Gal tai ir neturi reikšmės (nebent +/- 1min), bet parodau tikslų įvažiavimą/išvažiavimą iš parko. Beržų gatve autobusai nevažiuoja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Reikšmės tai nekeičia. Rašydamas žinojau, kad tiksliai nesu tikras. Bet vis tiek dėkui. Ryte gatvės tuščios, tai net ir neįtakos to grafiko, kaip minėjai -/+ 1 min.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Amiko, aš kaip tik ir paklausiau tavęs, kurdamas grafikus. Sukusiu du ar kai kuriem tris reisus, tada imu kitą grafiką, po to seka trečias ir t.t.
Beje, čia toks pastebėjimas, kad visur tu pradėjai rašyti maršrutą - Molainiai. Nemaišyk, Molainiai ir Molainių g. nėra tas pats. Į Molainius važiuoja tik 4 autobusas, ir tai yra jau rajonas. Beje, mikrorajonas, kuriame yra Molainių gatvė - Kniaudiškiai.Paskutinis taisė arsiakas; 2009.04.29, 20:58.دائما الليتوانيه
Comment
-
Žinau, tą tik neseniai pastebėjau, o taisyti jau nebenorėjau Na, manau visi suprato Čia taip būna, kai esmė yra kiti dalykai ir neatkreipiamas dėmesys į, rodos, smulkmenąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Papildymas prie Amiko tvarkaraščių kūrimo pagrindų:
Grafikų tipai
2 pamainos. 1 mašinoje dirba 2 vairuotojai, pamaina keičiasi maždaug per vidurį tos mašinos darbo laiko (pvz. dirba nuo 5:00 iki 23:00, tai keičiasi ~14 val.). Ryte 1-os pamainos vairuotojui dažniausiai duodamos 30 min. pietums, kartais daugiau, bet taip būna retai. 2-os pamainos vairuotojui duodama irgi 30 min. pietautii, bet labai dažnai būna ir iki 1 val.
1 pamaina. Vienas ir tas pats vairuotojas išvažiuoja iš parko ir grįžta į jį. Tokiu grafiku vairuotojai atidirba maždaug 9-10 val. ir jis yra vienas ilgiausių. Paprastai tokie grafikai būna tarp 8 ir 18 val. Pietūs skiriami 30 min., bet norint tiek prailginti maršruto darbo laiką, tiek nenorint ardyti intervalų, toks grafikas "praleidžia" 1 ratą, t.y. pietauja ir 1 val. ir net daugiau.
Pertraukiamas. Vienas ir tas pats vairuotojas dirba ~6-9 val. ir ~15-18 val. Už tokį darbo režimą yra mokama daugiau.
Kitos pastabos:
Už prastovas, kurios atsitiko dėl gedimo, bent jau VA yra mokama (prastova linijoje).
Žinodami, kiek mašinų naudosime ir laiką, per kurį 1 mašina padaro ratą (A -> B -> A), galime rasti apytikslį intervalą. Pvz. 16 maršrutas nuvažiuoja ratą per 85 min. (75+(1+10 atstovos)), yra 6 autobusai, tai planinis intervalas - 85:6=14 min.
___________
Panevėžio žemėlapio fragmentas su 16 maršruto trasa. Galima rasti objektus iki kurių reikalingas šis maršrutas (mokyklos, ligoninės, "pilkoji" pramoninė zona)
___________
Mano grafiko lentelės pavyzdys:
Čia sudarytas 16 maršruto tvarkaraštis iš Molainių g. Kaip minėjau Amiko, šis mano būdas turi trūkumą - aš kuriu išvykimus tik iš vienos galinės stotelės, o paskui išskaičiuoju iš gauto grafiko išvykimus iš kito žiedo. Toks būdas geras tada, kai nėra naudojama daug autobusų ir nereikia dengti daug skylių pikiniais grafikais paliktų pietaujančių autobusų. Tada kartais jie užlipa vienas ant kito arba paliekami nelogiški intervalai. Bet toks būdas geras žiediniams maršrutams, tokiems kaip Vilniaus 11, 28, 29. Taip pat šis būdas yra labai greitas, juo galima lengviau stebėti intervalus, atrasti skyles grafike ir mažiau painiavos - dėmesį koncentruoju tik ties šia lentele, o ne kapstausi per 6 .
Dešinėje - išvykimai iš Pažagienių. Žiūrėsiu, kas gaunasi su grafiku iš Prekybos bazės ir jei reikės, perkursiu grafiką (vakare gavosi per dažnai ir yra 30 min. tarpas tarp 17 ir 18 val. - 17:46 18:16, prašyte prašosi reisas 18:01 ). Beje šį grafiką sukūriau per maždaug 40-60 min.
Paskutinis taisė Mettal; 2009.04.29, 23:24.
Comment
-
Iš tikrųjų. Tu tvarkaraštį sukuri dvigubai greičiau, bet minusas tas, kad užtrunkama dar tiek pat klaidų taisymui. Tuo tarpu aš kuriu lėtai ir nuosekliai. Tavo kūrimo principas toks, kad sukuri vienam galui ir tada kitame gale derini. Aš derinu per abu maršruto galus.
Beje, aš intervalo skaičiavimą negerai parašęs, tiesiog pamiršau į važiavimo laiką įtraukti poilsio laiką, todėl tavo paaiškinimas dėl intervalų skaičiavimo geresnis. Kaip juos skaičiuoti, žinau, tiesiog primiršau, nes paskutinį kartą tvarkaraščius kūriau vasarą, kai su Mettal kūrėme Vilniaus 36-ajam maršrutui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mettal, siūlau pakoreguoti užduoties sąlygas. Sudarinėdamas tvarkaraštį pastebėjau, kad 6 autobusų darbo dienomis yra per daug. Kartais galiu pasiekti ir 9 min. intervalus, todėl turiu dirbtinai didinti prastovos laiką vien tam, kad būtų intervalai apie 14 min. Todėl siūlau padaryti 1) 5 grafikus; 2) 5 ištisus grafikus ir 1 pikinį; 3) 4 ištisus grafikus ir 1 pikinį. Tie 6 grafikai man per daug. O poilsio dienoms 5 irgi manau per daug, pakaktų 3 ir vieno pikinio arba 4 ištisų autobusų grafikų. Ką manai? Beje, tavo sąlygose paminėta, kad autobusas prekybos bazėje stovėtų 0-2 min., o Molainių g. iki 12 min. Bet iš tikrųjų kartais man tenka daryti ilgesnes nei 12 min. prastovas. Ir dažnai prekybos bazėje prastova būna didesnė nei tavo parašyta užduoties sąlygose. Tvarkaraštį kuriu kartais neatsižvelgdamas į šias tavo pateiktas sąlygas, susijusias su prastovomis. Nes man yra autobusų perteklius, neturiu kur jų dėti
Tiesa, dabar 16-ame maršrute piko metu matau yra intervalai 11-14 min., o ne piko metu labiau 15-19 min. Aš intervalus šiek tiek padidinau ir piko metu jie 11-16 min., o ne piko 15-22 min.
Manau, kad tokių intervalų kokie padaryti tikrame tvarkaraštyje, nereikia, nes šiuo metu yra sumažėję keleivių, tad ir kuriu atsižvelgdamas irgi į tai.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.05.01, 03:07.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMettal, siūlau pakoreguoti užduoties sąlygas. Sudarinėdamas tvarkaraštį pastebėjau, kad 6 autobusų darbo dienomis yra per daug. Kartais galiu pasiekti ir 9 min. intervalus, todėl turiu dirbtinai didinti prastovos laiką vien tam, kad būtų intervalai apie 14 min. Todėl siūlau padaryti 1) 5 grafikus; 2) 5 ištisus grafikus ir 1 pikinį; 3) 4 ištisus grafikus ir 1 pikinį. Tie 6 grafikai man per daug. O poilsio dienoms 5 irgi manau per daug, pakaktų 3 ir vieno pikinio arba 4 ištisų autobusų grafikų. Ką manai? Beje, tavo sąlygose paminėta, kad autobusas prekybos bazėje stovėtų 0-2 min., o Molainių g. iki 12 min. Bet iš tikrųjų kartais man tenka daryti ilgesnes nei 12 min. prastovas. Ir dažnai prekybos bazėje prastova būna didesnė nei tavo parašyta užduoties sąlygose. Tvarkaraštį kuriu kartais neatsižvelgdamas į šias tavo pateiktas sąlygas, susijusias su prastovomis. Nes man yra autobusų perteklius, neturiu kur jų dėti
Tiesa, dabar 16-ame maršrute piko metu matau yra intervalai 11-14 min., o ne piko metu labiau 15-19 min. Aš intervalus šiek tiek padidinau ir piko metu jie 11-16 min., o ne piko 15-22 min.
Manau, kad tokių intervalų kokie padaryti tikrame tvarkaraštyje, nereikia, nes šiuo metu yra sumažėję keleivių, tad ir kuriu atsižvelgdamas irgi į tai.
Comment
-
Temoje "Kauno viešasis transportas" vilijampolietis ir disident uždavė įdomius klausimus, kurie mane privertė susimąstyti. Pagrindinė mintis: kodėl Kauno miesto ir Kauno rajono maršrutų tvarkaraščiai išmėtyti po skirtingus tinklapius. Priežastis paaiškinau minėtoje temoje. Bet priežasties paaiškinimas ir jos supratimas pačios problemos neišsprendžia. Šiuo metu tinklapis www.marsrutai.lt veikia bandomojoje versijoje ir jo idėja - į vieną tinklapį sujungti kuo daugiau miestų ir miestelių viešojo transporto tvarkaraščių. Idėja graži, bet eiga, mano nuomone, vyksta per lėtai. Kadangi problema yra šiandien ir ji buvo visada, manau reikia ko nors imtis, kad ji būtų kaip nors išspręsta. Kitaip tariant - jei valdžia nedirba dėl mūsų, tai patys savimi pasirūpinkime
Mano mintis - sukurti nedidelį tinklapį, kuriame būtų talpinami visų Kauno apskrities vežėjų tvarkaraščiai. Tai nebūtų konkurentas nei www.marsrutai.lt, nei kitiems panašaus pobūdžio tinklapiams. Kol minėtas tinklapis neaprėpia Kauno apskrities, bent kol kas būtų galima tai padaryti patiems. Tinklapyje galėtų būti autobusų, troleibusų, maršrutinių taksi miesto, priemiestinio ir galbūt tarpmiestinio tipo maršrutų tvarkaraščiai. Taip pat būtų galima talpinti informaciją apie pasikeitimus bet kuriame Kauno apskrities maršrute.
Kadangi idėja grynai visuomeniniu pagrindu (savanoriška neatlygintina veikla), todėl tinklapio adresas būtų www.xxx.xxx.Lt, o ne tiesiog www.xxx.lt, nes taip pigiau. Kviečiu visus entuziastingai nusiteikti ir prisidėti prie šios idėjos. Reikėtų rūpintis NUOLATINE tinklapio priežiūra, informacijos atnaujinimu ir talpinimu. Tereikėtų rasti kiek įmanoma daugiau informacijos šaltinių, kuriuose būtų talpinami tvarkaraščiai, stebėti jų pasikeitimus ir visą informaciją dėti į vieną vietą - mūsų planuojamą tinklapį. Manau mintis gera, bet iškart žinau, kad visiškai pasiekti tobulumo nepavyks, nes ne visi Kauno apskrities vežėjai talpina savo tvarkaraščius internete. Taigi veikla gali ir šiek tiek nuvilti.
Šią idėją galima ištobulinti ir praplėsti. Tinklapyje gali būti ne tik talpinami tvarkaraščiai, bet ir Kauno apskrities vežėjų transporto priemonių fotogalerija. Bet pagrindinis tikslas - pirmas paminėtas. Kas norėtų prisijungti ar šiaip išreikšti nuomonę apie tai, prašom rašykite šioje temoje. O kas esate nusprendę prisidėti, parašykite man asmeninę žinutęwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mintis graži ir teisinga.
Dėl informacijos šaltinių: jei neklystu tai grafikai ir maršrutai yra derinami su vietinėmis savivaldybėmis, todėl reiktų palaikyti kontaktus su atsakingais asmenimis. Nors, aišku ir internete turėtų būti skelbiama. tik neįsivaizduoju kaip operatyviai tai atliekama.
Čia gal netgi būtų pelninga jei puslapis išpopuliarėtų.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąMintis graži ir teisinga.
Dėl informacijos šaltinių: jei neklystu tai grafikai ir maršrutai yra derinami su vietinėmis savivaldybėmis, todėl reiktų palaikyti kontaktus su atsakingais asmenimis. Nors, aišku ir internete turėtų būti skelbiama. tik neįsivaizduoju kaip operatyviai tai atliekama.
Čia gal netgi būtų pelninga jei puslapis išpopuliarėtų.
Šiuo metu jau radau Jonavos, Kauno ir Kėdainių miesto maršrutų informaciją. Ir Jonavos, Kauno, Kaišiadorių, Kėdainių, Raseinių priemiestinių maršrutų informaciją. Labai reikėtų, jei kas nors padėtų surasti Kaišiadorių, Raseinių ir Prienų miesto bei priemiesčio maršrutų informaciją. Taip pat noriu dar kartą pakviesti prisidėti žmonės prie šios idėjos, nes kol kas norinčių neatsirado Keista, nori turėti patogų tinklapį, bet niekas nenori prisidėtiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąNa aš asmeniškai niekada nesu susidūręs su web page kūrimu, būtų įdomu kažką realaus nuveikti, tik nelabai nutuokiu kokiu būdu galėčiau būti naudingas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tinklapio kūrimu užsiimsiu aš Kol kas dar nieko nepažadu, kur būna ir taip, kad pakeliui viskas sugriūna Žiūrėsim, gal "namas" bus tvirtas ir vėjai jo nenupūs planuoju neskubėti, per mėnesį paruošti tinklapį darbui. Dabar prašau tavęs ir kitų, kas nori prisijungti, surasti kuo daugiau informacijos šaltinių, vėliau po lygiai pasidalinsim ir reguliariai juos tikrinsime. Su tinklapių administracija aš susisieksiu. Beje, vėliau galėsiu jus priskirti prie tinklapio moderatorių ir galėsit talpinti nuotraukas į fotogaleriją jei ji bus. Pabrėžiu, kad tinklapyje bus visų Kauno apskrities maršrutų tvarkaraščiai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Iškilo problema dėl tinklapio. Visų miestų tvarkaraščius patalpinti įmanoma, išskyrus Kauno. Kauno m. viešojo transporto tvarkaraščiai pateikiami labai išsamiai. Mano kuriamas tinklapis neturi galimybės padaryti tokius išsamius tinklapius, t.y. nurodyti išvykimo laikus iš kiekvienos stotelės.
Visų kitų Kauno apskrities miestų tvarkaraščiai pateikiami tik su išvykimo laikais iš maršruto galinių punktų, kai kur ir su išvykimo laikais iš tarpinių stotelių.
Taigi vienintelis būdas Kauno m. tvarkaraščius pateikti tik iš galinių punktų ir keletą iš tarpinių stotelių. Manau reikėtų pateikti iš tokių tarpinių kaip pvz., Kauno pilis, gelež. stotis, autob. stotis, Kalniečių pol., deja, daug jų prikurti neturiu galimybės.
Gal turite dar kokių nors minčių?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Dėl tinklapio kūrimo užstrigo mano darbas su tvarkaraščio kūrimu, todėl pranešu, kad šiandien nesugebėsiu spėti įkelti, manau prireiks dar kelių dienų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Patikrinti info mielai galiu
O as dar pagalvojau, o jei kreiptis i marsrutai.lt ir siulyti sita savo ideja, tarkim kaip ekperimenta su Kauno apskrities miesto ir priemiescio marsrutais??? Jei tai pasiteisins, tai jie galetu ir su vilniaus bei Klaipedos apskritimi ta pati padaryti.... tarkim mes surenkam informacija, o jie ja sutalpina/papildo prie jau esamos duombazes.....
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąPatikrinti info mielai galiu
O as dar pagalvojau, o jei kreiptis i marsrutai.lt ir siulyti sita savo ideja, tarkim kaip ekperimenta su Kauno apskrities miesto ir priemiescio marsrutais??? Jei tai pasiteisins, tai jie galetu ir su vilniaus bei Klaipedos apskritimi ta pati padaryti.... tarkim mes surenkam informacija, o jie ja sutalpina/papildo prie jau esamos duombazes.....www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment