Manau ekspreso geriausias variantas būtų Oro uostas-Savanorių pr.-Karaliaus Mindaugo pr.-Stotis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė eXtuning Rodyti pranešimąAš norėčiau, kad greitasis autobusas kursuotu bent jau kas valanda, nepriklausomai nuo skrydžių tvarkaraščio.Parašė lietus Rodyti pranešimąManau ekspreso geriausias variantas būtų Oro uostas-Savanorių pr.-Karaliaus Mindaugo pr.-Stotiswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąBent dabar persėdimas Kalniečiuose yra optimalus būdas pasiekti oro uostą viešuoju transportu iš Šilainių - 42 mikroautobusas važiuoja dažnai ir patikimai, 3 autobusas irgi dažnai. Ir kelionė gaunas pusvalandžiu trumpesnė nei pro stotį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNeapsimokėtų. Kur kas trumpesnė trasa būtų jei nuo Savanorių pr. suktų į K. Petrausko g., tada Parodos g., Vytauto pr. Kam pro tą Karaliaus Mindaugo pr. važiuoti, nesuprantu. Visi priemiestiniai ir tarpmiestiniai, atvykstantys nuo Muravos, į stotį nukreipiami Parodos g. Toks įprastas ne miesto VT organizavimas.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąKodėl neapsimokėtų, būtų tiesioginis susiekimas oro uosto su centru, beto ir iš stoties keleivių į centrą.
Dėl to Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrius tikrai neleistų vežti keleivių mieste, taigi atkarpa pro Karaliaus Mindaugo pr. būtų bereikalingas važinėjimas su tais pačiais keleiviais, kuriuos būtų galima vežti pro Parodos g. Be to, pastebėjimas - važiuojant nuo stoties link Karaliaus Mindaugo pr., tai prie pėsčiųjų tilto ties S. Daukanto g. nėra autobusų stotelės. Keleiviai, paleisti Karaliaus Mindaugo pr., turėtų iki Laisvės alėjos eiti dar apie 5-7 min. Hm, iš tiesų suprantu, ką siūlai, bet tokiu atveju ilgėja kelionės laikas vykstantiems link stoties, tai tuo pačiu reiškia ir tai, kad jei būtų 2 autobusai šiame maršrute, tai važiavimo intervalas būtų apie 50 min., o pietų pertraukos metu apie 80 min. Kelionės trukmė - 40 min. Jei važiuotų Parodos g., intervalas galėtų būti 40 min., p.p. metu apie 70 min. Kelionės trukmė - 30 min.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.24, 17:24.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ką gi, panašu, kad dauguma mėgėjai tik pakalbėt ir kitus pamokyt, o štai kai reikia padaryt - niekas neužsiima Pasiūliau atlikti užduotį...
Užduotis pratęsiama iki 2010-03-03Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.27, 13:43.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Užduotį atlikau (nes turėjau atlikti - ne vien dėl forumo). Kadangi niekas neprisijungė tai užduoties rezultatų neviešinsiu - jie naudingai pasitarnaus pagal paskirtį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jei, niekas ne prieš, pateiksiu naują užduotį
Susijusią su Vilniaus Viešuoju transportu.
Visai neseniai mes samprotavome Vilniaus Viešojo transporto stotelių pavadinimų optimizavimo klausimų- kurie pavadinimai gali būti klaidinantys ir juos būtina pakeisti.
Dabar pasiūlysiu kiek kitokią užduotį, irgi susijusią su stotelėmis.
Esmė tame, kad norėčiau išgirsti, kur Vilniuje trūksta stotelių ir jas reikėtų įrengti (nes kitos stot. pernelyg toli nuo gyvenamųjų namų kvartalo ir pan. ). Jei jūsų manymų, kažkur reikia įrengti naują stotelę, iš karto pagalvokitę apie jos optomalų pavadinimą. Taip pat laukiu jūsų minčių, kurias iš dabartinių stotelių reikia tiesiog "papertvarkinėti"- t.y. pvz: iškelti keliais šimtais metrų, keliasdešimt metrų į kitą vietą. Ir abejo, norėčiau sužinoti, kurios stotelės, jūsų manymu, atvirkščiai, nereikalingos, tėra tik tuščias grafiko laiko švaistymas ir eismo sąlygų sunkinimas ir jas reikėtų panaikinti.
Tai tiek. Užduoties tikslas- sukurti Vilniuje optimalų Viešojo transporto stotelių tinklą, pritaikytą daugumos poreikiams, bet kad kartu nebūtų ir nereikalingų (mažai naudojamų) stotelių, kurios tik eikvoja brangų grafiko laiką bei apsunkina eismo sąlygas.
Reikalavimas užduočiai: Mes kalbame ne apie maršrutų trasų koregavimą, o konkrečiai apie naujų stotelių įrengimą dabartinėje tam tikro maršruto trasoje. Todėl jūsų siūloma stotelė, turi būti dabartinėje tam tikro maršruto trasoje. Trasa keistis neturi!
Pradžiai, mano sarašas:
1. Ukmergės g. prie PPC "BIG". ( A 52A) - siūlau įrengti stotelę prie prekybos centro BIG. Taip pagerės susisiekimas su šiuo PPC iš Pašilaičių pusės bei Perkūnkiemio gyventojams. Siūlomas pavadinimas- "Ukmergės kryptis" arba "Ukmergės plentas."
2. J.Jasinskio g. , stotelė "Tiltas" ( T 1,3,7 A 11) . Manyčiau, stotelę "Tiltas reikia įrengti ir važiuojant į Žvėryno pusę.
3. Minties g./Žirmūnū g./Šilo g. sankryža (Žirmūnai). Manyčiau, reikėtų įrengti stotelę Minties g. ( A 30 ir 50) prieš pat šią sankryžą, o Žirmūnų g. troleibusams įrengti stotelę kur nors prie kartodromo . Taip arba kitokiais būdais užtikrinti patogų perlipimą iš 30 ir 50 autobusų į Žirmūnū g. kursuojančius troleibusus ir atvirkščiai. Be to, naujos stotelės bus labai arti Šilo st. Antakalnio g., vadinasi bus galima geriau derinti Žirmūnų g. ir Antakalnio g. kursuojančių troleibusų tvarkaraščius. Pavadinimas- na čia jau sunkiau. Arba "Kartodromas" , arba kažkas, susiję su Lietuvos Mokinių Informavimo ir Techninės Kūrybos centru, šalia esančiuPaskutinis taisė Vilnietizz; 2010.03.10, 22:57.
Comment
-
siūlau naikinti:
1. A. Jonyno į baltupių pusę, kur užvažiuoja prie silpnaregių - bereikalingas sukinėjimasis
2. Abejotino naudingumo yra naujakiemio ir seminarija - bet gal naikinti neverta, bet bent jau palikti kaip stoteles "pagal pageidavimą"
koreguoti
1. ne vietoj ta "automobilių" stotelė (55, 48, 33), nes labai nepatogu persėsti į baltrušaičio st esančius autobusus
trūksta
1. Pietario ar dar kokios stotelės ties tiltu į vingio parką; geriau pagal pageidavimą, o masinių renginių metu galėtų malonėt pasistengt tą vietą išnaudoti
Comment
-
Reikėtų dar stotelės Molėtų plente, prie posūkio į Didžiąją Riešę ( A 87) . Tada gal šiuo maršrutu naudosis ir D.Riešės gyventojai. Stotelę pavadinti galima "Dvariškių" stotele (dėl to, kad šalia yra tokia gatvė)
Kokias gi stoteles galima padryti pagal pageidavimą ?
Šiuo metu Vilniuje yra dvi stotelės "pagal pageidavimą" - "Autobusų parkas" (Verkių g., į Žirmūnų pusę, šalia įvažiavimo į parką) ir "Pilaitė" (Pilaitės pr., į centro pusę) . Tokiomis pat galima padaryti ir stoteles "Ežerėliai" (Žaliųjų Ežerų g., A 36,76), "Baniškės" (Plytinės g., A 18,38), "Žemoji Veržuva" ( Šilėnų g., A 38), visas stoteles Molėtų plente nuo Geležinio Vilko st. iki st. "Riešė" ( A 87), "Pagirių st" (Kirtimų g., A 8), "Miškas (Balžio g., A 39), "Vandenvala" ( Gariūnų g., A 20,29), visas stoteles Jočionyse ir Prie elektrinės (A 20), "Viktariškės" ir "Lyta" (A 4A), visas stoteles S.Batoro g. nuo Rudens st. iki Lelijų st. ( A 44,74) , J.Kazlausko st (važiuojant į centro pusę, Kalvarijų g.), "Minsko plentas" ir "Sodai" (Minsko pl.. A 16), "Posūkis (A 16), "Basiukai" ir 'Katiliškės" (Liepkalnio g., A 12), "Raisteliai". "Raistelių miškas" (Salininkų g., A 42), "Panerių miškas" (Eišiškių pl. A 78) ...
Panaikinti galima "Lentvario st." Galvės g., nes visai šalia yra stotelė "Fizikos institutas"Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.03.11, 17:24.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPanaikinti galima "Lentvario st." Galvės g., nes visai šalia yra stotelė "Fizikos institutas"
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą1. Ukmergės g. prie PPC "BIG"
2. J.Jasinskio g. , stotelė "Tiltas" ( T 1,3,7 A 11) . Manyčiau, stotelę "Tiltas reikia įrengti ir važiuojant į Žvėryno pusę.
3. Minties g./Žirmūnū g./Šilo g. sankryža (Žirmūnai)
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąsiūlau naikinti:
1. A. Jonyno į baltupių pusę, kur užvažiuoja prie silpnaregių - bereikalingas sukinėjimasis
2. Abejotino naudingumo yra naujakiemio ir seminarija - bet gal naikinti neverta, bet bent jau palikti kaip stoteles "pagal pageidavimą"
1. ne vietoj ta "automobilių" stotelė (55, 48, 33), nes labai nepatogu persėsti į baltrušaičio st esančius autobusus
1. Pietario ar dar kokios stotelės ties tiltu į vingio parką; geriau pagal pageidavimą, o masinių renginių metu galėtų malonėt pasistengt tą vietą išnaudoti
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKokias gi stoteles galima padryti pagal pageidavimą ?
Šiuo metu Vilniuje yra dvi stotelės "pagal pageidavimą" - "Autobusų parkas" (Verkių g., į Žirmūnų pusę, šalia įvažiavimo į parką) ir "Pilaitė" (Pilaitės pr., į centro pusę).
Tokiomis pat galima padaryti ir stoteles "Ežerėliai" (Žaliųjų Ežerų g., A 36,76), "Baniškės" (Plytinės g., A 18,38), "Žemoji Veržuva" ( Šilėnų g., A 38), visas stoteles Molėtų plente nuo Geležinio Vilko st. iki st. "Riešė" ( A 87), "Pagirių st" (Kirtimų g., A 8), "Miškas (Balžio g., A 39), "Vandenvala" ( Gariūnų g., A 20,29), visas stoteles Jočionyse ir Prie elektrinės (A 20), "Viktariškės" ir "Lyta" (A 4A), visas stoteles S.Batoro g. nuo Rudens st. iki Lelijų st. ( A 44,74) , J.Kazlausko st (važiuojant į centro pusę, Kalvarijų g.), "Minsko plentas" ir "Sodai" (Minsko pl.. A 16), "Posūkis (A 16), "Basiukai" ir 'Katiliškės" (Liepkalnio g., A 12), "Raisteliai". "Raistelių miškas" (Salininkų g., A 42), "Panerių miškas" (Eišiškių pl. A 78) ...
Praktiškai visose minėtose stotelėse yra mažai žmonių, bet grafikas apskaičiuotas taip, kad toje atkarpoje reikia lėkti kaip akis išdegus. Jos jau praktiškai ir yra "pagal pageidavimą".
Nesutiksiu tik su tokiomis st. kaip J. Kazlausko, Basiukai, Katiliškės ir Lyta-Viktariškės. Visose žmonių yra, o paskutiniosios 2 netgi labai naudojamos.
Panaikinti galima "Lentvario st." Galvės g., nes visai šalia yra stotelė "Fizikos institutas"
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJei, niekas ne prieš, pateiksiu naują užduotį
Susijusią su Vilniaus Viešuoju transportu.
Visai neseniai mes samprotavome Vilniaus Viešojo transporto stotelių pavadinimų optimizavimo klausimų- kurie pavadinimai gali būti klaidinantys ir juos būtina pakeisti.
Dabar pasiūlysiu kiek kitokią užduotį, irgi susijusią su stotelėmis.
Esmė tame, kad norėčiau išgirsti, kur Vilniuje trūksta stotelių ir jas reikėtų įrengti (nes kitos stot. pernelyg toli nuo gyvenamųjų namų kvartalo ir pan. ). Jei jūsų manymų, kažkur reikia įrengti naują stotelę, iš karto pagalvokitę apie jos optomalų pavadinimą. Taip pat laukiu jūsų minčių, kurias iš dabartinių stotelių reikia tiesiog "papertvarkinėti"- t.y. pvz: iškelti keliais šimtais metrų, keliasdešimt metrų į kitą vietą. Ir abejo, norėčiau sužinoti, kurios stotelės, jūsų manymu, atvirkščiai, nereikalingos, tėra tik tuščias grafiko laiko švaistymas ir eismo sąlygų sunkinimas ir jas reikėtų panaikinti.
Tai tiek. Užduoties tikslas- sukurti Vilniuje optimalų Viešojo transporto stotelių tinklą, pritaikytą daugumos poreikiams, bet kad kartu nebūtų ir nereikalingų (mažai naudojamų) stotelių, kurios tik eikvoja brangų grafiko laiką bei apsunkina eismo sąlygas.
Reikalavimas užduočiai: Mes kalbame ne apie maršrutų trasų koregavimą, o konkrečiai apie naujų stotelių įrengimą dabartinėje tam tikro maršruto trasoje. Todėl jūsų siūloma stotelė, turi būti dabartinėje tam tikro maršruto trasoje. Trasa keistis neturi!
Pradžiai, mano sarašas:
1. Ukmergės g. prie PPC "BIG". ( A 52A) - siūlau įrengti stotelę prie prekybos centro BIG. Taip pagerės susisiekimas su šiuo PPC iš Pašilaičių pusės bei Perkūnkiemio gyventojams. Siūlomas pavadinimas- "Ukmergės kryptis" arba "Ukmergės plentas."
2. J.Jasinskio g. , stotelė "Tiltas" ( T 1,3,7 A 11) . Manyčiau, stotelę "Tiltas reikia įrengti ir važiuojant į Žvėryno pusę.
3. Minties g./Žirmūnū g./Šilo g. sankryža (Žirmūnai). Manyčiau, reikėtų įrengti stotelę Minties g. ( A 30 ir 50) prieš pat šią sankryžą, o Žirmūnų g. troleibusams įrengti stotelę kur nors prie kartodromo . Taip arba kitokiais būdais užtikrinti patogų perlipimą iš 30 ir 50 autobusų į Žirmūnū g. kursuojančius troleibusus ir atvirkščiai. Be to, naujos stotelės bus labai arti Šilo st. Antakalnio g., vadinasi bus galima geriau derinti Žirmūnų g. ir Antakalnio g. kursuojančių troleibusų tvarkaraščius. Pavadinimas- na čia jau sunkiau. Arba "Kartodromas" , arba kažkas, susiję su Lietuvos Mokinių Informavimo ir Techninės Kūrybos centru, šalia esančiuGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
<....> Buvome pas susisiekimo ministra del dvieju aktualiu klausimu: tai 36 marsruto pratesimas iki Skirgiskiu Susitikimu visi trys esame patenkinti, ministras mus prieme labai siltai. Suteike labai daug vilciu ir vienu <....> klausimu. Palikome ir rastus lauksime teigiamu pokiciu ir pirmiausia 36 iki musu. Gal vistik bendrom jegom ledus pralauzim.
Ir ką dabar manote apie 36 maršruto autobusą?
Pagal aukščiau esantį tekstą siūlau sukūrti autobusų tvarkaraštį iki Skirgiškių. Nėra skirtumo kurio ar 36 ar 76 autobusų pratęsimas būtų iki Skirgiškių.
Kaip sukūrsite nekritikuosiu. Dabar 36 yra piko valandom darbo dienomis 6, nepiko valandom 4. Poilsio dienom 3. 76 visomis dienomis 1.
Užduotį reikia atlikti per du mėnesius tai yra iki Gegužės 31 dienos.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąUŽDUOTIS
Miestas: Vilnius
Maršrutas(-ai): 36 Žalgirio g. - Balsiai - Naujaneriai (Pagubė), 76 Bireliai - Naujaneriai - Europos parkas
Grafikas: pavasaris
Mašinų skaičius:
a) 36, darbo diena - 6 (2 piko metu); poilsio diena - 3 (1 viena pamaina)
b) 76, visomis dienomis - 1.
Pagrindinis reikalavimas: 36-o maršruto autobusų atvykimas į Naujanerius turi būti suderintas su visais 76-ojo išvykimu į Birelius ir kai kuriais reisais į Europos parką.
Sąlygos:
Iš Birelių ir Pagubės:
8:00 Žaliųjų ežerų pradinėje mokykloje (stotelė "Mokykla") prasideda pamokos (būti 7:50-55)
8:00 Jeruzalėje esančioje mokykloje prasideda pamokos (stotelė "Jeruzalė") (būti 7:40-50)
7:00 ir 8:00 būti Santariškėse (P.Baublio ir Žaliųjų ežerų st.) (būti 6:35-50; 7:35-7:50)
Iš Žalgirio g.:
8:00 Verkių Riešėje atsidaro parduotuvė "Maxima" (st. Verkių Riešė) (būti 7:40-50)
10:00 atsidaro Europos parko muziejus-ekspozicija (būti 9:30-50 ir derinti su 76-u į Europos parką)
Važiavimo laikai:
36 Ryte ir vakare (4-6:30 ir 18:00-23)
Žalgirio st. 0:00
Šatrija 0:01
Tauragnų st. 0:02
Pramogų arena 0:05
J.Kazlausko st. 0:07
Naujakiemio st. 0:09
Baltupiai 0:13
Pušynas 0:15
Seminarija 0:15
Kalvarijos 0:16
Jeruzalė 0:17
Žaliųjų ežerų st. 0:19
P.Baublio st. 0:21
Verkių rūmai 0:22
Ežerėliai 0:24
Mokykla 0:27
Verkių Riešė 0:29
Ragučio st. 0:30
Balsiai 0:33
Kryžiokai 0:38
Krakiškių st. 0:39
Naujaneriai 0:40
Paežerys 0:41
Diemedis 0:42
Gulbinų st. 0:44
Pagubė 0:46
Dienos metu ir piko metu (6:30-9:00 ir 14:30-18:00) pailginti reisui duotą laiką 5-8 min. Rytinio piko metu galima drasiai prideti 8 min. reisams į Žalgirio g. (į Naujanerius nereikia, nes jis tą kryptimi nestovi kamštyje) Vakarinio piko metu ir dieną pridėti laiko į abi puses (daugiau į Naujanerių pusę).
76 kasdien:
Birelių žiedas 0:00
Bireliai 0:01
Sakališkės 0:03
Diemedis 0:06
Paežerys 0:06
Naujaneriai 0:07
Juozapiškių st. 0:09
Europos parkas 0:11
Maršrutų reikalavimai:
Į Pagubę turi važiuoti kas 40-80min. kasdien ir kas 20-50 min. piko metu.
Atstova 36-ame maršrute standartas 5-10min., Naujaneriuose galima ir daugiau.
Atstova 76-ame maršrute 5-10 min., tačiau galima (kai kada ir būtina) ir daugiau.
Viena mašina dirba 2 vairuotojai (pvz. 5-14h ir 14-23 h), pietūs būna per vidurį pamainos (apie 8-10val. ir 17-19 val.) 20-30 min. (galima ir daugiau). 36-u poilsio dienomis yra 1 grafikas, kurio darbo laikas yra nuo maždaug 9 iki 17-18 val. vakaro.
Vairuotojų keitimosi metu gali būti ilgesnė atstova, tačiau šiuo atveju tai rekomenduojama tik 76-am maršrutui.
Kita:
Su reisais į Europos parką, 36-ą galima derinti kas 1-2,5 val, maždaug nuo 9 iki 18-19 val. Kitais atvejais keleiviai palauks Jeigu norite, galima derinti su 35-u maršrutu, kad nesidubliuotų reisai (tikrovėje deja jie vienas paskui kitą per 2-5 min. pravažiuoja ir vėl gaunasi tarpas)
Nuorodos į esamus tvarkaraščius:
36 iš Žalgirio g.; iš Naujanerių; iš Pagubės; iš Mokyklos st. į Žalgrio g.
35 iš Žalgirio g.; iš Mokyklos st.
76 iš Birelių žiedo; iš Europos parko; iš Naujanerių į: Birelius; Europos parką.
Jei yra klausimų, savaime suprantama, rašykit.
SĖKMĖS!Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąO kur St. Pagubės Sodai? Ar tikrai nuo St. Paežerio 1 minn.? Jie duoda 2 min.,
Parašė centras85Prašau Mettal, Vilnietizz ir amiko patikrinti ar gerai sukūrti 36 ir 76 maršruto autobusų tvarkaraščiai ir jei kas blogai ištaisyti. Nekritikuosiu. Priimsiu visus pataisymus. Ir jeigu kas blogai sukūrta parašykite. Pietų pertraukas yra darybos po 30 min., yra ir mažiau po 25 – 29 min., pataisius atsiųsti į mano el. paštą centras@dtiltas.lt
Duodamas laikas iki Rugpjūčio 31 dienos.
Šiaip vien perskaitęs pranešimą, radau nemažą trūkumą - pietūs turi būti mažiausiai 30 min. Esminė naujo grafiko problema - "pravalai" dienos metu, kai autobuso intervalas nuo 15 iki 50 min. Bandysiu šią problemą spręsti leisdamas į Pagubę ne 3, o jei reikės visus autobusus, kad intervalas būtų normalus.
Dėl 76 naujo grafiko galiu pasakyti kol kas tik tiek, kad negražiai gavosi tas 1 val. trūkis ryte iš Birelių, o reisai iš Ateities st. 22:02 ir 22:38 yra nereikalingi dėl to, kad net ir 36-as 22:30 veža orą. Šiaip pretenzijų dėl 36 darbo laiko neturiu. Beje, 76-am toks grafikas labiau tiktų vasaros periodui, o žiemai galima būtų palikti 1 mašiną, nes nėra ten jau tiek daug žmonių. Kad nepatogus grafikas tau - sutinku - galėjo ir geriau su 55 arba 75 derinti.Paskutinis taisė Mettal; 2010.03.23, 23:58.
Comment
-
Deja, dėl darbų pertekliaus veikiausiai neapsiimsiuwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment