Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į Druskininkus, kaip ir Alytų, irgi pakankamai reisų. Geriau jau organizuok į Šalčininkus.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
      Pakoreguosiu tvarkaraštį. Bet Rytinis reisas iš Varėnos į Vilnių mano manymo nera labai prastas.. kitaip rytinio nelabai išeitų suderinti, nebent iš Vilniaus išvažiuoti tada, kada dar Vilniaus VT nekursuoja ir vežti tada jau tikrai "orą"..
      Vienas momentas. Is mazu miestu visi keliai ryte veda i didesnius. Todel keleiviu mazai, juolab, kad yra autobusai ir traukiniai.

      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
      Jei tai pigu, gali susigundyti, o bet kokiu atveju dieną ar kelias prieš vistiek dauguma susiplanuoja, ir tokiu butų yra tikimybe, kad nusipiks internetu, jei turi galimybę tam ir tai prieinama kaina...
      Na neplanuoja niekas is anksto. Nebent mokslo metais penktadieni is Vilniaus ir sekmadieni po pietu i Vilniu. Bet is tokiu reisu, parduodamas pigiai bilietus, neuzdirbsi. TOKS ir Kauta irgi parduoda internetu. Ir zymiai daugiau reisu. O is studentu neuzdirbsi, nes jiems ir taip nuolaidos galioja. Nemanyk, kad del lito kazkas jau versis su tavo mikrautobusu vaziuoti... Na daugiau juk niekaip negalesesi kainos nuleisti, nes ir taip lengvatininkus vezi...

      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Į Druskininkus, kaip ir Alytų, irgi pakankamai reisų. Geriau jau organizuok į Šalčininkus.
      I Salcininkus irgi reisu daugiau nei realiai reikia.
      Paskutinis taisė Al1; 2010.02.13, 23:53.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Į Druskininkus, kaip ir Alytų, irgi pakankamai reisų. Geriau jau organizuok į Šalčininkus.
        O kas į Šalčininkus važinėtų? Keli moksleiviai, studentai ir darbininkai ryte ir vakare? O ten yra turistams lankytinų vietų ir pan. kaip Druskininkų kurirte, kuriame galima pailseti? O beto ir Šalčininkuose į Vilnių jau yra važinėjančių.
        Manau Šalčininkų kryptis prastesne, negu Varėnos... O Druskininkai pavyktų, net ir esant nemažai konkurencijai.
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Na tuomet ir nežinau kur iš Vilniaus dabar galima pelningai reisus leisti, nes jų ir taip daug visom kryptim.

          Į Druskininkus reisų dabar net ir daugiau nei reikia

          Birštonas?
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Birstonan pakanka autobusu. Pustusciai ir tie vaziuoja... Is viso dabar, krizes metu, keleiviu skaicius labai sumazejes. Neverta prasideti. Jau geriau vezk keleivius i Kauno oro uosta is Vilniaus, is Siauliu.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Birstonan pakanka autobusu. Pustusciai ir tie vaziuoja... Is viso dabar, krizes metu, keleiviu skaicius labai sumazejes. Neverta prasideti. Jau geriau vezk keleivius i Kauno oro uosta is Vilniaus, is Siauliu.
              Taip, manau tai būtų geresnis variantas. Nors dabar ir taip iš Kauno oro uosto į Vilnių ir Klaipėdą veža Ollex transportas, sudaręs sutartį su Kauno oro uostu. Iki Vilniaus kainuoja 39 Lt, o iki Klaipėdos 59 Lt. Kiek tekę matyti, šie mikroautobusai veža vos po kelis žmones, dauguma sako, kad kaina per didelė, o vežėjas skundžiasi, kad keleivių per mažai. Galbūt pavasarį padaugėjus skrydžių, keleivių iš Kauno oro uosto į kitus miestus padaugės taip pat.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Taip, manau tai būtų geresnis variantas. Nors dabar ir taip iš Kauno oro uosto į Vilnių ir Klaipėdą veža Ollex transportas, sudaręs sutartį su Kauno oro uostu. Iki Vilniaus kainuoja 39 Lt, o iki Klaipėdos 59 Lt. Kiek tekę matyti, šie mikroautobusai veža vos po kelis žmones, dauguma sako, kad kaina per didelė, o vežėjas skundžiasi, kad keleivių per mažai. Galbūt pavasarį padaugėjus skrydžių, keleivių iš Kauno oro uosto į kitus miestus padaugės taip pat.
                Ollex manau nemoka keleiviu pritraukti... Reikėtų mažesnių kainų (į oro uostą) ir daugiau informacijos keleiviams.
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Siūlau geriau, ne tarpmiestinius pervežimus, o pačiam mieste daryt, dabar Kaune mikroautobusai veža už 2.50 LT. O jei pradėt vežt po 1 litą, neblogai manau pavyktų prasukt versliuką.

                  Comment


                    Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
                    Siūlau geriau, ne tarpmiestinius pervežimus, o pačiam mieste daryt, dabar Kaune mikroautobusai veža už 2.50 LT. O jei pradėt vežt po 1 litą, neblogai manau pavyktų prasukt versliuką.
                    Turbut niekas neleistu uz tokia kaina vezioti, bet uz 2lt jei leistu (juk tai tokia pat kaina kaip ir autobusu ar troleibusu...) tai galima tada uzdirbti gal...
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                      Turbut niekas neleistu uz tokia kaina vezioti,
                      Na šiuo klausimu manau reiks pasidomėti Miesto savivaldybės transporto skyriuje.

                      Comment


                        Marsrutiniai taksi seniausiai kalbejo, kad gali vezt pigiau, bet veza tokia kaina, kokia nustate miesto savivaldybes taryba. Cia jau nieko nepakeisi ir geriau nesapnuokit :-)
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Kaskas, manau, kad reikėtų padaryti bent 30 min. pertraukas galiniuose punktuose tavo sudarytame grafike. Nors pats nelabai nusimanau priemiesčio-tarpmiesčio grafikų sudaryme, bet 15 min. tikrai per mažai po to, kai važiuoji daugiau nei 1,5 val.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                            Nors nemoku tinkamai kurti tvarkaraščių, bet sudėliojau trijų mikroautobusų tvarkaraštį... Tai nėra tobula, prasau nesmerkti.
                            Manau didžiausias minusas, jog tvarkaraštis kurtas trims transporto priemonėms neatsižvelgiant į kitas, todėl visur ir gavosi tos penkiolikos minučių pertraukos. Kaip minėjo Mettal, tokios trukmės poilsio vairuotojui nepakanka (yra išimčių), pvz, Druskininkai - Vilnius dažniausiai ilsimasi apie valandą, tiesa taip yra dėl to, kad būtų išlaiktytas pastovus intervalas, o ne dėl vairuotojo pertraukos (30-40 min. pilnai pakanka). Manau, pradžiai neblogai, lauksim tolesnių bandymų
                            Daugiau mano nuotraukų >>>

                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Kaskas, manau, kad reikėtų padaryti bent 30 min. pertraukas galiniuose punktuose tavo sudarytame grafike. Nors pats nelabai nusimanau priemiesčio-tarpmiesčio grafikų sudaryme, bet 15 min. tikrai per mažai po to, kai važiuoji daugiau nei 1,5 val.
                              Būtent, minimali pertrauka turėtų būti apie 20 min. po tokios kelionės. Be to, po 3,5 valandų vairavimo - dar ir pietų pertrauka.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Pertrauka bent pusvalandžio egzistuoja beveik visur. Pagalvojau ir pamaniau, jog tarkime Varėnos kryptimi labiausiai apsimoka daryti reisus ketvirtadienį, penktadienį, sekmadienį ir pirmadienį. Kitom dienom nebus keleivių, o jei bus tik po kelis.

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Taip, manau tai būtų geresnis variantas. Nors dabar ir taip iš Kauno oro uosto į Vilnių ir Klaipėdą veža Ollex transportas, sudaręs sutartį su Kauno oro uostu. Iki Vilniaus kainuoja 39 Lt, o iki Klaipėdos 59 Lt. Kiek tekę matyti, šie mikroautobusai veža vos po kelis žmones, dauguma sako, kad kaina per didelė, o vežėjas skundžiasi, kad keleivių per mažai. Galbūt pavasarį padaugėjus skrydžių, keleivių iš Kauno oro uosto į kitus miestus padaugės taip pat.


                                  Aisku,kad kaina per didele. Vilnius-panevezys 139 km , kaina 32 litai dideliu autobusu ,kuriame gali atsilosti sedyne,snausti ir yra vietos kur pasideti dideles tases. O cia tu ruseliu olegas ir sunus transportas vilnius-kaunas , 100 km , mazas mikroautobusas,be atlosiamu sedyniu,nera vietos bagazui ir t.t. , o kaina 39 litai:-)))

                                  Comment


                                    Man tai keista, kodel, pavyzdziui, koks Busturas ar Kautra nepaleidzia marsrutu Vilnius - Kauno oro uostas - Siauliai. Neuzsukant i Kauna. Butu nusauti du zuikiai, nes dar butu vezami keleiviai ne tik i oro uosta. Sustoti dar reiketu ir Kedainiuose. Jonavoje neverta.

                                    Comment


                                      Parašė Sinouku Rodyti pranešimą
                                      Pertrauka bent pusvalandžio egzistuoja beveik visur. Pagalvojau ir pamaniau, jog tarkime Varėnos kryptimi labiausiai apsimoka daryti reisus ketvirtadienį, penktadienį, sekmadienį ir pirmadienį. Kitom dienom nebus keleivių, o jei bus tik po kelis.
                                      Būčiau griežtai prieš tokius reisus tik kelis kartus per savaitę. Gabūt išeitis būtų vietoj Vilnius-Varėna dar vieną reisą paleisti Vilnius-Varėna-Druskininkai.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Man tai keista, kodel, pavyzdziui, koks Busturas ar Kautra nepaleidzia marsrutu Vilnius - Kauno oro uostas - Siauliai. Neuzsukant i Kauna. Butu nusauti du zuikiai, nes dar butu vezami keleiviai ne tik i oro uosta. Sustoti dar reiketu ir Kedainiuose. Jonavoje neverta.
                                      Jeigu kaina būtų didesnė negu kelionės iš Vilniaus į Šiaulius per Panevėžį, keleivių iš Vilniaus nebūtų daug. Asmeniškai aš nemanau, jog tai pasiteisintų, nėra dar tiek daug keleivių į/iš Kauno oro uosto, kad tai apsimokėtų, o iš Kėdainių į Šiaulius autobusų yra pilna.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                      Comment


                                        Na jo... Tarkime į Druskininkus važiuojant kaina nesiskiria, ar mikroautobusu ar dideliu.

                                        Comment


                                          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                          Jeigu kaina būtų didesnė negu kelionės iš Vilniaus į Šiaulius per Panevėžį, keleivių iš Vilniaus nebūtų daug. Asmeniškai aš nemanau, jog tai pasiteisintų, nėra dar tiek daug keleivių į/iš Kauno oro uosto, kad tai apsimokėtų, o iš Kėdainių į Šiaulius autobusų yra pilna.
                                          Kedainiai nemazas miestas ir keliaujanciu is Kauno lektuvu atsiranstu. Todel nesustojimas butu nelogiskas. Be to ir Kedainiu autobusu stotis salia magistralinio kelio, uzsukimas i stoti su trumpu pastovejimu uztruktu daugiausiai 10 min. Tuo labiau, kad visi autibusai is Kedainiu i Kauna vaziuoja keliu Vilnius - Klaipeda. Kelione is Vilnius i Siaulius nebutu ilgesne, nei dabar vaziuojanciais autobusais per Kauna (neuzsukant i miesta ar netgi uzsukant). Atitinkamai, kainos turetu buti iprastos tarpmiescio marsrutuose. Galbut tik vaziuojantiems i oro uosta butu galima pristaikaityti siek tiek didesnius tarifus. Kas, manau, neatbaidytu keleiviu, nes vis tiek butu pigiau nei dabar vaziuoti mikorautobusu. O vaziuoti su persedimu Kaune yra laiko gaisimas. Ar verta del 2-3 Lt brangesnio bilieto nei vaziuojant i Kauna + miesto autobusas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X