Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Aš kalbėjau apie Keleivių ir bagažo vežimo taisykles, kurias kuria ir tvirtina miesto savivaldybės. Gal Alytaus savivaldybė jų neturi, bet tikrai turi Vilniaus, Kauno, Klaipėdos miestai. Tose taisyklėse reglamentuojama, kur ir kada privalo sustoti viešasis transportas, kada neprivalo. Kada neprivalo vežti vienų ar kitų asmenų ir parašyta dar daug kitų dalykų, apibrėžiančių viešojo transporto veiklą ir tvarką.

    Taip, kalbėjau apie nuolaidas, reglamentuotas Susisiekimo ministerijos ir paminėtas transporto lengvatų įstatyme. Kiek Alytuje kainuoja maršrutinio taksi bilietas? Įsigijamas tik pas vairuotoją?

    Klaipėdoje su autobusų kursavimu tikrai betvarkė. Nors dabar situacija gerėja, bet tendencija, kad autobusai vėluoja, atvyksta per anksti arba visai neatvyksta, tebėra. Bet kitavertus, ten apie tokius dalykus greitai praneša keleiviai ir tokią savivalę galima kontroliuoti, o vairuotojus bausti. Privačiame sektoriuje šiek tiek kitaip. Čia keleiviui pasiskundus įmonės direktoriui, abejotina, ar jis teiks didelę iniciatyvą padaryti tvarką. Taigi keleiviui reikia kreiptis iškart į savivaldybę, kuri irgi neaišku ar nepatingės pagrūmoti tai įmonei dėl netvarkos. Sakau, kad privačiaas įmones daug sunkiau kontroliuoti, nei savivaldybių. Juolabiau, Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje yra ir savivaldybių Transporto skyriai, kurių misija - prižiūrėti viešojo transpoerto darbą ir veiklą tame mieste, organizuoti susisiekimą, jį tobulinti ir gerinti. O privatininkai taip toli nežvelgia... Taip pat maršrutinių taksi įmonės nedraudžia keleivių sveikatos. Transporto priemonei atsidūrus į avariją ir susižeidus keleiviui, jam nebūtų išmokėtos draudiminės išmokos. O štai Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos autobusų ir troleibusų parkai draudžia keleivių sveikatą.

    Dėl tvarkaraščių tai keleiviai turėtų kaltinti tikrai ne vairuotojus ir ne maršrutinių taksi įmones, nes tai ne jų reikalas tuo rūpintis. Nebent tai nurodyta sutartyje... Bet labiau tikėtina, kad ši prievolė palikta savivaldybei rūpintis, taigi į ją ir reikia kreiptis su prašymu sutvarkyti informaciją, pateiktą stotelėse.
    Na, dar nei vienam mikroautobuse nemačiau jokių taisyklių. Visi užsikabinę tik transporto lengvatų įstatymą.
    Mikroautobuso bilietas 100% kainuoja 1,50 Lt, pusė - 0,75 Lt, 80% neatsimenu kiek, kažkur apie 22 ct.
    Alytuj yra lengvatos moksleiviams, žmonėms nuo 75 m., nuo TSRS agresijos per sausio 13 nukentėjusiems žmonėms, neįgaliesiems, vaikams iki 7 m. galima važiuoti nemokamai. Lyg ir viską išvardijau...
    Įsigyjamas tik pas vairuotoją, bet gaila, kad nėra jokių mėnesinių bilietų, nes daug individualių, privačių įmonių. Galbūt ir bus ateityje`
    http://www.alytausgidas.lt/lt/naujie...to-autobusais/
    Čia šis tas įdomesnio.
    O dėl tų nelaimių tai žiūrint kas atsitiko...
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Bilietų kaina analogiška Kauno autobusų ir troleibusų bilietų, perkamų kioske, kainai.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Kodėl tu nuolat komentaruose viską supranti taip smulkmeniškai... Aš kalbu, kad vairuotojai turi sustoti prie bordiūro per tokį atstumą, kad ir žmogui būtų gerai, ir autobusas nebūtų apgadintas. Žinau, kad per arti irgi blogai, aš tokius dalykus išmanau. Bet žinau ir tai, kad kai kurie vairuotojai tiesiog bijo privažiuoti arčiau, nors tikrai dar gali. Dėl veidrodėlio irgi žinau, nėra net ką kalbėt.


        Daug yra tokiu stoteliu i kurias ilgi autobusai paprasciausiai netelpa. Todel ne tik kad arti neprivaziuoja,bet neatidaro ir paskutiniu duru,nes autobusas buna islinkes ir galiniu duru nesimato veidrodyje.

        Comment


          Parašė praeivis Rodyti pranešimą
          Daug yra tokiu stoteliu i kurias ilgi autobusai paprasciausiai netelpa. Todel ne tik kad arti neprivaziuoja,bet neatidaro ir paskutiniu duru,nes autobusas buna islinkes ir galiniu duru nesimato veidrodyje.
          Dėl ilgų tai nieko nesakau, žinau, kad vairuotojams su jais nelengva
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Kaip jau kitoje temoje rašiau, tai norėčiau pabandyti sukurti dabartinio maršruto grafiką, tik kai juo kursuotų normalūs autobusai, o ne mikriukai.
            Dabar kreipiuosi į Taccido
            Mane dabar domintų 4 maršrutas. Norėčiau sužinoti šią informaciją:
            1. Kokiomis gatvėmis važiuoja
            2. Kokiose stotelėse stoja/pro kokias važiuoja (reikalingos norint nustatyti važiavimo laiką)
            3. Apytikslis įmonių darbo laikas pramoninėje Naujosios g. dalyje
            4. Mikroautobusų užpildymas skirtingu paros metu (ryte-vakare, piko metu, dienos metu)
            5. Minėjai, kad "Izomegoje" (ir ne tik) yra kažkokių tvarkaraščių senų. Būtų įdomu žvilgtelėti
            Viso šito man nereikia trūks-plyš (ypač 5 punktas nėra būtinas), kai turėsi laiko ir noro, tada ir bus gerai .
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Įsiterpsiu į amiko ir praeivio diskusiją. Labai įdomi situacija yra Kauno klinikose. Kasdien matau kenčiančius senyvo amžiaus žmones, bandančius įlipti i 3 ar 43 autobusus, kurie nuo bortelio sustoja ~20 metrų atstumu. Kodėl nepadarius bendros stotelės 1, 9, 12 tr ir 3, 43 aut maršrutams bendros stotelės ir taip suteikti komfortą įlipant ir išlipant keleiviams?
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                Įsiterpsiu į amiko ir praeivio diskusiją. Labai įdomi situacija yra Kauno klinikose. Kasdien matau kenčiančius senyvo amžiaus žmones, bandančius įlipti i 3 ar 43 autobusus, kurie nuo bortelio sustoja ~20 metrų atstumu. Kodėl nepadarius bendros stotelės 1, 9, 12 tr ir 3, 43 aut maršrutams bendros stotelės ir taip suteikti komfortą įlipant ir išlipant keleiviams?
                Per maža vietos. Būtent dėl to ten ir atskiros stotelės autobusams ir troleibusams. 9 ir 12 troleibusai toje stotelėje pastovi jei reikia pasivyti grafiką. Tai trukdytų autobusams. Ir taip ten vyksta nuolatinės kamšatys darbo dienomis. Ta problema puikiai žinoma Transporto skyriui, jau posėdžiuose kalbėta 3 ar 4 kartus per pastaruosius 2-3 metus. Buvo svarstoma žiedą paversti į viešojo transporto galinį tašką. Tam reikėtų pinigų perdaryti žiedą į tris ar keturias horizontalias įvažas su borteliais, kaip maršruto pabaigoje būna. Toks pavyzdys yra prie 2-osios ligoninės. Būtų skirta įvaža taksi, maršrutiniams taksi, autobusams ir troleibusams bei paprastam transportui sustoti išlaipinti ir įlaipinti žmones. Bet idėja kol kas likusi idėja, kol atsiras pinigų, nors jų labai daug nereikia tam reikalui. Tiesa, reikėtų naikinti žieda su gėlytėmis ir KMU užrašu Bei padaryti 2 arba 4 perėjas pėstiesiems.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.29, 03:21.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Kaip jau kitoje temoje rašiau, tai norėčiau pabandyti sukurti dabartinio maršruto grafiką, tik kai juo kursuotų normalūs autobusai, o ne mikriukai.
                  Dabar kreipiuosi į Taccido
                  Mane dabar domintų 4 maršrutas. Norėčiau sužinoti šią informaciją:
                  1. Kokiomis gatvėmis važiuoja
                  2. Kokiose stotelėse stoja/pro kokias važiuoja (reikalingos norint nustatyti važiavimo laiką)
                  3. Apytikslis įmonių darbo laikas pramoninėje Naujosios g. dalyje
                  4. Mikroautobusų užpildymas skirtingu paros metu (ryte-vakare, piko metu, dienos metu)
                  5. Minėjai, kad "Izomegoje" (ir ne tik) yra kažkokių tvarkaraščių senų. Būtų įdomu žvilgtelėti
                  Viso šito man nereikia trūks-plyš (ypač 5 punktas nėra būtinas), kai turėsi laiko ir noro, tada ir bus gerai .
                  1. Gerai. 4 maršrutas: Naujoji g., Jotvingių g., Pulko g., Ulonų g.
                  2. Stotelės:
                  AB "Izomega" > UAB "Aiginta" > Stalių gaminiai > SGG > Kelių valdyba > Audėjų st. > Kalniškės g. > Putinai > Poliklinika > žuvintas > Jotvingis > Autobusų stotis > Aušros g. > Karių kapai > AB "Astra" > Daugų g. > AB "Dainava"

                  AB "Dainava" > Daugų g. > AB "Astra" > Karių kapai > Aušros g. > Miesto sodas > Autobusų stotis > Jotvingis > Žuvintas > Poliklinika > Putinai > Kalniškės g. > Audėjų st. > Kelių valdyba > SGG > Stalių gaminiai > UAB "Aiginta" > AB "Izomega"
                  3. ~7:00 - 16:00, 8:00 - 17:00 Dar nuo ~15 val. būna daug keleivių į miestą. Yra daug įmonių, sunku susakyt.
                  4. Nežinau, kaip iki pusė septynių, bet nuo 6:30 iki 8:10 atvažinėja daug keleivių ir išvyksta į miestą iš Miklusėnų, nuo ~9:00 iki 12:00 nedaug keleivių, nuo ~13:00 grįžta iki Izomegos šiek tiek mokinių ir siuvėjų į darbą, ~15:00-16:30 gan daug keleivių į miestą, paskui jau mažiau gal dar šiek tiek apie 18 val., mikroautobusai važiuoja iki ~19:30 (pagal grafikus iki 20:35!) nors aišku miklusėniškiams praverstų vėlesni reisai. 22:00 baigia darbą siuvėjos, bet jas šiuo metu paima 11-tas prieš tai dar padarydamas kelis reisus (Izomega: 20:50, 21:30, 22:10). Jeigu jau nuo pramonės tuščia, tai keleivių įlipa jau Kalniškės, Putinų ir kitose stotelėse, kai kurie važiuoja iki centro, kai kurie iki Dainavos. Tikiu, kad ir Dainavoj darbą pradeda kažkur apie 8, nežinau, kada baigia. Piko metu mieste keleivių ir gan daug (16-18 val.) Įlipa gan daug nuo centro. Tai va.
                  5. Seni tvarkaraščiai: kadangi pačioj Izomegoj tvarkaraščio nėra, tai nusirašiau priešpaskutinės stotelės ir pirmos stotelės grafiką, nuo jos iki galo užtrunka nuvažiuot 1 minutę, bet aišku yra padaryta vairuotojam ir poilsio minutėlės. Taigi pagal tuos du grafikus sudariau Izomegos grafiką:

                  5,11 5,35 5,40 5,50 6,00 6,05 6,15 6,20/21 6,28 6,43 6,50 6,55 7,00 7,10 7,27 7,31 7,36 7,41 7,50 8,08 8,15 8,20 8,25 8,30 8,52 9,00 9,05 9,10 9,16 9,36 9,43 9,50-(išvyksta į Dainavą ir pertrauka) 10,03 10,15 10,26 10,35 10,44 10,55 11,04-(baigia čia darbą) 11,11 11,15 11,23 11,35 11,55 12,13 12,43 12,53 13,02 13,15 13,20 13,29/30 13,35 13,43 13,55 14,00 14,15 14,30-(užupiai?) 14,35 14,43 14,55-(į Dainavą ir pertrauka) 15,03 15,10 15,15 15,25 15,50 15,55 16,00 16,05 16,13 16,33 16,40 16,45 16,50 16,55 17,18 17,25 17,30 17,37 17,44 17,56-(baigia darbą) 18,05 18,10 18,22 18,35 18,45 18,50 19,04 19,15 19,25 19,30-(baigia darbą) 19,44 19,56 20,04 20,36 20,44-(baigia darbą)

                  Šeštadienis:
                  6,02 6,48 7,11 7,34 7,57 8,21 8,43 9,06 9,29 9,53 10,13 10,38 11,00-(į Dainavą ir pertrauka) 11,25 12,10-(į Dainavą ir pertrauka) 12,33 13,20 13,43 14,05 14,28 14,50 15,15 15,37 16,00

                  11 maršrutas:
                  5,30 5,51 6,00 6,10 6,32 6,45 6,50 7,13 7,24 7,30 7,53 8,05 8,10 8,33 8,43 8,50 9,30-(baigia darbą) 10,55 11,41 11,48 12,10-(pradeda darbą) 12,22 12,30 12,50 13,07 13,15 13,30 13,49 14,00 14,10-(baigia darbą) 14,29 14,50-(pradeda darbą) 14,55 15,12-(baigia darbą) 15,30 15,37 15,53-(pradeda darbą) 16,10 16,18 16,30 16,50 16,58 17,10 17,30 17,53 18,10 18,18-(baiga darbą) 18,50-(baigia darbą) 20,50 20,30 22,10-(nuvažiuoja link Dainavos ir baigia darbą)

                  Kaip matom, 11 maršruto tvarkaraštyje buvo normaliai suderintas 2 mikroautobusų grafikas (minimalus inervalas 19 min.), bet atsirado trečias "kenkėjas", prisilipdydavo tai prie vieno tai prie kito. Vieno mikroautobuso grafikas labai sistemingas - lygiai kas 40 min. ir jokių išimčių (xx,10 xx,50 xx,30 xx,10).
                  Tai va, aišku, dabar gan daug kas pasikeitę, bet matyti pagrindiniai sudažnėjimai piko laiku.
                  Sėkmės!
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    1-asis bandymas sukurti 4-o maršruto grafiką, kai važiuoja normalaus dydžio autobusai.
                    Važiavimo laikas - nuo 17 iki 19 min. į vieną pusę. Važiavimo laiką sudarinėjau su sąlyga, kad autobuse bus konduktorius, arba bus tiesiog žymimi bilietai (kaip didžiuosiuose miestuose) su sąlyga, kad gali įlipti kontrolė .
                    Naudoti 4 autobusai tam, kad būtų išlaikytas dažnas važiavimas. Šeštadienį - 1 autobusas.
                    Darbo diena
                    Iš "Izomega"
                    05|15 58
                    06|05 18 33 48 55
                    07|08 33 48 55
                    08|08 23 38 55 59
                    09|13 28
                    10|30 55
                    11|20 45
                    12|10 35
                    13|00 50
                    14|07 25 40 57
                    15|17 30 42 54
                    16|07 20 32 44
                    17|10 32 48
                    18|05 22 55
                    19|12
                    20|10
                    21|10
                    22|10
                    Iš "Dainava"
                    05|18 40
                    06|08 23 30 43
                    07|08 23 30 38 58
                    08|13 25 36 48
                    09|03 18
                    10|05 30 55
                    11|20 45
                    12|10 35
                    13|25
                    14|00 15 32 51
                    15|05 17 29 41 55
                    16|07 19 32 45
                    17|01 16 36 57
                    18|11 30 47
                    19|35 40
                    20|40
                    21|40
                    22|32
                    Šeštadienis
                    Iš "Izomega"
                    06|05
                    07|05
                    08|05 55
                    09|
                    10|10
                    11|10
                    12|10
                    13|10
                    14|00
                    15|15
                    16|05
                    Iš "Dainava"
                    06|35
                    07|35
                    08|35
                    09|45
                    10|40
                    11|40
                    12|40
                    13|35
                    14|50
                    15|40
                    16|30
                    Raudonai išskirti reisai iki Kalniškės st./Audėjų st. (į autobusų parką)
                    Mėlynai išskirti reisai iki Kalniškės st. per Vidzgirį, kad nesidubliuotų su sekančiu reisu.
                    Atskiri autobusų grafikai:
                    1-asis
                    iš "Izomegos"
                    5.15 6.05 55 7.55 8.55 <pertrauka> 14.07 57 15.54 16.44 17.48
                    iš "Dainavos"
                    5.40 6.30 7.30 8.25 9.18 <pertrauka> 14.32 15.29 16.19 17.16 18.11
                    2-asis
                    iš "Izomegos"
                    5.43 6.33 7.33 8.23 9.13 10.30 11.20 12.10 13.00 50 14.40 15.30 16.20 17.10 18.05 55 20.10 21.10 22.10
                    iš "Dainavos"
                    5.18 6.08 7.08 58 8.48 10.05 55 11.45 12.35 13.25 14.15 15.05 55 16.45 17.36 18.30 19.40 20.40 21.40 22.32
                    3-asis
                    iš "Izomegos"
                    6.18 7.08 8.08 59 <pertrauka> 15.42 16.32 17.32 18.22 19.12
                    iš "Dainavos"
                    6.43 7.33 8.36 <pertrauka> 15.17 16.07 17.01 57 18.47 19.35
                    4-asis
                    iš "Izomegos"
                    5.58 6.48 7.48 8.38 9.28 10.55 11.45 12.35 14.25 15.17 16.07
                    iš "Dainavos"
                    6.23 7.23 8.13 9.03 10.30 11.20 12.10 14.00 51 15.41 16.32
                    Šeštadienį ir taip viena mašina važiuoja, todėl nerašau čia atskiro grafiko.
                    Laukiu Jūsų komentarų - jei kas ne taip, taisysiu.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Hm... Atrodo visai gerai Tik gal geriau iš "Izomegos" pusė aštuonių ryto šeštadienį išvažiuoja, nes 4-as vienintelis į ten važiuoja nedarbo dienomis, tai Miklusėnų gyventojams būtų geriau, o Dainavoj tuo metu 7, 14 maršrutų autobusai vežtų žmones. Dėl 17-19 min. į vieną pusę, tai greituolis turėtų būt autobusas ir vežt keleivius akis išdegęs, jei dar kiekvienoj stotelėj stoja. Gali ir toks grafikas būti, tik mažiau poilsio, nes abejoju, ar per 17 min. nuvažiuotų taip greit. Šio maršruto kelyje yra 6 šviesoforai...
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                        Hm... Atrodo visai gerai Tik gal geriau iš "Izomegos" pusė aštuonių ryto šeštadienį išvažiuoja, nes 4-as vienintelis į ten važiuoja nedarbo dienomis, tai Miklusėnų gyventojams būtų geriau, o Dainavoj tuo metu 7, 14 maršrutų autobusai vežtų žmones. Dėl 17-19 min. į vieną pusę, tai greituolis turėtų būt autobusas ir vežt keleivius akis išdegęs, jei dar kiekvienoj stotelėj stoja. Gali ir toks grafikas būti, tik mažiau poilsio, nes abejoju, ar per 17 min. nuvažiuotų taip greit. Šio maršruto kelyje yra 6 šviesoforai...
                        Hmmm... tada gal ir persistengiau kiek... O gali pasakyti kur yra tie šviesoforai? Tada ištaisysiu važiavimo laiką - jis juk ir yra viena priežasčių, dėl kurių tai yra
                        1-asis bandymas sukurti 4-o maršruto grafiką, kai važiuoja normalaus dydžio autobusai.
                        Šiaip aš dariau taip: piko metu 19 min. važiuoja, 6 min. stovi - čia minimumas. Bet jei noriu išlaikyti bent kiek normalesnius ir pastovesnius intervalus, aš darau atstovas ir po 10-11 min. Porą kartų ir daugiau. Poilsio dieną, jei jau daryti 8:30 reisą, tai ir vietoje 6:10 ir 7:10 bus 6:30 ir 7:30. Nelabai norisi versti vairuotoją ir taip jau taupant resursus stovėti 10 min. dirbant 11 valandų...
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Putinų - Kalniškės - Naujosios g. sankryžoje
                          Žuvinto - Naujosios g. sankryžoje
                          Naujosios - Statybininkų g. sankryžoje
                          Naujosios - Tvirtovės - Rūtų - Jotvingių g. sankryžoje
                          Jotvingių - Pulko g. sankryžoje
                          Pulko - Santaikos - Ulonų g. sankryžoje
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Mettal, man nesuprantama, nejaugi tau patinka kurti tvarkaraščius "iš lempos"? Kalbu apie 4-ąjį Alytaus maršrutą. Tu sukūrei tvarkaraštį, kuriame normalių autobusų kursavimo intervalas beveik toks pats kaip ir esamų maršrutinių taksi. Visai neatsižvelgi į ekonominį faktorių. Jei jau kurčiau autobusams tvarkaraštį, tai būtinai atsižvelgčiau į tai, kad autobuso reiso nuvažiavimo išlaidos gerokai didesnės, nei maršrutinių taksi, o juk keleivių skaičius toks pats. Vadinasi, reikia kurti retesnį tvarkaraštį. Autobuso talpa apie 3-4 kartus didesnė nei maršrutinių taksi. Tad reikia kurti optimalius tvarkaraščius. Ar tu čia šiaip tik pažaidei iš neturėjimo ką veikti? Maniau esi nusiteikęs prieš betikslį tvarkaraščių kūrimą, kai kuriama neatsižvelgiant į ekonominį faktorių...
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Mettal, man nesuprantama, nejaugi tau patinka kurti tvarkaraščius "iš lempos"? Kalbu apie 4-ąjį Alytaus maršrutą. Tu sukūrei tvarkaraštį, kuriame normalių autobusų kursavimo intervalas beveik toks pats kaip ir esamų maršrutinių taksi. Visai neatsižvelgi į ekonominį faktorių. Jei jau kurčiau autobusams tvarkaraštį, tai būtinai atsižvelgčiau į tai, kad autobuso reiso nuvažiavimo išlaidos gerokai didesnės, nei maršrutinių taksi, o juk keleivių skaičius toks pats. Vadinasi, reikia kurti retesnį tvarkaraštį. Autobuso talpa apie 3-4 kartus didesnė nei maršrutinių taksi. Tad reikia kurti optimalius tvarkaraščius. Ar tu čia šiaip tik pažaidei iš neturėjimo ką veikti? Maniau esi nusiteikęs prieš betikslį tvarkaraščių kūrimą, kai kuriama neatsižvelgiant į ekonominį faktorių...
                              Šiuo atveju, mikroautobusai kursuoja kur kas dažniau, o ne vos vos. O tam, kad autobusas būtų populiarus, jam reikia ne tik "kad važiuotų" bet ir dažno intervalo. Be to, tai tebuvo bandymas, nes važiavimo laikas tikrai neatitinka tikrovės. Savaime suprantama, kad esu prieš betikslį panaudojimą, bet iš šios situacijos išsisukti galima naudojant midi klasės autobusus, kurie labai sėkmingai išplito Panevėžio mieste. Jei norečiau kurti "iš neturėjimo ką veikti", tai to tvarkaraščio nepublikuočiau, nes jis skirtas tik man pačiam .
                              Kitame variante bus pakoreguotas važiavimo laikas ir , galbūt, mašinų skaičius.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Taccido sakė, kad 4-ame maršrute kursuoja 6 maršrutiniai taksi, vadinasi, autobusų turėtų būti daugiausiai 5 tame maršrute. Nors pats bandyčiau išsitekti su 4. Nepamiršk, kad jei važiuoja dažnai, tai reikia daugiau autobusų, daugiau vairuotojų, daugiau kuro, tepalų, daugiau mechanikų... O keleivių skaičiaus padidėjimas dėl maršruto kursavimo sudažninimo yra retas ir būna tik tada, jei maršrute pastatomas naujas žmonių traukos centras ar kas nors panašaus.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Pagal mano skaičiavimus, 4-as autobuso maršrutas turėtų važiuoti trasą 24-27 min. darbo dienomis ir 22-24 min. savaitgaliais. Kadangi šiame maršrute kursuoja 6 maršrutiniai taksi, tai tvarkaraštį kursiu ne daugiau kaip su 4 autobusais, bet ir tai blogiausiu atveju, nes iš tikrųjų reikia kurti su trimis autobusais. Kurčiau ir su dviem (būtų didesnis autobusų apkrovimas ir mažesni nuostoliai), bet to atsisakysiu, nes bus per didelis intervalas. Baigęs įkelsiu tvarkaraštį.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Na va, sukūriau 4-ojo maršruto autobusų tvarkaraštį.

                                    Darbo dienomis
                                    Išvykimas iš AB "Izomega"
                                    5:15 5:47 6:10 6:28 6:48 7:11 7:30 7:51 8:22 8:44 9:27 10:05 10:37 11:15 11:39 12:05 12:47 13:14 13:37 13:55 14:17 14:40 15:00 15:20 15:40 16:01 16:22 16:43 17:03 17:25 17:45 18:12 18:38 19:12 19:39 20:12 20:37 21:12 21:37 22:12

                                    Išvykimas iš AB "Dainava"
                                    5:20 5:42 6:00 6:18 6:40 7:00 7:20 7:45 8:07 8:25 8:50 9:12 9:55 10:47 11:09 11:41 12:09 12:21 12:35 13:13 13:43 14:08 14:27 14:50 15:09 15:30 15:50 16:11 16:31 16:52 17:15 17:39 18:11 18:38 19:12 19:35 20:00 20:20 20:40 21:12 21:37 22:10 22:38
                                    Pastaba: 8:50 20:20 22:10 22:38 - važiuoja tik iki centro.

                                    Šeštadieniais, sekmadieniais ir šventinėmis dienomis
                                    Išvykimas iš AB "Izomega"
                                    6:30 7:25 8:25 9:47 10:42 11:36 12:30 13:20 14:14 15:15 16:11 17:10 18:18 19:25 20:18 21:15
                                    Pastaba: 21:15 - važiuoja tik iki centro.

                                    Išvykimas iš AB "Dainava"
                                    6:03 6:59 7:53 8:53 10:15 11:11 12:02 12:55 13:45 14:45 15:41 16:40 17:36 19:00 19:53 20:46

                                    Tvarkaraštį, kaip visada, kūriau atsižvelgdamas į keleivių srautus, paros laiką ir laikydamasis įstatymų, kuriuose reglamentuotas vairuotojų darbo ir poilsio laikas.
                                    Darbo dienomis panaudojau 3 transporto priemones, savaitgaliui - vieną.

                                    Vietomis tvarkaraštis nėra statiškas ("išeina" iš intervalo ribų ir gadina vaizdą), taip yra dėl to, kad kai kuriose vietose tai būtina dėl patogumo keleiviams. Bet nesu tikras ar tuo laiku to tikrai reikia.

                                    Pamainingumas:
                                    Darbo dienomis
                                    1 grafikas
                                    1 pamaina 4 val.
                                    2 pamaina 8 val.

                                    2 grafikas
                                    1 pamaina 9 val.
                                    2 pamaina 9 val.

                                    3 grafikas
                                    1 pamaina 8 val.
                                    2 pamaina 8 val.

                                    Yra galimybė 1 grafiko 1 pamainos darbo laiką ilginti ir dažninti tvarkaraštį tarp 9 ir 12 val.

                                    Savaitgaliais
                                    1 grafikas
                                    1 pamaina 8 val.
                                    2 pamaina 8 val.
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2009.02.02, 23:33.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Apie trejus metus vis retsykiais ieškojęs internete žaidimo, kuriame būtų galima kurti viešojo transporto maršrutus, pagaliau radau. Nors tai ne visiškai tas, ko ieškojau, bet daugiau nei 50 proc. atitinka mano norus.
                                      Žaidimas vadinasi Traffic Giant, jo kūrėjo pavadinimas gerai žinomas strateginių žaidimų žaidėjams - Jowood. Jowood taip pat sukūrė tokius kompiuterinius žaidimus kaip Transport Giant, Industry Giant, Beach Life ir daug kitų panašaus žanro žaidimų.
                                      Žaidimas Traffic Giant nėra pasižymintis gera grafika, vertinčiau keturiais - šešiais balais iš dešimties. Pats žaidimo variklis gan geras.
                                      Žaidimo esmė - mieste sumažinti transporto spūstis ir tai daroma naudojant visuomeninį transportą. Turi įmonę, turi pinigų, perki autobusus, tramvajus, traukinius. Statai bėgius, stoteles, sudarai maršrutą, nustatai bilieto kainą ir vystai verslą. Yra misijos, užduotys. Galima autobusą iš vieno maršruto "permesti" į kitą. Tai greitai pritraukiantis, bet ir greitai atsibostantis žaidimas.

                                      Plačiau apie žaidimą
                                      Patarimai žaidžiantiems Traffic Giant Gold Edition


                                      Kam įdomu kaip įsigyti šį žaidimą, parašykit man asmeninę žinutę.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.30, 23:29.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Iš tame puslapyje pateiktų paveikslėlių sprendžiu, kad čia tas pats žaidimukas, kurį aptikau kiek anksčiau vasarą; galbūt atsiras susidomėjusių, bet iš savo pusės galiu pasakyt, kad pašalinau vos įdiegęs
                                        Paskutinis taisė abc; 2009.02.03, 23:54.

                                        Comment


                                          Jei tokio zanrai nepatinka, tai neverta tiketis, kad patiks ir sis zaidimas. Bet besidomintiems viesuoju transportu ir zaidziantiems ekonominius strateginius ir planavimo zaidimus, Traffic Giant manau susidometu. Bet man juk nesvarbiau, as tik pasiuliau, neveltui ir parasiau sioje temoje.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X