Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
    Būtų gerai, kad parašytum žaidimo versiją, bei autobuso modelį, nes man irgi nevisi autobusai ir nevisi žemėlapiai atsidaro.


    o kuo jus domina tie autobusai? suprasciau jei furos butu ir tolimi krastai. o cia tas pats per ta pati, monotoniskas ir nervuotas darbas. eikite mokytis autobusu vairuotoju,dabar ju truksta. gausite koki sene ,prasmirdusi dizeliu mersa,kur nebesireguliuoja nei sedynes ,nei vairo aukstis,kur neveikia puse stiklu apiputimu,rasoja stiklai ir nesimato veidrodziu ir t.t. :-))) bus tikrS REALYBES SOU:-)

    Comment


      Parašė Lincas Rodyti pranešimą
      Butu labai saunu, jei kaip nors parasytum ir po grafika kiekvienam vairuotojui. T.y. su pietu pertraukomis ir tada kaip visas reikalas atrodytu. Man atrodo visi tie intervalai labai graziai issimustu is veziu.
      O del prastovu, tai vairuotojui ne motais ar ilgesne prastova, nes vistiek AP uzmoka. Todel reiketu pagalvot apie ne toki ilga prastova, tik neaisku kokia ji buvo. O kodel tiek daug grizimu i garaza? Juk nulines ridos kiek daug. Nebutu paprasciau per pietus palikti autobusus galineje stoteleje? Suprantu tik paskutinius reisus, t.y. vakarinius kai jau i garaza reikia vaziuot.
      Pasižiūrėk į to komentaro datą. Manai vis dar turiu tuos grafikus? Nesupratau, dėl ko abejoji? Manai tvarkaraštį šiaip sustačiau nesudaręs po grafiką mašinai? Gal nejuokaukim šitaip, čia vis tik tvarkaraščių ir žemėlapių kūrėjų tema - man būtų gėdinga taip elgtis
      Prastovos darytos nedidelės (5-7 min.), nes užduoties pateikėjęs (Mettal) pageidavo, kad 36-as autobusas kursuotų kiek įmanoma dažniau su esamais resursais (pateiktu mašinu skaičiumi ir gan įtemptu važiavimo laiku).
      Kadangi nesu vilnietis ir tiksliai nežinau kokia praktika vykdoma VAP, bet aš pabandžiau šitaip. Palikti gale gal ir paprasčiau, bet tiems vairuotojams tai tikrai blogiau.

      p.s., jei pats kažkiek išmanai tvarkaraščių kūrimą, net neabejoju, kad sugebėtum iš esamo viso tvarkaraščio atsekti mašinų grafikus
      Paskutinis taisė Ametistas; 2008.12.07, 23:14.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        o kuo jus domina tie autobusai? suprasciau jei furos butu ir tolimi krastai. o cia tas pats per ta pati, monotoniskas ir nervuotas darbas. eikite mokytis autobusu vairuotoju,dabar ju truksta. gausite koki sene ,prasmirdusi dizeliu mersa,kur nebesireguliuoja nei sedynes ,nei vairo aukstis,kur neveikia puse stiklu apiputimu,rasoja stiklai ir nesimato veidrodziu ir t.t. :-))) bus tikrS REALYBES SOU:-)
        O tu čia rašai iš pavydo ar kaip čia tave suprast reikia? Ko iš viso ateini į šią temą jei ji tau nepatinka.
        Paskutinis taisė 99; 2008.12.08, 00:01.
        دائما الليتوانيه

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          O tu čia rašai iš pavydo ar kaip čia tave suprast reikia? Ko iš viso ateini į šią temą jei ji tau nepatinka.
          Manau taip rašo ne dėl pavydo, bet dėl to, kad nesupranta kaip mes galime žavėtis autobusais ir autobusų vairuotojų darbu, kai jis yra toks sunkus ir su prastomis darbo sąlygomis. Bet ši tema yra ne tik "svaigimo" apie "gerą" autobusų vairuotojų darbą tema. Čia gi kaip tik didesnis dėmesys skiriamas labiau tvarkaraščių ir žemėlapių kūrimui. Taip, kad tas žmogus nelabai supranta apie ką mes čia diskutuojame
          Paskutinis taisė 99; 2008.12.08, 00:01.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
            O tu čia rašai iš pavydo ar kaip čia tave suprast reikia? Ko iš viso ateini į šią temą jei ji tau nepatinka.


            Ne,nelabai supratau jusu domejimosi. darbas sunkus ir neprestizinis,kad butu idomu ji dar zaisti kazkokiuose simuliatoriuose. O jei jus sudarinejate ten kazkokius marsrutus ir grafikus ir optimalius aptarnavimo rezimus...valio,gal but jus busite tie ,kurie tikrai geriau visa tai organizuos. siaip jau nenorejau nieko izeisti.
            Paskutinis taisė 99; 2008.12.08, 00:01.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Kadangi nesu vilnietis ir tiksliai nežinau kokia praktika vykdoma VAP, bet aš pabandžiau šitaip. Palikti gale gal ir paprasčiau, bet tiems vairuotojams tai tikrai blogiau.

              VAP praktika tokia: 36 marsrutu daug laisvo laiko,o pavyzdziui 10 visa laika 'gazas dugnas' su griuvinejanciais keleiviais:-)))
              Paskutinis taisė 99; 2008.12.08, 00:12.

              Comment


                Vadinasi nekompetentingai apskaičiuotas pravažiavimo laikas.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  praeivis:Užduosiu tau toki klausima:Kuo tu domiesi?Turi hobbi?
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                    VAP praktika tokia: 36 marsrutu daug laisvo laiko,o pavyzdziui 10 visa laika 'gazas dugnas' su griuvinejanciais keleiviais:-)))

                    Daug laisvo laiko? Nemanau. Dėl sudėtingo tvarkaraščio, iš Naujanerių piko metu intervalas svyruoja nuo 7 iki 20 minučių. O ir stovėti ne visada yra laiko, kad nebūtų autobusų susigrūdimo žiede. 10 tokios situacijos nepastebėjau, nes vairuotojai visada turi laiko pastovėti Kaimelio žiede. Piko metu jiems duodama žymiai daugiau laiko atlikti reisą nei kitu paros metu. Tuo labiau griuvinėjimas būna tik dėl sunkių darbo sąlygų, kai priešais iššoka koks kvailys ir turi staigiai stabdyti arba kai yra vėlavimasis pagal grafiką ir stengiamasi kuo greičiau prašokti spūstį/šviesoforą. Iš dalies kalti ir patys keleiviai, kad nesilaiko už to, už ko reikėtų arba autobuso konstrukcija turi galingą trūkumą.
                    Jei jau pateikti skubėjimo pavyzdį, tai būtų 45 ir 43 maršrutai, kur vairuotojai beveik nestovi žieduose, o 45 iš viso dėl kamščių ir nedidelio intervalo kartais važiuoja po 2 autobusus iš karto.
                    Denis_Simonov uždavė tau tikrai gerą klausimą. Įdomu būtų sužinoti, kas patį domina.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Paskutinįjį savo kurtąjį miesto žemėlapį baigiau, tiesa, įmanoma tobulinti ir tvarkyti, bet esu linkęs ne taisyti esamą darbą, bet kurti naują be tų pačių klaidų. Kadangi tam turime ir šią temą, siūlau prisijungti kas nori išmokti kurti arba kuria, bet savo žemėlapį nespėjus įpusėti nutrenkė kur nors į kampą.

                      Būtų taip - kiekvienas kurtume savo išgalvoto miesto žemėlapį (kaip ir darome), bet čia tuo pačiu galime konsultuoti vienas kitą, semtis minčių ir idėjų, o nemokantieji tuo pačiu mokytis.

                      Nežinantiems paaiškinu - mes kuriame savo išgalvoto miesto planą (žemėlapį) su visomis gatvėmis ir geografiniais objektais. Vėliau kuriame maršrutus ir tvarkaraščius, bet tai jau paskutinysis etapas.

                      Žemėlapio kūrimo procesas vyksta ilgai, priklausomai nuo noro ir laiko, galima sukurti nuo vos visą stalą apimantį žemėlapį, galima sukurti ir 6 ir daugiau kvadratinių metrų apimantį.

                      Žemėlapius braižome, vėliau paišome. Geriausia pieštuku ant popieriaus su langeliais, vėliau spalvomis pažymime urbanizuotas vietas, laukus, pievas, gamyklų kvartalus... Šioje temoje yra šiek tiek pavyzdžių.

                      Tikiuosi sužadinti jau esamų entuziastų - mėgėjų aktyvumą ir tuo pačiu paskatinti susidomėti kitus. Nedrąsieji - kreipkitės pagalbos. Žinantieji - padėkite. Manau tobulėti yra kur, kadangi noriu sukurti geresnį nei esu sukūręs žemėlapį, todėl norėčiau, kad prisijungtų bent dar keli žmonės, kurie kartu kurtų ir čia įkeltų kuriamų žemėlapių vaizdus. Tuo pačiu vieni iš kitų semtumėmės patirties.

                      Žemėlapių kūrimas nėra labai sudėtingas dalykas, tereikia kantrybės, noro, sugebėjimo nenuleisti rankų įpusėjus ir kartkartėmis prisėsti po keletą valandų į savaitę (gal kas galės ir daugiau). Žemėlapius kurti sugebės visi, sugebantys orientuotis ir suprasti bet kokio miesto žemėlapiuose, turintys vaizduotę, planuojantys į ateitį, kuriantys ne tik miesto planą, bet ir patį miesto gyvenimą. Žemėlapis kuriamas atsižvelgiant į miesto gyventojų kiekį, vyraujantį amžių, pomėgius. Viskas "rišama" į vieną ir žemėlapis tampa akivaizdus galutinis miesto atvaizdavimo produktas.

                      Ar bus prisijungiančių? Gal bus ir naujokų? Nagi, prisijunkit!
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.14, 19:36.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Daug laisvo laiko? Nemanau. Dėl sudėtingo tvarkaraščio, iš Naujanerių piko metu intervalas svyruoja nuo 7 iki 20 minučių. O ir stovėti ne visada yra laiko, kad nebūtų autobusų susigrūdimo žiede. 10 tokios situacijos nepastebėjau, nes vairuotojai visada turi laiko pastovėti Kaimelio žiede. Piko metu jiems duodama žymiai daugiau laiko atlikti reisą nei kitu paros metu. Tuo labiau griuvinėjimas būna tik dėl sunkių darbo sąlygų, kai priešais iššoka koks kvailys ir turi staigiai stabdyti arba kai yra vėlavimasis pagal grafiką ir stengiamasi kuo greičiau prašokti spūstį/šviesoforą. Iš dalies kalti ir patys keleiviai, kad nesilaiko už to, už ko reikėtų arba autobuso konstrukcija turi galingą trūkumą.
                        Jei jau pateikti skubėjimo pavyzdį, tai būtų 45 ir 43 maršrutai, kur vairuotojai beveik nestovi žieduose, o 45 iš viso dėl kamščių ir nedidelio intervalo kartais važiuoja po 2 autobusus iš karto.
                        Denis_Simonov uždavė tau tikrai gerą klausimą. Įdomu būtų sužinoti, kas patį domina.

                        ten buvo isivelusi klaida. Ne 36,o 35 marsrutas ozkiniai-zalgirio daug laisvo laiko. 10 marsrutas issimusa is grafiko del kamsciu centre.

                        Comment


                          amiko. Aš pradėjau kurti žemėlapį prieš gerus tris mėnesius. Pradžioje buvau labai užsivedęs, tačiau laiko stoka atitolino nuo tolimesnių darbų. Vėliau įmesiu savo miesto nuotraukų. Pradejau kurti nuo miesto centro, ir pereinu toliau į kitus rajonus. Didelio senamiesčio nebus, centrą planuoju pasitelkęs Dublino žemėlapiu. Didžiausia problema kuriant: nesiseka tiesti vienodo pločio gatvių gal kas turit kokių patarimų
                          دائما الليتوانيه

                          Comment


                            Aš gatvių plotį nusižiūrėjau nuo "Briedžio" žemėlapių. Pas mane yra maždaug 4 skirtingi gatvių pločiai. Siūlau ant atskiro lapelio nusibarižyti sau gatvių pločio šablonus pagal šiuos duomenis nuo plačiausios iki siauriausios:
                            1. Magistralinis kelias/kelias su skiriamąja juosta - pats plačiausias - ||| .
                            2. Pagrindinis kelias - ~1mm siauresnis nei 1-asis ir be skiriamosios juostos - || .
                            3. Gatvė - maždaug dvigubai siauresnis nei pagr. kelias.
                            4. Kiemo įvažiavimas/kaimo keliukas/pvz. mažytė Šnipiškių gatvelė.
                            Kai braižysite gatves, naudokitės šiuo lapeliu. Vėliau ranka įgus ir jau patys lengvai nustatysite koks plotis kur reikalingas.
                            Dar pastebėjimas - nereikia braižyti gatvės viena ištisine linija. Geriau "štrichais" po truputį - tada ranka mažiau nukryps.
                            Mano miesto Vilniaus Kalvų I/II ir Panerių rajonai. Nespalvota teritorija - šiandien užbaigtos gatvės. Kadangi ši žemėlapio dalis nėra nauja, joje kai kur pažymėtas viešasis transportas. Dešiniąjame viršutiniame kampe - Žvėryno mikrorajonas po šio pranešimo parašymo laiko...

                            ...ir prieš pranešimo papildymo laiką. Jau nupieštas gatvių tinklas ir sankryža su estakada. Kadangi tai dariau paskubomis, tai tą sankryžą reikės perdaryti - pasukti 90 laipsnių kampu, kad eitų šiaurės-pietų kryptimi (pietuose - kelias į miesto centrą, šiaurėje - išvažiavimas į Pajūrio plentą - vieną iš 2 pagrindinių kelių į uostą.
                            Paskutinis taisė Mettal; 2009.01.14, 21:15. Priežastis: Pridėti vaizdai
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                              amiko. Aš pradėjau kurti žemėlapį prieš gerus tris mėnesius. Pradžioje buvau labai užsivedęs, tačiau laiko stoka atitolino nuo tolimesnių darbų. Vėliau įmesiu savo miesto nuotraukų. Pradejau kurti nuo miesto centro, ir pereinu toliau į kitus rajonus. Didelio senamiesčio nebus, centrą planuoju pasitelkęs Dublino žemėlapiu. Didžiausia problema kuriant: nesiseka tiesti vienodo pločio gatvių gal kas turit kokių patarimų
                              Smagu, kad prisijungi, tikrai bus įdomu pamatyti rezultatą.

                              Dėl užsidegimo, tai man visada taip būdavo. Iš pradžių nuveikdavau daug, vėliau vis mažiau. Šiaip 4-6 kv. m. dydžio žemėlapį sukuriu per 9-12 mėn. Linkėčiau susitelkimo ir kantrybės. Tada tikrai darbas vyks našiai Nereikia norėti greitai gauti rezultatą, nes dažniausiai jis būna nuviliantis. Lėtai, bet gerai - toks turėtų būti šūkis

                              Aš taip pat žemėlapį kuriu pirmiausia nuo centro ir po to pridedu vis naują mikrorajoną. Iš tikrųjų taip manau geriausia daryti, nes senamiesčio dalis ne tik teoriškai, bet ir iš tikrųjų tampa senamiesčiu (kūrimo laiko atžvilgiu ).

                              Gatvės, kaip supranti, turi būti vienos platesnės, kitos siauresnės. Bet kaip supratau kalbi apie tai, kad tau nepavyksta išlaikyti panašų tos pačios gatvės plotį. Aš naudoti langeliais braižytus sąsiuvinių lapus, jie padeda išlaikyti proporcijas ir nepasiklysti baltame lape. Bet dar daug įtakos daro ir rankos įpratimas. Dažnai braižydamas, tiesiog pripratau ir mano ranka brėžia daugmaž lygiai. laikinai gali pasitelkti liniuotę, bet iš praktikos galiu pasakyti, kad žemėlapis, braižytas liniuote atrodo prasčiau.

                              Jei kils klausimų, rašyk. Lauksim ir žemėlapio vaizdų - tikrai įdomu

                              Beje, paklausyk kažkada pateiktu Mettal pasiūlymu - braižyti pieštuku. Bus galima koreguoti gatvių plotį, sujungimą, prijungti naujas gatves, tiltus. Miestas - gyvas organizmas
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.14, 21:30.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                amiko. Aš pradėjau kurti žemėlapį prieš gerus tris mėnesius. Pradžioje buvau labai užsivedęs, tačiau laiko stoka atitolino nuo tolimesnių darbų. Vėliau įmesiu savo miesto nuotraukų. Pradejau kurti nuo miesto centro, ir pereinu toliau į kitus rajonus. Didelio senamiesčio nebus, centrą planuoju pasitelkęs Dublino žemėlapiu. Didžiausia problema kuriant: nesiseka tiesti vienodo pločio gatvių gal kas turit kokių patarimų
                                Smagu, kad prisijungi, tikrai bus įdomu pamatyti rezultatą.

                                Dėl užsidegimo, tai man visada taip būdavo. Iš pradžių nuveikdavau daug, vėliau vis mažiau. Šiaip 4-6 kv. m. dydžio žemėlapį sukuriu per 9-12 mėn. Linkėčiau susitelkimo ir kantrybės. Tada tikrai darbas vyks našiai Nereikia norėti greitai gauti rezultatą, nes dažniausiai jis būna nuviliantis. Lėtai, bet gerai - toks turėtų būti šūkis

                                Aš taip pat žemėlapį kuriu pirmiausia nuo centro ir po to pridedu vis naują mikrorajoną. Iš tikrųjų taip manau geriausia daryti, nes senamiesčio dalis ne tik teoriškai, bet ir iš tikrųjų tampa senamiesčiu (kūrimo laiko atžvilgiu ).

                                Gatvės, kaip supranti, turi būti vienos platesnės, kitos siauresnės. Bet kaip supratau kalbi apie tai, kad tau nepavyksta išlaikyti panašų tos pačios gatvės plotį. Aš naudoti langeliais braižytus sąsiuvinių lapus, jie padeda išlaikyti proporcijas ir nepasiklysti baltame lape. Bet dar daug įtakos daro ir rankos įpratimas. Dažnai braižydamas, tiesiog pripratau ir mano ranka brėžia daugmaž lygiai. laikinai gali pasitelkti liniuotę, bet iš praktikos galiu pasakyti, kad žemėlapis, braižytas liniuote atrodo prasčiau.

                                Jei kils klausimų, rašyk. Lauksim ir žemėlapio vaizdų - tikrai įdomu
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Na, tai daugiau niekas neprisijungs? Dar tikrai žinau, kad tuo domisi spirit ir groundzer - galėtumėt prisidėti ir jūs
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Nzn, dabar kazkaip nera laiko. Taciau esu kazka panasaus i zemelapi pradejes piesti.

                                    Comment


                                      Tai nuskenuok, parodyk
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment



                                        Cia ant greituju fotkinau. Cia tik pati pradzia. Kaireje taip vadinamas Smeltes pusiasalis ir Kiaules Nugara (sala).

                                        Comment


                                          Bandysi perpiešti modernizuotą Klaipėdą?
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X