Parašė lietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Sveiki, pastaruoju metu (nors buvo susimastęs ir daug seniau) masčiau apie keleivių pervežimo įmonės įkūrimą... Tai galima butu sukurti užduotį. Naujai įkurta įmonė (žemų sąnaudų keleivių pervežimo įmonė) turi tris mikroautobusus (20vietų), Ir nori važinėti keturiais tarpmiestiniais maršrutais - Iš Vilniaus į Druskininkus, Alytų, Varėną ir Kernavę (tokia krypčių geografija būtų tinkama bent vasarą). Ši keleivių pervežimo įmonė planuoja pardavinėti bilietus tik internetu. Važinėti be sustojimų tarp reisų (gaunasi greitasis ekspresas..). Reikia tarp šių miestų rasti tinkamiausią laiką važiuoti ir kuo geresnį "mašinų" išnaudojimą nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.
Tikiuosi tinka tokia užduotis, nes norisi ir su kitais pasidalinti ir didkutuoti apie tai.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąSveiki, pastaruoju metu (nors buvo susimastęs ir daug seniau) masčiau apie keleivių pervežimo įmonės įkūrimą... Tai galima butu sukurti užduotį. Naujai įkurta įmonė (žemų sąnaudų keleivių pervežimo įmonė) turi tris mikroautobusus (20vietų), Ir nori važinėti keturiais tarpmiestiniais maršrutais - Iš Vilniaus į Druskininkus, Alytų, Varėną ir Kernavę (tokia krypčių geografija būtų tinkama bent vasarą). Ši keleivių pervežimo įmonė planuoja pardavinėti bilietus tik internetu. Važinėti be sustojimų tarp reisų (gaunasi greitasis ekspresas..). Reikia tarp šių miestų rasti tinkamiausią laiką važiuoti ir kuo geresnį "mašinų" išnaudojimą nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.
Tikiuosi tinka tokia užduotis, nes norisi ir su kitais pasidalinti ir didkutuoti apie tai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąČia gali parišti vartotojų teisių tarnyba. Įsigyti bilietą turi būti suteikta galimybė visiems, tokiu atveju bilieto pardavimas transporto priemonėje turi būti prioritetu svarbiau, negu pardavimas internetu. Koks mikroautobusų skaičius kiekvienam maršrutui? Maršrutai ganėtinai skurdūs, sunku pasakyti apie jų atsiperkamumą. Be to, jei toks siūlymas yra vasarai, tai ar jie bus tinkami, ar apsimokės kitais sezonais?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąDėl bilieto įsigįjimo galima palikti galimybe ir iš vairuotojo bei autobusų stočių įsigyti. Turint tris mikroautobusus, visus juos reikia "išnaudoti" keturiose kryptyse, kad būtų ne per didelė pasiūla, ir kad galima būtų uždirbti. Žinoma maršrutai nelabai skurdoki (bent varėna ir Alytus), o Kernavė, ir įpač Druskininkai yra kurortiniai/ turizmo miesteliai. Net su tokiais maršrutais ir žemomis sąnaudomis galima išvystyti pelningą veiklą, tėsiog reikia daug dirbti pritraukiant žmones įsigyti kelionę internetu...
3 mikroautobusų išnaudojimas 4 maršrutais būtų neracionalus sprendimas, nes jie kursuotų pernelyg retai, kad įsitvirtintų į to maršruto rinką. Kadangi labai minimaliu transporto skaičiumi būtų aptarnaujama gana daug maršrutų, tai ir pati rinka būtų užpildyta per mažai, kad ta įmonė galėtų būti konkurentu kitiems tuose maršrutuose dirbantiems vežėjams. Net ir pats keleivis nebus linkęs pastebėti, kad tokia įmonė apskritai egzistuoja, nes ta įmonė dirbs "išskaidytu", o ne "koncentruotu" režimu. Manyčiau racionaliau būtų pirmiausia pradėti su vienu maršrutu ir 1 arba 2 transporto priemonėmis tame maršrute. Įmonės įkūrimo pradžioje pirmas pusmetis būna sunkus vadybos ir rinkodaros srityse, todėl apsikrauti daug maršrutų, jei administracinis aparatas mažas, geriau nereikia - būtų per daug darbo, o pakeliui esantys įsitvirtinimo į rinką darbai būtų pražiopsoti arba pavėluotai atlikti.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.13, 22:26.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na, dėl šių maršrutų galima daug diskutuoti ir nemanau, kad jie atsipirktų. Jei kalbėtume apie Druskininkus, tai šia kryptimi nereikėtų per daug susidomėti, kadangi autobusų intensyvumas tikrai didelis, o ir išvažiuoja iš Vilniaus paskutinis 20:30. Deja, niekaip nenuvykstu iki autobuso parko, tačiau jie turi nemažai MB Sprinter ir ganėtinai tvarkingus didelius autobusus, be to kursuoja autobusas Utena- Druskininkai. Prie visa to, iš Druskininkų yra ne vienas ,,dušmanas", kurie nuveža iki Vilniaus už 20 Lt, o jei pasideri ir pigiau. Jeigu su jais važinėji, tada jie ir laiką pasako, o dažnai galima sutikti ir šalia autobusų stoties.
Kalban apie Varėna, galbūt būtų tinkamesnė vieta. Tačiau vėlgi, didžioji dalis gyventojų(pagrinde studentai) važinėja traukiniu, kuris 4 kartus per dieną kaip nieko važiuoja, kita dalis naudojasi Druskininkų autobusais, kurie suka per Senąją Varėną. O Varėnos autobusų parkas teturi, jeigu neklystu, tik 4 maršrutus per dieną. Todėl nuvykti į Vilnių su tokia gausa maršrutų yra lengva(Varėnos atžvilgiu).
Į Alytų... Čia jau nelabai ką galiu pakomentuoti, kadangi ta kryptimi retai kada važiuoju iš Vilniaus. Tačiau kiek teko girdėti, nelabai gerai maršrutai sudėlioti.
Comment
-
Parašė Sinouku Rodyti pranešimąNa, dėl šių maršrutų galima daug diskutuoti ir nemanau, kad jie atsipirktų. Jei kalbėtume apie Druskininkus, tai šia kryptimi nereikėtų per daug susidomėti, kadangi autobusų intensyvumas tikrai didelis, o ir išvažiuoja iš Vilniaus paskutinis 20:30. Deja, niekaip nenuvykstu iki autobuso parko, tačiau jie turi nemažai MB Sprinter ir ganėtinai tvarkingus didelius autobusus, be to kursuoja autobusas Utena- Druskininkai. Prie visa to, iš Druskininkų yra ne vienas ,,dušmanas", kurie nuveža iki Vilniaus už 20 Lt, o jei pasideri ir pigiau. Jeigu su jais važinėji, tada jie ir laiką pasako, o dažnai galima sutikti ir šalia autobusų stoties.
Kalban apie Varėna, galbūt būtų tinkamesnė vieta. Tačiau vėlgi, didžioji dalis gyventojų(pagrinde studentai) važinėja traukiniu, kuris 4 kartus per dieną kaip nieko važiuoja, kita dalis naudojasi Druskininkų autobusais, kurie suka per Senąją Varėną. O Varėnos autobusų parkas teturi, jeigu neklystu, tik 4 maršrutus per dieną. Todėl nuvykti į Vilnių su tokia gausa maršrutų yra lengva(Varėnos atžvilgiu).
Į Alytų... Čia jau nelabai ką galiu pakomentuoti, kadangi ta kryptimi retai kada važiuoju iš Vilniaus. Tačiau kiek teko girdėti, nelabai gerai maršrutai sudėlioti.
Varėna gal ir ne pats geriausias maršrutas, reikėtų tiksliau žinoti kokie ten keleivių srautai, Dėl ko reiketu iš Varėnos į Vilnių važiuoti, ar daug tokių keleivių atsirastų...Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Tai, kad kurortinis miestas dar nieko nepasako. Praitą ir užpraitą vasarą teko labai dažnai važinėti į Druskininkus. Rezultatas- autobusų užtenka ir jie būna retai kada perpildyti. Bebejo, jeigu būtų vykdoma mažų kainų politika, gal ir būtų keleivių, tačiau esu įsitikinęs jog mažuma. Paskutiniu metu, dėl sumažėjusių keleivių srauto nelabai jau dažnai važinėja tie patys ,,dušmanai".
Na, Varėnos keleivių srautas yra Vilnius. Daugiausia studentai. Kalbant apie vietinius maršrutus, tai jie yra ypač nuostolingi, o žmonių vienas kitas(paskutiniu metu uždarinėjami vietiniai maršrutai. Ne per seniausiai atšauktas ir į Kareivonis).
Jeigu būtų pasirinkimas, aš rinkčiausi Varėną, kadangi ten galima lengviau pritraukti klientų negu Druskininkuose. Tačiau, žiūrint kokia ta konkurencinga kaina? Traukiniu(be nuolaidos)- 13.40 Lt., Varėnos AP- 14 Lt., Druskininkų AP- 15 Lt.(iki pat Druskininkų 30 Lt.(!), nors prieš pusę metų dar buvo 24 Lt.
Comment
-
Nors nemoku tinkamai kurti tvarkaraščių, bet sudėliojau trijų mikroautobusų tvarkaraštį... Tai nėra tobula, prasau nesmerkti.
Transporto priemonės:
Pirmoji - T1
Antroji - T2
Trečioji - T3
Vilnius - Druskininkai/Druskininkai - Vilnius
T1 07:00-08:50-09:05-10:55
T1 11:25-13:15-13:30-15:20
T3 14:30-16:20-16:35-18:25
T2 18:20-20:10-20:25-22:15
Vilnius - Varėna/Varėna - Vilnius
T2 06:45-08:05-08:20-09:40
T2 12:35-13:55-14:10-15:30
T1 19:15-20:30-20:45-22:05
Vilnius - Alytus/Alytus - Vilnius
T3 07:00-08:30-08:45-10:15
T3 10:45-12:15-12:30-14:00
T1 15:35-17:05-17:20-18:50
T3 18:55-20:25-20:40-22:10
Vilnius - Kernavė/Kernavė - Vilnius
T2 10:10-11:00-11:15-12:05
T2 15:55-16:45-17:00-17:50Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Sinouku Rodyti pranešimąTai, kad kurortinis miestas dar nieko nepasako. Praitą ir užpraitą vasarą teko labai dažnai važinėti į Druskininkus. Rezultatas- autobusų užtenka ir jie būna retai kada perpildyti. Bebejo, jeigu būtų vykdoma mažų kainų politika, gal ir būtų keleivių, tačiau esu įsitikinęs jog mažuma. Paskutiniu metu, dėl sumažėjusių keleivių srauto nelabai jau dažnai važinėja tie patys ,,dušmanai".
Na, Varėnos keleivių srautas yra Vilnius. Daugiausia studentai. Kalbant apie vietinius maršrutus, tai jie yra ypač nuostolingi, o žmonių vienas kitas(paskutiniu metu uždarinėjami vietiniai maršrutai. Ne per seniausiai atšauktas ir į Kareivonis).
Jeigu būtų pasirinkimas, aš rinkčiausi Varėną, kadangi ten galima lengviau pritraukti klientų negu Druskininkuose. Tačiau, žiūrint kokia ta konkurencinga kaina? Traukiniu(be nuolaidos)- 13.40 Lt., Varėnos AP- 14 Lt., Druskininkų AP- 15 Lt.(iki pat Druskininkų 30 Lt.(!), nors prieš pusę metų dar buvo 24 Lt.
Paskaičiavau galima savikainą važiuoti į Druskininkus iš Vilniaus... į vieną pusę apie 125lt (be autobusų stočių mokesčių).
Jei 125lt į vieną pusę, tai parduodant internetu bent 10 bilietų viduninė bilieto kaina gaunasi 16lt..Paskutinis taisė kaskas; 2010.02.13, 23:23.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Sinouku Rodyti pranešimąČia 125 Lt. yra keliones kaina ar reiso bendra savikaina? Nelabai supratau.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Alytu pamirsk. Nes i Alytu veza net 6 vezejai: Kautra (Alytaus), TOKS, Transrevis, Busotas, Lazdiju AP ir dar viena IĮ. Kasdien per 30 reisu. Taip, ne visi jie greitieji. Bet keleiviu nera, pustusciai vazineja. Konkurencija milziniska. Be to, jei organizuoji reguliarius reisus, tai niekas neisduos leidimo vazineti ne is stoties. Tuomet jau geriau uzsiimti keleiviu pervezimu organizuojant grupes.Paskutinis taisė Al1; 2010.02.13, 23:32.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlytu pamirsk. Nes i Alytu veza net 6 vezejai: Kautra (Alytaus), TOKS, Transrevis, Busotas, Lazdiju AP ir dar viena IĮ. Kasdien per 30 reisu. Taip, ne visi jie greitieji. Bet keleiviu nera, pustusciai vazineja. Konkurencija milziniska. Be to, jei organizuoji reguliarius reisus, tai niekas neisduos leidimo vazineti ne is stoties. Tuomet jau geriau uzsiimti keleiviu pervezimu organizuojant grupes.
http://www.netranzuok.lt/lit/Alytus_Vilnius/297
Comment
-
Parašė Sinouku Rodyti pranešimąDar prie to pačio. Reikėtų paminėti, jog didžioji dalis yra studentai. Tad, labiau apsimokėtų važiuoti traukiniu(Varėnos atveju) arba AP autobusais, kadangi kaip žinia, studentams galioja 50 % nuolaida. Į tai ypač tada reikėtų atsižvelgti. Nebent kaina būtų mažesnė nei 15 Lt.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Sinouku Rodyti pranešimąVarėnos tvarkaraštis žinok nelogiškas. Pagalvok dar, ypač dėl rytinių. Druskininkų tvarkaraštis dubliuojasi su AP. Mano nuomone, AP geresnis tvarkaraštis. Palygink juos ir dar pakoreguok.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKelione autobusu - tai ne kelione lektuvu. Niekas jos is anksto neplanuoja dazniausiai. Ateina i stoti ir vaziuoja artimiausiu autobusu. Todel nelabai matau prasme tokia rinkodara taikyti.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
Comment