Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Iškart prasidės tų gyventojų skundai, straipsniai žiniasklaidoje kaip valdžia žmones atskyrė nuo miesto ir t.t. O po kokios savaitės bus ant stalo keli tūkstančiai parašų su reikalavimu grąžinti maršrutą. Tada jis grąžinamas, keleivių laikinai būna daugiau, bet po mėnesio vėl jų sumažėja... Tipinis variantas, kuris pasitaiko visose savivaldybėse.
    Bet Daniliškės- tai unikalus atvejis Itin nedidelė gyvenvietė, autobusas važiuoja beveik tik laikais, o iš tų vietų, kur daugiau gyvenamųjų namų, nesunku pasiekti stotelę "Trakų Vokė"

    Na ir kokių bus skundu iš žmonių, kurie VISIŠKAI nesinaudoja autobuso egzistavimu ?
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Bet Daniliškės- tai unikalus atvejis Itin nedidelė gyvenvietė, autobusas važiuoja beveik tik laikais, o iš tų vietų, kur daugiau gyvenamųjų namų, nesunku pasiekti stotelę "Trakų Vokė"

      Na ir kokių bus skundu iš žmonių, kurie VISIŠKAI nesinaudoja autobuso egzistavimu ?
      Juokinga, bet skundus neretai rašo net ir tie, kurie nesinaudoja VT. Kodėl? Nes turtuoliai nori, kad iki jų namų laiku atvažiuotų vaikų auklė. Jei namai tolokai nuo susisiekimo, tai pagal įstatymą, darbdavys turi darbuotojui kompensuoti kelionės išlaidas. Turtuolei nenori auklei mokėti už taksi paslaugas, todėl duoda kam nors savivaldybėje kyšį, kad jie suveiktų autobusą iki namų ir grafiką, priderintą prie auklės darbo laiko. Dar juokingiau būna, kai tie patys turtuoliai tiesiog NORI, kad iki jų važinėtų bent kelis kartus per dieną autobusas. Šiaip, kad nesijaustų kaip kaime
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Juokinga, bet skundus neretai rašo net ir tie, kurie nesinaudoja VT. Kodėl? Nes turtuoliai nori, kad iki jų namų laiku atvažiuotų vaikų auklė. Jei namai tolokai nuo susisiekimo, tai pagal įstatymą, darbdavys turi darbuotojui kompensuoti kelionės išlaidas. Turtuolei nenori auklei mokėti už taksi paslaugas, todėl duoda kam nors savivaldybėje kyšį, kad jie suveiktų autobusą iki namų ir grafiką, priderintą prie auklės darbo laiko. Dar juokingiau būna, kai tie patys turtuoliai tiesiog NORI, kad iki jų važinėtų bent kelis kartus per dieną autobusas. Šiaip, kad nesijaustų kaip kaime
        Bet čia gerai pastebėta

        O jei rimčiau, nieko blogo nebūtų jei tie turtuoliai bent jau iš dalies apmokėtų tokio autobuso važiavimo išlaidas. O taip- dėl jų mega-veiklos kenčia tie žmonės, kuriems viešojo transporto iš tiesų reikia. Korupcija, kas gi dar)))))
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Vilniaus rajono tarifai yra nustatyti tokie 19 ct/km. Jei yra važiuojame Vilniaus rajone mažiau nei 5 km., tada bilietas kainuoja 1.20 Lt., Jei Vilniaus mieste tai tada bilietas kainuoja 1.80 Lt.
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Siūlau užduoti pratęsti tik 36 maršruto autobuso PAGUBĖS reisus iki Didžiųjų Gulbinų uždarant 87 maršrutą. 36 maršruto grafikas labai nenukentėtų. Ir siūlau ištaisyti tą balaganą 36 maršruto grafike darbo dienomis.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              O visiškai panaikinti važiavimą į Daniliškes, manai, šiuo metu pernelyg rizikinga ? Nes keleivių ten beveik nėra .
              Lygiai taip pat galima nebeleisti 25-ojo autobuso į Kazbiejus. Tai mano nuomonė
              O gal būtų neblogas variantas, tik prie traukinių grafiko priderinti kelis autobusus ir paleisti maršrutu Graičiūno g. pro Kazbėjus užvažiuotų iki Vokės stotelės, tada link Trakų Vokės ir į Daniliškes. 25 Tada į kazbėjus nevažiuotų, o 51 važiuotų iki Trakų Vokės.

              Comment


                Idealiausias būdas sutvarkyti bardaką Paneriuose: palikti 1 autobusą aptarnauti jungtinį 8/25/51 maršrutus. Pakaktų kas 2-ą reisą keisti maršrutą: pvz. Ž. Paneriai - A. Paneriai - užsuka į Kazbėjus - Vaidotai; po to Ž. Paneriai - Trakų vokė - (kelis kartus per dieną - Daniliškės). Keleiviai kentėtų tik dėl padidėjusio intervalo, bet tada autobusai neveš 2-3 žmonių per reisą. 25-as poilsio dienomis yra iš viso gryniausia nesamonė.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  92 (146) Žalgirio g. – Europos Parkas – Skirgiškės
                  Iš Žalgirio g. d.d. 6:35, 8:15, 11:10, 15:15, 16:30, 17:30, 18:30;
                  Šeštadieniais ir sekmadieniais 8:30, 10:45, 16:15;
                  Iš Skirgiškių ir Europos Parko d.d 6:00, 7:15, 9:00, 11:35, 17:00;
                  Šeštadieniais ir sekmadieniais 9:15, 11:20, 17:00;
                  www.transportas.lt tik ten neatnaujintas yra paskutinis reisas iki Skirgiškių iš miesto pusės, pats esu važiavęs 18:30 val., 92
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Idealiausias būdas sutvarkyti bardaką Paneriuose: palikti 1 autobusą aptarnauti jungtinį 8/25/51 maršrutus. Pakaktų kas 2-ą reisą keisti maršrutą: pvz. Ž. Paneriai - A. Paneriai - užsuka į Kazbėjus - Vaidotai; po to Ž. Paneriai - Trakų vokė - (kelis kartus per dieną - Daniliškės). Keleiviai kentėtų tik dėl padidėjusio intervalo, bet tada autobusai neveš 2-3 žmonių per reisą. 25-as poilsio dienomis yra iš viso gryniausia nesamonė.
                    Na toks dalykas- 1 autobusas jungtiniame maršrute- būtų patenkinamas tik poilsio dienomis. Darbo dienom vis dėl to nemažai žmonių važiuoja į įmones 8 ir 25 autobusais. O štai 51 į Daniliškes, 25 į Kazbiejus - galima visom dienom naikinti.
                    Nežinau kaip su 8 srautu Granito g., bet man atrodo, irgi abejotinas užvažiavimas
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Na toks dalykas- 1 autobusas jungtiniame maršrute- būtų patenkinamas tik poilsio dienomis. Darbo dienom vis dėl to nemažai žmonių važiuoja į įmones 8 ir 25 autobusais. O štai 51 į Daniliškes, 25 į Kazbiejus - galima visom dienom naikinti.
                      Nežinau kaip su 8 srautu Granito g., bet man atrodo, irgi abejotinas užvažiavimas
                      Dėl 25 į Kazbėjus tai gal reisų sumažint, nors dėl to papildomo kilometro į ten ir atgal tai nemanau, kad kažką sutaupys, beje ne piko metu 25 autobusu tai pagrinde keleiviai ir yra į Kazbėjus, teko keletą kartų važiuoti. Dėl 8 srautų Granito g. nežinau, bet ten gyvų įmonių yra ir neviena. Beje įdomu kaip su 41 srautais yra, nes jis irgi ne į didelę gyvenvietę važiuoja.

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Dėl 25 į Kazbėjus tai gal reisų sumažint, nors dėl to papildomo kilometro į ten ir atgal tai nemanau, kad kažką sutaupys, beje ne piko metu 25 autobusu tai pagrinde keleiviai ir yra į Kazbėjus, teko keletą kartų važiuoti. Dėl 8 srautų Granito g. nežinau, bet ten gyvų įmonių yra ir neviena. Beje įdomu kaip su 41 srautais yra, nes jis irgi ne į didelę gyvenvietę važiuoja.
                        41 autobusas ne veltui vadinamas "tinginių maršrutu" . 90 proc. jo trasa dubliuoja 42 ir 78 maršrutus, o į tą Užusienių gyvenvietę tikrai visai nedaug keleivių yra. Nebūtų tragedija, jei šį maršrutą panaikintų . Juk nuo Užusienio galima iki stotelės "Dilgynė" (42 ir 78) paėjėti, na, galima ir vietoj 41 78 užvažiavimus į Užusienį padaryti
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Dėl to vieno autobuso Paneriams, tai kalba ėjo apie poilsio dienas. Darbo dienomis tai ten viskas gerai. Na nebent tie "abejotini užvažiavimai į Granito g." - žmonių daugiau 0 nelipa ten, bet buvo kartą įlipo net 4. 41-u visi kas važiuoja, lipa galinėje stotelėje ir eina toliau Panerių tunelio/geležinkelio kryptimi. Maršruto išlaikymas apsimokėtų tik tada, kai jis iš tikrųjų važiuotų ten, kur yra parodyta schemose visose ir net grafikai butų sudaromi pagal TIKRĄJĮ žiedą, o ne kažkokį teorinį pasvaičiojimą. 4 min. nuo Dilgynės iki Dieveniškių st. ir dar 5 min. nuo Dieveniškių st. iki Užusienio st. - argi tai normalu? Viskas pravažiuojama per 2-3 min., o ne 9. Va čia jau yra normalaus vairuotojo košmaras.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Dėl to vieno autobuso Paneriams, tai kalba ėjo apie poilsio dienas. Darbo dienomis tai ten viskas gerai. Na nebent tie "abejotini užvažiavimai į Granito g." - žmonių daugiau 0 nelipa ten, bet buvo kartą įlipo net 4. 41-u visi kas važiuoja, lipa galinėje stotelėje ir eina toliau Panerių tunelio/geležinkelio kryptimi. Maršruto išlaikymas apsimokėtų tik tada, kai jis iš tikrųjų važiuotų ten, kur yra parodyta schemose visose ir net grafikai butų sudaromi pagal TIKRĄJĮ žiedą, o ne kažkokį teorinį pasvaičiojimą. 4 min. nuo Dilgynės iki Dieveniškių st. ir dar 5 min. nuo Dieveniškių st. iki Užusienio st. - argi tai normalu? Viskas pravažiuojama per 2-3 min., o ne 9. Va čia jau yra normalaus vairuotojo košmaras.

                            Ka tu cia sneki? Niekada neapsimokes miesto transporto vaziavimas i kaimus ir nuosalias vietoves. Miesto transportas turi buti tik tarp daugiaauksciu rajonu ,kur yra didelis gyventoju tankumas. Visus kitus marsrutus turi aptarnauti arba priemiestiniai autobusai arba kokios privacios mikriuku linijos su savo kainomis.

                            Comment


                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Ka tu cia sneki? Niekada neapsimokes miesto transporto vaziavimas i kaimus ir nuosalias vietoves. Miesto transportas turi buti tik tarp daugiaauksciu rajonu ,kur yra didelis gyventoju tankumas. Visus kitus marsrutus turi aptarnauti arba priemiestiniai autobusai arba kokios privacios mikriuku linijos su savo kainomis.
                              Nepamirškite, kai kurie, kad anksčiau buvę kaimai, dabar yra Vilniaus miesto sudėtyje ir priklauso Vilniaus miesto savivaldybei ir vadinasi miesto gyvenvietėmis.

                              Verkių seniūnijai priklauso šie kaimai (dabar gyvenvietėm vadinamos paryškinti ir pabraukti, bei pasvirę)
                              Verkių seniūnija yra šiaurinėje Vilniaus miesto dalyje. Jos plotas - 5565 ha, gyvena apie 40 tūkst. gyventojų. Seniūnijai priklauso 12 gyvenamųjų rajonų (Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės, Visoriai, Naujieji Verkiai, Balsiai, Ožkiniai, Staviškės, Didieji Gulbinai, Mažieji Gulbinai, Naujaneriai, Pagubė,Sakališkės, Bireliai), 87 sodininkų bendrijos.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                Ka tu cia sneki? Niekada neapsimokes miesto transporto vaziavimas i kaimus ir nuosalias vietoves. Miesto transportas turi buti tik tarp daugiaauksciu rajonu ,kur yra didelis gyventoju tankumas. Visus kitus marsrutus turi aptarnauti arba priemiestiniai autobusai arba kokios privacios mikriuku linijos su savo kainomis.
                                Sakyčiau pasikarščiavai, visų pirma kas yra daugiaukščių rajonas? Ir kokios yra rajono ribos? Beje pagal tokį mąstyma, tai Dubline miesto transporto visai neturėtų būti ). Ar vienas daugiaukštis jau padaro rajoną kaip "daugiaukščių namų"? Pagal tavo siųlymą tada reikia panaikinti maršrutus į Arimų gatvę (nėra daugiaukščių), taip pat panaikinti visus važiuojančius link Žalųjų ežerų, nes ten taip pat daugiaukščių nėra, panaikinti maršrutus į Markučius (irgi nėra daugiaaukščių). Jau nekalbant, kad Kaune tada reiktų naukinti troleibusą į Panemunę ir autobusus į Aleksotą ir kitus už Nemuno esančius rajonus, nes ten daugiaaukščių nėra.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Dėl to vieno autobuso Paneriams, tai kalba ėjo apie poilsio dienas. Darbo dienomis tai ten viskas gerai. Na nebent tie "abejotini užvažiavimai į Granito g." - žmonių daugiau 0 nelipa ten, bet buvo kartą įlipo net 4. 41-u visi kas važiuoja, lipa galinėje stotelėje ir eina toliau Panerių tunelio/geležinkelio kryptimi. Maršruto išlaikymas apsimokėtų tik tada, kai jis iš tikrųjų važiuotų ten, kur yra parodyta schemose visose ir net grafikai butų sudaromi pagal TIKRĄJĮ žiedą, o ne kažkokį teorinį pasvaičiojimą. 4 min. nuo Dilgynės iki Dieveniškių st. ir dar 5 min. nuo Dieveniškių st. iki Užusienio st. - argi tai normalu? Viskas pravažiuojama per 2-3 min., o ne 9. Va čia jau yra normalaus vairuotojo košmaras.
                                  Taigi 8 užvažiavimus į Granito g. galima naikinti.
                                  Dėl 41-o... Iš tiesų keistas maršrutas. Sakai, visi kas juo važiuoja, toliau eina į Panerių tunelio pusę? Na tai ir tiesa, nes Užusienio gyventojai, užuot laukdami šio autobuso, įsėda į žymiai dažniau kursuojančius 42 ar 78. Nuo Dilgynės iki Dieveniškių žiedo maksimum 3-4 min. važiuoti .Pėsčiom irgi netoli eiti.
                                  Na, tuomet 41-ojo autobuso egzistavimo svarba dar labiau nublanksta. Nes Panerių tunelį/geležinkelį galima pasiekti ir nuo Žemųjų Panerių. Sutiksiu, nuo žiedo Savanorių prospekte eiti nemažai reikia. Bet šią problemą išspręsti nesunku- tereikia 24-ąjį autobusą paleisti Vaduvos gatve, jos gale įrengiant žiedą (paleisti tik jį, troleibusų linijos tiesti neapsimokės). Beje, toks paleidimas būtų labai naudingas ir miegamosios Žemųjų Panerių dalies gyventojams. Manau, grafikas dėl tokio nežymaus pratesimo nenukentės.

                                  24-o Žiedas būtų kur nors čia:

                                  Dar keletą tarpinių stotelių bus galima įrengti Vaduvos gatvėje




                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  Sakyčiau pasikarščiavai, visų pirma kas yra daugiaukščių rajonas? Ir kokios yra rajono ribos? Beje pagal tokį mąstyma, tai Dubline miesto transporto visai neturėtų būti ). Ar vienas daugiaukštis jau padaro rajoną kaip "daugiaukščių namų"? Pagal tavo siųlymą tada reikia panaikinti maršrutus į Arimų gatvę (nėra daugiaukščių), taip pat panaikinti visus važiuojančius link Žalųjų ežerų, nes ten taip pat daugiaukščių nėra, panaikinti maršrutus į Markučius (irgi nėra daugiaaukščių). Jau nekalbant, kad Kaune tada reiktų naukinti troleibusą į Panemunę ir autobusus į Aleksotą ir kitus už Nemuno esančius rajonus, nes ten daugiaaukščių nėra.
                                  Klysti. Markučiuose daugiabučių yra.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.02.07, 17:47.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Klysti. Markučiuose daugiabučių yra.
                                    Daniliškėse irgi yra daugiabučių.

                                    Comment


                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Daniliškėse irgi yra daugiabučių.
                                      hm... pirmąkart girdžiu Nu gal vienas kitas 3-4 - aukštis
                                      Bet nereikia lyginti Markučių ir Daniliškių. Markučiai yra normalus miegamasis rajonas, gal ir nelabai didelis. Ten ir parduotuvė yra, ir keleivių srautai pakankami.
                                      Dar jie padidėja, atšilus orams, kai žmonės traukia į Puškino parką.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                                        Nepamirškite, kai kurie, kad anksčiau buvę kaimai, dabar yra Vilniaus miesto sudėtyje ir priklauso Vilniaus miesto savivaldybei ir vadinasi miesto gyvenvietėmis.
                                        Kaimas* lieka kaimu nepriklausomai nuo to, kokiai savivaldybei jis administraciškai priskirtas. Aišku, būtų logiškiau, kad miesto savivaldybės ribos būtų ten, kur baigiasi pats miestas, o miškai, laukai ir kaimai būtų kitoje savivaldybėje. Bet yra kaip yra.

                                        p.s: "kaimas" - gyvenvietės tipas, nieko bendro su "kaimiečiais" ar kitokiais įžeidinėjimais.

                                        Comment


                                          Civilizuotame pasaulije šita problema sprendžiama transporto integracija ir zonų sukūrimu ir tada jau nesvarbu, miestas ar kaimas, tiesiog priemiesčio gyvenami rajonai būna tam tikroje zonoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X