Vilniaus galinėse maršrutuose autobusai stovi nuo 5 iki 20 min. Pietų pertrauka būna ir gali būti 30-45 min. Dažniausiai esu su tokiais autobusų stovėjimais patyręs. Pažįstamų vairuotojų neturiu. O 50 galima padaryti ir dažniau, bet šiuo metu jis visada 5-10 min., pravažiuoja anksčiau nei pagal grafiką visada pavėluoju.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimąAr amiko tinklalapis jau sukūrtas? Jei sukūrtas, tai koks jo adresas internete.
Comment
-
Dėl 50-u maršruto.
Jo dabartinis grafikas yra didžiulė tragedija, nes jam skiriama per daug laiko nuvažiuoti visą maršrutą. Centras85 sako teisingai, kad autobusas praktiškai visada, net ir poilsio dienomis skuba ir važiuoja už leistinos paklaidos ribos. Bajoruose stovėti duodamos 5 min., retai - daugiau, kad būtų išlygintas grafikas. Dažnesnio kursavimo jam nereikia, nes žmonių visada būna nedaug. Pvz. sekmadienį reisu 10:43 iš Antakalnio (prieš tai buvo 9:56), pirmoji keleivė įlipo Antakalnio stotelėje. Daugiau keleivių įlipo Klinikose. Iki Bajorų važiavo 2 žmonės, iš jų vienas moteris važiavo iš Santariškių link Antakalnio. Pastaroji buvo vienintelė keleivė, važiavusi iš Bajorų. Jei niekas neprieštaraus, šiek tiek pakeisiu užduoties sąlygas.
1. Važavimo laikas visą dieną yra vienodas, todėl sudarinėti grafiką bus lengviau.
2. Važiavimo laikas:
Antakalnis -> Bajorai 42 min.
Bajorai -> Antakalnis 37 min.
3. Sudarinėti ir poilsio dienų tvarkaraštį be reisų į Saulėtekį ir be pietų, kurie visiems 3 grafikams ryte trunka ne mažiau 1 val. 30 min. Vasarą tai dar pakenčiama, bet žiemą, kai negalima stovėti su įjungtu varikliu, vairuotojai ima šalti...
Dėl 36-o maršruto.
Be tų valandinių pertraukų apsieiti neįmanoma, nes autobusai darbą pradeda vienas po kito ir todėl pietauti turi maždaug vienodu metu. Visą situaciją labiau apsunkina 1 autobusas, važinėjantis iki Pagubės, nes kiti 2 priversti stovėti ilgiau nei įprasta, kad nebūtų smarkių intervalo iškraipymų.
Dėl 76-o maršruto.
Maršruto pratęsimas link Pašilaičių-Fabijoniškių-Justiniškių būtų naudingas, bet ne taip toli. Pilnai užtektų pavežėjimo iki troleibusų - Pašilaičių žiedo. Tačiau yra pamirštama, kad yra 55-as maršrutas, kuris veža kaip tik į tą pusę. Dabartinėmis taupymo sąlygomis pakaktų tik 76-o grafiko derinimo prie 55-o. Taip pat, būtų labai ekonomiškai nenaudinga leisti 2 autobusus kas valandą į Birelius. Ten ir taip važiuoja labai nedaug žmonių.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą3. Sudarinėti ir poilsio dienų tvarkaraštį be reisų į Saulėtekį ir be pietų, kurie visiems 3 grafikams ryte trunka ne mažiau 1 val. 30 min. Vasarą tai dar pakenčiama, bet žiemą, kai negalima stovėti su įjungtu varikliu, vairuotojai ima šalti...Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaip pat, būtų labai ekonomiškai nenaudinga leisti 2 autobusus kas valandą į Birelius. Ten ir taip važiuoja labai nedaug žmonių.
Lauksiu žinių ir padiskutavimo, nes dabar tvarkaraščio nekursiu, kol nenuspręsime, iki kur 76-ąjį pratęsti ir ar naudoti kartais 36-ajame.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.20, 16:49.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKaip man tada sudaryti tvarkaraštį be pietų, jei pagal įstatymą turiu daryti pietų pertrauką bent 30 min. po 4 val. arba 45 min. pietūs po 4,5 val. vairavimo?
76-o su 36-u jungti tikrai nematau prasmės, nes kentėtų ir keleiviai (per daug painus maršrutų tinklas), ir vairuotojai (maršruto keitimas). Piko metu dažninti kursavimo irgi nereikia, nes jis nieko kito, kaip tik mažesnis intervalas neduos. Visa šio 76-o pratęsimo iki Ateities g. esmė yra tame, kad vienu šūviu nušaunami 4 zuikiai: sumažėja (bent jau nežymiai) 36-o apkrova, Birelių gyventojams reikia daryti 1 persėdimu mažiau, padidėja keleivių srautas ir autobusas nebėra toks tuščias, kaip buvo iki tol (3-10 žmonių per ratą (ne reisą) mokslo metais, vasarą - daugiau) - nereikia varinėti autobuso dėl kelių žmonių, vairuotojai ne taip pavargsta (lėkti 7 min. šviesos greičiu ir greičiu ir stovėti 15 min. vargina labiau nei lėkimas ~55 min. 30-u maršrutu ir išvykimas iš galinės stotelės nesiilsėjus ir jau vėluojant 5 min. ).
Comment
-
36 darbo dienom iki Pagubės Piko valandom yra 3 autobusai, ne piko valandom 2 autobusai. Taip pat yra ir iki St. Naujaneriai piko valandom 3 autobusai ne piko 2 valandom. Taip ir gaunasi piko valandom 6 autobusai, ne piko valandom 4 autobusai. 76 galinė stotelė gali būti Kaimelio žiedas (prie PC "MANDARINAS) arba St. Pašilaičių žiedas nebūtinai St. Žiedas (Justiniškėse Taikos g.) piko valandom maždaug iki 9 val., ryto, ir vakare iki 18:30 tegul kursuoja kas 30 min., dienos kas 45 - 55 min., likusiu laiku kas 57 min.
36 galima neliesti, tegul būna, kaip yra.
50 per tą patį laiką, kuris dabar yra duotas iki Antakalnio nuvažiuoti tai galėtų ir iki Saulėtekio nuvažiuoti.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Kad kursuotų kas 30 min., reikės 3 autobusų, kad kas 45 - 2. Kas 57 - reikės didinti tų 2 autobusų atstovas. Čia jau išeina per didelė prabanga, kurios nebuvo net ir senojo 76-o laikais, nes 36-u buvo mažiau autobusų. Nepriimk šito asmeniškai, bet man atrodo, kad keisti šį maršrutą šiame jo gale nėra naudinga ekonomiškai. Iš pradžių reikia naikinti 36-o važiavimus į Pagubę, o tada daryti 76-am užvažiavimus. Vėliau galima perspektyva - pratęsimas iki Pašilaičių.
Teisingai, dar yra ir 75-as! Visai jį pamiršau. Na va tau ir gaunasi puikus susisiekimas. Tai, kad jis nevažiuoja Taikos g. - bala nematė. Ten galima ir pėsčiomis nueti, antraip niekas nevažinėtų 7 troleibusu ir visi grūstųsi į 43 autobusą. Visomis dienomis 75 nėra toks perpildytas ar pilnas, kad jam į pagalbą reikėtų siųsti dar ir 76. Tai būtų tikrai neekonomiška. P.S. Kaimelio žiedas čia visiškai ne į temą. Jeigu ir pratęsti toliau, tai reikia iki troleibusų, o ne iki čia, nes iš čia niekur nepersėsi (persėsti į tuos pačius autobusus galima ir Ateities st.).
Įdomumo dėlei galima būtų sukurti tokį fantastinio maršruto grafiką, bet tam man reikia žinoti, kokiomis gatvėmis jis važiuos - tu juk to nepateikei, o be trasos aš negaliu nustatyti važiavimo laiko.Paskutinis taisė Mettal; 2009.10.20, 22:42.
Comment
-
Na taip, iki šiol taip ir nesutarėme iki galo Atrodo, kad užduoties teikėjas labai jau įsijautė ir įsisvajojo - visai pamiršo, kad mes čia ne žaidžiam, bet praktikuojamės pagal realius faktorius: esami maršrutai, realus laikas, esami įstatymai ir kiti teisės reglamentai, pagrindiniai ir realūs tvarkaraščio sudarymo principai, ekonomika, logika, transporto sistemos vieningumas.
Taigi 76-ame bus tik viena transporto priemonė, maršrutas netęsiamas, nes to visai nereikia. Maršruto pavadinimas Bireliai - Ateities. Maršruto tvarkaraštis turėtų būti derinamas su 48 arba 55 maršrutais nuo Ateities link Justiniškių pirmoj dienos pusėj ir nuo Justiniškių link Ateities antroj dienos pusėj. Tęsti 76-ojo visai nereikia, nes nuo Ateities Justiniškių pusėn įvairiais keliais važiuoja: 33, 48, 55, 75. Maršrutai kursuoja nors ir nelabai dažnai, bet visi 4 veža į tą pusę. Derinti geriausia su 55, nes jis kursuoja dažnai ir greičiausiai priveža prie troleibusų - prioritetu svarbesnė transporto priemonė mieste, nes aprėpia didelę miesto dalį ir kursuoja dažnai. Lietuvoje autobusai turi dvejopą funkciją: priveža iki troleibusų nuo miesto pakraščių arba dengia rajonus, kur nėra troleibusų linijų. Būtent 76-ojo keleiviai ir naudotųsi 55-uoju kaip kelionės pratęsimui, todėl būtų puiku, jei po 76-ojo atvykimo į Ateities st., keleiviams 55-ojo reikėtų laukti nuo 5 iki 10 min. Nuo 5 min., reiškia nuo 3 min., nes vairuotojai gali atskubėti leistinos paklaidos ribose. Taigi derinimą galime pridėti prie užduoties punktų. Nusprendėme ir tai, kad 76-ojo integruoti į 36-ą neverta ir neapsimoka. Taigi galėsime jau kurti tvarkaraštį dar šį bei tą pasitikslinę, jei bus klausimųPaskutinis taisė Ametistas; 2009.10.21, 18:18.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Beje 55 visada pravažiuoja 5-7 min., anksčiau nei pagal grafiką. O 75 taip pat pravažiuoja 5 min., anksčiau nei pagal grafiką iš Santariškių, Pilaitės ir Lazdynų. 33 važiuoja tik iki Pašilaičių žiedo. 76 nesiderina su 75. O su 55 derinasi labai mažai autobusų ir tai nepalankiu metu.
76 maršrutas būtų toks: BIRELIAI - SAKALIŠKĖS - NAUJANERIAI - BALSIAI - VERKIŲ RIEŠĖ - ATEITIES G. - PAŠILAIČIAI
Važiuotų šiomis gatvėmis: Birelių., Sakališkių g., Krakiškių g., Žaliųjų ežerų g., Jeruzalės g., Ateities g., L. Giros g., P. Žadeikos g., Ateities g., (buv. Kaimelio g.), Laisvės pr.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
As taves nesuprantu, savo komentaruose rasai ta pati per ta pati, rasai, kad 76-as nesiderina, rasai cia 76-o tvarkarasti, kam to reikia? Jei kuriam nauja tvarkarasti 76-am, tai jis bus priderintas prie mano minetu marsrutu. Mettal jau paaiskino, kodel neverta testi iki Kaimelio - ten nera troleibusu, nera papildomu jungiamuju trasu, pakaktu 76-aji derinti prie kitu marsrutu. Matau esi uzsispyres kaip vaikas ir visai nemastai logiskai - noriu taip ir viskas. Alternatyva - 76-as iki Kaimelio vaziuotu tik keliais prailgintais reisais piko metu ir pamoku metu, tik darbo dienomis. Is esmes, tai tesimas iki Kaimelio neduoda naudos, nes niekur nenuveza, jau daug tikslingiau tuos kelis reisus leisti iki Pasilaiciu ziedo, tai bent logika butu ir jungiamoji prasme. Palauksim, ka parasys Mettal. Suprask - 1 papildomas km trasoje, tai apie 5-6 Lt papildomu islaidu per reisa. Todel pries tesiant marsruta, reikia gerai apgalvot, ar tai nebus nuostolinga.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Geriausiai tinka tavo pasiūlytas variantas, jei tęsti tai tik iki Troleibusų. Arba derinti prie tavo minėtų esamų autobusų.Paskutinis taisė Naujaneriai; 2009.10.21, 17:55.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Pratęsiant maršrutą iki Kaimelio žiedo - nieko negausi. Tokiu atveju reikia iki Pašilaičių žiedo. Kai trinsi esamą tvarkaraštį, ištrink ir važiavimo laikus - juos ir taip galima pasižiūrėti tvarkaraštyje. Dėl paskutinio reiso į Birelius pasakysiu, kad čia irgi keisti kažką nėra būtinybės. Jeigu buvo panaikintas šio maršruto kursavimas po 21 val., tai reiškia, kad ten žmonių praktiškai nebuvo. Sekmadienį pasiklausiu vairuotojos, kiek ten važiuodavo žmonių paskutiniais reisais. Paskutinis išvykimas į Birelius 22 val., o iš Birelių - 21 val. - man nesiderina su jokia logika. Tada autobusas ~23 val. atvykęs į Birelius ten turi nakvoti arba teleportuotis į parką, nes juk reisų po 21 val. neturi būti. Siūlau padaryti paskutinį reisą apie 21:10-21:30. Dėl pratęsimo iki Pašilaičių žiedo tikslingumo: kadangi dabar intervalas yra 85-90 min., o iki Pašilaičių tinkamiausia būtų pratęsti reisus piko metu, tai išeitų iki 6 reisų per dieną. Nedaug žmonių jo tada lauktų. Tada, siekiant padidinti maršruto populiarumą, jį galima pratęsti visais reisais iki Pašilaičių. Tada atsirastų galimybė žymiai pavėlinti paskutinį reisą.
P.S. Amiko, ištaisyk maršruto pavadinime žodį Visoriai į Bireliai .
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPaskutinis išvykimas į Birelius 22 val., o iš Birelių - 21 val. - man nesiderina su jokia logika. Tada autobusas ~23 val. atvykęs į Birelius ten turi nakvoti arba teleportuotis į parką, nes juk reisų po 21 val. neturi būti.
76-ojo pratęsimas iki Pašilaičių iš esmės nepaskatins maršrutu naudotis daugiau keleivių, o tik pagerins susisiekimą jau esamiems keleiviams, tai kam tada pataikauti tiems keliolikai keleivių, jei maršrutas ir taip, numanau, yra nuostolingas? Vienintelis būdas, kad 76-as nebūtų nuostolingesnis nei dabar, tai maršrutą pratęsti, kad maršrutas turėtų loginę dviejų rajonų iš abiejų maršruto galų aptarnavimo prasmę. Bet pratęsimas turi būti kuo trumpesnis, nes vėlgi, 1 km - 5-6 Lt išlaidų. Ar pratęsus iki Pašilaičių, 76-uoju naudotųsi Pašilaičių gyventojai, kad nuvyktų iki Jeruzalės? Autobusu nuo Pašilaičių iki Ateities st. turėtų važiuoti per vieną reisą bent 8 nauji keleiviai, mokantys visa kaina. Ar realu? Todėl ir sakau, kad geriausia išnaudoti esamus maršrutus, o ne tęsti esamus į nežinia kur. Sutikčiau, jei dar būtų kažkokia perspektyva, bet manau dabar 76-ojo pratęsimas būtų gryniausias nuostolis.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.21, 18:27.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTokiu atveju tada galime sutarti, kad maršrutas bus nekeičiamas ir vienintelė naujo grafiko sąlyga - derinimas prie 55 maršruto.
Jei 55-ojo keletas reisų būtų pratęsta, tada pratęstasis reisas būtų Bireliai - Santariškės, toliau įprasta trasa. 75-as Bireliai - Santariškės, toliau įprasta trasa. Esami Birelių ir Naujanerių keleiviai nepatogumų patirtų, nes autobusas užsuktų į Santariškes ir ta ilgintų kelionės laiką iki Jeruzalės, tačiau: būtų tiesioginis reisas nuo Naujanerių į Santariškes, tiesioginis reisas į Justiniškes. Belieka tik nuspręsti: 1. Palikti 76-ąjį kaip yra. 2. Naikinti 76-ąjį ir tęsti dalį 55-ojo reisų. 3. Naikinti 76-ąjį ir tęsti dalį 75-ojo reisų. Būtų dar idealiau, jei išaiškėtų, kad dabar 55-asis kursuoja per dažnai ir nereikėtų papildomo autobuso, tęsiant reisus. Su 75-uoju taip nepavyktų, nes jis ir taip kursuoja retai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąYra dar vienas variantas - naikinti 76-ąjį maršrutą ir pratęsti kurio nors vieno maršruto kelis reisus iki Birelių. Pratęsti galima 55 arba 75-ą. Tam maršrutui reikėtų duoti viena transporto priemone daugiau, nei dabar skiriama. Butų pratęsiami ne visi, bet reguliariai kas kažkelintas reisas. Nuostolių būtų patiriama netgi mažiau, nei dabar patiria nuostolių esamas 76-as maršrutas, nes: sutrumpėtų pratęstojo maršruto reiso trasa (Bireliai - Santariškės), tikėtina, kad kažkiek padaugėtų keleivių.
Jei 55-ojo keletas reisų būtų pratęsta, tada pratęstasis reisas būtų Bireliai - Santariškės, toliau įprasta trasa. 75-as Bireliai - Santariškės, toliau įprasta trasa. Esami Birelių ir Naujanerių keleiviai nepatogumų patirtų, nes autobusas užsuktų į Santariškes ir ta ilgintų kelionės laiką iki Jeruzalės, tačiau: būtų tiesioginis reisas nuo Naujanerių į Santariškes, tiesioginis reisas į Justiniškes. Belieka tik nuspręsti: 1. Palikti 76-ąjį kaip yra. 2. Naikinti 76-ąjį ir tęsti dalį 55-ojo reisų. 3. Naikinti 76-ąjį ir tęsti dalį 75-ojo reisų. Būtų dar idealiau, jei išaiškėtų, kad dabar 55-asis kursuoja per dažnai ir nereikėtų papildomo autobuso, tęsiant reisus. Su 75-uoju taip nepavyktų, nes jis ir taip kursuoja retai.
O 75 darbo dienom yra 7 o poilsio dienom yra 2
76 Paliekam kaip yra.
Beje tvarkaraštis ištrintasGerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė centras85 Rodyti pranešimądarbo dienom 55 yra 8, o poilsio dienom yra 3.
O 75 darbo dienom yra 7 o poilsio dienom yra 2
76 Paliekam kaip yra.
Beje tvarkaraštis ištrintasPaskutinis taisė Ametistas; 2009.10.21, 21:37.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment