Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klausimas dar kiek ten tų važiuojančių iš Kalvarijų turgaus ar Tuskulėnų į S. Batoro gatvę. "Labiau pro centrą" prasuka 6G. O 37 maršruto problema ta, kad be kapinių daugiau nelabai yra kur juo važiuoti. Tos 3 stotelės prieš kapines vos ne vidury miškų/laukų stovi. Beje, jei maršrutas vadinasi Rokantiškės/Arimų - Kalvarijų g., kodėl paskutine (ir pirma) stotele laikoma Trimitų?
    Dėl naujo maršruto Šilo gatve - ar P. Lukšio žiedas ne per daug užgrūstas jau dabar?

    Comment


      Ar būtų kokia nauda iš pakeitimų, su mažesnio apgyvendinimo tankumo/keleivių srautų gatvėmis, einančiomis lygiagrečiai? Pavyzdžiai:
      Kalvarijų/Rinktinės g. Kalvarijų yra labiau pagrindinesnė, ja kursuoja didžioji dauguma viešojo transporto, o štai Rinktinės gatvei lieka tik 33. Spėju, jog Kalvarijų turgaus st., apart turginių, tai yra patogiausia stotelė Rinktinės g. gyventojams. Nes dabar sistema maždaug tarsi sudaranti įspūdį "Juk netoli paeiti iki Kalvarijų turgaus, o kas norite būti privežti prie pat namų durų - tenkinkitės kas 20-30 min kursuojančiu 33".
      Dar vienas pavyzdys - Jeruzalės/Baltupio g. Pastarosios apylinkėse nemažai naujų daugiabučių, tačiau ši gatvė turi vos 2 maršrutus - retai ir nelabai kur vežantį 48 bei 50, su kuriuo norint nuvykti į centrą, teks persėsti.
      Dar tiktų Minties gatvė, turinti tik ne per dažniausiai kursuojantį 50. O sunkiau vaikštantiems žmonėms gal toloka eiti iki Žirmūnų ar Tuskulėnų g.
      Tačiau viskas yra nusistovėję taip, kad gal tegu lieka kaip yra, ar ne? Rinktinės gatve nukreipti labiausiai tiktų 10, tačiau jis jau per daug dubliuosis su 33. Baltupio gatvei irgi nelabai ką pasiūlysi nukreipti vietoj Jeruzalės - į centrą nevežantį 75? 69?

      Comment


        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
        Ar būtų kokia nauda iš pakeitimų, su mažesnio apgyvendinimo tankumo/keleivių srautų gatvėmis, einančiomis lygiagrečiai? Pavyzdžiai:
        Kalvarijų/Rinktinės g. Kalvarijų yra labiau pagrindinesnė, ja kursuoja didžioji dauguma viešojo transporto, o štai Rinktinės gatvei lieka tik 33. Spėju, jog Kalvarijų turgaus st., apart turginių, tai yra patogiausia stotelė Rinktinės g. gyventojams. Nes dabar sistema maždaug tarsi sudaranti įspūdį "Juk netoli paeiti iki Kalvarijų turgaus, o kas norite būti privežti prie pat namų durų - tenkinkitės kas 20-30 min kursuojančiu 33".
        Dar vienas pavyzdys - Jeruzalės/Baltupio g. Pastarosios apylinkėse nemažai naujų daugiabučių, tačiau ši gatvė turi vos 2 maršrutus - retai ir nelabai kur vežantį 48 bei 50, su kuriuo norint nuvykti į centrą, teks persėsti.
        Dar tiktų Minties gatvė, turinti tik ne per dažniausiai kursuojantį 50. O sunkiau vaikštantiems žmonėms gal toloka eiti iki Žirmūnų ar Tuskulėnų g.
        Tačiau viskas yra nusistovėję taip, kad gal tegu lieka kaip yra, ar ne? Rinktinės gatve nukreipti labiausiai tiktų 10, tačiau jis jau per daug dubliuosis su 33. Baltupio gatvei irgi nelabai ką pasiūlysi nukreipti vietoj Jeruzalės - į centrą nevežantį 75? 69?
        Yra ką nukreipti pvz. A76 nuo Ateities st. ir A49 toliau Baltupio g.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Logikos gal yra, bet kita vertus, yra patogu turėti gatves-arterijas, kur yra 1) persėdimo taškai (pvz Jeruzalės st) 2) daug dažnai kursiuojančių maršrutų, kas savaime dar padaro tą tašką patogesnį persėdimui.

          Tad klausimas, kas labiau skatintų žmones naudotis VT. Ar atstumas, kad "privežtų iki durų"? Ar laukimo stotelėse trumpumas, kur kad ir toliau paeiti, bet žinai, kad įvairūs VT numeriai kursuoja kas kelias min? Utopijoj tai reiktų abiejų, bet realybėj per brangu.

          Comment


            Tai sakote jog viskas dabar yra gerai ir nieko keisti nereikia? Gal. Kaip ir sakiau, kokia nauda kokiam nors Rinktinės g. gyvenančiam žmogui vykstančiam į centrą, derintis prie rečiau kursuojančio 33 (Herkaus Manto) st., jei greičiau gautųsi paeiti bei vykti nuo Kalvarijų turgaus, kur stoja daugiau ir dažnai važiuojančių maršrutų. Ten atstumas nedidelis, tačiau pvz. Baltupio g. (Maumedžių, Mokyklos st.) iki Jeruzalės/Ateities gatvių žygiuoti gan toloka. Tada iškyla klausimas kur juos reiktų nukreipti, bei kad pakoregavus trasą, nenukentėtų kitų keleivių interesai.
            O dėl Minties g., tai daugiabučių ten išties nemažai, tai nežinau kokia jiems geriausia alternatyva tik į šiaurę vykstančiam 50...

            Comment


              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
              Tai sakote jog viskas dabar yra gerai ir nieko keisti nereikia? Gal. Kaip ir sakiau, kokia nauda kokiam nors Rinktinės g. gyvenančiam žmogui vykstančiam į centrą, derintis prie rečiau kursuojančio 33 (Herkaus Manto) st., jei greičiau gautųsi paeiti bei vykti nuo Kalvarijų turgaus, kur stoja daugiau ir dažnai važiuojančių maršrutų. Ten atstumas nedidelis, tačiau pvz. Baltupio g. (Maumedžių, Mokyklos st.) iki Jeruzalės/Ateities gatvių žygiuoti gan toloka. Tada iškyla klausimas kur juos reiktų nukreipti, bei kad pakoregavus trasą, nenukentėtų kitų keleivių interesai.
              O dėl Minties g., tai daugiabučių ten išties nemažai, tai nežinau kokia jiems geriausia alternatyva tik į šiaurę vykstančiam 50...
              toks "iš lempos", bet jei pratęst naująjį maršrutą per Šilo g. (kur važiuos iki Rokantiškių) iki Žalgirio žiedo, kur būtų galinė stotelė? Kartu ir susisiekimas su Antakalniu atsirastu dažnesnis visai Minties gatvei

              Comment


                Tos mano minėtos antrarūšės gatvės (Rinktinės, Baltupio, Minties) tai aš turėjau omeny paleisti jomis ne į niekur neprivežančius maršrutus, o tokius, kurie vežtų centro link, kad tose gatvėse gyvenantiems žmonėms susisiekimas būtų ne ką prastesnis nei atitinkamai Kalvarijų, Jeruzalės/Ateities ar Tuskulėnų g.

                Comment


                  Baltupių gatve galbūt galėtų eiti 34 autobusas?

                  O dėl Tuskulėnų-Minties tikrai sutinku, kad ten tankūs rajonai palikti be normalaus VT. Bet turbūt problematiška suformuoti normalų VT tinklą tomis gatvėmis, nes Š-P kryptimi yra Kalvarijų ir Žirmūnų, R-V yra Šeimyniškių/Konstitucijos ir Ozo/Kareivių. O Žalgirio/Tuskulėnų/Minties tokios normalios R-V ašies ir nesukuria. Apsunkina ir tai, kad aplinkui pagrindą VT tinklo sudaro troleibusai, kurių KT nepajudinsi Tad jei galima būtų fantazuoti apie žadamus autonominius troleibusus, galbūt T12 galėtų prie Šilo tilto prasukti Minties ir Rinktinės gatve ir tada grįžti į trasą Šeimyniškių g? Bet čia irgi iš tokių lempinių idėjų

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                    Yra ką nukreipti pvz. A76 nuo Ateities st. ir A49 toliau Baltupio g.
                    Iš A76 tai jokios naudos nebūtų - Baltupio gatvėje gyvenantiems žmonėms susisiekimo reikia su miesto centru (arba vakarine miesto dalimi, t.y. Baltupio g. - Ateities g. - Laisvės pr. jungtis), o ne su Žaliaisiais Ežerais. A49 galbūt nebloga idėja, kadangi tai leistų “ištiesinti” A69 - dabartinė jo problema yra ta, kad daug kas atvažiavęs iš Bajorų persėda Jeruzalės arba Kalvarijų stotelėje į 1G, kadangi kelionė į miesto centrą juo yra greitesnė, negu 69 lankstas Ateities/Baltupio/Didlaukio gatvėmis. Galbūt dar Baltupio gatvei tiktų A34, kaip kad liootas siūlo.

                    Dėl Minties gatvės - manau, kad kai atsiras Kernavės gatvė, bus galima nukreipti kokį maršrutą Minties-Žalgirio-Kernavės gatvėmis. Aišku, jei jau fantazuojam apie autonominius troleibusus, tai manau labiausiai tokiai trasos variacijai tiktų T19, kadangi dabar jis vistiek dubliuoja 4G, o kita vertus T19 pasižymi plačia aprėptimi - būtų patogi jungtis Kernavės/Minties gatvių gyventojams susisiekti su tais rajonais, su kuriais dabar patogaus susisiekimo nėra - Saulėtekiu, Pašilaičiais, Viršuliškėmis

                    Comment


                      Dėl to lanksto Didlaukio - Baltupio - Ateities g. tai ten išties nemažas srautas. Gal būtų galima pvz. 34/69 paleisti tiesiai Kalvarijų g. (pro Pušyno, Seminarijos st.), toliau kairėn į Ateities ir dešinėn Baltupio g. Nes dabar tos minėtos 2 stotelės turi tik iki Žalgirio g. vežančius Žaliųjų Ežerų maršrutus, o iš to lanksto nedaug naudos, nes ta Baltupio g. atkarpa, kurioje dabar nežmoniškai daug maršrutų, išvis be stotelių.

                      Comment


                        Na nepasakyčiau kad ten “nežmoniškai daug” maršrutų - viso labo 5, o pro st. Pušynas ir Seminarija pravažiuoja 4, tai labai apylygiai. Baltupio gatvės atkarpoje stotelių nėra, bet užtat yra Didlaukio stotelė Didlaukio gatvėje. Be to, ten vien daugiabučiai abiejose gatvės pusėse, o Kalvarijų gatvėje vienoje pusėje išvis tik nuosavi namai, o kitoje pusėje tų daugiabučių mažiau nei Didlaukio. Tad logiška kad ir VT maršrutų yra mažiau

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          Dėl to lanksto Didlaukio - Baltupio - Ateities g. tai ten išties nemažas srautas. Gal būtų galima pvz. 34/69 paleisti tiesiai Kalvarijų g. (pro Pušyno, Seminarijos st.), toliau kairėn į Ateities ir dešinėn Baltupio g. Nes dabar tos minėtos 2 stotelės turi tik iki Žalgirio g. vežančius Žaliųjų Ežerų maršrutus, o iš to lanksto nedaug naudos, nes ta Baltupio g. atkarpa, kurioje dabar nežmoniškai daug maršrutų, išvis be stotelių.
                          Bet pamenu, kad kai 2013 metais paleido pirmuosius reforminius tvarkaraščius, tai ten 34 ėjo būtent Kalvarijų g. tiesiai ir gyventojai užprotestavo, kad per mažai Didlaukio gatvei mašrutų lieka

                          Comment


                            Bet Didlaukio g. mano nuomone trūksta dar vienos stotelės, maždaug per vidurį gatvės. Ar ten ji neįrengiama, nes reljefas netinkamas?
                            Kažkurioje temoje buvo rašyta, jog Ateities g. žiedas jau dabar apkrautas. Gal vertėtų vietoje jo, kokį 87 maršrutą nukreipti į Pašilaičius? Arba vieną iš 10/57. 10-am prisidėtų tik viena stotelė, tad grafikas per daug nenukentėtų. O 57 atveju, Bajorams atsirastų tiesioginis susisiekimas su Laisvės pr. pradžia. Dabar nelabai suprantu, ką jis ten veža į/iš Fabijoniškių žiedo. Nors bus galima pradėti sakyti jog Jeruzalę su Pašilaičiais jungia ir taip nemažai maršrutų.

                            Comment


                              Kaip suprantu, 57 veža Bajorų/Bukiškių moksleivius į Fabijoniškėse esančias mokyklas. 87 buvo sutrumpintas iki Ateities st. tam kad sutrumpėtų reiso ilgis ir dėl to padažnėtų kursavimo intervalas. O jeigu kam reikia į Pašilaičius, tai yra 2G.

                              O ir šiaip, keistai atrodytų jei maršrutas tą pačią sankryžą kirstų du kartus viena kryptimi. Kalbu apie Ukmergės-Ateities g. sankryžą (pvz.: važiuojant link Šeškinės gautųsi du kartus sustojimas Jurgio Baltrušaičio st.)
                              Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.10, 14:39.

                              Comment


                                Cha, čia geras, nepastebėjau! Bet kiek bandžiau gilintis, visos Fabijoniškėse esančios mokyklos yra ties Ateities, o ne L. Giros g., todėl paleidus 57 tiesiai, užuot sukus dešinėn, nieks per daug nenukentėtų.
                                Dėl Pašilaičių - man didesnis minusas atrodytų nebent tas jų stovėjimo būdas - prisiminkite 33 su 52A maršrutais iki reformos - jie stovėdavo ne pačiame žiede, tačiau Laisvės pr. kelkraštyje, kas neatrodydavo labai tvarkinga bei taisyklinga, kuomet jie ilsėdavosi šioje besibaigiančioje lėtėjimo (ar kokia čia juosta), kuri pagal taisykles labiau skirta pabaigti manevrą ir įsilieti į 2 juostą, kuri iškart už žiedo jau tampa pirma.
                                Beje, kuri stotelė 33 su 52A skaitydavosi paskutinė - Juliaus Juzeliūno ar Pašilaičių žiedas? Nes kartais jie stovėdavo ir pirmojoje...
                                https://www.google.com/maps/@54.7286...2!8i6656?hl=lt

                                Comment


                                  Pasiūlymas dėl T12 - sakyčiau fantastiškas jo keleivių srautas ir intervalas kaip tik leidžia tokį nukreipimą, reikia tikėtis, gavus autonominių troleibusų, tuo bus pasinaudota.

                                  T19 geriau neliesti, nes nukreipus jį Kernavės gatve, bus praleistos dvi populiarios stotelės: Europos aikštė ir Lvovo. Tegul jau jis lieka kaip lėtoji 4G versija. Va geriau jau kaip kažkurioje temoje siūlėte savaitgaliais trumpinti jį iki Antakalnio.

                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                  Kažkurioje temoje buvo rašyta, jog Ateities g. žiedas jau dabar apkrautas. Gal vertėtų vietoje jo, kokį 87 maršrutą nukreipti į Pašilaičius? Arba vieną iš 10/57. 10-am prisidėtų tik viena stotelė, tad grafikas per daug nenukentėtų. O 57 atveju, Bajorams atsirastų tiesioginis susisiekimas su Laisvės pr. pradžia. Dabar nelabai suprantu, ką jis ten veža į/iš Fabijoniškių žiedo. Nors bus galima pradėti sakyti jog Jeruzalę su Pašilaičiais jungia ir taip nemažai maršrutų.
                                  57 veža mokslevius (ties Gedvydžių stotele yra mokykla). Iš esmės, po 12 valandos jį būtų galima paleisti per Mandariną - kiekvienas prekybos centras sukūria keleivių srautą.
                                  10 jeigu pratęsti, tai geriau iki Skalvių žiedo, 46 maršruto trasa - iki Pašilaičių žiedo jau yra 3 maršrutai, o iki Skalvių reikia persėsti. Keleivių ten daug nebūtų, bet tai nereiškia, kad nebūtų visai - 10 privežtų ir moksleivius/tėvus su darželinukais, ir iki prekybos centrų, ir svarbiausia - privežtų prie 2G, nes dabar nuo Skalvių žiedo nuvažiuoti į Santariškes nėra pati lengviausia ir greičiausia užduotis.

                                  Bet bendrai imant, nesuprantu kodėl kilo toks šaršalas dėl antrarūšių (kaip pavadinote) gatvių. Jos tokios yra dėl savo keleivių srauto. Baltupio gatvėje Jeruzalėje žmonių yra nepalyginamai mažiau negu Kalvarijų gatvėje, nes ten ir traukos taškų jokių nėra. Pagal 2017 duomenys, Maumedžių stotelėje link centro per visą dieną įlipo tik 172 žmonės, tuo tarpu Jeruzalės stotelėje buvo daugiau negu 5,5 tūkstančio. Nukreipti Baltupio gatve aišku galima, bet tada toks maršrutas taptų žymiai mažiau populiarus.
                                  Tas pats dėl Didlaukio vs Kalvarijų. Taip, Kalvarijų gatvėje reisų skaičius yra šiek tiek mažesnis ir visi jie priveža beveik ten pat, tačiau ten ir žmonių yra nepalyginamai mažiau. Pagal jau minėtus 2017 duomenis, Didlaukio link centro įlipo beveik 3 tūkstančiai žmonių, Seminarijos ir Pušyno stotelėse link centro - kiek mažiau nei 270. Šiuo atveju reikėtų labai derinti 26/35/36/66 tarpusavyje, kad Kalvarijų gatvėje būtų maždaug tolygus intervalas.
                                  Tuo labiau nesuprantu paklausimo dėl Rinktinės gatvės, net ten yra tik viena ''unikali'' stotelė su vienu maršrutu - Herkaus Manto, kuri yra nepaprastai arti nuo Kalvarijų turgaus. Rinktinės stotelėje, perėjus gatve, yra daug maršrutų tiek į centrą, tiek į Antakalnį, tiek į vakarinius gyvenamuosius rajonus.
                                  Sutikti būtų galima dėl Minties gatvės, nes šis ''Žirmūnų trikampis'' apskritai yra silpnokai aptarnaujamas VT - Tuskulėnų gatvėje iš esmės yra tik vienas maršrutas, kuris priveža prie Senamiesčio/Stoties. Kiek geresnė situacija Minties gatvėje buvo, kai ja iki 2013 važiavo 30 maršrutas (priveždavo iki Kalvarijų turgaus, kur buvo galima persėsti į maršrutus, važiuojančius į centrą), bet ir jis važinėjo 2-3 kartus per valandą (savaitgaliais išvis kas pusantros valandos). Kaip jau minėta, visai nebloga idėja būtų ten nukreipti T12 kai tik bus gauti autonominiai troleibusai.

                                  Comment


                                    Bet ką mums sako tie žmonių skaičiai Maumedžių stotelėje? Juk kai nėra normalių maršrutų, tai nėra ir žmonių: jie renkasi eiti iki Jeruzalės arba Ateities stotelių. Manau po greitųjų autobusų įvedimo žmonių skaičiai sumažėjo kokioj Pušyno st, nes elementariai žmonės dabar eina iki Baltupių st. Bet tai sutankinus, pagerinus maršrutų tinklą, tie žmonės neitų į kitas stoteles

                                    Katkaus st. paros apyvarta irgi buvo 350-450 (2017 m.). Bet tai gal dėl to nes žmonės eina į kitas stoteles arba važiuoja mašinom?
                                    Paskutinis taisė liootas; 2021.01.10, 15:28.

                                    Comment


                                      O nemanote jog Skalvių žiedas apkrautas panašiai tiek pat kiek ir P. Lukšio žiedas? Negana maršrutų ten? Va Pašilaičiuose po reformos nebeliko autobusų, kuriems tai būtų galinė stotelė, tada būtų galima pratęsti ką nors iki ten. Kodėl tada 33 nebaigdavo maršruto Kaimelio žiede, o važiuodavo 1 stotele toliau? Kad labiau skirtųsi nuo 10? Tiesa, kaip jau minėjau, nelabai tvarkingai atrodo autobusai, stovintys ne stotelės tipo įvažoje, o tiesiog važiuojamosios dalies juostos pabaigoje.
                                      Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.01.10, 16:25.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Dėl Minties gatvės - manau, kad kai atsiras Kernavės gatvė, bus galima nukreipti kokį maršrutą Minties-Žalgirio-Kernavės gatvėmis. Aišku, jei jau fantazuojam apie autonominius troleibusus, tai manau labiausiai tokiai trasos variacijai tiktų T19, kadangi dabar jis vistiek dubliuoja 4G, o kita vertus T19 pasižymi plačia aprėptimi - būtų patogi jungtis Kernavės/Minties gatvių gyventojams susisiekti su tais rajonais, su kuriais dabar patogaus susisiekimo nėra - Saulėtekiu, Pašilaičiais, Viršuliškėmis
                                        Nėra didelės prasmės sujungti naujuosius sovietinius mikrorajonus su Kernavės ar Minties gatvėmis, jeigu ir yra maža paklausa, tiems keliems žmonėms protingiau būtų persėsti...

                                        Be to, 4G ir taip yra perpildytas, dar neliks susisiekimo į Antakalnį ir Saulėtekį iš Rinktinės st., Šeimyniškių st. ir, priklausant nuo tolesnės trasos, Nacionalinė Dailės Galerijos st. bei gal net Panoramos st.

                                        Reikėtų 19 palikti vietoje, nebent minimaliai pakoreguoti jo trasą, arba įvesti papildomus sustojimus 4G.

                                        Comment


                                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                          Beje, kuri stotelė 33 su 52A skaitydavosi paskutinė - Juliaus Juzeliūno ar Pašilaičių žiedas?
                                          Formaliai - Pašilaičių žiedas, greitėjimo juostos pabaigoje. Realiai tai priklausomai nuo vairuotojo - kartais pavežėdavo toliau, kartais - išlaipindavo prieš įsukimą į troleibusų žiedą.

                                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                          Va Pašilaičiuose po reformos nebeliko autobusų, kuriems tai būtų galinė stotelė, tada būtų galima pratęsti ką nors iki ten.
                                          O kodėl manot, kad iki Laisvės pr. žiedo būtinai turi važiuoti kažkoks autobusas? Nuo Jeruzalės iki Laisvės pr. transporto tikrai pakankamai. Kokia prasmė varinėti tuščius autobusus traukinuku su kitais maršrutais? Juk turim bilietus leidžiančius persėsti, o trumpa maršruto trasa padeda užtikrinti punktualumą.

                                          Kodėl tada 33 nebaigdavo maršruto Kaimelio žiede, o važiuodavo 1 stotele toliau? Kad labiau skirtųsi nuo 10?
                                          Kad Pašilaičiai turėtų tiesioginį susisiekimą su Kalvarijų g. esančiomis gamyklomis, o 10 be reikalo nebūtų ilginamas intervalas. Kaip buvo šitas trasos variantas 90-ųjų pradžioje, taip ir liko.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X