Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaune komposteriai pirkti ne is e. bilieto projekto lesu, be to, pirkti paprastesni, todel pigesni. Kaunas sutaupe e. bilieto projekto lesas ir jas panaudos sistemos tobulinimui. Vilniuje komposteriu nedaug, nes pirkti naujoviskesni ir brangesni. Nezinau, bet itariu, kad dalis Kaune tu sutaupytu pinigu nueis kazkam i privacia sauja, nors kol kas dar anksti apie tai kalbet.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Ką gi, grįžtant prie 50-ojo maršruto

      amiko, aplamai man tavo projektas patiko, bet nesuprantu, kam trumpinti kai kuriuos reisus tik iki Chemijos instituto, ar įmanoma kažką taip laimėti ?

      Savo pakeistąjį tvarkaraščio variantą išdėstysiu savaitgalio pabaigoje
      Vis dar laikausi nuomonės, kad reikėtų išskirti standartinį reisą (jau kai pratęs, jei pratęs):

      50-asis maršrutas .Santariškės- Saulėtekis.
      Kas dvi valandas pakeistas reisas- Bajorai-Antakalnis.

      Mettal, minėjai, kad prie Chemijos instituto keleivių, srautas yra didesnis nei Bajoruose. Visiškai, sutinku, bet problemos nematau, nes nuo "Bajorų kalvų" netoli praeiti iki Akademijos stotelės, kur jau, be 50-ojo, kursuoja dar 4 autobusai daugeliu krypčių.
      Be to, yra ir alternatyvus variantas, vietoj 50-ojo padaryti 26A, 34-ojo arba 48-ojo maršrutų užvažiavimus prie Chemijos instituto kai kuriais laikais...
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Sumontuoti visuose, bet vietoje buvusių kitų elektromechaninių. Išimtis - komposteriai, esntys Soliarių ir Volvo 7700 gale - ten dar palikti (che che - vienoje transporto priemonėje taloną galima išmušti 2 būdais). Mūsiškiai e-bilieto komposteriai yra "touchscreen". Rytoj įdėsiu nuotraukų. Visuose autobusuose/troleibusuose jų yra po 3, nesvarbu koks ilgis (nors šiaip "garmoškėse" turėtų būti 4). Pvz. dujiniuose (gal ne visuose - neatkreipiau dėmesio - jie man pasitaiko retai, kaip ir VanHool A300 (kol važinėjo)) yra tik 2 "krokodilai". Kaunas šiuo atveju labiau pažengęs, nes nereikia įlipus ieškoti komposterių - jie visada šalia ir jų užtektinai yra.
        Tada būsiu sumelaves, kad naujieji yra visur. Tiesiog kiek tenka važiuot, tai dažniausiai Volvo, MB arba troleibusais Škoda

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Ką gi, grįžtant prie 50-ojo maršruto

          amiko, aplamai man tavo projektas patiko, bet nesuprantu, kam trumpinti kai kuriuos reisus tik iki Chemijos instituto, ar įmanoma kažką taip laimėti ?

          Savo pakeistąjį tvarkaraščio variantą išdėstysiu savaitgalio pabaigoje
          Vis dar laikausi nuomonės, kad reikėtų išskirti standartinį reisą (jau kai pratęs, jei pratęs):

          50-asis maršrutas .Santariškės- Saulėtekis.
          Kas dvi valandas pakeistas reisas- Bajorai-Antakalnis.

          Mettal, minėjai, kad prie Chemijos instituto keleivių, srautas yra didesnis nei Bajoruose. Visiškai, sutinku, bet problemos nematau, nes nuo "Bajorų kalvų" netoli praeiti iki Akademijos stotelės, kur jau, be 50-ojo, kursuoja dar 4 autobusai daugeliu krypčių.
          Be to, yra ir alternatyvus variantas, vietoj 50-ojo padaryti 26A, 34-ojo arba 48-ojo maršrutų užvažiavimus prie Chemijos instituto kai kuriais laikais...
          Nuo Bajorų iki Chemijos inst. st. yra apie 0,6 km. Nuo Antakalnio iki Saulėtekio - apie 1,8 km. Vieno reiso pratęsimas iki Saulėtekio (papildomi 1,8 km) reiškia papildomas išlaidas apie 10 Lt (skaičiuoju pagal pereitų metų Kauno VT įkainius, Vilniuje šįmet kaina turėtų būti panaši į pereitą Kauno kainą). Vieno reiso nepratęsimas iki Bajorų sutaupo apie 3,5 Lt.
          Kadangi pageidavai, kad dalis reisų būtų pratęsta iki Saulėtekio, nuspręsta pratęsti tik tuos reisus, kurie, tikėtina, nebus tušti. Mettal minėjo, kad į sodus (Bajorai) galima netęsti visų reisų, nes ten žmonių daug nevažiuoja. Dėl laiko ir pinigų taupymo nusprendžiau trumpinti dalį reisų iki Chemijos inst. Reisui, kuris nevažiuoja iki Bajorų, sutaupoma 4 min., piko metu tai yra daug, nes šį laiką galima skirti vairuotojui pailsėt kaip papildomą laiką. Pratęsus dalį reisų iki Bajorų (pratęsus jau suplanuotus reisus iki Chemijos st.), reikėtų trumpinti to vieno reiso vairuotojo poilsio laiką Antakalnyje arba Saulėtekyje.
          Be to:
          Darbo dienomis
          Iki Saulėtekio suplanavau 18 reisų. Iki Chemijos st. sutrumpinau 8 reisus (būtų galima pratęsti vieną 16 val. reisą iki Bajorų).
          18(r)x1,8(km)x2(kartai)x~5,5Lt=356,4 Lt - tai yra dienos išlaidos patiriamos dėl pratęstų reisų iki Saulėtekio. Per mėnesį tai yra 7128 Lt papildomų išlaidų.
          Chemijos inst.
          8(r)x0,6(km)x2x~5,5=52,8 - sutaupoma per dieną dėl sutrumpintų reisų iki Chemijos. Per mėn. 1056 Lt.
          Skaičiai tokie: išlaidos 7128, sutaupoma 1056. Tai jei pratęstume visus reisus iki Bajorų, kentėtų intervalai ir pajamos. Akcentuoju, kad tai yra tik darbo dienų skaičiai, savaitgalių neskaičiuoju, nes tai ne esmė - svarbu pamatyt vaizdą, tikslesnius skaičius gali pasiskaičiuot pats. Tikslių skaičių mes nežinome, nes nežinau, kokie šiemet Kauno įkainiai, juolabiau sunku sakyti, kokie jie Vilniuje, bet paklaida tikrai ne didesnė kaip ketvirtadalis sumos.

          Dėl tų kitų variantų, tai jei taip kardinaliai keičiami trasų pavadinimai, reikėtų išskirti ir maršrutus į 50 ir 50A. Šiaip, mintis gali ir gera, nes nuo Santariškių žmonėms pagerėtų susisiekimas link Antakalnio. Bet čia jau būtų sunkiau derinti tvarkaraštį, nes kaip suprantu, dalis autobusų būtų mėtomi tai iš vienos trasos, tai iš kitos - mainytųsi tarpusavy, o jei ne, tada tvarkaraštį būtų galima sudaryt nesunkiai, bet tada reikėtų derinti abu tvarkaraščius ir kentėtų intervalas, blogėtų susisiekimas atkarpose, kur eina tik vienas maršrutas iš šių dviejų. Be to, maršrutas Bajorai - Antakalnis turėtų važiuoti kas 1,5 val., nes neužvažiuotų į Santariškes (taip supratau), tad reisas nesurinktų pakankamai žmonių. Padėtis būtų geresnę, jei į Saulėtekį užsuktų tiek Santariškių, tiek Bajorų autobusai.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Beje, jei norima taupyti, turiu dar vieną idėją


            Darbo dienomis


            50-asis maršrutas- TIK Santariškės- Saulėtekis

            "Pavogus" vieną autobusą iš dabartinio 50-ojo maršruto autobusų skaičiaus, (dabar jų 4, kaip minėjo Mettal, kiti trys važinės maršrutu Santariškės- Saulėtekis), sukuriamas naujas 50A maršrutas, kursuojantis į Bajorus. Bet nemanau, kad daug žmonių važiuoja būtent iš Bajorų į Antakalnį, taigi 50A važiuotų sutrumpintu maršrutu. pavyzdžiui, Bajorai- Žalgirio g. (nuo {Žalgirio gatvės žiedo iki Antakalnio 4 km). Taigi 50A kursuotų kas 2-3 valandas

            Taigi kursuoja du maršrutai:
            50 Santariškės-Saulėtekis ir 50A Bajorai- Žalgirio g.


            Šeštadienis ir sekmadienis


            50A nekursuoja, 50 važiuoja dabartiniu maršrutu (Bajorai-Antakalnis)


            Tiesa tokiu atveju itin suprastės susisiekimas su Chemijos institutu, kuriam reika daugiau transporto. Bet juk iš ten iki Akademijos stotelės tikrai netoli paėjėti.!
            Be to, nepanir6kime, kad galima padaryti 26A, 34-o ar 48-o užvažiavimus prie Chemijos instituto...
            O 26A maršrutą galima apskritai pakeisti- važiuotų ne į Santariškes, o būtent į Chemijos inst.. (Žaliasis tiltas- Baltupiai- Chemijos inst.).
            Santariškėms jis nereikalimgas, nes jį pakeis irgi į Baltupius įvažiuosiantis 50...
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.10.28, 17:13.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Grizes namo panagrinesiu, bet yra istatymas, numatantis, kad retai apgyvendintose miesto vietovese viesasis transportas (nesvarbu, ar tai marsrutinis taksi, ar autobusas) turi kursuot ar kas 1 val., nepamenu, reiketu uzmest aki. Beje, ten pamineta, kad iki mokymosi istaigu turi kursuoti dazniau. Man patinka tavo mintis 50 leisti marsrutu Santariskes-Sauletekis, o 26A nukreipti iki Chemijos inst. (dalis reisu butu iki Bajoru). Savaitgaliais nereiketu makaluot marsrutu. 50 galetu nekursuot arba kursuotu Antakalnis-Santariskes ir butu pritaikytas Santariskiu darbuotoju daugumai. Pakaktu 1 ar 2 autobusu.
              Palauksim ir Mettal nuomones.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Grizes namo panagrinesiu, bet yra istatymas, numatantis, kad retai apgyvendintose miesto vietovese viesasis transportas (nesvarbu, ar tai marsrutinis taksi, ar autobusas) turi kursuot ar kas 1 val., nepamenu, reiketu uzmest aki. Beje, ten pamineta, kad iki mokymosi istaigu turi kursuoti dazniau. Man patinka tavo mintis 50 leisti marsrutu Santariskes-Sauletekis, o 26A nukreipti iki Chemijos inst. (dalis reisu butu iki Bajoru). Savaitgaliais nereiketu makaluot marsrutu. 50 galetu nekursuot arba kursuotu Antakalnis-Santariskes ir butu pritaikytas Santariskiu darbuotoju daugumai. Pakaktu 1 ar 2 autobusu.
                Palauksim ir Mettal nuomones.
                Taigi manai, kad 26A važinėjant į Chemijos institutą, 50A (Bajorai-Žalgirio g.) apskritai nereikalingas ?

                Beje, pakeičiant 26A ttrąsą (nukreipipiant į Chemijos institutą) dar pataupoma! Nes trąsa sutrumpėja 1,3 km
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2009.10.28, 17:44.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Taigi manai, kad 26A važinėjant į Chemijos institutą, 50A (Bajorai-Žalgirio g.) apskritai nereikalingas ?

                  Beje, pakeičiant 26A TRASA (nukreipipiant į Chemijos institutą) dar pataupoma! Nes trasa sutrumpėja 1,3 km
                  Tai žinoma, o kam leisti du autobusų maršrutus į užkampį? Galima, bet tada reikėtų labai derinti tų abiejų maršrutų tvarkaraščius, kad nebūtų tuščių važinėjimų.
                  Be to, labai dažnai nutinka, kad prasideda pageidavimų koncertas - vienas prašys padažninti 50A, kitas - 26A. Paskui reikės manevruot tarp sodininkų pageidavimų taip, lyg tais reisais važiuotų perpildyti autobusai
                  Trumpai tariant - mažoms gyvenvietėms ir vietoms, kur mažas keleivių srautas, niekada nereikia leisti dviejų ar daugiau maršrutų, nes prasidės pageidavimai. Geriau mažiau maršrutų, bet dažnesni, negu daug ir po to visiems lankstytis.
                  Kad sutrumpėja, tai matau ir taip žemėlapyje
                  p.s., išmok rašyti žodį "trasa"
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.28, 19:29.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Tada būsiu sumelaves, kad naujieji yra visur. Tiesiog kiek tenka važiuot, tai dažniausiai Volvo, MB arba troleibusais Škoda
                    Tai viskas teisingai - nieko tu ten nemelavai. Naujieji komposteriai - tai e-bilieto, o senieji, tai elektromechaniniai ir "krokodilai".

                    Man visai patiko idėja su 50-o perskyrimu. Iš tikrųjų nuo Chemijos instituto galima prasieiti iki Akademijos st. Tik aš siūlyčiau tokį variantą:
                    1) Trumpinti 50 maršrutą iki Santariškių ir palikti tik 3 autobusus (jei sukūrus tvarkaraštį išaiškėtų, kad jų per mažai, kad būtų daugmaž išlaikytas dabartinis intervalas, palikti visus 4).
                    2) Keisti 26A maršruto trasą į "Žaliasis tiltas - Bajorai - Santariškės (Vaikų ligoninė)". Visiškai naikinti važiavimus į Santariškes nemanau, kad būtų naudinga, todėl siūlau tik trumpinimą. Iki Santariškių žiedo pilnai pakanka tik vieno 26, o 26A, 75, mikroautobusai ir 05 komercinis - gryniausi nuostoliai. Šitaip būtų išspręsta "Bajorų kalvų" gyventojų susisiekimo su centru problema. Taip pat, intervalas kentėtų labai nedaug, nes 26A maršruto grafikas, kaip ir 50-o yra per daug ištęstas, o nepatogumų dėl užvažiavimų į Bajorus žmonės nepatirs, nes visose maršruto atkarpose yra panašiai ar dažniau kursuojantys alternatyvūs-dubliuojantys maršrutai nr. 26, 50 ir 48.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Laukiam iš Vilnietizz ir Mettal 50-ojo autobuso tvarkaraščio
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Mano 50-ojo maršruto tvarkaraščio variantas
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Dėkui už tvakaraštį. Šiaip viskas neblogai, tik praleidai įrašyt pirmąją Bajorų reisą į Chemijos inst. (~ 5:47 val.). Tavo tvarkaraštyje iki Bajorų d.d. važiuoja 19 kartų, savaitgaliais - 16 kartų (sakyčiau, per mažas skirtumas, nes darbo dienomis visada srautas gerokai didesnis). Iki Saulėtekio - 19 kartų. Mano variante iki Bajorų važiuoja 21 kartą, savaitgaliais 14 kartų. Iki Saulėtekio - 14 reisų. Manau tau pavyko sukurti tvarkaraštį su daug šalutinių reisų (Bajorai; Saulėtekis) per daug nenukrypstant nuo intervalo. Elgeisi drastiškiau - planavai daugiau šalutinių reisų, bet kentėjo intervalas, bet tai vadinu kaip pliusą ir aš šiuo atveju elgiausi labiau mąstydamas apie kilometražą, todėl gana taupiai planavau šalutines trasas, ypač į Saulėtekį (ilgesnė atkarpa). Šiaip man patiko, bet nepatikėčiau, jei pasakytum, kad pietūs visiems grafikams skirti laikantis įstatymo Kadangi man sudarant mažiau šalutinių reisų, vos ne vos pavyko įsiterpti į tas ribas, o tu tų reisų planavai daugiau, o intervalas nelabai jau taip žymiai ir nukentėjo.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Iš tiesų, aš net nežiūrėjau ar pagal įstatymą, ar ne išeina pietūs. Ryte tai tikrai yra vienas panašus nukrypimas, nes negerai būtų siųsti pietauti per patį piką arba daryti pietus kur nors Bajoruose. Poilsio dienomis palikau tik 2 autobusus, nes 3-as visiškai čia nereikalingas. Dienos metu, kai didžiausias keleivių srautas, autobusai vis tiek važiuoja kas valandą.
                            P.S. pietus skyriau po 2-3 ratų ryte ir apie 17-18 val. po vakarinio piko (taip pat po 2-3 ratų. Ryškiausias pavyzdys - poilsio dienomis ryte (3 žemagrindžio ratai).
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Jau galėčiau įkelt savo tvarkaraštį, bet, nežinau kur tokios lentelės daromos kaip pas tave Mettal ... Gėda, atsiprašau

                              Exelyje ?
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Jau galėčiau įkelt savo tvarkaraštį, bet, nežinau kur tokios lentelės daromos kaip pas tave Mettal ... Gėda, atsiprašau

                                Exelyje ?
                                Kaip kam patogiau. Mettal kuria su Excel, o aš - Word programa.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Įdėsiu 50-o maršruto variantą Excel byloje - galėsit, kas norit, siųstis ir redaguoti, kaip kam patinka. Pats tvarkaraštis čia buvo pateiktas kaip spaudinio peržiūra.
                                  (Įdėjau į .zip, nes .xls nepriima)
                                  Attached Files
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Didžiausias autobusų skaičius maršrute buvo 5 apie 2006 metus. Reikia paminėti, kad 3 iš jų dirbo tik piko metu. Kai prasidėjo bardakas su 76-u maršrutu ir 36-as nesusitvarkė su esamu srautu, vieną pikinį autobusą nuėmė nuo jo ir pervedė į 36-ą dirbti 2 pamainų grafiku. Visai neseniai nuėmė dar vieną pikinį grafiką. 28-as į Ožkinius kursavo iki 2000-2001 m. Tada buvo sujungtas su 35. 2002 buvo paleisti autobusų maršrutai į Grigiškes, 24A ir 29. Vėliau 24A pernumeruotas į 28.
                                    Kaip sekasi su 50?
                                    Aš siūlau po 50 auto padaryti pertrauka ir po pertraukos pabandyti sudaryti 35 arba 36 arba 76 autobuso grafika iki Naujanerių ir Birelių (Pagubės). Užduoties terminas pratęsiamas iki 2010-03-31 dienos, dėl techninių kliūčių negaliu įeiti į internetą, nes niekaip jo neįveda. Aš esu sukūręs 76 grafiką iki Justiniškių dabar tobulinu 36 grafiką, po to imsiuosi 35 tobulinti.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Mano ir Amiko 50-o grafikai jau yra paskelbti keletą pranešimų prieš tavąjį.
                                      Techniškai, finansiškai ir logiškai, iki Pagubės gali važiuoti tik 36 ir 76. 35 - tikrai ne. Grūšiakalnio gatvė yra per siaura autobusų eismui, o iki Pagubės pakanka vieno 36-o. Visa problema su 36 yra tai, kad į Pagubę važiuoja 3 pastovūs grafikai, dėl kurių likę trys reguliariai persipina su jais ir turi stovėti galinėse stotelėse po 20-30 min. kai tuo tarpu Pagubės autobusai visur turi minimumą - 5 min. Paskui taip ir gaunasi, kad važiuoja tai po 40 min. tai po 5. Problemą išspręstų tokio grafiko įvedimas, kai į Pagubę stabiliu intervalu važiuotų pakaitomis kone visi 6 grafikai. Į Birelius kaip važiavo vos vienas kitas žmogus, taip ir važiuoja. Vakar ir užvakar 76-ame apie 16 val. į Birelius (po Naujanerių žiedo) važiavo ne daugiau 10 žmonių. Be to, vakar tiesiog pritrenkė viena moteriškė, kuriai tik atvažiavus į Pagubės žiedą (o buvo jau tamsu) nušvito protas ir ji suprato, kad čia 36, o ne 76 . Neįsivaizduoju, kaip galima taip tamsoje nematyti ryškios Volvo švieslentės...
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Visa problema su 36 yra tai, kad į Pagubę važiuoja 3 pastovūs grafikai, dėl kurių likę trys reguliariai persipina su jais ir turi stovėti galinėse stotelėse po 20-30 min. kai tuo tarpu Pagubės autobusai visur turi minimumą - 5 min. Paskui taip ir gaunasi, kad važiuoja tai po 40 min. tai po 5. Problemą išspręstų tokio grafiko įvedimas, kai į Pagubę stabiliu intervalu važiuotų pakaitomis kone visi 6 grafikai. Į Birelius kaip važiavo vos vienas kitas žmogus, taip ir važiuoja. Vakar ir užvakar 76-ame apie 16 val. į Birelius (po Naujanerių žiedo) važiavo ne daugiau 10 žmonių. Be to, vakar tiesiog pritrenkė viena moteriškė, kuriai tik atvažiavus į Pagubės žiedą (o buvo jau tamsu) nušvito protas ir ji suprato, kad čia 36, o ne 76 . Neįsivaizduoju, kaip galima taip tamsoje nematyti ryškios Volvo švieslentės...
                                        Kvailystė... O kas draudžia 36-ojo reisus iki Pagubės leisti ne tuos pačius 3 grafikus? Taip būtų lengviau sukurti tvarkaraštį. Labai keista, kad dabar tai nėra. Čia kažkoks dirbtinis bandymas vairuotojams išlyginti darbo valandas? Juk tai neturi prasmės, vis tiek vairuotojų atlyginimas kintamas ir jiems valandos maždaug išlyginamos dirbant skirtingais grafikais ir maršrutais.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Kvailystė... O kas draudžia 36-ojo reisus iki Pagubės leisti ne tuos pačius 3 grafikus? Taip būtų lengviau sukurti tvarkaraštį. Labai keista, kad dabar tai nėra. Čia kažkoks dirbtinis bandymas vairuotojams išlyginti darbo valandas? Juk tai neturi prasmės, vis tiek vairuotojų atlyginimas kintamas ir jiems valandos maždaug išlyginamos dirbant skirtingais grafikais ir maršrutais.
                                          Va ir aš nesuprantu, kodėl taip yra daroma. Beveik visą laiką popiet 5-u grafiku (į Pagubę) važiuojantis autobusas yra praleidžiamas kitų grafikų Naujaneriuose - atvažiuoji iš Pagubės, o ten jau stovi dar vienas 36-as. Negalvoja pas mus, negalvoja...
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X