Dėl pasipriešinimo T1 naikinimui: gal jis labiau pasitarnautų važiuojant Kauno-Švitrigailos-J.Jasinskio gatvėmis. Atsirastų normalus aukštutinio Naujamiesčio susisiekimas su stotimi bei karoliniškiečiai neprarastų dab. jungties.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Prie ko Reformatų st.? Aš gi siūliau 1G senamiestį stot tik stoty ir V.K.a. Baltupiečiai ir taip turi susisiekimą su senamiesčiu (net atraktyvesniu).
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Prie to kad prie jos irgi nėra "respublikinių objektų". O kam koks senamiestis "atraktyvesnis" - skonio reikalas. Man pvz prie 10o maršruto įdomių senamiesčio vietų mažiau nei prie 1gSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąReiktų drausmint vairuotojus, kameros turėtų padėti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Drausminti vairuotojus, kitais žodžiais tariant, versti rizikuoti savo sveikata? Kol kas nematau jokių svarių argumentų zonų įvedimui, kurie persvertų trūkumus ir kaip tik padidėjančias sąnaudas.
Taip pat dėl dubliavimosi: Kam reikalingas A23, kuris ne tik labai retai kursuoja, bet ir keleivius kaip trupinius renka raizgydamasis Lazdynuose ir dubliuoja A21 ir A22? Panaikinus jį po autobusą galima duot pastariesiems, taip lazdyniečiai gautų dažnesnį susisiekimą su centru, o kam reiktų į stotį persėstų į dažnesnius T15 ir 2G.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Tai tegul ten nestoja. Ir kokios senamiesčio vietos įdomesnės?
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Ir ką kelios bobutės ir moksleiviai kokiose Skaidiškėse ar Riešėje vairuotojui padarys užpykę dėl priekinių durų? Durys ne pagrindinė zonavimo sąlyga. Kol nebus zonų, tol į priemiesčius autobusai važinės kas valandą ar dvi, juk už patogumą susimokama?
Taip pat dėl dubliavimosi: Kam reikalingas A23, kuris ne tik labai retai kursuoja, bet ir keleivius kaip trupinius renka raizgydamasis Lazdynuose ir dubliuoja A21 ir A22? Panaikinus jį po autobusą galima duot pastariesiems, taip lazdyniečiai gautų dažnesnį susisiekimą su centru, o kam reiktų į stotį persėstų į dažnesnius T15 ir 2G.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
.. bet Rūdininkų stotelėj žmonių būna, tiek išlipa atvažiuojantys į centrą, tiek įlipa išvažiuojantys. Nereikia kažkokių "respublikinių" objektų, kad būtų žmonių srautasSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
A23 yra labai patogus ''pensininkų ekspresas'', nes labai patogiai apvažiuoja Lazdynus. Jau geriau jį sujungti su A22 (t.y. Lazdynuose kaip 23, centre kaip 22)Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Norim lėto pensovežio ar normalaus VT? Sukinėjimuisi puikiai tinktų dažnas A7.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Visų pirma, A7 ir A23 važiuoja VISIŠKAI skirtingomis kryptimis. Visų antra - Lazdynai dabar daugiausiai pagyvenusių žmonių rajonas. Trečia - prie ko čia pensonvežis ir normalus VT? Jie kažkuo skiriasi? Pensininkai jau ne žmonės?
Antra - na ir kas? Kiekvienai bobutei iki durų atvažiuot?
Trečia - nieko prieš pensininkus neturiu, tačiau tas bereikalingas sukinėjimasis ratais kvadratais tik prailgina kelionę kitiem keleiviam.
Ketvirta - jei taip reikia to rangymosi, tai tegu 22 važiuoja kaip 23 Lazdynuose, tik pasiūliau panaikint dviejų maršrutų dubliavimąsi.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Nebent kokie vaikai pradžioj pažaistų. Visose tikrai nestotų, nes nepopuliariose stotelėse ir dabar nėra keleivių.
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Keleivių yra visose stotelėse, bet jei norime tikrų G, turėtų stot tik mazginėse stotyse. Jei ne, neklaidinkim visuomenės.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nepopuliariose stotelėse ir dabar nėra keleivių, bet keleivių yra visose stotelėse... Nu šaunuolis, tikrai ne kiekvienas sugebėtų tokį dalyką išmąstyti.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Visų pirma, kokiom skirtingom kryptim? Abu prieš laikrodžio rodyklę važiouja, tik Erfurto g. neliestų, bet nėra Lazdynai tokie dideli.
Bet nesakau, kad šita idėja bloga, tik argumentavimas. Faktiškai tie pensininkai gali naudotis ne 7, o 21 ar 22, nes jie veža tomis pačiomis Lazdynų gatvėmis ir į tą pačią Vilniaus kryptį...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Ir ką kelios bobutės ir moksleiviai kokiose Skaidiškėse ar Riešėje vairuotojui padarys užpykę dėl priekinių durų? Durys ne pagrindinė zonavimo sąlyga.
Kol nebus zonų, tol į priemiesčius autobusai važinės kas valandą ar dvi
Dar dėl 23 - keleivių visada jame yra, nežiūrint į tai, kad tai dar vienas "viską dubliuojantis" maršrutas. Užtat vienintelis, kuris tiesiogiai veža nuo stoties iki Lazdynų ligoninės bei pagrindinis socialinis maršrutas Lazdynuose (kitaip - "pensovežis"). Tai toli gražu nereiškia, kad jis nereikalingas.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Taip, keleivių yra visose, tik vienose per dieną susidaro 1 000 keleivių, kitose 10, kas yra niekas (jei keliskart per dieną sustotų tokioj, tikrai nebūtų tragedija).
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Dar dėl 23 - keleivių visada jame yra, nežiūrint į tai, kad tai dar vienas "viską dubliuojantis" maršrutas. Užtat vienintelis, kuris tiesiogiai veža nuo stoties iki Lazdynų ligoninės bei pagrindinis socialinis maršrutas Lazdynuose (kitaip - "pensovežis"). Tai toli gražu nereiškia, kad jis nereikalingas.Paskutinis taisė 10.000; 2018.03.06, 20:35.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Per mažai žinai apie vairuotojo darbą, todėl tau ir atrodo tai kaip niekai. VT važiuoja ne vien bobutės ir moksleiviai.
Jei tai argumentas, kodėl VT važiuoja retai, tai čia yra absurdas. Jeigu tarkim 63 maršrute įvestų zoninius tarifus, tai jame automatiškai atsirastų antras autobusas? Tikrai ne. Kol kas dar neišgirdau nė vieno svaraus argumento, kam Vilniuje reikalingos tarifų zonos dabartiniuose maršrutuose. Patraukli kaina ir geras kursavimo dažnis yra pagrindinis stimulas iš užmiesčio į miestą važiuoti su VT, o ne su nuosavu automobiliu.
Dar dėl 23 - keleivių visada jame yra, nežiūrint į tai, kad tai dar vienas "viską dubliuojantis" maršrutas. Užtat vienintelis, kuris tiesiogiai veža nuo stoties iki Lazdynų ligoninės bei pagrindinis socialinis maršrutas Lazdynuose (kitaip - "pensovežis"). Tai toli gražu nereiškia, kad jis nereikalingas.
A23 ir T1 viską dubliuojantys tinka, o kiti ne? Dvigubi standartai?
Kuriose konkrečiai stotelėse, kur nestoja Vilniaus greitieji autobusai (bet jas pravažiuoja), per parą įlipa tik 10 keleivių ? Konkrečiai prašom, nes tokia nesąmone be įrodymų nepatikėsiu. Kažkur priemiestyje tokių stotelių gal ir yra, bet tikrai ne Vilniaus centrinėse ašyse, kur ir važiuoja G maršrutai (vienintelės išimtys yra Pūčkoriai ir Stepono Batoro st., bet dėl dviejų stotelių nebūtina tokios tvarkos įvesti visuose maršrutuose)Paskutinis taisė lukass; 2018.03.06, 20:55.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą...Sprendžiant Lazdynų ligoninės klausimą, iki Stoties būtų galima nukreipti 29...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Keleivių yra visose stotelėse, bet jei norime tikrų G, turėtų stot tik mazginėse stotyse. Jei ne, neklaidinkim visuomenės.
Comment
Comment