Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Na, man, kaip besidominčiam keleivių srautais, tas 36-as iki Skirgiškių būtų tas pats kas 25 poilsio dienomis - žmonių 0. Kadangi ten jau yra transportas, tai reikia siekti, kad būtų daugiau 92-ojo reisų, o ne važinėtų miesto autobusas. Atvirai pasakysiu savo nuomonę apie skirgiškiečius - jie nori per daug (yra toks labai geras rusiškas žodis, kuriam lietuviško atitikmens nesugalvoju - "зажрались" - jis juos puikiai apibūdina). Iki tokios gyvenvietės nereikalingas toks dažnas transportas, o jeigu ir būtų leidžiamas, tai jo kas 2 valandas iki ~20 val. pilnai pakaktų. Tas noras, kad važiuotų iki 22-23 val. yra net juokingas - jeigu 36 veža orą iki Balsių paskutiniu reisu, o iki Naujanerių ten išvis vakuumas, tai kas ten į tas Skirgiškes tokiu laiku važiuos... Pats faktas, kad "kada nors prireiks" ir "bus labai patogu" nuostolių nekompensuos ir autobusai net ir po renginių iki ten važiuos tušti.
    Palaikau vėlėsnių reisų vykdymą tais atvejais, kai jie yra specialiai pridedami tos dienos, kai vyksta renginys, metu. 36-am vasarą (visada atsiras keleivių, per ilgai užsisėdėjusių prie ežero) dar vienas reisas nepamaišytų .
    Tie mano vėlesni laikai yra skirti tik specialiems renginiams ir šventėm, kaip anksčiau būdavo pratęsiami dabartiniai dieniniai reisai pvz., iki 1 nakties. Ir važiuodavo kas valandą maždaug.

    Aš ir sakau, kad Skirgiškiečiam ir reikėtų savo 92 tobulinti. O aš noriu, tą bardaką ištaisyti 36 maršrute. 36 Paskutinis iš St. Naujaneriai darbo dienomis išvyksta 23:10 val., Šeštadieniais 23:15 val., Sekmadieniais 23:08 val., o iš Žalgirio darbo dienomis 22:30 val., Šeštadieniais 22:33 val., Sekmadieniais 22:26 val.
    O 76 Iš St. Birelių žiedas visomis dienomis paskutinis išvyksta 21:26 val.
    o iš Ateities St. Darbo dienomis 20:43 val., o Šeštadieniais ir Sekmadieniais 20:42 val., Čia parašiau paskutinius maršrutus laikus į Birelius. 76 prie 36 reikia labai derinti, nes yra tokių momentų, kai važiuoja 36 iš Pagubės po minutės 76 ir vėl po minutės 36 ir visi šie važiuoja į miesto pusę. Kaip Metall sekasi su 36 ir 76 tvarkaraščių taisymais?
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė centras85 Rodyti pranešimą
      O aš noriu, tą bardaką ištaisyti 36 maršrute. 36 Paskutinis iš St. Naujaneriai darbo dienomis išvyksta 23:10 val., Šeštadieniais 23:15 val., Sekmadieniais 23:08 val., o iš Žalgirio darbo dienomis 22:30 val., Šeštadieniais 22:33 val., Sekmadieniais 22:26 val.
      O 76 Iš St. Birelių žiedas visomis dienomis paskutinis išvyksta 21:26 val.
      o iš Ateities St. Darbo dienomis 20:43 val., o Šeštadieniais ir Sekmadieniais 20:42 val.
      Nesuprantu, kur tu tą bardaką matai? Tu apie tai, kad iš centro pusės autobusas išvyksta anksčiau, negu nuo miesto pakraščio? Juk autobusas turi grįžti į parką... Tai tada liktų kitas variantas - paskutinio minėto reiso nuo miesto pakraščio neorganizuoti, o nuo ten autobusui į garažą grįžti "nuline rida" (nestojant pakeleivinėse stotelėse; autobusui dirbant jau ne maršrute).
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Nesuprantu, kur tu tą bardaką matai? Tu apie tai, kad iš centro pusės autobusas išvyksta anksčiau, negu nuo miesto pakraščio? Juk autobusas turi grįžti į parką... Tai tada liktų kitas variantas - paskutinio minėto reiso nuo miesto pakraščio neorganizuoti, o nuo ten autobusui į garažą grįžti "nuline rida" (nestojant pakeleivinėse stotelėse; autobusui dirbant jau ne maršrute).
        Paskutinis 36-ojo reisas iš centro į pakraštį (22:30) ir taip veža orą, o paskutinis reisas 23 val. į centrą- tuo labiau. Tad logiškiausia būtų, jei paskutinis reisas iš Naujanerių į centrą organizuojamas nebūtų, o iš miesto pakraščio (Naujanerių) autobusas iš karto važiuotų į parką. Taip beje, būtų netgi sutaupyta lėšų , nes šiek tiek sumažėtų rida.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Paskutinis 36-ojo reisas iš centro į pakraštį (22:30) ir taip veža orą, o paskutinis reisas 23 val. į centrą- tuo labiau. Tad logiškiausia būtų, jei paskutinis reisas iš Naujanerių į centrą organizuojamas nebūtų, o iš miesto pakraščio (Naujanerių) autobusas iš karto važiuotų į parką. Taip beje, būtų netgi sutaupyta lėšų , nes šiek tiek sumažėtų rida.
          Na va, kai paaiškina kas nors, tai ir suprast įmanoma Taip, iš tiesų taip reikėtų padaryti.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Centras85, kol kas dar nebuvau užsiėmęs juo. Poryt turėsiu daug laisvo laiko, tai galėsiu prisėsti .
            Amiko, manau, kad žodžiu "bardakas" jis apibūdino 76 ir 36 grafikų derinimą, o kur dar tas 36 grafikas su labai nelygiais intervalais ir neracionaliu autobusų panaudojimu.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              centras85. AČIŪ TEN IR PARAŠYSIU LAIŠKĄ

              Amiko Nėr už ką Teoriškai galima ir paskutinį 36-ojo reisą į miesto pakraštį (22:30) naikinti, bet tokius dalykus aš siūlyti bijau, nes žinau, kad tam itin aršiai priešinsis Balsių/Naujanerių gyventojai, kai sužinos, kad po 22 val. neturės kaip grįžti namo.

              87-ą autobusą galima bus dažninti tada, kai bus normalus žiedas Gulbinų gyvenvietėje (antraip iki ežero eiti nemažas gabalas) ir bus poreikis leisti tokį autobusą iki Naujanerių. Teisingai centras85 sakė, kad jei jau taip leisti, tai tik iki Naujanerių, nes vien iki Pagubės st. jis orą vežios. Šiaip 76-ą galima paleisti ir per Pagubę, bet tada reikės 1 papildomo autobuso (2 mašinos dirbančios 2 pamainas) ir kentės susisiekimas su centru.
              Beje, 87-u maršrutu dirbantis autobusas iš tikrųjų dirba ne pertraukiamu, o 2 pamainų grafiku - ne piko metu jis važiuoja 24-u maršrutu.
              Nuo stotelės "Verkių Riešė" iki ežero irgi nemažas gabalas pėščiom, bet akivaizdu, kad žmonės aktyviai naudojasi 36 maršrutu važinėdami prie ežero. Antraip kam vasarą leidžiami ilgi autobusai ?
              Įtariu, kad vasarą dėl poilsiautojų teks šiek tiek padažninti ir 76-ojo kursavimą, nes poilsiautojų dar padidės. Juk krizė, žmonės į užsienius netrauks, o rinksis poilsį čia, gimtinėje ) 76 grafiko padažninimui nebūtina netgi didinti transporto priemonių skaičiaus, pakanka pvz: panaikinti 5 min. atstovą Bireliuose bei nuo 15 iki 8-10 min. sumažinti atstovą Ateities žiede.
              Beje, o juk prie Žaliųjų ežerų yra nenaudojamas autobusų žiedas (tiesa dabar automobiliais dažniausiai užstatomas). Gal kas žino kada ir kieno jis buvo naudojamas ?
              87 iš tiesų reikėtų paleisti iki Naujanerių. Oro jis vis vien neveš, nes žmonės naudosis galimybe nukakti į miestą greičiau nei su 36-u per visus sodus bei "nesistumdant" su poilsiautojais Tam 87 užtektų leisti kas valandą, piko metu padažninant kursavimą iki kas 20-30 min. Nemanau, kad žmonės iš karto pradės plūsti į Gulbinų poilsiavietę.

              Nemanau, kad labai apsimokės leisti VT į Skirgiškes, kurios yra Vilniaus rajonas, o ne miestas. Visiškai suprantamas yra žmonių noras turėti geresnį susisiekimą, bet nejaugi 92 maršruto mikroautobusai (net ne autobusai!) važiuoja tokie perpildyti ir taip neįtikėtinai retai? Ten yra rajonas ir ten važiuoja rajono transportas (išimčių, tokių kaip Skaidiškės, Rudamina prašau neanalizuoti - ten yra visiškai kitokia situacija). Aš asmeniškai nesu prieš tokius pakeitimus, tačiau tai yra sunkiai įgyvendinama dėl politinių ir biurokratinių kliūčių .
              na, vis dėl to Skirgiškės yra rajonas, labai jau mažai tenutolęs nuo Vilniaus miesto (ir kas žino, ar nenutiks taip kaip su Grigiškėm ? ) , nes kai kuriais duomenimis, net ir Europos Parkas jau yra laikomas Vilniaus miesto teritorija. Čia didelė gyvenvietė, čia gyvena ir ne patys turtingiausi sodininkai, tad miesto VT bet kuriuo atveju nevažinės tuščias. Skirgiškėse daugelis gyventojų dirba mieste, kaimelyje nėra normalios parduotuvės (tik kioskas), tad savaime suprantama žmonės dažnai išvažiuoja į miestą. Bet svarbiausia (į tai prašau akreipti dėmesį) - SKIRGIŠKĖSE NĖRA NEI MOKYKLOS , NEI VAISTINĖS, NEI POLIKLINIKOS tad visi mokiniai priversti važiuoti mokytis į Vilnių, o žmonės gydytis- irgi į miestą
              Taip, čia yra 92 autobusas. Bet pvz: ryte kursuoja tik dukart: 6:00- mokiniams per anksti, o 7:15- visų moksleivių nesutalpins. Ir iš pamokų jiems grįžti sunkoka, nes iš tiesų retokai 92 kursuoja. Aišku galima, būtų padažninti jo kursavimą, bet aiškiai matosi, jog šiai vietove labiau poreikių patenkinimo plane tiktų nors ir midibusai, bet miesto transportas. Situacija čia panaši kaip ir Rudaminoj, Skaidiškėse, Mickūnuose (nors pastaruosiuose rajonuose yra ir mokykla, ir vaistinės, ir parduotuvės) . Ir nereikia sakyti, kad važiavimas į rajonus neatsiperka, o į Rudaminą/Pagirius miesto transportas tiesiog nuo seno kursuoja, tad prie jo priprasta. Į Mickūnus 4A ne taip seniai paleistas ( o juk ten pilna rajoninio transporto, yra ir traukiniai)- ir tai juk visiškai atsipirko !
              92 Skirgiškiečius atstumia dėl to, kad jame negalioja mėnesiniai biletai, o į centrą vis tiek reikia su persėdimu važiuot. Tad reikia išlaikyti ir mėnesinį biletą, ir dar "atriekti" 92-am. Tad žmonės labiau renkasi automobilius. O juk reikia skatinti juos persėsti į VT. Tam ir reikalingas miesto transportas Skirgiškėse. Jame galios miesto mėnesiniai biletai, tad žmonės dukart pagalvos, prieš persėsdami į savo transportą.

              Tą patį galiu pasakyti ir apie Juodšilius . Bet jau nežinau, kas ten galėtų kursuoti
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.03.31, 10:35.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Savanoriu pr. Paneriuose A juosta panakinta laikinai, del Lazdynu tilto remonto.

                Comment


                  Skirgiškiečiai turi rūpintis, kad tas 92 važiuotų dažniau. Jei ir bus kada paleistas miesto transportas, tai jis iki stoties jau tikrai nevažiuos.
                  Jau prašiau nepainioti čia kitų į priemiestį važiuojančių maršrutų - ten visiškai kitokia situacija.
                  Iki to traukinio Mickūnuose dar nusigauti reikia - sustojimas yra gerokai atitrauktas nuo gyvenvietės. Tasai priemiestinis transportas ir taip apkrautas, nes Uosininkai (imant visas 3 gyvenvietes) ir Lavoriškės nėra tokie jau maži.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Skirgiškiečiai turi rūpintis, kad tas 92 važiuotų dažniau. Jei ir bus kada paleistas miesto transportas, tai jis iki stoties jau tikrai nevažiuos.
                    Jau prašiau nepainioti čia kitų į priemiestį važiuojančių maršrutų - ten visiškai kitokia situacija.
                    Iki to traukinio Mickūnuose dar nusigauti reikia - sustojimas yra gerokai atitrauktas nuo gyvenvietės. Tasai priemiestinis transportas ir taip apkrautas, nes Uosininkai (imant visas 3 gyvenvietes) ir Lavoriškės nėra tokie jau maži.
                    O iki Stoties transporto ir nereikia. Užtektų ir iki Ateities g. Tuomet žmonės turėtų galimybę naudodamiesi vienu mėnesiniu (NE VIENKARTINIU!) bilietu nukakti iki centro.

                    Dabar, kai kursuoja 92 maršrutas, žmonės negali pasiekti centrą nei naudodamiesi tik vienu mėnesiniu bilietu (92 privatus) nei važiuodami be persėdimų (Žalgirio g.- dar ne centras). Nėra pasirinkimo, tenka naudotis kombinacija privatus+miesto transportas, kas priverčia gerokai patuštinti piniginę, todėl žmonės ir renkasi automobilį...

                    Na, aš ir pats nelabai manau, kad miesto VT Skirgiškėse būtinas. Kad situacija normalizuotųsi ir bent kiek skirgiškiečių persėstų į viešąjį transportą, užtenka bent šiek tiek padažninti 92-ojo kursavimą. Na ir pavyzdžiui pratęsti jį... na nebūtinai iki stoties, užtektų ir iki Žaliojo tilto ar Lukiškių...
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                      ar aš kažką praleidau, ar nepastebėjau, kaip savanorių pr paneriuose sunaikino A juostą? gal ten tikrai nereikėjo, bet jau tikrai aš žinau kur tokios reikia

                      geriau paaiškinkit, ar įmanoma tokių ženklų kombinacija:
                      Atvaizdas

                      privalumai:
                      žinoma greičiau juda viešasis transportas
                      nereikia paišyti A juostų, nes pirmiausiai turi būti vadovaujamasi ženklais, tik tada kelio ženklinimu. finansinės sąnaudos - tik keli kelio ženklai

                      trūkumai:
                      verks vairuotojai (moralinis diskomfortas)
                      kamštuko ilgis padvigubėja (bet patys kalti, kad važiuoja nuosavu transportu)
                      su lietuviška vairavimo kultūra gali būti užkištos sankryžos, ypač kai iš kokios apkasų g. suktų į dešinę ir bandytų persirikiuoti į antrą juostą

                      išvada: šėtoniškas pasirinkimas eilinį kartą - arba viešojo transporto greitis, arba daug automobilių ir toliau visi solidariai dūstame kamštyje. o aš tia už viešąjį transportą piko valandomis

                      jei įmanoma, tai kokios problemos tokiais pasinaudoti per vakarinį arba rytinį piką? pvz čia bandomąja trasa šią atkarpą paversti (kur raudoni kryžiukai, ten ženklo vieta )
                      Atvaizdas

                      ką manot?

                      Is esmes toks zenklinimas butu nesamone. Arba duodi viesajam transportui pirmenybe (su atskira juosta) visa laika,arba is vis nieko nedarai.

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Is esmes toks zenklinimas butu nesamone. Arba duodi viesajam transportui pirmenybe (su atskira juosta) visa laika,arba is vis nieko nedarai.
                        ok, dėkui, tiesiai šviesiai
                        apsiginu - idėja kilo iš šių prielaidų:
                        1. nėra lėšų platinti gatvių, trūksta net dažams pirkti, tad gal ženklams užtektų
                        2. vienose labiausiai apkrautų atkarpų trūksta fizinės vietos gatvių platinimams (t.y. dažniausiai 4 juostų keliams) + neaiški miesto transporto strategija, ir ar tas platinimas į ją įsipaišytų
                        3. nepikinėmis valandomis situacija padori, tai gal užtektų su piku pažaisti? tiesiog pakankamai tankiai sudėliot ženklus, kad vairuotojai nesigintų, jog "nematė".
                        4. toks variantas geriau nei nieko nedaryti ir toliau keiktis

                        Comment


                          Savanorių pr. A juostas laikinai panaikino dėl Lazdynų tilto remonto (eismo apribojimai).
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Parašė Vilnietizz
                            1. Ukmergės g. prie PPC "BIG"
                            Jau seniai reikia čia stotelės. Nežinau kur žiūri BIG'o savininkai ir gyventojai.

                            Prie "Big" yra stotelė - tiesiai prie prekybcentrio sienos, arčiau nebūna. Ji vadinasi "Zamenhofo", važinėja 40 autobusas.

                            Comment


                              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                              Prie "Big" yra stotelė - tiesiai prie prekybcentrio sienos, arčiau nebūna. Ji vadinasi "Zamenhofo", važinėja 40 autobusas.
                              Tai ši stotelė yra S.Neries g. , ir joje kursuoja tik 40 autobusas

                              kitoj gi Bigo pusėj- Ukmergės g. (kursuoja 52A autobusas), stotelės nėra, tad 52A autobuso keleiviai neturi galimybės išlipti prie "BIG" centro. Todėl ir siūloma ukmergės g. irgi įrengti stotelę
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Siūlau trumpą užduotį, gal pamankštinsite smegenėles.

                                Čia dviejų mikroautobusų grafikas (vienos iš galinių stotelių).
                                Ratą mikroautobusas apsuka per maždaug valandą. Kitoje galinėje stotelėje prasideda ir baigiasi pietų pertrauka. Jums reikės surasti nežinomą laiką. Grafikas:
                                8:29 9:02 9:33 10:03 10:30 10:58 11:33 ? 12:53 13:28 14:23 14:51 15:23 15:59 16:31 16:55 17:54 18:51
                                Nežinomas laikas, kurį reikės surasti, pažymėtas klaustuku.
                                2 užduotis.
                                Panaši į pirmą, bet šiek tiek suktesnė. Grafikas:
                                7:23 7:54 8:27 8:58 9:25 9:51 10:29 10:59 11:26 ? 13:10 13:43 14:18 14:46 15:13 15:38 16:15 16:46 17:15

                                Kiekvienam iš dviejų mikroautobusų būtinai turi būti viena pertrauka.

                                Atsakymo nerašykite iki ketvirtadienio vakaro, kad visi galėtų atlikti. Vėliau atsakymą parodysiu ir paaiškinsiu, jei kas nesupras. Darbas užtruks gal 10 minučių. Sėkmės!
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Tai niekas taip ir nepabandė? Tuomet laukiu jūsų pranešimų.
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Manau, kad pirmojoje užduotyje turėtų būti reisas tarp 11:53 ir 11:58, nors geriausiai tiktų 11:58.
                                    Antrojoje - visai tiktų 12:10 .
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad pirmojoje užduotyje turėtų būti reisas tarp 11:53 ir 11:58, nors geriausiai tiktų 11:58.
                                      Antrojoje - visai tiktų 12:10 .
                                      Teisingai. Antroje užduotyje ir turi būti apie 12 val., turint omeny, kad to mikroautobuso reisas prieš tai buvo 10:59. Tai va.
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Mettal, kaip sekasi tvarkytis su 36 ir 76 maršruto autobusų tvarkaraščiais. Juos taip pat gali patalpinti šioje temoje.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          36 ir 76 jau sukūriau darbo dienų grafikus. Su poilsio dienomis, deja, bus sunkiau, nes reikės 76-ą derinti prie 36 ir 55/75 (pagal tavo (ir, manau, kitų keleivių) pageidavimą, kad būtų patogesnis persėdimas). Kai tik sukursiu poilsio dienų grafikus, tada įkelsiu visą grafiką .
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X