Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTai jei dabar 1G pažeidinėja KET, galėtų ir toliau tęst. Jei rimtai, Pylimo g. turėtų tapt tik VT gatve, kurios vidurinė juosta būtų skirta aplenkimui. Arba pigiau būtų padaryt įvažas.
Ties Reformatų stotele situacija sudėtingesnė, čia galbūt geriausia būtų padaryti įvažą. Nors, kita vertus, turėtų būti įmanoma padaryti panašiai, kaip ir Vingrių st. atveju. Kadangi Pylimo gatvėje, važiuojant nuo Stoties, už pat sankryžos su J. Basanavičiaus g. yra tik viena juosta šia kryptimi, kuri netrukus išplatėja iki dviejų – šį išplatėjimą galima būtų vėlgi kiek atitolinti, analogiškai, kaip ir Vingrių st. atveju, tik galbūt reikėtų kiek „pastumti“ pačią A juostoje esančią Reformatų stotelę J. Basanavičiaus g. link.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Geriau daryt visas stoteles pagal pareikalavimą ir nereiktų greitųjų, bet, kaip visada, atsiras nepatenkintų ar šiaip bijančių naujovių.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Totali nesąmonė. Tada išvis visos stotelės bus naudojamos. Dabar kai kurios stotelės yra “dirbtinai” praleidžiamos, tačiau jei keleiviai galėtų stabdyti greituosius autobusus bet kurioje stotelėje, jiems tektų sustoti kiekvienoje stotelėje. Kokia iš to nauda ?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
Ties Reformatų stotele situacija sudėtingesnė, čia galbūt geriausia būtų padaryti įvažą. Nors, kita vertus, turėtų būti įmanoma padaryti panašiai, kaip ir Vingrių st. atveju. Kadangi Pylimo gatvėje, važiuojant nuo Stoties, už pat sankryžos su J. Basanavičiaus g. yra tik viena juosta šia kryptimi, kuri netrukus išplatėja iki dviejų – šį išplatėjimą galima būtų vėlgi kiek atitolinti, analogiškai, kaip ir Vingrių st. atveju, tik galbūt reikėtų kiek „pastumti“ pačią A juostoje esančią Reformatų stotelę J. Basanavičiaus g. link.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąDaugiausia dubliuotų labai retą A21. Iš vis siūlyčiau optimizuot visą maršrutų tinklą, sukuriant/paliekant dažnai kursuojančius maršrutus su minimaliu dubliavimusi.
Tai T3 aptarnautų šiaurinį Senamiestį, o T11 - pietinį. Ir kiek keleivių važiuoja nuo Pasakų parko iki Stoties? Kam ten reiktų, rinktųsi T16 ar 2G.
Sumažintų išlaidas dėl vežiojimo po laukus bei leistų atsirasti naujiems maršrutams į augančius priemiesčius.
Jei rimtai, Pylimo g. turėtų tapt tik VT gatve, kurios vidurinė juosta būtų skirta aplenkimui. Arba pigiau būtų padaryt įvažas.
Dabartiniai G yra pasityčiojimas.
Pasikartosiu, mūsų greitieji turėtų būti vadinami magistraliniais. Kuo daugiau svarbių stotelių yra praleidžiama, tuo mažiau jie yra patogūs ir tuo rečiau turi važiuoti. Atitinkamai, turi būti dažninama ar sukuriama visiškai nauja alternatyva, stojanti visose stotelėse. Vokietijos miestuose greitieji (ekspresai) dažniausiai pilnai arba dalinai dubliuoja paprastus ar magistralinius maršrutus, nestoja mažareikšmėse stotelėse (kaip kad mūsų Pilaitė, Valakampių tiltas, Pumpėnų st., Seminarija ir pan.) ir jokiu būdu nėra VT sistemos pagrindas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąBet vėl gi, nuo 1G nuimti galima būtų nebent tik Centro polikliniką ir Rūdninkų st.
Comment
-
Dėl Halės turgaus - stoties kryptimi yra vienpusė Vingrių stotelė. Ne prie pat, bet visgi ryškiai arčiau nei Trakų ar stotis. Centro poliklinikos stotelę praleisti vien dėl to, kad ji vienpusė, nors ir yra iki jos važiuojančių.. Nežinau ar atsipirktų sutaupytas laikas prieš nepatogumą keleiviams.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Prie dabartinės sistemos labai daug prisidėjo gyventojų protestai ir politiniai sprendimai. Būtų labai sunku čia kažką pakeisti. Bet tai reikštų, labai žymiai padidėtų persėdimų skaičius, o dėl to - ilgėtų kelionės trukmė. Taip, galbūt tu gautum transportą "čia ir dabar", bet kiek laiko sugaištum persėsdamas? Nėra įmanoma visų maršrutų suderinti su visais, kad persėdimui būtų skirta ne daugiau 5 min. Jau nekalbant apie tai, kad tam reikės visiškai naujo tvarkaraščių sudarymo ir jų aptarnavimo modelio. T.y. trumpės vairuotojų darbo pamainos, o tai reikš, kad toks darbas bus nepatrauklus ir daugelis rinksis ką nors kitą.
Vis tiek T11 yra kitas dubliuojantis maršrutas, kurio, anot tavo aukščiau esančio teiginio, išvis neturi būti.
Lazda turi du galus. Jau sakiau, kad tos padidintos pajamos nuo vieno keleivio vargu ar padengs tai, kad apskritai tų keleivių sumažės. Kas ir kaip turės užtikrinti, kad kelionė būtų apmokėta pagal priemiestinį tarifą? Klaipėdoje tai daro vairuotojas, o įlaipinimas yra pro priekį. Savaime suprantama, kelionės trukmė dėl to gerokai pailgėja. Be to, Klaipėda savo zoninį modelį taiko tik naujiems maršrutams. Juose kaina sumažėja, lyginant su tuo, kas buvo prieš tai (Klaipėdos rajono maršrutai) arba tai yra visiškai naujos kryptys. Ir labai didelę įtaką daro pats Klaipėdos rajonas - nebus finansavimo iš jų pusės - nebus ir maršruto.
Sunku įsivaizduoti, kur galima nukreipti ne viešojo transporto eismą, jeigu Pylimo g. versti tik VT. Juk transportas į vieną pusę važiuoja Pylimo ir Jakšto, o į kitą - Vasario 16-osios, Tauro ir Mindaugo gatvėmis. Bet vėl gi, nuo 1G nuimti galima būtų nebent tik Centro polikliniką ir Rūdninkų st. Pirmojoje jis stoja tik dėl to, kad negali jos legaliai apvažiuoti (88-ą matyt planavo kiti žmonės, nei greituosius). Trakų st. turėtų likti, nes tai svarbi stotelė.
Pasikartosiu, mūsų greitieji turėtų būti vadinami magistraliniais. Kuo daugiau svarbių stotelių yra praleidžiama, tuo mažiau jie yra patogūs ir tuo rečiau turi važiuoti. Atitinkamai, turi būti dažninama ar sukuriama visiškai nauja alternatyva, stojanti visose stotelėse. Vokietijos miestuose greitieji (ekspresai) dažniausiai pilnai arba dalinai dubliuoja paprastus ar magistralinius maršrutus, nestoja mažareikšmėse stotelėse (kaip kad mūsų Pilaitė, Valakampių tiltas, Pumpėnų st., Seminarija ir pan.) ir jokiu būdu nėra VT sistemos pagrindas.
Sutinku, kad šie magistraliniai maršrutai neturėtų būt stuburas, tik papildymas, tačiau reikia pertvarkos (lyg meras pradžioj kažką panašaus minėjo).Paskutinis taisė lukass; 2018.03.06, 12:46.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą1G nestoja Vingriuose ir Gėlių st. (būtent joje lipa norintys patekti į turgų). Dėl paskutinio sakinio - tikrai sutinku.
Comment
-
Nemažas tarpas yra 2G tarp Gerosios Vilties ir Lazdynų, bet niekas nesiūlot daryt sustojimą Miškinių ar kitoj stotelėj. Sustojimas Vingrių ar Gėlių stotelės pagerintų vos kelių žmonių susisiekimą. Dėl keleivių patogumo reiktų visose stotelėse stot.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ups, kažkodėl galvojau, kad stoja.. Belieka pasitaisyti į pasvarstymą, kad galėtų ir stoti vienoje iš jų. Visgi tarpas nemažas.
P. S. Važiuojantys į Stotį kartais skuba persėsti į kitą autobusą, ir jiems sutaupyta minutė kartais būna tikrai reikšminga (ypač, kai 1G vėluoja).
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąP. S. Važiuojantys į Stotį kartais skuba persėsti į kitą autobusą, ir jiems sutaupyta minutė kartais būna tikrai reikšminga (ypač, kai 1G vėluoja).
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąVienas dalykas yra tarpas "niekur", kitas dalykas yra tarpas kur daug objektų. Aišku klausimas ar stojimas vienoje ar kitoje stotelėje atvežtų naujų keleivių. Jei nestoja - matyt paskaičiavo, kad nėra poreikio..
Jeigu 1G Stotyje išlaipina keleivius numatytoje vietoje, tai nuo tos vietos iki Halės turgaus eiti visai nedaug toliau, negu nuo Gėlių stotelės. Be to, einama nuokalne, o jeigu į turgų – tai greičiausiai tuščiomis. Tuo tarpu nuo turgaus iki keleivių įlaipinimo į 1G autobusą vietos Stotyje eiti toliau, reikia eiti į įkalnę ir dar su pirkiniais rankose. Nežinau, ar čia būtų esminiai dalykai (ypač dėl ėjimo tuščiomis ir ne tuščiomis ), lemiantys sustojimą Rūdninkų stotelėje ir nesustojimą Gėlių stotelėje, bet manau, kad šie veiksniai turi tam įtakos.
Aha, pažiūrėkit, kaip veikia sistema Jūsų durys - pirmosios probleminėse stotelėse. Ogi vairuotojai tų pirmų durų dažniausiai net nedaro, ir visi lipa per vidurines, tarp jų ir bomžai bei kiti alkašai.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTikrai nėra ten nei svarbių objektų, nei poreikio.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ties Reformatų stotele irgi respublikinių objektų nėra Ir ten, ir ten senamietis su naujamiesčiu su savo smulkiais lankomais taškais.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment