Ko gero, 76-ojo autobuso pratęsimas iki Ateities g. buvo vienas iš nedaugelio protingų pastarojo meto valdžios sprendimų. Niekuomet nesupasdavau autobuso, tuščiai besivalkiojančio miesto pakraščiu. Tad dabar, jau nebeaktualu derinti jo tvarkaraščio su 36-u. Jis ir taip neblogai priderintas.
36-ojo grafikas- čia, aišku, atskira tema Bet aš tikrai nesiūlyčiau leisti visus 6 autobusus į Pagubę. Ryškiai per daug, be to, sunkoka jiems bus prasivažinėt prie Pagubės sodų. Geriau jau apskritai naikinti jo važiavimus į Pagubę, tuomet grafiko vientisumas (jokių užvažiavimu ar pratęsimų "kai kuriais reisais") leis lengviau spręsti šių dienų "bardaką".
Kuom gi tada pakeisti 36-ą Pagubėje? Na, 76-ą aš atmesčiau . Kam jo užvažiavimu į Pagubę dirbtinai retinti tvarkaraštį ? Mano pasiūlymas- tai gelbėjimo planas... 87-ajam maršrutui
Kodėl gi jo nepratęsus iki Pagubės ? Juk tarp D.Gulbinų žiedo ir Pagubės yra puikus asfaltuotas kelias...! Aišku, tuomet teks dabartinį vieną 87-o autobusą leisti visą dieną, pridėti dar vieną pikinę mašiną, bet tai investicijos, kurios atsipirks . Be to, jis būtų žymiai patogesnis Pagubės gyventojams, kadangi nuveštų juos į miestą daug greičiau nei 36.
Žinote, kažkaip pastaruoju metu pasikeitė mano nuomonė apie 87-ąjį maršrutą. Jis mano akyse jau nebe tuščias pinigų leidimas Supratau, kad protingai pagalvojus (ne tik VT srityje) galima 87 dar ir kaip pelningai panaudoti.. Visų pirma- Gulbinų ežeras. Kažkaip visi poilsiautojai dažniausiai traukia į Balsį, o Gulbinų ežeras- ne mažiau tyras ir gražus gamtos kampelis- yra primirštas. Kodėl gi nesutvarkius jo krantinės, neįrengus persirengimo kambarių, WC, automobilių aikštelės ir tt. ? Kodėl nepradėjus populiarinti šią vietovę tarp poilsiautojų ? Juk tai naudinga ne tik savivaldybei, bet ir verslininkams, kurie galės nemažai užsidirbti teikdami paslaugas ? Taigi kodėl neįkūrus naujos poilsiavietės ? Tuomet, profesionaliai apskaičiavus poilsiautojų srautus ir pagal juos priderinus 87-ojo autobuso tvarkaraštį, būtų galima jį padaryt pelningu bent šiltuoju metų laiku.
Na, apie 87 į Pagubę jau kalbėjau
36-ojo grafikas- čia, aišku, atskira tema Bet aš tikrai nesiūlyčiau leisti visus 6 autobusus į Pagubę. Ryškiai per daug, be to, sunkoka jiems bus prasivažinėt prie Pagubės sodų. Geriau jau apskritai naikinti jo važiavimus į Pagubę, tuomet grafiko vientisumas (jokių užvažiavimu ar pratęsimų "kai kuriais reisais") leis lengviau spręsti šių dienų "bardaką".
Kuom gi tada pakeisti 36-ą Pagubėje? Na, 76-ą aš atmesčiau . Kam jo užvažiavimu į Pagubę dirbtinai retinti tvarkaraštį ? Mano pasiūlymas- tai gelbėjimo planas... 87-ajam maršrutui
Kodėl gi jo nepratęsus iki Pagubės ? Juk tarp D.Gulbinų žiedo ir Pagubės yra puikus asfaltuotas kelias...! Aišku, tuomet teks dabartinį vieną 87-o autobusą leisti visą dieną, pridėti dar vieną pikinę mašiną, bet tai investicijos, kurios atsipirks . Be to, jis būtų žymiai patogesnis Pagubės gyventojams, kadangi nuveštų juos į miestą daug greičiau nei 36.
Žinote, kažkaip pastaruoju metu pasikeitė mano nuomonė apie 87-ąjį maršrutą. Jis mano akyse jau nebe tuščias pinigų leidimas Supratau, kad protingai pagalvojus (ne tik VT srityje) galima 87 dar ir kaip pelningai panaudoti.. Visų pirma- Gulbinų ežeras. Kažkaip visi poilsiautojai dažniausiai traukia į Balsį, o Gulbinų ežeras- ne mažiau tyras ir gražus gamtos kampelis- yra primirštas. Kodėl gi nesutvarkius jo krantinės, neįrengus persirengimo kambarių, WC, automobilių aikštelės ir tt. ? Kodėl nepradėjus populiarinti šią vietovę tarp poilsiautojų ? Juk tai naudinga ne tik savivaldybei, bet ir verslininkams, kurie galės nemažai užsidirbti teikdami paslaugas ? Taigi kodėl neįkūrus naujos poilsiavietės ? Tuomet, profesionaliai apskaičiavus poilsiautojų srautus ir pagal juos priderinus 87-ojo autobuso tvarkaraštį, būtų galima jį padaryt pelningu bent šiltuoju metų laiku.
Na, apie 87 į Pagubę jau kalbėjau
Comment