Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas žinote, kur būtų galimą gauti tvarkaraščių sudarymo programą "Pikas"?
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
      Gal kas žinote, kur būtų galimą gauti tvarkaraščių sudarymo programą "Pikas"?
      Man rodos, ji neprieinama fiziniems asmenims. Nors galiu ir klysti.
      Paskutinis taisė groundzer; 2010.04.18, 16:05.

      Comment


        Ši programa, kaip sakė Groundzer, tiek fiziniems asmenims, tiek internete niekur neplatinama.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Mettal ir ar dar kas nors, ar esate nufotograve St. Balsiai, St. Naujaneriai, St. Pagubė, St. Sakališkės ir St. Birelių žiedas? Siūlau nufotogrofuoti St. Balsiai, nes ten yra įdomių įdomybių.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Siūlau nufotogrofuoti St. Balsiai, nes ten yra įdomių įdomybių.
            Kokių pavyzdžiui? Rytoj važiuosiu fotografuoti 87-o, tai galėsiu užsukti ir į minėtas galines stoteles. Taip ar anaip, man vis tiek reikės jų nuotraukų kaunastrans.lt esančiam galinių stotelių sąrašui .
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Pavyzdžiui: Būvusiame Balsių žiedas dabar yra įrengtos dvi St. Balsiai viena jų yra Centro Kryptis, bet joje autobusai nestoja, o kita link Naujanerių, Pagubės ir Birelių šioje stotelėje autobusai stoja važiuodami į visas puses. Beje dar St. Balsiai yra išlikę unikalūs tvarkaraščiai. Aš St. Balsiai, St. Naujaneriai ir St. Birelių Žiedas nuotraukas turiu, bet negaliu taip operatyviai įdėti dėl techninių priežasčių.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                Pavyzdžiui: Būvusiame Balsių žiedas dabar yra įrengtos dvi St. Balsiai viena jų yra Centro Kryptis, bet joje autobusai nestoja, o kita link Naujanerių, Pagubės ir Birelių šioje stotelėje autobusai stoja važiuodami į visas puses. Beje dar St. Balsiai yra išlikę unikalūs tvarkaraščiai. Aš St. Balsiai, St. Naujaneriai ir St. Birelių Žiedas nuotraukas turiu, bet negaliu taip operatyviai įdėti dėl techninių priežasčių.
                Na tai čia ne vienintelė tokia stotelė. Stotelės Dvarčionys ir Keramikų st. yra panašiai išskaidytos. Tik kad ten autobusai nestoja toje pačioje vietoje. Balsiuose net stotelės stulpo nėra prie paviljono. Beje, čia juk matosi, iš kur atvažiavo autobusai, priešingai, nei Dvarčionyse.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Tai, kad yra Balsiuose prie pavilijono stotelės ženklas su užrašu St. Balsiai ir dar pakabinta lentelė nurodantį kryptį joje užrašyta Centro Kryptis ir dar kabo unikalūs tvarkaraščiai, o kitas stotelės ženklas St. Balsiai yra prie aukštos įtampos stulpo, beje esantis prie aukštos įtampos stulpo stotelės ženklas nulenktas.
                  Nesuprantu, kodėl 36 ir 76 maršruto autobusai važiuojantys link Žalgirio ir Ateities g., nestoja naujoje St. Balsiai
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Kaip sekasi tvarkyti 36 ir 76 maršrutų tvarakraščius?
                    1. Siūlomas vasaros sezonui 2010 m., leidžiama visiems.
                    Prašau Vilnietizz ir Mettal pakritikuoti mano vasaros sezono tvarkaraščius.
                    2. Siūlomi autobusų ir troleibusų maršrutai opmtimizacijai ir sujungimui
                    3. Viesojo transporto maršrutų numeriai su istorija du failai;
                    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2011.02.13, 19:07.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Pakritikuosiu, ir labai griežtai:
                      1) 76 važiuoja per dažnai. Jau kelintą kartą sakiau, kad į Birelius jis ir dabar praktiškai orą veža. Vėlyvi reisai ten visiškai nereikalingi, kaip ir toks dažnumas po 21 val. Bireliai yra kaip viena sodų bendrija, kur nereikia tiek daug transporto.
                      2) 36 iki Pagubės tiek reisų nereikia. Tušti autobusai važiuos. Labai neekonomiškas variantas.
                      Neslėpsiu, tikrai nuvylei mane tokiais grafikais "iš lempos" kurtais ir tragiška "optimizacija", jei tai galima būtų taip pavadinti .

                      Dėl optimizacijos:
                      Autobusai:
                      1A ir kitų "A" pernumeruoti nereikia, nes tada bus painiava. Žymiai patogiau yra, kai žinai, kad 18 ir 18A veža ten pat. 18A vertimas į 15 yra absurdas - visi manys, kad vėl gražintas senasis 15. Nenurašyk jo dar taip greitai .
                      5 pd. tai kad nuo Pašilaičių ir taip jau yra transportas iki Šiaurės miestelio, nematau jokių objektyvių priežasčių.
                      23 o čia dar kam? Yra 16 troleibusas ir to pakanka. Tokiu atveju Lazdynų pensininkai netektų patogaus maršruto, apvažiuojančio visą mikrorajoną.
                      26 kategoriškai - ne! Žmonėms reikia į darbą/ligonines greičiau nuvykti, o ne sukinėtis kažkur po prekybos centrus ir stovėti kamščiuose.
                      26A va čia jau variantas, bet kad ir taip jau ten transporto pakankamai yra (53, 062, 87, nuo Pramogų arenos galima ir pėsčiom - jaunimui tai nesunku (seneliai juk ten neturi ką veikti).
                      27, 37 visi jau įprato prie tokio užrašo, bet neprieštarauju pakeitimui. Va tik kurių galų jį ten Šilo tiltu leisti - nežinau. Tai tik bereikalingas sukinėjimasis ir susisiekimo suprastėjimas kitų rajonų gyventojams (ilgėja kelionės trukmė).
                      28 ir kur jis ten apsisuktų toje st. Lazdynai? Visiškai nereikalingas dubliavimas su troleibusais ir 29 autobusu.
                      29 jei tęsti, tai reikia iki stoties, o ne Kražių st. Iš Savanorių pr. ir taip patogūs persėdimai yra, o be to, Kražių žiedas yra perpildytas.
                      30 pritariu.
                      32 (ir kiti) Perkūnkiemis - netinka, nes ten yra Pašilaičiai.
                      33, 34 irgi nereikalingas sukinėjimasis.
                      35 jau yra pasakyta - per siauros gatvės, kurias galima praplatinti tik griaunant namus.
                      36 per daug reisų į Pagubę - tušti autobusai - dideli nuostoliai
                      39 reikia derinti su 17, o ne pratęsinėti. Yra 38 ir 45 maršrutai - jų pakanka.
                      40 tinkamas varinatas
                      43 tu turbūt nežinojai, kad Dukštų st. įlipa tiek žmonių, kiek per visas Justiniškes. Be to, į Lukiškes veža 73 ir nereikia jo dubliuoti su 43. 43 vienareikšmiškai palikti kaip yra.
                      45 bereikalingas sukinėjimasis ir susisiekimo suprastėjimas kitų rajonų gyventojams (ilgėja kelionės trukmė)
                      50 Bajorai – normalus pavadinimas. Antakalnio g. – čia dabar kas? Kiti maršrutai važiuoja iki Antakalnio, o šitas iki Antakalnio g., bet žiedas tai tas pats. Nesamonė. Ko gero nusprendei visus šalia važiuojančius maršrutus nukreipti per Ozą? Ne per didelė prabanga? 50 irgi netinkamas – tai ir taip ilgas maršrutas.
                      52A pratęsti ir taip panaikinti tokį patogų persėdimą į troleibusus ir netekti tokio gero privežimo prie Žemynos pagr. mokyklos? 52A yra 52A, o 52 yra 52. Gal jį dar sugražins kada.
                      53A nereikalingas sukinėjimasis prie Ozo ir nereikalingas pratęsimas, nes nėra ten tokių ypatingų keleivių srautų. 53A yra papildomi 53 maršruto autobusai, kurie mažina apkrovą atkarpoje nuo Žaliojo tilto iki Fabijoniškių.
                      55 Santariškių g. labai mažai skiriasi nuo Santariškės. Reikia kažko kito.
                      56 čia reikia suvienodinimo, o ne pakeitimo. Dabar tų 56/40/47 ir kt. Lentelių su skirtingais variantais yra begalė.
                      73 numerio keisti nereikia, kam makaluotis – visi seniai įprato prie 73. Dėl paleidimo jį per Dūkštų st. – jis ten nereikalingas visiškai.
                      75 kam ir čia ta makalynė su numeriais? Yra 75, tegu būna 75. Vien bardakas, o ne optimizacija. Čia naudinga būtų tik Buss fanui, kuris mėsta, kad visi skaičiukai-numeriukai būtų iš eilės. Be to, ne taip jau ten toli eiti nuo Taikos g. iki Justiniškių g.
                      76, 78 tas pats kaip su 75.
                      87 ar tu į Kauną pro nepraeinamą Čepkelių raistą važiuoji? Ir nepatogi apylanka, ir siauras kelias, ir mokyklos tokios nėra išvis ir pastovių keleivių srautas Gulbinuose yra didžiulis – forumo nario Rijiko mama ir viskas.

                      Troleibusai:

                      14 galimas variantas, bet tik darbo dienomis. Savaitgalį jis ten nereikalingas. Šiaip studentai visi arba su mašinomis, arba su mėnesiniais, taigi jiems nieko neatsitiksm jei pavažiuos kitais maršrutais iki 19 troleibuso.
                      20 stotelė Žaliasis tiltas per daug apkrauta, kad ten galėtų dar ir 20 važiuoti. Nuo „centro“ galima ir pėsčiom paėjėti iki kitų maršrutų. Be to, reikėtų įrengti iešmus posūkiui iš Švitrigailos į Kauno g., nes jų ten nėra. Ir pagaliau – NEPAMIRŠK, kad 20 troleibusas skirtas Žirmūnų g. gyventojams nuvažiuoti į stotį.

                      Visi minėti nauji autobusai yra sukoncentruoti į vien tavo rajoną. Ar ne per daug gerai mes gyvenam, kad galėtume leisti 36 visus reisus iki Pagubės, 76 grafiką kurti tokio pat dažnumo kaip ir 36, kurti 6 maršrutus, kuriems reikės mažiausiai 1 autobuso, ir bendrai sudėjus visas šis transportas iš Birelių, kur keleivių srautas dabartiniu grafiku yra daugiausiai 15 žmonių autobusui, kursuos kas 10 min., iš Naujanerių, bendrai sudėjus – 5 min., kai dabartinis autobusų kiekis (7) pilnais susitvarko? Išvados aiškios – „jeigu šitaip, tai nafik“ tokią „optimizaciją“. Šitaip optimizavus, susidaro įspūdis, kad visi plūste plūsta į Ozą (nors pvz. Prisma būna tuščia visąlaik) labiau nei į Akropolį, ir kad jiems reikia ne į darbus, o į prekybos centrus ir į Žaliuosius ežerus (nesvarbu, kad žmonės turi sodus ne tik ten, bet ir Antakalnyje, ir Salininkuose) . Ieškodamas naujų „patogių“ krypčių, pamiršti greitį, laiką ir jau esamus patogumus.
                      Baisu.

                      P.S. istorija labai netiksli ir paini, absoliučią daugumą pateiktų faktų jau žinau ir galiu patikslinti.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        87 ar tu į Kauną pro nepraeinamą Čepkelių raistą važiuoji? Ir nepatogi apylanka, ir siauras kelias, ir mokyklos tokios nėra išvis ir pastovių keleivių srautas Gulbinuose yra didžiulis – forumo nario Rijiko mama ir viskas

                        tik dėl 14 troleibuso - irgi nematau prasmės važiuoti į saulėtekį per centrą...

                        o šiaip geras klausimas, kokiu būdu turėtų optimizacija įvykti. tarkim nusprendžia savivaldybė, kad tobulinsim esamą transporto tinklą + turime valandinį ar kokį ten bilietą. tokiu atveju, man regis, reikia atsisakyti tokio ekstensyvaus tinklo, bet kur yra arterijos - garantuoti nentrūkstamą stabilų eismą. ir jokių čia 5 skirtingų numerių autobusų/troleibusų kad nebūtų
                        bet va autobusų galybę reikia kirpti - pvz suintensyvinti 26 taip, kad 35 ir 36 pakaktų važiuoti ne toliau nei santariškių žiedas
                        pagal šitą logiką, būsiu blogas, bet pasiūlyčiau pilaitei ir teturėti tą 82 autobusą, kuris priveža, nedubliuoja nieko ir važiuoja ultradažnai. geriausiu atveju, 47 arba organizuoti ekspresinius autobusus iki tam tikrų vietų - va čia optimizacija
                        optimizuoju ir troleibusų atvejį: palikti 16, 7, kokį 9, 2, 17, 12, 10 nerealiai padažnėtų, kažin kiek būtų nuo to laimingų

                        Comment


                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                          bet va autobusų galybę reikia kirpti - pvz suintensyvinti 26 taip, kad 35 ir 36 pakaktų važiuoti ne toliau nei santariškių žiedas
                          Tokiu atveju tie, kas nori persėsti į 45, 53, 7 maršrutus ar į troleibusus, turės daryti dar vieną persėdimą. Tai, žinoma, užims daugiau laiko. Manau, kad keleiviai nebus labai tuo patenkinti (su sąlyga, kad yra valandinis bilietas).

                          pagal šitą logiką, būsiu blogas, bet pasiūlyčiau pilaitei ir teturėti tą 82 autobusą, kuris priveža, nedubliuoja nieko ir važiuoja ultradažnai. geriausiu atveju, 47 arba organizuoti ekspresinius autobusus iki tam tikrų vietų - va čia optimizacija
                          Tu blogas . Nepatogu yra važiuoti su tokiais persėdimais. Mano manymu dabartinis Pilaitės maršrutų tinklas yra visai geras, tik gal Naujosios Pilaitės gyventojams 30/63 važiuoja per retai. Čia siūlyčiau paleisti dalį ne taip apkrauto 54 maršruto reisų (tarkime, 2 autobusai, vienas jų tik piko metu, tačiau būtų sunkesnė užduotis jį priderinti prie 30, kad nevažiuotų vienu metu)

                          optimizuoju ir troleibusų atvejį: palikti 16, 7, kokį 9, 2, 17, 12, 10 nerealiai padažnėtų, kažin kiek būtų nuo to laimingų
                          Dar 19 reikėtų būtinai palikti, nes tarkim iš Viršuliškių tektų važiuoti su keliais persėdimais. Nors asmeniškai man, visi troleibusai važiuoja pakankamai dažnai, kad atėjęs į stotelę gali ir palaukti arba naudotis šalia esančia alternatyva šiems maršrutams: 13 (kasdien) ir 20 (išskyrus piko metą).

                          Vakare pateiksiu savo pasvaičiojimus apie tai, kaip galima pakeisti kai kuriuos maršrutus, apkarpyti/sudažninti grafikus (nuo žodžio optimizacija susilaikau, nes mano variantai gal bus dar baisesni nei centras85 ). Galėsit drąsiai kritikuoti ir kalti neigiamus įverčius .
                          Paskutinis taisė Mettal; 2010.05.18, 12:26.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                            Kaip sekasi tvarkyti 36 ir 76 maršrutų tvarakraščius?
                            1. Siūlomas vasaros sezonui 2010 m., leidžiama visiems.
                            Prašau Vilnietizz ir Mettal pakritikuoti mano vasaros sezono tvarkaraščius.
                            2. Siūlomi autobusų ir troleibusų maršrutai opmtimizacijai ir sujungimui
                            3. Viesojo transporto maršrutų numeriai su istorija du failai;
                            Noriu tau kai ką pasakyti! Nepyk, nieko asmeninio, kaip žmogų tave gerbiu, bet siūlau įsiminti kelis esminius dalykus:

                            1) Viešasis transportas tam ir yra viešasis, kad skirtas vežti atsižvelgiant į didesnės keleivių dalies poreikius, o ne tam tikro žmogaus ar konkrečios žmonių grupės poreikius

                            2) VT yra per didelis, kad važiuoti siaurais gyvenamųjų rajonų kiemais, gatvelėm, tad neturi vežti nuo durų iki durų. Stotelės visada įrengiamos ten, kur yra didesnis žmonių susibūrimas tame rajone, bet kad kartu tai būtų centrinė rajono gatvė, o ne kiemelis.

                            3) Jei nenori būti priklausomas nuo 1 ir 2 punktų- pirk mašiną arba važiuok taksi. Tai aišku brangiau, bet juk "nemokamas sūris yra tik pelėkautuose", o už patogumą visada reikia mokėti daugiau.

                            Na, apie tvarkaraščius tau viską jau pasakė Mettal, nieko neturiu pridėti.

                            Dabar- dėl maršrutų :

                            Nepritariu nei vienam iš numerių ir pavadinimų pakeitimų- koks nuo to skirtumas ? Prie dabartinių numerių jau priprasta, o kai kur kurie palikti laisvi, kad nesimaišytų su privačiu transportu.

                            5 Nepritariu, nes iš Pašilaičių ir taip jau 8trol. į Šiaurės miestelį važinėja...
                            23 Solidarus su Mettal nuomone. Nuo st "Vaivorykštė" iki Pasakų parko- dvi minutės kelio, tad pakanka 16 autobuso.
                            26 Kategoriškas ne sukinėjimuisi per "Ozą" Juk jau sakiau, kad "Ozą" galima pasiekti nuo st. "Pramogų arena" pėsčiom, ir atstumas nėra toks didelis, kad daryti užvažiavimą.
                            26A Užvažiavimui į "Ozą"- kategoriškas ne. Pratęsti iki Stoties naudinga,bet ne Jogailos ir Pylimo g,. (dubliuos didžiąją dalį 26 maršruto). Geriau jau Nuo Žaliojo tilto paleisti per Lukiškes, Švitrigailos g. ir Kauno g.
                            27 Visiškai nereikalingas trasos išplėtimas
                            28 Nuo Žemųjų Panerių Lazdynus galima pasiekti 18 ir 18A troleibusais, o nuo Grigiškių- 29. Tad toks trasos pratęsimas - tik visiškai nereikalingas dubliavimas.
                            29 Solidarus su Mettal nuomone. Jei jau pratęsti, tai tik iki Stoties. Beje, pastarasis pratęsimas net gan reikalingas, nes iš Grigiškių ir Gariūnų nėra jokio transporto į Stotį ir apskritai centrą (mikriukų neskaitau)
                            30 Atrodo, paėmei manąją idėją
                            33,34,35 - Žiūrėkite 26.
                            36 - tiek daug transporto į Pagubę nereikia
                            37 - žiūrėti 27.
                            38 - žiūrėti 27
                            39 - Užtenka ir iki Antakalnio. Toliau galima persėsti į 38/45
                            43 gyvenantys prie vaikų kaimo ir S.Kovalevskajos mokyklos, norėdami patekti į stotį, gali ir iki Dūkštų st. paėjėti. Antrosios tavo idėjos dalies įgyvendinimo rezultatu Didžioji dalis Šeškinės ir Konstitucijos pr. neteks tiesioginio susisiekimo su Pylimo g., pailgės kelionės laikas, o maršrutas dar Lukiškėse dubliuos 73. Nepritariu.
                            44 Žiūrėti 27
                            45 Taikos g. gyventojai gali ir paėjėti iki st."Justiniškės"
                            50 Atrodo, pakeitimą į "Bajorų sodai" siūlau irgi aš
                            53A Sakai, 53A pro Ozą ir Pramogų areną nevažiuoja? O kam tada stotelės "Širvintų" ir "Pramogų arena"?
                            73 Kam jis Dūkštų st.? Nuo pat Justiniškių 43 dubliuos, o nuo Dūkštų st. į Lukiškes ir Spartą važiuoja 2.
                            75 . Dėl Taikos g. tas pats kas ir su 45. Pratęsimas iki Mažųjų Gulbinų visiškas absurdas- 0 žmonių iki ten važiuos.
                            87 . Ar pamiršai, kad maršrutas jau apie mėnesį iki Gulbinų nevažiuoja ?
                            57,58,59,60 visiškas absurdas, skirtas, tik suteikti geresnį susisiekimą su miestu vienam žmogui-tau.
                            66 Iš dalies pritariu, bet ne tokia trasa kaip tu siūlai. 66 galėtų važinėti maršrutu Didžioji Riešė- Didieji Gulbinai-Bireliai-+Žaliųjų Ežerų- Ateities g. Atsiradus jam, būtų panaikintas maršrutas 76. Tiesa, mūsų VT, kaip žinia nenoriai važiuoja į rajoną, tad vargu ar šią idėją įgyvendins.

                            Gal kada ir savo pasiūlymus pateiksiu... Tik jie žymiai atsargesni...
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.05.18, 20:35.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Sutinku su jūsų abiejų nuomone. Ką patartumėte daryti su 57, 58, 59, 60 ir 66 autobusų maršrutais, (iš/į) kur juos būtų galima nukreipti? Laukiu Mettal 36 ir 76 autobusų tvarkaraščių. Ir patikslinimų į vakar pateikta mano istorija.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Vilniaus miesto savivaldybė į rajoną autobusus leistų, bet rajono savivaldybė nekompensuoja nuostolių toje trasoje, kur autobusai važiuoja ne miesto riboje, o rajono riboje. Vilnietizz, ar perskaitei vakarykštį mano pranešimą temoje [VLN] Vilniaus viešasis transportas apie 76 pratęsimą iki Ozo žiedo? Jo dalis yra paryškinta.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                  Vilniaus miesto savivaldybė į rajoną autobusus leistų, bet rajono savivaldybė nekompensuoja nuostolių toje trasoje, kur autobusai važiuoja ne miesto riboje, o rajono riboje. Vilnietizz, ar perskaitei vakarykštį mano pranešimą temoje [VLN] Vilniaus viešasis transportas apie 76 pratęsimą iki Ozo žiedo? Jo dalis yra paryškinta.
                                  Parašiau atsakymą temoje apie Vilniaus Viešąjį transportą.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    26A Užvažiavimui į "Ozą"- kategoriškas ne. Pratęsti iki Stoties naudinga,bet ne Jogailos ir Pylimo g,. (dubliuos didžiąją dalį 26 maršruto). Geriau jau Nuo Žaliojo tilto paleisti per Lukiškes, Švitrigailos g. ir Kauno g.
                                    26A kai tik buvo išskirtas iš 26-ojo, jis ir važinėjo iš stoties, piko metu, tačiau vėliau jis sutrumpintas.

                                    Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                    Laukiu Mettal 36 ir 76 autobusų tvarkaraščių. Ir patikslinimų į vakar pateikta mano istorija.
                                    36 su 76 bus, bet vėliau. Kol kas neturiu laiko ir juos pabaigti.
                                    Patikslinimų į istoriją tikrai nerašysiu, nes, patikėkit manim, ten LABAI daug reikia pildyti ir sisteminti. Viskas bus palaispniui keliama į www.kaunastrans.lt ir apie papildymus bus pranešama Vilniaus viešojo transporto temoje.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Pateikiu tik maršrutus, kuriems turių pasiūlymų.

                                      Autobusai:________________________________________ ________
                                      1A naikinti, nėr ten ko tuos narkomanus vežioti . O jei rimtai, tai palikti kaip yra, nes į Kirtimus ryte važiuoja prigrūstas autobusas darbininkų, o vėliau visos dienos eigoje labai daug keleivių įlipa-išlipa Pašto st. P.S. nuo narkomanų išgelbėtų tik įlipimas pro priekines duris ir stambus apsaugininkas-kontrolierius .
                                      3 sunkus atvejis. Rytais juo važiuoja daug žmonių į Dilgynę, ir nuo Naujininkų link stoties (daugiausia moksleiviai), tačiau popiet pagrindinis srautas būna iki Naujininkų, o toliau jau vien narkomanai ir čigonai. Kitas šio mašruto trūkumas - labai ištęstas važiavimo laikas. Variantas būtų nukirpti važiavimo laiką, o popiet maršrute palikti tik 1 autobusą. Nežinau tik, kur dėti antrąjį.
                                      4A darbo dienomis ryte ir popiet reikėtų dar po vieną papildomą reisą, nes žmonių ten važiuoja tikrai LABAI daug. Papildomus reisus gali atlikti pertraukiamas grafikas iš 4 maršruto. Be to, reikia griežtesnio 4 ir 4A derinimo, nesdar dabar yra momentas, kai jie važiuoja vienas paskui kitą ~10 min. intervalu.
                                      5+18/5+30 kaip nors galima būtų šių sujungtų grafikų pietus 2-ai pamainai padaryti ne po 1 rato (14 val.), o apie 18 val., kaip yra padaryta su 6+40, 49+24. Be to, siūlau tokį tolimą perspektyvinį ir ne visiems patenkinamą variantą: naikinant važiavimą į žiedą "Pašilaičiai", pratęsti maršrutą iki Skalvių žiedo per Perkūnkiemio g. Aišku, kentėtų keleiviai, nes nyktų stotelė prie Gabijos g. (kita nepatogi alternatyva - įrengti pėsčiųjų perėją su šviesoforu (nors geriau - požeminę) ties įsukimu į Pašilaičius iš Ukmergės g. ir įrengti stotelę). Tam kad tai būtų įgyvendinama, turi būti sujungta Perkūnkiemio g., nes dabar yra 2 jos fragmentai.
                                      8 naikinti užvažiavimus į Granito g. - ten niekas nelipa ir visoje gatvėje nėra nė gyvos dvasios.
                                      9 derėjo palikti maršrutą atkarpoje "Ž. Paneriai - Pagiriai", nes taip yra patogu Pagirių gyventojams pasiekti darbą Ž. Paneriuose ir atvykstantiems iš kitų aplinkinių kaimų darbus Pagiruose (šiltnamiai, Vaidotų gel. st. (ten, beje, kursuoja "Lietuvos geležinkeliai" mikroautobusas nu Vilniaus traukinių (ar vagonų, nepamenu dabar) depo). Šiaip keleivių minėtoje atkarpoje visada buvo, o autobusas vienu reisu išvis atvažiuodavo į Ž. Panerius pilnut pilnutėlis.
                                      12 pridėti 2 minutes važiavimui į Skaidiškes, nuimti 3-4 min. nuo važiavimo į stotį.
                                      14/67 jungti maršrutus (14 padaryti užsukimus į Kalno g.) ir tuo pačiu naikinti 14+74 grafike esančius pietus po 1 rato 2-ai pamainai.
                                      15 savaitgaliais naikinti važiavimus iki Žolyno g. (nėra keleivių) ir trumpinti darbo laiką (pagrindiniai keleiviai - grybautojai-uogautojai ir pensininkai iš senelių namų.
                                      17/39 derinti tapusavyje, nes po paskutinių grafikų pakeitimų jie važiuoja vienas paskui kitą.
                                      18 pridėti 2-3 min. važiavimui Kairėnų-Šiaurės g. dienos metu, nes dėl kelio būklės sunku laikytis grafiko.
                                      24 mažinti reisų skaičių darbo d. 18-19 val. iš Ž. Panerių.
                                      25 jau esu siūlęs anksčiau savo variantus dėl 8/25/51 maršrutų aptarnavimo 1 arba 2 (1 dviejų, 1 vienos pamainos) autobusais poilsio dienomis.
                                      26A vietoje Santariškių, maršrutą nukreipti į Visorius, nes ten nėra jokio susisiekimo su centru, o alternatyvų pasiekti Santariškes yra visoje 26A maršruto eigoje (26, 34, 48, kurie važiuoja dažniau nei 26A).
                                      29 pratęsti iki stoties, o kad nepritrūktų jam ten vietos, uždrausti mašinų statymą Seinų g. kelkraščiuose ir įrengti stotelės ženklą Seinų g. pradžioje, važiuojant nuo Kauno g. Pratęsimas būtų tinkamas tada, kai būtų įrengtas naujas autobusų žiedas Grigiškėse, kur autobusai galės ilgiau pastovėti ir papietauti (stotyje daryti atstovas iki 5 min.)
                                      30 įrengti vienpusę stotelę prie mokesčių inspekcijos. Kaip jau minėjau, paleidimas Apkasų g. į abi puses nieko neduos, nes tarp Šatrijos ir Minties st. vietos naujai stotelei nėra. Be to, reikia pilnai peržiūrėti važiavimo laikus ir duoti daugiau laiko.
                                      33 taip pat kaip ir 30 - pailginti važiavimo laiką grafike.
                                      36 koreguoti važiavimų į Pagubę tvarką.
                                      38 pridėti 2-3 min. prie važiavimo laiko ir bent jau pailginti nulino reiso iš Saulėtekio į Žirmūnus 38+5 grafikui laiką.
                                      41 arba pratęsti toliau į Užusienį (kas nelabai realu - siauras kelias) arba naikinti, padarant užvažiavimus 78 arba 42 maršrutui.
                                      46 jeigu būtų bent vietą žiedui prie Ukmergės ir Perkūnkiemio g. sankryžos, tai galima būtų ten pratęsti šį maršrutą. Aišku, bet Perkūnkiemio g. sujungimo čia nieko nebus .
                                      50 nedaryti atstovų Bajoruose, o ilginti atstovas Antakalnyje.
                                      52A padaryti daugiau reisų per Bukiškes.
                                      54 paleisti dalį reisų per Pilaitės pr.
                                      74 paleisti per Pietinį aplinkkelį (Stotis - Bazilijonų st. - Aušros vartų st. - Pietinis aplinkkelis), nes tai juk greitasis maršrutas . Tie, kam reikia tik iki Subačiaus st. gali važiuoti ir 34.
                                      75 trumpinti iki Vaikų ligoninės st., nes nuo Santariškių žiedo juo niekas nesinaudoja. Jį ten turbūt pratęsė tik dėl to, kad kas nors pasakė "gal man kada prireiks ten".
                                      76 pratęsti iki Pašilaičių žiedo ir pridėti dar vieną autobusą (bus šioks toks padažnėjimas, bet keleivų dėl to nepadaugės ir nuostoliai didės).
                                      78 iš "42 lėtojo" padaryti vėl "42 greitąjį" - nuimti mažiausiai 5 min. nuo važiavimų į abi puses ir derinti rytinius išvykimus su 42 iš Pagirių ir popietinius iš stoties.

                                      Troleibusai:________________________________________________
                                      15 atstatyti eismą darbo dienomis ryte trasoje "Ž. Paneriai - Stotis"

                                      Tai tiek, laukiu kritikos.
                                      Rytoj (gal) bus kokie nauji maršrutai (dauguma - nenaudingi miestui, nes jie eis į šykštuolio rajono teritoriją).
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                        Kaip sekasi tvarkyti 36 ir 76 maršrutų tvarakraščius?
                                        1. Siūlomas vasaros sezonui 2010 m., leidžiama visiems.
                                        Prašau Vilnietizz ir Mettal pakritikuoti mano vasaros sezono tvarkaraščius.
                                        2. Siūlomi autobusų ir troleibusų maršrutai opmtimizacijai ir sujungimui
                                        3. Viesojo transporto maršrutų numeriai su istorija du failai;
                                        Išarchyvavus failus ir atidarius aplanką, juose nerodo failų arba failų neatidaro.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          kokiu būdu turėtų optimizacija įvykti.
                                          Tai būtent visi nuo to ir turime pradėti kalbėti ir apie tai galvoti/diskutuoti. Optimizacija - šiuo atveju bandymas rasti alternatyvą bandant OBJEKTYVIAI ir paskaičiuotai suderint keleivių norus ir poreikius, juos palyginus su realiais keleivių srautais, atsižvelgus į piniginius kaštus - nuostolingumą ir pelningumą (reiso, maršruto ir bendro tinklo prasme).

                                          Kaip jau pastebėjome iš Vilnietizz pavyzdžio, kartais LABAI sunku objektyviai įvertinti situaciją ir objektyviai optimizuoti tinklą - pernelyg atsižvelgiama į savo ar pažįstamų interesus. Tai štai, mielieji, ir grįžtama į realią, logišką situaciją - atsiduriama į tų VT organizavimu užsiimančių žmonių kailius. Ir va kodėl jie nieko nedaro - nes taip yra geriau jiems. Kartais nedrumzti vandens yra geriau ir saugiau, nes po to nesvyla užpakalis dėl padarinių.

                                          Išvada: VT maršrutų tinklo optimizavimas (kuo geresnis pritaikymas pagal keleivių poreikius, atsižvelgiant į srautus ir finansines galimybes) yra sunkus ir reikalaujantis daug darbo uždavinys.

                                          Pažaisti ir pamodeliuoti, kaip tai padarė Vilnietizz - galime visi, kas bent kažkiek nusimano VT organizavimo srityje, tačiau tai padaryti gerai - sunku.

                                          Kita vertus, neskubu nuvertinti Vilnie'čio - jis bent jau bandė kažką daryti, o tai yra tobulėjimas ir mokymasis iš savo klaidų. O tai yra geriau, negu visai nieko nedaryti. Aišku, gudru yra iš šono stebėti ir kritikuoti, tuo pačiu mokantis ir tobulėjant iš kito klaidų

                                          Be to, Vilniaus VT optimizavimas yra ypatingai sudėtingas uždavinys, nes Vilniuje gatvių išsidėstymo tinklas yra vienas iš sudėtingesnių, o ir gyvenamieji plotai atitolę nuo pagrindinių miesto arterijų.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.05.19, 01:16.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X