Tikrai taip, kam reikia, tas atsirinks, tiesiog šiek tiek apmaudas apėmė, pamačius jau išbandytą dalyką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
http://www.alytausnaujienos.lt/alyta...niai/?nid=2935
Liūdnos naujienos... Valdininkų pagalba savo pažįstamiem ir giminėm... Gaila.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Reikėjo dėti į temą "Viešasis transportas" skiltyje "Infrastruktūra ir susisiekimas". Bet kuriuo atveju, dėkui už naujienąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Jei kas turite noro ir jėgų, tai su google maps pabraižykit naktinio Kauno maršruto galimus variantus. Gali būti ir troleibusas, ir autobusas.
Manau tik tikrai sudėtingiau, nei sukurti dieninį maršrutą, nes naktinis būtų tik vienas maršrutas ir juo būtų stengiamasi aprėpti tankiai apgyvendintas vietas, kur daug gyventojų, ir traukos vietas (pramogos, prekybos centrai ir pan.).
Sudarant maršrutą, didžiausias dėmesys turi būti skiriamas - kuo daugiau aprėpti miesto su kuo mažiau nuvažiuotų kilometrų.
Būtų dar įdomiau, jei sukurtam maršrutui būtų sukurtas tvarkaraštis su viena transporto priemone.
Kas prisijungs?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTvarkaraščių kurti nemoku, tad prisidėsiu tik prie maršruto kūrimowww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Štai kokie mano apmąstymai:
1) Troleibusas. Labai daug ko neprigalvosi, nes laidai labai riboja. Mano sprendimas toks, kad Kaniūkai turi likti "už borto". Jei Vilijampolėje maršrutas važinėtų tuščias, būtų galimybė trumpinti iki Kauno pilies, ir aptarnauti tik vieną miesto dalį (kuri, beje, ir yra pagrindinė S maršruto vartotoja). Maršruto ilgis - 36,7km (į abi puses)
2) Autobusas. Beveik toks pat kaip troleibusas, tik tęsiamas iki Šilainių. Maršruto ilgis - 47,6km (į abi puses)
3) Autobusas. Plačiai aptarnautų Šilainius, Vydūno bendrabučius bei studentų miestelį, taip pat Taikos pr. dalį. Maršruto ilgis - 48.0km (į abi puses)
Štai mano pasiūlymai, laukiu komentarųPaskutinis taisė arsiakas; 2009.04.07, 00:21.دائما الليتوانيه
Comment
-
Labai ačiū, matyt, kad tikrai nepatingėjai
Žinoma, pastabų turiu
101: 1. Iki Varnių g. tęsti neverta, geriau apsisuktų prie pilies. S1 ir S2 maršrutų praktika įrodė, kad Varnių g. ir Neries kr. atkarpoje keleivių beveik nebūdavo.
2. Kadangi Sukilėlių pr. yra KMU bendrabučių, todėl vertėtų maršrutą pratęsti iki Klinikų.
Po abiejų pakoregavimų rida manau išliktų panaši. Po tokių pakoregavimų maršrutas būtų tikrai patrauklus ir neblogas variantas.
102: Beveik identiškas variantas į mano pasiūlytą. Tik mano skiriasi tuo, kad pratęstas iki Klinikų, o Šilainiuose užsuka į "Megą".
Taip pat neramu dėl posūkio iš Taikos pr. į Vydūno al. (kairysis posūkis) - anksčiau ten būdavo draudžiamas kairyjį posūkį ženklas tam tikru paros metu, todėl nesu tikras, ar naktį būtų galima organizuoti tokį maršrutą.
103: Neefektyvus variantas.
1. Geriau pratęsti iki Klinikų.
2. Manau Baršausko g. keleivių surinktų mažiau nei važiuojant Vydūno al. (kas yra vidurys tarp Savanorių pr. ir Baršausko g.).
3. Šilainiuose geriau išlankstyčiau šiek tiek kitaip (kad siektų Baltijos g., nes ten daugiau gyventojų). Bet iš esmės tai gerai.
Man labiausiai patiko 102, deja, pats ilgiausias
Šito maršruto vienos nakties aptarnavimas kainuotų virš 900 Lt.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.07, 11:39.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą
Plačiau apie žaidimą
Patarimai žaidžiantiems Traffic Giant Gold Edition
Kam įdomu kaip įsigyti šį žaidimą, parašykit man asmeninę žinutę.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKas prisijungs?
Na įdedu kaip tokią alternatyvą prieš tai siūlytiems, pagrįsdamas vakariniu 1 ojo maršrutu populiarumu. Taigi, dalis pirmo ir kažkas nuo stoties iki Dainavos. Iki Partizanų važiuoti nematau reikalo, juo labiau, kad tikrai nebus saugu ten ilsėtis, o naktiniam užtenka vienos poilsio vietos.
Ilgis 34,5 km. Googlas sako, kad maršrutui įveikti užtektų valandos ir 6 minučių, realiai greitis mažesnis, taigi troleibusai važiuotų kažkur 1 val ir 15 min intervalu.
Šiek tiek sutrumpintas variantas.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTik dabar pamačiau tuos patarimus ir, kas mane nustebino, tai maršrutų skaičius pas patarėją screenshote. Kaip jis sugebėjo tikrai ne pačiam didžiausiam mape sukurti 50 maršrutų. Pas mane 25 max su visais tramvajais visada būna, ir coverage tikrai arti 100. Ką reiškia kaunietiškas įprotis...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąIlgis 34,5 km. Googlas sako, kad maršrutui įveikti užtektų valandos ir 6 minučių, realiai greitis mažesnis, taigi troleibusai važiuotų kažkur 1 val ir 15 min intervalu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šiuo metu autobusai ir troleibusai, ryte važiuodami į maršrutą, nuvažiuoja tikrai daug "nulinės" ridos. Iš parko transportas važiuoja į maršrutą dažniausiai trumpiausiu keliu, bet pakeliui stoja stotelėse, o maršruto numeris būna nurodytas tas, kuriuo dar tik dirbs. Kartais pasitaiko situacijų, kai pravažiuoja 3-ias troleibusas Kaune Žukausko g. Ten jam nepriklauso kursuoti, bet jis važiuoja į Draugystės g. pradėti darbą. Žmonės stotelėje klaidinami, o troleibusas, važiuojantis pradėti darbą, dubliuoja kitus maršrutus, kurie jau dirba. Dar didesnė bėda - važiuojantys į maršrutą pradėti dirbti ir pakeliui stojantys stotelėse troleibusai net nepaminėti tvarkaraščiuose.
Turiu mintį, kad troleibusai, vykstantys į maršrutą, galėtų važiuoti be maršruto numerio ir tiesiog būtų lentelė su maršruto nuorodomis, pvz.:
1. 3-ias troleibusas iš troleibusų parko Islandijos pl. vyksta į Draugystės g. pro Sukilėlių pr., Taikos pr., Draugystės g. Lentelėje taip ir parašyta: Sukilėlių pr.-Taikos pr.-Draugystės g.
2. 7-as troleibusas iš troleibusų parko vyksta į Partizanų g. pro Žukausko g., Lukšio g., Kovo 11-osios g., Krėvės pr. Lentelėje būtų taip: S. Žukausko g.-Kovo 11-osios g.-Krėvės pr.
Minusas tik toks, kad vairuotojas nuvykęs į maršruto pradinį punktą, negalėtų iškart pradėti darbo, nes turėtų perprogramuoti elektroninius tablo arba pakeisti lentelę į maršrutą, kurio dirbs visą dieną.
Bet toks pertvarkymas suteiktų aiškumo keleiviams, taip pat būtų internete informacija. Būtų galima sudaryti kelis maršrutus be numerio, skirtus nuvykti iš parko į maršrutą ir vakare - atgal. Jie eitų pagrindinėmis trasomis. Būtų galimybė suderinti jų laiką su transporto priemonėmis, normaliai kursuojančiomis maršrute.
Taip būtų sutaupoma pinigų, nes būtų užlaikomi į maršrutą išvažiuojantys troleibusai, jie darbą pradėtų vėliau (4-6 val. ryto tai nėra aktualu).
Situaciją iš dalies galima išspręsti, esamo maršruto konkretų reisą pakoreguoti, bet tai nebūtų patogu keleiviams, nes norintys pvz., važiuoti kaip 2-uoju maršrutu, turėtų jo rytinių reisų ieškoti 3-iame maršrute.
Kokių turite minčių? Kaip manote, kaip ją būtų galima sumažinti nulinę ridą?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠiuo metu autobusai ir troleibusai, ryte važiuodami į maršrutą, nuvažiuoja tikrai daug "nulinės" ridos. Iš parko transportas važiuoja į maršrutą dažniausiai trumpiausiu keliu, bet pakeliui stoja stotelėse, o maršruto numeris būna nurodytas tas, kuriuo dar tik dirbs. Kartais pasitaiko situacijų, kai pravažiuoja 3-ias troleibusas Kaune Žukausko g. Ten jam nepriklauso kursuoti, bet jis važiuoja į Draugystės g. pradėti darbą. Žmonės stotelėje klaidinami, o troleibusas, važiuojantis pradėti darbą, dubliuoja kitus maršrutus, kurie jau dirba. Dar didesnė bėda - važiuojantys į maršrutą pradėti dirbti ir pakeliui stojantys stotelėse troleibusai net nepaminėti tvarkaraščiuose.
Turiu mintį, kad troleibusai, vykstantys į maršrutą, galėtų važiuoti be maršruto numerio ir tiesiog būtų lentelė su maršruto nuorodomis, pvz.:
1. 3-ias troleibusas iš troleibusų parko Islandijos pl. vyksta į Draugystės g. pro Sukilėlių pr., Taikos pr., Draugystės g. Lentelėje taip ir parašyta: Sukilėlių pr.-Taikos pr.-Draugystės g.
2. 7-as troleibusas iš troleibusų parko vyksta į Partizanų g. pro Žukausko g., Lukšio g., Kovo 11-osios g., Krėvės pr. Lentelėje būtų taip: S. Žukausko g.-Kovo 11-osios g.-Krėvės pr.
Minusas tik toks, kad vairuotojas nuvykęs į maršruto pradinį punktą, negalėtų iškart pradėti darbo, nes turėtų perprogramuoti elektroninius tablo arba pakeisti lentelę į maršrutą, kurio dirbs visą dieną.
Bet toks pertvarkymas suteiktų aiškumo keleiviams, taip pat būtų internete informacija. Būtų galima sudaryti kelis maršrutus be numerio, skirtus nuvykti iš parko į maršrutą ir vakare - atgal. Jie eitų pagrindinėmis trasomis. Būtų galimybė suderinti jų laiką su transporto priemonėmis, normaliai kursuojančiomis maršrute.
Taip būtų sutaupoma pinigų, nes būtų užlaikomi į maršrutą išvažiuojantys troleibusai, jie darbą pradėtų vėliau (4-6 val. ryto tai nėra aktualu).
Situaciją iš dalies galima išspręsti, esamo maršruto konkretų reisą pakoreguoti, bet tai nebūtų patogu keleiviams, nes norintys pvz., važiuoti kaip 2-uoju maršrutu, turėtų jo rytinių reisų ieškoti 3-iame maršrute.
Kokių turite minčių? Kaip manote, kaip ją būtų galima sumažinti nulinę ridą?
Kontraidėja būtų, kad troleibusai nešiotų numerį to maršruto, kuriuo važiuoja, tačiau taip gali kilti painiavos dėl nepilno maršruto padengimo ir tvarkaraščio iškreipimo.
P.S. taip pat naudinga taikyti autobusams.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąSiūlyčiau sudaryti specialius važiavimo į reisą maršrutus, kurie galėtų vadintis pvz raidėmis. Tokiu būdu tarkim Partizanai gauna A, Draugystė B, Petrašiūnai C, Panemunė D, Kaniūkai E, Varniai F. Nežinau, kaip troleibusai važiuoja į darbą, galbūt kuris nors (greičiausiai E ir F) maršrutas nereikalingas. Taigi, turime 4-6 spec. maršrutus kursuojančius dažnokai ryte, labai retai dieną, ir dažnokai vakare (juk troleibusai turi grįžti). Projekto įgyvendinimas nėra sunkus: Soliarių programą reikia patobulinti, o škodoms reikia prikepti naujų geležinių numerių, kurie nemanau, kad labai brangiai atsieis, jei eilinį kartą kas nors nepadarys otkato. Tvarkaraščių programavimas taip pat skaitau dienos darbas, jei TS dirbtų žmonės.
Kontraidėja būtų, kad troleibusai nešiotų numerį to maršruto, kuriuo važiuoja, tačiau taip gali kilti painiavos dėl nepilno maršruto padengimo ir tvarkaraščio iškreipimo.
P.S. taip pat naudinga taikyti autobusams.
Dėl otkato, tai... Tavo vaizduotė tiesiog nuostabi Lenteles padarytų tie patys "Autrolio" garažiniai Dėl "nulinės ridos" maršrutų įvedimo reikėtų pertvarkyti daugumos maršrutų tvarkaraščius taip, kad jų laikai nesidubliuotų su dieniniais maršrutais. Taip pat reikėtų pakoreguoti vairuotojų darbo valandų skaičių. Pertvarkymu rūpintųsi tiek parko vadovybė (dėl darbo valandų pokyčių), tiek TS darbuotojai, kurie turėtų suderinti tvarkaraščius ir informuoti keleivius apie nežymius pasikeitimus. Vien įrodyti, kad tokie pokyčiai reikalingi ir naudingi, turėtų trukti apie 2 mėn. (kol praeitų pro visų su transportu susijusių savivaldybės darbuotojų rankas, tada su tuo susipažintų parko vadovybė ir galiausiai būtų sprendžiama...). O įgyvendinti tokį sumanymą vėlgi truktų apie 2 mėn. (reikia viską gerai apmąstyti, peržiūrėti rytinius ir vakarinius keleivių srautus, suderinti darbo valandas, koreguoti visus grafikus...). Dar 2 mėn. rezervo (valdininkai nemėgsta skubėt ). Manau realu, kad visa tai būtų atlikta per 6 mėn.
Idėja - gerai. Dar geriau, kai jų yra kelios, tada galima apmąstyti kelis galimus variantus, bet reik daug ką apmąstyti, nes įgyvendinti tokius dalykus tikrai nėra taip paprasta, kaip atrodo. Sunkiausia užduotis, mano manymu, sutvarkyti darbo valandas vairuotojams. Juk kiekviename grafike yra skirtinga situacija.
Troleibusui vežiotis numerį, kurio ne visa trasa važiuoja, šiek tiek rizikinga, bet irgi gera idėja, nes tą maršrutą gali nukirpti. Bet tokiu atveju, keleiviai nepasinaudotu likusia trasa, apie kurią nebūtų informuota. Pvz.: 3-ias troleibusas nuo troleibusų parko keliauja į Draugystės g. pro Sukilėlių pr., Taikos pr., Draugystės g. Jis nuo parko keliauja 12-uoju numeriu su prierašu "Tik iki stotelės S. Daukanto vid. m-kla". Tokiu atveju, tas troleibusas nebegalėtų vežti keleivių nuo st. "Dainava" iki st. "Draugystės g.". Na, teoriškai galėtų pakeitęs maršruto numerį į 3, bet tai neduotų reikiamos naudos. Mano siūlymas konkretus - dieninius maršrutus išleisti iš parko šiek tiek suvėlintai ir suderinti jų dubliavimąsi tarpusavyje, kai keliauja į liniją. O "nulinės ridos" maršrutus paleisti tokiom trasom (kad ir ilgesnėm), kad aprėptų dabar aprėpiamas trasas ankstyvą rytą ir vakare po grafikų darbo.
Dabar gi situacija tokia, kad ryte paleidžiama daug troleibusų, kurie pustuščiai, dubliuodami "nulinės ridos" troleibusus, važinėja po miestą iki piko pradžios.
Su autobusais situacija geresnė - jie jau naudoja panašią sistemą: nuo parko keliauja su išjungta švieslente iki pirmosios stotelės, kur prasideda to maršruto trasa. Ten vairuotojas sustojęs užprogramuoja mašinos kompiuterį ir pradeda darbą su to maršruto numeriu. Troleibusai leidžia sau prabangą ir jų "nulinė rida" milžiniška ir leidžia sau net neinformuoti keleivių apie tai, kada, kur ir koks maršrutas važiuos "nuline rida", todėl būna situacijų, kad vieni troleibusai su lentele "grįžta į garažą" stoja stotelėse, o kiti - ne.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.15, 21:03.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDėkui, aš taip pat turiu mintį "nulinės ridos" maršrutus įvardyti raidėmis, bet galbūt būtų geriau jų nevardyti visai, tada švieslentėje būtų daugiau vietos ir daugiau surašyti gatvių, kuriomis jis važiuoja. Keleiviai tikrai gerai nežinotų tų maršrutų trasų, nes jie būtų reti ir nepopuliarūs, bei mažai kas juos kursuojančius matytų.
Dėl otkato, tai... Tavo vaizduotė tiesiog nuostabi Lenteles padarytų tie patys "Autrolio" garažiniai Dėl "nulinės ridos" maršrutų įvedimo reikėtų pertvarkyti daugumos maršrutų tvarkaraščius taip, kad jų laikai nesidubliuotų su dieniniais maršrutais. Taip pat reikėtų pakoreguoti vairuotojų darbo valandų skaičių. Pertvarkymu rūpintųsi tiek parko vadovybė (dėl darbo valandų pokyčių), tiek TS darbuotojai, kurie turėtų suderinti tvarkaraščius ir informuoti keleivius apie nežymius pasikeitimus. Vien įrodyti, kad tokie pokyčiai reikalingi ir naudingi, turėtų trukti apie 2 mėn. (kol praeitų pro visų su transportu susijusių savivaldybės darbuotojų rankas, tada su tuo susipažintų parko vadovybė ir galiausiai būtų sprendžiama...). O įgyvendinti tokį sumanymą vėlgi truktų apie 2 mėn. (reikia viską gerai apmąstyti, peržiūrėti rytinius ir vakarinius keleivių srautus, suderinti darbo valandas, koreguoti visus grafikus...). Dar 2 mėn. rezervo (valdininkai nemėgsta skubėt ). Manau realu, kad visa tai būtų atlikta per 6 mėn.
Idėja - gerai. Dar geriau, kai jų yra kelios, tada galima apmąstyti kelis galimus variantus, bet reik daug ką apmąstyti, nes įgyvendinti tokius dalykus tikrai nėra taip paprasta, kaip atrodo. Sunkiausia užduotis, mano manymu, sutvarkyti darbo valandas vairuotojams. Juk kiekviename grafike yra skirtinga situacija.
Troleibusui vežiotis numerį, kurio ne visa trasa važiuoja, šiek tiek rizikinga, bet irgi gera idėja, nes tą maršrutą gali nukirpti. Bet tokiu atveju, keleiviai nepasinaudotu likusia trasa, apie kurią nebūtų informuota. Pvz.: 3-ias troleibusas nuo troleibusų parko keliauja į Draugystės g. pro Sukilėlių pr., Taikos pr., Draugystės g. Jis nuo parko keliauja 12-uoju numeriu su prierašu "Tik iki stotelės S. Daukanto vid. m-kla". Tokiu atveju, tas troleibusas nebegalėtų vežti keleivių nuo st. "Dainava" iki st. "Draugystės g.". Na, teoriškai galėtų pakeitęs maršruto numerį į 3, bet tai neduotų reikiamos naudos. Mano siūlymas konkretus - dieninius maršrutus išleisti iš parko šiek tiek suvėlintai ir suderinti jų dubliavimąsi tarpusavyje, kai keliauja į liniją. O "nulinės ridos" maršrutus paleisti tokiom trasom (kad ir ilgesnėm), kad aprėptų dabar aprėpiamas trasas ankstyvą rytą ir vakare po grafikų darbo.
Dabar gi situacija tokia, kad ryte paleidžiama daug troleibusų, kurie pustuščiai, dubliuodami "nulinės ridos" troleibusus, važinėja po miestą iki piko pradžios.
Su autobusais situacija geresnė - jie jau naudoja panašią sistemą: nuo parko keliauja su išjungta švieslente iki pirmosios stotelės, kur prasideda to maršruto trasa. Ten vairuotojas sustojęs užprogramuoja mašinos kompiuterį ir pradeda darbą su to maršruto numeriu. Troleibusai leidžia sau prabangą ir jų "nulinė rida" milžiniška ir leidžia sau net neinformuoti keleivių apie tai, kada, kur ir koks maršrutas važiuos "nuline rida", todėl būna situacijų, kad vieni troleibusai su lentele "grįžta į garažą" stoja stotelėse, o kiti - ne.
Troleibusai turėtų išvažiavę iš parko vešti keleivius. Man labiausiai patiko lentelių variantas. Manau, užtektų, kad vairuotojas (-a) priekyje užsidėtų lentelę su pagrindinėmis gatvėmis, kuriomis vyksta į pirmą stotelę. Kitų numerių neuždėtų. Solariuose manau taip pat priekija uždėtų lentelę, o švieslentes išjungtų. Lentelės tesiog galėtų būti kartoninės, nebūtinai geležinės.
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąJei neklystu Kopenhagoje buvo ar yra naudojama sistema, kuomet autobusas pakeičia numerį maršrute. PVZ.: įlipai į 4 išlipai iš 6.
Troleibusai turėtų išvažiavę iš parko vešti keleivius. Man labiausiai patiko lentelių variantas. Manau, užtektų, kad vairuotojas (-a) priekyje užsidėtų lentelę su pagrindinėmis gatvėmis, kuriomis vyksta į pirmą stotelę. Kitų numerių neuždėtų. Solariuose manau taip pat priekija uždėtų lentelę, o švieslentes išjungtų. Lentelės tesiog galėtų būti kartoninės, nebūtinai geležinės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kam Soliariuose naudot lenteles, jei yra šiuolaikiškas informacijos pateikimo būdas - švieslentės? Bet vis tiek dėkui už nuomonę, man ji svarbi
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąGali atsirasti vairuotoju, kurie nesugebės reguliuoti švieslenčių, todel patikimiau lentelė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Neseniai Vilniuje, Kaune ir Panevėžyje pakėlė viešojo transporto bilietų kainas ir nusprendžiau pasidomėti, kokie tarifai galioja kai kuriuose pasaulio miestuose. Kadangi Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje planuojama įdiegti įvairių rūšių el. bilietų papildymus, todėl apžvelgsiu ir bilietų rūšis įvairiuose miestuose. Pasirinkau šiuos miestus: Ryga (Latvija), Talinas (Estija), Dublinas (Airija).
RYGA
http://www.rigassatiksme.lv/
Įmonė aptarnauja 54 autobusų, 20 troleibusų ir 11 tramvajų maršrutų.
Vienkartinių bilietų kainos. Naudojami kaip ir Lietuvoje - vienas bilietas vienam važiavimui, bilietą reikia pažymėti iškart įlipus.
Vienkartinių bilietų kainos:
Perkant iš platintojų (parduotuvės ir pan.) autobusams, troleibusams ir tramvajams - 0,4 LVL (1,95 Lt).
Perkant autobusuose iš konduktorių arba vairuotojų 0,4 LVL (1,95 Lt).
Perkant troleibusuose ir tramvajuose iš konduktorių arba vairuotojų 0,5 LVL (2,43 Lt).
Terminuotų bilietų rūšių yra labai daug, visos jos išvardintos čia, manau Latvijos kainas įdomiausia palyginti su Lietuvos, nes jie mūsų kaimynai ir pragyvenimo lygis panašus. Tik reikia nepamiršti, kad Ryga yra dvigubai didesnis miestas pagal gyventojų skaičių už Vilnių, todėl ten kainos ir turi būti šiek tiek didesnės, nes maršrutų ilgis santykinai didesnis.
Čia keletas bilietų kainų:
Galioja 5 dienas, tinka TIK troleibusams, TIK tramvajams arba TIK autobusams ir TIK vienam maršrutui - 3,4 LVL (16,55 Lt).
Galioja visą mėnesį, TIK darbo dienomis, TIK vienai transporto rūšiai ir TIK vienu maršrutu - 11,4 LVL (55,5 Lt).
Galioja visą mėnesį, TIK darbo dienomis, dviems transporto rūšims, visais maršrutais - 21,1 LVL (102,73 Lt).
Galioja visą mėnesį, visomis dienomis, TIK vienai transporto rūšiai visais maršrutais - 23,3 LVL (113,44 Lt).
Galioja visą mėnesį, visomis dienomis, visoms transporto priemonėms, visais maršrutais - 36,7 LVL (178,68 Lt).
Informacijos apie nuolaidas kai kurioms keleivių grupėms neradau, bet studentai, pensininkai ir moksleiviai nuolaidas tikrai gauna ir jos panašios kaip Lietuvoje.
Kainoms konvertuoti į litus, naudotas šios dienos kurso santykis 1LVL - 4,8688Lt.
TALINAS
http://www.tak.ee/
http://www.tourism.tallinn.ee/fpage/...transportation
Taline yra 62 autobusų, 8 troleibusų ir 4 tramvajų maršrutai.
Vienkartinio bilieto kaina perkant kioske 13 EEK (2,87 Lt), perkant iš vairuotojo - 20 EEK (4,41 Lt).
Taip pat galima pirkti 10 bilietų pakuotę už 90 EEK (19,86 Lt) ir tada 1 bilieto kaina būtų 9 EEK (1,99 Lt).
Vienkartinis bilietas žymimas komposteriu, kuris yra visuose autobusuose, troleibusuose ir tramvajuose.
Taip pat yra terminuoti bilietai, kuriais prekiaujama kioskuose:
Galioja 1 val. visais maršrutais - 15 EEK (3,31 Lt).
Galioja 24 val. - 55 EEK (12,14 Lt).
Galioja 3 paras - 100 EEK (22,01 Lt).
Šie bilietai turi būti pažymėti specialiu komposteriu, kuris yra prie kiekvienos transporto priemonės antrųjų durų. Ant bilieto pažymimas laikas, nuo kurio pradeda galioja bilietas.
Nuolaidos viešajam transportui.
Bilietų kainos apskaičiuotos pagal kurso santykį 10 EEK - 2,2067 Lt.
DUBLINAS
http://www.dublinbus.ie/
http://www.luas.ie/page.php?name=Lithuanian
Yra dvi miesto viešojo transporto rūšys: dviaukščiai autobusai ir modernusis tramvajus, Airijoje vadinamas "Luas".
Aptarnaujami 260 autobusų ir 2 moderniųjų tramvajų maršrutai.
Autobusų maršrutai skirstomi į:
1. Ekspresinius (stoja ne visose stotelėse), iš viso yra 32 tokie maršrutai;
2. Važiuoja tarp skirtingų geležinkelio stočių Dubline, iš viso 4 maršrutai.
3. Jungia keltų uostą su centrine autobusų stotimi. Vienas maršrutas. Bilieto kaina 2,5 EUR (8,63 Lt) ir vaikams 1,5 EUR (5,18 Lt).
4. Važiuoja į Dublino oro uostą (mieste jis vienintelis). Aptarnaujama 8-iais maršrutais. 2-uose maršrutuose, kurie važiuoja į miesto centrą, bilietų kainos: į vieną pusę 6 EUR (20,72 Lt), vaikams 3 EUR (10,71 Lt); į abi puses 10 EUR (34,53 Lt), vaikams 5 EUR (17,26 Lt).
Likusiuose 6-uose maršrutuose galioja įprastos bilietų kainos.
5. Naktiniai maršrutais, aptarnaujami 24-iais maršrutais. 4-iais maršrutais autobusai nuo trečiadienio iki sekmadienio kursuoja visą parą. Bilieto kaina - 5 EUR (17,26 Lt).
6. Mokykliniai. Kursuoja iš anksto nutartais maršrutais nuo mokyklų iki gyvenamųjų rajonų. Važiuoja tik sudarius sutartis tarp vežėjo ir mokyklos.
7. Įprasti maršrutai, kuriuose galioja įprastos bilietų kainos.
Autobusų bilietų rūšių yra labai daug ir jos suskirstytos pagal kategorijas:
suaugusiems keleiviams, vaikams ir mokiniams, studentams, šeimai, turistams.
Yra vienkartiniai bilietai, magnetiniai ir plastikinės kortelės. Vienkartiniai parduodami specialiuose automatuose, kurių galima rasti kai kuriose stotelėse, taip pat centrinėje miesto dalyje; taip pat bilietus už tą pačią kainą parduoda vairuotojas. Pinigai duodami ne vairuotojui, bet įmetami į specialų automatą, kuris suskaičiuoja pinigus ir vairuotojas iškart mato kiek pinigų įmesta. Jei pinigų duodama daugiau, grąža neatiduodama, tiesiog išrašomas kvitas ir su juo nuėjus į įmonę, ten atiduodama grąža. Mokant pinigus, vairuotojui taip pat pasakoma, iki kur važiuojama, nes kaina priklauso nuo stotelių skaičiaus.
Ar bilietai pažymėti, ar įsigyti, taip pat tikrina keleivių kontrolė. Paprastai įlipa 3-4 panašiai kaip Kauno "Argus" apsirengę kontrolieriai ir važiuojant autobusui ramiai visus patikrina. Kadangi baudos yra labai didelės, todėl be bilietų keleivių galima sakyti nepasitaiko. Tai būna nebent vienas kitas lietuvis, lenkas ar dar koks kitos šalies emigrantas, bandantis laimę "praslysti". Kontrolė būna retai, bet jei jau papuola, tai baudžia griežtai. Visų autobusų antrame aukšte yra vaizdo kamera, jos filmuojamą vaizdą mato vairuotojas ir jei reikia vienu mygtuko paspaudimu iškviečia policiją (Airijoje vadinama garda), kuri reaguoja gana greitai.
Visos terminuotų suaugusiųjų bilietų kainos yra čia, o paminėsiu tik keletą:
Galioja vieną dieną visuose maršrutuose 6 EUR (20,72 Lt).
Galioja 5 dienas, kurios gali eiti ir ne iš eilės. Tinka visiems maršrutams 20 EUR (69,01 Lt).
10 kelionių po 90 min. Galioja 10-iai važiavimų po 90 min., vienas važiavimas gali būti su neribotu maršrutų skaičiumi. 18 EUR (62,15 Lt).
Galioja 30 dienų, kurios gali eiti ne iš eilės. 100 EUR (345,28 Lt).
Galioja vienam nenutraukiamų dienų mėnesiui 98 EUR (338,37 Lt).
Studentams:
30 dienų, kurios gali eiti ne iš eilės 75 EUR (258,96 Lt).
Visos vienkartinių bilietų kainos.
Visos bilietų kainos.
Labai patiko, kad yra keleivių saugumui skirti pamokymai, kaip elgtis, kad būtų išvengta nelaimių >>>
Taip pat yra 4 paprastos taisyklės, kuriose aprašyta, kaip naudotis visuomeniniu transportu.
Moderniojo tramvajaus kainų apskaičiavimas sudėtingesnis, todėl neapžvelgiau.
Kainos apskaičiuotos naudojant kurso santykį 1 EUR - 3,4528 Lt.
Valiutų kursų santykių informacija iš Lietuvos banko tinklapio.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.04.22, 14:03. Priežastis: PAPILDYTA informacija apie Dubliną įvadinėje pastraipoje apie bilietus, paskutiniai sakiniai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment