Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tokiu atveju turėtų būti dubliuojantis ne-G maršrutas, kuris veža iš vienos mažos stotelės į kitą mažą. Kitaip gaunasi važiuojant iš mažos į mažą du persėdimai. Ypač ne piko metu, kai retesnis tvarkaraštis. Sumoj dar lėčiau nei eilinis lėtas autobusas stojantis visose stotelėse iš eilės Ir n kartų lėčiau bei nepatogiau nei su auto.
Aš žinau apie šitą funkciją. Bet pagalvok pats: 1000 keleivių per dieną = 1 keleivis vienu reisu. Jeigu įvedam STOP sistemą, GR maršrutuose tektų stoti kiekvienu reisu kiekvienoj stotelėjSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Viskas prasidėjo nuo T5 grąžinimo, pasiūliau kaip jam surinkt keleivių. 1G dubliuotų jis ir A26, A35, A36 ir A66.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nei vienas iš paminėtų nedubliuoja 1G visu jo ilgiu. Jei nori važiuoti iš mažos stotelės viename gale į mažą stotelę kitame gale - tenka persėst ir gal net ne kartą.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
O kaip tada dabar iš kokios Pušyno st. žmonės važinėja iki Vingrių? Viso to nebūtų įvedus STOP tvarką.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turbūt nepatenkinti. Bet tai dabar liečia daug mažiau žmonių nei dar labiau praretinus stoteles, kuriose 1G stoja. Naudojant stop mygtukus gali atsirati problemų su tvarkaraščio tikslumu. Kaip ir pats minėjai, tai ypač svarbu būtent važiuojantiems į stotį.
Tvarkaraščiai būtų labiau sutankinti, kaip miestuose su šia sistema.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJūs įsivaizduokite, kad T5 būtų 1G sutrumpintas trasos variantas. Tada visa paniška dubliavimos baimė išgaruos. Vakarų šalyse, į kuriuos taip bandome orientuotis, maršrutai turi galybes sutrumpintų trasų. Tas pats maršrutas gali kursuoti kas 20 min. visoje trasoje ir kas 10 min. 1/3 trasos.
Beje, aš nepropaguoju T5 grąžinimo, tik pasiūliau sąlygas jo galimam egzistavimui.Paskutinis taisė lukass; 2018.03.07, 18:41.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Būtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo. Visų pirma, kiek mes turime greitųjų maršrutų, virš kurių bent 50% trasos kabo laidai? Bent tris. Tai ar tai apsimoka? Ar dūminantys autobusai turi važinėti centre? Vietoj 2G turėtų būti stiprinamas 55. Vietoj 4G turėtų būti atnaujintas 47, aišku dažniau nei važinėjo prieš reformą. Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja. Bet aišku, kai pas žmones dabar plaplautos smegenys kad greitieji autobusai yra labai greitesnį už įprastus autobusus/troleibusus, tai vargu ar tokios permainos būtų sutiktos džiaugsmingai. Tačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBūtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo. Visų pirma, kiek mes turime greitųjų maršrutų, virš kurių bent 50% trasos kabo laidai? Bent tris. Tai ar tai apsimoka? Ar dūminantys autobusai turi važinėti centre? Vietoj 2G turėtų būti stiprinamas 55. Vietoj 4G turėtų būti atnaujintas 47, aišku dažniau nei važinėjo prieš reformą. Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja. Bet aišku, kai pas žmones dabar plaplautos smegenys kad greitieji autobusai yra labai greitesnį už įprastus autobusus/troleibusus, tai vargu ar tokios permainos būtų sutiktos džiaugsmingai. Tačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąVietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę.Paskutinis taisė mskapss; 2018.03.08, 09:28.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąna o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja
Comment
-
Pabūsiu advokatu. Gi Pilaitis rašė:
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą...Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja...
EDIT: kad Jeruzalė nebūtų be susisiekimo su Santariškėm, visus Balsių autobusus reiktų leist P. Baublio g.Paskutinis taisė lukass; 2018.03.08, 10:07.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu 34-ą padaryti lukass trasa, klausimas iškyla dėl 48-o reikalingumo. Nes atkarpoje Vaikų ligoninė - Ateities 100 procentų dubliuos 34-ą. Ar kaip tik paliekam pastąrąjį maršrutą dėl tankesnio kursavimo Baltupio gatvėje?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąJeigu 34-ą padaryti lukass trasa, klausimas iškyla dėl 48-o reikalingumo. Nes atkarpoje Vaikų ligoninė - Ateities 100 procentų dubliuos 34-ą. Ar kaip tik paliekam pastąrąjį maršrutą dėl tankesnio kursavimo Baltupio gatvėje?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBūtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Greitieji važinėja visiškai pilni, kas 4-5min. ir juos aptarnauja didieji triašiai autobusai. Bet idėja yra nepasiteisinusi. Gal tuomet jau nebeklausiu tavęs, o tai kas tuomet būtų pasiteisinusi idėja, nes vistiek jokio logiško atsakymo iš tavęs išgirsti nesitikiu...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąSiūlot A48 leist Ateities g. -> Visorių g. -> M. Indriliūno g. -> B. Krivicko g. -> Mykolo Lietuvio g. toliau - senąja trasa? Ne per siauros gatvės būtų?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
Comment