Man rodos tokia sistema turi vieną didžiulį minusą, dėl ko A juostos dažniausiai yra įrenginėjamos kelio kraštuose, o ne per vidurį. Įrenginėjant jas kelio vidury atsiranda didelių problemų su sankryža. Kalvarijų ir Konstitucijos sankryža:
Kai įsijungia šviesoforas Kalvarijų gatve judančiam transportui, prie tokios sistemos kairysis posūkis taptų nebeįmanomas, nes jį atliekant galima būtų atsitrenkti į tiesiai važiuojantį autobusą. Tai galima būtų spręsti įvedant 'atskirą' šviesoforą specialiai autobusams, tačiau tai reikštų, kad įvedamas dar vienas papildomas ciklas sankryžoje. Šiuo metu ten yra 3 šviesoforų ciklai, tai dar vienas papildomas ciklas sankryžos pralaidumą gali sumažinti iki 25%, o jeigu tokią sistemą dar pritaikant ir Konstitucijos gatvėj - tai šviesoforinių ciklų reikėtų dar daugiau ir dar labiau mažėtų pravažumas. Man rodos tokia sistema su vidury esančiomis atskiromis autobusų linijomis yra galima tik ten, kur nėra posukių į kairę, t.y. ten, kur yra ne šviesoforinės, o kelių lygių sankryžos.
Kai įsijungia šviesoforas Kalvarijų gatve judančiam transportui, prie tokios sistemos kairysis posūkis taptų nebeįmanomas, nes jį atliekant galima būtų atsitrenkti į tiesiai važiuojantį autobusą. Tai galima būtų spręsti įvedant 'atskirą' šviesoforą specialiai autobusams, tačiau tai reikštų, kad įvedamas dar vienas papildomas ciklas sankryžoje. Šiuo metu ten yra 3 šviesoforų ciklai, tai dar vienas papildomas ciklas sankryžos pralaidumą gali sumažinti iki 25%, o jeigu tokią sistemą dar pritaikant ir Konstitucijos gatvėj - tai šviesoforinių ciklų reikėtų dar daugiau ir dar labiau mažėtų pravažumas. Man rodos tokia sistema su vidury esančiomis atskiromis autobusų linijomis yra galima tik ten, kur nėra posukių į kairę, t.y. ten, kur yra ne šviesoforinės, o kelių lygių sankryžos.
Comment