pačių planuotojų dalinis darbas.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                        Mettal ir Vilnietizz, ar jum atidaro mano failus?
                                        Atidarė, bet ne iš karto. Man irgi buvo problemos su archyvu. Geriausia būtų pasirinktį opciją "atidaryti" (open), o jau po to "išsaugoti kaip..." (Save as)

                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        o grybienės namų šeimininkės kaip sugrįš iš darbo truniškių gūdumoje? o pliažų girtuokliai kuo važiuos, jei patrumpinsi laiką?
                                        Visi ši pasiūlymai remiasi srautų stebėjimu ir vairuotojų informacija (čia atsakymas tiktų ir į praeivio klausimą). Pliažų girtuokliams pagal taisykles negalima važiuoti viešuoju transportu, nes jie yra "apsvaigę nuo svaiginančių medžiagų". Šio taisyklių punkto laikymasis nors vieną kartą (paprastai jis ignoruojamas) gali būti įgyvendintas .

                                        26A leidžia didlaukio g gyventojams normaliai susisiekti su santariškėmis, nes 50 visokius monus krečia, o 05 - brangus 34, beje ir neužsuka prie lignoninių
                                        Bėda ta, kad neretai 26A važiuoja tuščias link Santariškių jau nuo Akademijos st. net ir tokiu grafiku. 50 vis dėlto važiuoja dažniau, nei 26A (savaitgaliais popiet srautas į ligonines yra minimalus, todėl nebaisu, kad 50 maršrute lieka tik 1 autobusas).

                                        kas naudosis? krosnūchos, kurie ir šiaip 16 troleibusą rezervavosi bei lazdynai, kurei jau turi 23 autobusą. iš grigiškių važiuot į vilniaus gelžstotį? na aš rinkčiausi lentvarį
                                        beje jei taip reikai susisiekimo su stotimi, siūlau 28 tęsti iki stoties - ir nereikės 15 troleibuso tik aišku kad troleibusas reikštų mažiau sąnaudų...
                                        Grigiškiečiai naudosis. Kažkada, kol dar Grigiškės nebuvo miesto dalimi, ten važinėjo Ikarus 280 nuo autobusų stoties per Ž. Panerius. Vietoje 29 paleisti į stotį 28 - variantas geras. Apie tai visai nepagalvojau .

                                        30 kartą teko šventė pavažiuoti, tai tikrai vairuotojas nervinosi, kad laiko jam maža, o reikia kažkokį dar su vežimėliu įkelt bet žvelkim pozityviai - autobusas nesivelka be reikalo. o dėl apkasų g - dabartinis variantas yra pakankamai geras, nes leidžiantis nuo šiaurės miestelio pusės, ten būna nemaža automobilių eilutė
                                        na jau ne. mane tuo ir žavi 33, kad važiuoja kaip ir turėtų važiuoti autobusai
                                        Tai aš nesu prieš tokius grafikus, bet kai lauke šalta, o autobusas vėluoja po 8 minutes (žiemą būna ir 20), o vairuotojas net neturi kada į tualetą nubėgti, tai atsiprašau... Atvažiuoji į žiedą, o tu jau prieš 5 min. turėjai išvažiuoti iš jo.

                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        pvz midi autobusai kaip šiaip ir daroma su 15 autobusu. sutinku, kad reikia atidžiau stebėti keleivių srautus ir pagal tai derinti darbą. bet kad tas pats 15, nors ir ne ypač paklausus, bet didelėje valakupių teritorijoje yra vienintelė susisiekimo priemonė, tad...
                                        Esmė tame, kad dabar yra tik 7 midi autobusai, kurie reikalingi 3 maršrutams: 11 (3 vnt.), 15 (1 vnt.), 67 (1 vnt.). Iš tų 7 tik 3 yra žemagrindžiai: 027, 028 ir 031 Cito. 026 ir 029 jau seniai nusibaigė ir nevažiuoja. 031 irgi dažnokai genda. 15 dažniausiai važiuoja Volvo, nes nėra laisvų žemagrindžių. Likę VanHool A508 nėra žemagrindžiai (galinė aikštelė yra su laipteliu).


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Beje, galima pabandyti pratęsti 87 iki Akropolio, išnaudojant senąją 56 stotelę, bet gal nenorima atimti keleivius iš 48 maršruto.
                                        Nieko nebus. Kai prasidėjo stadiono statybos darbai, buvo išardyta dalis gatvės, kuria važiuodavo autobusai ir apsisukti galėjo tik dėl to, kad ten buvo plati skiriamoji juosta.[/QUOTE]
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          1A, kaip jau minėjau, važiuoja žmonės iki st. Paštas, taigi gal ir dėrėtų palikti jį ir ne piko metu.
                                          2 na, šiuo maršrutu iš oro uosto važiuoja nemažai žmonių, kai yra toks pakirptas grafikas.
                                          4A pilnas važiuoja pirmaisiais reisais ir dieniniu reisu 12:45, o toliau jau jų ne tiek daug. Šiaip ilgas autobusas yra alternatyva papildomiems maršruto reisams. Mickūnuose ilgam problemų apsisukti tikrai nebus .
                                          6 vežtų orą į Vilkpėdę, taigi, vertingas būtų tik 81 maršruto gražinimas, tačiau tada jis labai dubliuotųsi su 24. Čia reikės jau derinimo.
                                          13 seniau ir aš taip sakiau, bet ten vietos apsisukti nėra - tektų važiuoti iki Kelininkų st., tačiau dabar yra atidarytos naujos kapinės, prie kurių ir priveža 13.
                                          19 maršrutu trumpi savaitgaliais pavažinėjo gal tik porą savaičių, o dabar jau seniai tik ilgi.
                                          20 geriau juos palikti, nes dabar ir taip susisiekimas suprastėjo dėl 8 maršruto pašalinimo.
                                          22 ir taip jau važiuoja tik trumpi.
                                          24 gera idėja .
                                          25 į Kazbėjus reikia palikti, tačiau retinti važiavimą, nes poilsio dienomis vakare atsiranda keleivių, važiuojančių į Naujasodžio/Kazbėjų kaimus, esančius lygiagrečiai Graičiūno gatvei.
                                          39 ir 17 jau važiuoja ilgi autobusai visomis dienomis. Pernai tai visi tilpdavo .
                                          50/50A irgi ekonomiškas ir patogus sprendimas .
                                          51 kadangi tai miestas, tai reikia palikti bent kas trečią.

                                          4 ir 14 trol. dubliuoja vienas kitą, o ne 14 2-ą. Kaip tik 4 ir 14 grafikai yra derinami tarpusavyje. Pasiūlymai dėl 14 maršruto pakeitimų neblogi .
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X